Op dit adres zit nu: Don Pedro

In de parkeergarages Eiermarkt (150 meter) en Kelfkensbos (200 meter) kunt u na 18:00 uur voordelig parkeren voor slechts € 0,50 p/u. Op vertoning van uw parkeerticket van één van deze garages vergoedt Bistro Romein de parkeerkosten van het avondtarief (€ 0,50 p/u) bij uw bezoek aan ons restaurant.

U kunt ook op straat parkeren in de omgeving van de Ridderstraat (rode zone) tot 21:00 uur kosten € 2,60 p/u, in de blauwe zone betaald u tot 21:00 €2,10 p/u en in de groene zone tot 18:00 (op koopavond 21:00) € 1,70

• OV

Buslijn 2 stopt om de 15 minuten op de Burchtstraat halte 'Stadhuis'. De kortste route loopt u in 3 minuten via de Stockemstraat (Steeg naast Janssen Juweliers) via de Eiermarkt naar de Ridderstraat.

• Biologisch

1565019706 89
1684208645 88

1. Bert

2. Marion Brobbel

Super! Kan niet anders zeggen!

Carpaccio en varkenshaas om door een ringetje te halen!

3. In mijn vorige recensie was ik al erg tevreden over dit restaurant. Als verbeterpuntje gaf ik aan dat ik de stoelen wat ongemakkelijk vond zitten. Die stoelen zijn inmiddels vervangen! (Leuk dat men toch iets doet met recensies…) en de luidruchtige dame uit mijn vorige recensie was er de laatste keer dat ik Bistro Romein een bezoekje bracht ook niet meer. Puntje erbij dus voor de sfeer!

4. Heerlijk gegeten op zondag 8 oktober. Omdat ik niet veel kan eten, ging ik voor een voorgerecht: escargo's en een kaasplankje (6 soorten). Bij de maaltijd hoorde ook een fles water. Prima! Ik was er samen met mijn zus, zij bestelde een hoofdgerecht (vis) en als nagerecht irish coffee. Je betaalt dan a la carte. Prima formule zo.

5. A Hermens

Wij hadden onze pup bij ons en meteen werd er 'n bak water neergezet. Super!! Voor herhaling vatbaar.

6. Bijzonder fijne avond gehad bij Bistro Romein. Hartelijk ontvangst, lekkere gerechten. Attente bediening was adequaat en vakkundig, maar niet overdreven aanwezig. Alle gerechten waren smakelijk en de porties zijn ruim. Kaasplankje wordt geserveerd met druiven inmiddels. Bedankt!

7. Stefan van den Broek

Wat een super tent. Erg lekker gegeten voor een normale prijs. Leuke bediening, flexibel en meedenkend.

8. Heerlijk gegeten. Genoeg keuze en je krijgt veel.

9. Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs.

10. Erg lekker gegeten bij restaurant Romijn. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Super voorgerecht en hoofdgerecht. Bij het kaasplankje misten we een druifje of zo. De bediening was erg vriendelijk en niet opdringerig. Prettige gezellige sfeer. Misschien een update nodig qua interieur maar dat is natuurlijk persoonlijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

11. Nic en Marianne Bakker Otten

Bezoek: 25 november 2016. Het door ons gekozen driegangen-menu was gewoonweg uitstekend te noemen. De kreeftensoep, met een scheutje cognac 'à table', was qua smaak een aangename verrassing. Het hoofdgerecht - voor de een gepocheerde zalm met kreeftensaus, voor de ander tournedos in rode wijnsaus - was zonder meer geslaagd te noemen. De bijlagen waren sober maar goed van kwaliteit. Gedronken werd vooraf een sherry resp. witte port, en bij de maaltijd een glas witte resp. rode wijn van het huis. De drank was van goede kwaliteit en prima op temperatuur. Het nagerecht was eenmaal dame blanche en eenmaal chocolade mousse. Dat was prima, compliment wederom. De bediening was vlot, charmant en attent. De sfeer was rustig, de aankleding van het restaurant eenvoudig maar smaakvol.
    De damestoilet verdient een facelift, de herentoilet een beter afstapje als uitgang. Dat was onze enige punt van kritiek!

12. Daisy Verbeek

Heerlijk gegeten bij De Romein in een sfeervolle inrichting met leuke bediening en een zeer gevarieerde menukaart. Echt een aanrader. Kom zeker nog een x smullen. 😘

13. Heerlijk gegeten en gedronken. Supergezellige huiselijke sfeer en voor een zeer betaalbare prijs. Aanrader!

14. Zeer prettige bistro, gezellig en goed eten met fijne bediening.

15. hanneke vermeer

Was weer super goed. En gezellig. Wat ik erg waardeer is het tafellinnen.

16. Rogier Born

Wij hadden het 3 gangen menu. De prijs kwaliteit verhouding was prima.

17. Veronne Blaauw

Iedere keer goede bediening, heerlijk eten voor een bijzondere prijs! Enige minpuntje dat het lawaaïg is door het vele hout. Verder een echte aanrader!

18. Prijs kwaliteit super! Bediening top! En gezellige sfeer.

Echt een aanrader, voor € 16.00 een heerlijk menu👍

19. Anita Arts

Afgelopen vrijdag 20 Oktober bij Romein gegeten voor de tweede keer.
    De kaart was heel anders dan de eerste keer. Leuk! Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Zeker een aanrader, vooral in deze prijs-kwaliteit verhouding.

20. John van Dijk

Bistro Romein is een leuke restaurant met vriendelijk personeel en goed kwaliteit eten. Prijs verhouding tegenover ander restaurants in de buurt is goed. Je proef gewoon een lekker horeca ervaring, is zoals het hoort en ik gaat er altijd weg met een glimlach. Bistro Romein gaan zo door. Top en bedankt

21. Prima gegeten, en al helemaal voor de budgetprijzen die ze hanteren. De entourage doet een hogere rekening vermoeden en het personeel is zeer attend oplettend en werkt effectief. En zeer vriendelijk. Topavond gehad

22. Erg lekker gegeten en vriendelijk personeel. Kom zeker nog eens terug

23. leopoelman

Lekker gegeten, prima prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel.

24. Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer.

25. Carla Boves

Mooi gedekt tafels, vriendelijke bediening (is het warm genoeg, anders zet ik verwarming hoger) leuke kaart en prima prijs/kwaliteitsverhouding. Tot ziens!

26. Fijne bediening en prima eten.

27. Joke Ringma

Een heel gezellig en vooral goed restaurant met een geweldige bediening. Ik kom er heel graag!

28. Heel gezellig en heerlijk eten. Jammer dat het niet mogelijk was om bij de driegangen menu een kopje koffie te drinken i.p.v. een toetje.

29. Ria Jansen

Goede ontvangst. Snelle en zeer vriendelijke bediening en fantastisch lekker gegeten met mijn familie. Gezellige bistro. Prijs kwaliteit heel erg goed. Minpuntje was dat door de drukte het een beetje lawaaiig was, zodat je de mensen tegenover je tafel elkaar moeilijk kon verstaan. We komen zeker terug!

30. Op aanbevelen van familie hier wezen eten. Prijs/kwaliteit is prima. Service netjes, bediening gaf aan dat als we wat sneller wilde eten we optijd konden bestellen zodat we voor een grote groepnog eten konden krijgen. Minpuntje was dat er niemand langskwam voor een nieuw drankje en er vergeten leek te zijn om voor een nagerecht te vragen, hiervoor kwamen ze na 20minuten. Echter hadden wij geen haast en was de sfeer erg leuk waardoor dit minder erg was. Zullen vast nog eens terugkomen!

31. We hadden weinig tijd (ivm voorstelling), en het was druk bij Romein.
    Maar we werden goed en snel geholpen. Prima!

32. Prima bistro. Leuke sfeer, aardige bediening en altijd gezellig druk. En natuurlijk een keurige prijs en zeker voor wat je krijgt!

33. Prima restaurant. We komen er regelmatig, en dat zegt al genoeg!!
    Fijn personeel, goede aardige bediening, prima eten.
    Wat wil je nog meer, en dan voor die prijs!!

34. Prima avond gehad. Vriendelijke en servicegerichte bediening! Heerlijk eten. (We kozen voor een menu.)
    En een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Een echte aanrader.

35. Cobi den Hartog-Nederveen

We hebben weer genoten!

36. Daanen 121 punten

Heerlijk gegeten, vlotte, vriendelijke en prettige bediening, prima kwaliteit, ruime en gevarieerde keuze, goed en lekker, voldoende en met een uiterst tevreden gevoel huiswaarts. Wij komen graag weer terug!

37. Prijs kwaliteit verhouding is geweldig, leuke avond gehad vriendelijk personeel, gaan zeker nog eens terug.

Ga zo verder zou ik zeggen

38. Ans rikken

Niet mijn eerste kennismaking met bistro Romein en het was gewoon weer goed en zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding

39. Eten, sfeer en bediening ook voor een grotere groep was prima. Wij waren er op een maandagavond, voor ons prima omdat het rustig was.

40. A. Siebring

Het was een uitermate gezellige avond met prima eten en drinken. Doordat het erg druk was duurde het een beetje lang voordat we konden bestellen, maar eenmaal besteld verliep alles vlot. Bediening was uitstekend en het eten heerlijk!!

41. Van den Brink

Er was iets misgegaan met de reservering. Dat was een teleurstelling natuurlijk. Maar de volgende keer dat we komen eten zijn de drankjes gratis. En dat is een leuke tegemoetkoming.

42. De sfeer en bediening, naast het geweldige eten, hebben het tot een geweldige avond gemaakt.

43. Agnes Mom

Het was wederom goed, het eten en bediening is echt prima. Voor het eerst de flamkuchen gehad, was lekker, weer eens wat anders.

44. Anita van Raak

Het is altijd supergezellig bij Romein, warme aankleding. Heerlijk eten voor een driegangenmenu van 16 euro! Met heerlijke wijn.

45. Lekker gegeten van menu. Slakken vooraf, hoofd: kabeljauw met een heel smakelijke saus. Partner koos voor kaassoep en schnitzel. Ook erg tevreden! Foutje bij afrekenen werd de volgende dag, na melding via mail, direct telefonisch opgepakt en afgehandeld. Klasse! Binnenkort nieuwe reservering!!
    De akoestiek is niet optimaal. Soms hinderlijk. Ik heb dat onder 'sfeer' beoordeeld.

46. Prima gegeten in een leuke sfeer, vlotte bediening zonder poespas en tegen een zeer goede prijs/kwaliteit.

Wij komen zeker terug!

47. Mieke van Eupen

We hebben erg lekker gegeten, in een gezellige ongedwongen sfeer! De service was prima en de prijs/kwaliteitsverhouding heel goed!!!

48. Willem grotenhuis

Prima verzorgd etentje tgv verjaardag. Laat op de middag/ vroeg in de avond i.v.m. ons kleinkind. Zij werd vriendelijk behandeld (de volwassenen ook, hoor) en het was geen punt dat zij niet de hele tijd aan tafel bleef zitten. Goede keuze uit lekkere gerechten. Voor herhaling vatbaar.

49. Rob Nieuwpoort

Bij binnenkomst vond ik het jammer dat mijn gezin en ik niet begroet werden. Er stonden 3 meisjes bij de bar maar namen niet de moeite om ons welkom te heten. Bij het weggaan overigens wel. Dat vonden wij wel een aandachtspunt.

50. Francie de Leeuw

Als gastvrouw voor mijn 2 vriendinnen die ik wilde laten delen in het mooie restaurant waar je lekker kunt eten en fijn bediend word, moet ik zeggen dat ik een nare ervaring had gisteren wat betreft mijn zeeduivel. Die heb ik terug gegeven aan de keuken vanwege het nog rauw uitziende vlees en in vergelijking met dat van mijn vriendin ook zo was. Zij hebben lekker gegeten en waren ook verrast door het mooi aangeklede geheel, tafellinnen etc.

51. Jan de Bruin

Gezellig en lekker gegeten. En met de hond was het geen enkel probleem. Kom beslist nog eens eten.

52. w.allebes

Met 9 mensen gegeten, elk eigen menu. Prima bediening, vlot. Uitserveren netjes niet te snel en niet te langzaam. Gevarieerde kaart voor het 3 gangen menu. Gezellig eetcafé. Het eten is smakelijk en opvallend niet zout. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Wel altijd reserveren. Heb je geen avondvullend programma voor ogen dan is dit zeker een aanrader.

53. Ilona Wolfhagen

Heb lekker gegeten. Zeker voor zo'n prijs. Een aanrader.

54. Top avond gehad. Heerlijk gegeten en voor een super prijs!

55. Rein van Tright

Een succes: prima sfeer en een goede keuken. Leuke menukaart, voor ieder wat wils. En goede kwaliteit voor een goede prijs! Volgende keer weer naar de Romein.

56. Caro Bouten

Wij worden altijd erg blij van het eten bij Romein. Vriendelijk personeel, top Romein salade, gezellige ambiance.

Alleen jammer dat de laatste keer de flammkuchen in het midden niet gaar was. Heb er niets van gezegd, teveel honger, en de rest was weer top, dus zien we graag door de vingers.

Tot een volgende keer!

57. Lekker eten en heel gezellig. De bediening is heel goed.

58. Heel goed, lekker gegeten, prettige goede bediening.

59. Prima gegeten, dank aan de kok. Bediening was vriendelijk en attent, prijs/kwaliteit super. Komen zeker vaker terug.

60. Erg goed. Quality time. Prima keuze uit 3 gangen menu voor een prima prijs. Gemoedelijke sfeer. Goede bediening, die, ondanks de drukte (op maandagavond!), voldoende tijd had om ook ons goed te bedienen.

61. Wij komen uit Zwolle en omdat we in de buurt van Nijmegen in een hotel zaten was ik via Google opzoek naar een lekker en betaalbaar restaurant. Nou niets teveel gezegd hoor het was echt super super lekker en er hing ook een goede en gezellige sfeer. Zeker een aanrader!!

62. Heerlijk eten! Sfeervol! Vriendelijke bediening!

63. ellen visser

Het eten was heerlijk, de biefstukjes perfect, de sfeer was prima, complimenten, we komen vaker!!!

64. J.van Haren

We hebben in een sfeervolle omgeving lekker gegeten. Bediening was vriendelijk. Dank aan jullie kok. We gaan zeker vaker.

65. Lina Jongerius

De ontvangst was vriendelijk. De tafel goed. Het restaurant gezellig. Het eten lekker en heel betaalbaar. Ik kom terug!!

66. Vriendin en ik beiden 3 gangenmenu genomen. Heerlijk gegeten in prima sfeer. Bediening zeer vriendelijk en efficiënt. Prijs-kwaliteit uitzonderlijk goed. Aanrader.

67. Sandra de goeij

Lekker gegeten voor een lage prijs en vriendelijk personeel. Zo kan je nog eens een keer goedkoop lekker uit eten. Fijn voor mensen met een niet al te hoog inkomen :-)
    Grt San

68. Marc van Doornik

Na alle positieve recensies op eet.nu hadden wij besloten om samen met de kinderen eens bij Romein te gaan eten; dit is ons werkelijk bijzonder goed bevallen!

Veel keuzemogelijkheden (zelfs binnen het driegangen keuzemenu), snelle en vriendelijke bediening, goede porties met interessante smaakcombinaties en een uitstekende bereiding. En dat alles tegen zeer schappelijke prijzen.

Wij komen hier zeker terug!

69. In dit gezellige restaurant hebben wij heerlijk gegeten.

70. Leuk restaurant met een knusse sfeer. Leuk om gezellig een hapje te eten. Prijs kwaliteit-verhouding is perfect. Mooie Frans georiënteerde kaart met klassieke gerechten maar perfect bereid.

71. Merlyn Knoop

Erg lekker gegeten, verrassende smaak combinaties. Leuk personeel.

72. Hebben allebei een 3 gangen menu gekozen. Redelijk veel keus. En het was echt super lekker. Goede porties, niet te veel en niet te weinig. Gezellige tent met vriendelijk personeel. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Komen hier zeker nog een keer!

73. Leuk restaurant, sfeervol, goede bediening, prima kaart, goede kwaliteit. Alleen jammer dat water alleen in dure fles te bestellen was.

74. beurskens

Heerlijk gegeten, goede, snelle bediening (tijdens de vierdaagse feesten). Prijs/kwaliteit verhouding goed.

75. Monique

Zoals alle andere keren lekker gegeten. Bediening correct en vriendelijk. Wij blijven terugkomen.

76. We hebben heerlijk gegeten. Het keuzemenu had verassende gerechten. Zeker de flamkuchen was heel lekker.

77. Goed, lekker en een goede prijs.

78. Loes Kuiper

Ter ere van mijn verjaardag op een dinsdag de 1e keer bij Romein gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Gezellig druk, prettige bediening, voldoende keus, lekker eten en een verrassend lage prijs. Wij komen zeker terug!

79. A.Trautig

Zaterdag met 8 personen heerlijk gegeten. Bediening zeer gastvrij, niet opdringerig. Echt een heerlijk avondje uit op een fantastische plek. Een zeer geslaagde avond, tot zeker een volgende keer.

80. Roos Tromp

Het is altijd een feestje om bij Romein te mogen eten. Iedere keer staan er weer heerlijke gerechten op het menu. En de prijs blijft aantrekkelijk.

Chapeau!!

81. Na een misverstand over welke tafel ik gereserveerd had en we de gevraagde tafel kregen een heerlijke en lekkere avond.
    Aandachtspunt: beneden is het erg benauwd en hing een riool lucht. Was mij al verteld vandaar mijn verzoek voor een tafel boven voor het raam.

82. Netty Rademakers

Met 8 dames heerlijk gegeten. Reservering stond op 'n andere datum, maar in een paar seconden stond er een mooi gedekte tafel klaar!!

83. Klaus G. König

Eerste eet ervaring op 30-5-2015: Vriendelijk ontvangst, leuke sfeer, verzorgd ingedekt, bediening attent, eten verrassend en uitzonderlijk goed: varkenshaas sur vide perfect rosé gegaard en super mals, 2 beefsteaks van de haas zoals naar wens een keer medium, de andere "rare" geleverd, groenten perfect al dente gestoomd; ook voor- en nagerecht goed, de wijnen goed gekozen - en de rekening ongelooflijk laag.

84. Ook na een keer of vier, vijf dat we bij jullie gegeten hebben is het iedere keer weer heerlijk.. net gedekte tafels ect. Ga zo door!

85. J. Bakker uit Leiden

Met mijn 5 neefjes (uitgenodigd door mij) en partner uit eten geweest bij Romein. Elk een 3 gangenmenu genomen en die was voortreffelijk. Afgerekend en het viel reuze mee. Zeker de moeite waard om weer terug te komen.

86. Hellena

Heerlijk gegeten, goede vlotte bediening.

87. Miranda van Breukelen

Te lang niet geweest, was wederom heerlijk! Gewoon een avondje uit! Bedankt!

88. Yvonne Verhoeven

Wij hebben heerlijk gegeten met moederdag... zij heeft genoten! Plezierige bediening en prima eten voor weinig geld. We hebben gekozen voor het drie gangen menu, maar alles was heerlijk. Goede service om de parkeerkosten 's avonds te vergoeden. Dus echt een aanrader!

89. Daniëlle

Een gezellig restaurant met heerlijk eten!

90. Erik verberg

Geweldig lekker gegeten. Prijs / kwaliteit verhouding is prima.

91. Ineke hopman

Gezellige huiselijke sfeer! Mooi gedekte tafel! Bediening top! Heerlijk gegeten! Dank jullie wel

93. Heerlijk gegeten, vlotte bediening en een gezellige sfeer.

94. Marieke Wolferink

Heerlijk gegeten voor een goede prijs! Echt een aanrader!

95. Janny Bronk

Personeel erg aardig, het regenende toen wij weg gingen, zij regelde een paraplu dat was fantastisch. Wij hebben de plu daarna weer terug gebracht. Het was een geslaagde avond.

96. Heel erg lekker gegeten voor een prikje. Het is echt een feest om in de Romein te zijn. Hier ga ik een gewoonte van maken.

97. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. De bediening was super! De sfeer uitstekend, mooi gedekte tafels! Alles wat je je maar wenst als je gezellig uit eten gaat.

98. Prima ontvangst, ontspannen sfeer, vlotte bediening en lekker eten. Drie gangen menu was goed, de porties zijn voldoende en de huiswijn is prima. Gezellige avond gehad.

Echt een aanrader!

99. Bijzonder plezierige bediening en prima eten voor weinig geld. We hebben gekozen voor het drie gangen menu. Bewust beide iets anders genomen. Maar alles was prima. Goede service om de parkeerkosten 's avonds te vergoeden. Aanrader!

100. Joost van Maanen

Met z'n viertjes gegeten. Prettige bediening, lekkere huiswijn, eten goed verzorgd en smakelijk. Prima prijs kwaliteit verhouding.
    Wij zouden dit restaurant aanraden.

Volgende pagina