Op dit adres zit nu: Forest

Restaurant de Korenmolen in Lengel

Er is voldoende parkeergelegenheid, meer dan 80 parkeerplaatsen. Zeer geschikt voor groepen dus!

• Buffet: € 29,50
  • Koosjer
  • All-inclusive

1282093710 71
1452015033 75

1. roni 62 punten

Zondag de 25ste gegeten hier met vrienden,warm onthaal door de gastvrouw.Sfeer was bij binnenkomst al top.
    We hebben ons dan ook uitstekend vermaakt,aan het goede en uitgebreidde eten,heel netjes verzorgt van alles wat !.
    Kom hier graag voor een 2de keer weer terug.
    De saté ossenhaas was echt goed.
    Al met al een topzaak met goede verse producten !

2. fam. lucassen ulft

Afgelopen zondag hebben wij voor het eerst gegeten bij dit restaurant op aanraden van familie.
    Bij binnenkomst werden wij zeer hartelijk ontvangen door de gastvrouw, toen we aan tafel zaten kregen we een duidelijke uitleg en een schaaltje heerlijk vers, warm brood.
    Het aantal en de kwaliteit van de gerechten was in 1 woord perfect en je ziet dat de kok kennis en enthousiasme bezit, zulke mooie gerechten.
    Ook over het vlees ter plekke gebakken waren wij zeer te spreken.
    De sfeer en inrichting is het beste te omschrijven als warm en gezellig. Kortom hier willen wij vaker zijn.

3. Wederom heerlijk gegeten, zeer uitgebreid buffet, goede ambiance en vriendelijk personeel en dat voor zo'n lage prijs.

Dit restaurant is zeer aan te bevelen!

4. Zondag voor het eerst bij de Korenmolen gegeten. Onze eerste indruk was geweldig. Zeer warme en sfeervolle aankleding. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Meer dan voldoende keuze uit zeer gevarieerde gerechten. Heerlijk gegeten en dat voor een goede prijs. Wij komen hier zeker nog eens terug en zullen de Korenmolen bij anderen aanprijzen.

5. Kansloze vreetschuur, er ligt veel te veel daardoor is het koud of lauw.

De voorgerechten stellen niets voor, een paar omgekiepte zakken sla, blikjes tonijn, tomaten etc.

Hoofdgerechten veel te uitgebreid en daardoor koud, het desert is goedkoop ijs.

Verder valt op dat de inrichting prima en modern is maar van hygiene hebben ze daar nog nooit gehoord.

6. Heerlijk gegeten zeker voor herhaling vatbaar.

Alles goed aangevuld en zeer vriendelijk personeel.

Alles netjes aangekleed en erg gastvrij.

7. fam. rissewijck

Wij hebben voor de zoveelste keer weer heerlijk gegeten.

Sinds er een nieuwe eigenaar op zit, is het geweldig veranderd, prima sfeer en aardig personeel.

De nieuwe eigenaar krijgt van ons in ieder geval een dikke 10!

Echt een aanrader, ook voor mensen met kinderen.

Super leuk!

8. Wij zijn op aanraden van familie geweest en moet zeggen dat we erg tevreden waren, een hele vooruitgang met de vorige eigenaren veel keus erg smakelijk en prettige bediening. De biefstuk kon ik zelf á la minute bakken. Ik zou zeggen ga zo door wij komen beslist een keer terug.

9. Ellen 21 punten

Ik kom net terug van de Korenmolen. In één woord: slecht!

Eens en nooit weer. € 30,- is echt te veel. Voor een paar euro meer gaan we liever naar een ander buffetrestaurant in Wehl of Beek. Altijd perfect!

Korenmolen: Veel te veel lege bakken, werden niet bijgevuld. En wat er was, stond veel te lang en was veel te droog en veel te lauw. Salades stonden veel te lang, waardoor er al een ander laagje opzat en verkleurd was. Vers vlees om te bakken was op, vruchtensappen op, cappuccino op, softijs op, en ga zo maar door.

Er werd geadverteerd: aspergeweek. En wat denk je? Er was geen asperge in velden of wegen te bekennen! Op, op en nog eens op. Alleen een klein stukje was terug te vinden in de soep in in een salade, maar dat hield ook niet over. Personeel was al aan het opruimen terwijl er nog gasten waren.

Ze kunnen beter de keus minder uitgebreid doen die goed is, dan nu veel te veel keus en slecht eten.

Kortom: nooit meer weer!

10. Dames 3 volleybalver. veldhoek

Zaterdag 14 mei erg lekker gegeten! Voor elk wat wils.

Alles zag er keurig uit! Wat een keuze! Zeer vriendelijke bediening.

Hier gaan we echt vaker naar toe.

11. Ik ben deze week, sinds lange tijd, bij de korenmolen geweest en ik vond het super! We hebben heerlijk op het terras gegeten. Het eten was goed en de bediening was uiterst vriendelijk en goed!

Ik heb zojuist alle recensies doorgelezen en het valt mij op dat het zoveel beter sinds de nieuwe eigenaar erop zit!

Wij zijn 2jaar geleden ook bij de korenmolen geweest met de hele familie en het is nu echt 500% verbeterd! De nieuwe eigenaren hebben het uitstekend opgepakt: heerlijk en gevarieerd eten, vriendelijke personeel en een mooi restaurant+terras.

Wij komen hier zeker terug!

12. Begin mei hier lekker gegeten! Ruime keus aan eten en super goede bediening. En dat voor weinig geld. Helemaal niets op aan te merken. Wij komen hier zeker nog terug. Echt een aanrader!

13. fam. van Remmen

Op moederdag met onze familie voor de 2e keer gegeten bij de vernieuwde Korenmolen. In nov. 2010 was de vorige keer; toen vonden we het al een hele verbetering maar vandaag was het nog beter. Er waren weer nieuwe gerechten, het vlees was top. Ook de koude gerechten waren heerlijk; ouderwets lekkere komkommer. Het dessetbuffet was super; heerlijke sinaasappel-bavarois, tiramisu en veel soorten ijs en zelf slagroom tappen! Ondanks dat het restaurant behoorlijk bezet was, bleef de sfeer gezellig, was er voldoende loopruimte en was de bediening erg (kind)vriendelijk. Kortom: prima prijs / kwaliteitverhouding!

14. Afgelopen weekend voor de 3e keer gegeten bij de Korenmolen. Deze keer hebben we op nieuwe terras gezeten, ziet er netjes uit. Met het heerlijke weer, de smakelijke gerechten, de goede bediening en de gezellige entourage was het weer genieten bij de Korenmolen! Voor de hele familie was het een geslaagde dag. Wij komen zeker terug!

15. fam. Timmermans

Gisteren voor de 2e keer in 1 maand bij de Korenmolen gegeten. De nieuwe eigenaren hebben het prima voor elkaar!

Wat een keus! Alles is lekker warm (koude gedeelte koud natuurlijk) en wordt gelijk aangevuld. Geen lege bakken dus!

Alles in buffetvorm, ook de drankjes zelf halen.

Heel gezellig en vriendelijke mensen.

Wij komen binnenkort terug!

16. jolanda d

Twee jaar geleden hebben wij voor het laatst gegeten bij de Korenmolen en dat is ons toen niet goed bevallen. Het eten was koud, onvriendelijk personeel en ga zo maar door. Op aanraden van vrienden zijn we gisteren weer hier wezen eten omdat er een nieuwe eigenaar op zit en de kwaliteit volgens hun 100% verbeterd is.

Nou, we moeten zeggen, we hebben een super avond gehad. Het restaurant ziet er stijlvol uit, het eten was heerlijk en warm en het personeel zorgde ervoor dat we ons thuis voelden. Helemaal top Korenmolen, ga zo door!

17. martijn m

9-4-2011

Heb lekker gegeten, alles was heerlijk.

Lekker warm, zeker voor herhaling vatbaar.

18. Hier moet je van houden. Buffet uit bakken, het staat er lang en er wordt niet vers voor je gebakken. Voor een prijs van bijna 30 euries gaan we liever lekker wokken. Eens en nooit weer!

19. Zondag 12 dec 2010.

We hebben er met 5 pers. gegeten, het was gezellig en alles zag er keurig uit. De bediening was vriendelijk, en wou zonder probleem mijn moeder nogmaals uitleggen waar ze alles kon vinden.

Mijn broer is er veel vaker geweest en wij hebben er zeker geen spijt van. En komen zeker nog eens terug.

En waar krijg je zo lekker softijs?

Ga zo door.

20. Ook ik ben absoluut niet te spreken over het eten bij de Korenmolen. Wij zijn vorig jaar met kerst daar wezen eten. Het was te druk, veel eten was op en werd niet op tijd bijgevuld, en wanneer het nog wel verkrijgbaar was, was het koud. Er stond niet duidelijk aangegeven welke gerechten er waren, dus het was een raadsel wat je te eten kreeg. Het enige wat nog redelijk eetbaar was waren de aardappelkroketjes, maar ook deze waren koud..

Ik wil er nog wel eens buiten de feestdagen om eten, kijken of het dan beter is, en zo niet dan zullen ze mij er nooit meer weer zien, want het was gewoon geldverspilling die ene keer dat ik er geweest ben.

21. JH Kuiper

Ik ben al sinds de opening in 2006 bij de Korenmolen in Lengel wezen eten, zowel met ons gezin, onze Sjoelclub. We hebben er ook ons 50 jarig huwelijk gevierd en een zoon heeft er zijn 25 jarig huwelijk gevierd. Helaas moesten ze om persoonlijke reden sluiten in juni 2010 maar op 3 September 2010 gingen de deuren weer open met een nieuwe eigenaar aan het roer. Ben er al 2x geweest en hoop dat we er nog lang mogen komen.

Korenmolen bedankt en ga zo door.

22. Hedenavond, 24-04-2010, gaan mijn vrouw en ik weer eten bij de Korenmolen. Het zal misschien al wel de tiende keer zijn. Maar nog steeds goed. Eten zoveel je wilt voor weinig geld.

23. Het eten en de bediening is zeer goed te noemen. Je heb er voldoende keuze voor dat geld. Het is zeer warm en de koude gerechten staan goed op ijs. De dranken, diverse, kun je zoveel je maar wilt pakken.

De bediening is gastvrij. Wat wil je nog meer voor dat geld hebben. Ga zo door, succes.

24. We zijn er een paar keer met ons gezin geweest en het was echt goed.

We hebben allemaal lekker gegeten en de prijs is gewoon goedkoop!

Aanrader.

25. Erg slecht! Het eten is koud en slecht van kwaliteit. Vlees is net rubber en koud en smaakloos. Groenten verkleurd en smakeloos, net of het van vorige week is. Bediening was die dag in ieder geval zeer slecht. En goedkoop is het voor 28,95 naar mijn mening niet. Er zijn zeker veel betere zaken voor die 29 euro! Een echte afrader vind ik! Kom er nooit meer! Ook kennissen zijn niet te spreken over deze zaak!

26. Zeer goed! Restaurant met charme.

Fijn gegeten, aangenaam gezeten, zeker een aanrader voor eten in groepsverband.

27. Super lekker gegeten, leuke sfeer, erg vriendelijk en attent personeel!

Was een erg leuke ervaring, het was teveel om in een keer te proeven, dus komen we beslist terug!

28. Voor het bedrag dat je er betaald, waar dan ook nog eens onbeperkt consumpties bij zitten, is dit gewoon een goed restaurant. Wil je uitgebreider eten, ga dan naar een sterren restaurant. Voor de nuchtere Achterhoeker is dit perfect en voor de rest ook. De bediening, die is ook aardig en beleefd.
    Er is niks mis met deze eetgelegenheid. Het is gewoon goed en jah als je later op de avond komt, bijvoorbeeld 45 min voor sluitingstijd, kan het zijn dat er eens 1 of 2 dingen wat minder warm zijn. Kom dan eerder.
    Wat ik al zei het is gewoon lekker eten en erg gezellig en daar gaat het om.

29. Erg tegen gevallen.

We kwamen wat later op de avond en het eten was echt lauw en er zat nog geen smaak aan ook!!!

2,1
  30. Onvriendelijk personeel die je niet als klant behandelt. Aan sommige gerechten zit nauwelijks smaak en vaak is het eten lauw.

31. geweldig uitstekend!!
    pas nog gegeten met ons gezin (31 pers.)
    Krorenmolen bedankt!!