1208947817 51
1518202140 85
1538819095 86
1641903869 86
1662520824 86

1. Een net en sfeervol buffetrestaurant. Fijne ruime zitplaatsen. Erg leuk om eens een keer wat anders te kunnen proeven zoals; eend en wildpeper.

2. Heerlijke en gezellige brunch gehad op vaderdag.

3. Ingo

4. Fam. Poetsma

Gisteren hebben wij met kinderen en kleinkinderen een ontzettend fijne avond gehad bij Fox. Wij hebben niets dan lof over de kwaliteit van het eten en de vriendelijkheid van het personeel. De kindvriendelijkheid was top, zodat wij als volwassenen een onbezorgde avond hadden (dat is zeker een prettige bijkomstigheid!). Wij komen zeker nog eens terug!!

5. Gert

6. Super ervaring, wij zijn niet echt de mensen voor buffet restaurants en hebben eigenlijk altijd moeite met onze keuze van de kaart, aangezien er altijd meerdere dingen opstaan die we wel graag willen proberen.

Daarnaast vinden wij het leuk dat ook onze kinderen hun smaakpuppillen prikkelen en eens wat anders proberen, maar dat doe je niet als je ergens rond de 10,00 moet betalen voor een voorgerechtje.

Vandaar dat wij naar menig maal enthousiaste verhalen van anderen te hebben gehoord, zelf maar eens zijn gaan kijken.

Een buffetrestaurant vind ik te goedkoop klinken voor Fox, het is echt een restaurant met klasse en stijl. Heerlijke lounge ruimte waar je kan beginnen met een aperatief om vervolgens je zintuigen te prikkelen met alle heerlijke proeferije. Voor ons ideaal we hoeven niet meer te kiezen, maar kunnen gewoon van alles wat proberen en ook de kids komen helemaal tot hun recht. De oudste heeft echt van allerlei nieuwe dingen geprobeerd, de jongste heeft genoten van het kinderbuffet en daarna zich helemaal rond gesnoept aan het dessert buffet. Tussen door konden ze heerlijk even spelen/gamen in de kinderhoek, waar de hele avond ook een aardige jonge dame tot hun beschikking stond en waardoor wij ook volop konden genieten van onze avond.

Kortom echt de moeite waard, wij gaan zeker vaker.

7. Hier al aantal keren gegeten, met familie, vrienden, maar ook 40 jarig huwelijk van ouders hier gevierd. Steeds weer heerlijk gegeten. Ruime keuze, goed, ruim voldoende, veel variatie, zo hebben wij het steeds ervaren. Wildavond meegemaakt, aandacht van de kok om eens wat anders te proberen dan gebruikelijk. Leuke dialoog, oprecht aandacht voor de gast door koks en bediening. Niet wordt je opgedrongen, wil je meer drinken, geef het gewoon even aan. Hier komen we graag steeds weer terug.

8. h wisselink

9. Rene 1289 punten

Groot restaurant met een zeer hippe en moderne uitstraling. Een erg leuke een speelse indeling met verschillende soorten tafels van verschillende grote. Ook kun je er met een groep aan een bar met krukken eten of zijn er heerlijke lounge stoelen. Het buffet heeft meerdere opstellingen verspreid door het restaurant wat er voor zorgt dat de drukte mooi verspreid door het restaurant.
    Wij zaten er met een groep van 8 man aan een grote ronde tafel.

Er heerst een goede energieke maar ook drukke sfeer. Door die drukte hadden we vaak moeite elkaar te verstaan en dat was wel vervelend.

Het eten wordt in kleine porties bereid zodat je niet gauw vol zit en veel verschillende dingen kunt proeven. Helaas zijn de gerechten niet allemaal even lekker en soms zelfs gewoon saai. Het belangrijkste onderdeel is toch wel het vlees en dat smaakte goed. Wat me overigens opviel was dat er niet zoveel vis aanwezig was en dat vond ik er jammer.
    Wat ook een minpunt was, was dat mijn vriendin een donker bier bestelde en terug kwamen een een bier dat over datum was. Ze vertelden dat ze geen ander donker bier hadden en besloten de gok te wagen en hij smaakte nog goed dus bestelde ze door de avond heen nog een aantal van deze biertjes. Toen we de rekening vroegen bleek dat we wel gewoon de volle pond moesten betalen voor dit over datum bier. En dat is jammer wat dat gaat toch ten koste van de service.

Personeel is goed opgeleid en vriendelijk.

De prijs die je er moet betalen is prima en daarvoor kun je ook een goed aantal uur vermaken.

10. Gelukkige eter

Heerlijk gegeten met een grote groep. Fijn ontvangen en alles zag er goed uit. Prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Helaas kwamen ze niet zovaak langs om iets te drinken aan te bieden.

11. Een leuk avondje uit gehad met het buffet van Fox. Het heeft een moderne en sfeervolle inrichting, vriendelijk personeel en een ongedwongen en gastvrije sfeer. Door de kleine porties kun je van alles proeven. Bij de hoofdgerechten wordt het vlees/vis ter plekke bereid (gesneden en gebakken) en er wordt hygiënisch gewerkt. Er is voldoende keuze in voor- hoofd- en nagerechten, ook voor de vegetariër. Er is een saladebar waar je zelf je salade kan samenstellen. Vergeleken met andere buffetten is het absoluut gezelliger en leuker. Geen massaproductie. De smaak van de gerechten viel echter tegen en het vlees was niet altijd even lekker, bijvoorbeeld een sparerib gekregen die bijna alleen maar vet was en de saus bij de hertenbiefstuk was erg scherp en niet lekker. Het bijvullen van de gerechten kon ook beter. Dus Fox is een aanrader voor de sfeer en een gezellige avond, maar de kwaliteit van het eten is erg matig.

5,5
  12. Laura Demming

Voor onze hele familie is Fox top!
    Heerlijk en gevarieerd eten, de beste wijnen.
    Erg mooi en gezellig restaurant. Er wordt veel rekening gehouden met de kinderen.Speciale kinderbar en iemand aanwezig die de kinderen bezig houdt in een leuke speelruimte.
    Buffetten vind ik normaal erg ongezellig en onrustig, vaak op elkaar geprakte gasten en standaard eten! Bij Fox Vragender is dat totaal niet. Prachtige tafels met veel ruimte, eten erg goed verzorgd en lekker, veel keuze in zowel voor, hoofd als nagerecht. Alles is superschoon. Voor ons dus alleen nog maar Fox te Vragender. Voor iedereen een aanrader. Familie Demming.

13. Geweldig avond gehad, iedereen naar de zin gehad. We waren met 21 man, hele goede bediening en het eten was uitmuntend. Zeker een aanrader. I.R.J. Ruzette

14. Voor een leuke en goed verzorgde avond, moet je hier zijn.

15. Vaderdag 2011, hebben wij met ons gezin genoten bij Fox in Vragender van een voortreffelijke brunch.

Wat een keus, te veel om op te noemen. Je kunt zien en proeven dat het eten met liefde wordt bereid. Het is bij FOX in Vragender genieten. DOEN!

16. Heerlijk restaurant! Buffet+++ mag het van ons heten.

Mooie, gevarieerde, lekkere voorgerechtjes met ruime keuze aan gedurfde combinaties van ingrediënten (Wild/vis/vega). Hoofdgerechten worden ter plekke gegrild en je kiest zelf wat je wenst te eten. Roergebakken groenten, vers uit de wok met een goede keuze aan garnituur. Dessert, heerlijke bavaroise, mousse, ijs en taartpuntjes, ruim voldoende variatie en eigenlijk te lekker en te weinig plek overgehouden. Volgende keer de voorgaande porties wat beter berekenen.

Wij komen hier graag terug. Met jong, oud, dik, dun, voor elk is er wel wat wils. Ook heel gezellig gezeten en elkaar prima kunnen verstaan. Wel even kenbaar maken als je niet 'hoog' wenst te zitten ;) er zijn nml ook gezellige, hoge tafels met hoge (barkrukhoogte) fauteuilstoelen. Ze zitten heerlijk hoor, maar voor oma kan dit wat gedurft zijn...

17. Echt ons restaurant, we gaan zeker een aantal keer per jaar. Iedereen die we meenemen is ook super enthousiast. Eten is goed, bediening super aardig en vriendelijk, tijd om gezellig een praatje te maken, heerlijke stoelen om op te zitten, leuke kinderhoek, dus in 1 woord super. En we zijn dus al heel wat keren geweest, maar toch hebben ze vaak weer hele andere gerechtjes..

18. Erica Hekkers

Waaaauw! Wat een geweldige ervaring, leuke mensen, mooi restaurant en heerlijk eten. Absoluut een aanrader. Rij naar "Vragender" kijk uit naar een heel bijzonder terras, kan niet missen!

19. Heerlijk gegeten met mijn collega's. Eerst werden we ontvangen in de lounge, waar we rustig konden genieten van een klein hapje en een drankje. Waarna iedereen naar zijn tafel werd begeleid. Heerlijk gegeten met voor ieder wat wils. Je kon halen wat je wou. Zelfs voor de kinderen werd er speciaal wat georganiseerd met verschillende hapjes en schmink.

Al met al een geweldige ervaring waar we zeker nog eens van komen genieten.

20. Geweldig mooi restaurant, niet te duur en super kwaliteit. De ontvangst was heel leuk en gastvrij, eerst in de "lounge" gezeten, borreltje broodje en daarna door een ober begeleid naar tafel. Zeer veel keuze, mooi opgemaakte borden en buffet. De hele club was tevreden (en da's niet zo makkelijk bij ons gezelschap). Ook de kinderen hebben zich goed vermaakt.

Wij waren geadviseerd eens bij Fox te gaan eten door onze kennissen uit Harberinkhoek (bij Almelo), daar zit ook een Fox restaurant in de buurt waar zij vaak heen gaan. Vragender is niet makkelijk te vinden, maar als je het eens gevonden hebt.... Wij komen vaker!

21. lonneke

Super trendy en hip restaurant. Heerlijk je eigen menu samenstellen van verse producten! Vlees voor de vleesliefhebbers, vis voor de visliefhebbers, en voor mij: een heerlijke saladebar met geweldige carpaccio's!

Doordat overal kleine hoeveelheden van zijn, kun je vele gerechten proeven.

Na het eten nog even lekker lounchen in de lounchzaal; perfect!
    Conclusie: een toprestaurant waar je voor weinig geld heerlijk luxe kunt eten!

22. teuntje

super trendy restaurant leuk opgezet met verschillende eeterijtafels en kookbar

23. mooi restaurant lekker eten alleen er moet in eten meer keuze zijn.

5,1