Schans in Mook

Lunch - Borrel - Diner

We hebben op eigen terrein ongeveer 8 parkeerplaatsen. Aan de overkant, tegenover het stadhuis is ook nog volop parkeerruimte aanwezig.

Zestig jaar lang heeft de Schans haar deuren geopend voor mensen met trek in gastvrijheid. En lekker eten. Duizenden gasten verlieten het pand met een glimlach. Wij willen die glimlach weer terugbrengen. De ziel van de Schans weer tot leven wekken. Zodat Mook en omgeving weer trots kan zijn op Schans. We willen nieuwe ervaringen brengen en herinneringen kweken. Beleving met lokale producten in de keuken, kwaliteitskoffie, een goed glas wijn, maar bovenal met oog voor service en gastvrijheid.
We nodigen je uit om samen met ons aan nieuwe herinneringen te bouwen.

5. Betalen Visa Master Card pin

1189661948 72
1196849968 64
1204037989 66
1225602051 66
1319046318 68
1419678607 64

1. Lunch was heerlijk.

2. Goed eten, mooie ambiance, geweldig personeel, goede sfeer, kortom een geweldige avond gehad met lieve vrienden in een mooie omgeving met geweldig eten en een goede bediening.

3. N. Smeets

Mooie locatie. Op de vrijdagavond dat wij er waren was het erg rustig. Helaas werd er nauwelijks naar ons omgekeken. Er werd tussentijds niet gevraagd of alles naar wens was, lege glazen werden niet opgemerkt en in deze ambiance bedient worden door personeel op gympen kan echt niet. Ook een mandje brood vooraf of automatisch bij de soep zou toch net wat meer geven en de verwarming een graadje hoger zou aangenaam zijn geweest. Eten smaakte verder prima, maar in 3 uur 2 drankjes betekent toch met een droge mond naar huis...

4. Helemaal vol restaurant en de dames moesten rennen, maar het was gezellig, lekker en leuk!

5. Ria Limbach

Een verjaardagslunch met mijn vriendinnen. Proficiat vlaggetje op tafel, een ronde tafel is heel sfeervol, je hebt met iedereen contact.
    Het was echt een feest, perfecte service, eten was smaakvol, porties ruim voldoende.
    Echt een aanrader.

6. Toos van den Bosch

Gezellig gegeten en goede kwaliteit

7. Heerlijk gegeten. Flinke porties
    Wij waren op een maandag, misschien daarom wat rustiger.

8. Max Derks

Zondag avond heerlijk gegeten in een zeer gezellige sfeer. Bediening was zeer prettig en de kok was gelukkig goed in vorm. Al met al: prima!

9. We hebben heerlijk geluncht met zijn vieren. Zeker voor herhaling vatbaar.

10. Désirée Zilessen-Fifis

Ik heb een heerlijke en gezellige verjaardagslunch gehad bij Schans Mook. De service was prima.

11. Lekker eten in een hele prettige omgeving met meer dan vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

12. Marga Thijssen

Prima gegeten. Alleen zou het wat klantvriendelijker zijn geweest, toen ons medegedeeld werd dat het wat langer zou duren, we het stokbrood etc niet hoefden te betalen.

13. Ine Velthuizen

Op 4 oktober met 4 personen geluncht bij de Schans. Enkelen van ons hadden een maaltijdsalade besteld met zalm. Wat schetst onze verbazing; wij kregen een bord met een veel te grote hoeveelheid sla, met daarnaast 4 opgerolde stukjes zalmfilet. Geen enkele garnering en ergens op de rand een klein beetje gesnipperde ui!! Voor ons een teleurstelling. Jammer dat er met geen enkele fantasie en volgens ons met te weinig animo voor het vak een salade wordt geserveerd. Voor ons reden hier niet meer te komen.

14. Erg leuk hoe persoonlijk het ontvangst is. De lunchkaart is leuk en het eten was erg lekker, vooral de kalkoen pastrami. Er is veel kennis over bier en ze hebben enkele speciale toppers koud liggen. Wij hebben ook enorm genoten van de bierproeverij na de lunch. Wederom veel kennis en veel speciale bieren. Top

15. Wederom lekker gegeten in een ontspannen sfeer. Gastvrije bediening en het restaurant zat gezellig vol.

16. Vriendelijke ontvangst, correcte bediening, lekker eten en fijne sfeer in een mooie ruimte

17. We hebben buiten op het terras een heerlijk drankje gedronken en lekker gezeten. Voor het eten gingen we maar naar binnen en kregen we een mooi tafeltje. Er was niet heel veel keus op het menu maar wel lekker. Alleen waren wij met 5 en we kregen 1 bakje friet. Er werd toen later nog een bakje voor ons klaargemaakt. Dat duurde wel lang maar we hebben er heel erg van genoten en er was een gezellige sfeer.

18. Floris Frenzen

Fantastisch gegeten in een schitterende ambiance, prachtig opgemaakte borden met een heerlijke keur aan gerechten. Echt een aanrader! We komen zeker nog een keer terug en rijden er ook graag 100 km voor om daar te gaan eten!

19. Heerlijke kleine lunch met vrienden. Als altijd gezellig op het terras.

20. René ligtenberg

Goed, jammer dat het vlees wat lauw van temperatuur was.

21. Bediening erg goed, zeer vriendelijk en zeer gezellig ingericht. Vlees was uitstekend, jammer van de saus op het bord. Te veel en overheersende salade, mag iets kleiner geplukt worden. Veel succes.

22. Leuke sfeer. Waren al wat vaker geweest. Toen zeer tevreden. Laatste keer met z'n viertjes duurde erg lang voor we t voorgerecht kregen. Ook t hoofdgerecht liet een tijdje op zich wachten. Menu was prima, alleen kabeljauw vond ik erg flauw van smaak en niet echt warm. Mijn echtgenoot had ook kabeljauw en dat was prima. Verder heerlijk gegeten. Heel vriendelijk personeel dus voor herhaling vatbaar.

23. Prettig gezeten op het terras, dat wel enige hinder ondervindt van het lawaai op de drukke weg. Goed gegeten, met een verrassend trio van artisjok vooraf en een mooie dorade, vergezeld van een goed bijpassende wijn.

24. Heerlijk gegeten, fijne bediening en een sfeervolle inrichting. Schans is een aanrader!

25. Met ons drietjes heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Klein puntje met opbouwende kritiek: probeer alle drie de hoofdgerechten ins ons geval gelijktijdig te serveren.

26. r 26 punten

Zondag na de vierdaagse bleek er nog steeds de vierdaagsekaart te zijn. Helaas niet aangegeven op internet. Minder keuze dus. Carpaccio vooraf was erg waterig, waarschijnlijk ingevroren geweest of erg natte sla. Hoofdgerecht, vlees met de draad mee gesneden zodat het niet te kauwen was. Men kreeg het zelfs voor elkaar om de groente en aardappeltjes taai te laten zijn. Dessert zijn we maar niet meer aan begonnen. Van binnen zie het er gezellig uit. Veel tafels hebben houten stoeltjes, maar als je geluk heb, krijg je een fijne plaats aan de wand met bank en heerlijke stoelen. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij.
    Uiteindelijk hebben we maar de halve rekening hoeven te betalen, gezien de kwaliteit. Uitstekend opgelost dus.

27. Marit Boom

Lekker eten, bediening neemt de tijd voor je en geeft goed advies.

28. Heerlijk gegeten, relaxte sfeer, vriendelijke bediening. Duurde even voordat we konden bestellen maar het eten was erg goed! We komen graag een keer terug.

29. Gegeten met 3 pers. Het duurde best wel lang voordat we konden bestellen terwijl het niet echt druk was. Vervolgens bleek dat de bestelling niet goed aan de keuken was doorgegeven waardoor we pas na 1:45u konden eten. Ter compensatie werd een drankje aangeboden. Daarnaast bleek de als medium bestelde ossehaas raw te zijn. In de herkansing werd dit gelukkig hersteld. Het eten was goed maar de beleving niet optimaal.

30. Prima gegeten bij Schans. Zeer vriendelijk personeel! Voor- en hoofdgerecht waren lekker en mooi opgemaakt! De friandises bij de koffie vielen tegen, weinig smaak aan, jammer. Een paar lekkere bonbons, karamels of macarons, niks mis mee!
    Tip: eerst drankjes serveren en dan de menukaart aanbieden. Andersom voelde wat vreemd. Kannetje water erg klein voor 5 personen; wij konden er maar 4 glaasjes mee vullen, terwijl water niet echt duur is. ;-) Wijn was prima, goed advies gekregen.
    Fijne sfeer, we gunnen het jullie enorm, succes verder!!

31. Van kruijsbergen

Gezellig terras, lekkere voorgerechten. Hoofdmenu saai en smaakloos. Personeel niet vriendelijk en eigenaar ook niet. Ik had vooraf al een hoop slechte verhalen gehoord. Maar was zelf toch nieuwsgierig. Helaas!

32. Christien Blok

Heerlijk asperges met beenham en een vinigret gegeten. Mooie gerechten en prima service. Echt een aanrader.

33. Heerlijk gegeten, met verrassende gerechten (de hele dorade is een aanrader!) leuke en goede bediening. Kortom, voor herhaling vatbaar!

34. Het team van de Schans heeft het in zich om een ongedwongen sfeer neer te zetten, is zeer attent, vriendelijk, en denkt mee. Ik heb er een heerlijk voorgerecht , hoofdgerecht met voldoende groenten en een overheerlijk nagerecht gegeten. Beslist een aanrader.

35. Theunissen H.A.M.

Zondagavond gegeten bij Schans. Voorgerechten waren prima. Hoofdgerecht asperges waren niet te eten. Veel te rauw, onvoldoende gekookt, smaakten naar beetharde wortelen. Zonde kwaliteit eerste klas. Bijgerechten verder prima. Hebben geen nagerecht genomen. Na een kopje koffie teleurgesteld naar huis.

36. Fam. van Hout

Heerlijk en gezellig gegeten.
    Leuke vriendelijke bediening.
    Superavond gehad!!!

37. Heerlijk gegeten. Beide hoofdgerechten zagen er geweldig uit en smaakten dito. Ook genoeg keuze in wijnen per glas. De sfeer is ongedwongen, maar niet te. Eigenlijk is alles goed. Ik ben zeer enthousiast en ga binnenkort weer!

38. Informele, hartelijke ontvangst. Heerlijk gegeten , verrassende combi met bierkeuze bij hoofdgerecht. Goede bediening en advisering. Wij komen zeker terug, Schans is absoluut een aanwinst voor de regio !

39. Eveliina

Gezellige sfeer en er werd goed gelet op het niet koken met gluten, waar ik intolerant voor ben.

40. Henriette

Hartelijke ontvangst, goed eten, goede ingrediënten en goede kok (sterk verbeterd tov beginperiode) gemeleerd publiek, losse sfeer, kortom aanrader!

41. Carla van Marwijk

Wij hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Mooi ingericht restaurant.

42. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk geholpen

43. Vriendelijke bediening. Lekkere wijn. Ontspannen sfeer.

44. Prima sfeer, keuken is eenvoudig, maar verrassend. Reeds meerdere keren heerlijk gegeten. Aanrader!

45. We hebben heerlijk gegeten!

46. Allereerst: zeer tevreden. Zie waarderingsterren.
    We waren gezellig met onze gast. Daardoor merkten we niet dat de uitservering nogal veel tijd kostte.

Verder sfeervol, passend bij onze wensen.

47. Prettige en betrokken bediening.
    Eten was heerlijk.
    Muziek niet te hard.

48. Jacqueline

Voor onze groep van 5 was gedekt in de erker aan de ronde tafel. Perfecte keuze. Informele, persoonlijke bediening en sfeer. Heerlijke broodjes en salades. Een topervaring!

49. Renate vd Leeden

Leuke zaak, mooie en gezellig inrichting. Goed ontvangen door het personeel. Prima bediening. Heerlijk gegeten en de toetjes zijn het proberen waard (-;

50. Weer erg lekker en gezellig gegeten in deze top tent. Absolute aanrader voor lunch en diner.

51. Henk en Trix Kuik

Prettige ambiance, vriendelijke bediening en een verrassend goede keuken.
    Wij komen zeker terug!

52. Heerlijk gegeten bij De Schans. Het restaurant is een echte aanwinst voor Mook en omgeving!

53. Iris van Rooij

Wij hebben heerlijk gegeten met 4 volwassenen en 2 kinderen. Leuke kaart, niet te groot, maar voor elk wat wils. De borden worden mooi opgemaakt en bevatten originele combinaties. Heerlijke wijn erbij, ontspannen sfeer, zeer gemoedelijk. Wij komen terug!

54. Afgelopen week met 4 man genoten van een lekkere lunch. Zowel kreeften- als tomatensoep zeer verfijnd van smaak. Voldoende keuze uit diverse broodjes of lekkere boterhammen. Onszelf ook een voortreffelijk wit wijntje gegund. Tot en met de koffie genoten; niet druk, wel gezellig!!

55. Heerlijk gegeten, oog voor detail. Bediening was top. Erg sfeervol.

56. Ingrid Sanders

Samen met mijn dochters wezen lunchen bij Schans ter afsluiting van een leuk weekendje. Erg leuke sfeer en prima bediening. Het eten was ook lekker.

57. Gisteren heerlijk gegeten bij schans. Leuke ongedwongen sfeer. Met hele aardige bediening. Komen zeker een keer terug.

58. Heerlijk gegeten, mooi opgemaakt en smaakvolle gerechten en goede wijn. Vriendelijke bediening en wat een mooie geschiedenis heeft dit restaurant. Zeer tevreden!

59. Wij hebben heerlijk gegeten. Het eten zag er ook mooi uit. Prettige ambiance. Een echt team wat de bediening verzorgde en bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Wij komen zeker terug.

60. Heerlijk gegeten, met goede uitleg over de gerechten en de visie van het bedrijf.
    Heerlijke koffie ook! En erg goed gastheerschap!
    Een aanrader, we komen zeker terug.
    Groet
    Andre en Maria

61. Quirin Walraven

Vooral gezellig en sfeer vol, vlotte en attente bediening. Heerlijk wijntje.

62. Toon en Marijke Peters

Hartelijke en prettige bediening! Mooie kaart en royale keuze uit bier. Tip; iets meer groenten.

Verder gewoon goed!

63. M. Thijssen

Heerlijk gegeten, goede service. Wij vonden de stoelen niet zo makkelijk zitten als je een paar uurtjes aanwezig bent.

64. Heerlijk gegeten met schoonfamilie. Zeer prettig zitten. Kok maakte voor ons speciaal Tiramisu. Heerlijk vers gemaakt en ook de advocaat was huis gemaakt. Veel persoonlijkeaandacht van het bediening team.
    Zeker een aanrader!

65. Ans en Rein van Helmond

Zeer persoonlijke en hartelijke ontvangst.
    Heerlijk eten met een perfect soepje van de week, mooi hoofdgerecht met meer dan voldoende garnituur en frietjes en ten slotte een nagerecht, dat er wezen mocht.
    Kortom een heerlijk avondje in een gezellige en sfeervolle ambiance.
    We komen zeker nog 'n keer terug.

66. Heerlijk eten, vriendelijke bediening en een relaxte sfeer! We komen zeker terug! Bedankt!!

67. norbert kamps

Prima gegeten! Bediening ook prima.

68. Heerlijk gegeten, komen zeker nog een keer terug.

69. Marieke Janssen

Lekker gegeten en gedronken. Porties waren precies goed! Jammer was alleen dat de doorbakken entrecote niet doorbakken was. Het interieur vonden we wat kil aandoen, we misten wat gezelligheid. Daarnaast was het erg frisjes (enkel glas?). De bediening kon wat alerter zijn.

70. Albert Alders

Heerlijk gegeten.

71. Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart. Vegetarische gerechten waren echt heerlijk (rest ook). Persoonlijke aandacht, alert en attent op allergie die vooraf doorgegeven was. Dat is echt niet overal!

72. Han Geurts

Gisteren heerlijk met zijn zessen uit gegeten bij Schans. Ontvangst zeer hartelijk, service prima en het eten was voortreffelijk. Zelfs de twee kinderen kregen veel aandacht en een lekker kindermenu. Komen zeker terug. Een absolute aanrader.

73. Gezellig en lekker gegeten met vrienden, iedereen had verschillende voor-, hoofd- en nagerechten en allemaal lekker en aantrekkelijk. Vooral de makreel die ik als voorgerecht had, was heerlijk.

Het jammere was dat er geen cafeïnevrije koffie werd geserveerd, hier zijn ze echter mee bezig. Bediening was heel prettig en ook op de hoogte van de gerechten of de drankjes.

Entourage is wat kaal/indrustrieel, kan wel wat meer gezellige aankleding gebruiken.

74. Aardige gastvrouw, bediening goed.
    Tis allemaal wat gehorig en rumoerig, zou toch meer aankleding doen om de geluiden wat te temperen.
    Deur in het restaurant dichtlaten, laat teveel koude binnen en geeft onrust.
    de ingang aan de andere kant voldoet goed en daar is ook een garderobe.
    hier en daar een plant geeft wat meer privacy

75. Lekker gegeten, wel vaak lang wachten op het kunnen bestellen van drank of eten. Serveerster liet veel op de grond vallen. Ossenhaas was heerlijk mals. Frietjes waren minder. Mooi ingericht, leuk zitten ook bv met een grote familie.

76. Heerlijk en gezellig gegeten. Zeebaars was weer geweldig!

77. Zeer gastvrij, kindvriendelijk, ontspannen sfeer, heerlijk eten.

78. Lange wachtijd vanwege leerling terwijl het rustig was... Kok proeft blijkbaar niks, zeer sterk smakende rucola in te grote hoeveelheid op een carpaccio geplaatst. En een van de drie gerechten smaakte naar dreft. Oplossing is dat de carpaccio van de bon afgehaald werd.

Wel een keer eerder geweest, toen vond ik het een 8/10 waard, vandaar de 5.

Eerst zelf de tent op orde krijgen, dan mensen gaan opleiden of fatsoenlijke begeleiding bieden.

79. Heel gastvrij en sfeervol. Lekker relaxed uit eten zo vlak bij huis. Gezellig om met vrienden af te spreken.

80. Teréz Stolze

Een aantal keren gedineerd in de Schans - vooral buiten kunnen eten is fijn.
    Het eten is vers - de bediening enthousiast. Fijne plek om vaker te komen.

81. Prima restaurant. Heerlijk gegeten op terras. Vriendelijke bediening en attente eigenaar. Wij komen zeker terug!

82. We hebben erg lekker gegeten. Het personeel was erg vriendelijk. Kreeg zelfs uitleg over de verschillende zoete witte wijnen die er geschonken worden. Complimenten over de nieuwe inrichting. Het is erg mooi geworden.

83. Inrichting:
    Voor het eerst gegeten. De inrichting is industrieel, maar kil. Had voor mij wel wat meer sfeer bij gemogen.

Eten:
    Kleine kaart, weinig keuze, maar ik ga er vanuit dat men dan ook regelmatig van menu wisselt, bijv. seizoensgebonden gerechten. Het eten zelf was goed, goede porties, op de friet en de salade na. Eén klein kommetje voor vier volwassen is toch een beetje weinig als er twee grote kerels bij zitten.
    Wijn kregen we in een groot glas, maar was maar een bodempje. Tip: kleiner glas, of meer er in!!

Bediening:
    Niet om over naar huis te schrijven, vrij amicaal. Vergat daarbij ook met enige regelmaat wat we besteld hadden en hiermee bedoel ik de drank.
    Na het dessert, vroeg men of we nog iets wilde drinken. Toen we nee zeiden, kregen we de vraag/verzoek: "Dan zal ik maar gelijk de rekening opmaken". Jammer, misschien hadden we wat later nog wel wat op het terras willen drinken. Het ergste moet nog komen. Toen we de rekening kregen werd er ook bij vermeld dat een andere tafel veel meer moest betalen en werd ook nog het bedrag genoemd... Dit kan in mijn ogen echt niet.
    Misschien toch nog een heropvoeding m.b.t. de bediening.

Komen we hier nog terug... Ben bang van niet.

84. Afgelopen weekend voor het eerst bij de vernieuwde Schans wezen eten met een groep van 8 personen. We moesten wel even wennen, een heel andere inrichting als voorheen, modern en voor ons wat killer dan voorheen. Maar ja, andere eigenaars, nieuwe kansen.

De voorgerechten waren goed, mooi opgediend op grote borden en erg smakelijk. Ook de hoofdgerechten waren goed. Weinig keuze, maar wel smakelijke gerechten allemaal. Wat ons tegenviel was toen we meer groente en friet bestelden, dat we extra hiervoor moesten betalen. Kleine schaaltjes voor 8 personen met friet, echt veel te weinig voor grote eters en ook weinig groente. Het drinken van wijn en rose in heel grote glazen, inhoud hiervan was minimaal.

De bediening was prima, ze deden in ieder geval echt hun best om voor iedereen het naar de zin te maken.

Kortom Schans best goed, maar of we dit restaurant bij ons in de buurt zullen aanprijzen valt nog te bezien. Ik denk dat er nog veel kan veranderen, en er is veel concurrentie in de buurt dus dat moeten ze zich wel beseffen daar!!

85. Adele Marchiori

Dit was duur en slecht. Hier komen wij dus echt nooit meer terug, jammer.

86. Wij hebben heerlijk gegeten in een gezellig restaurant! Service is goed en eten mooi opgediend. De prijs/kwaliteit is prima in orde. Met een wisselende kaart komen we zeker vaker terug.

87. Schans bestaat al 60 jaar, maar de huidige uitbaters hebben er een totaal andere sfeer aangegeven. Fris, open, gemoedelijk, gezellig! Een groot terras aan de voorzijde en een kindvriendelijk terras (speelplek) aan de zijkant.
    De relatief beperkte kaart geeft toch genoeg keuze: een mooie variatie met eerlijke producten. Zeer smakelijk en een lust voor het oog.
    Schans kent ook een ruime bierkaart met leuke speciaalbiertjes.
    Een wijntje of biertje drinken op het terras of een lekker etentje: het kan allemaal bij Schans. Achter het restaurant is ook nog een zaaltje voor wanneer je een feestje te vieren hebt! Zag er goed uit.
    Wij waren er voor het eerst, maar komen zeker terug.

88. Claudia

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer! Ik kom zeker nog eens langs!

89. Inge oosterman

We kwamen voor het eerst na de renovatie. Heel belangrijk dat Mook weer over een restaurant beschikt, vinden we. Weliswaar werden we meteen bediend - de drankjes kwamen snel en op de vriendelijke bediening viel niks aan te merken - maar op het eten moesten we te lang wachten. We hadden alleen een hoofdgerecht. De smaak van de zeebaars en risotto was goed, hoewel de porties aan de kleine kant waren. Waar ik me vooral aan heb gestoord was het nauwelijks gevulde wijnglas. Het was een bodempje dat ik in twee slokjes had kunnen wegwerken. Heb er dus lang over gedaan door er steeds héle kleine nipjes van te nemen. Dit lijkt me een verbeterpunt.
    Ondanks onze bevindingen komen we zeker terug.

90. Caroline

Heerlijke zeebaars gegeten. Prettige bediening en gezellig terras. Jammer dat de porties klein zijn. Wij zijn niet hele grote eters, maar hadden niet genoeg aan het hoofdgerecht. Groene salade bijbesteld, die we ook gewoon moesten afrekenen. Zo wordt het een relatief dure maaltijd. Wij komen niet meer terug, ondanks de prima kwaliteit en smaak van het eten.

91. Erg lekker en gezellig gegeten! We komen zeker terug.

92. Wij, Yvonne, Albert en Kees, hebben genoten van de ambiance, de hartelijkheid en van het lekkere eten en drinken: absoluut niet doorsnee!!

93. Ondanks dat ze pas twee weken open waren en er nog een paar foutjes in de service zaten heerlijk gegeten bij Schans in Mook. Bavette als hoofdgerecht en vooral de kaasjes met super Pedro Ximenez na waren super.

Het pand ziet er prachtig uit en het personeel is vriendelijk.

94. Heerlijk gegeten, lang geleden dat ik coquilles heb gehad en ze waren precies goed. Alle gerechten waren mooi opgemaakt en prima porties. We komen zeker nog eens terug.

95. carla de vries

We hebben gezellig geluncht in Schans. De lunchkaart ziet er goed uit en het "broodje gezond" smaakte prima!

Misschien nog een suggestie voor de lunchkaart: Een broodje met gesmolten brie, honing en walnoten, lekker!

We komen gauw terug!

96. Mooi opgeknapt pand, prettig terras voor een aperitief, vriendelijk personeel, gevarieerde bierkaart, heerlijke zeebaars en asperges.

97. M. Fleuren

Vanmiddag een tijd zitten wachten op een serveerster en barman die hun best deden om ons te negeren. En dat in een restaurant dat nog niet half bezet was. We hebben ze uiteindelijk maar hun 'zeer drukke werkzaamheden' af laten maken en zijn gegaan. Knappe prestatie voor zo'n doorstart, ga zo door :(

98. Nieuwe Start

Na anderhalf jaar leegstand en exact zestig jaar na het leggen van de eerste steen, krijgt Schans een nieuw leven. Nieuwe eigenaren, een nieuwe kaart met lokale, eerlijke ingrediënten en hopelijk heel snel nieuwe positieve recensies. Gastvrijheid staat erg hoog op ons lijstje, dus we zullen er alles aan doen om onze gasten een heel goed gevoel te bezorgen.

De onderstaande recensies van het restaurant zijn allen gebaseerd op de ervaringen van gasten met de vorige huurder. We hopen dat je snel langs komt om ons als nieuw team te beoordelen, maar vooral te genieten van een lekker diner of een drankje op ons terras.

Enthousiaste groet,
    Evelien, Peter, Jochem, Milan en Luuk