Nieuwste foto's in Lemiers

Laatste updates in Lemiers

1. Marcel Alberti's profielfoto
    Marcel Alberti heeft een recensie geschreven voor 't Klükske
    Nederlands Lemiers

Heerlijk terras met in restaurant een Bourgondische inrichting. Leuke vlotte gastvrouw en waar gastheer in keuken nog zelf aan de pannen staat. Eerlijke keuken met zachte prijzen en dagverse producten.
    Voor mij een dikke 10 en zeker tot ziens.

2. CW's profielfoto
    CW heeft een recensie geschreven voor 't Klükske

CW

Komen hier elke keer wanneer we in Zuid Limburg zijn.
    Welkom. Persoonlijke begroeting. Heerlijke gerechten. Fantastische ligging.

3. Loes's profielfoto
    Loes heeft een recensie geschreven voor 't Klükske
    Nederlands Lemiers

We hadden vooraf voor 15 personen gereserveerd. Eenmaal aangekomen bleek niet iedereen die konijn wilden als hoofdgerecht dit te kunnen bestellen, het was op.. Vervolgens moesten we 2.5 uur wachten op ons hoofdgerecht!! De asperges waren rauw en na een nieuwe portie te hebben gekregen was het nog steeds hetzelfde verhaal.
    Van de bediening geen enkele excuses.
    Wij gaan de volgende keer ergens anders heen..

1,3
  4. Gonzo's profielfoto
    Gonzo heeft een recensie geschreven voor 't Klükske
    Nederlands Lemiers

Eten was erg zout. Wachttijd tussen voor en hoofdgerecht was te lang. Bestel geen asperges, worden zurig opgediend. Geen dessert genomen wegens het lange wachten… voor ons eens en nooit meer.

1,3
  5. rob ilse maud en jan.'s profielfoto
    rob ilse maud en jan. heeft een recensie geschreven voor 't Klükske

rob ilse maud en jan.

Heerlijk gegeten in een leuke spontane sfeer. We waren met 4 personen op zaterdagavond. Fijne bediening en nog bedankt voor peper en zout.

6. kelly Schmitz's profielfoto
    kelly Schmitz heeft een recensie geschreven voor Puur Vakwerk

kelly Schmitz

We waren zeer benieuwd, hadden nog niks gehoord van anderen. De sfeer in het vakwerkhuis is manjefiek. De borden zijn een pracht voor het oog en elke hap van het eten geeft een bijzonder lekkere smaak. De bediening is zeer betrokken en vriendelijk. Ze werken echt met passie en dat maakt het een heerlijke avond om van alles te genieten. Bedankt hiervoor.

7. Ans yzermans's profielfoto
    Ans yzermans heeft een recensie geschreven voor Puur Vakwerk

Ans yzermans

Een explosie van smaken, bij elke hap zeiden wij en onze gasten "hmmmmmm" daarbij was het n genot om naar de opmaak van de borden te kijken.
    Dit is allemaal met liefde gemaakt, we zitten nu nog na te genieten. Wij komen zeker terug.

8. Bezoeker's profielfoto
    Bezoeker heeft een recensie geschreven voor Het Mo'ment
    Internationaal Lemiers

Restaurant is al een tijdje definitief gesloten

9. Marc Creusen's profielfoto
    Marc Creusen heeft Puur Vakwerk toegevoegd als favoriet restaurant

Puur Vakwerk restaurant gesloten

• Nederlands
    Rijksweg 122 Lemiers
  10. Marc Creusen's profielfoto
    Marc Creusen vindt de recensie door Fleur voor Puur Vakwerk leuk
    Nederlands Lemiers

Een echte aanrader! We hebben hier heerlijk gegeten. Een kleine kaart maar daardoor verse producten, verfijnde en pure smaken. Ook serveerden ze heerlijk zelfgemaakt brood. Een ontzettend sfeervolle en gezellige inrichting. Lekkere wijnen mogen drinken en zeer vriendelijke bediening. We komen zeker een keer terug!

11. Marc Creusen's profielfoto
    Marc Creusen vindt de recensie door Dornbos voor Puur Vakwerk leuk
    Nederlands Lemiers

Wat een geweldig restaurant met geweldige bediening. Heerlijk gegeten en de extra hapjes waren ook verrukkelijk. Ze hadden ook alle aandacht voor mn 10-jarige dochter. Echt een aanrader!

12. Marc Creusen's profielfoto
    Marc Creusen vindt de recensie door Rob en Els voor Puur Vakwerk leuk
    Nederlands Lemiers

Tja wie wel eens inkopen doet in de Eyserhalte, en dus de kwaliteit weet die aldaar verkregen kan worden, die zal ongetwijfeld snappen dat Marc Creusen (voormalig mede eigenaar van de Eyserhalte) zich wil profileren in zijn nieuwe zaak met onderscheidt als insteek. En dat lukt hem volgens ons heel goed.

Gisteravond op een doordeweekse donderdag was het bijna afgeladen vol. En dat met een dinerkaart met maximaal 6 gerechten. U leest het goed, 6 gerechten. Dit keuzemenu kan met 2 gangen t/m 6 gangen worden gekozen. Er staat één gerecht op dat als tussen- of hoofdgerecht gekozen kan worden. De kaart zag er als volgt uit.

VITELLO Een op lage temperatuur gegaard graankalfsvlees met een crème van wilde kruiden en gefrituurde kappertjes.
    GAZPACHO
    Koude Spaanse tomaten- groente soep met minette basilicum uit Margraten.
    COUSCOUS MET ROODBAARSFILET
    en een Antiboise van tomaten en Franse dragon.
    VARKENSHAAS
    omwikkeld met spek van het krulvarken, auberginekaviaar en gratin van aardappel broccoli.
    KAASPLENKSKE
    met regionale kaasjes, sjroeëp/zeem, druifjes, huisgemaakt kletzenbrood en Puur by Marc lieve vrouwe bedstro gelei.
    IJSKOUDE CAVAILLON MELOENSOEP
    met citroensorbet en chocolademunt.

Uit de bovenstaande 6 gerechten mag je dus zelf een aantal gangen (of allemaal) kiezen, waarbij de Roodbaars zowel als tussen- of als hoofdgerecht te kiezen is.

Wij kozen, bouwden, een 4-gangenmenu uit de 6 gerechten. We sloten de gazpacho en de meloensoep uit. De kookstijl kan als natuurlijk en puur omschreven worden. De smaken beperkten zich tot de essentie van datgene wat moest schitteren. De bijgerechten vulden speels smaak piekjes toe waarbij wij de zachtheid van al die smaakjes enorm waardeerden. Niets was overheersend of dominerend.

De vriendelijke en kundige bediening beloofde ons om in samenspraak met de keuken een wijnarrangement toe te voegen. We hadden een zuid Afrikaanse chenin-blanc bij de kalf. Een heerlijke droge franse rosé bij de roodbaars. En een fantastische merlot tannat combinatie bij de omwikkelde varkenshaas. We schrokken eerst omdat de Tannat behoorlijk kruidig is. Maar het fruit spatte je tegenmoet uit het glas. Bij de kaasplank mochten we een koude overheerlijk Maury drinken.

Bij het voorgerecht was er trouwens heerlijk brood met knapperige korst, met daarbij een blikje overheerlijke olijfolie met zeezout verrijkt met saffraan om het brood in te dompelen. Verder was er tafelwater dat voorzien was met fruit en kruiden. En bij de espresso was er een mooie kleine koude choco mousse bom plus wat blokjes turks fruit.

Wat u verder op de borden van Marc kunt tegenkomen zijn, daslookolie, gekonfijte groene walnoot, rood-kruidenzout, mosterd-venkel dressing, lieve vrouwe bedstro azijn, paardenbloem gelei, vlierbloesemsiroop, wilde kruidenpesto en nog veel meer.

Wederom, even ver weg, en dat heel kortbij ;-)

13. Dornbos's profielfoto

19. Puur Vakwerk heeft een nieuwe foto
  20. Puur Vakwerk heeft een nieuwe foto
  21. Koning's profielfoto
    Koning heeft een recensie geschreven voor In de Oude Stroopkokerij

Een prachtige locatie waar je nog echt super lekker kan eten voor een goede prijs. Verse salade, eigen gemaakte frietjes, zalig! Vriendelijke eigenaren zonder opdringerigheid. Prachtige ambiance.

22. Koning's profielfoto
    Koning heeft een recensie geschreven voor In de Oude Stroopkokerij

Een prachtige locatie waar je en echt super lekker gegeten.

23. Blezer's profielfoto
    Blezer heeft een recensie geschreven voor Puur Vakwerk
    Nederlands Lemiers

Helaas weinig keuze op de kaart of vis of varkensvlees. Vegetarisch een keuze. Weinig rode wijn in het glas... serveerster zei "moest zo van de baas".

We bestelden een cappuccino en een koffie, werd door serveerster uitgebreid met een chocolaatje en een kleine muffin waar je vervolgens op de rekening wel zelf voor moesten betalen. En was niet goedkoop.
    Antwoord van bazin: "deden ze altijd 's avonds", dus veel mensen trappen hier in. Sorry maar ik had dit niet besteld. Werd weer van rekening afgetrokken. Jammer voor de eerste keer, tweede keer denk het niet, we waren toch wel teleurgesteld. Groetjes!

24. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft gereageerd op een recensie van Puur Vakwerk

@Rob; we hebben de regels versoepeld omdat zowel restaurateurs als recensenten klaagden dat recensies die te kort waren werden afgekeurd. In de toekomst willen we korte recensies wellicht een andere vorm geven, maar we keuren ze niet zo snel meer af. Dit geldt natuurlijk ook voor positieve recensies.

25. Rob en Els's profielfoto
    Rob en Els heeft gereageerd op een recensie van Puur Vakwerk

@Tom-Eric, ok duidelijk. Ik dacht dat hij conform de regels, te kort was. Ik vind 4 woorden geen recensie. Kom op jongens. Ik heb geloof ik langere recensies met evenveel essentie afgekeurd gezien.

26. Tom-Eric's profielfoto
    Tom-Eric heeft gereageerd op een recensie van Puur Vakwerk

@Rob; ja deze recensie is goedgekeurd door de redactie. Over het algemeen vragen we alleen om extra informatie als de restaurateur daar om vraagt. Als je gegronde redenen hebt om te denken dat de recensie frauduleus is dan kijken we daar ook naar wanneer recensenten ons daar om vragen, maar dat kunnen we natuurlijk niet alleen maar doen omdat een recensie negatief is.

27. Rob en Els's profielfoto
    Rob en Els heeft gereageerd op een recensie van Puur Vakwerk

Kan er contact opgenomen worden voor meer informatie ?? Deze "recensie" staat al 4 dagen en beschouw ik als goedgekeurd door eet.nu. Tenminste denk ik toch ??

28. A&J K's profielfoto
    A&J K heeft een recensie geschreven voor Puur Vakwerk
  29. Rob en Els's profielfoto
    Rob en Els heeft een recensie geschreven voor Puur Vakwerk

GAZPACHO
    Koude Spaanse tomaten- groente soep met minette basilicum uit Margraten.
    COUSCOUS MET ROODBAARSFILET
    en een Antiboise van tomaten en Franse dragon.
    VARKENSHAAS
    KAASPLENKSKE
    IJSKOUDE CAVAILLON MELOENSOEP
    met citroensorbet en chocolademunt.

Wederom, even ver weg, en dat heel kortbij ;-)

30. luca herhaus's profielfoto
    luca herhaus heeft een recensie geschreven voor Puur Vakwerk
    Nederlands Lemiers

Erg goed gegeten!! Eindelijk een keer een heel ander concept!