• Lid sinds 3 juni 2011

Activiteiten

1. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Bali Baru
    Indonesisch Roosendaal

Op zaterdag 14 oktober 2017 hier laat gereserveerd en een mooi plaatsje aan het raam gekregen ondanks dat de tent vol zat. Allebei een kleine rijsttafel opgegeten. Was voldoende en lekker, maar wel erg heet. We hadden zeker geen spijt van dit experiment om hier eens te gaan eten na veel positieve recensies.

2. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

Op dinsdagavond 5 september 2017 hebben we hier heerlijk giros gegeten. Niet te veel, precies goed. Ook het nagerecht (yoghurt met honing en verse vruchten) was heerlijk. Van het huis kregen we een gratis ouzo, maar na afloop ook nog een bakje koffie. Chapeau! Ook de bediening was zeer vriendelijk. Als we dichterbij zouden wonen, dan zouden we hier zeker vaker aanschuiven. Klein maar fijn!!!

3. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor De Postkoets

4 Gangen voor 35 euro voor 2 personen is vrij goedkoop mogen we zeggen. Als het dan ook nog lekker smaakt zijn we weer dik tevreden. Zeker ook omdat de ambiance ook gezellig aandoet met daarnaast een paar "fruitige" dames in de bediening.

4. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor De Kiekenhoeve

Op zaterdag 26 augustus 2017 hebben we hier prima geluncht. Heerlijk buiten gezeten op het gezellige terras. De bediening was prima. Volop keuze en voor herhaling vatbaar!

5. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Olympia

Op zaterdag 1 juli hebben we weer heerlijk gegeten hier. De olympiaschotel voor twee personen ging er goed in. Bovendien is het restaurant opgepimpt sinds een jaar of drie en het is nu nog gezelliger geworden. Prima restaurant!

6. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Duinzigt

We hebben al vaker bij Duinzigt gegeten en ook nu smaakte het weer best. Je hebt wel niet zo heel veel keuze, maar het is wel lekker. Ik had een stoofpotje en mijn vrouw een varkenssateetje. En als je dan na een dagje strand daar lekker op het terras zit gaat het er best in.

7. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Thalassa

Op zondagavond 15 januari 2017 hebben we met ons gezinnetje met aanhang hier lekker gegeten. Grieks zoals Grieks hoort te zijn.

8. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Vitesse

Op donderdagavond 11 januari 2017 hebben we hier in afwachting van de Lion King met ons zessen genoten van het Theatermenu van €15,95. Het was overheerlijk en zeker voor die prijs. Vooral de carpaccio smaakte formidabel. Maar de varkenshaas en de dame blanche waren ook prima in orde. Ook op de bediening viel niets aan te merken. Ga zo door!!!

9. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor De Cockpit

Op donderdagavond 22 december 2016 hebben we met z'n tweetjes hier voortreffelijk gedineerd. Omdat het restaurant 35 jaar bestaat, konden we in december voor 35€ met twee personen eten. We kregen maar liefst vier gangen voorgeschoteld en niet weinig. Ongelooflijk dat je voor €43,10 nog met twee personen zo kwalitatief goed kunt eten. Dit zou wat vaker moeten kunnen zo. De Cockpit : Bedankt!!!

10. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Knollen en Citroenen

Vreemd dat zo'n goed en gezellig restaurantje niet meer recensies ontvangt. Ook de vorige was van ons. Deze keer waren we na de Kerstmarkt weer hier te gast op 16 december 2016. En ook deze keer schreven we in voor een verrassingsmenu van oma. Het was weer voortreffelijk. We hebben er echt van genoten.

11. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor D'n Halder
    Nederlands Hoeven

Op zondag 11 december 2016 waren we hier voor een lunchdiner. Dat was prima in orde. Lekker eten, mooi opgemaakte borden, goede sfeer. Gelukkig hebben ze geen ventilatoren, want anders was het toetje (mousse) volgens mij wel helemaal weggewaaid, zo klein was het, maar wel lekker.

12. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor 2Eat

Op zaterdagavond was er voor ons nog een plekje gevonden en hebben we weer overheerlijk gegeten bij 2Eat. Ook de service was weer prima en de prijs viel niet tegen. Allerlei lekkere hapjes passeren de revue. Geweldig eten hier!

13. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Duinzigt

Op dinsdagavond 23 augustus 2016 hebben we na een strandbezoek hier fijn op het buitenterras gegeten en het was niet slecht. De tomatensoep was prima met volop ballen erin en de zalm was ook goed en dat geldt ook voor het stoofpotje. Lekker mals.

14. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor 2Eat

Op vrijdag 15 augustus 2016 hebben we hier weer gegeten. Misschien wordt het eentonig, maar het was weer fantastisch. Hier hoef je echt geen honger te lijden en het smaakt nog voortreffelijk ook. Ga zo door!!!

15. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Olympia
    Grieks Almere

Op vrijdag 24 juni hebben we hier gezellig buiten gegeten en dat is ons goed bevallen. We kregen dat wat je van een goede Griek mag verwachten.

16. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Club Newport 1852

Wij hadden een hotelarrangementje i.c m. een twee gangendiner bij club Newport. Wij hebben lekker gegeten op zaterdag 25 juni 2016 en het was keurig opgemaakt. We kregen duidelijke uitleg bij de gerechten. Wat wel opviel is dat we snel klaar waren. Een goed uur en we stonden buiten. En Irish coffee staat niet op de menukaart, dus dan klaag je m.i. daar niet over, maar bestel je wat anders. Het zag er ook gezellig uit.

17. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Woods
    Internationaal Amsterdam

Voordat we naar SKY zouden gaan in het Amsterdam theater ernaast gingen we op dinsdag 3 mei 2016 nog een hapje hier eten. We waren er al om 18.30 uur, dus genoeg tijd voor de voorstelling van 20.00 uur. We bestelden alleen maar een voorgerecht en een nagerecht. Het voorgerecht kwam rond 19.00 uur en die carpaccio was zeker lekker te noemen. Alleen daarna moesten we erg lang wachten op het nagerecht, een kaasplankje, toch niet zo moeilijk zou je zeggen. Na navraag kregen we dat uiteindelijk rond 19.40 uur pas, dus dat hebben we, haastig en dus niet zo smakelijk, opgegeten.Er bleken meerdere mensen op hete kolen te zitten. Wat wel heel tof was, was dat de cheffin het nagerecht niet wilde rekenen. Natuurlijk heb ik het zo geregeld dat we het verschil gedeeld hebben.

18. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor D'n Halder
    Nederlands Hoeven

Op zondagavond 8 mei 2016 hebben we met ons gezin hier gegeten in het kader van de fietsvierdaagse Hoeven. Je kon deze avond alleen een driegangenmenu nemen voor €15,- p.p. Ik moet zeggen dat het heel lekker was. Een ding was wat minder goed en dat betrof het te laat bezorgen van de frites bij het hoofdgerecht. We waren bijna al klaar. Nou liep er wel heel veel jong personeel rond en bovendien was het heel erg druk (en warm). Na afloop hebben we toch nog een koffie- theerondje besteld. Als de volgende keer alles op tijd op tafel staat komen we hier zeker nog wel eens terug.

19. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Tafelen
    Internationaal Rijsbergen

Wie hier nou over gaat klagen is m.i. geen knip voor de neus waard. Waar kan ik tegen zo'n prijs eten en drinken op een redelijk niveau?? Echt nergens. Doordat ik jarig was (dan is het gratis) hebben we met z'n tweetjes op vrijdag 1 april 2016 voor €30,50 gegeten en gedronken. Ook dat laatste zit bij de prijs inbegrepen. Alleen de frietjes waren koud, maar voor de rest smaakte het best goed. De enorme zaal van de vroegere Napoleon is op een leuke en gezellige manier heringericht. We zaten fijn aan het raam. Ook de bediening was gewoon goed, vriendelijk en accuraat.

20. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Lounge 8

Op zaterdag 27 februari 2016 hebben we hier best lekker gegeten. Er is volop keus in allerlei kleine gerechtjes. De aankleding vinden we nogal druk. Het eten daarentegen is prima. Alleen die (lounge) muziek. Dat is pas echt erg, vooral als je die erg vlak draait, dan hoor je nauwelijks verschil tussen de verschillende nummers. Maar ja, dat moet van de baas, het heet niet voor niets LOUNGE 8. De bediening is goed. Het zijn wel erg jonge kinderen, maar die moeten het ook leren en ze doen zeker hun best.

21. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Knollen en Citroenen

Op vrijdag 11 december hebben we met z'n drietjes hier gegeten en het was voortreffelijk. Wij kozen voor het 3 gangen verrassingsmenu en dat was prima. Vooraf werd een amuse geserveerd en ook tussendoor kregen we nog een extra hapje. Het menu is weliswaar niet zo goedkoop, maar de kwaliteit maakt dat zeker goed. En de aankleding van de zaak is erg leuk met al die nostalgische zaken aan de wand. Ook de bediening is zonder meer goed te noemen. Knollen en citroenen: "Ga zo door"!

22. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor 2Eat

Ja we waren er weer op zaterdagavond 21 november 2015 om te genieten van de heerlijke hapjes bij 2eat. Heel laat gebeld, maar voor 2 personen was er nog wel plaats, terwijl het later afgeladen vol zat. En we hebben weer genoten en we gaan over een tijdje zeker weer terug. Afgelopen week is dit restaurant uitgeroepen tot het beste van Roosendaal en dat is dik verdiend. Ga zo door familie van Oosterbosch!

23. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor De Sinjoor
    Internationaal Roosendaal

Op vrijdagavond 30 oktober 2015 hebben we onder het genot van een bolleke hier weer heerlijk gegeten. We genoten van het vaste-gasten-keuzemenu van €15,75. De carpaccio van ossenhaas was wat flauwtjes, maar de brochette van ossenhaas was overheerlijk, alsmede het nagerecht dessert Sinjoor. Altijd fijn om hier te komen voor een heerlijk hapje.

24. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Stroop

Op zondag 4 oktober 2015 hebben we met de leden van harmonie F.C.O. hier gegeten en het was super. Voor ons was er een speciale menukaart gemaakt waarbij te kiezen viel uit 3 a 4 gerechten. De tomatensoep was weergaloos lekker; fantastisch!! Ook de spies van de varkenshaas met een lekker sausje smaakte voortreffelijk. En dat geldt ook voor het nagerecht. Je zou het misschien hier niet verwachten, maar bij Stroop in Bosschenhoofd kun je heerlijk eten.

25. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor De Rustende Jager

Op zondag 25 oktober 2015 hebben we hier geluncht en gedineerd. Dat is ons goed bevallen. Bij de lunch aten we een uitsmijter en daar was niets mis mee. De mixed grill bij het diner was heerlijk. De soep had wel wat pittiger gemogen en balletjes hebben we helaas ook niet geproefd (ook niet gezien trouwens).

26. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Donker & Blond
    Kleine eetwaren Etten-Leur

Op vrijdag 28 augustus hebben we hier geluncht en dat is prima bevallen. Het is een gezellige accommodatie. Je kunt kijken nar de mensen die zich in het winkelcentrum ophouden. Zeker op een gezellige zomerse dag is dat leuk. Je kunt dan trouwens ook buiten plaatsnemen. Het broodje was behoorlijk groot en smakelijk en we hadden onze buikjes vol. De inrichting is modern en het personeel is vriendelijk. Om te lunchen kun je hier goed terecht.

27. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Het Vosje
    Nederlands IJhorst

Op vrijdag 14 augustus 2015 hebben we met z'n zessen hier heerlijk gegeten. We konden buiten op het terras bij elkaar zitten en we hebben genoten van het drie gangen menu voor €27,50. Bij de ossenstaart moesten we wel €7,00 bijbetalen, dus zo heel goedkoop was het niet, maar het was wel lekker. Het is voor herhaling vatbaar. Zo'n klein dorpje dat zo'n goed restaurant bezit moeten we koesteren, dat geldt natuurlijk ook voor het restaurant zelf.

28. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Mulino
    Italiaans De Wijk

Na een dagje in Hellendoorn hebben we op maandag 10 augustus j.l. hier heerlijk gegeten. Omdat het mooi weer was hebben we dat buiten gedaan.

We werden goed geholpen en genoten ervan tegen een redelijke prijs. Hoewel het restaurant vooral werkt met de Italiaanse keuken, is hier voor personen die liever wat anders prefereren zeker ook wat van hun gading te vinden.

Ook binnen ziet het er gezellig uit met een uitzicht op een haventje.

29. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Boerderij De Gloepe

We hebben hier drie nachten doorgebracht en het is ons goed bevallen. We zaten in een kamer met een prachtig uitzicht op het Vechtdal. Het rook nog naar het nieuwe. De kamer was zonder meer heel erg mooi. We hebben een keer hier gegeten en gezien de prijzen hebben we ons beperkt tot een hoofd- en een nagerecht. Het hoofdgerecht was goed, maar wel prijzig (€21,75). De heisse liebe als nagerecht was geweldig lekker. Als intro kregen we een huisapperitief die goed smaakte, maar die kostte ook weer € 4,75 p.p. extra. Het personeel is erg vriendelijk, maar ze proberen zoveel mogelijk te verkopen, dus erg commercieel. Dat is overigens hun goed recht. Zeg niet op alles gelijk ja en amen!

30. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Grand Café Docks

Op zondagavond 2 augustus 2015 op het terras genoten van een drie gangen tapasverrassingsmenu. Het is ons zeer goed bevallen. Het smaakte best lekker en de bediening was erg vriendelijk. We kregen zelfs zonder het te vragen water met een citroentje erbij. Gratis natuurlijk!! Tot slot kregen we nog een soort cake met slagroom er gratis bij. Ga zo door!!!

Meer activiteiten