Lijsten

Nieuwe recensie

Activiteiten

1. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor De Zeebries

Fijn buiten gegeten op 25 juni 2020. Hoofdgerecht kipsaté diner. Dame blanche was ook prima.

2. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor De Cockpit

Lekker gegeten op dinsdagavond 30 juni 2020. Modern interieur, goede bediening, goede coronamaatregelen, redelijke prijzen.

3. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor De Lamme Goedzak

Op 12 maart 2020 hebben we nog net voor de Coronasluiting hier voortreffelijk gegeten. Een echt overheerlijk hoofdmenu geserveerd door vriendelijk personeel in een gezellige omgeving. Als we nog eens in de buurt komen, gaan we hier zeker terug naar toe. Veel sterkte toegewenst om de Coronacrisis te overleven. Het is jullie gegund. Hou vol!!

4. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten vindt De Lamme Goedzak leuk

René en Ria Elsten

5. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Bistro 'Le Mouton'

Op zaterdag 12 januari 2019 hebben we hier heerlijk rustig kunnen eten. Vooraf kregen we brood met kruidenboter en een knoflooksausje. Dat smaakte prima. We lieten ons verder verrassen met een verrassingsmenu van drie gangen en dat was prima in orde. Vooral de carpaccio als voorgerecht was overheerlijk. Zelden zo lekker gegeten. Ook het hoofdgerecht was prima al was de entrecote iets te hard, maar dat kan ook aan mijn gebit gelegen hebben want mijn vrouw had er geen moeite mee. Het nagerecht was weer overheerlijk.
    De bediening was prima. We kwamen niets te kort.
    Ga zo door in Nispen want jullie zijn goed bezig!!!

6. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Olympia

Zaterdag 11 augustus 2018 hebben we hier gegeten en we kozen voor mezedes. Dat was sinds deze week te verkrijgen. Dat zijn allemaal kleine hapjes voor €23,70. En we kregen er volop. Per keer kon je 4 gerechtjes laten komen al waren die niet altijd zo klein. Het kaartje om je gerechtjes op te geven bevat 4 kolommen maar als het vol is kun je een nieuw kaartje krijgen. Wij hadden dat echt niet nodig want we hadden meer dan genoeg. Zo hebben we een hele avond van 19.30 Uur tot 22.30 Uur gevuld. En niet alleen de avond! Prima!

7. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Het Vissershuis

Op vrijdag 13 juli 2018 hebben we hier na een stranddag heerlijk gegeten in dit prima restaurant. Hoewel hier voornamelijk visgerechten op de menukaart staan, is er voor de vleeseter zeker ook wat lekkers te vinden. De entourage is gezellig te noemen en de bediening goed. Bij goed weer kun je fijn buiten op het terras zitten. Kortom: een aanrader!!

8. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Pouwe

Op moederdag hebben we hier voortreffelijk gegeten. Gezellige entourage, vriendelijk personeel, prima uitleg, heerlijke hapjes. Alleen is de akoestiek wat minder. Een culinaire ervaring en dat in zo'n dorpje!

9. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Restaurant Negen

Na een schitterende fietstocht door de meierij van brabant, hebben we hier onze Bongo bon ingewisseld. Het was heerlijk zitten op het terras want het weer was prima. Na de geweldige carpaccio hebben we ook een heerlijk hoofdgerecht genuttigd.

10. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor 2Eat

Zondagavond hebben we weer heerlijk gegeten bij da familie van Oosterbosch. Bekend concept, onbeperkt keuze uit kleine gerechtjes. Vriendelijk personeel, goede bediening, gezellige entourage.

5 vorige recensies
  11. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Spijshuis Uit de Kunst

Op zondagmiddag 7 januari 2018 hebben we hier een warme lunch genuttigd met vrienden en kennissen vanwege een 60ste verjaardag. Dat is ons prima bevallen. Ons gezelschap kon mooi van een vleugel van het etablissement gebruik maken en dat was toch wel knus. Het eten was voortreffelijk. Ook de bediening was prima. Bovendien mochten we tijdens de lunch nog een kijkje nemen in de kunstgalerie hierboven dat toch ook wel een leuk intermezzo was.
    Het spijshuis Uit de Kunst doet zijn naam echt eer aan!

12. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Tafelen
    Internationaal Rijsbergen

Op vrijdagavond 29 december 2017 hebben we genoten van een heerlijk diner bij tafelen. We hoefden maar voor een persoon te betalen, want een jarige is gratis. Drinken en alles inbegrepen waren we voor 2 personen aldus €32,50 kwijt. Je kunt hier van alles kiezen: vlees, vis, oosters, wokken enz. Ook de kwaliteit is zeer goed te noemen. Wij zijn erg tevreden.

13. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Het Gerecht

Na de Kerstmarkt bezocht te hebben hebben we hier heerlijk gegeten op vrijdag 15 december 2017 Een driegangenmenu voor €25 is redelijk te doen, zeker als het ook nog echt lekker is. Het was alleen wel heel erg warm en er zat ook een gezelschap dat uitermate lawaaierig was, zodat het niet echt rustig was, maar dat waren de enige minpuntjes. Goede bediening, gezellige entourage.

14. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Bali Baru

Op zaterdag 14 oktober 2017 hier laat gereserveerd en een mooi plaatsje aan het raam gekregen ondanks dat de tent vol zat. Allebei een kleine rijsttafel opgegeten. Was voldoende en lekker, maar wel erg heet. We hadden zeker geen spijt van dit experiment om hier eens te gaan eten na veel positieve recensies.

15. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

Op dinsdagavond 5 september 2017 hebben we hier heerlijk giros gegeten. Niet te veel, precies goed. Ook het nagerecht (yoghurt met honing en verse vruchten) was heerlijk. Van het huis kregen we een gratis ouzo, maar na afloop ook nog een bakje koffie. Chapeau! Ook de bediening was zeer vriendelijk. Als we dichterbij zouden wonen, dan zouden we hier zeker vaker aanschuiven. Klein maar fijn!!!

16. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor De Postkoets

4 Gangen voor 35 euro voor 2 personen is vrij goedkoop mogen we zeggen. Als het dan ook nog lekker smaakt zijn we weer dik tevreden. Zeker ook omdat de ambiance ook gezellig aandoet met daarnaast een paar "fruitige" dames in de bediening.

17. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor De Kiekenhoeve

Op zaterdag 26 augustus 2017 hebben we hier prima geluncht. Heerlijk buiten gezeten op het gezellige terras. De bediening was prima. Volop keuze en voor herhaling vatbaar!

18. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Olympia

Op zaterdag 1 juli hebben we weer heerlijk gegeten hier. De olympiaschotel voor twee personen ging er goed in. Bovendien is het restaurant opgepimpt sinds een jaar of drie en het is nu nog gezelliger geworden. Prima restaurant!

19. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Duinzigt

We hebben al vaker bij Duinzigt gegeten en ook nu smaakte het weer best. Je hebt wel niet zo heel veel keuze, maar het is wel lekker. Ik had een stoofpotje en mijn vrouw een varkenssateetje. En als je dan na een dagje strand daar lekker op het terras zit gaat het er best in.

20. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Thalassa

Op zondagavond 15 januari 2017 hebben we met ons gezinnetje met aanhang hier lekker gegeten. Grieks zoals Grieks hoort te zijn.

21. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Vitesse

Op donderdagavond 11 januari 2017 hebben we hier in afwachting van de Lion King met ons zessen genoten van het Theatermenu van €15,95. Het was overheerlijk en zeker voor die prijs. Vooral de carpaccio smaakte formidabel. Maar de varkenshaas en de dame blanche waren ook prima in orde. Ook op de bediening viel niets aan te merken. Ga zo door!!!

22. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor De Cockpit

Op donderdagavond 22 december 2016 hebben we met z'n tweetjes hier voortreffelijk gedineerd. Omdat het restaurant 35 jaar bestaat, konden we in december voor 35€ met twee personen eten. We kregen maar liefst vier gangen voorgeschoteld en niet weinig. Ongelooflijk dat je voor €43,10 nog met twee personen zo kwalitatief goed kunt eten. Dit zou wat vaker moeten kunnen zo. De Cockpit : Bedankt!!!

23. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Knollen en Citroenen

Vreemd dat zo'n goed en gezellig restaurantje niet meer recensies ontvangt. Ook de vorige was van ons. Deze keer waren we na de Kerstmarkt weer hier te gast op 16 december 2016. En ook deze keer schreven we in voor een verrassingsmenu van oma. Het was weer voortreffelijk. We hebben er echt van genoten.

24. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor D'n Halder

Op zondag 11 december 2016 waren we hier voor een lunchdiner. Dat was prima in orde. Lekker eten, mooi opgemaakte borden, goede sfeer. Gelukkig hebben ze geen ventilatoren, want anders was het toetje (mousse) volgens mij wel helemaal weggewaaid, zo klein was het, maar wel lekker.

25. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor 2Eat

Op zaterdagavond was er voor ons nog een plekje gevonden en hebben we weer overheerlijk gegeten bij 2Eat. Ook de service was weer prima en de prijs viel niet tegen. Allerlei lekkere hapjes passeren de revue. Geweldig eten hier!

26. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Duinzigt

Op dinsdagavond 23 augustus 2016 hebben we na een strandbezoek hier fijn op het buitenterras gegeten en het was niet slecht. De tomatensoep was prima met volop ballen erin en de zalm was ook goed en dat geldt ook voor het stoofpotje. Lekker mals.

27. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor 2Eat

Op vrijdag 15 augustus 2016 hebben we hier weer gegeten. Misschien wordt het eentonig, maar het was weer fantastisch. Hier hoef je echt geen honger te lijden en het smaakt nog voortreffelijk ook. Ga zo door!!!

28. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Olympia

Op vrijdag 24 juni hebben we hier gezellig buiten gegeten en dat is ons goed bevallen. We kregen dat wat je van een goede Griek mag verwachten.

29. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Club Newport 1852

Wij hadden een hotelarrangementje i.c m. een twee gangendiner bij club Newport. Wij hebben lekker gegeten op zaterdag 25 juni 2016 en het was keurig opgemaakt. We kregen duidelijke uitleg bij de gerechten. Wat wel opviel is dat we snel klaar waren. Een goed uur en we stonden buiten. En Irish coffee staat niet op de menukaart, dus dan klaag je m.i. daar niet over, maar bestel je wat anders. Het zag er ook gezellig uit.

30. René en Ria Elsten's profielfoto
    René en Ria Elsten heeft een recensie geschreven voor Woods
    Internationaal Amsterdam

Voordat we naar SKY zouden gaan in het Amsterdam theater ernaast gingen we op dinsdag 3 mei 2016 nog een hapje hier eten. We waren er al om 18.30 uur, dus genoeg tijd voor de voorstelling van 20.00 uur. We bestelden alleen maar een voorgerecht en een nagerecht. Het voorgerecht kwam rond 19.00 uur en die carpaccio was zeker lekker te noemen. Alleen daarna moesten we erg lang wachten op het nagerecht, een kaasplankje, toch niet zo moeilijk zou je zeggen. Na navraag kregen we dat uiteindelijk rond 19.40 uur pas, dus dat hebben we, haastig en dus niet zo smakelijk, opgegeten.Er bleken meerdere mensen op hete kolen te zitten. Wat wel heel tof was, was dat de cheffin het nagerecht niet wilde rekenen. Natuurlijk heb ik het zo geregeld dat we het verschil gedeeld hebben.

Meer updates