Op dit adres zit nu: Puur Vakwerk

1488919575 91
1519184099 90

1. Restaurant is al een tijdje definitief gesloten

2. Gertie Stallenberg

vanmiddag op het terras van Het Mo'Ment gaan lunchen. Bestelde een broodje gezond, dat op de kaart staat voor 7,25 euro.
    Voor zo'n bedrag verwacht ik toch echt meer dan een klein ciabatta broodje van amper 9 cm. met daarop 2 plukjes sla, wat saus en een lapje ham en kaas. O ja, er lagen ook nog een paar friemeltjes tomaat en paprika op. Niet de moeite waard om het over te hebben. Als aankleding lagen er op het bordje nog 2 doorgesneden kleine tomaatjes en wat plukjes lenteuitje, en 1 rozetje veldsla.
    Schandalig duur dus voor dat beetje eten... We zijn met honger vertrokken.

3. Paul van Harn

Afgelopen zaterdag wezen eten op deze locatie. Eerlijkheid gebied ons te zeggen dat we een dag eerder ook in een ander restaurant hebben gegeten en we toen dachten dat het niet makkelijk te overtreffen was. Maar niets is minder waar. Het was tot in de kleinste details perfect. Een fijne locatie, een geweldige kok en zeer leuke en vriendelijke bediening. Wij vonden het zo goed dat we maandag (onze laatste vakantie dag) opnieuw hier zijn wezen eten en... wederom geweldig!!! Het was een fantastische ervaring om te mogen genieten op deze locatie!! Het hele team bedankt!! Het cijfer tien is eigenlijk te laag.

4. Vandaag high tea met z'n vieren bij het Mo'ment. Zeer enthousiaste gastheer en idem bediening. Wat er gepresenteerd werd in een woord; super!! Eerlijke zelf gemaakte hapjes en zoetigheden. Lieve mensen en iedereen die het nog niet weet; ga het zelf proberen. Een echte aanrader! Wij komen zeker bij jullie terug.

5. Beste mensen van het Mo'ment,

Wij zijn met een paar vrienden uit Vlaardingen bij jullie komen eten.
    Het was van a tot z compleet. Het eten was voortreffelijk, de bediening zeer vriendelijk en wat sfeer betreft, wij, maar zeker onze vrienden uit Vlaardingen, waren zeer onder de indruk.
    Het is absoluut een aanbeveling. Deze 10 als waardering hebben jullie verdiend.

Gr Ton en Monique.

6. Anouk Siemerink

Vorig jaar rond kerst hebben wij gegeten bij het Moment, en ik denk hier nog vaak aan terug! Wat een sfeer, gastvrijheid en heerlijk eten! We hebben erg genoten en komen ook zeker nog eens terug! Ook al komen we van ver! Ga zo door met dit fantastische restaurant!

7. Alleen koffie gedronken en dat was al een hele aangename ervaring in het Mo'ment. Complimenten dat de keuze is gemaakt voor Nespresso: en wat een wondermachine die er staat. Nespresso geeft altijd een aangenaam resultaat en dat is een verademing na de vele slechte volautomaten koffies. Presentatie koffie erg leuk, net zoals de prijs. Ik was net aan het kijken naar de openingstijden: helaas vanmiddag dicht anders waren we er gaan lunchen. Maar dat komt nog.

8. Raymond Kempen

Wij hebben hier met een gezelschap op 04-09-2014 heerlijk gegeten en gedronken, het eten en drinken was fantastisch, perfecte bediening, daarna nog even geborreld bij de bar, wij komen hier zeer zeker op korte termijn weer terug.

9. Roxanne Lemmens

Wat een ervaring! Aan niks ontbreekt het je in dit restaurant! De ambiance, inrichting, vriendelijkheid, enthousiasme, fantastisch gepresenteerd eten met een perfecte smaak, heerlijke muziek, goede prijs, enorm sfeervol met privacy door alle kleine etages/ nissen waar je kan zitten of loungen. De eigenaar is gepassioneerd in zijn vak en dat zie je in alles terug. Aan werkelijk alles is gedacht. Zelfs voor kinderen eens geen frikandel of kroket op het menu (kan wel als je het vraagt) maar lekkere Chili of kip of ham
    Met Meloen etc. In 1 woord TOP!

10. Marcel Wobma

11. Marcel Wobma

Een prachtige ambiance heerlijk gegeten en gedronken. Super mooi interieur. Super aardige eigenaar. Echt een aanrader.

12. Rob de Rijter

Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Zeer goede service en zeer goede prijs en kwaliteit verhouding.
    Aanrader om daar naar toe te gaan. Mooie beleving. We zijn daar op woensdag 15 januari 2014 geweest.

13. Fam. Janssen

Met mijn familie voor het eerst gegeten in Het Mo'ment en.......zooooo geweldig!
    Wat een gastvrijheid, zeer goede keuken en prettig personeel. Alles gaat met een lach!
    Correct, belangstellend en hebben oog voor alles wat met detail te maken heeft.
    Voor het eerst konden wij allemaal na afloop zeggen; super gegeten, hier komen wij terug! Ook heb ik de kok(s) persoonlijk gecomplimenteerd over zijn/hun uitstekende kookkunsten!
    Goede kaart met een perfecte prijs/kwaliteit verhouding.
    Volgende week kom ik terug met mijn vriendinnen, tafel is besproken en ik verheug me al op de voortereffelijke Italiaanse rode wijn!!

14. Fam. Peters

Een prachtig pand, smaakvolle inrichting, zeer vriendelijk personeel en het diner was van a tot z van top kwaliteit!
    Hier word met passie gekookt, de opmaak, de smaken en de hoeveelheid was super! De levels geven een knus, gezellig en warm gevoel. De kerstversiering ziet er geweldig uit en die kerst-stal past er perfect bij.
    Een ''gewoon grand cafe restaurant" nou.... hier kunnen dan veel anderen een voorbeeld aan nemen. Ga zo door!!

15. Raymond Bulles

Afgelopen vrijdagavond voor het eerst gaan eten bij het moment.
    Hadden een speciale avond met een band en zangeres Dorona Alberti (zangeres van Gare du Nord).
    Sfeer was super, heerlijk genoten van een 4-gangen diner. Was een avondvullend programma.
    Bediening vriendelijk, eten heerlijk en verrassend.
    Kortom superavond gehad en komen zeker nog eens terug.

16. Toch maar stoute schoenen aangetrokken naar een slechte recensie van gasten voor ons in het momentje .
    Bij binnenkomst worden wij ontvangen door een vriendelijke dame die ons meteen naar tafel begeleid ondanks dat wij hebben besloten eerst eens een drankje te drinken .
    Antwoord van haar was dat is geen enkel probleem .We voelden ons meteen op ons gemak in deze huiselijke sfeer
    Nadat wij enge tijd het restaurant hebben geobserveerd besluiten wij om toch maar naar de menu kaart te vragen .
    De eigenaar Martin legt ons zijn specialiteit van restaurant uit en legt ons tevens een en ander uit over het prachtige verbouwde pand .
    Voorgerecht nemen wij een carpaccio met huis gemaakt brood , we hebben er van genoten zelf een gepocheerd eitje erop en met veel zorg besteede opmaak.
    Hoofdgerecht confit de canard eend wat een verrassing heerlijk met een top sausje sinaasappelsmaak .
    Mijn hartsvriendin nam een tournedos rood met een pepersaus in een woord top.
    Tijdens het diner zagen wij enkele mensen een crème brulee veroveren deze werd aan tafel gekarimeliseerd .
    Wij namen echter samen een kwark taartje uit eigen keuken super.
    Wat de sfeer betreft in dit nog nieuwe restaurant kan ik alleen maar van zeggen dat zij een 11 verdienen , ik heb nog maar zelden
    zo een smaakvol ingericht pand gecombineerd met oude en moderne facetten gezien ..
    Ben blij dat wij toch maar hebben besloten een kijkje en hapje te nemen in het moment een aanwinst voor zuid Limburg .
    Ga zo door!!

Tot Ziens Els v/d Meer, Ben Janssen.

17. wat een teleurstellende ervaring in alle opzichten! jassen worden niet aangenomen, tafelopstelling waardeloos ( 6 personen in hoefijzervorm) geen wijnkennis ( jaartallen kloppen niet, temperatuur klopt niet, wit en rood in zelfde glas!!) brood: een kwart broodje per persoon afgemeten ( zuiniger kan niet) koffie alsof je bij de chinees zit en ga zo maar door. Hoofdgerecht zeer matig, nagerecht echt geen tarte tatin. bij verlaten restaurant zit de gerant te sms-en en heeft echt geen oog voor de gasten. Zal heel wat moeten gebeuren om terug te gaan. Jammer.

18. Goed eten leuke kaart alleen een beetje jammer dat er naast het hoofdgerecht de bijgerechten wat gewoon zijn. Misschien wat meer spannende groenten of iets leuks met aardappelen doen. De wijn was erg goed, desert misten wij want onze dochter werd ziek dus moesten wij vroegtijdig weg. Een beetje meer aandacht en dit restaurant verdient dan al gauw negens en tienen!

19. Huub Muyrers

Erg lekker gegeten, sfeer en eten zijn uitstekend!
    Tip:vooral gezellig in de Herfst en winter periode, dit mede te danken aan de kaarsen die branden en de ongedwongen sfeer.

20. We hebben een heerlijke avond gehad in Het Mo'ment. Alles klopte, van de prachtige inrichting die recht doet aan het karakter van het pand en toch hedendaags is, de vriendelijke en attente bediening, de heerlijke wijnen en natuurlijk het eten, want daar gaat het tenslotte om: Het Mo'ment heeft een mooie uitgebalanceerde kaart met voor elk wat wils, en de gerechten worden met liefde en vakmanschap bereid. We hebben genoten en komen zeker terug.

21. Marcel Alberti

22. jan & Petra

Wij waren op vakantie in vaals landaal greenparks. Wij hadden trek in iets lekkers, toen kwamen wij terecht bij grand café restaurant het moment in lemiers. Zo top hebben wij nog nooit gegeten, echt een aanrader. Bediening zeer vriendelijk, sfeer dat moet je gezien hebben, echt top.

23. Een geweldige aanwinst voor Zuid Limburg dit restaurant. Een mooie vakwerkboerderij omgebouwd tot een geweldig restaurant! Een zeer sfeervolle sfeer, uitstekend gegeten en goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom, een echte aanrader voor iedereen een gezellig avondje uit willen, met super eten!

24. Woensdag 29-08-2012 even de lekkere honger stillen op het terras, want het weer was perfect. We namen beide een lekker gekoelde temparanillo (wijnklimaatkast) die uitstekend bij de spareribs matchte maar ook bij de pasta met ossehaaspuntjes met truffelsaus. De hoeveelheid ossehaaspuntjes is alleen al een compliment op zich waard. We hebben genoten van de smaken van deze 2 gerechten. De spareribs hadden een lekkere marinade gehad en ze hadden voldoende vlees op de ribben.

25. We hebben er lekker gegeten afgelopen weekend.
    Bij binnen komst netjes ontvangen en zowel nog een rondleiding gekregen van de eigenaar zelf.
    Het menu moment 3 gangen genomen voor 29,50 dat ons werd verteld aan tafel door de spontane gastheer
    Goede prijs-kwaliteit verhouding.
    Goede porties en een zeer lekkere huiswijn voor een schappelijke prijs.
    Goede en vriendelijke bediening.

Restaurant Het Mo''MENT is een aanwinst voor Gemeente Vaals en omstreken

We komen hier snel weer terug

26. Prachtig verbouwd pand , heerlijke keuken . We geven onze collega's Mitch en Marcel graag complimenten. Ze hebben in korte tijd echt iets neergezet waar ze trots op mogen zijn ! Aanraders : Carpaccio met een lekker gepocheerd eitje er bovenop , de huisgemarineerde zalm en de geconfijte eendebout. Zelf nog niet gegeten , maar nu al beroemd in Lemiers en omstreken de chocolade mousse van Mitch :-)