Nieuwste foto's in Herkenbosch

Laatste updates in Herkenbosch

1. Roel's profielfoto
    Roel heeft een recensie geschreven voor Wok | Snackpoint De Sport

Ik vond het schrecklich! Of ter wijl verschrikkelijk de sushi rijst was knoephard er lag waren allemaal legen bakken en het leek alsof het voor de 4e keer werd opgewarmd. Nog nooit zo slecht gegeten we waren hier dus ook binnen een zeer korte tijd weg nooit meer!

2. Karen's profielfoto
    Karen heeft een recensie geschreven voor Rijstal Venhof
    Internationaal Herkenbosch

TOP! Nieuwe kok! Ambience uitnodigend!

3. Loeki's profielfoto
    Loeki heeft een recensie geschreven voor Rijstal Venhof
    Internationaal Herkenbosch

Eten was eenvoudig maar lekker. Gelukkig was er een vegetarische optie. 👍

4. Waegemans's profielfoto
    Waegemans heeft een recensie geschreven voor Wok | Snackpoint De Sport

Waegemans

Helaas was dit zeer slecht. We werden door mijn dochter uitgenodigd om te wokken. Nog nooit zo slecht gegeten. Het eten was koud, er waren alleen maar lege bakken, het vlees was taai, in het restaurant was het steenkoud, kortom zeker niet voor herhing vatbaar.

5. Marian Hendriks's profielfoto
    Marian Hendriks heeft een recensie geschreven voor De Boshut

Marian Hendriks

Was heel vervelende ervaring naar de verwachtingen die ik er van had.
    Het vlees was koud en niet gaar. Na dat ze het hadden teruggebracht naar de keuken. Werd het weer opgediend de serveerster liet het op de grond vallen. Raapte het op met haar vingers en bracht het 10 min. terug het zelfde stuk maar dan bijna gehalveerd, de rest was weer koud geworden. We hebben alles maar terug gegeven daar het ons niet meer smaakte.
    Rest ons om een regeling te accepteren en er over na te denken of we hier nog een keer komen eten.

6. Judith Droomers's profielfoto
    Judith Droomers heeft een recensie geschreven voor St. Andrews

Judith Droomers

Met een groep clienten van een zorginstelling komen eten. Hele vriendelijke bediening. Eten was prima.

7. Yvonne's profielfoto
    Europalaan Oost 28 Herkenbosch
  8. Hans Otjes's profielfoto
    Hans Otjes heeft een recensie geschreven voor Wok | Snackpoint De Sport

Hans Otjes

Het is een klein restaurantje. Wij waren met een groep van 15 personen. Ze hadden een persoonlijke aanpak betreft bestelling drinken, dat bij onze groep wel werkt. Lekker toetje. Keuze is niet breed, maar voldoende om lekker te eten. Toetjes verdeling was vreemd, maar er was wel soep. Jammer dat er geen disco-wok is, want er hangen veel disco lampen. Wij hebben er goed kunnen eten en een prima avond gehad. Het was niet druk, maar het ligt ook in een klein dorpje.

9. Ferry's profielfoto
    Ferry heeft een recensie geschreven voor Wok | Snackpoint De Sport

Koud eten, slechte service, eten niet gaar en ga zo maar door

10. osmen27's profielfoto
    osmen27 heeft een recensie geschreven voor La Diligence

Opnieuw lekker gegeten in dit restaurant: amuses oké, soep lekker, garnalen cocktail zeer smakelijk, visgerecht overheerlijk en scampi's prima. Desserts uitstekend, koffie goed, thee goed. Sfeer prima.

11. C's profielfoto
    C heeft een recensie geschreven voor New China Garden

Helaas,

Vegetarische foe yong hai besteld, ik kwam er niet direct achter.

Toen ik de tweede dag hier weer van wou eten kwam ik stukken vlees tegen en ook ei wat niet gaar was.

Vroeger toen er nog andere mensen inzaten was het eten altijd heel lekker, nu niet meer.

12. Mart's profielfoto
    Mart heeft een recensie geschreven voor New China Garden
    Chinees-Indisch Herkenbosch

Gisteren Chinese rijsttafel afgehaald en na de eerste happen weggegooid. Eten was smakeloos, koud, babi pangang zonder saus, foe yong hai was niet gaar. Prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Laatste keer bij deze chinees geweest.

13. Middy's profielfoto
    Middy heeft gereageerd op een recensie van New China Garden
    Middy
    Van restaurant

Beste Patrick, wat jammer dat uw eerste ervaring met ons zo slecht is gelopen.
    Wij willen u graag een compensatie aanbieden, zodat u toch nog een beetje tevreden met ons kan zijn.
    Wij hopen dat u ons nog een kans kunt geven.
    Ik kan u garanderen dat wij u de beste kwaliteit zullen bezorgen.

Zou u ons een mailtje willen sturen zodat wij contact met u op kunnen nemen als u besluit ons nog een kans te geven?

Info@thenewchinagarden.nl

14. Patrick's profielfoto
    Patrick heeft een recensie geschreven voor New China Garden
    Chinees-Indisch Herkenbosch

De Tomatensoep is erg zuur i.p.v. zoet. De loempia's zijn groot maar heel veel taugé erin en een heel kleine beetje vlees en ei. De satésaus is erg verdund en weer verdikt met iets anders waardoor de smaak van de saté verloren gaat.
    Gewoon smakeloos.

Een half jaar geleden was het ook allemaal al niet te eten, nu er een nieuwe kok is, constateer ik geen verbetering van smaken.

Voor ons de laatste keer, wij gaan naar een ander toe. Deze New China garden is zijn sterren verloren aan kwaliteit. Prijs is iets aan de hoge kant en je krijgt er hele slechte kwaliteit voor terug.

15. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Wok | Snackpoint De Sport

Ook ik heb met mijn vriend hier een tijdje geleden gegeten. Niemand in de zaak op een vrijdagavond, had eigenlijk al een belletje moeten gaan rinkelen.
    We konden alleen iets van de kaart nemen, omdat er geen klanten waren, dus deden ze het buffet niet vullen. Toen ik mijn handen ging wassen kwam de kok van de wc af, deze liep rechtstreeks terug de keuken in zonder zijn handen te wassen!! De wc's stinken en je kunt goed zien dat de hygiëne hier niet de hoogste prioriteit heeft. Voor ons nooit meer.

16. Middy's profielfoto
    Middy vindt de recensie door coen voor New China Garden leuk
    Chinees-Indisch Herkenbosch

Heel gezellig, hele fijne bedienig.

Hele goede waar, goede product uitleg.

Gezellig en fijn uit eten, ook afhaal.

Bediening is super.

Een aanrader.

17. Middy's profielfoto
    Middy vindt de recensie door Chantal voor New China Garden leuk
    Chinees-Indisch Herkenbosch

Altijd vriendelijke bediening, goed eten, snelle service, betaalbare kwaliteit. Kortom perfect!

18. Middy's profielfoto
    Middy vindt de recensie door Willemien voor New China Garden leuk
    Chinees-Indisch Herkenbosch

Wij zijn altijd super tevreden, halen meestal 1x per week!

Behalve gisterenavond (zondag 7 mrt.20010 ).
    Hebben rond de klok van 21.00 uur eten gehaald.

Het was koud (alles) en de bami was daarnaast ook nog oud.

Jammer, zeer jammer!

19. Middy's profielfoto
    Middy vindt de recensie door Eva voor New China Garden leuk
    Chinees-Indisch Herkenbosch

Hele bijzondere specialiteiten. Ze hadden zelfs asperges gemixed met Chinees eten op het menu.

Hele vriendelijke bediening.

Kortom: een aanrader.

20. Middy's profielfoto
    Middy vindt de recensie door Dewi voor New China Garden leuk

Dewi

Als je goed Chinees wil eten in midden Limburg dan is dit echt een aanrader. Het ligt in een klein dorpje maar vergis je niet de smaken die je daar voorgeschoteld krijgt zijn werelds. De zaak ziet er niet indrukwekkend uit maar is wel netjes naar mijn idee. Het personeel is erg vriendelijk. Je kan daar een hele gezellige avond hebben.

21. Middy's profielfoto
    Middy vindt de recensie door Fer voor New China Garden leuk
    Chinees-Indisch Herkenbosch

We hebben er eten (maandmenu) afgehaald voor 8 personen. Iederen thuis aan tafel vond het erg lekker. Vroeger vonden wij het er minder, maar nu is het weer lekker eten voor acceptabel geld. Een volgende keer graag weer

22. Middy's profielfoto
    Middy vindt de recensie door osmen27 voor New China Garden leuk
    Chinees-Indisch Herkenbosch

Opnieuw heerlijk bereide loempia's met atjar en kroepoek gehaald en thuis gegeten. Bedienende medewerker was correct en attent.

23. Middy's profielfoto
    Middy vindt de recensie door Bart Houkes voor New China Garden leuk
    Chinees-Indisch Herkenbosch

Lekker gegeten en erg vriendelijk personeel. Het eten is eenvoudig, maar erg lekker bereid en netjes opgediend. Wel is het erg rustig hier.

24. Middy's profielfoto
    Middy heeft gereageerd op een recensie van New China Garden
    Middy
    Van restaurant

Hallo Jos Frenken, wat jammer dat uw ervaring met ons zo slecht is gelopen. Wij willen u graag een compensatie aanbieden als u daar nog interesse voor heeft.

Ik wil even een paar dingen rechtzetten voor u.
    Het feit dat de nasi en bami zo plakkerig waren heeft niks te maken met een vers of niet vers product. De reden dat ze wat plakkeriger smaken kan komen door de bereidingswijze; de kok heeft er net iets te veel water bij gedaan. Dat kan iedereen voorkomen, zeker als het hectisch is in de keuken. Ik durf te zeggen dat bij u ook wel eens iets verkeerd ging in de keuken. Wij zijn niet perfect en maken daarom ook wel eens fouten, daar zijn wij niet trots op maar wij zullen er alles aan doen om het alsnog goed te maken voor de klant.

Wij bieden nogmaals onze excuus aan voor de vergeten saté, zoals ik eerder vertelde zijn wij niet perfect. U ben helaas de pineut bij ons geweest waar we én iets vergeten zijn én de nasi bami niet zo naar uw smaak was.
    Wij hebben inderdaad u de mogelijkheid gegeven om de vergeten saté alsnog op te komen halen of bij uw volgende bestelling bij ons mee te geven. Blijkbaar was dat niet goed genoeg voor u als ik het zo lees. Daarom wil ik u graag iets ter compensatie aanbieden.

Wij hebben inderdaad een bezorg service, wij bezorgen enkel wanneer wij daar de opdracht voor hebben gekregen van onze klant, daar zit namelijk €2,- bezorg kosten aan verbonden. Men die van onze service gebruik maken is hiervan op de hoogte.

Wij bieden nogmaals onze excuses aan en vinden het erg jammer dat wij zo afscheid van u moeten nemen.
    Wij zullen uw notitie voor de saté toch nog even laten hangen als u van gedachte veranderd.
    Wij wensen u toch nog een fijne avond toe en willen u hartelijk danken voor uw recensie, kritiek is altijd goed :)!

ps. heeft u interesse in onze compensatie stuur ons dan even een mailtje of een privé berichtje.

25. Jos Frenken's profielfoto
    Jos Frenken heeft een recensie geschreven voor New China Garden

Jos Frenken

JAMMER!
    Smaken zijn verschillend, maar de waterige tomatensoep smaakte alleen maar zurig.
    De nasi en bami waren plakkerig, alsof ze niet vers waren.
    De saté die bij het menu hoorde was door hun vergeten en na reclamatie werd mij gezegd "aan mij de keus of ik het nog alsnog zelf kom halen of bij de volgende afhaalbestelling krijgen we deze erbij".
    Bij latere controle op hun site staat wel dat ze een bezorgdienst hebben. Dit werd mij bij de reclamatie van de saté niet verteld.
    Er komt voor ons geen tweede keer. De saté mogen ze van ons houden.
    GEEN aanrader.

26. Alma Vaes's profielfoto
    Alma Vaes heeft een recensie geschreven voor Wok | Snackpoint De Sport

Alma Vaes

Wij vonden een mooie restaurant! Heerlijk eten en betaalbaar!! Wij gaan zeker terug!!

27. New China Garden heeft een nieuwe foto
  28. M& M's profielfoto
    M& M heeft een recensie geschreven voor De Boshut

Zeer gezellige dag gehad met vrienden. Na een mooie wandeling (op aanraden van personeel De Boshut) daarna heerlijk gegeten bij hun! Personeel waren allemaal zeer vriendelijk!! Ga zo door!!

Voor de kids hebben ze een leuke speeltuin!!

Tip : voor buiten evt. op de stoelen schapenvachten of fleece-dekens voor de koelere avonden.