• Lid sinds 22 juni 2014

Den Haag
  3. -

Biej Pellie's Aethoes

Herkenbosch

Rob en Marti heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Rob en Marti's profielfoto
    Rob en Marti heeft een recensie geschreven voor Simonis

Voor een heerlijke vismaaltijd het juiste adres. Je moet wel tegen de drukte kunnen. Het is een komen en gaan van eters. Was voor ons de moeite waard. Het zit op de visafslag dus verwacht niet een luxe tent. Wij vonden het leuk om een keer mee te maken.

2. Rob en Marti's profielfoto
    Rob en Marti heeft een recensie geschreven voor Le Connaisseur
    Mediterraans Den Haag

Zaterdag 26 juli 2014 hier heerlijk gegeten. We waren voor 18:00 uur en ook besteld en dus het tweede diner voor 50%. Waar krijg je voor dit geld nog een lekkere maaltijd. Zaak zat zeker niet bomvol. Was gezellig druk en de bediening was vlot en attent. In Eindhoven hebben we ook bij een restaurant van deze organisatie gegeten en waren ook daar zeer tevreden. Prijs kwaliteit staan goed in verhouding.

3. Rob en Marti's profielfoto
    Rob en Marti heeft een recensie geschreven voor Toros Santiago

Vrijdag 25 juli 2014 hier heerlijk gegeten. 3 gangen menu. Soepje vooraf. De gegrilde Ossenhaas (200 gram) van de grill was perfect en smaakvol en als afsluiting een ijsje na wat ook prima van smaak was. We werden netjes ontvangen en de bediening was volgens wens. Komen zeker terug als we weer in Den Haag zijn.

4. Rob en Marti's profielfoto
    Rob en Marti heeft een recensie geschreven voor Biej Pellie's Aethoes

Tijdens onze Rode Beek wandeling (12 km) komen we bij Pellie's terecht. Wat een fijne bediening en goed eten. Alles vers en tegen een schappelijke prijs. Nadat wij lekker waren uitgerust en onze buikjes rond hadden, hebben wij onze wandeltocht vervolgd. Een echte aanrader om hier even te stoppen.