• Lid sinds 21 november 2011
  • Leeftijd: 29

Christophorus Pallandt werkt sinds eind 2011 als Web Content Manager bij Eet.nu. Hij houdt van lekker eten als geen ander, en vindt het leuk om er blogs over te schrijven. Tevens publiceert hij de Culigenda en maakt hij de nieuwsbrieven van Eet.nu.

Lijsten

Chris vindt De Sevewaeg leuk

2. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Grand Café Groningen

Beste Hilda,

Ik heb een 8 voor service aan je recensie toegevoegd!

3. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Zainab Roshni Mahal

Beste Rob,

Bedankt voor je recensie! Ik heb de prijzen inmiddels gecorrigeerd, heel fijn dat je dit aangeeft!

4. Chris's profielfoto
    Chris vindt Groenten van Roos leuk

5. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Lunchcafé Stadhuis

Beste Willeke,

Bedankt voor je bericht, ik heb het cijfer voor prijs/kwaliteit veranderd!

6. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van In Den Draaiput

Beste meneer Van Zandweghe,

Bedankt voor uw bericht, ik heb het restaurant inmiddels op gesloten gezet.

7. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Cafetaria Bar Majon

Beste Jan,

Bedankt voor je bericht, ik heb de openingstijden inmiddels aangepast. Heel fijn dat je dit hebt laten weten!

8. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Peking Garden

Beste Wim,

Bedankt voor de correctie! Ik heb inmiddels een nieuwe vermelding aangemaakt voor Eastern Express, waar de recensies van Peking Garden niet zichtbaar zijn.

9. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Hollywood

Beste Eelco,

Bedankt voor je bericht, ik heb de zaak inmiddels op gesloten gezet.

10. Chris's profielfoto
    Chris vindt Freaking Vegan leuk

11. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Bij Rembrandt

Beste Cora,

Bedankt voor je bericht, ik heb het cijfer voor je aangepast!

Smakelijke groet,

12. Chris's profielfoto
    Chris vindt de recensie door Ingrid Sol voor Grand Café Tavenu leuk

Ingrid Sol

We waren met ons zussenclubje een weekend in Burch Haamstede. We besloten daar te gaan eten en geen moment spijt van gehad. De tapas waren superlekker en het dessert dat we hadden was heerlijk. Creme catalane. Het meisje dat bediende was heel leuk. Heeft zelfs geholpen met de foto te shoppen omdat we door hem(onze zwager) getrakteerd werden. Als we in de buurt zijn gaan we zeker weer!

13. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het artikel: Bijzondere restaurants deel 2
  14. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Fratelli d'Italia

Beste Karin,

Bedankt voor je bericht. Naar aanleiding van je bericht heb ik even gekeken en zo te zien is de website (momenteel) niet te bereiken en ook volgens de Kamer van Koophandel is Fratteli d'Italia gesloten. Ik heb de vermelding dan ook vooralsnog op gesloten gezet.

15. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Sha-Tin

Beste Wesley,

Bedankt voor je berichten, we hebben alle wijzigingen inmiddels doorgevoerd. Heel fijn dat je ons helpt de database up to date te houden!

16. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van 't Zusje

Beste Annie,

Bedankt voor je bericht. Enkel de redactie van Eet.nu kan je recensie aanpassen en dat is niet het geval, de tekst is precies zoals je hebt ingevuld. Er is wel een cijfer voor service weggehaald, omdat je aangeeft dat de bediening vriendelijk was maar hier toch slechts een 5 voor hebt gegeven. Hier ben je echter meteen na de wijziging van op de hoogte gebracht via de mail, met het verzoek om het juiste cijfer door te geven.

Mocht je het cijfer willen doorgeven of de inhoud van de recensie willen wijzigen dan zien we natuurlijk graag een bericht tegemoet in een reactie hier of via info@eet.nu.

17. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Op d'n Diek

Beste Marcel,

Bedankt voor je recensie, ik heb de vermelding inmiddels op gesloten gezet!

18. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van MEAT Franky's

Beste Pieter,

Bedankt voor je recensie en voor het verbeteren van de informatie op onze site! We vinden het heel jammer dat je niet bij een tapas zaak hebt kunnen eten zoals je van plan was, doordat de informatie niet klopte. We hadden nog geen bericht ontvangen over de nieuwe situatie, en met meer dan 30.000 restaurants in Nederland kan er soms verouderde informatie op de site zichtbaar blijven, maar we zullen ons best doen om dit soort situaties in de toekomst zo veel mogelijk te voorkomen.

Inmiddels heb ik een vermelding aangemaakt voor de nieuwe zaak en zoals je kunt zien heb ik je recensie daar naartoe verplaatst, zodat men meteen kan lezen wat ze van de nieuwe zaak mogen verwachten!

19. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van De Kroon

Beste Rob,

Bedankt voor je bericht, ik heb de zaak inmiddels op gesloten gezet.

20. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Steakhouse Pyramide

Beste Peter,

Bedankt voor je bericht, we hebben de gegevens inmiddels gecorrigeerd.

21. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het artikel: 6x genieten in Assen
  22. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Automatiek AC de Boer

Beste Kimberley,

Bedankt voor je bericht, we hebben De Eetpuzzel inmiddels toegevoegd en AC de Boer gesloten!

23. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Fenix

Beste John,

Bij het controleren van de reacties zag ik je bericht voorbij komen. Ik wil je er graag op wijzen dat het wel is toegestaan anoniem een recensie te plaatsen, mits er een valide mailadres wordt gebruikt. Dat is bij deze recensie het geval.

Zie voor meer informatie eventueel https://www.eet.nu/richtlijnen-voor-berichten

24. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Boerderij

Beste Siebrand,

Bedankt voor je bericht. We begrijpen dat deze vermelding wellicht vreemd overkomt, maar voorheen was volgens de Kamer van Koophandel een restaurant geregistreerd op dit adres. Wij zijn niet eerder op de hoogte gebracht van de sluiting.

Ik heb de vermelding inmiddels op gesloten gezet.

25. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van De Brouwerij

Beste,

Bedankt voor je bericht, ik heb de vermelding inmiddels op gesloten gezet.

26. Chris's profielfoto
    Chris vindt de recensie door Gerrit voor BioToko leuk
    Indonesisch Zutphen

Kort geleden gingen wij naar Bio Toko om twee maaltijden af te halen. Omdat wij het gebruik van plastic verpakkingen proberen te verminderen hadden wij zelf twee Tupperware dozen meegenomen en verzochten onze bestelling hier in te doen. Dit weigerde men met de mededeling dat de weegschaal was afgesteld op hun eigen plastic dozen. Op de vraag of men dan misschien eerst de doos kon wegen werd, zonder enig nadenken, geantwoord dat dit te veel werk was en men dan geen andere klanten kon helpen. Let wel, wij waren op dat moment de enige klanten voor de afhaalbalie.
    Ik vind het teleurstellend dat een restaurant dat zich profileert als Bio-onderneming niet inspeelt op het verzoek dat past in de trent om het gebruik van weggooi-verpakkingen terug te dringen.

27. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Popocatepetl

Vertaal van English naar Nederlands

Hier gegeten ter viering van de verjaardag van mijn zus. We hadden voor Popocatepetl gekozen omdat mijn zus hier blijkbaar al goede ervaringen had gehad en je hier veganistisch/plantaardig kunt eten.

Het eten was heel lekker. Als voorgerecht had ik quesadillas champinones, als hoofdgerecht had ik vegan nachos en als nagerecht frozen Banana. Allemaal goed klaargemaakt, leuk gepresenteerd en lekker. De nachos hadden wel koriander wat ik minder vond, maar daar had ik zelf beter op moeten letten.

De service was bijzonder vriendelijk en ons werd meerdere keren gevraagd of alles naar tevredenheid was. Toen ik van hoofdgerecht wilde wisselen werd het meteen voor me nagevraagd en het was geen probleem om dit nog snel te wijzigen.

De sfeer vond ik prima, de zaak was niet perse mijn smaak qua inrichting maar het was ook zeker niet storend en het is natuurlijk een beetje Mexicaans aangekleed.

Al met al was ik heel tevreden en zou ik dit restaurant zeker aanraden.

28. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het artikel: 8 top restaurants in Roermond
  29. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Bodega De Posthoorn

Beste,

Allereerst bedankt voor het plaatsen van uw ervaring op Eet.nu! Wat uw vraag betreft: helaas kan ik niet meer terugzien wie "landelijk" heeft aangevinkt als omgeving van dit restaurant. Het klopt echter inderdaad niet, daarom heb ik het inmiddels weggehaald.

Bedankt voor uw oplettendheid!

30. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Petits Saveurs

Beste Kitty,

Bedankt voor je bericht, ik heb de cijfers inmiddels aangepast.

Meer activiteiten