• Lid sinds 21 november 2011

1. Chris's profielfoto
    Chris vindt de recensie door Ivy voor Pollevie leuk
    Internationaal Den Bosch

Ivy

Vegetariers en mensen met allergenen wegblijven!

Zelden heb ik me zo ongemakkelijk gevoeld. We zijn met een groep van 8 personen bij Pollevie geweest. Weken van tevoren is doorgegeven dat ik vegetarisch eet en enkele voedselintolleranties heb. De kok heeft me gebeld om te vragen wat wel en niet kan. Hij stelde me de impertinente vraag of ik geen vis wilde. Vervolgens heb ik aangegeven dat ik al 35 jaar vegetariër ben uit principe en absoluut geen vis eet. Het zou goed komen volgens de kok.

Op de avond zelf kreeg ik de mededeling dat voor mij maar 3 gangen konden maken. De rest had een 6 gangen diner. Het was te moeilijk, ze konden het niet met aanwezige ingrediënten. Het restaurant ligt overigens recht tegenover een supermarkt. Dit voelt erg ongemakkelijk en niet gastvrij.

De rest zit te eten en ik zit honger te hebben. De enkele gang die ik wel kreeg was van slecht niveau. Leuk voor het oog, maar niet smakelijk. Ik heb nog nooit in een restaurant meegemaakt dat ik het eten echt niet lust, maar hier wel. Bij het eten wat ik kreeg hebben ze getracht groente naar vlees en vis te laten smaken. Hier waren ze trots op.

Om 22.00 uur met rammelende maag in gesprek gegaan met de kok. Hij gaf aan niets anders te kunnen maken. Vervolgens krijg ik 2x de vraag of ik geen vis wil. Blijkbaar is het principe vegetariër uit overtuiging niet duidelijk en niet gerespecteerd. Het was m.i. een gebrek aan inzicht, wil en creativiteit om niets te kunnen maken. Zelfs de meest eenvoudige tent kan bijv een eitje of salade maken.

Door honger, teleurstelling en uiteindelijk boosheid ben ik opgestapt. De kok vroeg of hij me achteraf nog mocht bellen. Nooit meer iets van gehoord. Ik had hem met alle plezier kooktips gegeven.
    Uiteindelijk ben ik bij McDonalds beland. Zelf daar kan ik als vega met voedselintoleranties prima eten.

Resultaat was een verpeste avond. Niet leuk voor mij en een sfeerbreker voor de hele groep.

2. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Brasserie Sofie

Bedankt wederom! Ik heb het zojuist aangepast.

3. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Den Artiest

Bedankt aernouts! Ik heb de vermelding op gesloten gezet.

4. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Food Joy

Bedankt voor het melden Esther! Ik heb Friture Montfort toegevoegd: https://www.eet.nu/hoensbroek/friture-montfort

5. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Bedankt wederom! ik heb het toegevoegd: https://www.eet.nu/roosendaal/tien-cuisine. De punten komen je kant op

6. Chris's profielfoto

Bedankt Arnaud! Ik heb het inmiddels aangepast

7. Chris's profielfoto
    Chris vindt de recensie door Gerard voor Guava leuk
    Lunchroom Sittard

Gerard

Echt een leuk plekje voor ontbijt of lunch met vriendelijke bediening.

Ze doen erg hun best, maar moesten helaas wel een aantal keer terug komen om te vragen wat er ook alweer besteld was, kwamen met gerechten van een andere tafel bij ons, sommige gerechten ontbraken of waren anders dan besteld.

Een boel interessante en originele opties op de kaart en ik zal er zeker nog een paar moeten proberen. Ik heb ondertussen wel geleerd dat een smoothiebowl in ieder geval geen lunch is. Het is meer een ijs-desert en dat viel dus helaas wat tegen.

Over ijs gesproken. IJs met een hoofdletter heeft een grote I en J..

8. Chris

9. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Bedankt Arnaud! Ik heb Brasserie de Kievit en De Pastabar gesloten.

Het nieuwe eethuis in de Belcrum kan ik helaas nog niet toevoegen, omdat er geen naam bekend lijkt te zijn. Mocht jij de naam wel al weten, dan horen we het natuurlijk graag!

De punten komen jouw kant weer op

10. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor i76
    Huiskamerrestaurant Sittard

Chris

Dit is een voorbeeld recensie van een recensie die als voorbeeld dient. Op de foto staat een mannelijke merel die pindakaas verslaafd is.

26 vorige recensies
  11. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Goed dat je het zegt! Ik heb het daar nu ook aangepast

12. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Bedankt Arnaud, Soju Bar is toegevoegd: https://www.eet.nu/breda/soju-bar. Die andere zaak heb ik inmiddels gewoon "Ganii" genoemd. Punten komen jouw kant op!

13. Chris's profielfoto
    Chris vindt De Graanbeurs leuk
    Internationaal Axel

14. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Eethuis Tuana

Bedankt weer Rogier, ik heb het aangepast!

15. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Klein Paramaribo

Beste Rogier,

Bedankt voor je bericht! Ik heb de nieuwe locatie toegevoegd: https://www.eet.nu/assen/klein-paramaribo-assen

16. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Bedankt Arnaud! Ik heb het op gesloten gezet en de punten aan je profiel toegevoegd

17. Chris's profielfoto
    Chris vindt Cafetaria de Fijnproever leuk

18. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Herberg de Witte Olifant

Bedankt voor je bericht Caroline! Ik heb de vermelding inmiddels op gesloten gezet

19. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Bedankt Arnaud! Frietje Houtmarkt is toegevoegd https://www.eet.nu/breda/frietje-houtmarkt, evenals Melro https://www.eet.nu/bergen-op-zoom/melro en De Heeren van Beijnen https://www.eet.nu/oosterhout/de-heeren-van-beijnen.

Verder had je ons al gewezen op de (tijdelijke) sluiting van Kabul. Reserveringen zijn bij dit restaurant momenteel niet mogelijk op Eet.nu, maar verder kunnen we de vermelding nog niet aanpassen. We hebben een samenwerking met dit restaurant, dus we houden het in de gaten.

De punten komen weer jouw kant op!

20. Chris's profielfoto

Zuid-Amerikaans Delft

22. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Lin Shing

Beste M,

Bedankt voor je bericht, ik heb zojuist de vermelding op gesloten gezet

23. Chris's profielfoto
  24. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Bedankt Arnaud, ik heb het toegevoegd: https://www.eet.nu/uden/bij-moekes. De punten zijn aan je profiel toegevoegd

25. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Bedankt weer Arnaud! Hot Pot is toegevoegd https://www.eet.nu/breda/hot-pot. Bullion hadden we al: https://www.eet.nu/breda/bullion. Cafetaria Marian heb ik gesloten en vervangen door NYP: https://www.eet.nu/breda/new-york-pizza-4818-jh. Dunkin' Breda is ook toegevoegd: https://www.eet.nu/breda/dunkin en Happy Tosti en Bij Fred zijn nu gesloten. De punten komen weer je kant op!

26. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Recensies om even naar te kijken

Bedankt Arnaud! We hadden deze recensies nog niet gecontroleerd. Eentje is nu afgekeurd en de andere goedgekeurd.

27. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Hoi Arnaud, door een storing in ons notificatiesysteem hebben we je berichten gemist. Ik heb Goxu House toegevoegd: https://www.eet.nu/breda/goxu-house. Voor de sluiting van Restaurant Posthoorn heb ik een reminder aangemaakt. FEU is toegevoegd: https://www.eet.nu/utrecht/feu. Breepark is toegevoegd: https://www.eet.nu/breda/breepark. Van Kabul wisten we dat het tijdelijk dicht is. Omdat ze een betalende vermelding hebben heb ik intern gevraagd hoe dat zit, zodat ik de vermelding eventueel kan aanpassen. De punten voor de aanpassingen zijn aan je profielscore toegevoegd. Bedankt weer voor het doorgeven!

28. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Bedankt Adriaan! Ik heb Nomadas toegevoegd: https://www.eet.nu/tilburg/nomadas. De punten zijn toegevoegd aan je profielscore.

29. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Bedankt voor je toelichting Arnaud! Ik heb inmiddels een bericht bovenaan hun profiel gezet om aan te geven dat ze in ieder geval tijdelijk gesloten zijn: https://www.eet.nu/capelle-aan-den-ijssel/daily-s-rivium. Ik heb de punten hiervoor zojuist aan je profielscore toegevoegd.

Ik zal een reminder aanmaken, zodat we sowieso over een tijdje nog eens controleren hoe het ervoor staat. Mocht jij zien dat ze er echt definitief mee stoppen, dan vernemen we dat natuurlijk heel graag van je!

30. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Thanks Arnaud! Lola is gesloten, Bij Buurt is toegevoegd: https://www.eet.nu/raamsdonksveer/bij-buurt en de punten zijn al toegevoegd aan je profiel

Meer updates