• Lid sinds 21 november 2011
  • Leeftijd: 31

Christophorus Pallandt werkt sinds eind 2011 als Web Content Manager bij Eet.nu. Hij houdt van lekker eten als geen ander, en vindt het leuk om er blogs over te schrijven. Tevens publiceert hij de Culigenda en maakt hij de nieuwsbrieven van Eet.nu.

Lijsten

Nieuwe recensie

Activiteiten

1. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

De Eetbare Tuin is toegevoegd: https://www.eet.nu/halsteren/de-eetbare-tuin de punten en de punten komen weer jouw kant op!

2. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Bedankt Arnaud! Ned Kelly's is toegevoegd https://www.eet.nu/breda/ned-kelly-s en Pannenkoekwaus is ook toegevoegd: https://www.eet.nu/breda/pannenkoekwaus

De punten zijn toegevoegd aan je profiel.

3. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Oma's Restaurant

Beste Ans,

Bedankt voor je bericht, ik heb de vermelding inmiddels op gesloten gezet.

4. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Hoi Arnaud, Putaine is toegevoegd https://www.eet.nu/rotterdam/putaine en de punten staan al in je profiel!

5. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Bedankt Arnaud! Ik heb de vermelding op gesloten gezet en de punten aan je profiel toegevoegd.

6. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Bedankt weer Arnaud, EsPintxos is toegevoegd: https://www.eet.nu/breda/espintxos en de punten zijn ook weer toegevoegd aan je profiel!

7. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Beste Arnaud, bedankt voor je bericht! Ik heb het aangepast en de punten aan je account toegevoegd.

Beste Adriaan, bedankt, Eten Bij Ryan is toegevoegd: https://www.eet.nu/helmond/eten-bij-ryan. De punten hiervoor zijn toegevoegd aan je profiel!

8. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Verwijderen van oude review ?

Beste Kened,

Omdat de oude recensies een stukje van de geschiedenis van 't Lammetje weergeven kunnen deze niet verwijderd worden. Het is echter wel zo dat recensies van 2 jaar of ouder nog maar voor 10% meewegen ten opzichte van een nieuwe recensie. Daarnaast kun je een recensie (zonder cijfers) plaatsen om aan te geven dat de voorgaande recensies over de vorige eigenaar gaan en dat het restaurant sindsdien veranderd is.

9. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Bedankt Arnaud, we hebben een herinnering ingesteld zodat we het op 1 april kunnen sluiten. De punten zijn al toegevoegd aan je profiel!

Bedankt Adriaan, Roemer is toegevoegd: https://www.eet.nu/utrecht/roemer. De punten zijn al aan je profiel toegekend!

10. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Bedankt Arnaud! Tempérà is toegevoegd: https://www.eet.nu/breda/tempera. De punten komen je kant op

11. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Updates over eetgelegenheden

Hoi Arnaud, bedankt voor je berichten! Ik heb Mezcolanza op gesloten gezet. Omdat Publieke Werken een betalende vermelding bij ons heeft, wachten we even bericht van hun af voor de nieuwe vermelding. Clubsandwiches stond zo te zien al op de site: https://www.eet.nu/breda/clubsandwiches. Bij 212 heb ik een melding toegevoegd dat ze tijdelijk gesloten zijn.

Bedankt voor de verbeteringen weer, de punten voor de verbeteringen zijn aan je profiel toegevoegd

12. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Wok Dragon City

Beste Nico,

Goed dat je het laat weten, we hebben de vermelding meteen aangepast!

13. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Recensies om even naar te kijken

Hoi Arnaud,

Bedankt voor je oplettendheid! Deze recensie gaat echter meer over de manier waarop zijn klacht is afgehandeld, en slechts in mindere mate over dat hij ziek is geworden van het eten. Omdat de recensie verder ook betrouwbaar overkomt is deze goedgekeurd.

14. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Tastou

Beste,

Bedankt voor het doorgeven, we hebben het restaurant inmiddels op gesloten gezet!

15. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Sense Restaurant

Beste Adriaan,

Het cijfer is inmiddels aangepast. Mooie recensie weer!

16. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Morris & Bella

Hier laatst een vegan diner besteld voor bij mijn ouders thuis. Zus had alles geregeld en klaargemaakt, dus dit kan ik niet goed beoordelen. Het eten was heel lekker, de ingrediënten waren verrassend en alles zag er heel leuk uit. Dat ze ook over grotere afstanden kunnen bezorgen is heel prettig. Aanrader!

17. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Nieuwe eetgelegenheid ?? of Gesloten !! of Opnieuw geopend.

Bedankt weer Arnaud! Ik heb La Perla gesloten en donutspoint toegevoegd: https://www.eet.nu/breda/donuts-point

De 30 punten zijn al toegevoegd aan je profielscore!

18. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Man Fa

Beste Rob,

Bedankt voor je bericht, ik heb de vermelding op gesloten gezet!

19. Chris's profielfoto

Hoi Arnaud, ik heb Frites Atelier toegevoegd: https://www.eet.nu/roosendaal/frites-atelier. De punten staan bij je profiel. Bedankt!

20. Chris's profielfoto

Hoi Arnaud, ik heb het toegevoegd: https://www.eet.nu/etten-leur/kimino. De punten zijn ook toegevoegd aan je profiel. Bedankt!

21. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Grand Athina

Beste Ria,

Bedankt voor je bericht, we hebben Grand Athina op gesloten gezet.

22. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Stad Parijs

Beste Rob,

Na zo'n 2,5 jaar opnieuw proberen lijkt me niet ongebruikelijk. Overigens hebben we de recensies van deze recensent gecontroleerd, zoals we bij alle recensies doen. Hierbij kwam niets vreemds naar boven. Aan de reactie van het restaurant bij de andere recensie te zien, heeft de ervaring van 22 september j.l. ook daadwerkelijk plaatsgevonden.

23. Chris's profielfoto
    Chris heeft een recensie geschreven voor Marmaris

Hier vandaag twee pizza's besteld. Een pizza ananas en een pizza funghi. De pizza's werden op tijd bezorgd, door een vriendelijke bezorger. Ze smaakten prima en zagen ook lekker uit! De prijs en bezorgkosten vond ik prima. Als je dus gewoon een lekkere pizza wilt bestellen dan kun je hier prima kwaliteit verwachten voor een passende prijs.

24. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Lei Ping

Beste Marc,

Bedankt voor je bericht, we hebben het restaurant inmiddels op gesloten gezet!

25. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Cafetaria Lené

Beste Maaike,

Goed dat je het even aangeeft, we hebben een vermelding aangemaakt voor Cafetaria Lené en de recensie verplaatst.

26. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op het topic: Aanpassen recensie.

Hoi Arnaud, ik heb je recensie aangepast!

27. Chris's profielfoto
    Chris vindt Petershof leuk

Chris

28. Chris's profielfoto
    Chris vindt Mama Roux leuk

Chris

29. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Aquarius

Beste M, de Bruijn,

Goed dat je het even aangeeft, we hebben de betreffende recensie opgezocht en inmiddels verwijderd.

30. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Majestic

Beste Sonja,

Goed dat je het even laat weten, ik heb de cijfers bij je recensie aangepast!

Meer updates