Nieuwste foto's in Dieren

3. Villa Veertien heeft een nieuwe foto
  4. Bianca Hazenberg's profielfoto
    Bianca Hazenberg heeft een recensie geschreven voor IJssalon Udine

Bianca Hazenberg

Altijd gezellig en het lekkerste ijs van Nederland.

5. Jan 's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Ali Baba

Jan

Waarschijnlijk een andere eigenaar. Broodje döner kebab niet te eten meeste was hard en veel vet eraan broodjes echt vies een jammer voorheen was het uitstekend nu is het niks meer 8 euro voor zijn broodje Döner kebab als dit is het te duur.

1,7
  6. Jarod's profielfoto
    Jarod heeft een recensie geschreven voor Looman
    Snackbar Dieren

Kom er al heel mijn leven en het eten blijft altijd zo goed als altijd. Enigste probleem is er wordt steeds vaker iets vergeten vandaar deze review... dus de service kan beter. Dit is al de zoveelste keer dat ik thuis kom, de tas uitpak en iets niet heb gekregen.

7. De snack eter's profielfoto
    De snack eter heeft een recensie geschreven voor Looman
    Snackbar Dieren

De snack eter

Het was sssssupper lekker en heel snel klaar aanrader👍

8. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Ni Hao
    Chinees-Indisch Dieren

De gerechten zijn smakeloos, niet gekruid en saai.
    Laatste bestelling een gerecht gekozen: 2 maal loempia speciaal en nasi goreng met Chinese garnalen en groente.
    Bij thuiskomst bleek dat de garnalen (hooguit 2 kunnen vinden) met ver doorgekookte groente als een natte blubber bovenop de rijst was gedumpt, niet eens in 2 aparte bakjes gedaan.
    Resultaat: rijst (was gewone witte rijst, geen nasi goreng) was pap geworden, garnalen met groente (hoeveelheid absoluut niet in overeenstemming met de prijs) als dun laagje er boven op.
    Alles bij elkaar een smakeloze prak, absoluut de kostende 13 euro niet waard.
    Ook loempia's waren smakeloos, nagenoeg geen vlees in te vinden.
    Alles bij elkaar de laatste maal dat we hier iets halen, deze chinees is een aanfluiting als chinees restaurant.

1,2
  9. M.A's profielfoto
    M.A heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

We hadden een thuisbezorging, door miscommunicatie hadden ze vergeten de pinautomaat mee te nemen. Op goed vertrouwen het eten gekregen en later via een tikkie kunnen betalen. Top en de pizza was zeer goed gevuld zoals het hoort, hier hoef je niet te zoeken of er vulling in zit (Calzone)

10. Seevan's profielfoto
    Seevan heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Top restaurant gezelligheid en heerlijk eten.

Zeker een aanrader om met de familie of partner naar toe tegaan.
    Mix grill was fantastisch 😋

11. Gino's profielfoto
    Gino heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Lekker eten voor een goeie prijs, gezellige sfeer, en via thuisbezorgd snelle bezorging echt een aanrader! Al jaren tevreden klant van bella roma.

12. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

De gegrilde kip, met uien en champignons smaakt uitstekend. De prijs kwaliteitverhouding is ook zonder meer goed.

13. Davy's profielfoto
    Davy heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

T-bone steak moest medium zijn en was helemaal niet goed gebakken. Cheesecake was klef en vies! Had een review geschreven op thuisbezorgd maar die schijnt verwijderd te zijn. Ik raad niemand aan hier te eten.

14. Arnaud de Klerk's profielfoto
    Arnaud de Klerk heeft gereageerd op een recensie van Mijn Vriend

Die 23 punten zijn jouw punten voor je recensie(s) en niet voor het restaurant ;-) Je hebt nu geen sterren gezet om punten uit te delen aan het restaurant. Je kan dit evt. alsnog doen door boven aan de pagina op het duimpje omlaag te klikken.

15. frank's profielfoto
    frank heeft gereageerd op een recensie van Mijn Vriend
  16. frank's profielfoto
    frank heeft gereageerd op een recensie van Mijn Vriend

er zouden geen 23 punten moeten staan maar

17. frank's profielfoto
    frank heeft een recensie geschreven voor Mijn Vriend
    Chinees-Indisch Dieren

Een duurder menu gehaald, nl. Yok Po, volgens de menukaart ossenhaas, varkenshaas en kipfilet in licht pittige saus. Wat een superslecht menu, i.i.g. zeer slecht bereid. Totaal geen afzonderlijke vlees(smaken) te herkennen. Was ook niet pittig. Alleen heel erg zout met bijna zwarte vloeistof waar e.e.a. in dreef.

Hierover direct gebeld, waar me werd aangegeven dat ik op een later moment vanwege drukte (maandagavond 20.00 Uur…) teruggebeld zou worden. Helaas is dit niet gebeurd.

Zoals ook in de recensies aangegeven; Na het eten overkwam ons iets heel vervelends: we kregen gigantische dorst en een opgezet gezicht en handen en voeten. Zelfs de volgende dag waren deze verschijnselen nog niet weggetrokken. En dat terwijl we maar een heel klein deel van het menu genuttigd hebben.

Vanavond nog even lang geweest omdat er, ondanks toezegging, niet was teruggebeld. Echter zonder resultaat. Willen niet met een oplossing komen.

Slecht eten, slechte (after) service, Zeker geen aanrader.

18. Clara's profielfoto
    Clara heeft een recensie geschreven voor Bella Roma

Bij ontvangs gelijk drinken gekregen en antipasto besteld en die kwam eindelijk toen we vragen of ze dat niet vergeten waren. Het hoofd gerecht kwam gelijk er achter aan. Eten was lekker . Pizza Diavola was niet pikant want een Pizza Diavola (ik ben zelf italiaanse) hoort pikant te zijn. De gegrilde gamberoni waren lekker en mooi opgedient helaas geen schoteltje er bij om het velletje op te leggen.
    Ik vroeg de eigenaar uit welke deel van Italië ze komen. Zijn antwoord was: "Uit China". Volgens mij zijn ze geen Italianen. Er zitten ook taal fouten in de menu kaart. Ik twijfel of ik hier terug kom.

6,1
  19. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Het Schilderij

Prima, fijne bediening, goed en lekker gegeten.

20. T's profielfoto
    T heeft een recensie geschreven voor Executive Chef

Gekeken naar recenties op eigen website en die waren veelbelovend.
    Prijs was ook aantrekkelijk.
    Maar de sushi's waren echt niet lekker! Heel jammer. Waarschijnlijk teveel rijst azijn. Ze smaakten stuk voor stuk zurig.