Nieuwste foto's in Dieren

Laatste updates in Dieren

1. Joep Windels's profielfoto
    Joep Windels heeft een recensie geschreven voor 7 Sins
    Frans Dieren

Bistro komt uit het Russisch en betekent vlug, snel. In de tijd dat de Russen dominant aanwezig waren in Frankrijk lees Parijs wilde men een vlugge hap en zei : Bistro De franse restaurants schreven op hun adoise Bistro om aan te geven dat men een snelle hap kon verzorgen.
    Vlug en snel was hier niet aan de orde. Het duurde ruim 20 minuten alvorens het brood (4 sneetjes) kwam. Vervolgens waren de spareribs koud. Ze kwamen terug verwarmd middels de magnetron. Een sorry kwam mondeling van de bediening. Naast dat de keuken erg traag is staat de bediening werkeloos voor zich uit te staren. De kratten cola en fusten kom je tegen onderweg naar de toiletten. De wc bril van de damestoilet zit al maanden los. Al 3 keer gemeld. Het eten is goed van smaak. Debras is ronduit slordig de placemats hangen nog over de stoel.

2. NoraR's profielfoto
    NoraR heeft een recensie geschreven voor Het Schilderij

Je hebt hier de keuze uit veel verschillende speciaal bieren en wijnen. Ook het eten is erg lekker! Bij de hoofdgerechten krijg je friet, aardappels, salade en een soort zoete appel wat je onbeperkt en kosteloos bij kunt bestellen, je hoeft dus zeker niet bang te zijn dat je niet genoeg krijgt. Vooral de Spare-ribs zijn een aanrader!

3. ferry's profielfoto
    ferry heeft een recensie geschreven voor Looman
    Snackbar Dieren

Eet is heel vaak leker ok gezeleg pesneel ik kom heel graag.

4. Arien's profielfoto
    Arien heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Kokkie

Niet gaar de kip, half haantje, rood in de knoken, slap en vet in het vlees. Schandalig!

5. Jasmijn's profielfoto
    Jasmijn heeft een recensie geschreven voor Gino's Grillroom

Eten was heerlijk! Goede sfeer en zeer vriendelijke personeel. Zeker een aanrader!

6. Elsemiek's profielfoto
    Elsemiek heeft een recensie geschreven voor De Burgemeester van Dieren (DBVD)

Elsemiek

Onlangs hier gegeten met een aantal vrienden. Van de vier gerechten waren er twee uitermate slecht: de zalm was slecht gebakken (de ene kant was een stuk dunner en helemaal droog gebakken terwijl het dikkere deel papperig was) en het andere gerecht was koud. Nadat we dit hadden aangegeven werd het koude gerecht opgewarmd… ja het schaaltje was gloeiend heet toen, maar de inhoud nauwelijks lauw te noemen.
    Het geheel viel ons tegen, áls we weer eens hier op vakantie zijn zoeken we een ander restaurant.

7. Ariena's profielfoto
    Ariena heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Kokkie

Heerlijk gegeten, helaas geen uitgebreide koffie😉, maar daar komen we zeker voor terug.
    Super gezellige zaak en vriendlijke mensen.
    Leuke bediening informeel maar netjes.

Hartelijk dank voor de heerlijke maaltijd.
    Mvg.
    Hanneke en Ariena.

8. Jorika Doeleman's profielfoto
    Jorika Doeleman heeft een recensie geschreven voor Looman
    Snackbar Dieren

Als ze hier eens naar de klant zouden luisteren dan zou het een stuk beter zijn. De laatste 5 (!) keren klopte er geen enkele bestelling van ons. Je komt thuis en er missen snacks die je wel betaald hebt, friet zonder krijg je met een dikke kwak fritessaus, stoofvlees apart alstublieft… nou mooi niet: tussen je frites geflikkerd. Klaar met deze ballentent! Hoe moeilijk kan het zijn om even te luisteren? Klant (4 personen) kwijt!

9. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor 7 Sins
    Frans Dieren

Wij gaan regelmatig eten bij 7Sins dus tijd om iets te schrijven. Geweldige plek, héérlijk eten en erg vriendelijke bediening. We gaan niet voor niets regelmatig hier naar toe. Terras is ook zeer aangenaam. Binnenkort maar weer aanwaaien..

10. Mar's profielfoto
    Mar heeft een recensie geschreven voor De Pyramide

Net wezen afhalen, niet te eten, kwaliteit loopt hard achteruit. Geen volgende keer meer dit pizza hol. Rouw vlees, deeg niet gaar en een aparte lucht.

11. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor De Burgemeester van Dieren (DBVD)

Wim

We hebben de menukaart en veelbelovende recensies gelezen op internet, dus we gaan. maar er eten is er niet van gekomen.
    Er is binnen één oudere klant en 3 mokkende tienermeisjes voor de bediening na. We nemen plaats aan een tafeltje bij het raam. Op de vensterbank een 30-tal beestjes (en een lokdoosje) die het meest op vliegende mieren lijken. Ik krijg overal jeuk. Ze zitten op 15 cm van mijn arm, iets te intiem voor mij. We zitten amper of een nukkige puber komt vragen wat we gaan drinken. Eerlijk gezegd, geen idee, laat me even nadenken. Het duurt en duurt en ik stel voor om te vertrekken. We vinden dat gênant en we blijven helaas zitten. De chagrijnige puber geeft de kaart en we bestellen een broodje gerookte zalm en een salade met gamba’s en twee Chardonnay. Er komen een bende mensen binnen en die zijn allemaal eerder aan de beurt dan wij. Het duurt en duurt, en we vragen wanneer we aan de beurt zijn. Uiteindelijk roep ik haar na drie kwartier en zegt dat we de wijn willen afrekenen en gaan. We hebben geen tijd meer, ik zeg dat we weer aan het werk moeten. Ze overlegt met de keuken, het is ok en de wijn is van het huis… voor het "ongemak".
    We eten veel buiten de deur, maar dit hebben wij in minstens 45 jaar nog niet eerder meegemaakt.

12. Bertus Flierman's profielfoto
    Bertus Flierman heeft een recensie geschreven voor 7 Sins

Bertus Flierman

Het is een heel leuk en gezellig restaurant in een oude kerk.
    Heel mooi ingericht.

13. Saskia's profielfoto
    Saskia heeft een recensie geschreven voor Ni Hao
    Chinees-Indisch Dieren

Ik kom hier regelmatig en de vrouw achter de balie is altijd vriendelijk! Ook kan ik vrijwel altijd zitten en is het eten vrij snel klaar ondanks de drukte. Het eten smaakt goed en is zeker niet duur. Je krijgt ook grote porties, wij houden altijd restjes over!

14. Judith's profielfoto
    Judith heeft gereageerd op een recensie van Ni Hao

Toch jammer dat ik nu afgeschilderd wordt als boeman. Ik kwam heel rustig binnen. Ben aan de zijkant gaan staan zodat andere klanten niets zouden horen. En het woord RAT heb ik al helemaal niet gebruikt. Ik heb gezegd dat het leek qua grootte op een muis, dat ik daardoor zo schrok op mijn bord maar dat ik zeker weet dat het geen muis is. Dit heb ik zeker 3 keer herhaald!! Ik heb nooit gezegd dat u uw voorraad weg moest gooien alleen dat ik én de rest van mijn gezin na het zien van dat stuk "vlees" geen honger meer hadden en dat wij het niet meer op gingen eten.

Met vriendelijke groet,

15. Ni Hao's profielfoto
    Ni Hao heeft gereageerd op een recensie van Ni Hao

Hallo mevrouw
    Wij vinden het erg jammer om deze recensie te lezen. Deze reactie plaatsen wij dan ook niet met de intentie om (nogmaals) met u in discussie te gaan. Wij willen alleen wat feiten stateren die in uw recensie mistte. U kwam binnen en u begon ons gelijk te beschuldigen dat het ratten vlees is en dat wij onze voorraad zouden moeten weg gooien. Nou is niemand perfect en kan het gebeuren dat het vlees niet altijd perfect in een reepje of dergelijke gesneden wordt. Maar wij kunnen u 100% verzekeren dat het varkensvlees is.

Wat betreft het met een pen in uw eten roeren. Dit hadden wij beter kunnen aanpakken door bijvoorbeeld een schonen vork te gebruiken. Wij hadden het idee dat u het al wilde weg gooien en door onze verbazing van uw klacht dachten wij er niet te lang bij na.

Wij hebben ook meerdere keren sorry gezegd voor uw ervaring en bieden bij deze nogmaals onze excuses aan.

Nou nemen wij uw feedback mee in ons toekomstig handelen omdat wij de klant graag als koning behandelen en wij uw mening respecteren.

Met vriendelijke groeten,

Ni Hao restaurant te Dieren

16. Judith's profielfoto
    Judith heeft een recensie geschreven voor Ni Hao
    Chinees-Indisch Dieren

Vanavond hebben we eten gehaald. Helaas vonden we een groot stuk ondefinieerbaar iets (zie foto) in de nasi.
    Toen we terug gingen werd er gezegd dat het gewoon vlees was. We zouden het gewoon op kunnen eten. Geen sorry, geen compensatie, eigenlijk vonden ze maar dat we zeurden.
    Er werd met een pen in de nasi geroerd om te kijken of er nog meer vieze dingen in zaten.
    Het enige wat ze aandroegen was dat we de volgende keer maar zonder vlees moesten vragen... Alsof er nog een volgende keer komt......

17. Soof's profielfoto
    Soof heeft een recensie geschreven voor IJssalon Udine

Mooie schone zaak en het ijs is er heerlijk. Ook koffie, thee e.d. Prima. We komen vaak even langs.

18. Olaf's profielfoto
    Olaf heeft een recensie geschreven voor Troya Hektor

Olaf

Ben hier onlangs wezen eten met de Social Deal. Het viel me al meteen op dat de ober niet bijzonder vriendelijk was en ook amper Nederlands sprak. We wisten natuurlijk dat je met Social Deal niet alles van de kaart mocht bestellen. Wat me wel erg tegenviel is dat je niet een speciale kaart voor Social Deal kreeg, maar gewoon de normale kaart en dan moest je maar onthouden wat de ober in onverstaanbaar Nederlands bromde wat je mag bestellen. Daarnaast vond ik keuze uit slechts drie hoofdgerechten wel erg beperkt. Verder vond ik een toeslag van €4 euro erg veel, vooral als je een gerecht zou bestellen dat maar €1 duurder is dan een van de gerechten die bij de Social Deal horen.
    Ook bleek een van de nagerechten er niet te zijn en dit werd na ons gecommuniceerd alsof we dat sowieso al hadden moeten weten.
    Ik vond de bediening dus echt te wensen over laten.

Het eten was verder wel heerlijk. Het enigste minpuntje was de knoflooksaus bij het brood, dit smaakte meer naar iets wat je bij de supermarkt koopt.

Ten slotte moet ik zeggen dat het restaurant niet bijzonder gezellig oogt. Het is eigenlijk gewoon een woonhuis waar de onderste verdieping omgebouwd is tot restaurant. Ik heb zeker meer sfeervolle Turkse restaurants gezien.

Al met al zal ik dit restaurant niet snel aanraden. Het eten is prima maar het oogt niet gezellig en de bediening is een afknapper.

19. erik's profielfoto
  20. erik's profielfoto
  21. erik's profielfoto
  22. Erik Pieterse Zonwering's profielfoto
    Erik Pieterse Zonwering heeft een recensie geschreven voor Bella Roma
    Italiaans Dieren

Erik Pieterse Zonwering

Heerlijk gegeten! Wij hebben gekozen voor het aanbiedingsmenu van € 15,=. Echt top. Vriendelijke bediening. Wij komen zeker snel terug.

23. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor De Burgemeester van Dieren (DBVD)

Niet voor herhaling vatbaar, eten was matig, gegeten met kortingsbon van primera, 50% korting waarbij het eten ook gehalveerd was, weinig op je bord. Na afloop toch een bon gekregen met de volle prijs, waarbij je een aardig moest praten voor je korting.

24. Peppie's profielfoto
    Peppie heeft een recensie geschreven voor Looman
    Snackbar Dieren

Slecht eten, afgelopen jaren enorm achteruit gegaan. Vermijd deze snackbar nu liever.

1,1
  25. judy's profielfoto
    judy heeft een recensie geschreven voor Het Schilderij

Wij hebben er heerlijk gegeten. Het is binnen heel gezellig en sfeervol. Heeft iets weg van een knusse Duitse herberg. Vriendelijke bediening, de hond kreeg ongevraagd een bak water.
    We komen zeker terug. Alles was oké.

26. sonja's profielfoto
    sonja heeft een recensie geschreven voor Troya Hektor

sonja

Hier kort geleden gegeten. Eten was goed, niet bijzonder of van heel goede kwaliteit, maar gewoon smakelijk. De ober was erg vriendelijk en deed zijn best. Leek het af en toe niet helemaal te overzien, maar meneer bleef vriendelijk. Leuk om te eten als je in de buurt bent of je wilt even snel iets eten dat wel echt meer is als een cafetaria. Een avond uitgebreid tafelen zou ik hier minder aanbevelen.

27. Marjan's profielfoto
    Marjan heeft een recensie geschreven voor Mijn Vriend
    Chinees-Indisch Dieren

Het zijn onze oude buurtjes uit Renkum maar we rijden nu echt voor hen en het heerlijke eten naar Dieren! Vooral als de kok zijn gang mag gaan bij bv. het verrassingmenu dan denk je echt in een sterrenzaak te zijn!
    Nergens smaakt de zeebaars lekkerder! En ook de pekingeend: smullen geblazen. Jammer dat Renkum niet in de gaten had wat een parel dit restaurant is! Dus Dieren wees er trots op en zuinig mee! Wij hopen echt dat jullie het hier goed gaat!

28. Fam van der Kleij's profielfoto
    Fam van der Kleij heeft een recensie geschreven voor Bella Roma
    Italiaans Dieren

Net heerlijk gegeten. Pizza's zijn mooi dun en hebben een heerlijke topping. De gerechten zien er verzorgd uit.

29. Connygerritsen's profielfoto
    Connygerritsen heeft een recensie geschreven voor 7 Sins

Connygerritsen

Het was geweldig, heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Kortom wij gaan zeker weer. Een aanrader.

30. Leilany Sanz's profielfoto
    Leilany Sanz heeft een recensie geschreven voor 7 Sins

Leilany Sanz

Heerlijk eten en een super leuke plek! Bediening is heel vriendelijk. Zeker een aanrader!