Schrijf een bericht

Login om een bericht te plaatsen op dit profiel.

Berichten van Tom-Eric

1. Dank je wel. Groetjes en nog een fijn weekend,

1. Hey Mila,

Leuk dat je nu ook een eigen eet.nu account hebt ;).

Groetjes,

Tom-Eric

2. Hoi Tom,

Ja, het werd tijd, niet dan?
      Alles goed? Fijn weekend, groet Mila

3. Ja, alles gaat goed. Nog steeds veel te druk, maar we redden ons wel!

Fijn weekend!

1. Hoi Rob,

Da Marco staat in de fastfood afdeling van eet.nu. Alhoewel je er niet kunt zitten om wat te eten, kan je er wel pizza's bestellen of overheerlijke broodjes halen. Dat maakt het, in onze ogen, een "eetgelegenheid", en daarom staat het op eet.nu.

1. ja best wel heb mijn eerste bestelling via thuisbezorgd gedaan. pizza shoarma met extra kaas
      heb zo wegwijs gemaak op eet.nu :)

2. Hey, goed zo! Voortaan vaker bestellingen daar plaatsen ;).

Is het een beetje te doen, alleen op kantoor? Morgen is Gerard er weer.

1. Gerard, als je recensie verwijderd is, dan is dit omdat hij niet aan de recensie-regels voldoet. Deze zijn te vinden in onze disclaimer: http://www.eet.nu/disclaimer

Deze regels zijn er om deze site te beschermen tegen juridische claims en om de kwaliteit van onze recensies te waarborgen.

Als je vindt dat een recensie ten onrechte is verwijderd kan je het beste contact met ons opnemen.

1. Bedankt voor alle recensies! Hopelijk ontvangen we er in de toekomst nog meer.

1. Bedankt voor alle recensies! Hopelijk ontvangen we er in de toekomst nog meer :).

1. Fantastische recensies! Heel erg bedankt hiervoor, ze zijn een aanwinst voor onze website.

Hopelijk ontvangen we er in de toekomst meer!

1. Urnu! Je bent goed bezig met recensies. Awesome!

1. Hey John,

Ik heb je recensie van Bellevue ook onder je account geplaatst ;).

Geniet van je vakantie en tot snel!

1. Woei, we zijn live!

Je persbericht staat nu ook online op onze eigen nieuwspagina. Nog bedankt!

1. Hey :)!

Jij was er vroeg bij als eet.nu gebruiker, nog voor de officiele lancering. Nu we officieel live zijn, zijn er enkele nieuwe features bij gekomen. Kijk nog maar eens rond, en als je verbeteringen weet of problemen ondervindt, laat het me dan gerust weten!

1. Hey zus!

Welkom op eet.nu, ook al voelt je aanwezigheid een beetje geforceerd....