Grote plaatsen met restaurants in Antwerpen

Alle plaatsen in Antwerpen

Nieuwste recensies in Antwerpen

1. Ons eten was op tijd geleverd en warm en de persoon die leverde was heel vriendelijk. Pittaloft echt een aanrader!

2. Stipt op het afgesproken uur afgehaald en alles was koud. Currysaus had geen smaak… eend met appelsien was slijmerig… t was de eerste keer en NOOIT meer.
    Alles was flets gewoon… het smaakte naar niks slechtse chinees ooit.

3. Rene Bolland

Ik heb in mijn leven heel wat loempia’s gegeten. Ik ben zelf van Aziatische afkomst. Maar de Loempia van Golden River is gewoon verschrikkelijk. 1 grote vetbol. Niet gemaakt van loempia vellen maar ei is als loempia vel gebruikt, dit is, volgens mij in beslag gegooid, en vervolgens in het frituurvet gegooid. Resultaat 1 vette troep wat je binnenkrijgt. Echt schandalig slecht gemaakt. Sorry Golden River ga naar china town en koop loempia vellen!

4. In het landschap van Pallieter, waar de film ook is gedraaid, kan je in deze authentieke brasserie terecht voor een streekgerecht zoals balletjes met krieken, pensen met appelmoes, een lekkere steak, ambachtelijke ijs enz.
    De Pallieterhoeve serveert een eerlijke Vlaamse keuken aan een budgetvriendelijke prijs. Ze beschikken over een aangenaam en groot terras van waarop ouders de kinderen in de speeltuin in de gaten kunnen houden en de kleintjes niet uitgekeken geraken op de kippen, geitjes, ganzen die er rond de vijver de vrije loop hebben.
    Het personeel is supervriendelijk en gedienstig, jong en oud komt hier graag terug voor een babbel en een hapje, je kan ook op alle ogenblikken alles krijgen wat de kaart en de pot schaft.
    Geen dikkenekkerig gedoe, geen poespas, gewoon gastrvrijheid en vriendelijke bediening, kost zoals bij de bomma, een beetje nostalgie, meer moet dat toch niet zijn?

5. Bert Hamelinck

Al sinds jaren het beste adres om Chinees te eten in de omgeving Kalmthout. Ook de afhaalservice is helemaal in orde en zeer verzorgd en smakelijk op een goed niveau.
    Wij spreken over onze ervaring sinds meer dan 30 jaar.

Meer recensies in Antwerpen