Grote plaatsen met restaurants in Antwerpen

Alle plaatsen in Antwerpen

Nieuwste recensies in Antwerpen

1. Heel lekkere gamba's, perfect gekruid en smaakvolle frietjes. Toffe bediening.

2. The girlz

Het vorstelijk ontbijt was overheerlijk!!!

3. De kwaliteit van het eten en de service in dit restaurant is de laatste tijd sterk achteruitgegaan. Het lijkt erop dat ze niet langer verse producten gebruiken. Tijdens een familie-uitje bestelden we drie keer biefstuk, medium gebakken. Helaas was de kwaliteit van het vlees slecht. Een van de biefstukken was zelfs niet eetbaar, erg droog en duidelijk niet vers, waarschijnlijk uit de diepvries gehaald en opgewarmd. We hebben dit gemeld aan de verantwoordelijke, maar zijn reactie was dat ze nog steeds dezelfde leverancier hebben en niets kunnen veranderen. We moesten toch betalen voor het eten dat we niet hebben gegeten. Dit is echt teleurstellend. Het is het minste dat je van zo'n restaurant zou verwachten om de klanten tevreden te stellen. Misschien is het verstandig om niet naar dit restaurant te gaan voor een biefstuk, of om eerst te informeren wanneer het vlees is geleverd van hun leverancier of slager.

2,2
  4. Enkel menu beschikbaar, omdat ze zogenaamd kwaliteit willen leveren. Deze kwaliteit was echter ver te zoeken. Matig aperitief, amuses niet lekker. Voorgerecht niet warm genoeg, cuisson te ver. Hoofdgerecht matig qua smaak. Wel werden we gepusht om dure wijn te nemen. Bediening correct maar niet hartelijk. Zeker niet de moeite.

5. Stevens Hans

Zeer gezellig, heel goede bediening en zeer lekker… zeker de moeite om langs te gaan.

Meer recensies in Antwerpen