Grote plaatsen met restaurants in Antwerpen

Alle plaatsen in Antwerpen

Nieuwste recensies in Antwerpen

Vanbussel

Graag zou ik reserveren maar telefonisch lukt dat niet

2. Internationaal Antwerpen

Kees Broekman

Wat een fantastische belevenis..
    Smaken waar je kippenvel van krijgt en bijpassende wijnen die emoties losmaken.
    Werkelijk alles klopt.

3. Internationaal Antwerpen

Prima zaak, goede akoestiek, gekozen voor de 11 gerechten i.p.v. 14? Verhouding vlees/vis is 20/80, jammer… verder blijft de bediening zoveel mogelijk water en wijn aandragen, zonder te vragen, beetje onbeleefd.

Op eerste gezicht een heel leuk tentje. Leuke sfeer en lekker in de zon kunnen ontbijten.
    Maar. De croissants en chocoladebroodjes waren op en vanaf 12 uur konden we pas uit de lunchkaart kiezen. De keuze bestond dus alleen uit taart en daar zit mijn buik niet vol mee. We kozen ervoor om te blijven zitten en dat was dus een half uurtje overleven tot het 12 uur was, dus vulde ik mijn maag kort met een muffin die ik ook in de lidl had kunnen kopen.
    Vervolgens met het krijgen van deze informatie over de broodjes en de tijden was de jongen niet heel duidelijk en kwam hij nogal nonchalant over.
    Dat mocht ook weer blijken op het eind dat hij me niet kon terugggroeten en me meer zat aan te staren. Het is vandaag zondag en het kan zijn dat ie wat brak was of iets dergelijks, maar krijg hier geen lekker gevoel bij.
    Ook erg veel geld voor wat we uiteindelijk kregen.
    Maar goed ik heb gegeten en kan weer lekker door.

Dit is naar mijn mening ingevuld en misschien hadden andere een betere ervaring natuurlijk. Ik zou er zelf niet nog een keer naartoe gaan.

Zeer slecht, koninginnenhapje was alles behalve gekruid, vispannetje van mijn man was helemaal niet lekker, kroketten waren kapotgebakken, lang wachten terwijl het helemaal niet druk was. Zelfs geen nootje of kaasje bij aperitief. Wij komen hier nooit meer. Ook heel duur, zeker als je de kwaliteit van eten / service in acht neemt, maar we waren in gezelschap en hebben hierdoor niets gezegd.

Meer recensies in Antwerpen