Grote plaatsen met restaurants in Antwerpen

Alle plaatsen in Antwerpen

Nieuwste recensies in Antwerpen

Zeer slecht, zou zeggen ga er eens naar toe en plaats je eigen ervaring hier online!
    Zowel bediening als benadering zijn asociaal te noemen!

Lekker eerlijke keuken prijs kwaliteit top! SERVICE en bediening super!

Super stoofvlees, vriendelijk personeel.

Leen Van de Wouwer

Zeer vriendelijke bediening. Maakt tijd voor de gasten. Zeer verzorgde maaltijden. Een minpuntje het restaurant is eetzaalachtig, maar het eten is excelent.

5. Belgisch Poppel

We waren benieuwd naar de ontwikkelingen van Barabas, temeer daar het keukenteam is versterkt met SVH meesterkok Ton van Oudheusden. Ons vorige bezoek was alweer 4 jaar geleden. Ze hebben een aantrekkelijk geprijsd lunchmenu dus geboekt voor een lunch op donderdag.

Het was mooi lenteweer dus streken we neer op het terras. Als aperitief een sappige Pinot Grigio van Borgo Palazzi die goed beviel. De amuse was een schuim van asperge met crouton en stukje kreeft, lekker. Chef Marcel van Dal nam nog even onze wensen door, prima.

Een verassing was het dat Mitchell Ligthart de sommelier was deze middag, leuk. De eerste begeleider werd met kennis van zaken gepresenteerd. Een witte Rioja 2016 van Gomez Cruzado, fris en verfijnd met een vleugje hout. Op het bord een mooie presentatie. Vitello tonato van de kalfsbil op een bedje van rauwkost met stuken krokant gebakken kalfszwezerik, rolletjes zoetzure wortel, kappertjes en dotjes tonijnsaus met ansjovis. Lekkere pure smaken die prima combineerden, waarbij de wijn keurig in balans was. (9)

voor bij het pièce een volle Franse Chardonnay van Chalmet, in het glas een mooie goudgele kleur. Uit de keuken een stuk op de huid gebakken zeewolf op een bed van sappige asperges, ernaast een aardappelpuree met basilicum en erop wat geblancheerde zeekraal en doperwten. Verder nog een gepoft tomaatje en in een schaaltje nog een heerlijk frisse schuim van Hollandaise. De cuisson van de Zeewolf was zeer goed, huidje keurig krokant. De puree was mooi op smaak. De wijn maakte het gerecht compleet. (9)

als afsluiter nog een niet zo’n krachtige espresso met bonbonnetje.

Bediening was zeer goed verzorgd door de gezellige gastvrouw Barbara van Dal met prima sommelier die er overigens niet altijd is.

Prijs-kwaliteitverhouding vond ik zeer goed tot uitstekend.

Samengevat kan ik stellen dat er hier een serieus bistro niveau wordt neergezet. Goede smaken en bereidingen uitgeserveerd in royale porties. Ernaast keurige begeleiders in een gezellige ongedwongen sfeer op een fijne locatie.

Meer recensies in Antwerpen