• Lid sinds 18 mei 2009

Jay's Streetfood

Sittard

Huize Germeaux

Dilsen-Stokkem

John Spijkerman heeft nog geen foto toegevoegd

1. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman heeft een recensie geschreven voor Danny's Eeterij & Tapas

Voor ons 28 jaar samen zijn hebben we gekozen voor danny's. En zoals verwacht deed het aan onze verwachtingen op en top eten en een gestroomlijnde bediening. Gaan 10 juni terug voor de lunchkaart voor de vergelijking. Dus ga vooral zo door en tot binnen kort.

2. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman is Moreno gaan volgen.
  3. Side brunssum veldstraat 2 staat niet op eet.nu???

4. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman heeft een recensie geschreven voor Jay's Streetfood

Gisteren op kantoor besteld bij dit restaurant. Ze stonden op gesloten op Thuisbezorgd, maar nadat ik belde hebben ze het speciaal even opengezet zodat we konden bestellen en online betalen. Super!

Broodjes die besteld waren zoals verwacht lekker vers en fijn in de hand geen knoei boel.
    Ze hebben er ook niet alleen broodjes maar ook pizza cones, salades en sapjes dus we zijn nog lang niet uit besteld.

Voor mij zeker een aanrader voor een snelle lunch!

5. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman is div_ gaan volgen.
  6. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman is Hannan5665 gaan volgen.
  7. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman is Chrisss gaan volgen.
  8. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman is Bart Vandendriessche gaan volgen.
  9. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman is Remko gaan volgen.
  10. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman is Gordon gaan volgen.
  11. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman is Rianne Dekker gaan volgen.
  12. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman is Dirk gaan volgen.
  13. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman is An gaan volgen.
  14. John Spijkerman's profielfoto

• Internationaal
    Gruizenstraat 27 Sittard
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  15. friture 't heufke in brunssum is weer open met nieuwe eigenaars.

16. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman heeft een recensie geschreven voor The Duchess

Hier wezen lunchen met de collega's. Ze hebben "den ouden tempel" nieuw leven ingeblazen. Na binnenkomst word je vriendelijk begroet door de gastvrouw, en een plekje toegewezen. Ben, de chefkok, komt aan tafel het menu aan je voorstellen met veel enthousiasme. Wil je toch iets anders is dat geen probleem.

Ik ben voor de dag aanbieding gegaan gaan: caesar salade met verse zalm hand gescheurd. Simpel geserveerd maar overheerlijk.
    Na het enthousiast uitleggen van het dessert zijn we toch bezweken en maar goed ook. Omdat we niet echt een keus konden maken heeft hij van alles wat op tafel gezet en we hebben van alles geproefd. Mijn favoriet is de truffel met whisky.

We gaan hier zeker vaker terug komen.

17. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman heeft een recensie geschreven voor Mandarin
    Chinees-Indisch Brunssum

Na lang beraad waar we echt zin in hadden zijn we hier terecht gekomen. Op raad van mijn moeder die er de dag ervoor ook besteld had. De beste chinees in tijden hier gehad en dat voor een prikkie: 13,80 euro en met nasi mihoen 16,20 euro, overheerlijk gewoon. Met 3 van gesmuld en nog redelijk veel bami en mihoen over. De foo yong hai, babi pang gang, mini loempia's, kip saté en kip in taussie saus (echte aanrader!) waren allemaal op.

De bestelling verliep vlot, zeker als je weet dat voor jou een klant was die voor 30 man chinees besteld had en voor het wachten hier een biertje op kosten van de zaak kreeg en toch na 15 minuten buiten staan.

Als we weer zin krijgen in chinees komen we het zeker hier halen!

18. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman heeft een recensie geschreven voor Huize Germeaux

Zondag wezen eten op het terras. Begonnen met een aperitief van het huis, daarna als voorgerecht bruchetta en als hoofdgerecht filet pure met champignons natuur. De filet pure was net iets te ver gebakken maar mocht de smaak niet drukken. De bediening was zoals je verwacht accuraat en snel. Door het lekkere weer was het gezellig druk.

19. John Spijkerman's profielfoto

Bewaren in lijst Sluiten
  20. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman heeft een recensie geschreven voor SOHO
    Internationaal Sittard

Hier voor de wekelijkse lunch terecht gekomen. Gekozen voor de SOHO burger, niets op aan te merken, op en top lekker. Dat kon niet gezegd worden van de bediening, die heeft een paar steken laten vallen. De sfeer werd gedrukt door het lange wachten en de stofzuiger op de achtergrond. De zaak ziet er strak en modern uit, leuk om lekker te loungen. Voor het eten een aanrader, zeker als je de tijd hebt.

21. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman vindt de recensie door Tom voor Meds leuk
    Italiaans Sittard

Tom

Vanmiddag hier met 4 collega's wezen lunchen. Twee personen, waaronder ikzelf, kozen voor de gegrilde tonijn salade. Deze was prima op smaak, zowel de tonijn zelf als de salade waren goed te eten. De hoeveelheid was voor mij ook voldoende, en dit terwijl ik de standaard versie had (er is namelijk een optie om deze salade als hoofdgerecht te bestellen voor een extra bedrag). Mijn collega had echter wel voor deze optie gekozen, al was dit wat ons betreft niet bepaald terug te zien in het gerecht (zie foto's).

De kwaliteit was echter zoals al eerder aangegeven wel in orde. Ook de service was prima. We werden netjes en vriendelijk geholpen, er werd snel opgemerkt dat we een engelstalige menukaart nodig hadden en ook de wachttijd was gewoon gemiddeld. Op de sfeer heb ik weinig aan te merken, niet heel speciaal maar ook niet verkeerd. Het enige minpuntje was misschien wel de ruimte die je per persoon had, we moesten namelijk met 5 personen aan een ronde tafel zitten die eigenlijk voor 4 personen is bedoelt. Het kon wel, maar ideaal is anders. De prijs/kwaliteit is verder redelijk te noemen, al ligt de prijs toch wel bovengemiddeld... enkele gerechten zouden toch voor een paar euro minder de keuken uit moeten kunnen komen (in ieder geval de salades en de steaks).

Samengevat is Meds een mooie en schone zaak, met goed personeel en waar goed gegeten kan worden, echter je moet wel bereid zijn om hier net dat beetje extra geld uit te geven. Al met al wel een aanrader, want je komt voornamelijk voor het eten, en dat is hier prima!

22. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman is Niek Diepman gaan volgen.
  23. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman is Tom gaan volgen.
  24. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Trechter

Hier voor de wekelijkse eet.nu lunch terecht gekomen.

Als drankje heb ik de latte de lux genomen.

De lunch was de saté de trechter met stokbrood. was lekker mals gegrild en overgoten met voldoende saté saus. en salade erbij, met 2 stokbroden ene wit de ander bruin. Zeker zijn geld waard!

De zaak is gezellig huiselijk ingericht.

De bediening was wat minder deze keer iedere ober is wel aan onze tafel geweest de een nam de bestelling op en de ander kwam het brengen en wist dan niet wie wat had bestelt.

25. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman heeft een recensie geschreven voor Luna
    Nederlands Sittard

Hier gisteren voor de lunch terecht gekomen.

Als drankje heb ik een klets koffie genomen, hij smaakte wel goed maar ik had een andere presentatie van een klets koffie verwacht. Dat lekker krokante karamel koekje was een genot.

Voor de lunch een tuna melt genomen, een pluim voor de kok zo lekker! Nog nooit warme tonijnsalade gegeten en de combinatie mozzarella kaas in de oven , ga ik zeker thuis ook toepassen voor de lunch ;)

De bediening voldeed aan al onze wensen.

De zaak was wat donker maar dat komt naar alle waarschijnlijkheid door de tijd van het jaar.

Prijs/kwaliteit goed, zeker als je werkt met verse producten.

Voor mij zeker een aanrader.

26. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman is Martins gaan volgen.
  27. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman heeft een recensie geschreven voor Down Under

Voor de wekelijkse eet.nu luch bij down under terecht gekomen.

Als drankje heb ik de Caffe Late met Macademiasiroop genomen. Was in een mooi hoog glas geserveerd met de juiste 80-20 verhouding.

Voor de Lunch is het de Ozzie burger geworden. (gegrilde beefburger met red dessert rub, gebakken uien, augurkjes en een Australische smokey bbq saus) eindelijk een burger die je met de hand kon eten. Overheerlijk.

De bediening liet soms op zich wachten.

De zaak is mooi ingericht je krijgt echt het gevoel dat je in Australië bent.

28. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman heeft een recensie geschreven voor Rendez-Vous @046

Voor de wekelijkse lunch hier terecht gekomen.

Als starter heb ik een toffie koffie genomen, koffie met gestoomde melk en karamel tesamen. Met een woord heerlijk.

Als lunch een italiaansebol gerookte kalkoen met frisse salade zongedroogde tomaatjes en afgewerkt met kerriemayonaise. Zeer van genoten. Over de bediening niks te klagen je wordt op je wenken bediend.

De zaak oogt wat donker maar gezellig en modern ingericht.

29. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman heeft een recensie geschreven voor Le Clochard

Voor de wekelijkse eet.nu lunch voor een collega die de trein moest hebben gekozen voor dichtbij het station.

Als eerste heb ik een ijskoffie genomen op aanraden van de bediening. Deze was door de winter met warme koffie, wat na het proeven niet zo mijn ding is.

Als lunch heb ik het stokbroodje hete kip genomen. Lekker maar aan de droge kant door dat er niks met het broodje gedaan wordt. De saus maakt wel veel goed.

Achteraf toch voor de eerste keuze gegaan de kletskoffie en die loste alle verwachtingen in. Hij leek zelfs sprekend op de foto:).

Voor de volgende keer ga ik voor iets nieuws.

6,7
  30. John Spijkerman's profielfoto
    John Spijkerman heeft een recensie geschreven voor Lunchroom Schrage

Hier de wekelijkse Eet.nu lunch gehouden. Na binnenkomst had ik het gevoel dat ik bij mijn oma binnen kwam. Voorin staan ronde tafeltjes om wat te drinken en achter met een paar trapjes omhoog staan de tafels om wat te eten. De kerstsfeer was goed in de zaak aanwezig, lekker knus en warm.

Voor de lunch heb ik dan ook zuurvlees op grootmoeders wijze genomen, deze was met de lekkere knapperige frieten prijs kwaliteit.

De bediening was nadat je de aandacht had vriendelijk snel en correct.

Het jammere was dat je in de huidige tijd (nog) niet kan pinnen.

Meer updates