• Lid sinds 24 januari 2009
  • Leeftijd: 42

Samen met Tom-Eric en Jeroen eigenaar en ontwikkelaar van www.eet.nu.

Lijsten

Il Trattamento

Beek lb

Activiteiten

1. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: waar je echt moet zijn voor gezellig dineren

Is er een specifiek restaurant dat je daarbij in gedachten hebt?

2. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Nieuwe eetgelegenheid ?? of Gesloten !! of Opnieuw geopend.

Het lijkt erop dat het kleine kaartje dat we tonen een afwijking heeft. We hebben wel de juiste coordinaten, maar ze worden niet goed weergegeven. Als je op het kaartje klikt, dan zie je de marker wel op de juiste plek staan.

Ik ga er naar kijken!

3. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Link met VVV niet echt in orde?

Ze hebben gemaild dat de recensie van "Peter Biesdonk" is weggehaald, maar die staat toch nog onder de link van 'toon alle reviews' De 10-die-eigenlijk-een-1-is staat er ook nog...

De laatste keer duurde het 3 maanden voordat ze reageerden. Ik hoop dat het nu sneller gaat.

file

4. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Link met VVV niet echt in orde?

Om het op te lossen hebben ze de recensie weggehaald in plaats van te repareren.

Mocht iemand nog iets tegen komen dat niet klopt, laat het weten!

5. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Robin Hood
    Steakhouse Drouwen

We werden zeer vriendelijk welkom geheten bij binnenkomst. Men was zelfs verheugd dat we er waren. Goede binnenkomer hoor!

We hadden gereserveerd via Eet.nu. Hierbij geen informatie over diëten of zo achter gelaten, maar toch wisten ze dat er een veganist in ons gezelschap zat! Goede service van Eet.nu. En dat zeg ik als gast en niet als eigenaar van Eet.nu.

De middeleeuwse stijl is heel mooi doorgevoerd in alles. De entourage, de meubelen, aankleding, de kledij van de bediening, alles is in stijl. Het is iets meer werk om de menukaart te lezen omdat de namen van de gerechten geen hints geven over de inhoud en je dus de subtekst van elk gerecht moet scannen om te bepalen wat het is. De namen zijn wel leuk gekozen, dat maakt het bepalen van je gerecht wel geinig en avontuurlijk. Zelfs het WiFi wachtwoord is geheel in middeleeuwse stijl.

De bediening is gezellig, vrolijk en kundig. Fijn om te zien dat het zo ook kan.

De gerechten zijn origineel en voldoende, maar mijn gerecht was wel heel erg zout. Wel fijn om te zien dat de kok weet dat als je voornamelijk groenten eet, je een flink volume nodig hebt om aan genoeg calorieën te komen.

Bij het afrekenen bleek er een fout in de bestelling te zijn geslopen en hoewel het niet helemaal duidelijk was waar het was mis gegaan, nam het restaurant de fout voor hun rekening zonder morren. Achteraf denk ik overigens dat onze vleeseters toch quorn hebben gehad terwijl ze dachten dat het kip was en we dus een hoofdgerecht hebben gekregen ipv een bijgerecht.

215,- voor 11 personen met 2 drankjes. Prima prijs.

6. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een foto toegevoegd van Bagels & Beans
  7. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Verkeerde resraurant

Aw, ik bedenk me nu dat ik hem beter had kunnen verplaatsen. Voor welk restaurant was de recensie bedoeld, dan verplaats ik hem.

8. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Verkeerde resraurant

Geen probleem. Ik heb hem weggehaald. Bedankt voor het melden en een fijn weekend!

9. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Verkeerde foto

Achmed, super bedankt voor de foto's! De dubbele is geen probleem, ik heb die verwijderd.

10. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Gezonde recepten voor een ongezond persoon

Het fijnste zou zijn als je vader zelf ook overtuigd zou zijn dat zijn levensstijl de oorzaak is van de problemen. Dan heb je het halve gevecht al gewonnen. Je zou samen 'what the health' of 'food choices' of 'forks over knives' of 'fat, sick and nearly dead' kunnen kijken op Netflix? In de hoop dat hij overtuigd wordt.

11. Gerard's profielfoto

Goedemorgen Adriaan! Bedankt voor de info, we gaan het aanpassen.

12. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Bijna gratis eten bij Deliveroo!!!!!!!!
  13. Gerard's profielfoto

Romy,

Bedankt voor het compliment! Het klopt dat er al een tijd geen updates meer zijn geweest. De app is uitgefaseerd. Een aantal weken terug hebben we de app uit de Appstore gehaald. We moesten elke nieuwe functionaliteit dubbel maken en dit kostte uiteindelijk te veel tijd en geld. We hebben een tijd zitten dubben wat we zouden doen. In die tijd van stilstand is de app achteruit gegaan door updates van Apple waar we niks mee deden. De mobiele versie van de website is wel flink verbeterd waardoor de app minder nodig is. Je kunt goed mobiel gebruik maken van alle functionaliteiten op eet.nu.

Groeten,

14. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor DADAWAN

Gerard

Heel ruim opgezet en toch gezellig tentje. Ik liep wel bijna de Dadawan 2go binnen die er naast zit omdat de ingang net iets terug ligt van de rest, maar mij hoor je niet klagen als ik gratis kan parkeren bij het restaurant dat tegenover het station ligt.

Het personeel was heel aardig en behulpzaam en ingrediënten toevoegen of weglaten was geen probleem. Het viel wel op dat ik in mijn eerste spa blauw wel een citroen kreeg in de tweede keer niet. Dat sommige leden van de bediening engels spraken in plaats van Nederlands gaf het geheel een extra buitenlands tintje.

Als voorgerecht had ik de Vegi roll. Pfieuw, dat heb ik geweten! Een stuk of 8 zeer smakelijke sushi rolletjes werden geserveerd. Dat was wel wat meer dan ik had verwacht, het hoofdgerecht kreeg ik dan ook maar met moeite op.

Als hoofdgerecht een stone bowl geserveerd in een gloeiend hete kom. Het geheel flink te warm om direct aan te beginnen en het duurde ook een behoorlijke poos voor ik grote happen naar binnen kon krijgen. Een beetje vervelend wel, want de hoeveelheid eten was flink. Normaal ben ik een groot voorstander van flinke porties, maar als je pas heel laat kunt beginnen, ben je nog bezig als de rest van het gezelschap al lang en breed klaar is met eten.

Je kunt helaas niet reserveren bij Dadawan, maar het is ruim en met de goede doorloop verwacht ik niet dat je lang hoeft te wachten.

Een goede plek om gasten mee naar toe te nemen. Voor iedereen is er wel iets te vinden dat ze lekker vinden en het is niet duur. We hebben met vier personen een voorgerecht, hoofdgerecht en 2 drankjes genomen en waren 89,- kwijt.

De kreeftentank had van mij niet gehoeven. Een Aziatische sfeer moet ook met minder dierenleed te creëren zijn.

15. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Nieuwe Eet.nu features

Ai, als er een uitleg nodig is, dan hebben we iets niet goed gedaan...

16. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Link met VVV niet echt in orde?

De VVV heeft het doorgegeven aan hun leverancier zodat deze het kan repareren.

17. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Link met VVV niet echt in orde?

De 9.6 van "Peter Biesdonk" maken ze een 10 van. Dat is ook niet juist. Ik heb ze gemaild.

18. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Il Trattamento

Gerard

Eerlijk is eerlijk. Je verwacht niet veel van een pizza. Als je bedenkt hoe vaak je al een pizza in je leven hebt gegeten kom je op best veel uit. Zelfs als je niet vaak pizza eet.

Het is dan ook superleuk dat je een pizza eet in een restaurant waar je nog nooit bent geweest die met kop en schouders boven de vorige pizza's uitstijgt. Zeer smaakvolle ingrediënten. Prachtige balans. Jammer dat hij uiteindelijk op was.

Bediening was aardig en correct. Hoewel ik het antwoord "het is een soort vlees" wel wat summier vond op de vraag wat "Bresaola" eigenlijk is.

De gerechten waren snel klaar en komen rechtstreeks uit de houtgestookte steenoven op je bord. Leuk om te zien.

Je kunt ook pizza's afhalen hoewel ik ze daar te prijzig voor vind. Voor die prijs wil ik dan ook graag bediend worden.

Al met al een leuk en vooral lekker restaurant waar je je geen buil aan zult vallen.

19. Gerard's profielfoto
    Gerard vindt Jay's Streetfood niet leuk

20. Gerard's profielfoto
    Gerard vindt Burger Bar leuk

21. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Ovenheerlijk

Met 2 kinderen hier gegeten. We waren aan de vroege kant, dus alle tafels waren nog leeg. Nog nooit hier geweest en dus even getwijfeld of we voor de tapas zouden gaan bij Ovenheerlijk of sushi van de lopende band bij Také Sushi.

Het concept van twee restaurants in 1 is leuk en zorgt voor een afwisselend decor. Bij Ovenheerlijk pasten de aparte lampen mooi bij de menu's. Omdat we niet zeker waren of de kinderen sushi zouden eten zijn we voor de tapas gegaan bij Ovenheerlijk. Of eigenlijk 3x tapas en 1x pizza.

De eigenaresse kwam langs en is duidelijk enthousiast over haar producten. Ze had ook snel door dat de verkeerde pizza uit de keuken was gekomen en deze werd terug gestuurd voordat hij de tafel bereikte. We kregen vol de aandacht.

Het eten was smakelijk, maar zeker niet uitmuntend. Je bent ook wat beperkt in je keuze als je gezondere dingen wilt eten. Ook als verschillende personen andere dieetwensen hebben moet je flink afstemmen en consessies doen, want ondanks dat je 3 tapas per persoon per ronde mag bestellen, mag je niet meer 6 verschillende tapas per tafel bestellen.

De kinderen hadden na de pizza en 2 gangen tappas wel genoeg gehad en dan wordt het opeens een lange zit. Tussen de gangen zit behoorlijk wat tijd. Uiteindelijk 3 gangen gehad in bijna 2 uur en dat is toch echt te lang met kinderen.

Er leek verder ook geen vermaak te zijn, maar na 2 keer vragen (ondertussen waren er meerdere tafels bij gekomen die nu de volle aandacht kregen) was het mogelijk om potloden en een kleurplaat te krijgen die geen enkel kind denk ik leuk vind om in te kleuren.

Ik weet niet of een vierde gang nog had gemogen ivm de tijdsrestrictie, maar het zou ook krap zijn geworden. Het restaurant houd zelf de regie stevig in de hand als het gaat om hoeveel je mag eten bij deze all-you-can-eat constructie.

In het kort. Redelijk eten, niet al te duur, prettig om te zitten, goede service, maar geen goede plek om met (kleine) kinderen heen te gaan, en afhankelijk van je wensen en mede-gezelschap kun je behoorlijk beperkt in je keuzes zijn.

22. Gerard's profielfoto
    Gerard vindt de recensie door Rit Vangeel voor The Duchess leuk

Ik kreeg een super initiatie in veganistisch uit eten gaan. De kok spaarde tijd noch moeite om culinaire hoogstandjes te serveren waarbij mijn smaakpapillen van de ene verrassing in de andere tuimelden. Ik had werkelijk geen idee dat er ondanks de "beperking" in ingrediënten zo'n uitgebreid palet aan smaken, zo'n scala aan verschillende texturen mogelijk was... Met passie voor zijn vak beluistert hij graag de wensen van zijn gasten en vertaalt ze bijzonder creatief... Zalig! De liefde van een vrouw gaat beslist ook door de maag!
    Het kader combineert stijl met gemoedelijkheid. De bediening is heel correct, vriendelijk en past zich aan aan jouw tempo... De kok komt bij je aan tafel, geeft tekst en uitleg, beluistert feedback... En afrekenen gebeurt met de glimlach, naast de gebruikelijke valuta uiteraard! ;)
    Niet gauw spreek ik enkel in superlatieven, maar hier moet ik wel... Absolute aanrader!

23. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Dods
    Italiaans Sittard

Gerard

Dods heeft een gezellig verwarmd terras aan de markt. Helaas werd onze reservering hier niet ingedeeld. Via de trap naar boven met een leuning die knap genoeg over de hele lengte vies en plakkerig was. Boven werden we naar onze tafel begeleid waarbij onze voeten duidelijk hoorbaar losgetrokken werd van de plakkerige vloer bij elke stap.

Het bestek paste goed bij de wiebelende plaktafel met de vlekken van een vorige maaltijd die er niet af waren gehaald.

De twee handjes pasta waaruit mijn gehele gerecht bestond waren niet echt smakelijk en absoluut niet voldoende.

We wilden de koffie nog proberen, maar na 10 minuten niemand gezien te hebben waarbij we zouden kunnen bestellen hebben we het maar opgegeven.

Het was niet duur, maar niet genoeg en niet lekker in een vieze omgeving met onvoldoende service.

24. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Bickels! Grand Café

Nog een keer wezen eten omdat het de vorige keer zo goed was bevallen. Reserveren via eet.nu was een eitje.

Er stond een mooie tafel voor ons klaar. Een beetje achteraf wat wel fijn is omdat er kleine kinderen bij waren en anders ben je zo bezig om die op de stoel en stil te houden om anderen niet lastig te vallen.

De bediening was wederom geweldig. Aardig en zorgzaam, maar een klein beetje vergeetachtig. We moesten even vragen voor de ketchup of mayo bij de frieten van de kinders en later ook nog naar de appelmoes die wel op het menu stond maar niet was geleverd.

De mensen die dit wilden kregen een shotje drank aangeboden van het huis. Ben de naam vergeten iets met 'koempel' met drop en anijs. Attent toch?

Deze keer ben ik voor de vega burger gegaan. Dat had ik beter niet kunnen doen. De opmaak was mooi, maar het was lastig te eten. Het broodje was van type zacht, wit en klef. Bij het oppakken glipte de burger er zo tussenuit, het brood had helemaal geen smaak of bite.

De burger is geen dure maaltijd voor slechts 8,50 maar ik betaal toch liever iets meer voor een broodje wat niet voelt en smaakt als de Basic versie van de supermarkt ernaast.

Parkeren is super en omdat we nu ergens anders zaten zag ik weer leuke detail elementen van het gehele mijnwerkers thema.

Niet zo lekker, niet zo duur, wel gezellig.

25. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft Bijzonder toegevoegd als favoriet restaurant
    • Internationaal
    Luikerweg 33 Maastricht
  26. Gerard's profielfoto
    Gerard vindt de recensie door Eline voor Bijzonder leuk
    Vegetarisch Maastricht

Vandaag met een vriendin bij Bijzonder gaan lunchen en dit is bijzonder goed bevallen! Het eten was echt verrukkelijk, we hadden een verrassingsplankje besteld. Dit bestond uit een soepje, een salade en een snee brood met beleg. Alles zelfgemaakt en vers bereid. Als "toetje" een heerlijke vegan cheesecake.
    Goede service, vriendelijke eigenaresse, lekker en gezond eten en een gezellige plek om naar toe te gaan. Hier kom ik zeker terug!

27. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Bickels! Grand Café

Ik ben een mierenneuker.

Erger nog, ik ben een mierenneuker met aparte wensen als het om eten gaat. Niet altijd even makkelijk voor een restaurant om het goed te doen in mijn ogen dus.

Tot mijn uiterst aangename verrassing kan ik geen commentaar leveren op Bickels.

Parkeren is vlakbij, ruim, gratis en overdekt. De opmaak en sfeer van het restaurant is erg leuk, mooi gemaakt en bijna attractie-achtig goed doorgevoerd. De bediening was kundig, erg aardig en leuk in de omgang. Mijn kinderen hebben een praatje met de koks gemaakt vanaf de bar die de open keuken omringt en vonden het leuk om te kijken en praten met "die aardige jongens".

Toen op het kindermenu enkel kroketten, frikandellen met friet en appelmoes prijkten, was ik een beetje teleurgesteld, maar toen het bord voor zeker 1/3 met salade gevuld bleek te zijn, en de frieten meer op gebakken aardappels leken, werden toch echt plus-punten gescoord.

Het menu is eenvoudig, maar voor iedereen is er wel iets te vinden. Het eten was lekker, kwam snel uit de keuken en is zeker niet duur.

Absoluut een verrijking van Beek en omgeving.

28. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Studies die met eten en drinken te maken hebben

De studies die matig drinken aan een goede gezondheid linken hebben wellicht gemeten hoe welgesteld de drinkers zijn ipv de effecten van alcohol: http://theconversation.com/maybe-moderate-drinking-isnt-so-good-for-you-after-all-72266

29. Gerard's profielfoto

Ronald,

Bedankt voor je input! We zijn toevallig bezig met een nieuwe versie van de filters en zullen je opmerking meenemen.

30. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor De Oude Pastorie

Ik kom hier vaak langs en heb de vervallen ruïne omringd door koeien omgetoverd zien worden tot een prachtig gebouw waarbij traditionele bouwtechniek (houten pen verbindingen en leem stuc) gecombineerd is met modern. Te zien in de aluminium kozijnen met goed geïsoleerd glas.

Het vele zichtbare hout geeft de hele ruimte een gezellige sfeer. De kinderen vermaakten zich prima met alle elementen die vertellen over het Limburgse landschap. Ook het resultaat van het "onderzoek" naar de vele kamers die het gebouw rijk is kwamen ze enthousiast brengen.

Het was niet druk. 5 tafels bezet schat ik. Ik denk dat veel mensen thuis bleven vanwege de gladheid. Helaas leek onze tafel genegeerd. Toen de kinderen bijna uitgespeeld waren heb ik de bediening maar gevraagd of ik iets mocht bestellen, want het duurde mij te lang tot er iemand kwam vragen of we misschien iets wilden nuttigen. Voor het afrekenen ben ik uiteindelijk maar naar de bar gelopen.

De drankjes werden snel gebracht en mooi gepresenteerd met een mini stukje vlaai als koekje. De keuze in thee-smaken was helaas wel wat beperkt (6 in totaal).

Het is een leuke en gezellige plek om een wandeling te eindigen. Honden zijn welkom.

Meer activiteiten