• Lid sinds 24 januari 2009
  • Leeftijd: 45

Samen met Tom-Eric en Jeroen eigenaar en ontwikkelaar van www.eet.nu.

Lijsten

1. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het artikel: Bijzondere delicatesse: Kaviaar
  2. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Sushi Yami

Een paar weken terug had mijn vrouw voor de verrassing hier besteld. Dit was voor het eerst bij deze tent. Het werd precies om het afgesproken tijdstip geleverd netjes met een mondkapje en op afstand.

Binnen werd alles werd uitgepakt en op de tafel gestald. Wow! Het leek wel meer dan wat we besteld hadden. Even nakijken en inderdaad er zat een extra bakje bij met heerlijke sushi. Een vergissing van Yami in ons voordeel.

Ik had de vegetarische pokebowl en deze was heerlijk. Lekker gevarieerd en niet te veel saus. Veel ook, ik kreeg het bijna niet op! De edamame die maar 3,- kost en genoeg is om met meerdere mensen te delen heb ik de volgende dag als snack gehad. De rest van mijn gezin was ook zeer te spreken over de sushi en gefrituurde garnalen. Er werd meteen afgesproken om vrijdag een vaste sushi dag te maken.

De volgende vrijdag bestelden we rechtstreeks in plaats van via Thuisbezorgd en kregen we 10% korting en wederom een extra bakje met eten. Het was helemaal geen vergissing, het was met opzet! Bedankt Yami!

Altijd lekker en genoeg. Niet duur en leuk om een extraatje erbij te krijgen

3. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor i76
    Huiskamerrestaurant Sittard

test

3 vorige recensies
  4. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Gezocht: vegetarische schnitzel restaurant

Ik ben nog nergens een vegetarische schnitzel tegen gekomen helaas.

5. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Niet werkend topic op forum en rare recensies Zout & Citroen

Rare topics krijgen we bijna dagelijks. Van elk nieuwe topic krijgen we een melding. De handeling voor spam is standaard om het profiel van de schrijver te verwijderen. Hierbij wordt automatisch alles wat hij heeft geschreven ook verwijderd.

Kennelijk is de melding van dit topic net over het hoofd gezien door ons. Omdat we de meldingen gebruiken om te kijken op het forum en niet de hoofdpagina zelf, heeft dit topic zo lang ongestraft kunnen bestaan.

Gelukkig hebben we jou! Bedankt Arnaud.

De redactie zal naar de recensies kijken en iets laten weten.

6. Gerard's profielfoto
    Gerard vindt de recensie door Frans van Pelt voor L'Orangerie leuk

Frans van Pelt

Heerlijke avond gehad. Jan, even geen handen meer schudden! 😉

7. Gerard's profielfoto
    Gerard vindt de recensie door Anne-Marie voor Frank's food & grill leuk

We hebben weer super lekker gegeten, ondanks de dreiging van het Corona virus 😉
    Succes met de verbouwing van de bar.
    Groetje.
    Anne-Marie & Wim.

Eén vorige recensie
  8. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Schoonoord

Lekkere koffie. Aardige bediening. Voor de honden buiten een bakje water.

9. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Luna
    Nederlands Sittard

Wat zeg je me? Vegan lunch opties in Sittard? Meteen proberen!

Bij een reservering voor 10 personen kun je kiezen uit a-la-carte of iedereen hetzelfde. Uiteraard gekozen voor a-la-carte zodat we allemaal verschillende dingen kunnen proberen.

Dat is nu jammer! Bij het restaurant kwamen we er achter dat onze keuzes flink werden ingeperkt. Je mag niet kiezen uit de lunchgerechten selectie, je mag kiezen uit een selectie van de lunchgerechten! De twee vegan opties die er overbleven waren beide met brood. Jammer, ik had me verheugd op groenten.

2 lunches per persoon besteld omdat 1 broodje natuurlijk niet genoeg is voor een maaltijd. Ook een glas tomatensoep erbij voor de vegans. De geadverteerde 2,- is natuurlijk geen geld!

De bediening is zeer snel en kundig, de sfeer prima.

Als je twee lunches moet bestellen om genoeg te hebben is een lunch wat prijzig. Voor de soep moesten we uiteindelijk ook 2.95 betalen ondanks dat deze voor 2,- geadverteerd staat.

Als we hier ooit weer komen reserveer ik wel voor 2x5 personen, want op deze manier was het een beetje een teleurstelling. Controleer dus goed je bon en lees de kleine letters op de site om teleurstellingen te voorkomen.

4 vorige recensies
  10. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: persoonlijke mail beantwoorden

Beste Helmuth, geen probleem, ik heb de foto gelijk weggehaald!

11. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: persoonlijke mail beantwoorden

Hoi Arjan,

Als het gaat om een bericht op ons forum of in de community bij een profiel, dan is dit nog niet mogelijk helaas.

Als eigenaar van een restaurant kun je wel privé reageren op recensies. Als je bent ingelogd kun je bij je profiel 'Restaurantbeheer' kiezen. Bij de recensies staat dan een optie 'Stuur privébericht'.

12. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Groenten van Roos
    Afhaal en bezorg Sittard

Gerard

Toen Groenten van Roos nog op een andere locatie zat en daarvoor, toen het nog een andere naam had en zelfs daarvoor toen het nog een andere eigenaar had kwam ik al hier.

Heerlijke en gezonde groentegerechten kun je bijna nergens krijgen in Sittard, dus je komt al snel hier terecht, maar er is genoeg variatie en het is altijd lekker.

De aankleding is simpel en gezellig. De lichte houttinten geven het een eenvoudige en natuurlijke uitstraling. De gerechten worden direct achter de balie in elkaar getoverd. Alle groenten liggen klaargemaakt en uitgestald in de toonbank. Je kunt je lievelingen aanwijzen of Roos een succescombinatie in een bakje laten scheppen.

Als het je lukt om een high-tea helemaal op te krijgen ben je een flinke eter, want de mensen die ik ken die het hier geprobeerd hebben (inclusief mezelf) gingen met een doosje vol lekkernijen, die er echt niet meer ingingen, naar huis.

Het menu zit wel een beetje verstopt op de website.

13. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Ernesto's Cantina

Echt een sfeervolle plaats om te eten. De aankleding en het meubilair voelt heel Mexicaans.

Vegetarisch/veganistisch was geen probleem en werd goed rekening mee gehouden. De hoofdgerechten zijn helaas wat klein. Als je voldaan wilt zijn zul je echt meer moeten bestellen.

Ik had verwacht dat we met een grote groep veel verschillende tapas op tafel konden krijgen en dat iedereen dan kon kiezen en pakken. Uiteindelijk kreeg iedereen een aangewezen schaal met 3 gerechtjes. Het was heel lekker, maar ik miste de gezelligheid die je krijgt als je eten door moet geven of vragen of een gerecht bevalt zodat je het ook kunt nemen. Zo had ik me het in ieder geval voorgesteld.

De bediening en keuken zijn erg goed.

14. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Enquête over eetgewoonten

Graag gedaan!

15. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Enquête: kant-en-klaar maaltijden in Nederland

Ik heb hem ingevuld, maar het was me niet duidelijk of je bij vragen 9 het land bedoeld of waarvan het is gemaakt. Overal kon ik toelichting invullen en daar net niet.

16. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: waar je echt moet zijn voor gezellig dineren

Is er een specifiek restaurant dat je daarbij in gedachten hebt?

17. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Nieuwe eetgelegenheid ?? of Gesloten !! of Opnieuw geopend.

Het lijkt erop dat het kleine kaartje dat we tonen een afwijking heeft. We hebben wel de juiste coordinaten, maar ze worden niet goed weergegeven. Als je op het kaartje klikt, dan zie je de marker wel op de juiste plek staan.

Ik ga er naar kijken!

18. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Link met VVV niet echt in orde?

Ze hebben gemaild dat de recensie van "Peter Biesdonk" is weggehaald, maar die staat toch nog onder de link van 'toon alle reviews' De 10-die-eigenlijk-een-1-is staat er ook nog...

De laatste keer duurde het 3 maanden voordat ze reageerden. Ik hoop dat het nu sneller gaat.

file

19. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Link met VVV niet echt in orde?

Om het op te lossen hebben ze de recensie weggehaald in plaats van te repareren.

Mocht iemand nog iets tegen komen dat niet klopt, laat het weten!

20. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor Robin Hood

We werden zeer vriendelijk welkom geheten bij binnenkomst. Men was zelfs verheugd dat we er waren. Goede binnenkomer hoor!

We hadden gereserveerd via Eet.nu. Hierbij geen informatie over diëten of zo achter gelaten, maar toch wisten ze dat er een veganist in ons gezelschap zat! Goede service van Eet.nu. En dat zeg ik als gast en niet als eigenaar van Eet.nu.

De middeleeuwse stijl is heel mooi doorgevoerd in alles. De entourage, de meubelen, aankleding, de kledij van de bediening, alles is in stijl. Het is iets meer werk om de menukaart te lezen omdat de namen van de gerechten geen hints geven over de inhoud en je dus de subtekst van elk gerecht moet scannen om te bepalen wat het is. De namen zijn wel leuk gekozen, dat maakt het bepalen van je gerecht wel geinig en avontuurlijk. Zelfs het WiFi wachtwoord is geheel in middeleeuwse stijl.

De bediening is gezellig, vrolijk en kundig. Fijn om te zien dat het zo ook kan.

De gerechten zijn origineel en voldoende, maar mijn gerecht was wel heel erg zout. Wel fijn om te zien dat de kok weet dat als je voornamelijk groenten eet, je een flink volume nodig hebt om aan genoeg calorieën te komen.

Bij het afrekenen bleek er een fout in de bestelling te zijn geslopen en hoewel het niet helemaal duidelijk was waar het was mis gegaan, nam het restaurant de fout voor hun rekening zonder morren. Achteraf denk ik overigens dat onze vleeseters toch quorn hebben gehad terwijl ze dachten dat het kip was en we dus een hoofdgerecht hebben gekregen ipv een bijgerecht.

215,- voor 11 personen met 2 drankjes. Prima prijs.

21. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een foto toegevoegd van Bagels & Beans
  22. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Verkeerde resraurant

Aw, ik bedenk me nu dat ik hem beter had kunnen verplaatsen. Voor welk restaurant was de recensie bedoeld, dan verplaats ik hem.

23. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Verkeerde resraurant

Geen probleem. Ik heb hem weggehaald. Bedankt voor het melden en een fijn weekend!

24. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Verkeerde foto

Achmed, super bedankt voor de foto's! De dubbele is geen probleem, ik heb die verwijderd.

25. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Gezonde recepten voor een ongezond persoon

Het fijnste zou zijn als je vader zelf ook overtuigd zou zijn dat zijn levensstijl de oorzaak is van de problemen. Dan heb je het halve gevecht al gewonnen. Je zou samen 'what the health' of 'food choices' of 'forks over knives' of 'fat, sick and nearly dead' kunnen kijken op Netflix? In de hoop dat hij overtuigd wordt.

26. Gerard's profielfoto

Goedemorgen Adriaan! Bedankt voor de info, we gaan het aanpassen.

27. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Bijna gratis eten bij Deliveroo!!!!!!!!
  28. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Nieuwe Eet.nu features

Romy,

Bedankt voor het compliment! Het klopt dat er al een tijd geen updates meer zijn geweest. De app is uitgefaseerd. Een aantal weken terug hebben we de app uit de Appstore gehaald. We moesten elke nieuwe functionaliteit dubbel maken en dit kostte uiteindelijk te veel tijd en geld. We hebben een tijd zitten dubben wat we zouden doen. In die tijd van stilstand is de app achteruit gegaan door updates van Apple waar we niks mee deden. De mobiele versie van de website is wel flink verbeterd waardoor de app minder nodig is. Je kunt goed mobiel gebruik maken van alle functionaliteiten op eet.nu.

Groeten,

29. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor DADAWAN

Gerard

Heel ruim opgezet en toch gezellig tentje. Ik liep wel bijna de Dadawan 2go binnen die er naast zit omdat de ingang net iets terug ligt van de rest, maar mij hoor je niet klagen als ik gratis kan parkeren bij het restaurant dat tegenover het station ligt.

Het personeel was heel aardig en behulpzaam en ingrediënten toevoegen of weglaten was geen probleem. Het viel wel op dat ik in mijn eerste spa blauw wel een citroen kreeg in de tweede keer niet. Dat sommige leden van de bediening engels spraken in plaats van Nederlands gaf het geheel een extra buitenlands tintje.

Als voorgerecht had ik de Vegi roll. Pfieuw, dat heb ik geweten! Een stuk of 8 zeer smakelijke sushi rolletjes werden geserveerd. Dat was wel wat meer dan ik had verwacht, het hoofdgerecht kreeg ik dan ook maar met moeite op.

Als hoofdgerecht een stone bowl geserveerd in een gloeiend hete kom. Het geheel flink te warm om direct aan te beginnen en het duurde ook een behoorlijke poos voor ik grote happen naar binnen kon krijgen. Een beetje vervelend wel, want de hoeveelheid eten was flink. Normaal ben ik een groot voorstander van flinke porties, maar als je pas heel laat kunt beginnen, ben je nog bezig als de rest van het gezelschap al lang en breed klaar is met eten.

Je kunt helaas niet reserveren bij Dadawan, maar het is ruim en met de goede doorloop verwacht ik niet dat je lang hoeft te wachten.

Een goede plek om gasten mee naar toe te nemen. Voor iedereen is er wel iets te vinden dat ze lekker vinden en het is niet duur. We hebben met vier personen een voorgerecht, hoofdgerecht en 2 drankjes genomen en waren 89,- kwijt.

De kreeftentank had van mij niet gehoeven. Een Aziatische sfeer moet ook met minder dierenleed te creëren zijn.

30. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft gereageerd op het topic: Nieuwe Eet.nu features

Ai, als er een uitleg nodig is, dan hebben we iets niet goed gedaan...

Meer updates