Schrijf een bericht

Login om een bericht te plaatsen op dit profiel.

Berichten van Reinaer Bron

1. Mag ik vragen in hoeverre die info te staven is? En wat voor info verstrek je dan
      Ik vind 3 recensies en 7 restaurants als favoriet toevoegen, niet bepaald in verhouding tot de hoeveelheid die Osmen en ik als opvolgers in lijn hebben gepost.
      Ik ben er trost op om in de top 10 te staan en dat hoop ik graag zo te houden ;)
      Culinaire groet, Esperanza

2. Ik meng me even in de discussie, maar het gaat om informatie over honderden restaurants (313 om precies te zijn). Soms is het het toevoegen van nieuwe restaurants, of het sluiten van bestaande restaurants, in andere gevallen is het het toevoegen van informatie die ontbreekt op Eet.nu (bijvoorbeeld URLs van Facebook pagina's).

Het is niet iets wat zichtbaar is op het profiel van Reinaer, maar het is wel iets wat erg waardevol is voor Eet.nu en daarom worden ze beloond met 5 punten per restaurant.

Zie ook dit topic op het forum waar andere leden informatie delen: https://forum.eet.nu/topics/nieuwe-eetgelegenheid-of-gesloten-of-opnieuw-geopend?page=1

In het geval van Reinaer is alles echter via e-mail gegaan.

3. Sorry, ik schreef 5 punten per restaurant, maar ik bedoelde 15 punten per restaurant ;-).

4. Waarom dan geen extra waardering in punten voor mijn nieuwe aanmelding van Soof en Kapelkeshof en Gasterie in Wessem??

5. Voor de zekerheid reageer ik ook hier even (naast de post op het forum): ik heb het even opgezocht en we hebben inderdaad mailtjes ontvangen ivm deze eetgelegenheden. Reden dat je er geen punten voor had ontvangen, is omdat er geen Eet.nu-account bestond met het e-mailadres waarvan we deze berichten kregen. We gingen er dus verkeerdelijk van uit dat deze informatie werd doorgestuurd van iemand zonder een Eet.nu-account, waarvoor onze excuses.
      Nu het echter duidelijk is dat jij de gebruiker bent, heb ik je de 3 database-improvements (= 3 x 15 punten) toegekend. Die zijn dus net toegekomen op je Eet.nu-account. Om te voorkomen dat dit nogmaals gebeurt, kun je de mailtjes bv ondertekenen met osmen27 (de naam van je Eet.nu-account), dan vinden we het ook wel :-)

6. Ojee, ik wilde er geen discussie van maken hoor.
      Tom-Eric, bedankt voor de heldere uitleg over de puntenwaardering.
      Reinaer, ere wie ere toekomt. Dat was me voor de uitleg één groot vraagteken.
      Zal me er eens verder in verdiepen hoe e.e.a in zijn werk gaat.
      Gisteren bij een loterij een dinerbon twv €50 gewonnen, dus de volgende recensie komt eraan! :)

7. Neen, ik ook niet. Maar, .... wanneer iets niet transparant is en punten ineens onbegrijpelijk hoog zijn met een beperkt aantal recensies, dan mag men toch vraagtekens plaatsen. Overigens blijven deze ook nu nog steeds voortbestaan. Vele andere bekenden van mij vinden mijn vraag gerechtvaardigd en eveneens onbegrijpelijk.
      Met vriendelijke eetgroet,

Osmen 27

1. Hoe kan het dat deze persoon met twee beoordelingen een score heeft van 3516?

2. Dat is heel eenvoudig osmen27. Zie citaat van de community pagina: "Voeg recensies en favoriete restaurants toe en help ons aan nieuwe informatie, waarmee je strijdt voor een plek in onze toplijsten."
      In mijn geval help ik eet.nu vaak van veel nieuwe informatie, waarmee ik dus de punten verdien.