• Lid sinds 18 november 2013

Sinds eind 2013 werkzaam als Web Content Manager bij Eet.nu.

Los van mijn job, ga ik ook graag eens lekker uit eten. De recensies die hieruit voortvloeien, zijn dan ook gebaseerd op mijn eigen ervaring en persoonlijke mening. Ik ben dus niet in dienst van Eet.nu als recensent en mijn mening kan niet als representatief voor Eet.nu's mening als restaurantgids gezien worden.

Lijsten

Maasmechelen
Nieuwe recensie

Activiteiten

1. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

Klopt! De recensie moest nog door de handmatige controle passeren. Hij is nu verwijderd en de recensent heeft hierover bericht ontvangen.

2. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op het topic: Nieuwe eetgelegenheid ?? of Gesloten !! of Opnieuw geopend.

De ontbrekende restaurants zijn toegevoegd!
    - https://www.eet.nu/brugge/bruut
    - https://www.eet.nu/knokke/vinum-sensum
    - https://www.eet.nu/zwevegem/l-envie

Rebelle hadden we al in de database: https://www.eet.nu/marke/rebelle. Als je deze niet kunt vinden via de zoekmachine, wil je ons dan een mailtje sturen (eventueel met een screenshot erbij)? Dan kijken wij het verder na!

De database punten zijn ook toegekend :-)

3. An's profielfoto

@Arnaud: De website (en nog wat informatie) is nu toegevoegd aan de restaurantpagina van China Garden! De database improvement heb je hier ook voor ontvangen.

4. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Club Port Side

Dag R Theeuwen,

Ik heb het even voor je aangepast in de recensie ;-)

5. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Bij Bob

Dag Jack,

Bedankt voor de melding! Ik heb een nieuwe pagina aangemaakt voor Bij Bob en jouw recensie naar daar verplaatst.

6. An's profielfoto

Thanks for the heads-up @Arnaud! Het is nu aangepast in onze database. De punten heb ik je alvast gegeven ;-)

7. An's profielfoto

Hey Arnaud, dat is niet zo'n leuk nieuws. Ik heb het aangepast in de database, zodat het voor alle bezoekers duidelijk is dat ze tijdelijk gesloten zijn: https://www.eet.nu/oosterhout/me-gusta
    We zullen zeker in de gaten houden wanneer ze opnieuw open gaan!
    De databasepunten heb ik je hier zojuist voor toegekend.

8. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Rixt

Ah, de autocorrect, zo herkenbaar! Ik heb het even voor je aangepast ;-)

9. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van La Plaza

Dag Esther,

Bedankt voor de melding! Het is nu aangepast in onze database, zodat het duidelijk is voor onze bezoekers dat La Plaza in Hoensbroek inmiddels gesloten is.

Verder heb ik je hiervoor een database improvement toegekend. Meer concreet betekent dit dat er 15 punten zijn bijgekomen op jouw Eet.nu account.

10. An's profielfoto

Hierbij de Eet.nu-linkjes:
    - Codium: https://www.eet.nu/goes/codium
    - Vlaamse Goesting: https://www.eet.nu/gulpen/vlaamse-goesting

Cafetaria 't Centrum in Bavel wordt nu weergegeven als zijnde gesloten.

Wat betreft Lodewijck in Bavel: deze is inderdaad verhuisd naar Oosterhout, echter is het -als ik het goed begrijp- enkel nog een B&B en geen eetgelegenheid meer. Om die reden heb ik de nieuwe locatie niet toegevoegd. De vermelding te Bavel is wel aangepast en op gesloten gezet.

De database-punten zijn ook uitgedeeld! ;-)

11. An's profielfoto

Dag Arnaud,

Aangezien alle eetgelegenheden in de foodhall onder eenzelfde dak vallen, hebben we er ook 1 vermelding voor gemaakt: https://www.eet.nu/breda/foodhall
    Daar kun je de ervaringen met de verschillende concepten posten.

12. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Fu Yu Lou

Dag Rik,

Bedankt voor de melding! Het is nu aangepast in onze database. Verder heb je hiervoor een database improvement ontvangen. Meer concreet betekent dit dat er 15 punten zijn bijgekomen op jouw Eet.nu profiel.

13. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Rustiek

Bedankt voor het bericht! Ik heb het aangepast in onze database, zodat het duidelijk is voor onze bezoekers dat deze eetgelegenheid permanent gesloten is.

14. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

@De Beren Excuses voor de late respons! Je had bij de betreffende recensie ook een publieke reactie geplaatst met vraag om verwijdering, dit is toen meteen in orde gebracht. Hierbij ook via deze weg nog de bevestiging dat de recensie in februari reeds verwijderd is.
    @Rudolf maandag heb ik jouw mail hierover gelezen en de recensie meteen verwijderd. Hierbij nogmaals bevestiging dat jouw recensie niet langer zichtbaar is op de Eet.nu pagina van het restaurant.

15. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van De Appelsche Hof

Dag Hanneke,

Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd omtrent jouw vraag tot verwijdering.

16. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van De Koperen Tuin

Beste,

Wat vervelend om te lezen dat de reservering niet naar behoren verlopen is. Bij De Koperen Tuin faciliteert Eet.nu het reserveersysteem, waardoor het restaurant jouw reservering via mail heeft ontvangen. Deze aanvraag werd vervolgens door het restaurant zelf behandeld en geaccepteerd. Helaas kan er desondanks iets mislopen bij een reservering, maar Eet.nu heeft hier verder geen invloed op. Gelukkig heeft De Koperen Tuin dit alsnog goed opgelost.

17. An's profielfoto

Hoi Rob en Els!

De Auw Drukkerie ontbrak inderdaad nog op Eet.nu, maar is inmiddels toegevoegd: https://www.eet.nu/gulpen/de-auw-drukkerie

De database-punten heb ik je hier zojuist voor toegekend.

Groetjes,

18. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Strandpaviljoen Berkenbosch

Dag M. Zevenbergen,

Bedankt voor de melding, het is nu aangepast in onze database, zodat dit duidelijk is voor onze bezoekers!

19. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van DS Indian

Beste Lee,

Bedankt voor het bericht! Het is nu aangepast in onze database, zodat onze bezoekers zien dat dit restaurant gesloten is.

20. An's profielfoto
    An is Moreno gaan volgen.
  21. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Hana

Komt voor elkaar! Ik heb de 10 voor sfeer zojuist toegevoegd aan jouw recensie.

22. An's profielfoto
    An vindt Da Marco leuk
    Kleine eetwaren Sittard

23. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Popocatepetl

Dag Leyla,

Naar aanleiding van jouw publieke reacties heb ik de cijfers even weggehaald. Laat gerust weten (via een nieuwe reactie of via mail naar info@eet.nu) welke cijfers je precies wilt geven voor de verschillende onderdelen en dan breng ik dat voor je in orde!

24. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Ni Hao

Hi John Doe,

Thanks for the heads-up! It is now adjusted in our database, so all our visitors can see that this location of Ni Hao is closed.

Kind regards,
    Editorial team Eet.nu

25. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Aethoes 't Lekker Hepke

Goedendag Moors,

Bedankt om dit te melden! Aangezien de openingstijden op hun website en Facebookpagina verschillend zijn, en het dus onduidelijk is wat de juiste openingstijden zijn, heb ik deze verwijderd van hun Eet.nu vermelding.

26. An's profielfoto

@adriaan Zoldering is nu ook toegevoegd aan onze database. De Carpacciobar stond er inderdaad al even op ;-) De databasepunten zijn inmiddels ook toevoegd aan jouw profiel!

@Arnaud even ter info: Loff in Breda heeft op 17 april een doorstart gemaakt :-)

27. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van BijHancate

Goedendag Johan,

Wat vervelend om te horen dat het restaurant gesloten was, terwijl jullie gereserveerd hadden! Volgens onze gegevens zou dit restaurant wel open moeten zijn. Het is echter mogelijk dat onvoorziene omstandigheden ervoor hebben gezorgd dat het restaurant even gesloten was. Wij hebben contact proberen op te nemen met Hancate om dit uit te zoeken, maar dat is voorlopig nog niet gelukt. Zodra wij meer info hebben, passen we de gegevens op Eet.nu zo snel mogelijk aan.

28. An's profielfoto
    An heeft een recensie geschreven voor Wok Parkstad Plaza

An

Eergisteren zijn we hier met 6 personen wezen eten. Het was best druk, wat wel logisch is voor een vrijdagavond. We waren voor het 3u-arrangement gegaan en hadden gereserveerd vanaf 19u30. Dit betekent dat we tot sluitingstijd mochten blijven, al was dat misschien niet zo slim. Tegen het einde waren er namelijk een aantal dingen op en die werden niet meer bijgevuld. Wat wel te begrijpen is, maar toch… je hebt wel voor de 3u betaald en wil dan ook rustig eten, beetje uitbuiken, weer rustig eten, en echt op het einde pas aan het dessert beginnen.

Het was fijn dat de zitruimtes als het ware "ingedeeld" waren, zodat je toch wat "knusser" zat (voor zover je knus kunt zitten in zo'n grote zaak). De koks in het restaurant waren nogal "direct" en zeiden niet veel (op mijn vraag wat voor saus "a la wok" precies was, kreeg ik het antwoord "beetje pikant", wat ik ook wel had kunnen afleiden uit de ene peper die ernaast stond. Ik was meer benieuwd naar het soort smaak: zoet, zuur, barbecue-achtig, veel look,). De kok leek érg graag te weten welke saus ik nu wou (hij leek onrustig/ongeduldig, ookal stonden we maar met 2 aan de wok op dat moment: een tafelgenoot en ikzelf), dus had ik maar niet meer doorgevraagd en gewoon een keuze gemaakt. Bediening kwam de borden ophalen en was daarbij wel vriendelijk en beleefd. Ondanks de drukte verliep dit nog redelijk goed. Het vreemde was dat dit slechter werd naar het einde van de avond toe, terwijl het eigenlijk ook rustiger werd. Je zou verwachten dat de bediening dan net sneller is, maar dat was dus niet het geval. Het drinken moet je hier trouwens zelf gaan halen. De stoelen vond ik persoonlijk lekker zitten, terwijl anderen in mijn gezelschap ze een beetje zwaar vonden en onhandig in combinatie met de stoffen vloerbekleding: je kon niet makkelijk naar voor of achter schuiven, maar moest de stoel steeds opheffen daarvoor.

Qua eten (en drinken trouwens ook) is er ontzettend veel keuze! Wat ik gegeten heb was ok. Niet veel meer of minder dan dat. Het was naar verwachting.

Kortom: het is een groot all-you-can-eat restaurant. Alles was wel ok, maar niet op en top. Eigenlijk wat je van dit soort restaurant kunt verwachten. Hebben we een gezellige en lekkere avond gehad? Joa. Zouden we nog terug gaan? Misschien ooit eens in de verre toekomst, wanneer we nog eens naar een all-you-can-eat restaurant willen gaan.

29. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Proeflokaal Bregje

Dag William,

Naar aanleiding van jouw publieke reactie, heb ik de recensie verplaatst naar Proeflokaal Bregje in Beinsdorp.

30. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Koh Samui

Goedendag,

Bedankt voor de update! Het is nu aangepast in onze database, zodat het duidelijk is voor onze bezoekers dat Koh Samui inmiddels gesloten is.

Meer activiteiten