• Lid sinds 18 november 2013

Sinds eind 2013 werkzaam als Web Content Manager bij Eet.nu.

Los van mijn job, ga ik ook graag eens lekker uit eten. De recensies die hieruit voortvloeien, zijn dan ook gebaseerd op mijn eigen ervaring en persoonlijke mening. Ik ben dus niet in dienst van Eet.nu als recensent en mijn mening kan niet als representatief voor Eet.nu's mening als restaurantgids gezien worden.

Lijsten

Sittard
Nieuwe recensie

Activiteiten

1. An's profielfoto
    An heeft een bericht geschreven voor Griet
  2. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Farao

Dag P.ter,

Dank voor het bericht! Ik heb het aangepast in onze database, zodat duidelijk is voor al onze bezoekers dat Farao op deze locatie permanent gesloten is.

3. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Ambrosijn

Dag Jan,

De recensie van Suzanne ging blijkbaar over een ervaring in juli 2020. We hebben daarom op haar vraag deze recensie teruggeplaatst op de tijdslijn.

4. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op het topic: Nieuwe eetgelegenheid ?? of Gesloten !! of Opnieuw geopend.

De aanpassingen zijn doorgevoerd, bedankt voor de update @Arnaud (de punten komen jouw kant op). Hier is de vermelding van de nieuwe New York Pizza: https://www.eet.nu/breda/new-york-pizza-4811-pn

5. An's profielfoto

The Mayor is alvast toegevoegd aan onze database! We houden de openingsdatum in de gaten ;-)
    @Arnaud: De databasepunten komen jouw kant op

6. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van San Remo

De recensent heb ik zojuist een mailtje gestuurd omtrent de cijfers, misschien was er iets misgegaan bij het plaatsen van de recensie.

7. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van IL Camino

Dag Gery,

Bedankt om dit te melden! We hebben geprobeerd om contact op te nemen met het restaurant, maar kregen ze helaas ook niet te pakken. Het lijkt er inderdaad op dat ze permanent gesloten zijn. Ik heb het daarom aangepast in onze database.

8. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Lengel

Dag Spaan,

Bedankt om dit door te geven! Het is nu aangepast in onze database. Ook heb ik je hiervoor een database improvement toegekend. Meer concreet betekent dit dat er 15 punten zijn bijgekomen op jouw Eet.nu account.

9. An's profielfoto

Bedankt voor de heads-up Arnaud! Benjarong in Breda wordt nu weergegeven als gesloten en de database punten komen jouw kant op.

10. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Hof van Schoorl

Dag Sonja,

De cijfers heb ik zojuist voor je aangepast naar een 10 :-)

Met vriendelijke groeten,

11. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Jasmin Food

Goedemorgen Leyla,

Naar aanleiding van jouw reactie heb ik de cijfers aangepast. Ik heb je hier ook een mailtje over gestuurd.

Alvast een fijne dag gewenst,

12. An's profielfoto

Klopt Adriaan! Ze staan ook al op eet.nu: https://www.eet.nu/rijsbergen/dames-pellens-rijsbergen - ze zijn nog niet helemaal open (gezien corona) maar wel al voor afhaal :-)

13. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Vreugdenhil

Dag Cornelisse,

Bedankt voor de melding! Het is nu aangepast in onze database.

14. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van 't Anker

Dag Aart,

Bedankt om dit te melden! Het is nu aangepast in onze database, zodat het duidelijk is voor onze bezoekers dat deze eetgelegenheid definitief gesloten is.

15. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Lands End

Dag Jan R.

Bedankt om dit te melden! Ik heb het aangepast in de database, zodat het ook voor onze andere bezoekers duidelijk is dat Lands End definitief gesloten is.

16. An's profielfoto

Het is genoteerd, zodat we de restaurantvermelding vanaf 1 december als permanent gesloten zullen weergeven, bedankt voor de info! De database improvement heb ik zojuist toegekend aan jouw profiel.

17. An's profielfoto

@Arnaud: hopelijk lukt het nu wel om Domino's te vinden? If not, laat het gerust weten, dan wordt het verder nagekeken :-)
    BRAM's Gourmet Frites wordt nu als gesloten weergegeven, met een link naar Frietbakkerijtje. Ook voor de tweede wagen is een vermelding aangemaakt: Bakery Food)
    Uiteraard zijn de cijfers ook weer jouw kant op gekomen!

Restaurant Dertien is ook al toegevoegd :-)

18. An's profielfoto

Van Family is inderdaad al een tijdje het adres gekend: https://www.eet.nu/breda/family
    China Garden is aangepast en staat nu op gesloten: https://www.eet.nu/breda/china-garden
    Daily's Rivium is toegevoegd: https://www.eet.nu/capelle-aan-den-ijssel/daily-s-rivium
    @Arnaud, de melding van Domino's in Breda begrijp ik niet helemaal, deze stond al in de database - kwam die niet naar voren als je er op zocht? https://www.eet.nu/breda/domino-s-pizza-4834-hg
    De databasepunten heb je zojuist ontvangen.

19. An's profielfoto

Zenith en Rembrandt zijn toegevoegd aan de database, bedankt voor de info @adriaan en @Arnaud! De punten zijn toegevoegd aan jullie profiel.

20. An's profielfoto
    An vindt de recensie door Ashish voor Divan leuk
    Vertaal van English naar Nederlands

Deliciously generous portions, served by caring staff.

21. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Hou-Sing

Dag Kevin,

Bedankt om het door te geven! Ik heb het aangepast in onze database, zodat het nu voor andere bezoekers ook duidelijk zichtbaar is.

22. An's profielfoto

@Arnaud: bedankt om het door te geven! Stollie's is aangepast en wordt nu weergegeven als zijnde gesloten. De punten heb ik ook toegevoegd aan jouw profiel.

23. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Sirtaki

Dag Els,

Als je graag de cijfers wilt aanpassen bij jouw recensie, kun je dat aangeven door een mailtje te sturen naar redactie@eet.nu. Dan brengen wij dat zo snel mogelijk voor je in orde.

An - Redactie Eet.nu

24. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Snackpoint 't Parapluke

Goedemorgen fam.van den Broek,

De cijfers heb ik zojuist voor jullie toegevoegd aan de recensie! Als jullie graag nog iets willen aanpassen, mogen jullie dat altijd doorgeven via redactie@eet.nu.

25. An's profielfoto

@arnaud: oei, dat is niet de bedoeling! Ik zie wat ik fout deed en heb het in verschillende posts van mezelf aangepast. Fijn dat je er even op wijst :-)

@adriaan: deze stond er al op, maar zonder "Wijnhuis" in de naam: https://www.eet.nu/oosterhout/de-blauwe-camer --> wat was precies de zoekterm die je had ingegeven? Dan kijk ik na waarom je'm niet meteen vond

26. An's profielfoto

DADA ontbrak inderdaad nog, maar nu niet meer! Bedankt om het door te geven @arnaud ;-) De punten heb ik zojuist toegevoegd aan jouw profiel

27. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van D'Drie Grapen

Dag Theo,

Wat vervelend om te lezen dat de reservering niet vlekkeloos verlopen is! Ik heb je hier zojuist een mailtje over gestuurd, zodat we een beter beeld kunnen krijgen van wat er precies is mis gegaan.

28. An's profielfoto

Cafetaria van Leeuwen is inmiddels toegevoegd.
    Voor de vestiging van Family in Breda zie ik dat ze de locatie nog even geheim houden. De vermelding heb ik alvast aangemaakt en we zullen de onthulling van de locatie zeker in de gaten houden!
    Tafel van 8 is nu ook als restaurant toegevoegd aan onze database.
    De database punten komen jouw kant op @arnaud!

29. An's profielfoto

Dat klopt, Tilia staat er bij ons ook al op ;-)

30. An's profielfoto

@Arnaud Eetbar Marktzicht is nu toegevoegd aan onze database. De juiste openingsdatum zullen we zeker in de gaten houden en de punten hiervoor heb ik je zojuist toegekend ;-)

Meer updates