Nieuwste recensies in Limburg

1. Broodjes Maasmechelen

Super lekkere broodjes!!

Très habitué à de bons restaurants, nous avons été déçu par le rapport qualité prix (beaucoup trop cher pour ce que nous avons mangé). Personnel sympathique.
    Apéro vraiment peu généreux, verre de vin cher (14€). Les plats manquent pour nous d’originalité et de goût ( légumes pas assez assaisonnés, gratin sec). Soupçon d’eau du robinet dans la carafe! On ouvre la bouteille généralement devant le client!!! (7,5€)
    Rien n’est mauvais mais rien n’est exceptionnel.
    Le menu en français n’est pas correct, nous avons eu un dessert complètement différent que celui annoncé et lorsqu’on le signale, aucune excuse pas un mot.
    Nous nous attendions à autre chose! Nous sommes peut être trop difficile??? Ou pas....
    Ça ne reste que notre avis personnel bien sur 😉

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Zeer gewend aan goede restaurants, waren we teleurgesteld door de prijs-kwaliteitsverhouding (veel te duur voor wat we gegeten hebben). Vriendelijk personeel.
    Apero echt weinig gul, glas dure wijn (€14). Volgens ons ontbreekt het de gerechten aan originaliteit en smaak (groenten niet genoeg gekruid, gratin droog). Vermoeden van leidingwater in de karaf! Normaal opent men de fles voor de ogen van de klant!!! (€7,5)
    Niets is slecht, maar niets is uitzonderlijk.
    Het menu in het Frans is niet correct, we hadden een dessert dat heel anders was dan het dessert dat werd omschreven en wanneer het werd gemeld, geen excuus, geen woord.
    We verwachtten iets anders! We zijn misschien te moeilijk??? Of niet...
    Het blijft natuurlijk onze persoonlijke mening 😉

3. Eetcafé Hasselt

Dit was de derde keer en ook de laatste keer dat wij daar gaan eten. Zeer teleurgesteld. Had steak besteld, maar was niet gebakken wat ik wilde, had de bediening daar over gesproken en ze had de steak terug meegenomen. Iets later kreeg ik het terug, maar was niet te eten, ze hadden de steak in de microgolf gestoken, droog en hard. Echt zonde van het geld.
    Mijn tip, niet gaan eten er zijn betere plaatsen.

Bij aankomst was ons tafel nog niet klaar (bedekt met de afval van het ontbijtbuffet).
    Op een onvriendelijke manier naar de zetels gewezen. NA 45 minuten een drankje gekregen.
    Pover buffet. Weinig variatie.
    Niet gezellig.
    De vuile tafels blijven onaangeraakt staan terwijl het personeel wel tijd heeft om in het restaurant te eten en bier te drinken.
    We voelden ons niet welkom.

5. Eetcafé Hasselt

Alleen het drinken was goed van smaak. De rest was afschuwelijk! Voor ons de eerste en laatste keer.
    Tip voor de kok: Proef je eten alvorens deze te bedienen. De kreeftensoep was zeer slecht. Ook de rest van het eten was smaakloos en slecht.
    Tip voor de serveerster: Volg een cursus "hoe tactvol omgaan met klanten". Ze was soms zeer onbeleefd en niet tactvol.

Meer recensies in Limburg