Nieuwste recensies in Limburg

1. Amerikaans Neerpelt

Top gegeten voor redelijke prijs. Prima sfeer met vriendelijk personeel.

2. Amerikaans Neerpelt

Vandaag bij Rodeo Neerpelt gaan eten. Was gewoon goed, leuk ontvangen in een ongedwongen sfeer! Ik had de ribeye en mijn vriend de fajita en het ze waren super! De desserts zijn ook verrukkelijk 😀. Er is een snelle en vriendelijke service! Kortom niks op aan te merken...

3. Amerikaans Neerpelt

In een woord subliem! Goed eten! Grote porties. Vlotte en aardige bediening. Het was heerlijk!

C. Nauta

Teveel om het te beschrijven. Met korte woorden het "ik vertrek" Verhaal. We moesten b.v ruim 1 1/2 uur wachten op de lunch en wij vieren hebben toen besloten om er niet langer op te wachten, mede door de smoesjes die er verzonnen werden waarom het zolang duurde. Nooit meer.

Nog nooit zo onbeschoft aangesproken door personeel in de horeca. Na een totaal ongepaste opmerking (en een tafel die niet afgeveegd werd bij ons), nog een opmerking op de koop toe: "Ik zal jullie dan maar drinkgeld geven. "
    Duidelijk had hij nog niet eens door dat hij door zijn manier van omgang met klanten ABSOLUUT geen drinkgeld verdient.
    Hoe blijft zo'n zaak open?

Meer recensies in Limburg