Nieuwste recensies in Limburg

De kip die ik bestelde was lauw en had een vieze gerookte smaak. De saus die erbij was deugde niet. Het slaatje was konijnen voer, 1 klein stukje tomaat en een heel klein stukje ei, voor de rest droge sla met bijna geen dressing. Mijn partner had schotse zalm met bearnaise saus. Groenten waren ver te zoeken, wel heel veel geklonterde saus.

2. Internationaal Zutendaal

Gezellige sfeer, heerlijk gegeten, super aardige gastvrouw.

Pauly-Felix A.

Vinden het wel goed en vinden het jammer van al die negatieve recensies.
    Zijn altijd even vriendelijk, natuurlijk wanneer het zeer druk is kan je geen lange babbel verwachten. Eten was er ook altijd lekker, hopen er nog dikwijls te mogen komen.

Als men betaald voor 3frietten en men krijgt maar 2waarvan ene niet de juiste mt men de klant tegemoet komen en geen eisen stellen.

5. Eetcafé Hasselt

Wij hadden een bon via vakantieveilingen voor een 4-gangenmenu voor twee personen. Deze moesten we via de site van vakantieveilingen reserveren. Telefonisch heb ik gevraagd of het mogelijk was om de kids mee te brengen. Dit was geen probleem. We zijn vriendelijk onthaald en werden quasi onmiddellijk naar onze tafel begeleid. Ondanks de enorme drukte werden we vrijwel onmiddellijk bediend. Het varkenshaasje dat ik besteld had was zeer lekker en zeer mals. De videe, die we voor onze kinderen besteld hadden, was ook zeer lekker. Toen we ons dessert kregen, werden we aangenaam verrast. We hadden eigelijk maar recht op 2, maar de kinderen kregen ieder ook één van het huis. Het personeel, inclusief de bazin, waren zeer vriendelijk en het is zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

Meer recensies in Limburg