• Lid sinds 30 maart 2014

Verkadefabriek

Den Bosch

La Cubanita

Den Bosch

Lara Gabriel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Lara Gabriel's profielfoto
    Lara Gabriel heeft een recensie geschreven voor Restaurant Columbia

Zoals altijd lekker en geweldige service. Mijn reservering via deze site was alleen niet doorgekomen, dus ik raad aan om via de website van het restaurant zelf te reserveren.

2. Lara Gabriel's profielfoto
    Lara Gabriel heeft een recensie geschreven voor San Juan

Informele, erg vriendelijke bediening, heerlijk eten, fijne prijs. We komen hier dus zeer snel weer terug! Absolute aanrader.

3. Lara Gabriel's profielfoto
    Lara Gabriel heeft een recensie geschreven voor Verkadefabriek

"voortaan word je er op je wenken bediend." Dat staat er op de website. Mag ik even lachen?

We gingen gisteren hier lunchen, aansluitend naar de film. Het eten was lekker, uitsmijter ham en zoete aardappelsoep besteld. Aan de prijs, maar vooruit, daar is nog overheen te komen want het was echt lekker eten.

Maar de bediening? Een aanfluiting. We waren klaar en hebben 20 minuten naar ons bord zitten staren voor we zelf maar bij de bar zijn gaan vragen of we nog een nagerecht konden bestellen. Onze koppen koffie waren een uur eerder al op, maar niet dat er wordt gevraagd of we nog wat wilden drinken.

De jongen kwam met de kaart, haalde de borden weg en ruim een kwartier later zaten we nog te wachten op zijn terugkeer. Toen maar gevraagd of we konden betalen en aangegeven dat we graag nog een nagerecht hadden wil hebben. "O dat is spijtig". En dat was het. Bediening? Maak het even, mijn bejaarde grootmoeder heeft nog meer tempo en beleefdheid.

4. Lara Gabriel's profielfoto
    Lara Gabriel heeft een recensie geschreven voor Al Mundo
    Mediterraans Den Bosch

Gisteravond weer heerlijk gegeten, de service is uitstekend, vriendelijk en hartelijk en professioneel. Het eten is erg lekker, met name ontzettend lekker gekruid. Dit alles voor een zacht prijsje, het blijft een aanrader.

5. Lara Gabriel's profielfoto
    Lara Gabriel heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Lekker eten, het ene gerechte een stuk lekkerder dan de (wat saaie, weinig gekruide) andere. Toen het later en drukker werd moesten we soms wel erg lang wachten op ons eten (ruim een half uur tussen rondes in) en we kregen regelmatig het verkeerde eten aan tafel, maar het meisje dat ons bediende had dit goed door en kwam zich verontschuldigen en controleren of alles wel goed aan de keuken was doorgegeven.
    Qua sfeer, wij zaten boven en dat was leuk, maar toen we beneden kwamen was het wel een kakofonie van herrie en drukte, de tafels staan daar ook extreem dicht op elkaar. Daar zou ik dan ook nooit willen zitten! Ook jammer dat al onze kleding naar het eten rook, dat hebben we nog nooit na een restaurantbezoek gehad.
    Kortom, niet beneden zitten en mazzel hebben met je bediening, dan is het zeker een plek om terug te komen.

6. Lara Gabriel's profielfoto
    Lara Gabriel heeft een recensie geschreven voor De Nar
    Nederlands Den Bosch

Na positieve recensies dit restaurant gisteravond uitgeprobeerd. Bij het bestellen van mijn hoofdgerecht wilde ik meteen ook mijn nagerecht doorgeven, ik werd vervolgens als een kleuter toegesproken dat we dit later wel zouden doen, dat was nu niet nodig. Volgens mij mag ik dat zelf bepalen?
    Vriendin en ik hadden kip- en varkenshaassaté. De kipsaté was redelijk, alleen een wat waterige saus. Mijn varkenshaassaté was erg droog en ook de saus weer waterig. De salade die erbij kwam was wel prima. Er werd gevraagd of we nog drinken wilde terwijl onze glazen nog ruim halfvol waren? Vreemd..
    Nagerecht was bij mij chocolademousse die lekker was, alleen de vanillesaus had totaal geen smaak. Heb opgemaakt wat het was door de zwarte puntjes... Brownie van vriendin was gortdroog. Ze had uiteindelijk een mes nodig om het te snijden, met alleen een vork kwam ze er niet doorheen.

Kort samengevat, bediening was ondermaats, eten ook. Dus nooit meer.

3,1
  7. Lara Gabriel's profielfoto
    Lara Gabriel heeft een recensie geschreven voor Bistro de Eeterij

Als altijd heerlijk eten, geweldige bediening en een prima prijs. Beste restaurant in Den Bosch.

8. Lara Gabriel's profielfoto
    Lara Gabriel heeft een recensie geschreven voor The Talk

Inmiddels 2 keer gegeten, gebruik gemaakt van het Film&Food-menu. Ontzettend lekker eten, vrolijke bediening en alles was naar wens. Helaas wel dat bij de tweede keer de keuken, ondanks ons verzoek, er niet in slaagde de tijd bij te houden voor we naar de film moesten. Hierdoor mochten we ons toetje in 3 minuten naar binnen schuiven, wel erg zonde. Desondanks wel een plek om terug te komen!

9. Lara Gabriel's profielfoto
    Lara Gabriel heeft een recensie geschreven voor Bistro de Eeterij

Wij komen hier al jaren met familie en vrienden, voor ons is dit het beste restaurant is Den Bosch! Erg gunstig gelegen t.o.v. het station en de bioscoop. Het eten is heerlijk, de menukaart verandert niet vaak en drastisch maar er staat voor ieder wat wils op en het is tot nu toe allemaal ontzettend lekker!
    De bediening is professioneel, snel en enthousiast en de prijs heel redelijk. Je krijgt ook een prima vol bord dus wij gaan er altijd goed gevuld weer weg!

10. Lara Gabriel's profielfoto
    Lara Gabriel heeft Bistro de Eeterij toegevoegd als favoriet restaurant