Restaurant Columbia in Cadzand

Betaalbaar eten, gezelligheid en kwaliteit.

Lunch Diner
vr lunch 09:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00
za lunch 09:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00
zo lunch 09:00 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

Omschrijving

Aan Boulevard De Wielingen 35 te Cadzand-Bad vindt u een sfeervolle eetgelegenheid. Bij ons kunt u terecht voor lekker betaalbaar eten, gezelligheid en kwaliteit.

Restaurant - Pizzeria Columbia serveert behalve overheerlijke pizza´s, ook pasta´s, pannekoeken (o.a. zoet, hartig, vegetarisch), poffertjes, heerlijke vis- en vleesgerechten, diverse nagerechten en ijscoupes. Verder hebben we een ruime keuze uit vers gebak.

Ons restaurant bevindt zich midden in de badplaats Cadzand-Bad, op steenworp afstand van de duinen, het strand en de zee.

Bij ons kunt u genieten op het royale terras of binnen in een gezellige omgeving.
Er is een ruime parkeergelegenheid voor de deur.

Wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons restaurant.

*Ontbijt kaart

1642003432 77
1696681900 73

1. DAGMAR KETZLER
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Das Essen war sehr sehr gut und die Bedienung auch sehr freundlich. Unsere Hunde waren sehr willkommen. Also alles wirklich sehr gut.

2. De mosselen waren zeer lekker, frietjes beter dan sommige plekken in België, lekkere cocktail maison.
    Maar vooral de bediening was geweldig: vriendelijk, snel en efficiënt.
    Aanrader dus voor een prijs die meer dan realistisch is...

3. Eten is te duur voor hetgeen wat je krijgt, hoofdmenu geen groente of salade, rekening klopte niet, geen aanrader!

4. Peter

5. Heerlijk gegeten, en fijne bediening!

6. José Verkooijen

Snelle, vlotte en vriendelijke bediening.
    De groente op het bord smaakte lekker, maar waren lauw tot koud, vlees was goed. Het ijs had helaas veel ijskristallen.

7. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Alles Bestens, schmackhaftes Essen, Portionen ausreichend, Personal freundlich, so sollte es immer sein. Können wir bedenkenlos weiterempfehlen 👍

8. Eten was uitstekend wel behoorlijk prijzig

9. Personeel vriendelijk maar onkundig, hebben geen weet van wat zij serveren. Pizza: niet lekker. Pasta: ongaar. Lasagne: te smerig, stinkt naar oude zweetsokken. Geen aanrader.
    Sorry dat ik dit moet zeggen maar bovenstaande ook gemeld bij afrekenen.

1,4
  10. Dries Eefting

Ik snap die hoge score niet. Geen lachje op het gezicht van de personeelsleden. Pizza's voor de kinderen die binnen in "no time" op tafel stonden terwijl onze bestelling maar duurde en duurde. Bleek er iets fout gegaan te zijn. Maar het begon al bij de bestelling. De saus kon niet apart van de vis omdat die samen in de oven ging. Dat is heel vreemd, de vis moet gebakken worden en de saus gaat er overheen. Diepvries misschien? Maar goed, toen we na een dik half uur nog niets hadden (de kids hadden de pizza al op), heb ik maar gevraagd te betalen. Dat duurde ook weer lang want ze liep de keuken in. Na 5 minuten kwam ze terug en zei dat de vis zo klaar was. Maar ik hoefde niet meer. Heb betaald en ben vertrokken. Foute keuze geweest. Het is geen hoogstaande kookkunst, doorsnee eettent, niets bijzonders. Personeel mag wel wat vriendelijker. Als je doorsnee wil eten en het niet al te nauw neemt kun je hier goed terecht. Wil je goed eten en verwacht je hetzelfde als in een restaurant waar je buiten de vakantie naar toe gaat dan moet je verder zoeken. Persoonlijk vind ik de score een vakantiestemming-score en niet een reële afspiegeling wanneer je er eens goed voor gaat zitten en je niet laat leiden door je vakantie-emotie. Meer als een 2,5 is het niet.

3,3
  11. Zoals altijd lekker en geweldige service. Mijn reservering via deze site was alleen niet doorgekomen, dus ik raad aan om via de website van het restaurant zelf te reserveren.

12. Beperkte kaart, maar een heerlijke pizza, heel vriendelijke bediening en gezellig restaurant.
    Komen zeker nog eens terug!

13. Patrick de cock

Vriendelijk personeel we waren snel bediend ondanks dat er veel volk was en het eten was lekker niets op aan te merken👍👍

14. Heerlijk gegeten snel netjes en goed verzorgd👍🏼

15. Wij hebben hier simpel gegeten 2 pannenkoeken (waren lekker, en net gebakken) en 2 vlees menu s snitschhel bij de 2 vleesgerechten was de groenten diepvries! En t vlees ook, jammer wel vriendelijke mensen.

4,3
  16. Planckaert Bart

Sinds dat we Cadzand enkele jaren geleden ontdekt hebben (begin vernieuwing van de haven) is Columbia ons favoriet restaurant geworden we rijden speciaal 90km voor hun lekker Pizza te eten, op 1 januari zijn we dan ook speciaal naar Columbia gekomen om te genieten van de speciale sfeer in het vernieuwd restaurant en het eten was super lekker en de bediening is ook altijd heel fijn, we komen altijd terug en proficiat met het keukenpersoneel en de vlotte vriendelijke bediening van iedereen die er werkt groeten en tot binnenkort, uit Avelgem!

17. Klaus Bieling
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Freundlicher, schneller und aufmerksamer Service.

18. Jan en Yvonne

Gezellig en uitgebreidt restaurant. Goed betaalbaar Prima service.

19. C. Twigt.

Zojuist met 10 personen (jong en oud) heerlijk gegeten in deze zaak. De negatieve reacties moeten van zure ongeduldige maagpatienten zijn geweest. Moesten wel ff wachten (so what, het is vakantie!) maar daarna alle heerlijkheden in rap tempo op tafel. Voor herhaling vatbaar.

20. chef 75 punten

Gisteren pizza gegeten bij Columbia in Cadzand en 38° op terras dus word veel gedronken, pizza was o.k en normale prijs MAAR LET OP, je word BELAZERD MET WATER UIT DE KRAAN a €7 voor een liter fles merk PUREZZA MET DRAAI DOP, betalen vind ik geen probleem maar oplichting is een ander verhaal heb bij verschillende mensen gezien die bestelde wat op viel is dat de ene fles tot aan de dop vol zit en de andere tot halverwege de hals, en neem aan als dat uit een fabriek komt dat ze allemaal gelijk gevuld zijn, sta er niet van te kijken dat ze met een sodastream ook nog wat bubbels op zetten wil je een bruisje hebben, dus Let op dat je met een flesje water GENEPT WORD A €7 OF KLEINTJE A €2.40 vind ik toch een kwalijke zaak!!

3,9
  21. Nu het uitgebreid werd is er geen sfeer meer. Net een grote kantine.

4,7
  22. Gaan eten met een kleuter, vlugge bediening op het terras in het zonnetje en de pizza’s waren lekker.

23. Vanmorgen met vier ontbeten in vernieuwde Colombia in Cadzand-Bad.
    Puike, gezellige uitbreiding en uiterst vriendelijk personeel. De schotel met toespijs was dik in orde wel géén versgeperst fruitsap en de lekkere koffie moesten we wel extra betalen.
    Jammer genoeg was ook alleen het donker bruine broodje echt vers, de croissantjes en alle witte broodjes waren oud, uitgedroogd en eigenlijk niet te eten. Toen we daar een opmerking over maakten werd wel vriendelijk gereageerd… maar voor de rest doodgezwegen. Na een tweede vraag kwam een verantwoordelijke die zich uitgebreid excuseerde en dacht dat het aan de vernieuwde oven lag… ?!
    We kregen géén verse broodjes, en een extra koffietje of zo kon er ook niet af… eigenlijk is dit niet echt klantvriendelijk; we hadden toch meer dan 50 euro uitgegeven, toch?!

24. Mathilde Willink

Een leuk restaurant met zeer vriendelijke bediening, lekkere gerechten, goede porties, en voor een zeer schappelijke prijs. Enig minpuntje de huishouding moet ff even fiks aan de slag naast de radiatoren voor de ramen van het restaurant.

25. Melissa

Das essen und Trinken War eigentlich sehr lecker nur War es so das wir zu zweit dort waren, und mein essen haben sie recht schnell gebracht, allerdings das essen meiner Partnerin haben sie vergessen und erst Dan gebracht als ich schon lange fertig war😑Die Angestellten sind sehr unorganisiert und schusselig.

5,3
  26. Tijdens onze vakantie in Cadzand hebben wij hier een paar keer gegeten.
    Heerlijk gegeten en tegen een gunstige prijs.
    Ook een flinke schaal met frietjes, en verder voor ieder een schaaltje gemengde sla.
    Soms krijg je zo’n kleine hoeveelheid frietjes dat je meteen al bij moet vragen, soms zelfs tegen een meerprijs.
    Vooral als je een goede eter bent.
    Vriendelijk personeel.
    Echt een aanrader voor een leuke prijs!!

27. Lekker gegeten goede bediening en niet te duur.

28. Prima restaurant met nette vriendelijke bediening en lekker eten.

29. Heerlijke gerechten, goede service, wij komen terug.

30. dirk vandierendonck

Goed restaurant, vlotte bediening.

31. P.J. Vermeersch

Vooraf gereserveerd Alles netjes geregeld, ook geen probleem om toch maar binnen te zitten, dan op het terras
    Lekkere pizza's gegeten Prijs/kwaliteit gewoon top

32. fam van der goor

Heerlijke pizza gegeten. Echt 1 van de beste die ik ooit gehad heb. Wel vrij druk, oogde wat rommelig en veel honden op het terras wat met de kinderen minder fijn was bij het langslopen. Vriendelijk personeel.

33. Patrixk Stevens

Er was heel weinig volk aan de kust vandaar dat er geen sfeer was. Er waren ook verbouwingswerken aan de gang. In deze periode wordt alles pas opgestart. We waren met vier personen aanwezig.
    Voor de rest was alles in orde en de bediening werd verzorgd door een vriendelijke mevrouw.

34. Zeer gastvrij en goed restaurant. Komen hier vaak en we voelen ons altijd zeer welkom. Uitgebreide kaart en prima prijs/kwaliteit.

35. Heel lekker eten, heel vriendelijke bediening, lekker warm, een praatje maken met de mensen is ook wel leuk, zijn al nu en dan geweest en steeds tof.

36. Het was druk en chaotisch. Konden de drukte niet aan. Het eten smaakte op zich goed. Sfeer minder door de drukte.

37. Wij hebben er heerlijk gegeten prijs/kwaliteit was dik in orde!
    Bediening was ook heel goed kortom een aanrader om hier te gaan eten.

38. Gezellig gelegen aan een boulevardje, leuke levendige sfeer. De bediening was heel vriendelijk, het eten was goed, de prijs was ook goed ondanks dat er veel toeristen waren.

Kortom een geslaagde avond!

39. Ook wij zouden er 1x eten, maar het was erg goed. Ook de prijs viel mee. Tja je blijft Nederlander he. En dan ook nog in Zeeland. Gezellig, ik vond de bediening wel grappig. Dus eten wij er elke avond.

40. Eten was op zich prima, pizza lekker qua bodem, maar wel er karig belegd met groenten. Frietjes waren prima, schaaltje salade erbij zag er onsmakelijk uit.

Wat mij wel enorm stoorde was een ober die zichzelf heel grappig vond en iedere keer dat hij langs liep aandacht vroeg. Hij pakte bijvoorbeeld tijdens het eten een frietje van een bord op onze tafel, dipte het in de mayonaise en wilde het daarna in de mond van 1 van mijn tafelgenoten stoppen. Op dat moment ben je sprakeloos maar ik vind het ongepast.

5,5
  41. Wij waren op vakantie in Cadzand-bad en hebben hier heerlijk gegeten op den duur gingen wij iedere dag naar hier omdat het eten lekker was en prijs/kwaliteit goed is en om 1 speciaal iemand te zien, de ober!! Man wat was het een leuke vakantie!!

42. Geert Smeets

Prima personeel, open en vriendelijk; smaakvol eten.

43. Heerlijk gegeten, over het algemeen snelle bediening en bovendien zeer kindvriendelijk personeel.

44. Heel goed restaurant, lekker eten voor weinig geld. Goede service met heerlijke gerechten. Ik raad jullie aan ervan te genieten.

45. We hadden hier eind juli 2013 een lunch die zeer slecht was. De spekpannenkoek (spek was op) werd kaas en ham, wat op bovenop lag ipv er doorheen. Broodje Ardenner had geen ham maar een vreemd soort vleeswaar, wat op pekelvlees leek. Dit voor 7,95 euro en lange wachttijd.
    Mijdt deze zaak ter voorkoming van deze ervaringen.

4,1