Al Mundo in Den Bosch

Ma, di, wo & do: 3-gangen menu à la carte vanaf €19,50

Gastheer Osman heet u van harte welkom in ons Mediterraans restaurant Al Mundo, in het gezellige centrum van Den Bosch waar u kunt genieten in een warme ambiance van smaakvolle a la carte gerechten, tegen een zéér betaalbare prijs.
Tevens gekozen door “Special Bite” als één van de meest bijzondere restaurants van Nederland 2012.

Bij Al Mundo kunt u op maandag, dinsdag, woensdag én donderdag genieten van een 3-gangen menu voor de prijs van een 2-gangenmenu! Reserveer nu en kom gezellig bij ons eten!

U kunt genieten van ons eten, zo serveren wij bijvoorbeeld; Parmaham met meloen, gegrilde Gamba's, Carpaccio van de ossenhaas, gebakken mosselen, Sliptong, Tournedos van de grill, en onze fameuze Ossehaaspuntjes.

U kunt een keuze maken uit:

Enkel hoofdgerecht: € 14,50

1431983089 91
1500220413 88
1545711963 88

1. Jeanne Vermeulen

Heerlijk gegeten en super heerlijke wijn.

2. Inge Peters

We komen hier regelmatig eten! De sfeer is gezellig, warm en knus. De bediening is altijd vriendelijk en je voelt je welkom. Het eten is ook prima! Niet te grote porties, gewoon precies goed. Heb er al veel mensen kennis mee laten maken.

3. Jan Borm

Heerlijk gegeten met zijn vieren.
    Alle vier zeer tevreden over het restaurant.
    Het was lekker😀

4. Jeanne van den Heuvel

Leuk restaurant. Perfect eten en hele vriendelijk personeel.
    In een woord geweldig.

5. Goede service, lekker eten voor betaalbare prijs. Erg vriendelijk. Gaan zeker een keer terug.

6. Angelique Brands

We hebben nu voor de 2e keer bij Al Mundo gegeten. Het was weer heerlijk en het eten werd sfeervol opgediend. Volop keuze. Personeel heel aardig. Heerlijk rustig kunnen eten.
    We komen zeker nog een keer terug!

7. angela veldkamp

Hele goede prijs kwaliteitverhouding! Een aanrader!

8. Marije vd Wouw

Erg lekker gegeten. We waren te laat maar er werd, ondanks de carnavalsdrukte, toch nog een tafee voor ons geregeld. Eten goed, en hele vriendelijke service! We komen zeker weer terug.

9. Helaas had men op de afgesproken tijd geen tafel beschikbaar😤. Het verweer was dat wij blij mochten zijn dat ze uberhaupt reserveerde. Of we maar even buiten een half uur wilde wachten. Dit hebben we dus niet gedaan. Heel veel min-punten dus!

10. Prima gegeten. Goede bediening. Aardig ontvangen. De eigenaar dacht zelfs met ons mee qua plaats daar mijn man momenteel met krukken loopt. Hele fijne goede gezellige service.

11. Riet Koolen

Het was gezellig en we hebben heerlijk gegeten!

12. Lekker gegeten nette bediening zeker voor hehaling komer hier wel weer terrug.

13. mieke van wel

Hebben heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit verhouding was heel goed.

14. Vanuit Voorburg een paar dagen op bezoek in Den Bosch en gegeten bij Al Mundo. Als voorgerecht de spies gekozen (heerlijk vlees) en als hoofdgerecht de roodbaarsfilet. Het was echt voortreffelijk. Zelden zo lekker gegeten. Ook de bediening was prima in orde. Een aanrader wat ons betreft.

15. We hebben er al een aantal keren gegeten en steeds is het eten lekker en de bediening vriendelijk en correct. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

16. Esther Booy

Een zeer aangename sfeer waar je uitmuntend kunt eten. Bediening is zeer vriendelijk. We hebben hier met ons gezin een hele gezellige avond gehad maar ook voor zakelijke diners raad ik dit restaurant aan.

17. Mooi menu met vrije keuze. Lekker en goed. Pauzes tussen gerechten perfect rustig en relaxed. Prijs kwaliteit uitstekend surf en turf lekkere combinatie en gebakken aardappeltjes is weer eens anders dan friet, alles super lekker Tip : bij kaasplankje beetje appelstroop als zoetje 😄

18. Heerlijk en gezellig gegeten. We werden uiterst vriendelijk ontvangen en bediend. Het eten was naar wens en met speciale wensen werd goed rekening gehouden.

19. Wij zijn al vaker te gast geweest bij Osman en zijn team en altijd gezellig en prijs/kwaliteit echt goed. Altijd even gezellig kletsen met Osman. Meestal gaan wij met vrienden en zelfs ook al 'n keer met 30 personen te gast geweest i.v.m. een jubileum dat wij te vieren hadden. Kortom aanrader en ons zien ze snel weer.

20. M. Piette-Gorissen

De eerst keer bij Al Mundo geweest. Goed bevallen. We zaten in de kelder en er zat een grote groep naast ons. Dat gaf op een gegeven moment wel wat overlast, omdat we elkaar bijna niet konden verstaan. Dat kwam door de ruimte. Ook was er geen internet in de kelder. Volgende keer boven zitten.

21. Karin van dijk muller

Lekker gegeten prima sfeer.

22. Zoals altijd hiervoor weer heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening.

23. Het was heerlijk. Het bord was goed gevuld en het personeel was erg aardig. Het restaurant lijkt in het begin erg klein, maar door de meerdere verdiepingen is er genoeg plaats. Wij hebben in de kelder gezeten, dat gaf een romantische sfeer. Mijn vriend en ik waren erg tevreden over het eten. Ik had de aanrader van de chef kip gepakt en hij was zo heerlijk mals! Het was ook een goed gevuld bord wat ik erg kon waarderen, extra lang genieten! Zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt voor de speciale avond!

24. Altijd heerlijk eten en een goede service! Wij hadden een beetje haast en daar werd heel goed rekening mee gehouden.

25. We hebben een geweldige avond gehad met heerlijk eten en goede bediening. Ruime keuze in wereldgebeuren. Echt een aanrader.

26. m. van vark

Gezellig restaurantje waar het knus en leuk zitten is. De bediening is erg vriendelijk en attent. Je kunt er prima eten voor een zeer acceptabele prijs. Echt een aanrader voor een leuk informeel avondje uit waarvoor je zeker niet de hoofdprijs betaalt.

27. Heerlijk gegeten en gedronken voor een mooie prijs. Echt een aanrader.

28. Supersnelle bediening, heerlijk gegeten, fraaie ambiance…

29. Het eten is van een uitstekende kwaliteit in een gezellige ambiance met gastvrije en vriendelijke bediening! Een echte aanrader!

30. Arthur Kuilboer

Vriendelijke ontvangst en een gemoedelijke ambiance. Heerlijk bereid eten met prettige bediening.

31. JOOP kUIJS

Heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening en een goede sfeer!

32. S V Lindt

Je kan er goed eten vriendelijk personeel.

33. Maar. Mouwen

Prima gegeten. Geen bijzondere smaken, maar ok bereid en een prettig gevarieerde menukaart.
    Gezellige entourage, wat veel geluid van pratende gasten. Erg vriendelijke en vlotte bediening. Zeker niet de laatste keer dat we zullen komen.

34. Fijne sfeer, klantvriendelijk personeel en heerlijke eten! Zeker een aanrader! We komen zeker terug!

35. Lekker gegeten, heerlijk mals vlees. Goed gebakken. We kregen er een schaaltje frietjes en een schaaltje aardappeltjes bij. Heerlijk alleen wat weinig voor 2 personen.

36. Ria van Veen

Gisteren hier heerlijk met z'n achten gegeten nav verjaardag. Prima eten voor een prima prijs. De rode wijn was ook lekker. Aardige en vlotte bediening. Aanrader!

37. Heerlijk, gezellig, goede service.

38. Vriendelijk ontvangen en heel lekker gegeten. Voorgerecht champignon in roomsaus. Deze saus was verrukkelijk gekruid. Hoofdgerecht Italiaanse biefstuk. Lekker mals met knapperige groenten beide heerlijk gekruid. Ook de huiswijn is gewoon goed. Wij komen terug.

39. B.Barteling

Prima maaltijd in een uitstekende ambiance.

40. Wim van Schaaijk

Lekker gegeten met kleindochter we gaan zeker nog een keer terug.

41. Zaterdagavond waren we voor het eerst bij Al Mundo. Verrassend is het juiste woord.
    We hebben gewoon lekker gegeten. Voorgerecht en hoofdgerecht was binnen no time klaar.
    En dat alles voor een betaalbare prijs.
    Ik moet wel zeggen dat de ruimte in de “kelder” rumoerig en warm waren.
    Wel een heerlijke sfeer hing er in de zaak.

42. Wilma Gubbels

We hebben heerlijk gegeten en de service was super👍

43. Super gastvrij. Je voelt je welkom. Eten heerlijk. We waren er voor de tweede keer. Prima!

44. Op 1 januari daar gegeten na bioscoop bezoek.met onze zoons.

Prima gegeten ben de eigenaar was bijzonder vriendelijk.
    De reden waarom ik geen hoger cijfer geef is omdat het dinsdag was en de dinsdag aanbieding niet gold… omdat het feestdag was… dat vind ik beetje raar.
    Maar goed.
    Eten was prima en we kregen omdat we er voor het eerst aten een limoncello als extraatje.
    Wij gaan er zeker naar terug.

45. Lekker gegeten van de zeer smaakvolle producten. Prijs kwaliteit in evenwicht.

46. H.Hermans

Zeer goede sfeer en bediening. Hetgeen geserveerd werd was prima van kwaliteit.

47. Vond het eerlijk gezegd tegenvallen. We hadden een tafel naast de ingang van de keuken waardoor het erg onrustig was. Bij de vraag om gefileerde vis door mijn schoonvader van 80 jaar kwam het antwoord dat ze geen tijd hadden om die te fileren. Weinig groente en weinig aardappelen/frites. De biefstuk was ondanks het verzoek tot doorbakken nog helemaal rood. Nee, voor mij geen aanrader.

48. A. Van der Meijden

We kwamen om 16.45 uur in het restaurant en we werden door de ober gevraagd, snel te bestellen omdat we te laat (16.00 uur) waren. We konden tot 19.00 uur eten. We zaten met 6 volwassenen en 1 kind krap. Mijn man zat net in het gewelf met zijn hoofd. Moest opletten niet te stoten. Om half 7 werd al begonnen met opruimen en tafels verschuiven. Wij waren om 18.45 uur weer buiten. Jammer.

49. Goede prijs/kwaliteitverhouding; vriendelijk personeel; eten is lekker, niet te veel maar zeker ook niet te weinig. Hier kom ik wel weer eens terug.

50. 1E kerstdag gegeten bij al mundo met familie. Heerlijk gegeten en ontzettend vriendelijke en attente bediening! Ook zeer kindvriendelijk. Kortom een heerlijke avond en dat voor een hele leuke prijs. Een aanrader!

51. Vroeger geweldige service. Laatste keren minder. Veel producten op (zoals brood met kruidenboter terwijl het restaurant niet vol zat) bij de uiensoep hoorde kaas, deze zat er niet bij. Geen probleem, maar bij het maken van de opmerking tegen de serveerder geen excusus of alternatief. Meerdere keren om verschillende dingen moeten vragen bij de bediening die telkens vergeten werden. Erg zonde!

52. Vriendelijke ontvangst.
    Smakelijke gerechten.
    Sfeervol interieur.

53. Top restaurant. Heerlijk gegeten en super service!

54. Leuk restaurant, het eten is geweldig! Sfeer en vooral de service ook geweldig. Een aanrader!

55. Erg ruime menukaart. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Prijs - kwaliteit is bijna ongeloofwaardig en geloof je pas als je het hebt uit geprobeerd.

56. J van Dijk

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en zeer vriendelijk personeel.

57. Geweldig gegeten met dinner cadeaubon lekker dicht bij Vue daarna na film geweest.
    Goed verzorgten goede behandeling als gast.

58. Westerlaken

Eten is prima. Zaten vlakbij de keuken. Hadden in de loop vd avond wel erg last vd de kook/baklucht.
    Bediening is goed.

59. Thea Klaase

Wij hebben een heerlijk 3-gangen menu gegeten bij Al Mundo, maar waren in de veronderstelling van 3 gerechten (t/m donderdag) voor de de prijs van twee. Dit gold dus niet op 5 december want dat is een feestdag! Dat wisten wij niet maar stond op de site en op een krijtbord in de zaak.

60. Paar dagen geleden hier gaan eten, in een woord uitstekend! Goede en snelle service, alles werd tot in de puntjes geregeld. Wij komen zeker terug.

61. We waren vanwege de verjaardag van onze jongste dochter die 18 werd hier naar toe gegaan. Vooraf goed op de website gekeken, aanbod op woensdagavond 3 gangen voor €19,50. Mooie aanbieding, niet geldig met feestdagen. Op de website de knop "feestdagen" aangeklikt en daar worden dan de feestdagen netjes genoemd. Dus we zijn er gaan eten. Het eten was lekker en keurig verzorgd. Maar de avond eindigde toch wel een beet in mineur. Met wat extra meerprijs voor een aantal gerechten (die op de menukaart genoemd worden) en de drankjes zouden we in totaal €107,60 moeten betalen. Echter de rekening was € 124,60. Een verschil van €17,00. Op de vraag waar dat door kwam was het antwoord 'het is een feestdag'. Nou, bij mijn weten is 5 december géén feestdag. Maar goed, als een restaurant zelf iets als feestdag benoemt, dan moet dat nog kunnen, ware het niet dat op hun eigen website de feestdagen genoemd worden, en daar staat 5 dec. echt niet bij. Ook in het restaurant of op de kaart staan ze niet aangegeven. Dus ik heb bezwaar gemaakt. Dat wilde ze eigenlijk niet horen. Antwoord was: dat hebben we vanavond al meer gehoord, we moeten het aanpassen op de website. Uiteindelijk heb ik €10,00 contant terug gekregen als compromis.
    Dus… ga je hier eten, prima. Maar vraag wel duidelijk vooraf of er sprake is van een feestdag in de ogen van het restaurant zelf. Andere minpuntjes waren de bediening (niet allemaal, maar vooral de serveerster leek wat chagrijnig), en het feit dat je zelf om drankjes moest.

62. Lekker gegeten, snelle service, goede kwaliteit en betaalbaar, relaxte sfeer.

63. Diana Cuijpers

Heerlijk gegeten. Frites waren iets te gezouten en de gebakken aardappeltjes snel koud, maar vlees en vis waren heerlijk. Vriendelijk personeel. Als we weer in Den Bosch zijn gaan we zeker weer eten daar. Top.

64. Pollewopke

Ik was op zoek naar een restaurant voor een kleine prijs voor een grote groep collega's. Op basis van de positieve recensies geboekt bij Al Mundo. Er hangt een warme sfeer, het personeel is vriendelijk en ze hebben een uitgebreide kaart, keuze genoeg.
    Het was verrassend lekker! Velen van ons gaan zeker nog een keer terug.

65. Eten was heerlijk. Prima bediening. Zeker een aanrader!

66. Het was een etentje ter ere van de 80e verjaardag van mijn moeder. Heel attent werd ik van te voren gebeld of mijn moeder de trap af kon aan het eind van de zaak waar een kelder is die gezellig is voor grotere groepen. Toen we aankwamen zaten we toch gesplitst aan twee tafels bij de ingang; dat was niet zoals afgesproken. Ik vermoed dat een andere club voorrang gekregen heeft voor de kelder. Het eten was over het algemeen ook niet al te goed en zeer kleine porties. Sommige hadden bittere gamba's, anderen hadden een veel te kleine salade, mijn vrouw had cup a soup met wat gebakken champignons er in. Ik had zelf een vlees trio maar dat was een zeer bescheiden portie. Als toetje had ik verder een kaasplankje maar dat was enkele stukjes kaas met wat stukjes vijgenbrood ertussen, niet wat ik versta onder een kaasplankje. Om het bijbehorende glaasje port moest ik 2 keer vragen. Al met al geen aanrader.

67. We zaten beneden in de kelder, leuke uitstraling maar het lawaai van alle pratende mensen was zo erg dat we elkaar bijna niet konden verstaan, zal wel aan de ruimte liggen. Op een van de andere verdiepingen was er blijkbaar een gast jarig want via de geluidsinstallatie klonk opeens luid "er is er een jarig". Beetje vreemd. Maar we hebben er heerlijk gegeten en het personeel is ook erg vriendelijk.

68. Ellen Dijk

Mijn man en ik hebben een geweldige avond gehad!
    Nergens ook maar iets op aan te merken!
    Personeel ook heel attent en hulpvaardig!
    Ook de reservering werd tot aankomst getipt!
    Kortom, zeker een reden om terug te komen!
    Hartelijk dank!

69. G. Rietveld

Heerlijk gegeten bij Al Mundo.
    We werden snel geholpen.
    Terwijl het best wel vol zat.
    De ossehaaspuntjes en rodezeebaars met gamba's waren echt voortreffelijk.
    De prijs viel heel erg mee.
    Echt een aanrader om daar eens te eten.

70. M v Berkel

Heel goede sfeer, gezellig restaurant. Kwaliteit en hoeveelheid heerlijk en ruim voldoende gegeten. Ruime keuze uit de gerechten! Voor herhaling vatbaar super vriendelijk personeel/bediening en niet de koks vergeten die hebben het eten heerlijk klaargemaakt.

71. Gewoon goed eten, gemaakt met goede producten. Ik had zelf een super malse entrecote. De bediening is aardig, voorkomend en denkt mee.
    Ruime keuze, maar niet overdreven.

72. Heerlijk gegeten voor een mooie prijs!

73. Denise en Rico

We komen hier regelmatig eten. Het eten en drinken is altijd lekker, goed en betaalbaar! Mals vlees en mooi rose gebakken. Sfeer is top!
    Aanrader om eens gezellig te komen eten.

74. Lekker gegeten en gedronken. Gezellige sfeer.
    Prima bediening, sympathieke eigenaar!

75. Wilma Driessen

Super lekker gegeten voor een een milde prijs in mijn portemonnee 😀👍🏻

76. Goede prijs/kwaliteit verhouding gezellige sfeer en uitgebreide kaart.

77. Afgelopen zondag met 8 personen weer heerlijk gegeten. Prima porties, zeker niet te weinig, maar ook geen overdaad. Volop keus.
    Lekkere nagerechten, sfeervolle locatie.

78. Nog nooit had ik eerder gegeten bij Al Mundo. Maar het was zeker de moeite waard. Uitgebreide kaart, veel menu mogelijkheden.
    Het eten was lekker. Al vonden we bij het voorgerecht het wel gek dat overal een aardbei en een stuk grapefruit bij lag. Ook in de Griekse salade en de carpaccio. Laat dat gewoon weg! Veel beter!
    Het hoofdgerecht was goed klaargemaakt en het vlees was van goede kwaliteit.
    Een toetje heb ik niet op. Maar die zagen er ook goed uit.
    De bediening was netjes, vriendelijk en bereikbaar.
    De rekening was hoger dan ik gedacht had. Toch een kleine tegenvaller. Je denkt goedkoop uit te zijn, maar de drank was aan de prijs blijkbaar.

Het was in het restaurant HEET!
    We hebben een gezellige avond gehad, goede bediening en goed eten. Ik zou weer teruggaan.

79. J. Pete Németh

Zoals altijd lekker gegeten. Daar ligt het niet aan. Bediening stond echter grotendeels met rug naar ons toe en was vooral onderling druk met elkaar, met 1 klant en later de kok/keukenpersoneel. We kregen maandje brood echter zonder bordjes en moesten bijv. zelf bestek van de overzijde van de tafel pakken voor het hoofdgerecht. Geen ramp, maar zo hoort het niet. Was niet echt gastvrij. Als we uit eten zijn, willen we ook het idee krijgen en merken dat er oprechte aandacht is en dat er moeite gedaan wordt. Toen we tijdens de koffie, schrobgeluiden uit de keuken hoorden, sloeg voor ons de sfeer definitief om en zijn we snel naar huis gegaan. Jammer!

80. Super lekker gegeten, een aanrader. We komen zeker nog eens terug.

81. Elly & Wim Goedendorp

Voelde ons zeer welkom. Prima ontvangst, goede adviezen, heerlijk eten. Vraagt om herhaling.

82. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Lekker wijntje er bij en op tijd klaar voor de film!

83. Tom michaluk

Zeer vriendelijk ontvangen en goed gegeten en gedronken voor een zeer redelijke prijs.
    Als we weer on Den Bosch zijn zullen we zeker weer naar Al Mundo gaan.

84. Corry Van Ooijen

Heerlijk gegeten. Gaan zeker nog een keer terug.

85. Bert passon

Super lekker gegeten. Aardige bediening.

86. Heerlijk gegeten.
    Ruime keuze.
    Goede service.

87. Het personeel was erg vriendelijk, het eten mooi opgediend en erg lekker. Leuk tentje Haha was een grapje die avond. Eigenlijk een leuk restaurant, maar tentje klinkt gezellig toch? Prijs kwaliteit prima! Aanrader. Bedankt!

88. Goede kaart, goed verzorgd en zeer smakelijk.

89. Ben vd Reek

We hebben met 11 personen gegeten bij Al Mundo. Heerlijke gerechten en volop keus op de kaart. Hoewel we best met een fors gezelschap waren en de zaak verder ook goed gevuld was, waren de bedieningstijden helemaal prima net als de bediening. Aanrader.

90. Heel lekker gegeten. Tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar...

91. Heerlijk gegeten. Ruime kaart en erg vriendelijke bediening. En dat alles voor een mooi prijsje (drie gangen menu voor de prijs een twee gangen menu)

92. R. Verbunt

We hebben heerlijk gegeten en echt genoten van al het lekkers wat op onze borden geserveerd werd. Prima gastheerschap, mooie ambiance.

93. Vrijdagavond super lekker gegeten!
    Heerlijk gegrild vlees, erg mals. Leuke ontvangst en zeer gasvrije bediening.
    Wij komen zeker terug!

94. Voorgerecht prima. Bij het hoofdgerecht was de frites te hard gebakken. De ossehaaspunten smaakte anders dan voorheen. En het duurde erg lang alvorens wij het hoofdgerecht kregen. Het toetje was wel voortreffelijk.

95. Van der plas

Zoals altijd geweldig lekker.
    Fijne sfeer.
    Lief personeel.
    We nemen onze vrienden mee.
    En raden het onze vrienden aan.

96. Karel Hendrix

Heerlijk gegeten bij Al Mundo, zaten wel wat krap met zijn drieën aan een tafeltje waar je normaal met 2 man zit maar het ging op zich wel.
    Het enige echte minpuntje wat ik heb is dat na een heerlijk voor en hoofd gerecht het toetje wel een teleurstelling was, het ijs zat vol kristallen en leek wel opnieuw ingevroren na ontdooit te zijn geweest.

97. Afgelopen vrijdag (7 september 2018) voor de eerste keer bij Al Mundo geweest.
    Nu bleek dat ze al 14 jaar gevestigd zijn in de Orthenstraat in Den Bosch.
    Als ik dat eerder had geweten!
    Mijn man en ik gaan regelmatig uit eten samen.
    Al Mundo vonden we allebei, toppie.
    Ik ga er verder niets meer over zeggen. Gewoon gaan en genieten.

98. Maria Hermans

Ik hebben een heerlijke avond gehad. Heerlijk gegeten en lekkere wijnen gedronken. Een persoonlijke bediening met veel oog voor de gast.

99. Absolute aanrader. Gezellig restaurant en goede keuken voor een prima prijs. Extra goedkoop op maandag t/m woensdag. Vaste prijs voor 2 of 3 gangen menu. Uitstekende bediening en klantvriendelijk.

100. We hebben buiten gezeten op het terras. Heel gezellig.
    Het eten was heerlijk en de prijs erg leuk.
    Bedankt 👍🏽

Volgende pagina