Al Mundo in Den Bosch

Ma, di, wo & do: 3-gangen menu à la carte vanaf €19,50

Gastheer Osman heet u van harte welkom in ons Mediterraans restaurant Al Mundo, in het gezellige centrum van Den Bosch waar u kunt genieten in een warme ambiance van smaakvolle a la carte gerechten, tegen een zéér betaalbare prijs.
Tevens gekozen door “Special Bite” als één van de meest bijzondere restaurants van Nederland 2012.

Bij Al Mundo kunt u op maandag, dinsdag, woensdag én donderdag genieten van een 3-gangen menu voor de prijs van een 2-gangenmenu! Reserveer nu en kom gezellig bij ons eten!

U kunt genieten van ons eten, zo serveren wij bijvoorbeeld; Parmaham met meloen, gegrilde Gamba's, Carpaccio van de ossenhaas, gebakken mosselen, Sliptong, Tournedos van de grill, en onze fameuze Ossehaaspuntjes.

U kunt een keuze maken uit:

Enkel hoofdgerecht: € 14,50
2-gangen menu à la carte: € 19,50
3-gangen menu à la carte: € 23,50

3. Betalen Master Card pin Visa

1196303372 98
1203565274 97
1319755702 88
1443208032 90

1. Voorgerecht prima. Bij het hoofdgerecht was de frites te hard gebakken. De ossehaaspunten smaakte anders dan voorheen. En het duurde erg lang alvorens wij het hoofdgerecht kregen. Het toetje was wel voortreffelijk.

2. Van der plas

Zoals altijd geweldig lekker.
    Fijne sfeer.
    Lief personeel.
    We nemen onze vrienden mee.
    En raden het onze vrienden aan.

3. Karel Hendrix

Heerlijk gegeten bij Al Mundo, zaten wel wat krap met zijn drieën aan een tafeltje waar je normaal met 2 man zit maar het ging op zich wel.
    Het enige echte minpuntje wat ik heb is dat na een heerlijk voor en hoofd gerecht het toetje wel een teleurstelling was, het ijs zat vol kristallen en leek wel opnieuw ingevroren na ontdooit te zijn geweest.

4. Afgelopen vrijdag (7 september 2018) voor de eerste keer bij Al Mundo geweest.
    Nu bleek dat ze al 14 jaar gevestigd zijn in de Orthenstraat in Den Bosch.
    Als ik dat eerder had geweten!
    Mijn man en ik gaan regelmatig uit eten samen.
    Al Mundo vonden we allebei, toppie.
    Ik ga er verder niets meer over zeggen. Gewoon gaan en genieten.

5. Maria Hermans

Ik hebben een heerlijke avond gehad. Heerlijk gegeten en lekkere wijnen gedronken. Een persoonlijke bediening met veel oog voor de gast.

6. Absolute aanrader. Gezellig restaurant en goede keuken voor een prima prijs. Extra goedkoop op maandag t/m woensdag. Vaste prijs voor 2 of 3 gangen menu. Uitstekende bediening en klantvriendelijk.

7. We hebben buiten gezeten op het terras. Heel gezellig.
    Het eten was heerlijk en de prijs erg leuk.
    Bedankt 👍🏽

8. Maandag 3 september hebben wij bij Al Mundo heerlijk gegeten, goede kok, goede sfeer, zeer vriendelijke gastheren. AL Mundo een echte aanrader. Ze hebben van mijn jubileum een echt feestje gemaakt. Super bedankt en tot snel weer.

9. Fred Borst

Het eten smaakte bijzonder lekker. Ik vind het vreemd dat als je met zijn vieren bent voor een schaaltje frites en of gebakken aardappels 2.50 Euro extra per bakje bij moet betalen. Als basis krijg je voor 4 personen slechts 1 bakje frites en 1 bakje gebakken aardappels. Als je met zijn tweeën bent, krijg je dat ook. Dat vind ik een wel een minpunt. Jammer.

10. P. Van der linde

Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Wel bespreken anders kan het zijn dat je niet terecht kunt.

11. Gisteren voor het eerst bij Al Mundo met 3 personen geweest.
    We hebben er heerlijk en gezellig gegeten, en dan voor een kleine prijs.
    Zeer vriendelijk personeel top. Wij komen zeker terug.

12. Heerlijk eten, uitstekende service. Een echte aanrader tijdens een bezoek aan den Bosch.

13. Super lekker gegeten met me schoonmoeder, snelle servies goed gekruid niet te veel zout op de patat/gebakken aardappel. Zou hier zeker nog eens gaan eten

14. Lekker gegeten, de bediening was goed. Gezellige sfeer, zeer zeker een aanrader :)

15. We werden bijzonder fijn ontvangen door onze gastheer. Het eten was erg lekker en voor een prijs waar je (zeker doordeweeks) bijna elke dag voor zou terug komen. Al met al zeer positief verrast. Een dikke aanrader!

16. Van diepen

Heel lekker en gezellig gegeten. Goede sfeer en de bediening was heel erg goed. Wij gaan zeker nog eens terug.

17. Klantvriendelijk en zeer smaakvol.

18. Huub Rovers

Gezellig restaurant, met goede service, eten en fijne bediening.

19. Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Aanrader!

20. Henny Kools

Een mooie lokatie waar Gastheerschap en Service in combinatie met mooie gerechten je uitnodigen om met veel plezier terug te mogen komen. Een echte aanrader in Den Bosch Bourgondische Stad 😃😍

21. Goed al een paar jaar oké volgende week weer.

22. Henk Tiebosch

Zeer goede eerste eravring met al mundo gisteren gehad! Naast uiterst aangename bediening eveneens geweldige keuken voor een aantrekkelijke prijs! Kortom ga het zien en proeven!

23. Ria zwijenberg

Misschien een beetje saai, maar we hebben heerlijk gegeten bij Al Mundo. We zijn er wel eens eerder geweest en hadden toen ook dezelfde ervaring.
    Heerlijk klaargemaakt, goed warm en het ziet er aangenaam uit.
    Én...…..voor de prijs hoef je het niet te laten.
    Een aanrader dus!

24. Het eten is er erg lekker het was er alleen heel erg warm.

25. Heel erg lekker gegeten, vriendelijk personeel en een nette prijs. Wij wonen niet in Brabant, maar als wij weer een keer een dagje Den Bosch plannen, gaan we weer hier eten! Heerlijk.

26. Peter Barendrecht

Heel lekker en relaxt gegeten. Jammer dat het wat stilletjes was door het extreem warme weer. Prima restaurant.

27. Renée d' Hooghe

Prima restaurant! Eten is lekker en de service is snel en netjes!. Qua uitstraling is het een klein gedateerd restaurant.

28. Gisteren met een zakelijke relatie naar een voor mij vertrouwd adres AlbMundo. Daar aangekomen om half negen, toch geen nachtelijk uur, krijgen we doodleuk te horen dat de gril al was uitgezet en alleen nog maar ossehaaspuntjes verkrijgbaar waren. Bizar, wat een slechte zaak. Wij natuurlijk elders gegaan. En zij in ieder geval vaste klant kwijt.

29. Jan 5 punten

We zijn zaterdag met vrienden bij Al Mundo gaan eten. Het was prima. Heerlijk gegeten en goede bediening. Prijs/kwaliteit was goed. Wij gaan zeker nog een keertje terug.

30. Fabienne Hamende

Heerlijk gegeten! Doordat het heel warm was hebben we op het terras gezeten. Bediening was heel vriendelijk.

31. Ine Hoorens

Wat een leuke ervaring hebben we gehad. Mijn dochter was jarig en ik had, als verassing een tafeltje gereserveerd bij Al Mundo. Overigens op advies van mensen die hier eerder hadden gegeten. De medewerking om er een feestje van te maken, was enorm.
    Dankjulliewel hiervoor.
    Het eten was erg lekker, de bediening correct en zeer vriendelijk.
    De aankleding in het restaurant is sfeervol, en ik was zeer gecharmeerd over het servies.
    Tot weer eens.

32. Marcel Kouwenberg

Super service en lekker eten met een speciaal tintje net even iets anders als doorsnee gerecht.

33. Na een aantal jaren weer hier gegeten. Het is nog steeds een aangename en goede plek met een prettige persoonlijke sfeer.

34. Was heel gezellig en gemoedelijk. Het eten was heerlijk. Mijn complimenten voor de kok, de ossehaaspuntjes waren precies goed! We waren voor het eerst en we komen zeker terug… groetjes Anje.

35. Helemaal Top, al vaker hier te gast geweest en altijd naar volle tevredenheid.
    Osman en zijn team bedankt en zeker tot een volgende keer.
    De Limoncello was lekker en de volgende keer doen we een kleine wijnproeverij!!!
    Groetjes, Hélène en Herman

36. Angelique Moes

Ik ontving een email van eet.nu met de vraag hoe het eten bij El Mundo ons is bevallen.
    Het antwoord is: ik zou het niet weten.
    Wij hadden gereserveerd met de notitie dat we niet beneden wilden zitten.
    Toen we aankwamen bleek er geen rekening gehouden te zijn met onze reservering via eet.nu.
    Alle tafels waren bezet.
    Wel was er eventueel nog een tafel beneden vrij.
    Daar wilden wij nou net niet zitten.
    Wij zijn toen vertrokken en hebben elders heel lekker gegeten.

37. C.Beumer

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel!

38. Kan niet meer zeggen, dan dat het erg gezellig was, het eten heerlijk, zelfs voor onze veganist, service prima, goed overleg over evt gerechten. Kom graag nog terug!

39. Tientje

Heerlijk glutenvrij gegeten! Er was ruime keuze en de vriendelijke ober gaf aan dat ze gerechten naar wens konden maken. Ik had de gamba's met cocktailsaus en als hoofdgerecht de zalm, de gegrilde groenten met dressing waren super lekker. De geroerbakte varkenshaas met groente was ook heerlijk net als de dame blanche toe. We konden ook nog buiten eten met gezellige spaanse muziek. Het restaurant is een echte aanrader. Dinerbon is geldig.

40. J Eshuis

Prima prijs kwaliteit.
    Goede bediening.
    Echt de moeite waard.
    Zeer aardige eigenaar.

41. Weer heel lekker gegeten, voortreffelijk.

42. Van Der Loo

Vaderdag 17 juni wilde ik mijn man verassen met uit eten bij almundo ruim van te voren een tafel gereserveerd bij binnenkomst werd er een 4 pers tafel bij ingang toegewezen waar bij ik aangaf zijn met 5 pers.
    Drankjes die wij bestelden werden elke keer vergeten en moesten er steeds om vragen ook bestel ik cola brengt de Dame light cola. De biefstuk medium well done was gewoon rauw van binnen terug gegeven wel nieuwe biefstuk gehad maar toen ik de biefstuk terug kreeg was iedereen al klaar met eten. Het toetje 3 ijsjes werden zonder slagroom besteld waarvan er maar 1 zonder slagroom was. Ik vind dit een slechte zaak.Met afreken wel de cola light op de kassabon terwijl wij die niet besteld hadden maar de Dame zelf fouten maakt ook de ober bij ons aan tafel echt een vergeetachtig persoon. Ons zien ze er niet meer terug.

43. Heel gezellig gezeten met 4en.
    Zoals gewoonlijk weer een warm welkom.
    Lekkere gerechten en het zag er vers en mooi opgemaakt uit.
    Bedankt voor de gezellige avond!

44. Marco van Lokven

Lekker gegeten, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Zeker aanrader.

45. Judith Oudsen

Uitstekende keuken en zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog eens terug!

46. Met 3 personen hier op mooie zomeravond op het terras gegeten. Alles was goed bereid en lekker. De bediening was vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

47. Samen met mijn kleinzoon heerlijk buiten op het terras gegeten. Het eten was heerlijk en de bediening, snel en vriendelijk. Het is daar altijd prima en vooral de prijs kwaliteitsverhouding is goed.

48. Alex Bouwman

Uitstekend gegeten in een fijne sfeer. Enthousiast en gezellige bediening. Dit gaan we zeker vaker doen!

49. Van Gogh

Duurde lang met drinken bestellen en voor we de tweede konden bestellen zat ruime tijd tussen, prijs in verhouding was wel oké. Heel aardig personeel!

50. R.P.J. VERBOOM

Heerlijk gegeten voor een prima prijs. De bediening was attent en vriendelijk. Komen beslist nog eens terug!

51. Michel Hulsen

Prima ervaring, heerlijk gegeten en zeer vriendelijke service. Genoeg keuze op het menu, we hadden vis, vlees en spareribs. Prima kwaliteit en zeer goed bereid door de kok.

52. Monique van rijsbergen

Bijzonder goed (zoals altijd) en sfeervol, blijft mijn favoriete restaurant.

53. Barbara

Lekker gegeten en de bediening is echt helemaal top! Iedere keer weer!

54. Heerlijk gegeten! Prima bediening! Goede sfeer!
    Perfect!

55. Ineke stroink

Gezellige avond gehad met 6 personen!
    Lekker gegeten, bediening erg aardig!

56. Bert van Wijk

Een gezellig restaurant waar de gastvrijheid je tegemoet komt. Het eten was prima en de bediening vriendelijk.

57. Rob en Brian

In het onderste gedeelte van El Mundo is de sfeer enorm! De aankleding en de prijs/kwaliteit verhouding maakt het een super (studentvriendelijk!) restaurant :)

58. Super bedankt voor de gezellige, heerlijke avond, ook namens onze Duitse PILOT collega's!

59. Lekker eten leuk personeel en goede prijs

60. Sander Koevoet

Heel erg lekker gegeten voor een bijzonder lage prijs. Tevens een erg behulpzame gastheer die snel voor ons klaarstond. Aanrader!

61. Zeer smakelijke gegeten in een heel leuke ambiance. Heel vriendelijke en behulpzame bediening. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Aanrader!

62. Coppens-Damsteeg

Het was een gezellige ongedwongen sfeer en het eten was erg lekker.

63. JM van corstanje

Het is leuk en lekker uit eten bij al mundo.

64. Piet van Uden

Heb zaterdag avond 7 april (mijn verjaardag) met familie een drie gangenmenu genomen bij Al Mundo in mijn woonplaats Den Bosch.
    Het was een zeer geslaagde avond om te genieten van vele variaties die werden uit geserveerd, Namens de gehele familie de complementen betreft uit serveren van de gerechten, mede een vlotte bediening.
    Zal zeer zeker bij mijn kennissen de waardering vertellen om ook daar eens te gaan eten. Mijn hartelijke dank een fijne avond bij u te mogen mee maken.
    Vriendelijke groet. Piet van Uden.

65. Voor de 2e keer in Al Mundo gegeten. Het was prima. Zeker voor een herhaling vatbaar.

66. W. van Os

Gewoon goed eten, een fantastische kwaliteit voor een echt comfortabele prijs!
    We gaan hier zeker terug om andere gerechten uit te proberen.

67. Hans Bonants

Heerlijk eten, prima bediening en goed sfeer.

68. Een goed restaurant waar je persoonlijk wordt ontvangen bij binnenkomst. Een mooie prijs-kwaliteit vergelijking

69. Aardige, enthousiaste bediening met een lach op t gezicht. Fijne sfeer. Lekker eten.

70. Van der heijden

Eten was super lekker. Alleen jammer dat er iemand in de bediening niet vriendelijk was tegen zowel collega's als tegen de klanten. Deze persoon had er duidelijk geen zin in.

71. Lekkere keuken, aangename sfeer en zeer vriendelijke bediening (zelfs voor ons Belgen ;-)… Saluukes)

72. Komen hier af en aan al een jaartje of zes. Helaas wordt het langzaamaan wat minder met de kwaliteit. Nog steeds wel goed maar niet meer zo goed als 5/6 jaar geleden. Een ander puntje van (opbouwend bedoelde) kritiek; 6 jaar dezelfde gerechten op de kaart kan echt niet.

73. Zoals gewoonlijk weer fantastisch heerlijk gegeten, vriendelijk en goed geholpen door een lieve leuke en humoristische ober. Echt top en weer voor herhaling vatbaar😘

74. M Groenendaal

Absoluut lekker gegeten, mooi opgediend en een vriendelijke, gezellige bediening. Helemaal Top en zeker voor herhaling vatbaar!

75. Het was een gezellig onder in de zaak maar we konden elkaar moeilijk verstaan door de heteluchtblazer achter ons.
    Het eten was lekker, de prijs viel mee en de bediening was goed (volgens mij door de eigenaar).
    Tot de volgende keer!

76. Van Kampen

Goed eten en goede snelle bediening.

77. Schenkelaars

Zeer goede keuken.
    Goede gastheer en vriendelijke bediening.

78. van Steenpaal

De hebben met 12 vrouwen heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

79. Voor de 2e keer hier gegeten, voor de 2e keer was alles weer heerlijk. Zolang je niet langs de bar zit (wat in de loop is) kun je optimaal genieten! Ook als je wel langs de bar zit is het goed te doen het personeel probeert je zo min mogelijk tot last te zijn tijdens het lopen door het smalle pad. Wij komen zeker terug en onze vrienden die de 2e keer mee waren zijn ook enthousiast geworden!

80. We hebben lekker gegeten bij Al Mundo. De service was goed en de prijs kwaliteit economisch zeer aantrekkelijk. Er zijn nog meer gerechten op het kaart die wij willen eten dus wij komen zeker terug.

81. Tiny 20 punten

Voor die prijs mag je niet mopperen, alleen de groente bij het hoofdgerecht is flut.

82. Goed eten voor een goede prijs en gezellige sfeer!

83. H. Sanders

Zeer goede ervaring, het was goed geregeld

84. Familie Verweij

Wij hebben met onze drie dochters en schoonzoons genoten! Van alle gerechten die wij besteld hadden maar ook van het vriendelijke personeel de gezelligheid. En vooral het laatste drankje wat wij aangeboden kregen. Komen beslist nog eens terug! Topi.

85. Verrassend leuk restaurant, eentje waar ze eens geen bakje sla presenteren, maar heerlijke groente. Lekkere gerechten, de gebakken champignons moet je gewoon doen! Sfeervolle locatie, in mooi oud pand. Wij hebben beneden gegeten, aanrader.
    We komen zeker nog eens terug.

86. Ron Verhoeven

Wij hebben heerlijk gegeten bij "Al Mundo".
    Ook een bijzonder aardige bediening ervaren !!
    Leuke "algemene sfeer" !
    Op één "schoonheidsfoutje" na (namelijk het knoflooksausje vergeten bij het voorgerecht) vonden wij het een fijne ervaring.

87. Het was heerlijk eten.
    Alleen het nagerecht: Dame Blanche vonden wij geen Dame Blanche.
    De chocoladesaus (wat erg weinig was) kwam uit een fles en was niet warm.
    De locatie zag gezellig uit en het personeel was heel vriendelijk.

88. We hebben heerlijk gegeten en vriendelijke bediening

89. Lekker gegeten voor een goede prijs!

90. Lekker eten en niet duur..

91. Zeer goed eten en drinken voor een redelijke prijs!

92. Leon

93. Gisteravond een heerlijk etentje gehad met 30 personen. Het eten, de bediening en de sfeer was fantastisch! het personeel heel vriendelijk. Alle 30 personen hadden alleen maar complimenten. Zeker een aanrader.

94. Miranda van Malsen

Wij hebben een super avond gehad! De bediening was erg vriendelijk en het eten erg lekker, echt een aanrader en een goede prijs kwaliteit verhouding. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

95. Komen vaker bij Al Mundo en altijd erg tevreden. Eten is erg lekker, zeker voor de prijs die je betaald. Goede service, personeel is altijd vriendelijk. Een van onze favorieten in Den Bosch. Over 1 maand gaan we weer.

96. Op een knusse zondagavond geweest, met 8 volwassenen en 2 kleintjes. Toen bleek dat de ruimte rond onze tafel ietwat krap was, heeft men speciaal voor ons in de benedenruimte een grote tafel klaargemaakt. Het eten zelf was heerlijk, en de wachttijden ook prima.
    Al met al een 100% aanrader!

97. Jeannie Brands

We zaten bij de bar. Een krap plekje tegen de kapstok. Geen leuke plek. Veel te druk iedereen liep tegen de tafel. Mijn sliptong was qua smaak heel lekker alleen koud, de roodbaars van mijn vriend was in het midden koud en niet gaar. De groenten waren heerlijk. Het voorgerecht was ook lekker.

98. Heerlijk gegeten en het was echt gezellig en complimenten voor de kok en de vriendelijke bediening.

99. We hebben heerlijk gegeten! Verse groenten en heerlijke zalm. Echt voortreffelijk! Eerste keer in Den Bosch. Komen zelf uit Enschede.

100. Lvan oijen

Gezellige ongedwongen sfeer.
    Prijs kwaliteit verhouding goed!

Volgende pagina