Al Mundo in Den Bosch

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Gastheer Osman heet u van harte welkom in ons Mediterraans restaurant Al Mundo, in het gezellige centrum van Den Bosch waar u kunt genieten in een warme ambiance van smaakvolle a la carte gerechten, tegen een zéér betaalbare prijs.
Tevens gekozen door “Special Bite” als één van de meest bijzondere restaurants van Nederland 2012.

Bij Al Mundo kunt u op maandag, dinsdag, woensdag én donderdag genieten van een 3-gangen menu voor de prijs van een 2-gangenmenu! Reserveer nu en kom gezellig bij ons eten!

U kunt genieten van ons eten, zo serveren wij bijvoorbeeld; Parmaham met meloen, gegrilde Gamba's, Carpaccio van de ossenhaas, gebakken mosselen, Sliptong, Tournedos van de grill, en onze fameuze Ossehaaspuntjes.

U kunt een keuze maken uit:

Enkel hoofdgerecht: € 15,50

1204018186 97
1381927122 90
1493120207 88

1. Jeroen van de Sande

Het was weer fantastisch net als alle vorige keren.

2. Leuk restaurant, het eten is geweldig! Sfeer en vooral de service ook geweldig. Een aanrader!

3. Erg ruime menukaart. Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Prijs - kwaliteit is bijna ongeloofwaardig en geloof je pas als je het hebt uit geprobeerd.

4. J van Dijk

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en zeer vriendelijk personeel.

5. Geweldig gegeten met dinner cadeaubon lekker dicht bij Vue daarna na film geweest.
    Goed verzorgten goede behandeling als gast.

6. Westerlaken

Eten is prima. Zaten vlakbij de keuken. Hadden in de loop vd avond wel erg last vd de kook/baklucht.
    Bediening is goed.

7. Thea Klaase

Wij hebben een heerlijk 3-gangen menu gegeten bij Al Mundo, maar waren in de veronderstelling van 3 gerechten (t/m donderdag) voor de de prijs van twee. Dit gold dus niet op 5 december want dat is een feestdag! Dat wisten wij niet maar stond op de site en op een krijtbord in de zaak.

8. Paar dagen geleden hier gaan eten, in een woord uitstekend! Goede en snelle service, alles werd tot in de puntjes geregeld. Wij komen zeker terug.

9. We waren vanwege de verjaardag van onze jongste dochter die 18 werd hier naar toe gegaan. Vooraf goed op de website gekeken, aanbod op woensdagavond 3 gangen voor €19,50. Mooie aanbieding, niet geldig met feestdagen. Op de website de knop "feestdagen" aangeklikt en daar worden dan de feestdagen netjes genoemd. Dus we zijn er gaan eten. Het eten was lekker en keurig verzorgd. Maar de avond eindigde toch wel een beet in mineur. Met wat extra meerprijs voor een aantal gerechten (die op de menukaart genoemd worden) en de drankjes zouden we in totaal €107,60 moeten betalen. Echter de rekening was € 124,60. Een verschil van €17,00. Op de vraag waar dat door kwam was het antwoord 'het is een feestdag'. Nou, bij mijn weten is 5 december géén feestdag. Maar goed, als een restaurant zelf iets als feestdag benoemt, dan moet dat nog kunnen, ware het niet dat op hun eigen website de feestdagen genoemd worden, en daar staat 5 dec. echt niet bij. Ook in het restaurant of op de kaart staan ze niet aangegeven. Dus ik heb bezwaar gemaakt. Dat wilde ze eigenlijk niet horen. Antwoord was: dat hebben we vanavond al meer gehoord, we moeten het aanpassen op de website. Uiteindelijk heb ik €10,00 contant terug gekregen als compromis.
    Dus… ga je hier eten, prima. Maar vraag wel duidelijk vooraf of er sprake is van een feestdag in de ogen van het restaurant zelf. Andere minpuntjes waren de bediening (niet allemaal, maar vooral de serveerster leek wat chagrijnig), en het feit dat je zelf om drankjes moest.

10. Lekker gegeten, snelle service, goede kwaliteit en betaalbaar, relaxte sfeer.

11. Diana Cuijpers

Heerlijk gegeten. Frites waren iets te gezouten en de gebakken aardappeltjes snel koud, maar vlees en vis waren heerlijk. Vriendelijk personeel. Als we weer in Den Bosch zijn gaan we zeker weer eten daar. Top.

12. Pollewopke

Ik was op zoek naar een restaurant voor een kleine prijs voor een grote groep collega's. Op basis van de positieve recensies geboekt bij Al Mundo. Er hangt een warme sfeer, het personeel is vriendelijk en ze hebben een uitgebreide kaart, keuze genoeg.
    Het was verrassend lekker! Velen van ons gaan zeker nog een keer terug.

13. Eten was heerlijk. Prima bediening. Zeker een aanrader!

14. Het was een etentje ter ere van de 80e verjaardag van mijn moeder. Heel attent werd ik van te voren gebeld of mijn moeder de trap af kon aan het eind van de zaak waar een kelder is die gezellig is voor grotere groepen. Toen we aankwamen zaten we toch gesplitst aan twee tafels bij de ingang; dat was niet zoals afgesproken. Ik vermoed dat een andere club voorrang gekregen heeft voor de kelder. Het eten was over het algemeen ook niet al te goed en zeer kleine porties. Sommige hadden bittere gamba's, anderen hadden een veel te kleine salade, mijn vrouw had cup a soup met wat gebakken champignons er in. Ik had zelf een vlees trio maar dat was een zeer bescheiden portie. Als toetje had ik verder een kaasplankje maar dat was enkele stukjes kaas met wat stukjes vijgenbrood ertussen, niet wat ik versta onder een kaasplankje. Om het bijbehorende glaasje port moest ik 2 keer vragen. Al met al geen aanrader.

15. We zaten beneden in de kelder, leuke uitstraling maar het lawaai van alle pratende mensen was zo erg dat we elkaar bijna niet konden verstaan, zal wel aan de ruimte liggen. Op een van de andere verdiepingen was er blijkbaar een gast jarig want via de geluidsinstallatie klonk opeens luid "er is er een jarig". Beetje vreemd. Maar we hebben er heerlijk gegeten en het personeel is ook erg vriendelijk.

16. Ellen Dijk

Mijn man en ik hebben een geweldige avond gehad!
    Nergens ook maar iets op aan te merken!
    Personeel ook heel attent en hulpvaardig!
    Ook de reservering werd tot aankomst getipt!
    Kortom, zeker een reden om terug te komen!
    Hartelijk dank!

17. G. Rietveld

Heerlijk gegeten bij Al Mundo.
    We werden snel geholpen.
    Terwijl het best wel vol zat.
    De ossehaaspuntjes en rodezeebaars met gamba's waren echt voortreffelijk.
    De prijs viel heel erg mee.
    Echt een aanrader om daar eens te eten.

18. M v Berkel

Heel goede sfeer, gezellig restaurant. Kwaliteit en hoeveelheid heerlijk en ruim voldoende gegeten. Ruime keuze uit de gerechten! Voor herhaling vatbaar super vriendelijk personeel/bediening en niet de koks vergeten die hebben het eten heerlijk klaargemaakt.

19. Gewoon goed eten, gemaakt met goede producten. Ik had zelf een super malse entrecote. De bediening is aardig, voorkomend en denkt mee.
    Ruime keuze, maar niet overdreven.

20. Heerlijk gegeten voor een mooie prijs!

21. Denise en Rico

We komen hier regelmatig eten. Het eten en drinken is altijd lekker, goed en betaalbaar! Mals vlees en mooi rose gebakken. Sfeer is top!
    Aanrader om eens gezellig te komen eten.

22. Lekker gegeten en gedronken. Gezellige sfeer.
    Prima bediening, sympathieke eigenaar!

23. Wilma Driessen

Super lekker gegeten voor een een milde prijs in mijn portemonnee 😀👍🏻

24. Goede prijs/kwaliteit verhouding gezellige sfeer en uitgebreide kaart.

25. Afgelopen zondag met 8 personen weer heerlijk gegeten. Prima porties, zeker niet te weinig, maar ook geen overdaad. Volop keus.
    Lekkere nagerechten, sfeervolle locatie.

26. Nog nooit had ik eerder gegeten bij Al Mundo. Maar het was zeker de moeite waard. Uitgebreide kaart, veel menu mogelijkheden.
    Het eten was lekker. Al vonden we bij het voorgerecht het wel gek dat overal een aardbei en een stuk grapefruit bij lag. Ook in de Griekse salade en de carpaccio. Laat dat gewoon weg! Veel beter!
    Het hoofdgerecht was goed klaargemaakt en het vlees was van goede kwaliteit.
    Een toetje heb ik niet op. Maar die zagen er ook goed uit.
    De bediening was netjes, vriendelijk en bereikbaar.
    De rekening was hoger dan ik gedacht had. Toch een kleine tegenvaller. Je denkt goedkoop uit te zijn, maar de drank was aan de prijs blijkbaar.

Het was in het restaurant HEET!
    We hebben een gezellige avond gehad, goede bediening en goed eten. Ik zou weer teruggaan.

27. J. Pete Németh

Zoals altijd lekker gegeten. Daar ligt het niet aan. Bediening stond echter grotendeels met rug naar ons toe en was vooral onderling druk met elkaar, met 1 klant en later de kok/keukenpersoneel. We kregen maandje brood echter zonder bordjes en moesten bijv. zelf bestek van de overzijde van de tafel pakken voor het hoofdgerecht. Geen ramp, maar zo hoort het niet. Was niet echt gastvrij. Als we uit eten zijn, willen we ook het idee krijgen en merken dat er oprechte aandacht is en dat er moeite gedaan wordt. Toen we tijdens de koffie, schrobgeluiden uit de keuken hoorden, sloeg voor ons de sfeer definitief om en zijn we snel naar huis gegaan. Jammer!

28. Super lekker gegeten, een aanrader. We komen zeker nog eens terug.

29. Elly & Wim Goedendorp

Voelde ons zeer welkom. Prima ontvangst, goede adviezen, heerlijk eten. Vraagt om herhaling.

30. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Lekker wijntje er bij en op tijd klaar voor de film!

31. Tom michaluk

Zeer vriendelijk ontvangen en goed gegeten en gedronken voor een zeer redelijke prijs.
    Als we weer on Den Bosch zijn zullen we zeker weer naar Al Mundo gaan.

32. Corry Van Ooijen

Heerlijk gegeten. Gaan zeker nog een keer terug.

33. Bert passon

Super lekker gegeten. Aardige bediening.

34. Heerlijk gegeten.
    Ruime keuze.
    Goede service.

35. Het personeel was erg vriendelijk, het eten mooi opgediend en erg lekker. Leuk tentje Haha was een grapje die avond. Eigenlijk een leuk restaurant, maar tentje klinkt gezellig toch? Prijs kwaliteit prima! Aanrader. Bedankt!

36. Goede kaart, goed verzorgd en zeer smakelijk.

37. Ben vd Reek

We hebben met 11 personen gegeten bij Al Mundo. Heerlijke gerechten en volop keus op de kaart. Hoewel we best met een fors gezelschap waren en de zaak verder ook goed gevuld was, waren de bedieningstijden helemaal prima net als de bediening. Aanrader.

38. Heel lekker gegeten. Tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar...

39. Heerlijk gegeten. Ruime kaart en erg vriendelijke bediening. En dat alles voor een mooi prijsje (drie gangen menu voor de prijs een twee gangen menu)

40. R. Verbunt

We hebben heerlijk gegeten en echt genoten van al het lekkers wat op onze borden geserveerd werd. Prima gastheerschap, mooie ambiance.

41. Heerlijk, gezellig en zeer goed gegeten, gedronken en gezeten. Super!

42. Vrijdagavond super lekker gegeten!
    Heerlijk gegrild vlees, erg mals. Leuke ontvangst en zeer gasvrije bediening.
    Wij komen zeker terug!

43. Voorgerecht prima. Bij het hoofdgerecht was de frites te hard gebakken. De ossehaaspunten smaakte anders dan voorheen. En het duurde erg lang alvorens wij het hoofdgerecht kregen. Het toetje was wel voortreffelijk.

44. Van der plas

Zoals altijd geweldig lekker.
    Fijne sfeer.
    Lief personeel.
    We nemen onze vrienden mee.
    En raden het onze vrienden aan.

45. Karel Hendrix

Heerlijk gegeten bij Al Mundo, zaten wel wat krap met zijn drieën aan een tafeltje waar je normaal met 2 man zit maar het ging op zich wel.
    Het enige echte minpuntje wat ik heb is dat na een heerlijk voor en hoofd gerecht het toetje wel een teleurstelling was, het ijs zat vol kristallen en leek wel opnieuw ingevroren na ontdooit te zijn geweest.

46. Afgelopen vrijdag (7 september 2018) voor de eerste keer bij Al Mundo geweest.
    Nu bleek dat ze al 14 jaar gevestigd zijn in de Orthenstraat in Den Bosch.
    Als ik dat eerder had geweten!
    Mijn man en ik gaan regelmatig uit eten samen.
    Al Mundo vonden we allebei, toppie.
    Ik ga er verder niets meer over zeggen. Gewoon gaan en genieten.

47. Maria Hermans

Ik hebben een heerlijke avond gehad. Heerlijk gegeten en lekkere wijnen gedronken. Een persoonlijke bediening met veel oog voor de gast.

48. Absolute aanrader. Gezellig restaurant en goede keuken voor een prima prijs. Extra goedkoop op maandag t/m woensdag. Vaste prijs voor 2 of 3 gangen menu. Uitstekende bediening en klantvriendelijk.

49. We hebben buiten gezeten op het terras. Heel gezellig.
    Het eten was heerlijk en de prijs erg leuk.
    Bedankt 👍🏽

50. Maandag 3 september hebben wij bij Al Mundo heerlijk gegeten, goede kok, goede sfeer, zeer vriendelijke gastheren. AL Mundo een echte aanrader. Ze hebben van mijn jubileum een echt feestje gemaakt. Super bedankt en tot snel weer.

51. Fred Borst

Het eten smaakte bijzonder lekker. Ik vind het vreemd dat als je met zijn vieren bent voor een schaaltje frites en of gebakken aardappels 2.50 Euro extra per bakje bij moet betalen. Als basis krijg je voor 4 personen slechts 1 bakje frites en 1 bakje gebakken aardappels. Als je met zijn tweeën bent, krijg je dat ook. Dat vind ik een wel een minpunt. Jammer.

52. P. Van der linde

Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Wel bespreken anders kan het zijn dat je niet terecht kunt.

53. Gisteren voor het eerst bij Al Mundo met 3 personen geweest.
    We hebben er heerlijk en gezellig gegeten, en dan voor een kleine prijs.
    Zeer vriendelijk personeel top. Wij komen zeker terug.

54. Heerlijk eten, uitstekende service. Een echte aanrader tijdens een bezoek aan den Bosch.

55. Super lekker gegeten met me schoonmoeder, snelle servies goed gekruid niet te veel zout op de patat/gebakken aardappel. Zou hier zeker nog eens gaan eten

56. Lekker gegeten, de bediening was goed. Gezellige sfeer, zeer zeker een aanrader :)

57. We werden bijzonder fijn ontvangen door onze gastheer. Het eten was erg lekker en voor een prijs waar je (zeker doordeweeks) bijna elke dag voor zou terug komen. Al met al zeer positief verrast. Een dikke aanrader!

58. Van diepen

Heel lekker en gezellig gegeten. Goede sfeer en de bediening was heel erg goed. Wij gaan zeker nog eens terug.

59. Klantvriendelijk en zeer smaakvol.

60. Huub Rovers

Gezellig restaurant, met goede service, eten en fijne bediening.

61. Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening. Aanrader!

62. Henny Kools

Een mooie lokatie waar Gastheerschap en Service in combinatie met mooie gerechten je uitnodigen om met veel plezier terug te mogen komen. Een echte aanrader in Den Bosch Bourgondische Stad 😃😍

63. Goed al een paar jaar oké volgende week weer.

64. Henk Tiebosch

Zeer goede eerste eravring met al mundo gisteren gehad! Naast uiterst aangename bediening eveneens geweldige keuken voor een aantrekkelijke prijs! Kortom ga het zien en proeven!

65. Ria zwijenberg

Misschien een beetje saai, maar we hebben heerlijk gegeten bij Al Mundo. We zijn er wel eens eerder geweest en hadden toen ook dezelfde ervaring.
    Heerlijk klaargemaakt, goed warm en het ziet er aangenaam uit.
    Én...…..voor de prijs hoef je het niet te laten.
    Een aanrader dus!

66. Het eten is er erg lekker het was er alleen heel erg warm.

67. Heel erg lekker gegeten, vriendelijk personeel en een nette prijs. Wij wonen niet in Brabant, maar als wij weer een keer een dagje Den Bosch plannen, gaan we weer hier eten! Heerlijk.

68. Peter Barendrecht

Heel lekker en relaxt gegeten. Jammer dat het wat stilletjes was door het extreem warme weer. Prima restaurant.

69. Renée d' Hooghe

Prima restaurant! Eten is lekker en de service is snel en netjes!. Qua uitstraling is het een klein gedateerd restaurant.

70. Gisteren met een zakelijke relatie naar een voor mij vertrouwd adres AlbMundo. Daar aangekomen om half negen, toch geen nachtelijk uur, krijgen we doodleuk te horen dat de gril al was uitgezet en alleen nog maar ossehaaspuntjes verkrijgbaar waren. Bizar, wat een slechte zaak. Wij natuurlijk elders gegaan. En zij in ieder geval vaste klant kwijt.

71. Jan 5 punten

We zijn zaterdag met vrienden bij Al Mundo gaan eten. Het was prima. Heerlijk gegeten en goede bediening. Prijs/kwaliteit was goed. Wij gaan zeker nog een keertje terug.

72. Fabienne Hamende

Heerlijk gegeten! Doordat het heel warm was hebben we op het terras gezeten. Bediening was heel vriendelijk.

73. Ine Hoorens

Wat een leuke ervaring hebben we gehad. Mijn dochter was jarig en ik had, als verassing een tafeltje gereserveerd bij Al Mundo. Overigens op advies van mensen die hier eerder hadden gegeten. De medewerking om er een feestje van te maken, was enorm.
    Dankjulliewel hiervoor.
    Het eten was erg lekker, de bediening correct en zeer vriendelijk.
    De aankleding in het restaurant is sfeervol, en ik was zeer gecharmeerd over het servies.
    Tot weer eens.

74. Marcel Kouwenberg

Super service en lekker eten met een speciaal tintje net even iets anders als doorsnee gerecht.

75. Na een aantal jaren weer hier gegeten. Het is nog steeds een aangename en goede plek met een prettige persoonlijke sfeer.

76. Was heel gezellig en gemoedelijk. Het eten was heerlijk. Mijn complimenten voor de kok, de ossehaaspuntjes waren precies goed! We waren voor het eerst en we komen zeker terug… groetjes Anje.

77. Helemaal Top, al vaker hier te gast geweest en altijd naar volle tevredenheid.
    Osman en zijn team bedankt en zeker tot een volgende keer.
    De Limoncello was lekker en de volgende keer doen we een kleine wijnproeverij!!!
    Groetjes, Hélène en Herman

78. Angelique Moes

Ik ontving een email van eet.nu met de vraag hoe het eten bij El Mundo ons is bevallen.
    Het antwoord is: ik zou het niet weten.
    Wij hadden gereserveerd met de notitie dat we niet beneden wilden zitten.
    Toen we aankwamen bleek er geen rekening gehouden te zijn met onze reservering via eet.nu.
    Alle tafels waren bezet.
    Wel was er eventueel nog een tafel beneden vrij.
    Daar wilden wij nou net niet zitten.
    Wij zijn toen vertrokken en hebben elders heel lekker gegeten.

79. C.Beumer

Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel!

80. Kan niet meer zeggen, dan dat het erg gezellig was, het eten heerlijk, zelfs voor onze veganist, service prima, goed overleg over evt gerechten. Kom graag nog terug!

81. Tientje

Heerlijk glutenvrij gegeten! Er was ruime keuze en de vriendelijke ober gaf aan dat ze gerechten naar wens konden maken. Ik had de gamba's met cocktailsaus en als hoofdgerecht de zalm, de gegrilde groenten met dressing waren super lekker. De geroerbakte varkenshaas met groente was ook heerlijk net als de dame blanche toe. We konden ook nog buiten eten met gezellige spaanse muziek. Het restaurant is een echte aanrader. Dinerbon is geldig.

82. J Eshuis

Prima prijs kwaliteit.
    Goede bediening.
    Echt de moeite waard.
    Zeer aardige eigenaar.

83. Weer heel lekker gegeten, voortreffelijk.

84. Van Der Loo

Vaderdag 17 juni wilde ik mijn man verassen met uit eten bij almundo ruim van te voren een tafel gereserveerd bij binnenkomst werd er een 4 pers tafel bij ingang toegewezen waar bij ik aangaf zijn met 5 pers.
    Drankjes die wij bestelden werden elke keer vergeten en moesten er steeds om vragen ook bestel ik cola brengt de Dame light cola. De biefstuk medium well done was gewoon rauw van binnen terug gegeven wel nieuwe biefstuk gehad maar toen ik de biefstuk terug kreeg was iedereen al klaar met eten. Het toetje 3 ijsjes werden zonder slagroom besteld waarvan er maar 1 zonder slagroom was. Ik vind dit een slechte zaak.Met afreken wel de cola light op de kassabon terwijl wij die niet besteld hadden maar de Dame zelf fouten maakt ook de ober bij ons aan tafel echt een vergeetachtig persoon. Ons zien ze er niet meer terug.

85. Heel gezellig gezeten met 4en.
    Zoals gewoonlijk weer een warm welkom.
    Lekkere gerechten en het zag er vers en mooi opgemaakt uit.
    Bedankt voor de gezellige avond!

86. Marco van Lokven

Lekker gegeten, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Zeker aanrader.

87. Judith Oudsen

Uitstekende keuken en zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog eens terug!

88. Met 3 personen hier op mooie zomeravond op het terras gegeten. Alles was goed bereid en lekker. De bediening was vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

89. Samen met mijn kleinzoon heerlijk buiten op het terras gegeten. Het eten was heerlijk en de bediening, snel en vriendelijk. Het is daar altijd prima en vooral de prijs kwaliteitsverhouding is goed.

90. Alex Bouwman

Uitstekend gegeten in een fijne sfeer. Enthousiast en gezellige bediening. Dit gaan we zeker vaker doen!

91. Van Gogh

Duurde lang met drinken bestellen en voor we de tweede konden bestellen zat ruime tijd tussen, prijs in verhouding was wel oké. Heel aardig personeel!

92. R.P.J. VERBOOM

Heerlijk gegeten voor een prima prijs. De bediening was attent en vriendelijk. Komen beslist nog eens terug!

93. Michel Hulsen

Prima ervaring, heerlijk gegeten en zeer vriendelijke service. Genoeg keuze op het menu, we hadden vis, vlees en spareribs. Prima kwaliteit en zeer goed bereid door de kok.

94. Monique van rijsbergen

Bijzonder goed (zoals altijd) en sfeervol, blijft mijn favoriete restaurant.

95. Barbara

Lekker gegeten en de bediening is echt helemaal top! Iedere keer weer!

96. Heerlijk gegeten! Prima bediening! Goede sfeer!
    Perfect!

97. Ineke stroink

Gezellige avond gehad met 6 personen!
    Lekker gegeten, bediening erg aardig!

98. Bert van Wijk

Een gezellig restaurant waar de gastvrijheid je tegemoet komt. Het eten was prima en de bediening vriendelijk.

99. Rob en Brian

In het onderste gedeelte van El Mundo is de sfeer enorm! De aankleding en de prijs/kwaliteit verhouding maakt het een super (studentvriendelijk!) restaurant :)

100. Super bedankt voor de gezellige, heerlijke avond, ook namens onze Duitse PILOT collega's!

Volgende pagina