Al Mundo in Den Bosch

Ma, di, wo & do: 3-gangen menu à la carte vanaf €19,50

Gastheer Osman heet u van harte welkom in ons Mediterraans restaurant Al Mundo, in het gezellige centrum van Den Bosch waar u kunt genieten in een warme ambiance van smaakvolle a la carte gerechten, tegen een zéér betaalbare prijs.
Tevens gekozen door “Special Bite” als één van de meest bijzondere restaurants van Nederland 2012.

Bij Al Mundo kunt u op maandag, dinsdag, woensdag én donderdag genieten van een 3-gangen menu voor de prijs van een 2-gangenmenu! Reserveer nu en kom gezellig bij ons eten!

U kunt genieten van ons eten, zo serveren wij bijvoorbeeld; Parmaham met meloen, gegrilde Gamba's, Carpaccio van de ossenhaas, gebakken mosselen, Sliptong, Tournedos van de grill, en onze fameuze Ossehaaspuntjes.

U kunt een keuze maken uit:

Enkel hoofdgerecht: € 14,50

1480203370 89
1501519356 88

1. Prima, zoals voorheen. Komen zeker terug

2. Van Der Loo

Vaderdag 17 juni wilde ik mijn man verassen met uit eten bij almundo ruim van te voren een tafel gereserveerd bij binnenkomst werd er een 4 pers tafel bij ingang toegewezen waar bij ik aangaf zijn met 5 pers.
    Drankjes die wij bestelden werden elke keer vergeten en moesten er steeds om vragen ook bestel ik cola brengt de Dame light cola. De biefstuk medium well done was gewoon rauw van binnen terug gegeven wel nieuwe biefstuk gehad maar toen ik de biefstuk terug kreeg was iedereen al klaar met eten. Het toetje 3 ijsjes werden zonder slagroom besteld waarvan er maar 1 zonder slagroom was. Ik vind dit een slechte zaak.Met afreken wel de cola light op de kassabon terwijl wij die niet besteld hadden maar de Dame zelf fouten maakt ook de ober bij ons aan tafel echt een vergeetachtig persoon. Ons zien ze er niet meer terug.

3. Heel gezellig gezeten met 4en.
    Zoals gewoonlijk weer een warm welkom.
    Lekkere gerechten en het zag er vers en mooi opgemaakt uit.
    Bedankt voor de gezellige avond!

4. Marco van Lokven

Lekker gegeten, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Zeker aanrader.

5. Super lekker gegeten en uitstekende bediening.

6. Judith Oudsen

Uitstekende keuken en zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog eens terug!

7. Met 3 personen hier op mooie zomeravond op het terras gegeten. Alles was goed bereid en lekker. De bediening was vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

8. Samen met mijn kleinzoon heerlijk buiten op het terras gegeten. Het eten was heerlijk en de bediening, snel en vriendelijk. Het is daar altijd prima en vooral de prijs kwaliteitsverhouding is goed.

9. Alex Bouwman

Uitstekend gegeten in een fijne sfeer. Enthousiast en gezellige bediening. Dit gaan we zeker vaker doen!

10. Van Gogh

Duurde lang met drinken bestellen en voor we de tweede konden bestellen zat ruime tijd tussen, prijs in verhouding was wel oké. Heel aardig personeel!

11. R.P.J. VERBOOM

Heerlijk gegeten voor een prima prijs. De bediening was attent en vriendelijk. Komen beslist nog eens terug!

12. Michel Hulsen

Prima ervaring, heerlijk gegeten en zeer vriendelijke service. Genoeg keuze op het menu, we hadden vis, vlees en spareribs. Prima kwaliteit en zeer goed bereid door de kok.

13. Monique van rijsbergen

Bijzonder goed (zoals altijd) en sfeervol, blijft mijn favoriete restaurant.

14. Barbara

Lekker gegeten en de bediening is echt helemaal top! Iedere keer weer!

15. Heerlijk gegeten! Prima bediening! Goede sfeer!
    Perfect!

16. Ineke stroink

Gezellige avond gehad met 6 personen!
    Lekker gegeten, bediening erg aardig!

17. Bert van Wijk

Een gezellig restaurant waar de gastvrijheid je tegemoet komt. Het eten was prima en de bediening vriendelijk.

18. Rob en Brian

In het onderste gedeelte van El Mundo is de sfeer enorm! De aankleding en de prijs/kwaliteit verhouding maakt het een super (studentvriendelijk!) restaurant :)

19. Super bedankt voor de gezellige, heerlijke avond, ook namens onze Duitse PILOT collega's!

20. Lekker eten leuk personeel en goede prijs

21. Sander Koevoet

Heel erg lekker gegeten voor een bijzonder lage prijs. Tevens een erg behulpzame gastheer die snel voor ons klaarstond. Aanrader!

22. Zeer smakelijke gegeten in een heel leuke ambiance. Heel vriendelijke en behulpzame bediening. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Aanrader!

23. Coppens-Damsteeg

Het was een gezellige ongedwongen sfeer en het eten was erg lekker.

24. JM van corstanje

Het is leuk en lekker uit eten bij al mundo.

25. Piet van Uden

Heb zaterdag avond 7 april (mijn verjaardag) met familie een drie gangenmenu genomen bij Al Mundo in mijn woonplaats Den Bosch.
    Het was een zeer geslaagde avond om te genieten van vele variaties die werden uit geserveerd, Namens de gehele familie de complementen betreft uit serveren van de gerechten, mede een vlotte bediening.
    Zal zeer zeker bij mijn kennissen de waardering vertellen om ook daar eens te gaan eten. Mijn hartelijke dank een fijne avond bij u te mogen mee maken.
    Vriendelijke groet. Piet van Uden.

26. Voor de 2e keer in Al Mundo gegeten. Het was prima. Zeker voor een herhaling vatbaar.

27. W. van Os

Gewoon goed eten, een fantastische kwaliteit voor een echt comfortabele prijs!
    We gaan hier zeker terug om andere gerechten uit te proberen.

28. Hans Bonants

Heerlijk eten, prima bediening en goed sfeer.

29. Een goed restaurant waar je persoonlijk wordt ontvangen bij binnenkomst. Een mooie prijs-kwaliteit vergelijking

30. Aardige, enthousiaste bediening met een lach op t gezicht. Fijne sfeer. Lekker eten.

31. Van der heijden

Eten was super lekker. Alleen jammer dat er iemand in de bediening niet vriendelijk was tegen zowel collega's als tegen de klanten. Deze persoon had er duidelijk geen zin in.

32. Lekkere keuken, aangename sfeer en zeer vriendelijke bediening (zelfs voor ons Belgen ;-)… Saluukes)

33. Komen hier af en aan al een jaartje of zes. Helaas wordt het langzaamaan wat minder met de kwaliteit. Nog steeds wel goed maar niet meer zo goed als 5/6 jaar geleden. Een ander puntje van (opbouwend bedoelde) kritiek; 6 jaar dezelfde gerechten op de kaart kan echt niet.

34. Zoals gewoonlijk weer fantastisch heerlijk gegeten, vriendelijk en goed geholpen door een lieve leuke en humoristische ober. Echt top en weer voor herhaling vatbaar😘

35. M Groenendaal

Absoluut lekker gegeten, mooi opgediend en een vriendelijke, gezellige bediening. Helemaal Top en zeker voor herhaling vatbaar!

36. Het was een gezellig onder in de zaak maar we konden elkaar moeilijk verstaan door de heteluchtblazer achter ons.
    Het eten was lekker, de prijs viel mee en de bediening was goed (volgens mij door de eigenaar).
    Tot de volgende keer!

37. Van Kampen

Goed eten en goede snelle bediening.

38. Schenkelaars

Zeer goede keuken.
    Goede gastheer en vriendelijke bediening.

39. van Steenpaal

De hebben met 12 vrouwen heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

40. Voor de 2e keer hier gegeten, voor de 2e keer was alles weer heerlijk. Zolang je niet langs de bar zit (wat in de loop is) kun je optimaal genieten! Ook als je wel langs de bar zit is het goed te doen het personeel probeert je zo min mogelijk tot last te zijn tijdens het lopen door het smalle pad. Wij komen zeker terug en onze vrienden die de 2e keer mee waren zijn ook enthousiast geworden!

41. Prima eten voor schappelijke prijs.

42. We hebben lekker gegeten bij Al Mundo. De service was goed en de prijs kwaliteit economisch zeer aantrekkelijk. Er zijn nog meer gerechten op het kaart die wij willen eten dus wij komen zeker terug.

43. Tiny 20 punten

Voor die prijs mag je niet mopperen, alleen de groente bij het hoofdgerecht is flut.

44. Goed eten voor een goede prijs en gezellige sfeer!

45. H. Sanders

Zeer goede ervaring, het was goed geregeld

46. Het eten was voortreffelijk. Ook het toetje was lekker. Alleen zou een verwarmd bord het vlees langer warm houden.

47. Familie Verweij

Wij hebben met onze drie dochters en schoonzoons genoten! Van alle gerechten die wij besteld hadden maar ook van het vriendelijke personeel de gezelligheid. En vooral het laatste drankje wat wij aangeboden kregen. Komen beslist nog eens terug! Topi.

48. Verrassend leuk restaurant, eentje waar ze eens geen bakje sla presenteren, maar heerlijke groente. Lekkere gerechten, de gebakken champignons moet je gewoon doen! Sfeervolle locatie, in mooi oud pand. Wij hebben beneden gegeten, aanrader.
    We komen zeker nog eens terug.

49. Ron Verhoeven

Wij hebben heerlijk gegeten bij "Al Mundo".
    Ook een bijzonder aardige bediening ervaren !!
    Leuke "algemene sfeer" !
    Op één "schoonheidsfoutje" na (namelijk het knoflooksausje vergeten bij het voorgerecht) vonden wij het een fijne ervaring.

50. Het was heerlijk eten.
    Alleen het nagerecht: Dame Blanche vonden wij geen Dame Blanche.
    De chocoladesaus (wat erg weinig was) kwam uit een fles en was niet warm.
    De locatie zag gezellig uit en het personeel was heel vriendelijk.

51. We hebben heerlijk gegeten en vriendelijke bediening

52. Lekker gegeten voor een goede prijs!

53. Lekker eten en niet duur..

54. Zeer goed eten en drinken voor een redelijke prijs!

55. Leon

56. Gisteravond een heerlijk etentje gehad met 30 personen. Het eten, de bediening en de sfeer was fantastisch! het personeel heel vriendelijk. Alle 30 personen hadden alleen maar complimenten. Zeker een aanrader.

57. Miranda van Malsen

Wij hebben een super avond gehad! De bediening was erg vriendelijk en het eten erg lekker, echt een aanrader en een goede prijs kwaliteit verhouding. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

58. Komen vaker bij Al Mundo en altijd erg tevreden. Eten is erg lekker, zeker voor de prijs die je betaald. Goede service, personeel is altijd vriendelijk. Een van onze favorieten in Den Bosch. Over 1 maand gaan we weer.

59. Op een knusse zondagavond geweest, met 8 volwassenen en 2 kleintjes. Toen bleek dat de ruimte rond onze tafel ietwat krap was, heeft men speciaal voor ons in de benedenruimte een grote tafel klaargemaakt. Het eten zelf was heerlijk, en de wachttijden ook prima.
    Al met al een 100% aanrader!

60. Jeannie Brands

We zaten bij de bar. Een krap plekje tegen de kapstok. Geen leuke plek. Veel te druk iedereen liep tegen de tafel. Mijn sliptong was qua smaak heel lekker alleen koud, de roodbaars van mijn vriend was in het midden koud en niet gaar. De groenten waren heerlijk. Het voorgerecht was ook lekker.

61. Heerlijk gegeten en het was echt gezellig en complimenten voor de kok en de vriendelijke bediening.

62. We hebben heerlijk gegeten! Verse groenten en heerlijke zalm. Echt voortreffelijk! Eerste keer in Den Bosch. Komen zelf uit Enschede.

63. Lvan oijen

Gezellige ongedwongen sfeer.
    Prijs kwaliteit verhouding goed!

64. K. C.S. Nouwens

Zeer gastvrije ontvangst. Mooie en uitgebreide kaart. Zeer goed en lekker gegeten voor een acceptabel bedrag. Een volgend bezoek waard.

65. Opzich een prima tent in verhouding tot de prijs. Vond het verder niet heel speciaal. Het was oke.

66. Meerdere malen heerlijk gegeten, leuk gesproken ook met de eigenaar tijdens het diner in het sfeervolle restaurant. Gisteren met z’n 4ren tafeltje gereserveerd. Daarbij duidelijk gemaakt dat we alleen een hoofdgerecht wilden eten vanwege een filmavond. Dochter vroeg om een maaltijdsalade ZONDER ansjovis vanwege allergie. Dit werd opgenomen echter geserveerd MET ansjovis. Jammer, ze kreeg direct een reactie. De opmerking van de ober was niet geheel deskundig… ”oh jammer, ik had het nog wel doorgegeven”. That’s it. Dit is niet de standaard zoals we die normaliter (mogen) verwachten en resulteerde in een jammerlijke sfeer aan tafel waarbij we allen snel het hoofdgerecht hebben gegeten om de avond ‘af te breken’ vanwege de allergie van onze dochter.

67. Frans van Beek

Heerlijk gegeten van voorgerecht tot en met dessert.

68. Geweldig restaurant! We hebben heerlijk gegeten. Op vrijdagavond voor 2 personen 70euro voor 3 gangen, 3 consumpties pp en koffie/thee na, dan ben je zeker niet duur uit en het was echt heerlijk! Voor ons allebei.

69. Een hele goede ervaring, ontvangst hartelijk, ruime mogelijkheid te zitten, kaart zeer uitgebreid, mooie porties van voor-, hoofd- en nagerecht. Met aandacht fraai opgemaakte borden. Prijs kwaliteit zeer goed, gezien de kwaliteit misstaat een hogere prijs niet. Een absolute aanrader.

70. Zeker een aanrader! Gezellig eettentje, relaxte sfeer en het eten was mooi verzorgd en lekker!

71. Tussen al die mooie restaurants in Den Bosch is het een verademing dat dit restaurant een mooie kaart tegen een sociale prijs biedt. De kwaliteit is boven verwachting en de service zeer vriendelijk en ter zake doende.

72. Joris en Marleen Vanhoutte

Het was top!
    Prima in orde, vriendelijke bediening... Hartelijk bedankt aan het hele team!

73. Hier voor de eerste keer geweest. Het eten is erg lekker en het zijn normale porties zodat er ook nog plaats was voor een toetje, wat ook heerlijk was. Het personeel is vriendelijk en de sfeer is ook erg prettig. We gaan hier zeker nogmaals eten

74. Leuke gelegenheid om een dagje winkelen af te sluiten. Lekkere gerechten en goede porties voor een zeer redelijke prijs.

75. Altijd goed eten en voor een mooie prijs.

76. Kom hier met regelmaat eten. Het is er altijd gezellig en sfeervol. Eigenaar en personeel erg hartelijke en het eten is er, gezien prijs/kwaliteit, erg goed.
    Geen hele grote porties maar voor een matige eter is het meer dan voldoende. Alles kan bij besteld worden. Een echte aanrader en Wij gaan zeker weer!

77. Jessica de Groot

Redelijk gegeten. Hoofdgerecht was prima maar aan voor- nagerecht zat weinig smaak. Voorgerecht liet ook lang op zich wachten. Zeer vriendelijk personeel. Wat de ervaring wel een beetje verpestte was de constante chloorlucht die uit de (afwas)keuken kwam. Een deur ertussen is geen overbodige luxe om dit euvel op te lossen.

78. Hallo. Betalen voor een glaasje water om je medicijnen in te nemen. Alleen spa blauw mevrouw? Deze mensen begrijpen het nog steeds niet dat zoiets een negatieve invloed heeft. Verder was het redelijk.

79. Heerlijk gegeten! Het eten was heerlijk, de bediening was top en de prijs is ook prima. Echt een aanrader!

80. Alja Teuben

Ons ervaring was:

Zeer beleefd personeel, service goed, eten was voor ons iets teveel maar heerlijk.

81. Annette Barten

Buitengewoon aangenaam.
    Uitstekende keuken.
    Zeer vriendelijke gastheer en personeel.
    Lekkere huiswijn.

82. Sari Ramp-Lock

Goede locatie in het gezellige centrum van ’s Hertogenbosch. Vriendelijk personeel en we hoefden niet lang te wachten op ons eten. De bediening was heel goed, het eten smaakte heerlijk, gevarieerde kaart en een fijne sfeer, zeker in december! Zeker voor herhaling vatbaar!

83. De maaltijd was weer prima. De vriendelijkheid en sfeer eveneens.

84. Heerlijk gegeten goede prijs kwaliteit verhouding.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

85. We waren met een grote groep en dat is toch wat lastig schijnbaar.
    Het duurde allemaal wat langer wat op zich geen probleem is maar we hadden wel het gevoel dat we "vergeten"waren.
    Wat meer aandacht voor de gasten zou ik zeggen.
    Ik kom hier wel meer en als je met 2 personen komt is het prima.
    Jammer dus van deze keer.

86. Marjan van Noort

Gisteravond heerlijk gegeten. Hele vriendelijke bediening. We hadden een tafel bij de deur en vroegen om een andere tafel vanwege de kou als de deur openging. Was helemaal geen probleem. Super opgelost. Prijs/kwaliteit super. Zijn hier al vaker geweest maar gaan zeker weer terugkomen!

87. Lekker gegeten en betaalbaar. Zeker voor de herhaling vatbaar.

88. George en Jules

Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Prettig en vriendelijke bediening. Komen zeker nog eens terug.

89. Je kan daar altijd lekker eten voor een leuke prijs. En het personeel is ook erg vriendelijk. Er hangt een fijne sfeer. Ik kom zeker nog eens terug.

90. Opnieuw was het voor ons een gezellige avond met ontspannen, vriendelijk personeel én we hebben heerlijk gegeten! We komen zeker terug.

91. Hans van Mourik

Leuk personeel, mooie ambiance, heerlijk eten. Helemaal niks mis mee! Zeker voor herhaling vatbaar.

92. Paul & Manon

We komen hier zeker terug. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer en erg lekker gegeten voor nette prijs. Aanrader dus

93. Voor het eerst bij Al Mundo terecht gekomen. Zeer vriendelijke ontvangst door de gastheer.
    Uitgebreide kaart waarvan we deze avond voor een mooie prijs een 3-gangen menu mochten kiezen. Beiden heerlijk gegeten in een goede sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

94. KPN meiden

Gezellig, vriendelijk, heerlijk, goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Wij waren met een groepje oud-collega's en hebben genoten van het heerlijke eten.
    Wij gaan hier zeker nog eens terug komen. Sterker nog: 1 van ons heeft voor dezelfde week alweer gereserveerd met een ander groepje.

95. We hebben heerlijk gegeten. Het eten was super, de bediening erg vriendelijk en de sfeer goed. Kortom, alles goed! En we komen zeker nog een keer terug, zodat ik mijn brownie de volgende keer niet meer hoef te delen met mijn vrouw…

96. Marjo Dirriwachter

We hebben heerlijk gegeten. Het was erg gezellig. Al Mundo was al bekend bij ons en iedere keer is het lekker en met een vriendelijke bediening.

97. Hier gaan we al naar toe sinds de opening jaren terug. Nu ook weer goed en lekker gegeten. Ook nog met de eigenaar een borreltje gedronken na afloop 👍👍

98. Bij Al Mundo kun je heerlijk eten en drinken voor een prima prijs! De vleestrio was echt top. Gezellige ambiance ook binnen. Een aanrader!

99. Heel makkelijk, lekker, vriendelijk, gezellig, schoon en goed te betalen.

100. Janny en Mariska

Gisteravond een heerlijk avondje gehad in Al Mundo.
    Genoten van een 3 gangenmenu en door de 3 is 2 actie zeker niet te duur.
    Sfeer en bediening perfect.
    Heb voor volgende week al weer gereserveerd.

Volgende pagina