Al Mundo in Den Bosch

Ma, di, wo & do: 3-gangen menu à la carte vanaf €19,50

Gastheer Osman heet u van harte welkom in ons Mediterraans restaurant Al Mundo, in het gezellige centrum van Den Bosch waar u kunt genieten in een warme ambiance van smaakvolle a la carte gerechten, tegen een zéér betaalbare prijs.
Tevens gekozen door “Special Bite” als één van de meest bijzondere restaurants van Nederland 2012.

Bij Al Mundo kunt u op maandag, dinsdag, woensdag én donderdag genieten van een 3-gangen menu voor de prijs van een 2-gangenmenu! Reserveer nu en kom gezellig bij ons eten!

U kunt genieten van ons eten, zo serveren wij bijvoorbeeld; Parmaham met meloen, gegrilde Gamba's, Carpaccio van de ossenhaas, gebakken mosselen, Sliptong, Tournedos van de grill, en onze fameuze Ossehaaspuntjes.

U kunt een keuze maken uit:

Enkel hoofdgerecht: € 14,50

1359198556 91
1420612821 92
1475203278 89
1482027085 89

1. Opzich een prima tent in verhouding tot de prijs. Vond het verder niet heel speciaal. Het was oke.

2. Meerdere malen heerlijk gegeten, leuk gesproken ook met de eigenaar tijdens het diner in het sfeervolle restaurant. Gisteren met z’n 4ren tafeltje gereserveerd. Daarbij duidelijk gemaakt dat we alleen een hoofdgerecht wilden eten vanwege een filmavond. Dochter vroeg om een maaltijdsalade ZONDER ansjovis vanwege allergie. Dit werd opgenomen echter geserveerd MET ansjovis. Jammer, ze kreeg direct een reactie. De opmerking van de ober was niet geheel deskundig… ”oh jammer, ik had het nog wel doorgegeven”. That’s it. Dit is niet de standaard zoals we die normaliter (mogen) verwachten en resulteerde in een jammerlijke sfeer aan tafel waarbij we allen snel het hoofdgerecht hebben gegeten om de avond ‘af te breken’ vanwege de allergie van onze dochter.

3. Frans van Beek

Heerlijk gegeten van voorgerecht tot en met dessert.

4. Geweldig restaurant! We hebben heerlijk gegeten. Op vrijdagavond voor 2 personen 70euro voor 3 gangen, 3 consumpties pp en koffie/thee na, dan ben je zeker niet duur uit en het was echt heerlijk! Voor ons allebei.

5. Een hele goede ervaring, ontvangst hartelijk, ruime mogelijkheid te zitten, kaart zeer uitgebreid, mooie porties van voor-, hoofd- en nagerecht. Met aandacht fraai opgemaakte borden. Prijs kwaliteit zeer goed, gezien de kwaliteit misstaat een hogere prijs niet. Een absolute aanrader.

6. Zeker een aanrader! Gezellig eettentje, relaxte sfeer en het eten was mooi verzorgd en lekker!

7. Tussen al die mooie restaurants in Den Bosch is het een verademing dat dit restaurant een mooie kaart tegen een sociale prijs biedt. De kwaliteit is boven verwachting en de service zeer vriendelijk en ter zake doende.

8. Joris en Marleen Vanhoutte

Het was top!
    Prima in orde, vriendelijke bediening... Hartelijk bedankt aan het hele team!

9. Hier voor de eerste keer geweest. Het eten is erg lekker en het zijn normale porties zodat er ook nog plaats was voor een toetje, wat ook heerlijk was. Het personeel is vriendelijk en de sfeer is ook erg prettig. We gaan hier zeker nogmaals eten

10. Leuke gelegenheid om een dagje winkelen af te sluiten. Lekkere gerechten en goede porties voor een zeer redelijke prijs.

11. Altijd goed eten en voor een mooie prijs.

12. Kom hier met regelmaat eten. Het is er altijd gezellig en sfeervol. Eigenaar en personeel erg hartelijke en het eten is er, gezien prijs/kwaliteit, erg goed.
    Geen hele grote porties maar voor een matige eter is het meer dan voldoende. Alles kan bij besteld worden. Een echte aanrader en Wij gaan zeker weer!

13. Jessica de Groot

Redelijk gegeten. Hoofdgerecht was prima maar aan voor- nagerecht zat weinig smaak. Voorgerecht liet ook lang op zich wachten. Zeer vriendelijk personeel. Wat de ervaring wel een beetje verpestte was de constante chloorlucht die uit de (afwas)keuken kwam. Een deur ertussen is geen overbodige luxe om dit euvel op te lossen.

14. Ellen plant

Het is er heerlijk te eten en een gezellige vriendelijke bediening.

15. Hallo. Betalen voor een glaasje water om je medicijnen in te nemen. Alleen spa blauw mevrouw? Deze mensen begrijpen het nog steeds niet dat zoiets een negatieve invloed heeft. Verder was het redelijk.

16. Heerlijk gegeten! Het eten was heerlijk, de bediening was top en de prijs is ook prima. Echt een aanrader!

17. Alja Teuben

Ons ervaring was:

Zeer beleefd personeel, service goed, eten was voor ons iets teveel maar heerlijk.

18. Annette Barten

Buitengewoon aangenaam.
    Uitstekende keuken.
    Zeer vriendelijke gastheer en personeel.
    Lekkere huiswijn.

19. Sari Ramp-Lock

Goede locatie in het gezellige centrum van ’s Hertogenbosch. Vriendelijk personeel en we hoefden niet lang te wachten op ons eten. De bediening was heel goed, het eten smaakte heerlijk, gevarieerde kaart en een fijne sfeer, zeker in december! Zeker voor herhaling vatbaar!

20. De maaltijd was weer prima. De vriendelijkheid en sfeer eveneens.

21. Heerlijk gegeten goede prijs kwaliteit verhouding.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

22. We waren met een grote groep en dat is toch wat lastig schijnbaar.
    Het duurde allemaal wat langer wat op zich geen probleem is maar we hadden wel het gevoel dat we "vergeten"waren.
    Wat meer aandacht voor de gasten zou ik zeggen.
    Ik kom hier wel meer en als je met 2 personen komt is het prima.
    Jammer dus van deze keer.

23. Marjan van Noort

Gisteravond heerlijk gegeten. Hele vriendelijke bediening. We hadden een tafel bij de deur en vroegen om een andere tafel vanwege de kou als de deur openging. Was helemaal geen probleem. Super opgelost. Prijs/kwaliteit super. Zijn hier al vaker geweest maar gaan zeker weer terugkomen!

24. Lekker gegeten en betaalbaar. Zeker voor de herhaling vatbaar.

25. George en Jules

Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Prettig en vriendelijke bediening. Komen zeker nog eens terug.

26. Je kan daar altijd lekker eten voor een leuke prijs. En het personeel is ook erg vriendelijk. Er hangt een fijne sfeer. Ik kom zeker nog eens terug.

27. Opnieuw was het voor ons een gezellige avond met ontspannen, vriendelijk personeel én we hebben heerlijk gegeten! We komen zeker terug.

28. Hans van Mourik

Leuk personeel, mooie ambiance, heerlijk eten. Helemaal niks mis mee! Zeker voor herhaling vatbaar.

29. Paul & Manon

We komen hier zeker terug. Vriendelijke bediening, gezellige sfeer en erg lekker gegeten voor nette prijs. Aanrader dus

30. Voor het eerst bij Al Mundo terecht gekomen. Zeer vriendelijke ontvangst door de gastheer.
    Uitgebreide kaart waarvan we deze avond voor een mooie prijs een 3-gangen menu mochten kiezen. Beiden heerlijk gegeten in een goede sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

31. KPN meiden

Gezellig, vriendelijk, heerlijk, goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Wij waren met een groepje oud-collega's en hebben genoten van het heerlijke eten.
    Wij gaan hier zeker nog eens terug komen. Sterker nog: 1 van ons heeft voor dezelfde week alweer gereserveerd met een ander groepje.

32. We hebben heerlijk gegeten. Het eten was super, de bediening erg vriendelijk en de sfeer goed. Kortom, alles goed! En we komen zeker nog een keer terug, zodat ik mijn brownie de volgende keer niet meer hoef te delen met mijn vrouw…

33. Marjo Dirriwachter

We hebben heerlijk gegeten. Het was erg gezellig. Al Mundo was al bekend bij ons en iedere keer is het lekker en met een vriendelijke bediening.

34. Hier gaan we al naar toe sinds de opening jaren terug. Nu ook weer goed en lekker gegeten. Ook nog met de eigenaar een borreltje gedronken na afloop 👍👍

35. Bij Al Mundo kun je heerlijk eten en drinken voor een prima prijs! De vleestrio was echt top. Gezellige ambiance ook binnen. Een aanrader!

36. Heel makkelijk, lekker, vriendelijk, gezellig, schoon en goed te betalen.

37. Janny en Mariska

Gisteravond een heerlijk avondje gehad in Al Mundo.
    Genoten van een 3 gangenmenu en door de 3 is 2 actie zeker niet te duur.
    Sfeer en bediening perfect.
    Heb voor volgende week al weer gereserveerd.

38. Heerlijk gegeten, warme groenten (mis ik vaak in restaurants), op verzoek snelle levering (we moesten nog naar het theater).
    Verrassend rustig op donderdag

39. Heerlijk en gezellig gegeten.
    We hadden een mooie avond.
    Dankzij AL Mundo

40. frank van gulik

Geweldig, goede kwaliteit, gezellige bediening en niet te duur!

41. Gerrie Becks

We hebben heerlijk gegeten zeker gezien de prijs kwaliteit. De sfeer en de bediening was Top👍😁👍en komen dan ook zeker nog een keer terug.

42. Lekker gegeten, aardig en gastvrije bediening! Komen zeker terug.

43. Meedere malen wezen eten altijd lekker gezellig en heel gastvrij en betaalbaar wij komen er graag

44. Christine

Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs, gezellige omgeving en zeer gastvrij ontvangen door de eigenaar. Een aanrader, wij komen zeker nog een keer terug.

45. Wim van Leeuwen

Met vier personen uit eten geweest bij Al Mundo. Mijn vrouw en ik hebben al meerdere kerenbij Al Mundo gegeten.

Heerlijk gegeten in een vriendelijke en hartelijke sfeer. Ruime keuze van gerechten. En dat alles ook nog voor een

aangename prijs.

Wat ons betreft kan het nauwelijks beter.

46. Heerlijk gegeten in dit heel sfeervolle restaurant!

47. Leuk en gastvrij restaurant. Veelzijdige kaart, goede kwaliteit en vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteitsverhouding is goed.

48. Theo Breedveld

Zeer gastvrij onthaal, leuke sfeer, duidelijk menu en de gerechten zijn heerlijk. Het kan dus wel, lekker eten in een goede sfeer waarbij de prijs-kwaliteitsverhouding uitstekend is.

49. Frans de Laat

Zoals gewoonlijk bij Al Mundo weer een fijne bediening en heerlijk gehapt. Komen zeker weer terug.

50. Patrick Boer

Gezellige avond gehad en lekker gegeten.

51. Karin Knuvers

Super goede bediening en heerlijk eten.

52. Jammer genoeg deze keer minder gegeten. Voorgerecht heerlijk advocado met garnalen. Biefstukpuntjes waren duidelijk slechter van kwaliteit op het taaie af! Rode huiswijn is aan te bevelen.

53. Super restaurant met heerlijk eten en top service.

54. Leuke tent hoor, service van iets oudere vrouw was matig, ging in discussie, vergat paar keer een bestelling en keek ons niet aan. Manager/baas heel aardig en vriendelijk. We hebben het gezellig gehad hoor daar. Verder gehorig en klein.

55. Heerlijk gegeten, goede service en prima prijs! We komen zeker nog eens terug!

56. R. van Veen

Gezellig restaurant, ontzettend aardige bediening en goed eten voor betaalbare prijs.

57. Hans van Lamoen

Lekker gegeten. Alles prima

58. A. de Leeuw

Ik heb ontzettend lekker gegeten. We hebben een gezellige avond gehad. Maar achteraf vraag ik mij af of de rekening wel klopt. Ik heb reservering 669559

59. Leuk restaurant, erg goed eten en hele fijne bediening, ook een goede prijs. We komen er regelmatig.

60. Met 5 collega's voortreffelijk gegeten. En dat voor die prijs!! Bediening perfect - no nonsense / leuk / vlot. Een echte aanrader!!

61. Super lekker en zeker niet duur.
    Een echte aanrader.

62. Franka Schuurmans

Heerlijk gegeten. Alleen met z'n 2 tjes zitten langs het gangpad is niet prettig. Zeker niet als de deur iedere keer open gaat.

63. Heerlijk gegeten! Echt een aanrader.

64. Alie en Geert

Heerlijk gegeten bij Al Mundo. Gastheer Osman en team weet er tegen meer dan redelijk prijs echt avondje uit van te maken. We komen zeker weer!

65. Goed en lekker eten, geen lange wachttijd.

66. Ans Kersten

Gezellige ruimte. Prijs en kwaliteitverhouding helemaal goed,
    daardoor gezellig druk met eters.
    Ga zo door :)

67. Lekker gegeten en ruime keuze; enthousiaste en leuke bediening !!
    We zaten boven waar de airco voor te koele lucht zorgde. Deze werd uitgezet maar toen was het eigenlijk weer te warm. Al met al voor herhaling vatbaar.

68. Een gezellig restaurant met een uitstekende bediening.
    Heerlijk gegeten met voor ieder wat wils op de kaart.
    Prima prijs/kwaliteit verhouding.
    Een echte aanrader. We gaan zeker nog een keer terug!

69. Super lekker gegeten! En een gezellige sfeervolle zaak. Aardig personeel en een lieve baas!

70. Eline klerks

Complimenten voor personeel en koks voor ieder wat wils.
    Wij waren met een groepje van 6 kritische restaurantbezoekers maar allemaal heerlijk gegeten.
    Wij waren op woensdagavond een rustige avond bij al mundo en onze eerste ervaring met dit restaurant ondanks dat het rustig was voelde we toch de sfeer in het restaurant.

Wij gaan zeker nog eens terug.

71. Lekker gegeten en uitstekende bediening.
    Goede prijs/kwaliteitverhouding.

72. We waren met acht mensen en we hebben allemaal genoten van. Zowel de ambiance… het personeel en het eten.
    De kok(s) hebben in ieder geval zeer goed hun best gedaan en ook de bediening was uitstekend en de gast heer deed er ook niet voor onder.
    Dus gewoon een zeer goede aanrader.

73. Erg lekker eten! Zeker een aanrader.

74. Het eten en service was echt goed . Alleen als opmerking heb ik te melden dat de akoestiek vreselijk was en een aantal van ongeveer 8 kinderen telkens de zaak in en uitholden wat ons etentje heel onrustig maakte. Hier zou iets van gezegd moeten worden want dit zou niet moeten kunnen. Ondanks de goede kwaliteit van het eten durf ik het niet meer aan om met zo'n kabaal nog eens op deze locatie uit eten te gaan.

75. Monique konter

Nu voor de 2e keer geweest. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.

76. Uitstekend gegeten. Zeer de moeite waard.

77. José van noort

Gewoon super restaurant. Heerlijk eten. Zeker een aanrader!

78. Al een paar keer hier gegeten. Afgelopen week samen met mijn vriend voor zijn verjaardag. Echt een geweldig restaurant. Het eten is echt lekker en de personeel super aardig. Eigenaar helpt ook mee met mensen ontvangen en bedienen en kijken of alles naar wens is.

79. Wieke heijmans

Al meedere keren geweest en goed gegeten. We zaten nu beneden en heel klein minpuntje dat je elkaar daar minder goed kunt verstaan. Verder zeker een aanrader.

80. Dana Schröder

We hebben heerlijk gegeten voor een mooie prijs. De sfeer is uitstekend. De bediening mag iets beter het drinken in de gaten houden. We hadden al zeker 15 min een leeg glas.

Ik kom hier zeker terug.

81. Lekker buiten gegeten en bijzonder vriendelijke service ontvangen.
    Gezellige en vriendelijke eigenaar.
    Het eten is prima, geen haute cuisine maar lekker en goede kwaliteit prijsverhouding.
    Voor herhaling vatbaar.

82. In één woord top! Kom al jaren af en toe bij Al Mundo eten, het heeft me nooit teleurgesteld. Veelzijdig menu, lekkere wijnen en correct en alert personeel. Over het algemeen ben ik een kritische gast in restaurants maar voor deze prijs kun je in Den Bosch denk ik nergens beter terecht dan hier.

83. Zoals altijd weer heerlijk gegeten voor een mooie prijs. Bediening prima. Het was goed weer de openslaande deuren lekker open, net alsof je buiten eet.

84. Helma vd loop

Super lekker gegeten in een gezellig restaurant

85. peterdew.

We zijn er al vaker geweest, maar het blijft voortreffelijk. Complimenten aan de gastheer, het bedienend personeel en de kok(s). Ga zo door…

86. Lekker op ons gemak gegeten!
    Alles was naar wens!

87. We waren hier al eerder geweest maar we komen zeker nog ns terug.
    Goed eten, mooie prijzen, goed personeel!

88. Super bediening en heerlijk gegeten.
    Komen zeker terug!

89. Sjoerd van Kampen

Leuk personeel, goede service (ook als je een allergie hebt), erg lekker eten en ook betaalbaar!

90. Patrick

Heerlijk gegeten, alles (zelfs de groenten) was lekker gekruid. Het was top!

91. Lekker gegeten, bediening is vrolijk en behulpzaam… aanrader.

92. Rob 10 punten

Lekker gegeten, ietwat krap aan de bar. Goede prijs / kwaliteit verhouding. Bediening wat onwennig maar het klopte allemaal. Met allergieën werd ook rekening gehouden.

93. Een zeer leuke ervaring met lekker eten en uiterst vriendelijke bediening.

94. C. Melaet

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten, de sfeer was erg gezellig, bediening was super.

95. Evelien de Swart

We hebben er met een groep van 7 gezeten en hebben lekker gegeten. We zaten vooraan in het restaurant, ik zelf vond de sfeer van het restaurant prima, niet echt bijzonder. Eten was, zeker voor die prijzen heerlijk!!
    Ik zou het restaurant aanraden.

96. Inge Ewals

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk en klantgericht.

97. Het eten en de bediening was super.

98. Heerlijk gegeten. Prima bediening. Snelheid van bediening goed. Vriendelijk personeel. Kortom een gezellige avond.

99. Op een prachtige maandagavond en in goed gezelschap hebben we op het terras van Al Mundo kunnen genieten van een heerlijke maaltijd in een gastvrije omgeving. Vooral de ovenschotel met zeeduivel viel erg in de smaak. Petje af voor de kok en bedienend personeel. Het was een waar genoegen en wanneer ik weer in Den Bosch ben, zal ik dit prettige restaurant zeker weer bezoeken.

100. hilda de bruijn

Heerlijk gegeten, bij Al Mundo in Den Bosch.
    Goede bediening en vriendelijk personeel.

Volgende pagina