Bistro de Eeterij in Den Bosch

heet u van harte welkom !

Betaald parkeren op de buitenhaven en havensingel, of in de diverse parkeergarages in het centrum.

Centraalstation is op loopafstand van onze Bistro vanaf daar vertrekken ook de stad en streekbussen

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• 24 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

In een van de mooiste straten van Den Bosch, in de directe omgeving van de gezelligste uitgaansgelegenheden van de stad, vindt u onze Bistro "De Eeterij". In ons restaurant staat gemoedelijkheid, een ongedwongen sfeer en het Brabantse welkom centraal.

De ambiance van de locatie, ons personeel en het verrassende, speciaal voor u samengestelde menu, zorgen voor een onvergetelijk avondje uit !

4. Betalen American Express Visa Master Card pin

1204922388 90
1319902407 87
1415719089 86
1473209098 83

1. Gezellige bistro met vriendelijk personeel. Helaas is de prijs/kwaliteit minder. 1 Glas lauwe muntthee voor 4 euro vind ik wat veel en 1 strengetje spareribs zonder sauzen, minimale garnering (salade) en een beetje friet, wat weinig. Tip: bij het serveren van spareribs zou je een bakje voor de botten neer kunnen zetten en er een vochtig doekje bij kunnen leggen om je handen te ontvetten. De spareribs waren wel lekker.

2. Heerlijk gegeten bij de Eeterij, wij kozen voor het "sharing diner" een aanrader. Heerlijke gerechtjes die ook leuk werden opgediend. Hoewel het maar €0,55 kostte betaalden wij voor een karafje kraanwater. Wij bestelden ook andere drankjes. Normaal gesproken wordt kraanwater niet meer in rekening gebracht dachten wij. Prettige, vriendelijke bediening die niet opdringerig was.

3. Henk tankink

Lekker eten en hele leuke gezellige bediening

4. E van dongen

Leuke sfeer. Erg krap gezeten vlakbij keuken geen groenten. Was eens maar nooit meer.

5. THEUNISSEN V.D HEUVEL

We hebben lekker gegeten bij de EETERIJ.

6. Het was enorm rustig met 4-5 tafeltjes bezet. Vandaar de lage sfeer score.
    Er liep een MUIS door het restaurant.

7. Prijs en kwaliteit is goed leuke avond gehad zeker voor herhaling vatbaar.

8. A van der Heijden

Slecht. De bediening was heel erg onvriendelijk, opdringerig met wat er gegeten moest worden, bijvoorbeeld er werd 1 dessert voorgesteld.
    De vrouw was volgens mij de eigenaar, we hadden met z'n drieën exact dezelfde ervaring

We zijn gaan eten om een gezellige avond te hebben, maar we gaan daar nooit meer terug naar toe.

9. Lekker eten, leuke bediening, prijs - kwaliteit goed. Kortom fijne avond.

10. Met vier personen gegeten, met a.h. Bonnen. Heerlijk gegeten, keuze uit HEEL de kaart, gezellige bediening. Ondanks drukte, attente bediening!

11. Govaars p.l.j

Via AH deelnemende restaurants kwam ik uit bij u restaurant, ik heb deze geboekt voor 6 personen en wat bleek. Na een consumptie genomen te hebben stelde ik de vraag of ik de bonnen van AH al moest inleveren. Tot mijn verassing zei de bediening mij dat deze niet geaccepteerd werden aangezien ik niet via iens maar direct het restaurant gereserveerd had. Met andere woorden ze konden ons de korting niet geven en heb ik vervolgens de drankjes afgerekend en zijn wij in een ander restaurant gaan eten.
    Al met al toch een heel gezellige avond gehad.

12. Ank en Jan van Hirtum

Heerlijk gegeten. Prima, vriendelijke, klantgerichte bediening. Een aanrader voor iedereen.

13. antoinet hamersma

Oergezellige zaak en heel gastvrij personeel en heerlijk eten. Alles klopte, was een heerlijke avond.

14. Mat Zeegers

Lekker eten in een gezellige omgeving.

15. Dit restaurant is zonder meer een aanrader. De ontvangst, bediening is top geregeld. De keuze in gerechten is groot en van goed niveau. De prijzen zijn ernaar. Dus als wij weer eens in de buurt zijn gaan we weer!!!

16. Heel leuk en sfeervolle bistro. Vriendelijk personeel en een goede bediening. Wij hebben er heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug. Prijs/kwaliteit is prima!

17. Lekker en goed gegeten met zijn 4en 3 gangen en in 2 uur klaar.
    Petje af.

18. Peter Scheffelaar Klots

Buitengewoon goede ervaring. Prima prijs kwaliteit verhouding; uitgebreide keuze via de à la carte menukaart; heerlijk gegeten. Sfeervol ingericht. Ondanks de drukte ( alle tafels bezet 120 personen) goede en vriendelijke bediening. Weinig keuze qua wijn, maar de wijn die op de kaart staat is prima en betaalbaar. Kortom een aanrader! Wij komen hier zeker graag terug.

19. Gonnie van der lee

Wij hebben heerlijk geeten bij de eeterij.
    Wij hebben een wandeling gemaakt door de menu kaart en dat is een aanraden het was super.
    Als we weer in nederland zijn van uit gran canaria komen we zeker weer langs.

20. Mariëtte vd Veerdonk

Erg lekker gegeten hele fijne bediening de complimenten aan jullie.

21. Andre Spijkers

Naast het goede eten is vooral de vriendelijke bediening geweldig.

22. Linda Joseph

We waren voor een paar dagen in Den Bosch en ik was op zoek naar een goed restaurant, dat was moeilijk omdat er heel veel waren. We hebben dit restaurant uitgezocht en het was ons zeer goed bevallen het eten was heerlijk en het personeel zeer vriendelijk. We zullen dit restaurant zeker bij vrienden aanbevelen.

23. Ron en Tineke Siepel

Gezellige bistro. Vriendelijk personeel. Eten was zeer smaakvol.
    Was onze eerste keer maar komen zeker terug!

24. Gisteren 18 sept gezellig en goed gegeten.

25. Ton v.d. Wosten

Gezellige sfeer in leuk ingericht restaurant.
    3-gangenmenu uit redelijk uitgebreide keuzemogelijkheden.
    Weinig groente en verhouding prijs-kwaliteit was matig.
    Verse aardbeien waren niet aanwezig, we betaalden wel de volle prijs voor het nagerecht.

26. We zijn gisteren, zondag 10 sept. Met ons gezin wezen eten.
    Bediening was goed, wat betreft eten zijn we eigenlijk beter gewend van de Eeterij. Viel een beetje tegen.

27. Zeer luidruchtig en druk meerdere malen om drankjes moeten vragen en dessert wat maar niet wilde komen. Tevens flinke fout in rekening!

28. Heerlijk gegeten is een gezellige omgeving met prima bediening. Met een zeer persoonlijk toetje. :)

29. Heerlijk gegeten, in een fijne sfeer en met vriendelijke bediening 😊

30. Grard van Soest

Zaterdag gereserveerd en gegeten bij de Eeterij. Vriendelijk personeel, dat echter in ons geval met de gedachten elders was. Soms best even wachten voor er iemand langs kwam en nog reageerde ook, terwijl het lang niet vol zat. 2x wat besteld waar we later nogmaals om moesten vragen.
    Kwaliteit eten redelijk, voor de gevraagde prijs waarschijnlijk goed. zalm had iets gaarder gemogen. Afrekenen weer erg langdurig, persoon aan kassa moest eerst in de keuken gaan checken hoe het ook weer zat. Niet echt enthousiast.
    Volgende keer toch ergens anders.

31. M.v.d. Dungen

Bediening vriendelijk, eten vrij goed. Bavette prima, saus miste wat pit. Hetzelfde met het limoncelloparfait. Viseter was tevreden.
    Goede avond in een goed bezet restaurant.

32. Heel gezellig, vriendelijke bediening, geen te lange wachttijd. Lekker eten tegen redelijke prijs.

33. Prima 3-gangen menu gehad! Jammer dat je vanaf 21:00 praktisch alleen zit op een vrijdagavond, dat ben je niet gewend in Den Bosch. Echt natafelen is er dan niet bij.

34. Was heel gezellig kwaliteit goed en bediening was prima erg vriendelijk.

35. Pj.pijnenburg

Wij vonden het erg goed en vriendelijke bediening. We komen zeer zeker weer terug.

36. Lekker gegeten, goede service. Prima prijs / kwaliteit verhouding.

37. Heerlijk gegeten. Het duurde wel lang voor er iemand langs kwam om het eerste drankje op te nemen. Daarnaast duurde het weer lang voordat deze geleverd werd en voordat de kaart kwam. Toen de bestelling eenmaal opgenomen was kwam het eten en drinken wel in een normaal fijn tempo..

38. Betty van Leeuwen

Ondanks dat wij geen geprinte E ticket van gift for 2 bij ons hadden was dat geen probleem. We konden de bevestiging ter plaatse aan hun doormailen. Tot overmaat v ramp stootte ik nog een glas wijn om en we zagen pas later dat deze niet in rekening was gebracht. Service 👍

39. Eten was lekker, maar niet super. De gamba's waren heerlijk! Spare-ribs daarentegen niet zo. Toetje was weer heerlijk! Het is een prima restaurant, maar je moet er niet te veel van verwachten! Gewoon een leuk eet-café.

40. Lisa de vries

Erg lekker gegeten, ze hadden na mijn idee beetje weinig personeel staan waardoor het lang duurde voordat we drinken kregen en de kaart.

41. Uitstekend gegeten bij De Eeterij. Leuke en goede bediening. Prijs/kwaliteit prima.
    Voor herhaling vatbaar

42. Nico A.J. Rip

Aanrader. Lekker gegeten. Leuke bediening. Was niet de eerste keer dat we daar waren, zeker niet de laatste keer

43. Christ van Esch

Vlotte bediening, kwaliteit en smaak ruim voldoende. Prijstechnisch prima en zeker n aanrader.....maar dat is al jaaaaren......

44. Anja Snepvangers

We hebben heerlijk gegeten bij Bistro de eeterij.
    Prijs heel aantrekkelijk, genoeg keuze.
    Maar vooral ook een fijne sfeer en de bediening perfect.

45. Marco van Valburg

Heerlijk gegeten met ons team, veel lol gehad in combinatie met lekker diner en prima gezellige bediening. Bevestiging van onze keus, ook namens het team dat nog niet eerder op deze locatie is geweest..

46. Kerybin

Heerlijk gegeten, een verrassend gerecht.
    Vriendelijke serveerster.

47. Wij hebben heerlijk gegeten en vriendelijke personeel.
    Ik vind het alleen jammer dat bij het dessert geen echte slagroom zit.

48. C. van de Pol

Gezellige sfeer, prima bediening en goede kwaliteit van de maaltijd. We gaan er zeker nog eens terug.

49. Het eten was heerlijk. Vriendelijke bediening.

50. Prima restaurant. Heerlijk eten, prettige bediening en goede prijs-kwaliteitsverhouding.

51. Goed eten voor een goede prijs. Wijnkaart is top

52. Gezellig en knus restaurant met een prima bediening.
    We hebben daar heerlijk gegeten.
    Een goede reden om terug tekomen

53. jolanda

Het was heerlijk, gezellig en leuke bediening. Super!

54. De sfeer was erg slecht. Donker en krap, meer staat me niet bij.

De service liet qua ervaring te wensen over. Bij het uitleveren niet weten wie wat heeft besteld en keer op keer vragen. Er kon geen lachje vanaf.

Voorgerecht was... Ham met meloen, een plak beenham had niet ondergedaan voor wat ik op heb, want het was erg flauw. De verhouding met de meloen was er niet. 8 kleine uitgeschepte bolletjes. Zonde.

Als hoofdgerecht spareribs. Droog, meer kan ik er niet van maken. Mijn vrouw had een mixed grill. De kip lees op soepvlees, maar was wel mals. De rest van het vlees was droog.

Het nagerecht was koffie en een dame blance. We hebben alleen de koffie gezien, maar vonden het wel prima zo.

1,7
  55. a.van esch

Altijd prima, lekker eten, goede sfeer en leuk personeel. Altijd weer iets om naar uit te kijken.

56. Tom Markus

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening.

57. Paul Hullegie

Vlotte bediening
    Lekker eten
    Zalm kwam uit de diepvries. Dat was iets minder. Voor het overige prima kwaliteit

58. Hennie en Gerda Antonis

Erg lekker gegeten. Fijne ontvangst en uitgebreide menukaart om onze gerechten uit te kiezen. Smaak was voortreffelijk en de porties waren groot genoeg. Prijs-kwaliteit is prima. Komen zeker nog een keer terug.

59. Heerlijk op ons gemak gegeten.
    Keuze genoeg, personeel vriendelijk en kundig.
    Eten was voortreffelijk.
    Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.

60. Natasja

Heerlijk gegeten met familie. Heel veel keuze. Super goede bediening. Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding.

61. Majorie Mulder

Erg gezellig en lekker gegeten. Personeel erg vriendelijk en een tijd tussen de gerechten was precies goed. Ik miste zelf een fris nagerecht op de kaart. Veel zoet.
    Zeker een aanrader.

62. Een gezellig restaurant met een gemoedelijke sfeer. We hebben heerlijk gegeten, goede porties en een ruime keuze in de menukaart. Het bedienend personeel was zeer vriendelijk. Prijs en kwaliteit is prima! Zeker een plek om weer terug te komen als we weer in de buurt zijn.

63. We werden hartelijk ontvangen en mochten een tafeltje uitzoeken. We hadden gereserveerd voor 4 personen en konden onze 25% kortingsbon gebruiken. Persoonlijke aandacht van de ober die duidelijk zijn vak verstond. Bij het hoofdgerecht hadden we steak en entrecote, met drie verschillende niveaus van gaarheid, dus rare-medium, medium-rare en medium. De gerechten werden precies volgens onze wensen geserveerd. Bij het nagerecht kon een tafelgenoot niet kiezen tussen de tiramisu en de chocolademousse. Toen heeft de ober hier heel leuk op ingehaakt door Tirami-mousse te serveren. Een combinatie van beide nagerechten. Onze tafelgenoot kon dit enorm waarderen. Bij het weg gaan, bleek het heel hard te regenen. De ober kwam ons achterna gesneld om hun paraplu uit te lenen. Van het begin tot het eind een gastvrij ontvangst.

64. Het was weer heerlijk , gelukkig hadden ze keus uit vlees en vis, want twee keer vlees kan ik niet op.
    Ook was ik blij met een ander toetje dan ijs, ik houd niet van ijs en daarom ben je daar ook aan het goede adres
    De temperatuur in de zaak had van mij wel wat meer gemogen, ik heb het drie uur lang koud gehad.

65. Familie Proos

Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten, de sfeer was gemoedelijk/ prettig. De service was vriendelijk, voorkomend. Prijs/ kwaliteit in verhouding.
    Voor herhaling vatbaar!

66. Bakker en Bloemen

We hebben een super gezellige avond gehad! Gezellige sfeer, lieve, aardige mensen! Heerlijk gegeten voor een mooie prijs! We gaan er zeker weer eens terug naar toe! Bedankt Erwin en Esther!

67. Monique Wolfs

Vriendelijk personeel persoonlijke aandacht. Sfeervol. Aanrader.

68. Gezellige inrichting en sfeer, aardige bediening. Jammer dat zonder overleg direct het duurste broodplankje werd geserveerd, toch fijn als je daar zelf inspraak in hebt. Het voorgerecht was top, vistrio en de kaassalade. Het hoofdgerecht was goed, eendenborst en bavette. Bavette was medium besteld, maar toch nog erg aan de rode kant. De frietjes vonden wij niet zo lekker gekruid. Erg jammer dat het eten zo snel afkoelt, doordat de borden niet zijn voorverwarmd. Dit zou nl simpel te voorkomen zijn. Al met al een gezellige plek voor een prima maaltijd.

69. Geert-Jan

Na plaatsgenomen kregen we een ruimere tafel aangeboden, het drie gangen menu was voortreffelijk. Prijs/kwaliteit zeer goed

70. Vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten. Sfeer is goed dus komen graag nog eens terug.

71. Zeer goed eten voor een normale prijs. Leuke sfeer, en zeer aardig personeel die van een grapje houden

72. We hebben lekker gegeten en de sfeer was oke.

73. Weer lekker gegeten! Alleen jammer als je via andere site boekt, krijg je 20% korting. Was voor ons wel de moeite waard geweest!! Helaas werd er niks meegedaan😏 Ook geen verschil delen😞

74. Lian Spaninks

We zijn vriendelijk ontvangen en bediend, we hadden een fijn plekje met zijn tweeen, het eten was heerlijk, leuke ambiance. Geen minpuntjes te melden.

75. Het personeel was erg vriendelijk. Voorgerecht waren gambas erg lekker! Minpuntje was dat ons broodmandje later kwam dan het voorgerecht. Bij de mixed grill miste ik het hollandse biefstukje zoals op de menukaart stond en was de kippedij erg droog. Niet de moeite waard om €2,50 extra voor bij te betalen. Toetje was prima. Niet teveel van verwachten

76. We hebben erg gezellig en bijzonder lekker gegeten! Prima bediening, goede timing met de gerechten, fijne akoestiek (we waren met 8 man maar konden elkaar prima verstaan), en de prijs was goed. We gaan zeker weer een keer terug!

77. We hebben lekker gegeten, sfeer en bediening in orde. Alleen jammer als je met 5 personen bent en je een schaaltje friet krijgt waar je amper met 2 man van kunt eten je moet betalen voor een extra schaaltje.

78. Annie van Neerven

Een fijne menukaart en lekker eten, maar sommige gerechten zijn echt te zout. Jammer dat twee gezelschappen vlak bij elkaar werden gezet terwijl de rest van het restaurant nagenoeg leeg was. Ook jammer dat het personeel continu liep te sjouwen met stapels serviesgoed, pakken melk enz.

79. Heerlijk eten en vriendelijke vlotte bediening. De sfeer was op dat moment helaas iets minder door een zeer grote groep vrij luidruchtige gasten. Wij konden elkaar hierdoor aan onze tafel bijna niet verstaan.

80. Wilma Gommers

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, gastvrij en betaalbaar!

81. Piet Bekkers

Heerlijk gegeten, mooie locatie, gezellige inrichting en vriendelijk personeel.

82. Heerlijk gegeten, super bediening en gerechten zijn mooi opgediend en erg smaakvol. In het kort gezegd top! Wij gaan zeker vaker eten!

83. Erg leuk restaurant. Grote porties en erg lekker eten.
    Duurde alleen best even voordat het eten er was en als het eten op was dat de borden werden uitgehaald. Wij hadden een beetje haast dit kwam ons niet zo goed uit, maar als ik meer tijd heb ga ik zeker nog eens terug.

84. Het was niet de 1e maal dat we hier gegeten hebben en het zal zeker ook niet de laatste maal zijn geweest. Ditmaal met een Gift For You vocher voor een 2 gangen menu. Ruime keuze, vriendelijke ontvangst én vlotte bediening. Goede kwaliteit en ruim voldoende. Voor mijn vrouw zelfs te veel vlees, maar hetgeen teveel was werd netjes ingepakt en konden we mee naar huis nemen. Kortom een heel gezellige zaak, het centrum van Den Bosch op steenworp afstand, waar het goed vertoeven is. Voor herhaling vatbaar !!

85. Alles perfect maar wat ons enorm verbaasde dat er bij het hoofdgerecht geen sla/groente bij was !!!
    Verheten???
    Bevoorbeeld spareribs ook alleen maar ,dus jammer

86. We hebben hier zondag gegeten en de ambiance was zeer goed. Goed eten en een beste prijs/ kwaliteits verhouding! Bediening zeer vriendelijk en zeer gastvrij.

We komen zeker terug!

Aanrader!!

87. Een goed restaurant waar je heerlijk kunt eten en genieten.

88. Erg lekker. Mooi restaurant en het straalt rust uit.

89. Janneke Oomen

Hebben gezellig gezeten, alhoewel het best wel druk was. Het eten was erg lekker, de ruimte een beetje krap, maar dat was niet heel erg. We hadden een gift-kaart, maar de rekening viel een beetje tegen omdat er toch best het een en ander bijbetaald moest worden.

90. Wij hadden een gift for 2 driegangendiner. Bij afrekenen moesten we de cappuccino betalen die we als dessert hadden bestelt. Toen mijn vriend hier naar vroeg zei de serveerster dat we een tweegangen bon hadden. Thuis nog eens nagekeken maar dit klopte niet was zeker een driegangen!
    Daarbij vind ik de prijs van het drinken aan de dure kant. We hebben lekker gegeten daar valt niks over te zeggen. Maar wij komen hier niet terug.

91. Anoniem

Met mijn giftkaart konden wij met 2 personen uit het hoofdmenu kiezen. Toch ook nog een voorgerecht besteld. Carpaccio, overheerlijk! Daarna het hoofdgerecht. Wij hadden Matelot (plaat met diverse vissoorten) en saté, was ook overheerlijk! De bediening was erg vriendelijk.
    Minpuntje: Tafeltjes stonden wel erg dicht bij elkaar. Krijgen voor alle gerechten en bediening een 10! Veel succes!

92. Prima verzorgd, vriendelijk personeel, lekker eten en drinken

93. Wim & jenny Walsteijn

Heerlijk gegeten en prima sfeer en vriendelijke bediening.

94. Wij werden zeer gastvrij ontvangen en door de leuke bediening naar onze tafel gebracht.
    Zeer sfeervolle aankleding warme uitstraling van het restaurant.
    We hebben heerlijk gegeten en gedronken bij de eeterij.
    Onze complimenten aan de koks en bediening we hebben een top avond gehad.

95. De bediening was onpersoonlijk. Het eten was niet erg lekker. Geen groenten. Het sausje bij de frites was onsmakelijk. We komen niet terug.

96. Prima eravaring. Gerechten waren in orde. Niets bijzonders, maar zeker niet verkeerd.

97. Mart en Angelique Brok

Met binnenkomst waren we te vroeg, maar dat was geen probleem. Onze jassen werden aangenomen en we werden naar ons tafeltje gebracht. Na een kleine amuse van zalm kregen we drinken en de menukaart. Er werd vriendelijk verteld hoe het werkte met het drie-gangenmenu. En wat de soep van de dag was. Het vlees dat ik had (tournedos en mijn man had Vang) was wel zo mals, het was overheerlijk. Er werd, nadat we vroegen wat Vang was, gelijk uitgelegd waar het vandaan kwam. Tussendoor werd gevraagd of alles naar wens was. De bediening was echt leuk. Vriendelijk personeel.
    Het is ook heel gezellig ingericht. We zaten echt op ons gemak.
    We komen zeker weten terug, want er staat nog veel meer op de kaart dat we willen proberen.
    Een aanrader, want voor ieder is er wat wils.

98. Goed verzorgd, vriendelijk personeel, lekker eten en drinken, gezellige tent.

99. Eten was goed. Laks met de drankjes.

100. Familie Koper

Voorgerecht gamba's was goed, hoofdgerecht vis matelot was zeer goed. Vitello tonato zeer slecht, was waterig en saus was minimaal en niet goed, bavetten was niet goed. niet goed gebakken, niet vers.

Volgende pagina