Bistro de Eeterij in Den Bosch

heet u van harte welkom !

Betaald parkeren op de buitenhaven en havensingel, of in de diverse parkeergarages in het centrum.

Centraalstation is op loopafstand van onze Bistro vanaf daar vertrekken ook de stad en streekbussen

DONDERDAG 8 T/M DINSDAG 13 FEBRUARI AANGEPAST CARNAVALSMENU...

Een goede bodem voor een avond dweilen leg je bij "D'n Oeteldonksche Eeterij"

van donderdag 8 februari t/m dinsdag 13 februari veranderd de Eeterij weer in D'n Oeteldonksche Eeterij, de beste locatie voor een goed bord eten tijdens het Oeteldonksch carnavalsfeest. We serveren een speciaal menu wat ook geschikt is voor grote gezelschappen.

Op zondag en maandag is reserveren mogelijk tot 18:00 op de andere dagen kunt u voor de gehele avond reserveren. Ons carnavalsmenu vind u elders op deze pagina.

In een van de mooiste straten van Den Bosch, in de directe omgeving van de gezelligste uitgaansgelegenheden van de stad, vindt u onze Bistro "De Eeterij". In ons restaurant staat gemoedelijkheid, een ongedwongen sfeer en het Brabantse welkom centraal.

De ambiance van de locatie, ons personeel en het verrassende, speciaal voor u samengestelde menu, zorgen voor een onvergetelijk avondje uit !

5. Betalen American Express Visa Master Card pin

1434220870 86
1473501914 83
1519329798 82

1. A. de Wilt

Overheerlijk gegeten in een goede sfeer.

2. Heerlijk gegeten. En helemaal top dat er rekening werd gehouden met mijn lactose intolerantie! Er was zelf lactosevrij ijs! Er hangt een gezellige sfeer en heel vriendelijk personeel!!

3. Wat een ontdekking, heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met geweldig leuk personeel met gevoel voor humor.

4. We hadden een top ervaring. Bediening was zeer behulpzaam en vriendelijk, eten was ook lekker!

5. Huib Elshout

Leuk restaurant om gezellig te eten, ook de kwaliteit van de gerechten was prima in verhouding met de prijs. Zeker aan te bevelen.

6. M.Habraken

Gisteren lekker gegeten heerlijke goed gevulde salade en lekker vlees mijn vrouw is heel gevoelig voor toevoegingen in het eten maar zij heeft nergens last van gehad. Dus het eten was goed bereid.
    Hele leuke en vlotte bediening en er is een leuke ontspannen sfeer.
    Aanrader hoor.

7. Nicoline Phenning-Sno

Nee, dit restaurant zal ik niemand adviseren. Het vlees was heel erg taai. Ik kon het niet eten. Ook het vlees van mijn man viel erg tegen.

8. Afgelopen week weer een keer geweest. Altijd goed. Leuke warme sfeer. Eten was deze keer toch wat minder. De carpaccio was heel erg koud waardoor minder smaak. De zeewolf welke buiten de kaart was, was aan de buitenkant redelijk droog. Verder wel lekker. En ja ook wij vinden koffie prijzig maar met het glaasje slagroom met drupje likeur wel lekker. Dus al met al... prima voor een gezellige avond.

9. Karin snels

Lekker en gezellig gegeten, t dessert bosvruchten ijs was zo lekker dat ik er bijna nog wel 1 luste😁

10. Super gegeten en goede service!

11. Joke Verhoef/Peter van de Kraats

Restaurant zag er gezellig en verzorgd uit. Voorgerecht was ontzettend lekker. Hoofdgerecht was qua vlees lekker, maar qua groenten bedroevend. Dit was meer garnering dan groente te noemen. Gemiste kans. Al serveer je maar een bakje appelmoes o.i.d dan had je nog iets gehad. Nu moest ik het doen met een paar sliertjes wortel. Personeel draagt kleding wat niet overeenkomt met de luxe uitstraling van het restaurant. Gaten in broek en gympen vind ik persoonlijk niet kunnen in een dergelijk restaurant. Dat vind ik meer bij een eetcafé passen. Qua klantvriendelijkheid vond ik het mager. Conclusie: restaurant heeft zeker potentie om een mooi product te bieden, maar zal kritisch mogen kijken naar personeel en samenstelling van het hoofdgerecht.

12. Gisteravond heerlijk gegeten met 4 vrienden. We kozen voor een 3 gangen menu maar omdat we in plaats van het dessert nog een tussengerecht wilden was dat geen probleem. Na de paddenstoelen soep kregen we een trio van tonijn waarvan met name de gebakken tonijn met een krokante laag erg lekker was. Als hoofdgerecht kregen we Zeeduivel met een lekkere pikante pasta. Al met al een geslaagde avond waaraan de vriendelijke bediening ook heeft bijgedragen.

13. De Eeterij is een gezellig restaurant in het hartje van Den Bosch. De bediening is vriendelijk en alert. De kwaliteit van het eten is goed, maar iets teveel leunend op standaardbijlagen: droge rijst, plukje rucola, sausje, blokje nougat bij de koffie. De ossenhaaspuntjes waren heerlijk mals, het dessert van het huis vond ik iets te karig, nouvelle cuisine-achtig. Iets minder keus op de kaart, en dan iets meer werk van de smaakcombinaties en presentatie zou mijn waardering opkrikken. Nu vind ik de prijs-kwaliteit net een goede voldoende.

14. Heerlijk gegeten genoten en verwend

15. Erg lekker gegeten en gezellig personeel. Komen zeker nog een keer.

16. Hetty van Honk

Vergeleken met de vorige keren viel het erg tegen.
    De wachttijd was lang terwijl toen wij vertrokken het restaurant half leeg was.
    Het betreft voornamelijk de bar. Meerdere malen herhaaldelijk naar het drinken moeten vragen.
    Ook bij het nagerecht was de keuze van 2 personen op koffie met een likeurtje gevallen en na nogmaals vragen kregen wij dit toen de rest van het gezelschap hun nagerecht al op had.
    De prijs van de coquiles (die lichtelijk verbrand waren) vond ik erg duur.

17. Het was super. Eten was top. Ga zo door en we komen zeker nog een keertje terug.

18. Ruime menukaart, voor ieder wat wils. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteit-verhouding is in orde en je kunt gezellig in het restaurant eten. Echt een avondje uit!

19. Herman de Vries

In principe een gezellig ingericht restaurantje, vriendelijk personeel en lekker eten voor een passende prijs. Een paar kleine kritiekpuntjes: Wat me wel stoorde was het kacheltje dat naast ons stond; lekker dat het warm is, maar het ding zoemde de hele tijd maar door, vrij irritant geluid. Verder was m'n nagerecht (kaasplankje) niet helemaal wat ik er van had verwacht, had m.i. iets meer aangekleed kunnen worden. Al met al wel een leuke avond gehad, kan het restaurant verder wel aanraden.

20. Het eten was lekker en het restaurant was sfeervol. Het was bovenverwachting.

21. jacob kwakernaak en Elise van dijk.

Heel erg goed. De sfeer was heel goed lekker ruimte voor gesprek en privacy. Eten was heel goed. Bediening professioneel.

22. pauline van der Matten

Eigenlijk ben je verplicht om een drie gangen menu te nemen. Ook al neem je twee gangen zoals wij hebben gedaan dan betaal je voor drie gangen. De reden waarom we maar twee gangen namen is omdat we te lang op het hoofdgerecht moesten wachten.

23. Ger Sgroot

24. Voor deze prijs goed gegeten vriendelijke bediening.
    Deze bistro is aan te raden.

25. Zoals altijd lekker gegeten in een gezellige ambiance met prettige bediening.

26. Weer heerlijk gegeten in een zeer gezellige sfeer met hele aardige mensen in de bediening.

27. Enzo

28. Els Vestjens

We waren hier 3 jaar geleden ook al geweest. Toen hebben we ook genoten van al het eten. Zodoende zijn we nu weer terug gegaan. En ook nu weer heerlijk gegeten.

29. Henrica van Kuijk

Alles prima naar onze wens. Wij geven een 10 voor de ruimte die je krijgt aan tafel en t.o.v. andere tafels. Dat is in vele andere gelegenheden in Den Bosch stukken slechter!

30. Danielle Westerhout

We hebben heerlijk gegeten! En wat wij heel prettig vonden was dat er gewoon gezegd werd dat we voor ons zoontje ook gewoon een bordje konden vragen en dat hij wat met ons mee kon eten als we dat liever hadden omdat kinderen niet veel eten. Het hoofdgerecht hebben we wel voor hem besteld en het voorgerecht heeft hij een beetje met ons mee gegeten.

Super service!!

31. Samen met mijn zoon hier ontzettend lekker gegeten. Ze hebben een mooie gevarieerde kaart met 1 prijs voor een 3-gangen à la carte menu. Voor sommige gerechten een kleine (logische) toeslag. Ook erg vriendelijk personeel.
    Ik vond alleen de drank erg duur. € 3, 25 voor een klein kopje cappuccino is prijzig.

32. Gezellige sfeer, vriendelijke en deskundige bediening.
    Wij hebben heerlijk gegeten, kortom voor herhaling vatbaar… TOP!

33. Goed restaurant bediening en eten was zeer goed
    Zijn er terecht gekomen via Gift for you zwaar vervelend die bonnen, je moet hogeschool hebben gedaan als je het wilt snappen.
    Bediening heeft ons zeer goed geholpen 10+

34. Het eten en de bediening waren goed. Het enige rare; Bijbetalen voor extra friet? En zoals al eerder opgemerkt, wat weinig groent. Verder een super avond gehad en voor herhaling vatbaar.

35. Suzanne de Kort

Heerlijk gegeten en gedronken. Attent personeel en supervriendelijk. Iets meer groente zou fijn zijn, verder alles positief.

36. Marian van der Weegen

Het eten was lekker, je miste wel de groenten.
    Bediening was top, heel erg vriendelijk en spontaan.
    Het enigste wat irritant was een hard geluid van een koelkast of iets dergelijks. Dat hoorde je de hele tijd.

37. Niet zo'n goede ervaring betreft de gastvrijheid.
    Tafeltje voor twee aangeschoven aan de bar naast de spoelbak en de uitgang van de keuken. Helaas geen andere mogelijkheden maar kreeg ook niet echt de beleving dat er hard over nagedacht werd. Zijn na het eerste drankje vertrokken, geen excuus, geen drankje van de zaak.

38. Erg lekker gegeten. Leuke sfeer in het restaurant en aardige bediening. Zeker een aanrader!

39. Gezellige bistro met vriendelijk personeel. Helaas is de prijs/kwaliteit minder. 1 Glas lauwe muntthee voor 4 euro vind ik wat veel en 1 strengetje spareribs zonder sauzen, minimale garnering (salade) en een beetje friet, wat weinig. Tip: bij het serveren van spareribs zou je een bakje voor de botten neer kunnen zetten en er een vochtig doekje bij kunnen leggen om je handen te ontvetten. De spareribs waren wel lekker.

40. Heerlijk gegeten bij de Eeterij, wij kozen voor het "sharing diner" een aanrader. Heerlijke gerechtjes die ook leuk werden opgediend. Hoewel het maar €0,55 kostte betaalden wij voor een karafje kraanwater. Wij bestelden ook andere drankjes. Normaal gesproken wordt kraanwater niet meer in rekening gebracht dachten wij. Prettige, vriendelijke bediening die niet opdringerig was.

41. Henk tankink

Lekker eten en hele leuke gezellige bediening

42. E van dongen

Leuke sfeer. Erg krap gezeten vlakbij keuken geen groenten. Was eens maar nooit meer.

43. THEUNISSEN V.D HEUVEL

We hebben lekker gegeten bij de EETERIJ.

44. Het was enorm rustig met 4-5 tafeltjes bezet. Vandaar de lage sfeer score.
    Er liep een MUIS door het restaurant.

45. Prijs en kwaliteit is goed leuke avond gehad zeker voor herhaling vatbaar.

46. A van der Heijden

Slecht. De bediening was heel erg onvriendelijk, opdringerig met wat er gegeten moest worden, bijvoorbeeld er werd 1 dessert voorgesteld.
    De vrouw was volgens mij de eigenaar, we hadden met z'n drieën exact dezelfde ervaring

We zijn gaan eten om een gezellige avond te hebben, maar we gaan daar nooit meer terug naar toe.

47. Lekker eten, leuke bediening, prijs - kwaliteit goed. Kortom fijne avond.

48. Met vier personen gegeten, met a.h. Bonnen. Heerlijk gegeten, keuze uit HEEL de kaart, gezellige bediening. Ondanks drukte, attente bediening!

49. Govaars p.l.j

Via AH deelnemende restaurants kwam ik uit bij u restaurant, ik heb deze geboekt voor 6 personen en wat bleek. Na een consumptie genomen te hebben stelde ik de vraag of ik de bonnen van AH al moest inleveren. Tot mijn verassing zei de bediening mij dat deze niet geaccepteerd werden aangezien ik niet via iens maar direct het restaurant gereserveerd had. Met andere woorden ze konden ons de korting niet geven en heb ik vervolgens de drankjes afgerekend en zijn wij in een ander restaurant gaan eten.
    Al met al toch een heel gezellige avond gehad.

50. Ank en Jan van Hirtum

Heerlijk gegeten. Prima, vriendelijke, klantgerichte bediening. Een aanrader voor iedereen.

51. antoinet hamersma

Oergezellige zaak en heel gastvrij personeel en heerlijk eten. Alles klopte, was een heerlijke avond.

52. Mat Zeegers

Lekker eten in een gezellige omgeving.

53. Dit restaurant is zonder meer een aanrader. De ontvangst, bediening is top geregeld. De keuze in gerechten is groot en van goed niveau. De prijzen zijn ernaar. Dus als wij weer eens in de buurt zijn gaan we weer!!!

54. Heel leuk en sfeervolle bistro. Vriendelijk personeel en een goede bediening. Wij hebben er heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug. Prijs/kwaliteit is prima!

55. Lekker en goed gegeten met zijn 4en 3 gangen en in 2 uur klaar.
    Petje af.

56. Peter Scheffelaar Klots

Buitengewoon goede ervaring. Prima prijs kwaliteit verhouding; uitgebreide keuze via de à la carte menukaart; heerlijk gegeten. Sfeervol ingericht. Ondanks de drukte ( alle tafels bezet 120 personen) goede en vriendelijke bediening. Weinig keuze qua wijn, maar de wijn die op de kaart staat is prima en betaalbaar. Kortom een aanrader! Wij komen hier zeker graag terug.

57. Gonnie van der lee

Wij hebben heerlijk geeten bij de eeterij.
    Wij hebben een wandeling gemaakt door de menu kaart en dat is een aanraden het was super.
    Als we weer in nederland zijn van uit gran canaria komen we zeker weer langs.

58. Mariëtte vd Veerdonk

Erg lekker gegeten hele fijne bediening de complimenten aan jullie.

59. Andre Spijkers

Naast het goede eten is vooral de vriendelijke bediening geweldig.

60. Linda Joseph

We waren voor een paar dagen in Den Bosch en ik was op zoek naar een goed restaurant, dat was moeilijk omdat er heel veel waren. We hebben dit restaurant uitgezocht en het was ons zeer goed bevallen het eten was heerlijk en het personeel zeer vriendelijk. We zullen dit restaurant zeker bij vrienden aanbevelen.

61. Ron en Tineke Siepel

Gezellige bistro. Vriendelijk personeel. Eten was zeer smaakvol.
    Was onze eerste keer maar komen zeker terug!

62. Gisteren 18 sept gezellig en goed gegeten.

63. Ton v.d. Wosten

Gezellige sfeer in leuk ingericht restaurant.
    3-gangenmenu uit redelijk uitgebreide keuzemogelijkheden.
    Weinig groente en verhouding prijs-kwaliteit was matig.
    Verse aardbeien waren niet aanwezig, we betaalden wel de volle prijs voor het nagerecht.

64. We zijn gisteren, zondag 10 sept. Met ons gezin wezen eten.
    Bediening was goed, wat betreft eten zijn we eigenlijk beter gewend van de Eeterij. Viel een beetje tegen.

65. Zeer luidruchtig en druk meerdere malen om drankjes moeten vragen en dessert wat maar niet wilde komen. Tevens flinke fout in rekening!

66. Heerlijk gegeten is een gezellige omgeving met prima bediening. Met een zeer persoonlijk toetje. :)

67. Heerlijk gegeten, in een fijne sfeer en met vriendelijke bediening 😊

68. Grard van Soest

Zaterdag gereserveerd en gegeten bij de Eeterij. Vriendelijk personeel, dat echter in ons geval met de gedachten elders was. Soms best even wachten voor er iemand langs kwam en nog reageerde ook, terwijl het lang niet vol zat. 2x wat besteld waar we later nogmaals om moesten vragen.
    Kwaliteit eten redelijk, voor de gevraagde prijs waarschijnlijk goed. zalm had iets gaarder gemogen. Afrekenen weer erg langdurig, persoon aan kassa moest eerst in de keuken gaan checken hoe het ook weer zat. Niet echt enthousiast.
    Volgende keer toch ergens anders.

69. M.v.d. Dungen

Bediening vriendelijk, eten vrij goed. Bavette prima, saus miste wat pit. Hetzelfde met het limoncelloparfait. Viseter was tevreden.
    Goede avond in een goed bezet restaurant.

70. Heel gezellig, vriendelijke bediening, geen te lange wachttijd. Lekker eten tegen redelijke prijs.

71. Prima 3-gangen menu gehad! Jammer dat je vanaf 21:00 praktisch alleen zit op een vrijdagavond, dat ben je niet gewend in Den Bosch. Echt natafelen is er dan niet bij.

72. Was heel gezellig kwaliteit goed en bediening was prima erg vriendelijk.

73. Pj.pijnenburg

Wij vonden het erg goed en vriendelijke bediening. We komen zeer zeker weer terug.

74. Lekker gegeten, goede service. Prima prijs / kwaliteit verhouding.

75. Heerlijk gegeten. Het duurde wel lang voor er iemand langs kwam om het eerste drankje op te nemen. Daarnaast duurde het weer lang voordat deze geleverd werd en voordat de kaart kwam. Toen de bestelling eenmaal opgenomen was kwam het eten en drinken wel in een normaal fijn tempo..

76. Betty van Leeuwen

Ondanks dat wij geen geprinte E ticket van gift for 2 bij ons hadden was dat geen probleem. We konden de bevestiging ter plaatse aan hun doormailen. Tot overmaat v ramp stootte ik nog een glas wijn om en we zagen pas later dat deze niet in rekening was gebracht. Service 👍

77. Eten was lekker, maar niet super. De gamba's waren heerlijk! Spare-ribs daarentegen niet zo. Toetje was weer heerlijk! Het is een prima restaurant, maar je moet er niet te veel van verwachten! Gewoon een leuk eet-café.

78. Lisa de vries

Erg lekker gegeten, ze hadden na mijn idee beetje weinig personeel staan waardoor het lang duurde voordat we drinken kregen en de kaart.

79. Uitstekend gegeten bij De Eeterij. Leuke en goede bediening. Prijs/kwaliteit prima.
    Voor herhaling vatbaar

80. Nico A.J. Rip

Aanrader. Lekker gegeten. Leuke bediening. Was niet de eerste keer dat we daar waren, zeker niet de laatste keer

81. Christ van Esch

Vlotte bediening, kwaliteit en smaak ruim voldoende. Prijstechnisch prima en zeker n aanrader.....maar dat is al jaaaaren......

82. Anja Snepvangers

We hebben heerlijk gegeten bij Bistro de eeterij.
    Prijs heel aantrekkelijk, genoeg keuze.
    Maar vooral ook een fijne sfeer en de bediening perfect.

83. Marco van Valburg

Heerlijk gegeten met ons team, veel lol gehad in combinatie met lekker diner en prima gezellige bediening. Bevestiging van onze keus, ook namens het team dat nog niet eerder op deze locatie is geweest..

84. Kerybin

Heerlijk gegeten, een verrassend gerecht.
    Vriendelijke serveerster.

85. Wij hebben heerlijk gegeten en vriendelijke personeel.
    Ik vind het alleen jammer dat bij het dessert geen echte slagroom zit.

86. C. van de Pol

Gezellige sfeer, prima bediening en goede kwaliteit van de maaltijd. We gaan er zeker nog eens terug.

87. Het eten was heerlijk. Vriendelijke bediening.

88. Prima restaurant. Heerlijk eten, prettige bediening en goede prijs-kwaliteitsverhouding.

89. Goed eten voor een goede prijs. Wijnkaart is top

90. Gezellig en knus restaurant met een prima bediening.
    We hebben daar heerlijk gegeten.
    Een goede reden om terug tekomen

91. jolanda

Het was heerlijk, gezellig en leuke bediening. Super!

92. De sfeer was erg slecht. Donker en krap, meer staat me niet bij.

De service liet qua ervaring te wensen over. Bij het uitleveren niet weten wie wat heeft besteld en keer op keer vragen. Er kon geen lachje vanaf.

Voorgerecht was... Ham met meloen, een plak beenham had niet ondergedaan voor wat ik op heb, want het was erg flauw. De verhouding met de meloen was er niet. 8 kleine uitgeschepte bolletjes. Zonde.

Als hoofdgerecht spareribs. Droog, meer kan ik er niet van maken. Mijn vrouw had een mixed grill. De kip lees op soepvlees, maar was wel mals. De rest van het vlees was droog.

Het nagerecht was koffie en een dame blance. We hebben alleen de koffie gezien, maar vonden het wel prima zo.

1,7
  93. a.van esch

Altijd prima, lekker eten, goede sfeer en leuk personeel. Altijd weer iets om naar uit te kijken.

94. Tom Markus

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening.

95. Paul Hullegie

Vlotte bediening
    Lekker eten
    Zalm kwam uit de diepvries. Dat was iets minder. Voor het overige prima kwaliteit

96. Hennie en Gerda Antonis

Erg lekker gegeten. Fijne ontvangst en uitgebreide menukaart om onze gerechten uit te kiezen. Smaak was voortreffelijk en de porties waren groot genoeg. Prijs-kwaliteit is prima. Komen zeker nog een keer terug.

97. Heerlijk op ons gemak gegeten.
    Keuze genoeg, personeel vriendelijk en kundig.
    Eten was voortreffelijk.
    Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.

98. Natasja

Heerlijk gegeten met familie. Heel veel keuze. Super goede bediening. Uitstekende prijs - kwaliteit verhouding.

99. Majorie Mulder

Erg gezellig en lekker gegeten. Personeel erg vriendelijk en een tijd tussen de gerechten was precies goed. Ik miste zelf een fris nagerecht op de kaart. Veel zoet.
    Zeker een aanrader.

Volgende pagina