Betaald parkeren op de buitenhaven en havensingel, of in de diverse parkeergarages in het centrum.

Centraalstation is op loopafstand van onze Bistro vanaf daar vertrekken ook de stad en streekbussen

Uitzonderingen

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan
  • 5 mrt

Bistro de Eeterij,

We zijn 6 dagen per week geopend vanaf 17:00. Uw tafel reserveren is mogelijk tot 21:00

De bladeren vallen weer van de bomen...
Check nu onze vernieuwde herfstkaart.

In een van de mooiste straten van Den Bosch, in de directe omgeving van de gezelligste uitgaansgelegenheden van de stad, vindt u onze Bistro "De Eeterij". In ons restaurant staat gemoedelijkheid, een ongedwongen sfeer en het Brabantse welkom centraal.

De ambiance van de locatie, ons personeel en het verrassende, speciaal voor u samengestelde menu, zorgen voor een onvergetelijk avondje uit !

4. Betalen American Express Visa Master Card pin

1226781962 87
1262091153 77
1389204240 87
1502193650 81

1. Mooie locatie in hartje Den Bosch.
    Vanbinnen gezellig ingericht.
    Bediening ging wat langzaam na een half uur pas iets te drinken na binnenkomst.
    Eten was lekker echter wel karig opgediend je mist wat aankleding met wat groente en salade.
    Je krijgt 1 schaaltje friet en als je bijbesteld kwam het bij ons pas toen het vlees/vis al op was en staat daar wel 2,50 euro.
    Jammer.
    Ik had zelf vis besteld en dat was diepvries vis en verwacht je niet als je gemiddeld 43 euro hebt betaald.
    Drinken was aan de dure kant ruim 3 euro voor een ijsthee.
    Al met al leuk restaurant maar geien de prijs meer culinair verwacht.

2. Peter van 't Sant

Het eten was lekker. Wel vonden we dat er veel te weinig groente en/of sla in het menu zat.
    Jammer was dat men geen rekening wenste te houden met een persoon die niet van kaas houdt en de reactie hierover was onplezierig. En nog teleurstellender was dat de waterprijs ruim 5 euro per fles was en toen ik er wat van zei, gezegd werd u had ook om een karaf kraanwater kunnen vragen terwijl dat niet gezegd was vooraf. Al met al ruim 450 euro uitgegeven en toch niet het gevoel als gewaardeerde klant behandeld te zijn.

3. A. van Oost

Fijn, sfeervol en smaakvol eten in deze Bistro. Voor een nette prijs. Zeer speciaal interieur.

4. Heerlijk gegeten, avondvullend en super enthousiast personeel die het graag persoonlijk maken.
    Enige wat wij jammer vonden was dat je met de HEMA-lekkerweg kaart geen gebruik kan maken van het 3-gangen keuze menu. Wij kregen het hoofdgerecht van de hemabon, maar moesten daardoor het voor- en nagerecht los betalen waardoor het uiteindelijk nog best prijzig was.

5. Het restaurant ligt aan het water en tegenover de bioscoop. We hebben goed gegeten voor een middenklasse restaurant. De porties zijn niet groot maar dat is oké. Het eten smaakt goed en de bediening is vriendelijk. Na een lange tijd gevraagd wanneer we het eten konden verwachten en kregen te horen dat de keuken onze bestelling was vergeten. Daarna redelijk snel onze maaltijd gelukkig. Niet zo netjes dat er niets gecompenseerd werd (bv drankje van het huis) vanwege het lange wachten. Leuke aankleding met veel religieuze dingetjes.

6. Hans strijers

We hadden twee keer eenden bortst, het vlees van mijn vrouw was perfect goed van smaak en mals. Mijn stukje vlees was te taai, moeilijk eetbaar, jammer. Het garnalen voorgerecht was meer dan perfect.

7. Wies Kuypers

We hebben met 10 dames heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk. Eten erg lekker en goeie sfeer.
    Een klein minpuntje, spuitbusslagroom bij het toetje.

8. We hebben genoten van de brabantse gezelligheid, goed en heerlijk eten.

Prima tent!

9. L. Drubbel

Het is verrukkelijk, maar prijzig.

10. Pluspunten: supersnelle bediening, goed eten, maar minpunt is het lawaai; we bezochten de Eeterij zaterdagavond dus dan zit het vaak vol. Gevolg is dat door de akoestiek het erg lawaaierig is. Rustig met elkaar praten lukt nauwelijks. Voor het eten en de top bediening komen we zeker nog terug!

11. Willem en Thea

Heerlijk gegeten, leuke ambiance, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

12. Jean-Pierre en Greet

Vlotte en goede bediening. Heerlijke gerechten.

13. Annoesjka en Arnold

Verrassend goed restaurant. Gezellige bediening en mooi restaurant. We komen zeker een keer terug.

14. Cobie de Beer

Gisteravond heerlijk gegeten bij de Eeterij. Vriendelijk personeel en een vlotte bediening.

15. Was redelijk vol maar niet echt druk. De bediening rende hard maar kon het niet goed overzien. Verder papieren bakjes voor sauzen en mayonaise. Dus meer een simpel eetcafé dan een restaurant waar je gezellig uit eten gaat.

16. Johan Koenen-Oel

Wij hebben spontaan zaterdagmiddag een tafel voor 3 besteld, hadden een vriend uit Venlo op bezoek, had wel veel over de eterij gehoord maar nooit geweest, het was vanaf het begin een beleving fijne bediening, lekker eten en dat ook nog tegen normalen tarieven, wij hebben alle drie genoten, gaan er zeker naar terug.
    Dank voor de fijne avond, dit zonder iemand tekort te doen☺

17. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug.
    Fantastisch vriendelijk personeel, je voelt je gewoon alsof je thuis op de bank zit te eten... Zo gemoedelijk.
    Bedankt voor de heerlijke avond.

18. We hebben gisteravond met 2 personen in de Eeterij gegeten. De bediening was erg hartelijk, echter het duurde erg lang voor de gerechten door kwamen. Het eten was prima, maar niet bijzonder. De drank vonden we in verhouding ontzettend duur. Bijna 6 euro voor een fles bronwater van nog geen liter oud buitensporig.

19. Bediening en personeel was goed, tapas toren was lekker maar producten waren koud als je bij het begin van de 6 producten begint.
    Warmhoud plaat zou beter zijn.
    Verder was alles lekker, zeker een zaak om terug te gaan.

20. Machteld Lefeber

Ik vond het eten wel oké maar niet spannend smaken en eruitzien.
    De sausjes waren ook standaard en gebruikt voor bijna alle gerechten.
    De wijn was oké voor die prijs maar uitverkocht na één fles.
    De sfeer was wat oudbollig en die hoge banken zaten vreselijk.

21. Lekker gegeten, prima bediening. Wijn en koffie zijn wel aan de prijzige kant

22. Eten was goed alleen het drinken erg duur (€ 3,15 voor icetea)

23. David van Gelder

We zijn bij Bistro de Eeterij terecht gekomen omdat we een cadeau check gekregen hadden voor een hoofdgerecht voor twee personen. Wij waren zeer verrast over de sfeer, de service die we kregen en het eten. Is wat ons betreft zeker een aanrader.

24. Met een restaurantcadeaubon tijdens een stedentripje bij De Eeterij gegeten. Menu genomen, lekker gegeten. Ondanks de drukte alle aandacht voor de gasten, echte gastvrijheid!

25. Hallo wij komen met de boot div keren per jaar in den bosch en bij jullie eten
    Maar wij hebben gisteren bij jullie gegeten met drie personen we vonden het allemaal tegen vallen
    De volgende keer dat wij in den bosch zijn gaan we niet bij jullie eten

Gr John

26. Heerlijk gegeten, een heel gezellig restaurant. Fijne service, en attent, en vriendelijk personeel.

27. Van leijenhirst

In tijden niet zo lekker gegeten in een restaurant. Alles even leker en van hoge kwaliteit. Als we weer in de buuer zijn gaan we zeker wederom daar eten.
    Dikke 10

28. Niels &Caroline

Super vriendelijk ontvangen, sfeervolle ambiance en lekker eten wat wil je nog meer?!
    we hadden de 4 gangen proeverij. Heerlijke gerechten.
    Lang getafeld bijna 4 uur en heel fijn geholpen met een persoonlijke touch!
    Echt een aanrader!
    Als we nog een keer in den Bosch zijn komen we zeker terug!

29. Van de ven

Heerlijk gegeten, en zeker voor herhaling vatbaar en leuke vlotbabbelende gastvrouw!

30. v d Krabben

Het was ons buiten gewoon goed bevallen en voor herhaling vatbaar leuke bistro echt op zijn bosch.

31. Hans en Marion

Heerlijk gegeten in een hele relaxte sfeer. Gezellig gemoedelijk personeel. Gewoon lekker op z'n brabants. Bovendien heel erg lekker. Vooral de carpaccio was heel apart en lekker. Een aanrader.

32. Leuke ingericht restaurant waar de bediening leuk en gezellig is de sfeer is prima.

Wij waren j.l zaterdag 28 juli ons menu bestond uit een lekker tapasje, een voortreffelijk soepje, runderhaaspuntjes heerlijk bereid, en om over het nagerecht te hebben, toen het geserveerd werd dat alleen was kunst de kleuren combinatie perfect, en de smaak daar is maar een woord voor geweldig die combinatie kan niet beter zacht bij zoet een klein beetje bites wat zurig, kortom alleen al voor het nagerecht komen wij terug.

Wij kunnen dit restaurant aan iedereen aanraden 10+

Heerlijk en je kunt er heel lekker eten gezellig rustig en genieten maar.

33. Truus damen -Raes STUDIO 31

Wij hebben wel weer zo lekker zitten genieten van het lekker etentje bij jullie en het was zo gezellig echt een aanrader je krijgt echt genoeg en super veel.
    Dus tot de volgende keer.

34. John den Houter

Tijdje geleden gegeten.
    Nieuwe kaart. Heerlijk gegeten.
    Kom zeker een keer terug.

35. Lex Dittmar

Uitstekend restaurant. Prima bediening en uitstekende keuken. Wel van te voren reserveren.

36. Bernard

Prima, gezellige sfeer. Niets op aan te merken.
    Tip. Vervang de cleaner bij het afruimen van de tafels door b.v. water met Neutral afwasmiddel. Het reinigen van de tafels met de "wc-eend" die jullie nu gebruiken komt de nog tafelende mensen niet ten goede!
    Succes!

37. Kerkdriel

38. Desiree

Leuk restaurant leuke bediening, eten was lekker.

39. Lucienne van Heertum

Fijn restaurant met prima keuken en leuke ontspannen sfeer. Wij gaan er regelmatig eten!

40. Patricia van strien

Heerlijk gegeten. Mooie gerechten en mooi opgediend. Vriendelijk personeel.

41. Mijn vriendin en ik hebben woensdag avond heerlijk gegeten. Alleen jammer dat ze de vegetarische lasagna niet meer hadden.
    Daarom voor de kabeljauw met garmnaaltjes gegaan en mijn vriendin had panga/zalm medaillon. Was lekker!

42. Wij komen vaker bij dit restaurant. Het eten is echt een aanrader, de kok zal wel erg goed zijn. Kwaliteit is ook altijd constant goed.

Aanrader: Carpaccio, als liefhebber bestel ik deze vaak en in diverse restaurants. Alleen hier maken ze hem net anders dan gemiddeld. Ga het zelf eens proberen zou ik zeggen.

Afgelopen zaterdag duurde het soms wat langer voordat onze bestelling van drinken werd bezorgd, dit heb ik de eerdere keren niet meegemaakt. Eigenaresse ging het in ieder geval meenemen in de feedback. Waarschijnlijk was er een nieuw personeelslid. Dus incident!

43. Wat een leuk restaurant!
    Superleuke bediening, erg lekker eten en een gezellige sfeer.
    Kortom: Wij komen zeker nog een keer terug!

44. We werden hartelijk ontvangen en kregen een duidelijke uitleg over de keuze die we hadden met onze bongo bon. Er was tijd voor een toffe babbel. De uitstraling van de zaak is het rondkijken waard. Zeer vlotte bediening. Lekker gegeten met seizoensproducten. Prijs kwaliteit was zeker in orde.

45. Opnieuw lekker gegeten bij de Eeterij en weer was alles naar wens. Vriendelijk personeel en prima bediening. Eten was van prima kwaliteit en het concept voor 3 gangen menu biedt veel mogelijkheden.

46. Stefanie

Gezellige sfeer en bediening! Eten was super!

47. M.Schlepers

Met zorg hadden wij gekozen voor bistro de eeterij. Het voor en nagerecht was heerlijk. Het hoofdgerecht minder. Mijn vlees was taai en er zaten veel spiertjes in.
    Vooraf hadden we een broodplankje, later bleek je een keus te hebben uit 2 soorten. Er was er ons maar 1 genoemd en wel de duurste terwijl wij eigenlijk de goedkopere versie ook gewaardeerd zouden hebben. De witte wijn die fris zou moeten zijn was niet koud. De bediening was goed al had degene die bediende een verschrikkelijke harde stem en zeer doordringend ik realiseer mij wel dat deze beste man hier niks aan kan doen.

48. Ik had ruim vooraf gereserveerd vanwege de goede recensies. Het bleek echter druk. Door een aantal grotere gezelschappen was het een enorme herrie waardoor ik mijn gasten zelf nauwelijks kon verstaan. De ligging van mijn tafel was ook niet gunstig. De ober deed weinig poging om hiervoor een oplossing te bieden. Ik ben met mijn gasten eerder weggegaan en heb niet bij de Eeterij gegeten. Jammer!

49. Astrid Schreurs

Super lekker gegeten. Gastvrijheid was top!! Wij bedanken het hele team voor een geweldige avond.

50. E de Haan

Erg leuke avond gehad met 12 man. Leuke bediening in goede Brabantse sfeer.

51. Natalie kwaytaal

Lekker gegeten en prima service.

52. Ines Brouwers

Heerlijk gegeten aan een rustige tafel.
    Sfeer was prima.

Een puntje ter verbetering: of de iPad deed het niet goed of de mensen achter de bar waren er niet helemaal bij, want de drankjes cg koffie duurde erg lang en bij de eerste 2 bestellingen van de drankjes werden verkeerde drankjes gebrach, rode port besteld en tonic gekregen en de 2e keer ipv rode port een glas bier.

53. Van Leerdam

Gezellige bistro in het hartje van Den Bosch.
    Parkeren is vrij moeilijk in de buurt van de bistro.
    Personeel is vriendelijk, maar het geheel maakt een rommelige indruk.
    Gerechten zijn smakelijk, zien er verzorgd uit maar de prijs is aan de hoge kant.
    Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

54. Broeken Albert

Na een dagje fetsen heerlijk gegeten bij de Eeterij!!

55. Een dagje Den Bosch en een diner bij Brasserie de Eeterij, dit is een heel goed en betaalbaar restaurant van hoge kwaliteit. Een uitgebreide kaart met een keuze uit vele gerechten en goed van smaak. Wij komen zeker nog eens terug.

56. S. 5 punten

Super lekker gegeten en een erg gezellige sfeer. Wij komen zeker vanuit Zevenaar terug om een hapje te eten als we weer eens in Den-Bosch zijn!

57. B van lee

Prettige ervaring ,goed en netjes personeel,
    Erg goed gegeten.
    Alleen bij een vegetarische maaltijd hoort geen kroepoek...maar die heb ik aan de kant gelegd.

58. Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving met zeer goed personeel die echt aandacht hebben voor je. Wij waren slechts een keer eerder geweest maar werden direct herkent (ik hoop in positieve zin :)) hebben alweer gereserveerd voor een volgende keer. Een top restaurant met top personeel.

59. Rob & Wil van Elst

Gezellige ontvangst. Zelf te kiezen menu's. Prima advies. Lekker en verrassend eten. Houden rekening met je vertrektijd om de trein te halen.

Kortom, het was een gezellige dag met de Bossche bollen bridgedrive en het afsluitende etentje bij de Eeterij.

Een aanrader.

60. Frans en inge Bevers

Met drie man de proeverij genomen. Heerlijke kleine gerechtjes en er zit voor iedereen wel wat bij, van sushi tot em met allerlei soorten vlees.
    De drie kleine soepjes vooraf waren ook heerlijk.
    De eigenaren en de bediening doen alles om het je naar de zin te maken.
    Tot de volgende keer!

61. Heerlijk gegeten (Gamba's geweldig)

62. Sophie van Lent

We hebben erg lekker gegeten! De medewerkers waren erg vriendelijk en in voor een grapje. Dat is voor mij al een reden om terug te komen. Daarnaast werd er goed rekening gehouden met mijn glutenallergie. De sfeer kan wat beter, de voorkant van het restaurant is afgescheiden van de rest en wij konden zo de bar in kijken. Een plekje buiten met dat lekkere weer zou nog beter geweest zijn maar daar heeft dit restaurant helaas geen ruimte voor aangezien zij tegen de gracht aan liggen. Daarentegen hadden ze daar een goede oplossing voor bedacht namelijk de deuren open gezet zodat er wat zon binnen kwam. De prijs/kwaliteit verhouding is goed, het eten was lekker, de sfeer kan wat beter en de service was perfect. Heerlijke avond gehad met mijn vriendinnen!

63. Heerlijk gegeten, goede sfeer en vriendelijk personeel. Alles was lekker, voor hoofd en nagerecht werd keurig opgediend.

64. Willem Rosmalen

Dit was de 2de keer dat wij bij bistro de eeterij hebben gegeten, dit keer hadden wij een sharing dinner gedaan.
    In 1 woord geweldig! Het eten was heerlijk en in mooie porties. Het personeel wat er rondloopt is super goed in het helpen van gasten en loopt altijd rond met een glimlach.

Zeker een aanrader, wij komen terug!

65. Postema

Goede bediening en heerlijk gegeten.

66. Peter Berkers

Het eten en de wijn was goed. Jammer dat de bediening niet vlot genoeg was. Te lang wachten op de kaart, op de gerechten en op de rekening. Geen persoonlijke aandacht.

67. Vanessa

Zoals altijd weer heerlijk gegeten en genoten van de gezellige sfeer. Wij komen hier al jaren en hopen nog lang te blijven komen. Jammer dat de nagerechten kleiner zijn geworden vergeleken met vroeger en helaas geen amuse meer vooraf, maar zowel voor, hoofd -en nagerechten smaken altijd voortreffelijk!

68. Bistro de Eeterij in Den Bosch biedt een ruime keuze aan echt heerlijk eten in een hele gemoedelijke, sfeervolle Brabantse sfeer en dat alles voor hele nette prijzen!
    Als je er één keer bent geweest, ga je vaker. Een echte aanrader dus!!

69. R. van der Vliet

Opnieuw weer heerlijk gegeten. De gastvrouw en gastheer waren wederom ontzettend klantvriendelijk en vrolijk. De sfeer is erg gezellig. Wij blijven hier vaker komen!

70. Rob en Marijke nijboer

T was weer super.
    Voor de 4e keer geweest. En iedere keer heerlijk gegeten.
    Carpaccio echte aanrader.

71. We hebben lekker gegeten met 6 volwassenen. Ongedwongen restaurant, vlotte bediening en veel keuze.

72. Carla Gloudemans

Het was voor ons de 1e keer dat we daar zijn wezen eten. Maar onze ervaring die we opgedaan hebben is dat je er heerlijk kunt eten in een gezellige amicale sfeer. Helemaal top.

73. Jammer dat je met giftforyou bonnen de hoofdprijs betaald en uiteindelijk duurder uit bent. Denk je voordelig te kunnen gaan eten, ben je duurder uit. Geen goed beleid.

74. Jaap Rentmeester

Je voelt je er zeer welkom na de hartelijke ontvangst om vervolgens heel relaxed te genieten van de heerlijke gerechten en dranken. Gaan we vaker naar toe!

75. Twee keer geweest, prima eten, goede sfeer en leuke ambiance!

76. Voor een karaf kraanwater 3,50 euro durven vragen. Eten was niet echt warm.

77. Emke tijink

Heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening.

78. Wij hadden een reunie met (oud-)collega's en 10 jaar geleden hadden we op dezelfde plek gegeten, toen ze nog een uitgebreide saladebar hadden.
    Dat was ons toen goed bevallen en nu ook weer. We waren met 10 personen en ik heb geen enkele wanklank uit ons gezelschap gehoord. Iedereen was erg tevreden over het eten, de bediening, de entourage in het algemeen.
    Dus wat mij betreft komen we hier bij de volgende reunie weer heel graag eten.
    Wij waren met een groep, die afkomstig is uit het onderwijs. Wij geven bijna nooit geen tienen. Een acht is een heel hoog cijfer, maar deze keer geven wij het cijfer 9.
    Een 10 is praktisch onhaalbaar, dan moet er werkelijk helemaal niets fout/mis zijn.

79. A. de Wilt

Overheerlijk gegeten in een goede sfeer.

80. Heerlijk gegeten. En helemaal top dat er rekening werd gehouden met mijn lactose intolerantie! Er was zelf lactosevrij ijs! Er hangt een gezellige sfeer en heel vriendelijk personeel!!

81. We hadden een top ervaring. Bediening was zeer behulpzaam en vriendelijk, eten was ook lekker!

82. Huib Elshout

Leuk restaurant om gezellig te eten, ook de kwaliteit van de gerechten was prima in verhouding met de prijs. Zeker aan te bevelen.

83. M.Habraken

Gisteren lekker gegeten heerlijke goed gevulde salade en lekker vlees mijn vrouw is heel gevoelig voor toevoegingen in het eten maar zij heeft nergens last van gehad. Dus het eten was goed bereid.
    Hele leuke en vlotte bediening en er is een leuke ontspannen sfeer.
    Aanrader hoor.

84. Nicoline Phenning-Sno

Nee, dit restaurant zal ik niemand adviseren. Het vlees was heel erg taai. Ik kon het niet eten. Ook het vlees van mijn man viel erg tegen.

85. Afgelopen week weer een keer geweest. Altijd goed. Leuke warme sfeer. Eten was deze keer toch wat minder. De carpaccio was heel erg koud waardoor minder smaak. De zeewolf welke buiten de kaart was, was aan de buitenkant redelijk droog. Verder wel lekker. En ja ook wij vinden koffie prijzig maar met het glaasje slagroom met drupje likeur wel lekker. Dus al met al... prima voor een gezellige avond.

86. Karin snels

Lekker en gezellig gegeten, t dessert bosvruchten ijs was zo lekker dat ik er bijna nog wel 1 luste😁

87. Super gegeten en goede service!

88. Joke Verhoef/Peter van de Kraats

Restaurant zag er gezellig en verzorgd uit. Voorgerecht was ontzettend lekker. Hoofdgerecht was qua vlees lekker, maar qua groenten bedroevend. Dit was meer garnering dan groente te noemen. Gemiste kans. Al serveer je maar een bakje appelmoes o.i.d dan had je nog iets gehad. Nu moest ik het doen met een paar sliertjes wortel. Personeel draagt kleding wat niet overeenkomt met de luxe uitstraling van het restaurant. Gaten in broek en gympen vind ik persoonlijk niet kunnen in een dergelijk restaurant. Dat vind ik meer bij een eetcafé passen. Qua klantvriendelijkheid vond ik het mager. Conclusie: restaurant heeft zeker potentie om een mooi product te bieden, maar zal kritisch mogen kijken naar personeel en samenstelling van het hoofdgerecht.

89. Gisteravond heerlijk gegeten met 4 vrienden. We kozen voor een 3 gangen menu maar omdat we in plaats van het dessert nog een tussengerecht wilden was dat geen probleem. Na de paddenstoelen soep kregen we een trio van tonijn waarvan met name de gebakken tonijn met een krokante laag erg lekker was. Als hoofdgerecht kregen we Zeeduivel met een lekkere pikante pasta. Al met al een geslaagde avond waaraan de vriendelijke bediening ook heeft bijgedragen.

90. De Eeterij is een gezellig restaurant in het hartje van Den Bosch. De bediening is vriendelijk en alert. De kwaliteit van het eten is goed, maar iets teveel leunend op standaardbijlagen: droge rijst, plukje rucola, sausje, blokje nougat bij de koffie. De ossenhaaspuntjes waren heerlijk mals, het dessert van het huis vond ik iets te karig, nouvelle cuisine-achtig. Iets minder keus op de kaart, en dan iets meer werk van de smaakcombinaties en presentatie zou mijn waardering opkrikken. Nu vind ik de prijs-kwaliteit net een goede voldoende.

91. Heerlijk gegeten genoten en verwend

92. Erg lekker gegeten en gezellig personeel. Komen zeker nog een keer.

93. Hetty van Honk

Vergeleken met de vorige keren viel het erg tegen.
    De wachttijd was lang terwijl toen wij vertrokken het restaurant half leeg was.
    Het betreft voornamelijk de bar. Meerdere malen herhaaldelijk naar het drinken moeten vragen.
    Ook bij het nagerecht was de keuze van 2 personen op koffie met een likeurtje gevallen en na nogmaals vragen kregen wij dit toen de rest van het gezelschap hun nagerecht al op had.
    De prijs van de coquiles (die lichtelijk verbrand waren) vond ik erg duur.

94. Het was super. Eten was top. Ga zo door en we komen zeker nog een keertje terug.

95. Ruime menukaart, voor ieder wat wils. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteit-verhouding is in orde en je kunt gezellig in het restaurant eten. Echt een avondje uit!

96. Herman de Vries

In principe een gezellig ingericht restaurantje, vriendelijk personeel en lekker eten voor een passende prijs. Een paar kleine kritiekpuntjes: Wat me wel stoorde was het kacheltje dat naast ons stond; lekker dat het warm is, maar het ding zoemde de hele tijd maar door, vrij irritant geluid. Verder was m'n nagerecht (kaasplankje) niet helemaal wat ik er van had verwacht, had m.i. iets meer aangekleed kunnen worden. Al met al wel een leuke avond gehad, kan het restaurant verder wel aanraden.

97. Het eten was lekker en het restaurant was sfeervol. Het was bovenverwachting.

98. jacob kwakernaak en Elise van dijk.

Heel erg goed. De sfeer was heel goed lekker ruimte voor gesprek en privacy. Eten was heel goed. Bediening professioneel.

99. pauline van der Matten

Eigenlijk ben je verplicht om een drie gangen menu te nemen. Ook al neem je twee gangen zoals wij hebben gedaan dan betaal je voor drie gangen. De reden waarom we maar twee gangen namen is omdat we te lang op het hoofdgerecht moesten wachten.

Volgende pagina