Betaald parkeren op de buitenhaven en havensingel, of in de diverse parkeergarages in het centrum.

Centraalstation is op loopafstand van onze Bistro vanaf daar vertrekken ook de stad en streekbussen

Bistro de Eeterij,

Beide pinksterdagen geopend vanaf 17:00.
Dinsdag 22 mei gesloten.

We zijn 6 dagen per week geopend vanaf 17:00. Uw tafel reserveren is mogelijk tot 21:00

We hebben een vernieuwde menukaart,
nieuwsgierig geworden kijk vlug verder.....

In een van de mooiste straten van Den Bosch, in de directe omgeving van de gezelligste uitgaansgelegenheden van de stad, vindt u onze Bistro "De Eeterij". In ons restaurant staat gemoedelijkheid, een ongedwongen sfeer en het Brabantse welkom centraal.

De ambiance van de locatie, ons personeel en het verrassende, speciaal voor u samengestelde menu, zorgen voor een onvergetelijk avondje uit !

5. Betalen American Express Visa Master Card pin

1353931908 88
1374201121 87
1462034377 84
1522842016 81

1. Wij komen vaker bij dit restaurant. Het eten is echt een aanrader, de kok zal wel erg goed zijn. Kwaliteit is ook altijd constant goed.

Aanrader: Carpaccio, als liefhebber bestel ik deze vaak en in diverse restaurants. Alleen hier maken ze hem net anders dan gemiddeld. Ga het zelf eens proberen zou ik zeggen.

Afgelopen zaterdag duurde het soms wat langer voordat onze bestelling van drinken werd bezorgd, dit heb ik de eerdere keren niet meegemaakt. Eigenaresse ging het in ieder geval meenemen in de feedback. Waarschijnlijk was er een nieuw personeelslid. Dus incident!

2. Wat een leuk restaurant!
    Superleuke bediening, erg lekker eten en een gezellige sfeer.
    Kortom: Wij komen zeker nog een keer terug!

3. We werden hartelijk ontvangen en kregen een duidelijke uitleg over de keuze die we hadden met onze bongo bon. Er was tijd voor een toffe babbel. De uitstraling van de zaak is het rondkijken waard. Zeer vlotte bediening. Lekker gegeten met seizoensproducten. Prijs kwaliteit was zeker in orde.

4. Opnieuw lekker gegeten bij de Eeterij en weer was alles naar wens. Vriendelijk personeel en prima bediening. Eten was van prima kwaliteit en het concept voor 3 gangen menu biedt veel mogelijkheden.

5. Stefanie

Gezellige sfeer en bediening! Eten was super!

6. M.Schlepers

Met zorg hadden wij gekozen voor bistro de eeterij. Het voor en nagerecht was heerlijk. Het hoofdgerecht minder. Mijn vlees was taai en er zaten veel spiertjes in.
    Vooraf hadden we een broodplankje, later bleek je een keus te hebben uit 2 soorten. Er was er ons maar 1 genoemd en wel de duurste terwijl wij eigenlijk de goedkopere versie ook gewaardeerd zouden hebben. De witte wijn die fris zou moeten zijn was niet koud. De bediening was goed al had degene die bediende een verschrikkelijke harde stem en zeer doordringend ik realiseer mij wel dat deze beste man hier niks aan kan doen.

7. Ik had ruim vooraf gereserveerd vanwege de goede recensies. Het bleek echter druk. Door een aantal grotere gezelschappen was het een enorme herrie waardoor ik mijn gasten zelf nauwelijks kon verstaan. De ligging van mijn tafel was ook niet gunstig. De ober deed weinig poging om hiervoor een oplossing te bieden. Ik ben met mijn gasten eerder weggegaan en heb niet bij de Eeterij gegeten. Jammer!

8. Astrid Schreurs

Super lekker gegeten. Gastvrijheid was top!! Wij bedanken het hele team voor een geweldige avond.

9. E de Haan

Erg leuke avond gehad met 12 man. Leuke bediening in goede Brabantse sfeer.

10. Natalie kwaytaal

Lekker gegeten en prima service.

11. Ines Brouwers

Heerlijk gegeten aan een rustige tafel.
    Sfeer was prima.

Een puntje ter verbetering: of de iPad deed het niet goed of de mensen achter de bar waren er niet helemaal bij, want de drankjes cg koffie duurde erg lang en bij de eerste 2 bestellingen van de drankjes werden verkeerde drankjes gebrach, rode port besteld en tonic gekregen en de 2e keer ipv rode port een glas bier.

12. Van Leerdam

Gezellige bistro in het hartje van Den Bosch.
    Parkeren is vrij moeilijk in de buurt van de bistro.
    Personeel is vriendelijk, maar het geheel maakt een rommelige indruk.
    Gerechten zijn smakelijk, zien er verzorgd uit maar de prijs is aan de hoge kant.
    Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

13. Broeken Albert

Na een dagje fetsen heerlijk gegeten bij de Eeterij!!

14. Een dagje Den Bosch en een diner bij Brasserie de Eeterij, dit is een heel goed en betaalbaar restaurant van hoge kwaliteit. Een uitgebreide kaart met een keuze uit vele gerechten en goed van smaak. Wij komen zeker nog eens terug.

15. S. 5 punten

Super lekker gegeten en een erg gezellige sfeer. Wij komen zeker vanuit Zevenaar terug om een hapje te eten als we weer eens in Den-Bosch zijn!

16. B van lee

Prettige ervaring ,goed en netjes personeel,
    Erg goed gegeten.
    Alleen bij een vegetarische maaltijd hoort geen kroepoek...maar die heb ik aan de kant gelegd.

17. Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving met zeer goed personeel die echt aandacht hebben voor je. Wij waren slechts een keer eerder geweest maar werden direct herkent (ik hoop in positieve zin :)) hebben alweer gereserveerd voor een volgende keer. Een top restaurant met top personeel.

18. Rob & Wil van Elst

Gezellige ontvangst. Zelf te kiezen menu's. Prima advies. Lekker en verrassend eten. Houden rekening met je vertrektijd om de trein te halen.

Kortom, het was een gezellige dag met de Bossche bollen bridgedrive en het afsluitende etentje bij de Eeterij.

Een aanrader.

19. Frans en inge Bevers

Met drie man de proeverij genomen. Heerlijke kleine gerechtjes en er zit voor iedereen wel wat bij, van sushi tot em met allerlei soorten vlees.
    De drie kleine soepjes vooraf waren ook heerlijk.
    De eigenaren en de bediening doen alles om het je naar de zin te maken.
    Tot de volgende keer!

20. Heerlijk gegeten (Gamba's geweldig)

21. Sophie van Lent

We hebben erg lekker gegeten! De medewerkers waren erg vriendelijk en in voor een grapje. Dat is voor mij al een reden om terug te komen. Daarnaast werd er goed rekening gehouden met mijn glutenallergie. De sfeer kan wat beter, de voorkant van het restaurant is afgescheiden van de rest en wij konden zo de bar in kijken. Een plekje buiten met dat lekkere weer zou nog beter geweest zijn maar daar heeft dit restaurant helaas geen ruimte voor aangezien zij tegen de gracht aan liggen. Daarentegen hadden ze daar een goede oplossing voor bedacht namelijk de deuren open gezet zodat er wat zon binnen kwam. De prijs/kwaliteit verhouding is goed, het eten was lekker, de sfeer kan wat beter en de service was perfect. Heerlijke avond gehad met mijn vriendinnen!

22. Heerlijk gegeten, goede sfeer en vriendelijk personeel. Alles was lekker, voor hoofd en nagerecht werd keurig opgediend.

23. Willem Rosmalen

Dit was de 2de keer dat wij bij bistro de eeterij hebben gegeten, dit keer hadden wij een sharing dinner gedaan.
    In 1 woord geweldig! Het eten was heerlijk en in mooie porties. Het personeel wat er rondloopt is super goed in het helpen van gasten en loopt altijd rond met een glimlach.

Zeker een aanrader, wij komen terug!

24. Postema

Goede bediening en heerlijk gegeten.

25. Peter Berkers

Het eten en de wijn was goed. Jammer dat de bediening niet vlot genoeg was. Te lang wachten op de kaart, op de gerechten en op de rekening. Geen persoonlijke aandacht.

26. Vanessa

Zoals altijd weer heerlijk gegeten en genoten van de gezellige sfeer. Wij komen hier al jaren en hopen nog lang te blijven komen. Jammer dat de nagerechten kleiner zijn geworden vergeleken met vroeger en helaas geen amuse meer vooraf, maar zowel voor, hoofd -en nagerechten smaken altijd voortreffelijk!

27. Bistro de Eeterij in Den Bosch biedt een ruime keuze aan echt heerlijk eten in een hele gemoedelijke, sfeervolle Brabantse sfeer en dat alles voor hele nette prijzen!
    Als je er één keer bent geweest, ga je vaker. Een echte aanrader dus!!

28. R. van der Vliet

Opnieuw weer heerlijk gegeten. De gastvrouw en gastheer waren wederom ontzettend klantvriendelijk en vrolijk. De sfeer is erg gezellig. Wij blijven hier vaker komen!

29. HLT van Heertum

Lekker gegeten, maar tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht erg lange wachttijd.

30. Rob en Marijke nijboer

T was weer super.
    Voor de 4e keer geweest. En iedere keer heerlijk gegeten.
    Carpaccio echte aanrader.

31. We hebben lekker gegeten met 6 volwassenen. Ongedwongen restaurant, vlotte bediening en veel keuze.

32. Carla Gloudemans

Het was voor ons de 1e keer dat we daar zijn wezen eten. Maar onze ervaring die we opgedaan hebben is dat je er heerlijk kunt eten in een gezellige amicale sfeer. Helemaal top.

33. Jammer dat je met giftforyou bonnen de hoofdprijs betaald en uiteindelijk duurder uit bent. Denk je voordelig te kunnen gaan eten, ben je duurder uit. Geen goed beleid.

34. Jaap Rentmeester

Je voelt je er zeer welkom na de hartelijke ontvangst om vervolgens heel relaxed te genieten van de heerlijke gerechten en dranken. Gaan we vaker naar toe!

35. Twee keer geweest, prima eten, goede sfeer en leuke ambiance!

36. Voor een karaf kraanwater 3,50 euro durven vragen. Eten was niet echt warm.

37. Emke tijink

Heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening.

38. Wij hadden een reunie met (oud-)collega's en 10 jaar geleden hadden we op dezelfde plek gegeten, toen ze nog een uitgebreide saladebar hadden.
    Dat was ons toen goed bevallen en nu ook weer. We waren met 10 personen en ik heb geen enkele wanklank uit ons gezelschap gehoord. Iedereen was erg tevreden over het eten, de bediening, de entourage in het algemeen.
    Dus wat mij betreft komen we hier bij de volgende reunie weer heel graag eten.
    Wij waren met een groep, die afkomstig is uit het onderwijs. Wij geven bijna nooit geen tienen. Een acht is een heel hoog cijfer, maar deze keer geven wij het cijfer 9.
    Een 10 is praktisch onhaalbaar, dan moet er werkelijk helemaal niets fout/mis zijn.

39. A. de Wilt

Overheerlijk gegeten in een goede sfeer.

40. Heerlijk gegeten. En helemaal top dat er rekening werd gehouden met mijn lactose intolerantie! Er was zelf lactosevrij ijs! Er hangt een gezellige sfeer en heel vriendelijk personeel!!

41. We hadden een top ervaring. Bediening was zeer behulpzaam en vriendelijk, eten was ook lekker!

42. Huib Elshout

Leuk restaurant om gezellig te eten, ook de kwaliteit van de gerechten was prima in verhouding met de prijs. Zeker aan te bevelen.

43. M.Habraken

Gisteren lekker gegeten heerlijke goed gevulde salade en lekker vlees mijn vrouw is heel gevoelig voor toevoegingen in het eten maar zij heeft nergens last van gehad. Dus het eten was goed bereid.
    Hele leuke en vlotte bediening en er is een leuke ontspannen sfeer.
    Aanrader hoor.

44. Nicoline Phenning-Sno

Nee, dit restaurant zal ik niemand adviseren. Het vlees was heel erg taai. Ik kon het niet eten. Ook het vlees van mijn man viel erg tegen.

45. Afgelopen week weer een keer geweest. Altijd goed. Leuke warme sfeer. Eten was deze keer toch wat minder. De carpaccio was heel erg koud waardoor minder smaak. De zeewolf welke buiten de kaart was, was aan de buitenkant redelijk droog. Verder wel lekker. En ja ook wij vinden koffie prijzig maar met het glaasje slagroom met drupje likeur wel lekker. Dus al met al... prima voor een gezellige avond.

46. Karin snels

Lekker en gezellig gegeten, t dessert bosvruchten ijs was zo lekker dat ik er bijna nog wel 1 luste😁

47. Super gegeten en goede service!

48. Joke Verhoef/Peter van de Kraats

Restaurant zag er gezellig en verzorgd uit. Voorgerecht was ontzettend lekker. Hoofdgerecht was qua vlees lekker, maar qua groenten bedroevend. Dit was meer garnering dan groente te noemen. Gemiste kans. Al serveer je maar een bakje appelmoes o.i.d dan had je nog iets gehad. Nu moest ik het doen met een paar sliertjes wortel. Personeel draagt kleding wat niet overeenkomt met de luxe uitstraling van het restaurant. Gaten in broek en gympen vind ik persoonlijk niet kunnen in een dergelijk restaurant. Dat vind ik meer bij een eetcafé passen. Qua klantvriendelijkheid vond ik het mager. Conclusie: restaurant heeft zeker potentie om een mooi product te bieden, maar zal kritisch mogen kijken naar personeel en samenstelling van het hoofdgerecht.

49. Gisteravond heerlijk gegeten met 4 vrienden. We kozen voor een 3 gangen menu maar omdat we in plaats van het dessert nog een tussengerecht wilden was dat geen probleem. Na de paddenstoelen soep kregen we een trio van tonijn waarvan met name de gebakken tonijn met een krokante laag erg lekker was. Als hoofdgerecht kregen we Zeeduivel met een lekkere pikante pasta. Al met al een geslaagde avond waaraan de vriendelijke bediening ook heeft bijgedragen.

50. De Eeterij is een gezellig restaurant in het hartje van Den Bosch. De bediening is vriendelijk en alert. De kwaliteit van het eten is goed, maar iets teveel leunend op standaardbijlagen: droge rijst, plukje rucola, sausje, blokje nougat bij de koffie. De ossenhaaspuntjes waren heerlijk mals, het dessert van het huis vond ik iets te karig, nouvelle cuisine-achtig. Iets minder keus op de kaart, en dan iets meer werk van de smaakcombinaties en presentatie zou mijn waardering opkrikken. Nu vind ik de prijs-kwaliteit net een goede voldoende.

51. Heerlijk gegeten genoten en verwend

52. Erg lekker gegeten en gezellig personeel. Komen zeker nog een keer.

53. Hetty van Honk

Vergeleken met de vorige keren viel het erg tegen.
    De wachttijd was lang terwijl toen wij vertrokken het restaurant half leeg was.
    Het betreft voornamelijk de bar. Meerdere malen herhaaldelijk naar het drinken moeten vragen.
    Ook bij het nagerecht was de keuze van 2 personen op koffie met een likeurtje gevallen en na nogmaals vragen kregen wij dit toen de rest van het gezelschap hun nagerecht al op had.
    De prijs van de coquiles (die lichtelijk verbrand waren) vond ik erg duur.

54. Het was super. Eten was top. Ga zo door en we komen zeker nog een keertje terug.

55. Ruime menukaart, voor ieder wat wils. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Prijs-kwaliteit-verhouding is in orde en je kunt gezellig in het restaurant eten. Echt een avondje uit!

56. Herman de Vries

In principe een gezellig ingericht restaurantje, vriendelijk personeel en lekker eten voor een passende prijs. Een paar kleine kritiekpuntjes: Wat me wel stoorde was het kacheltje dat naast ons stond; lekker dat het warm is, maar het ding zoemde de hele tijd maar door, vrij irritant geluid. Verder was m'n nagerecht (kaasplankje) niet helemaal wat ik er van had verwacht, had m.i. iets meer aangekleed kunnen worden. Al met al wel een leuke avond gehad, kan het restaurant verder wel aanraden.

57. Het eten was lekker en het restaurant was sfeervol. Het was bovenverwachting.

58. jacob kwakernaak en Elise van dijk.

Heel erg goed. De sfeer was heel goed lekker ruimte voor gesprek en privacy. Eten was heel goed. Bediening professioneel.

59. pauline van der Matten

Eigenlijk ben je verplicht om een drie gangen menu te nemen. Ook al neem je twee gangen zoals wij hebben gedaan dan betaal je voor drie gangen. De reden waarom we maar twee gangen namen is omdat we te lang op het hoofdgerecht moesten wachten.

60. Ger Sgroot

61. Voor deze prijs goed gegeten vriendelijke bediening.
    Deze bistro is aan te raden.

62. Zoals altijd lekker gegeten in een gezellige ambiance met prettige bediening.

63. Weer heerlijk gegeten in een zeer gezellige sfeer met hele aardige mensen in de bediening.

64. Enzo

65. Els Vestjens

We waren hier 3 jaar geleden ook al geweest. Toen hebben we ook genoten van al het eten. Zodoende zijn we nu weer terug gegaan. En ook nu weer heerlijk gegeten.

66. Henrica van Kuijk

Alles prima naar onze wens. Wij geven een 10 voor de ruimte die je krijgt aan tafel en t.o.v. andere tafels. Dat is in vele andere gelegenheden in Den Bosch stukken slechter!

67. Danielle Westerhout

We hebben heerlijk gegeten! En wat wij heel prettig vonden was dat er gewoon gezegd werd dat we voor ons zoontje ook gewoon een bordje konden vragen en dat hij wat met ons mee kon eten als we dat liever hadden omdat kinderen niet veel eten. Het hoofdgerecht hebben we wel voor hem besteld en het voorgerecht heeft hij een beetje met ons mee gegeten.

Super service!!

68. Samen met mijn zoon hier ontzettend lekker gegeten. Ze hebben een mooie gevarieerde kaart met 1 prijs voor een 3-gangen à la carte menu. Voor sommige gerechten een kleine (logische) toeslag. Ook erg vriendelijk personeel.
    Ik vond alleen de drank erg duur. € 3, 25 voor een klein kopje cappuccino is prijzig.

69. Gezellige sfeer, vriendelijke en deskundige bediening.
    Wij hebben heerlijk gegeten, kortom voor herhaling vatbaar… TOP!

70. Goed restaurant bediening en eten was zeer goed
    Zijn er terecht gekomen via Gift for you zwaar vervelend die bonnen, je moet hogeschool hebben gedaan als je het wilt snappen.
    Bediening heeft ons zeer goed geholpen 10+

71. Het eten en de bediening waren goed. Het enige rare; Bijbetalen voor extra friet? En zoals al eerder opgemerkt, wat weinig groent. Verder een super avond gehad en voor herhaling vatbaar.

72. Suzanne de Kort

Heerlijk gegeten en gedronken. Attent personeel en supervriendelijk. Iets meer groente zou fijn zijn, verder alles positief.

73. Marian van der Weegen

Het eten was lekker, je miste wel de groenten.
    Bediening was top, heel erg vriendelijk en spontaan.
    Het enigste wat irritant was een hard geluid van een koelkast of iets dergelijks. Dat hoorde je de hele tijd.

74. Niet zo'n goede ervaring betreft de gastvrijheid.
    Tafeltje voor twee aangeschoven aan de bar naast de spoelbak en de uitgang van de keuken. Helaas geen andere mogelijkheden maar kreeg ook niet echt de beleving dat er hard over nagedacht werd. Zijn na het eerste drankje vertrokken, geen excuus, geen drankje van de zaak.

75. Erg lekker gegeten. Leuke sfeer in het restaurant en aardige bediening. Zeker een aanrader!

76. Gezellige bistro met vriendelijk personeel. Helaas is de prijs/kwaliteit minder. 1 Glas lauwe muntthee voor 4 euro vind ik wat veel en 1 strengetje spareribs zonder sauzen, minimale garnering (salade) en een beetje friet, wat weinig. Tip: bij het serveren van spareribs zou je een bakje voor de botten neer kunnen zetten en er een vochtig doekje bij kunnen leggen om je handen te ontvetten. De spareribs waren wel lekker.

77. Heerlijk gegeten bij de Eeterij, wij kozen voor het "sharing diner" een aanrader. Heerlijke gerechtjes die ook leuk werden opgediend. Hoewel het maar €0,55 kostte betaalden wij voor een karafje kraanwater. Wij bestelden ook andere drankjes. Normaal gesproken wordt kraanwater niet meer in rekening gebracht dachten wij. Prettige, vriendelijke bediening die niet opdringerig was.

78. Henk tankink

Lekker eten en hele leuke gezellige bediening

79. E van dongen

Leuke sfeer. Erg krap gezeten vlakbij keuken geen groenten. Was eens maar nooit meer.

80. THEUNISSEN V.D HEUVEL

We hebben lekker gegeten bij de EETERIJ.

81. Het was enorm rustig met 4-5 tafeltjes bezet. Vandaar de lage sfeer score.
    Er liep een MUIS door het restaurant.

82. Prijs en kwaliteit is goed leuke avond gehad zeker voor herhaling vatbaar.

83. A van der Heijden

Slecht. De bediening was heel erg onvriendelijk, opdringerig met wat er gegeten moest worden, bijvoorbeeld er werd 1 dessert voorgesteld.
    De vrouw was volgens mij de eigenaar, we hadden met z'n drieën exact dezelfde ervaring

We zijn gaan eten om een gezellige avond te hebben, maar we gaan daar nooit meer terug naar toe.

84. Lekker eten, leuke bediening, prijs - kwaliteit goed. Kortom fijne avond.

85. Met vier personen gegeten, met a.h. Bonnen. Heerlijk gegeten, keuze uit HEEL de kaart, gezellige bediening. Ondanks drukte, attente bediening!

86. Govaars p.l.j

Via AH deelnemende restaurants kwam ik uit bij u restaurant, ik heb deze geboekt voor 6 personen en wat bleek. Na een consumptie genomen te hebben stelde ik de vraag of ik de bonnen van AH al moest inleveren. Tot mijn verassing zei de bediening mij dat deze niet geaccepteerd werden aangezien ik niet via iens maar direct het restaurant gereserveerd had. Met andere woorden ze konden ons de korting niet geven en heb ik vervolgens de drankjes afgerekend en zijn wij in een ander restaurant gaan eten.
    Al met al toch een heel gezellige avond gehad.

87. Ank en Jan van Hirtum

Heerlijk gegeten. Prima, vriendelijke, klantgerichte bediening. Een aanrader voor iedereen.

88. antoinet hamersma

Oergezellige zaak en heel gastvrij personeel en heerlijk eten. Alles klopte, was een heerlijke avond.

89. Mat Zeegers

Lekker eten in een gezellige omgeving.

90. Dit restaurant is zonder meer een aanrader. De ontvangst, bediening is top geregeld. De keuze in gerechten is groot en van goed niveau. De prijzen zijn ernaar. Dus als wij weer eens in de buurt zijn gaan we weer!!!

91. Heel leuk en sfeervolle bistro. Vriendelijk personeel en een goede bediening. Wij hebben er heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug. Prijs/kwaliteit is prima!

92. Lekker en goed gegeten met zijn 4en 3 gangen en in 2 uur klaar.
    Petje af.

93. Peter Scheffelaar Klots

Buitengewoon goede ervaring. Prima prijs kwaliteit verhouding; uitgebreide keuze via de à la carte menukaart; heerlijk gegeten. Sfeervol ingericht. Ondanks de drukte ( alle tafels bezet 120 personen) goede en vriendelijke bediening. Weinig keuze qua wijn, maar de wijn die op de kaart staat is prima en betaalbaar. Kortom een aanrader! Wij komen hier zeker graag terug.

94. Gonnie van der lee

Wij hebben heerlijk geeten bij de eeterij.
    Wij hebben een wandeling gemaakt door de menu kaart en dat is een aanraden het was super.
    Als we weer in nederland zijn van uit gran canaria komen we zeker weer langs.

95. Mariëtte vd Veerdonk

Erg lekker gegeten hele fijne bediening de complimenten aan jullie.

96. Andre Spijkers

Naast het goede eten is vooral de vriendelijke bediening geweldig.

97. Linda Joseph

We waren voor een paar dagen in Den Bosch en ik was op zoek naar een goed restaurant, dat was moeilijk omdat er heel veel waren. We hebben dit restaurant uitgezocht en het was ons zeer goed bevallen het eten was heerlijk en het personeel zeer vriendelijk. We zullen dit restaurant zeker bij vrienden aanbevelen.

98. Ron en Tineke Siepel

Gezellige bistro. Vriendelijk personeel. Eten was zeer smaakvol.
    Was onze eerste keer maar komen zeker terug!

99. Gisteren 18 sept gezellig en goed gegeten.

Volgende pagina