San Juan in Den Bosch

Cocina Latina & Grill

Cantina San Juan biedt de beste vlees en- visgerechten uit de Latijns Amerikaanse keuken en ook de vegetarische gast heeft bij ons een ruime keus. Van mild gekruid tot lekker pikant, alles is mogelijk en natuurlijk staat de kwaliteit op hoog niveau. De grote eter, liefhebbers van tapas, de kleine ninos, en ook degene die niet persee Latijns Amerikaanse willen eten hebben bij ons een heerlijke avond.

Naast onze gewone kaart hebben wij een wisselend drie gangen keuzemenu waarmee we onze gasten graag verrassen met creatieve nieuwe gerechten voor een zeer betaalbare prijs.

Begeleidend bij onze gerechten heeft u bij ons keus uit typisch mexicaanse bieren, onze homemade sangria, heerlijke coctails waaronder natuurlijk de ‘ famous frozen margarita ‘ en voor de wijnliefhebber hebben wij een mooie kaart samengesteld die uw etentje op een sublieme manier aanvullen.

Op de eerste verdieping van het restaurant vindt u het nog niet zo lang geleden vernieuwde “El Commedore”, een sfeervolle en kleurijke eetkamer. Deze ruimte biedt ook nog 30 zitplaatsen.

Kortom vele mogelijkheden bij Cocina latina en grill San Juan. Wij hopen u dan ook snel te mogen begroeten in ons restaurant en zullen u met veel plezier een echte Mexicaanse avond bezorgen!

Wij zijn 6 dagen per week’s avonds geopend.

Reserveren is dagelijks mogelijk en ook aan te raden. In het weekend is dit in overleg.

1. Personeel

1285312046 93
1320589122 96
1426420348 85
1620444264 87

1. Super lekker gegeten en goede en vriendelijke bediening. Echt een aanrader als je lekker Zuid Amerikaans wilt eten.

2. Het eten was erg lekker, de bediening vriendelijk en behulpzaam. Maar € 16,- voor 2 simpele wraps (zonder bijgerecht) of een enkele kipburger is wel erg duur. We hadden voor die prijs ook wel een bijgerechtje verwacht (al is het maar een bakje sla of guacamole). Mochten ze iets aan de prijzen doen dan komen wij zeker nog een keer eten!

3. Silvia van Gimst

4. Afgelopen woensdag 8 maart met drie vrienden hier gegeten en ik kan niet anders zeggen: het was heerlijk!

Ondanks dat het restaurant niet heel druk was (of dankzij), was de sfeer heel goed. Een hele gemoedelijke plek om gezellig te eten en te borrelen. Eten was heel lekker en van goede kwaliteit! Leuke attente bediening en mooie opmaak van de borden. Ik kom zeker een keer terug!

5. Informele, erg vriendelijke bediening, heerlijk eten, fijne prijs. We komen hier dus zeer snel weer terug! Absolute aanrader.

6. Komen hier regelmatig en behoort tot onze favorieten in Den Bosch.
    Eten is lekker, service is goed.
    Aanrader.

7. Erg lekker en met zorg bereid, ik kan deze Mexicaan aanraden, het personeel was erg aardig. Ik moet wel zeggen dat het wel even duurt voor ze uit serveren mijn enige puntje van kritiek anders had ik 5 sterren gegeven. De sfeer is warm en gezellig.

8. We zijn met zijn vieren naar binnengestapt bij San Juan en waren allemaal blij verrast. Het eten was echt heerlijk en niet duur. Het restaurant heeft vanbinnen een leuke inrichting en sfeer, alleen aan de buitenkant nodigt het niet zo uit om naar binnen te komen. Dat is jammer, want eenmaal binnen is Het restaurant leuk aangekleed en goed verzorgd. De bediening was aardig en we kregen ons eten vrij snel na bestellen.

9. Goede en hartelijke bediening. Heerlijke tapas. Voldoende voor twee personen. Echt een aanrader.

10. Gezellig Mexicaans restaurant in het centrum met een leuk terras voor de deur aan de straatzijde (binnen niet geweest). Zeer vriendelijke bediening. Uitgebreide kaart.

Wij bestelden de fajitas met ossenhaas en een burger. Allebei prima in orde, maar de fajitas wat "kaal" opgediend (geen salade of extra groenten erbij, op een meegebakken ui en tomaat na). Prima koffie na. Aantrekkelijk geprijsd.

11. johan 266 punten

Enorm enthousiaste bediening, dat kan je avond maken of breken. De onze werd gemaakt.

Een sfeervol restaurantje, waar de door mij bestelde burger misschien iets te zout was maar zeker een aanrader en als ik in Den Bosch zou wonen zou ik er zeker vaker komen want al met al heb ik gewoon lekker gegeten.

12. Vanavond wezen eten bij dit goed bereikbare leuke Mexicaanse restaurant, gelegen aan de Kerkstraat in het gezellige Den Bosch.

Alhoewel het restaurant niet helemaal vol zat liet de bediening zo nu en dan op zich wachten, wat opzich wel jammer is want als ze dan uiteindelijk bij je staan zijn ze verder wel vriendelijk en attent.

Het restaurant kent heel wat leuke zitplaatsen voor-twee en een aantal grotere tafels voor meer personen.
    De aankleding is leuk, maar mag (naar mijn mening) wat knusser. Ietwat spelen met licht en of kleuren zou hierbij al volstaan.

Het eten is heel goed, het wordt ook leuk opgediend en gepresenteerd. Daarnaast valt het assortiment aan gerechten prima te noemen.

Hier ga ik graag nog een keer naar terug.

13. Kom hier al minstens 20 jaar. Toen ik nog in Den Bosch woonde zat ik er gemiddeld 1x per week. Voor mij is er maar 1 restaurant in Den Bosch en dat is deze. Nu ik in Alkmaar woon kan ik helaas minder vaak maar als ik die kant op ga dan is het steevast naar dit geweldige Mexicaanse restaurant! Binnenkort ben ik jarig en rij ik speciaal naar Den Bosch om hier te gaan eten! Van mij dus niets dan lof. Tip: De bonensoep, echt geweldig en al die jaren mijn absolute favoriet!

14. Afgelopen week hier gegeten. Was blij dat ik gereserveerd had (donderdagavond), het zat helemaal vol.

Geen voorgerecht genomen, maar een mandje met stokbrood en aioli. Daarna als hoofdgerecht Plato San Juan, drie soorten vlees. Was meer dan voldoende, wat niet vaak gebeurt, ik hield eten over. Mijn vrouw had twee verschillende enchiladas. Was ook ruim voldoende.

Kortom, eten is lekker, smaakvol en meer dan voldoende. Beide serveerders liepen de benen onder hun lijf uit, en bleven ondanks dit erg vriendelijk.

Een aanrader!

15. Al zeker 15 jaar vaste klant.

We hebben al veel Mexicaanse restaurants in binnen- en buitenland gehad, maar nergens zo goed als hier. Lekker vers, heerlijke variëteiten en een uitstekende service! Aanrader wat mij betreft als voorgerecht de Nachos met gehakt en kaas of de Quesadillas en als hoofdgerecht de Sarapes en de Fajita con pollo, maar de steak is ook heerlijk.

Kortom, een echte aanrader!

16. Goede mexicaanse hap, snelle service. Soms wat gehaast, in 10 minuten tijd 3 keer gevraagd of we al konden bestellen. Eten prima en voldoende. Jammer van die verlepte sla overal bij...

17. Erg lekker eten, goede service, meer dan genoeg voor een goede prijs. Aanrader!

18. Martijn & Evelien

Lekker gegeten! Scherpe en goede bediening, staan altijd klaar voor je. Heerlijke enchiladas met rundvlees en kaas! Daarnaast ook een lekkere sangria.

19. Al regelmatig wezen eten. Altijd super! De bediening altijd vrolijk en geeft je genoeg aandacht hoe druk het ook is. In het weekend niet mogelijk te reserveren maar er is altijd wel plaats. Aanrader: Nacho's met gehakt en cheddar cheese. Prijs/kwaliteit gewoon goed!

20. Eline en Erik

21. Erg slecht voer. Veel opgewarmd spul. Veel te zout. Wel genoeg. Voor de liefhebbers in de categorie "doe maar veel, vet en zout".

22. Arno & Jolanda

Met z'n 4en lekker en goed gegeten en niet hongerig weggegaan. De dame's van de bediening waren druk, en bleven vriendelijk.

Was zekers niet de laatste keer dat we geweest zijn.

23. De beste zaak van heel Den Bosch! We eten hier zeer regelmatig en proberen alles uit van de kaart. En de bediening is top! De sfeer is relaxt, gezellig en typisch Mexicaans. Het geeft je een vakantiegevoel! De nacho's met salsa vooraf, de heerlijke salades, de zoete maïs, de lekkere wijnen... Het is hier zo goed!

24. Een heel erg leuk restaurant! Echt een aanrader!

Heerlijk eten...je waant je echt in Mexico!

Erg gezellig en knus, maar vooral Mexicaans ingericht!

Gezellig personeel, geen stijfkoppen, maar vlotte mensen, die ondanks de drukte, altijd tijd hebben voor een babbeltje.

Mijn keus gaat eigenlijk altijd naar het 3-gangen keuzemenu voor €28,50. Niet duur en echt heeeeeerlijk! Ga zo door...

25. Al vaak langs gelopen en nog nooit binnen geweest... Daar is eindelijk verandering in gekomen en ik heb er zeer zeker geen spijt van gehad!

Prijs / kwaliteit verhouding ligt erg goed in dit restaurant! Je proeft dat alles met verse ingrediënten is bereid, de bediening is super en zorgt er voor dat je niets te kort komt. Het restaurantje is leuk aangekleed, heel sfeervol.

Ik ga hier zeker nog eens terug, aanrader!

26. Heeeerlijk!

Ben hier nu 4x geweest en kom graag terug.

Heerlijke bief, maar vooral die gevulde aardappel!

Gezellig personeel.

27. Echt een fantastisch en geweldig restaurant! Lekker ongedwongen sfeertje en erg gezellige uitstraling. Het eten is echt super lekker, en voor ieder wat wils, echt Mexicaans of een lekker biefstukje. En de bediening is echt fantastisch! Beter kun je niet geholpen worden.

28. Zeer gezellig en druk restaurant! Het eten is echt super. Fijne en vriendelijke bediening. Gezellige sfeer en leuke aankleding van het restaurant.

29. Super restaurant! Is echt mn favoriet. Vroeger toen ik nog in Den Bosch woonde ging ik bijna elke week heen. Helaas kan dat nu niet meer. Maar als ik in DB ben, is er maar 1 restaurant waar ik aan denk ;-)

30. Mark

31. Echt een super gezellig restaurant met super lekker eten!

Prijs en kwaliteit is super, gezellig en sfeervol restaurant. Aanrader! Heerlijke inktvisringetjes en garnalen in knoflook...

In het weekend kan je niet reserveren, maar loop binnen en laat je telefoonnummer achter en zodra er een tafeltje is wordt je gebeld, kun je ondertussen gezellig wat drinken bij een van de terassen aan de parade.

32. Binnen hangt een gezellige sfeer. We moesten even wachten op een tafeltje, maar we hadden dan ook niet gereserveerd. Het eten was erg lekker.

33. prijs en kwaliteit is super,gezellig en sfeervol restaurant.Aanrader!

34. echt een super gezellig restaurant met super lekker eten!! ik ga er wel een paar keer in de maand heen.. vooral de camarones ajillo (garnalen in olie) zijn er heerlijk! dikke vette 10!

35. Ze vermelden op hun website dat je de bovenruimte voor een groep kunt reserveren (wilden daar eten ivm huwelijk). Maar, nu blijkt niet op zaterdagavond, dan kunnen ze veel meer mensen 'wegdraaien'.Een centenkwestie dus! Erg jammer...