San Juan in Den Bosch

• do 17:00 - 22:00
  • vr 17:00 - 22:00
  • za 16:00 - 22:00
  • zo 16:00 - 22:00

Cantina San Juan biedt de beste vlees en- visgerechten uit de Latijns Amerikaanse keuken en ook de vegetarische gast heeft bij ons een ruime keus. Van mild gekruid tot lekker pikant, alles is mogelijk en natuurlijk staat de kwaliteit op hoog niveau. De grote eter, liefhebbers van tapas, de kleine ninos, en ook degene die niet persee Latijns Amerikaanse willen eten hebben bij ons een heerlijke avond.

Naast onze gewone kaart hebben wij een wisselend drie gangen keuzemenu waarmee we onze gasten graag verrassen met creatieve nieuwe gerechten voor een zeer betaalbare prijs.

Begeleidend bij onze gerechten heeft u bij ons keus uit typisch mexicaanse bieren, onze homemade sangria, heerlijke coctails waaronder natuurlijk de ‘ famous frozen margarita ‘ en voor de wijnliefhebber hebben wij een mooie kaart samengesteld die uw etentje op een sublieme manier aanvullen.

Op de eerste verdieping van het restaurant vindt u het nog niet zo lang geleden vernieuwde “El Commedore”, een sfeervolle en kleurijke eetkamer. Deze ruimte biedt ook nog 30 zitplaatsen.

Kortom vele mogelijkheden bij Cocina latina en grill San Juan. Wij hopen u dan ook snel te mogen begroeten in ons restaurant en zullen u met veel plezier een echte Mexicaanse avond bezorgen!

Wij zijn 7 dagen per week’s avonds geopend.

Reserveren is dagelijks mogelijk en ook aan te raden. In het weekend is dit in overleg.

Diëten Vegetarisch, lactosevrij en glutenvrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van San Juan in Den BoschFoto van San Juan in Den BoschFoto van San Juan in Den BoschFoto van San Juan in Den BoschFoto van San Juan in Den BoschFoto van San Juan in Den BoschFoto van San Juan in Den BoschFoto van San Juan in Den BoschFoto van San Juan in Den Bosch

Overnachten
Hotels in de buurt »