1. "voortaan word je er op je wenken bediend." Dat staat er op de website. Mag ik even lachen?

We gingen gisteren hier lunchen, aansluitend naar de film. Het eten was lekker, uitsmijter ham en zoete aardappelsoep besteld. Aan de prijs, maar vooruit, daar is nog overheen te komen want het was echt lekker eten.

Maar de bediening? Een aanfluiting. We waren klaar en hebben 20 minuten naar ons bord zitten staren voor we zelf maar bij de bar zijn gaan vragen of we nog een nagerecht konden bestellen. Onze koppen koffie waren een uur eerder al op, maar niet dat er wordt gevraagd of we nog wat wilden drinken.

De jongen kwam met de kaart, haalde de borden weg en ruim een kwartier later zaten we nog te wachten op zijn terugkeer. Toen maar gevraagd of we konden betalen en aangegeven dat we graag nog een nagerecht hadden wil hebben. "O dat is spijtig". En dat was het. Bediening? Maak het even, mijn bejaarde grootmoeder heeft nog meer tempo en beleefdheid.