Activiteiten van Irene B.

1. Irene B.'s profielfoto
    Irene B. heeft een recensie geschreven voor De Sluiswachter

In de winterkoude op weg naar de camping werden we getrokken door brandende kaarsen. Een zeer gastvrije ontvangst op een stille avond. De kachel brandde heerlijk en we mochten een mooi plaatsje uitkiezen. Sfeervolle inrichting. Heerlijk voorafje en keuze uit 28 wijnen die per glas geschonken worden. leuke proeverij van diverse glazen wijn voor schappelijk bedrag.
    Heerlijk gegeten. Borden mooi opgemaakt, smaakvolle combinaties. Zeer jong stel dat de zaak met liefde en passie runt. Had de vakantie iets langer geduurd dan waren we nogmaals terug gegaan.

2. Irene B.'s profielfoto
    Irene B. heeft een recensie geschreven voor Mythos

Smakelijk gegeten, keurige prijskwaliteit verhouding. Zeer gastvrije bediening. Kregen voor- en achteraf een drankje aangeboden.

3. Irene B.'s profielfoto
    Irene B. heeft een recensie geschreven voor De Cacaofabriek

Mooi restaurant, al kwam er door de enorme deuren wel veel koude naar binnen. Erg vriendelijke bediening, van begin tot het einde. Voorgerecht smakelijk. Hoofdgerecht kwalitatief in orde, maar geheel vlak van smaak. Hooguit in de buurt van de kruiden gelegen, maar er niet mee in aanraking gekomen. Balkanschnitzel, dan verwacht je paprika, ui, of smaakvol, maar het was niet meer dan een malse varkenslap met een hoop kaas erop gestrooid. Goed ijsje na. Lekkere wijn. Al met al was het voor de prijs niet slecht (ah actie), maar toch een gemiste kans.

4. Irene B.'s profielfoto
    Irene B. heeft een recensie geschreven voor Preuverie Bekkers Marie

Vier gangen verrassingsmenu. Mooie borden, lekker eten, nette porties. Daarbij lekkere wijnen en hartelijke bediening. Zo wil ik vaker mee uit eten genomen worden ;-)

5. Irene B.'s profielfoto
    Irene B. heeft een recensie geschreven voor Olio
    Nederlands Gerwen

Prettige ontvangst en ambiance. Prima prijs-kwaliteitverhouding (actieweek heerlijk-10 daagse). Smakelijk gegeten. Zeer verzorgd restaurant en sanitair, smaakvol ingericht. Zaak lekker warm. Ook borden goed voorverwarmd. Maaltijd was genoeg, maar een schaaltje aardappelproduct bij het hoofdgerecht had het voor de heren net afgemaakt. Prima kop koffie, was ongevraagd de uitgebreide versie met lekkernijen. Die overigens bijzonder lekker waren, dus geen spijt. Voor herhaling vatbaar.

6. Irene B.'s profielfoto
    Irene B. heeft een recensie geschreven voor Clouds
    Internationaal Deurne

Ditmaal terug via de AH-actie. Twee personen voor 39.50, driegangenmenu. Amuse mooi, maar weinig smaak. Daarna brood met olie en tapenade, die is te grof om te smeren. Bediening hartelijk en gastvrij. Menu zelf: voorgerecht van tonijn was smaakvol en mooi opgemaakt bordje. Hoofdgerecht parelhoen: mals stukje vlees, weinig groenten, 2 aardappelgnocchi. Toetje bolletje yoghurtijs en weckpotje puddinkje. Wijnen lekker 4.50 per glas. We hebben heerlijk gegeten! Zou ik deze prijs per menu betaald hebben, dan was ik niet tevreden geweest. Het is echter begrijpelijk dat er scherp ingekocht is om toch nog iets te verdienen. Aankleding restaurant binnen is sfeervol en verzorgd. Ontvangst en vertrek vriendelijk. Best kans dat we nog eens teruggaan.

7. Irene B.'s profielfoto
    Irene B. heeft een recensie geschreven voor Clouds
    Internationaal Deurne

Lekker gegeten! Op verzoek een tafeltje buiten i.v.m. zeer hoge temperaturen die avond en 2 rokende personen. Op de markt speelde die avond een bandje.

Vriendelijke ontvangst. Geen kleedje of placemats op tafel. Die was vies, potgrond en wat suiker o.i.d. Tot vier keer toe gevraagd of men de tafel af wilde nemen. Zelfs het bestek wilde men erop leggen, wat ik erg onsmakelijk vond.

Eten was goed. Lekker voorgerecht. Vlees was subliem! (lamsrack). Weinig groenten. Kaasbordje was te duur naar het gebodene en ik miste wat noten, druiven en stroop. Er lag wel dadelbrood en wat fruitcompote bij. Wijnen waren lekker en keurig geprijsd.

Uitzicht leuk. Bediening vriendelijk. Toiletfaciliteiten goed.

8. Irene B.'s profielfoto
    Irene B. heeft een recensie geschreven voor Lyf's

De vakantie afgesloten op dit adres. Ook de hond was welkom en kreeg, op ons verzoek, water. We mochten een ander tafeltje nemen, zodat de hond uit de loop lag. Eten heerlijk. Mooi opgemaakte borden, lekkere wijn erbij. Het was gezellig druk. Iedere gang werd prima toegelicht. De aanwezige dame met een enorme spontaniteit. Ook de heren waren overigens erg vriendelijk. Veel eten biologisch van afkomst. Prijs tikje aan de hoge kant, maar het geheel was een fijne lekkere avond!

9. Irene B.'s profielfoto
    Irene B. heeft een recensie geschreven voor Bubbles and Blessings

Onderweg aangelegd voor de lunch. Bediening super vriendelijk en attent, echt een compliment!! Bestelling opnemen duurde vrij lang, maar het was dan ook druk. Koffie en thee dik in orde, netjes verzorgd. Biefstuk met friet en salade mooie portie, netjes verzorgd. Persoonlijk vond ik de biefstuk niet erg mals, maar hij was wel goed gebakken. Lekkere salade, kruidenboter en mayo prettig apart in tipjes. Inrichting erg roze. Veel aandacht voor de kinderen, leuke speelhoek. Hond kreeg water en hondenkoekje, dat werd keurig eerst gevraagd. Lekker gemêleerd publiek, kranten beschikbaar. Prima adres om even aan te leggen. Vloer was tikje smerig, de hond had het er druk mee op zoek naar restjes (pal na de spits).

10. Irene B.'s profielfoto
    Irene B. heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Maaszicht

De eerste echte voorjaarsdag, lekker gegeten op het terras. File voor het pontje, dus lekker veel te zien. Eigenaresse bediende zelf het hele terras, wat (te) lang duurde. Komt weinig vriendelijk over, wat stug. De salade Maaszicht was heerlijk! Flinke stukken kip, volop champignons, pijnboompitjes en cashewnoten. Met blauwe bessen en kaapse kruisbes. Heerlijk en voor herhaling vatbaar. Prima prijs/kwaliteit. De toiletten waren eenvoudig en schoon, maar piepklein. Je moest je om de deur heen manoeuvreren. Ook bij vertrek amper een groet.Terwijl een glimlach zoveel doet en niets kost.

11. Irene B.'s profielfoto
    Irene B. heeft een recensie geschreven voor Grand Café de Smederij

De nieuwe eigenaar heeft de haarden verwijderd. Jammer! Wel heerlijke stoelen en fijn uitzicht op het water.
    De bediening was koel en zakelijk, er kon geen lach vanaf. En dat terwijl in de intro van de kaart staat dat de dames van de bediening met een lach op hun gezicht zijn geboren. Nu, die zijn ze ergens toch echt kwijtgeraakt. Toen we geen fooi gaven, maar wel vriendelijk groetten bij vertrek, kon er geen groet vanaf.
    De borden waren erg mooi opgemaakt, maar de smaak en combi's niet goed. Toast met champignons, spek en ham: spek en ham amper aanwezig. Salade met warme geitenkaas: salade bevatte o.a. rode ui, gewone ui en lente-ui, die was dus oververtegenwoordigd. Het smeerseltje voor op het brood smaakte nergens naar. De wijnen waren lekker en netjes geprijsd.
    Bezoek niet voor herhaling vatbaar.

12. Irene B.'s profielfoto
    Irene B. heeft een recensie geschreven voor Saffraan

Uitstekende ervaring! Ondanks reserveren was de tafel nog niet vrij. Daarom nog een blokje gewandeld. Keurige ontvangst. Sfeervol restaurant. Zitjes erg privé. Mooie aankleding. Bediening zeer correct en vlot. Gerechten bijzonder smaakvol, mooi opgemaakt en voorzien van uitgebreide uitleg. Bijzondere smaken, zacht en zeer smaakvol. Mooie porties. Keuze uit Iraans menu, Afghaans menu, combi van beiden of vrij van de kaart. Voor- en hoofdgerecht, toetje na, 2 consumpties 33.00 p.p. Tafel werd zelfs tussendoor nog eens schoongemaakt. Zeer correcte jongemannen in de bediening. Wij gaan hier graag terug!!

13. Irene B.'s profielfoto
    Irene B. heeft een recensie geschreven voor Restaurant Bark
    Vertaal van English naar Nederlands

Met honger van tafel af!! Prijzig, dat weet ik voorop in deze buurt. De witte droge wijn kostte 7.25 per glas, maar was heerlijk. De geconfijte eendenborst voor 10.50 van de lunchkaart was een bijzonder kleine portie (halve soepkop), met een piepklein stukje toast, geen boter en wat wortelrasp met dressing. De lamszwezerik waren 10 stukjes vlees, zonder enig garnituur voor 12.75. De bediening was vriendelijk. Het restaurant tochtig. Een uur later elders naar binnen gegaan om de maag te vullen.

14. Irene B.'s profielfoto
    Irene B. heeft een recensie geschreven voor L'Anatra

Wat een leuke en heerlijke ervaring! Wij bezochten onverwachts dit restaurant en werden zeer hartelijk verwelkomd: "Ik had u al verwacht en heb een tafeltje voor u vrijgehouden.", We hadden geluk dat er plaats was, alles was verder bezet. We kozen voor de wandeling door t Turkse keuken van 8 gangen voor 35.00 euro p.p. Wat een heerlijke gerechten! Smaakvol en nette porties. Alles wordt geserveerd met een kwinkslag, de bediening heeft er zelf ook plezier in. Er wordt niet gedaan aan mooie opmaak op de borden. Geeft niets, want de gerechten zelf zijn allemaal een feestje op zich. Lekkere mezes, heerlijk ovenschotels en smakelijk vlees van de grill. De toiletten waren schoon, maar wel verouderd. De aankleding was gezellig, de stoelen zaten lekker. De prijzen voor de consumpties zijn wat aan de hoge kant. Van de andere kant kregen we achteraf nog koffie en thee aangeboden en een fles wijn mee naar huis. Hij vond ons zulke sympathieke gasten. Dat was wederzijds.Bij de rekening zat voor iedereen nog een klein aandenken. Wij willen hier graag nog eens terug komen!

15. Irene B.'s profielfoto
    Irene B. heeft een recensie geschreven voor Sultan

Na dag shoppen met zus hier terechtgekomen.

Gastvrij ontvangen. Tafeltje niet naar keuze, je werd geplaatst. Sfeervol ingericht. Gerechten uitgekozen, waarna bleek dat onze keuze niet meer voorradig was. Dit horen wij liever direct, dan kun je meteen een andere combi maken. Kleine hapjes vooraf besteld (de 7 dwergen). Was weinig bijzonder, teveel gefrituurde zaken met dikke laag paneer.

Nadrukkelijk gevraagd om plat water naast het glas wijn. Kreeg een grote fles aangeboden, heb die geweigerd en wederom om een glas kraanwater gevraagd. Toen kreeg ik een klein flesje bronwater. Bij ons in het dorp is het gebruikelijk bij alle horeca om naast de wijn een glas water te serveren. Nu heb ik geen 2e glas genomen, daar ik al 2 betaalde consumpties had ontvangen. Men laat hier omzet liggen.

Hoofdgerecht, lamsvlees van de grill was zeer smakelijk, maar vlees had zwarte randjes. Jammer! Ondanks de vriendelijke ontvangst gaan wij een volgende keer naar een andere Turk.