Preuverie Bekkers Marie in Roggel

1420859092 81
1484820452 83
1491927270 82

1. Fam de leistert

Gezellig restaurant met heerlijk eten
    De kok-in werkt echt met plezier!

2. Heerlijk gegeten met 10 personen, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Leuke bediening en een kok(kin) met verstand van zaken. Zeer zeker een aanrader als je in de buurt bent.

3. Vier gangen verrassingsmenu. Mooie borden, lekker eten, nette porties. Daarbij lekkere wijnen en hartelijke bediening. Zo wil ik vaker mee uit eten genomen worden ;-)

4. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten en genoten van de bijpassende wijnen. De uitleg van de gerechten en de wijnen waren uitstekend.

5. Guul Smeets

Gisteren samen met 4 collega's heerlijk gegeten. Prima prijs/kwaliteit en perfecte service, met Limburgse gastvrijheid. Aanrader!

6. DominiqueJacobs

Afgelopen week op een doordeweekse avond gaan eten bij Bekkers marie. Mijn eerste keer maar niet de laatste. We hebben genoten van de coquilles en het hertenbief in een gezellige sfeer. Leuk familierestaurant tegenover de kerk in Roggel dat ik kan aanbevelen.

7. Henry Peeters

Het eten was lekker maar veel te lange wachttijden voor een vrij eenvoudig 3 gangen menu. Om +- 18:30u zaten we aan tafel en om +- 21:30 kwam de 3e gang. Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar.

8. Gisteren heerlijk gegeten daar. Vriendelijke bediening en leuke sfeer. Wachttijd tussen de gangen is wel aan de lange kant, maar de heerlijke gerechten maken dit meer dan goed.

9. We hebben net mogen genieten van het Paasmenu! Een prima samengesteld menu, het "witte goud" mocht daar niet bij ontbreken! Wederom heerlijk gegeten bij Bekkers Marie!

10. Nieuwjaarsdag heerlijk genoten van het speciale menu. Bediening was uitstekend: zeer vriendelijk en gastvrij. Prijs-kwaliteit is prima. Een echte aanrader en we komen graag weer terug.

11. H . Zwijgers

Wij reserveerden nieuwjaarsdag om 18.30. Om 21.00 nog geen hoofdgerecht. Klacht bij serveerster hielp niet. Geen excuses van eigenaresse die zich niet heeft laten zien! Geen beste ervaring en jammer van de avond. Mijn inzienst niet capabel voor grote groepen.

12. Rien en Hannie van Pelt

Een voortreffelijk Kerstmenu! In een zeer sfeervolle ingericht restaurant hebben wij van iedere gang genoten! Een zeer warm onthaal en de bediening was ook erg behulpzaam en vriendelijk! Een echte aanrader!

13. Vanavond kozen we voor het Sinterklaasmenu. We lieten ons verrassen door het drie-gangen menu met een heerlijke huiswijn. Wat een voortreffelijk eten en dat in een zeer gezellige en ontspannen sfeer. Het restaurant is met zorg en gevoel voor sfeer aangekleed met kaarsen en allerlei accessoires, zelfs op het terras stond een mooi opgemaakte tuintafel.

We komen graag terug in dit fijne restaurant.

14. Ans Timmermans

We hebben heerlijk gegeten. Alles vers, dat proef je.
    Aardig personeel. Echt een aanrader. Smakelijk

15. Laura van der Meer

Ik ben met een goede vriendin van mij gaan eten en het was echt fantastisch! We hebben heerlijk buiten gezeten en het zag er echt prachtig uit (het was een zeer grote tuin en de tafeltjes waren gezellig opgesteld).
    Het eten werd heel netjes en chic gepresenteerd en ook werd er heel netjes bij verteld wat je precies ging eten! Het eten was meer dan voldoende en echt heel lekker (van zeer goede kwaliteit).
    Het was een hele gezellige avond en ik kan het iedereen aanraden!!

16. Het eten is echt overheerlijk en de prijs is zeer goed! Het personeel was ook echt super vriendelijk! Zeker een aanrader!!

17. FM 50 punten

Betrokken , warmte uitstralende bediening. Ambiance prima . Eten van hoog niveau. Voorzichtige randopmerking : een gast aan tafel vond de zoet-toon over de hele lijn iets te geprononceerd.

18. Heerlijk drie gangen diner met een amuse vooraf. Lekkere rosé en witte wijn. Menukaart op een groot verplaatsbaar bord dat zonder moeite door een oudere dame verplaatst werd naar de betreffende tafel. Persoonlijke benadering en leuke sfeer. En zeker niet duur voor wat je krijgt. Als we hier nog eens terug komen (we zitten in een zeer goede BB in Roggel, 'De Beverhoeve') komen we hier zeker terug.

19. Heerlijk genoten van een lekker drie gangen menu, alle producten waren super vers en eerlijk klaargemaakt. Ook in de bediening kon je zeggen dat alles top was, voor gastvrijheid moet je zeker hier zijn. En dit alles voor een goede prijs-kwaliteit, wat wil je nog meer! Zeker een aanrader!

20. Kemper

Heerlijk genoten van een drie gangen verrassingsmenu met vooraf een luxe amuse, bediening was goed op elkaar ingespeeld en heel vriendelijk, het restaurant zat helemaal vol maar ik kan niet zeggen dat ik lang op mijn gerechten heb moeten wachten.

Subliem!

21. Tijdens ons verblijf op camping de leistert hebben wij vandaag bij toeval dit restaurant gekozen.
    Uitstekende keuken met verse streekprodukten. We hebben hier zeer goed gegeten met onze zoon van 5 jaar.
    We hadden het dagmenu (3 gangen.) Zeer ruime porties, goed smaak en zeer vriendelijk bediend. Prijs viel ons mee voor al dit lekkers.
    Aanrader!

22. Maar weer eens een keertje gegeten en het kan vermeld worden dat het sinds ons laatste bezoek nog steeds weer lang wachten is op de diverse gangen; de bediening is wel iets beter geworden. De spijzen waren alleszins acceptabel maar geen werkelijke hoogstandjes!
    Hier kan m.i. nog steeds het een en ander verbeterd worden

23. Wederom heerlijk gegeten en gedronken! En genoten van de goede bediening en sfeer.

24. Heerlijk gegeten, persoonlijke bediening, alles vers en heel goed klaargemaakt. Prijs viel ons mee voor zoveel lekkers! Geen standaard menu, juist wat meer bijzondere gerechten. Ravioli met coquilles bijvoorbeeld en dessert met verse vijgen en een heerlijke saus. Koffie met lekkere bonbons en chocolaatjes voor maar E 4,- Als het druk is moet je misschien wat lang wachten, bediening is door de eigenaren/koks. Kan wat professionelere maar dat had zeker ook zijn charme. Wij waren positief verrast.

25. We kwamen eerder toevallig terecht op dit adres. Na een lang weekend doorgebracht te hebben in de streek, en eer naar België terug te keren, zochten we een rustige plaats om rustig te eten.
    Het was een komplete verrassing! Op de kaart: duivenborst, eend..
    De bereiding was uitstekend! Dit was heel "fijne" keuken! Genieten! Bovendien werd ons geen dure wijn opgedrongen maar proefden we van, aangepast aan de schotels, een regionaal bier dat zijn sporen verdient!
    De bediening was vriendelijk en sympathiek!
    Wij kunnen iedereen een bezoek aan dit restaurant aanraden!

26. Ik ben helemaal weg van jullie restaurant.....heel mooi ingericht....perfekte bediening....ontzettend heerlijk gegeten en de presentatie van de gangen niet te geloven.
    En de eigenaars zo gastvrij en aardig!!!
    Hartelijk dank ,zal deze hervaring,met groot plezier mee naar Italié nemen.

27. Nell 9 punten

Per toeval kwamen wij hier terecht. Dachten aanvankelijk dat we "voor" konden eten, maar groot was onze verbazing toen we door de bazin naar "achter" werden gebracht waar wij in een heel gezellige, sfeervolle, rustige ruimte konden genieten van een heerlijke asperge-soep en daarna van het aspergehoofdgerecht op Limburgse wijze. Klasse. Zeker voor herhaling vatbaar en ook aan te bevelen.

28. Afgelopen weekend om het dorp te verkennen ook maar eens hier gaan eten.
    Helaas was dat even een tegenvaller...
    We vonden het eten niet echt geweldig, met daarbij dan nog de lange wachttijd en het onprofessionele personeel / eigenaar is dat niet voor herhaling vatbaar.

29. Frans v. H.

Bediening is een beetje boers, "dorps", je moet ontzettend lang wachten en ondertussen de verhalen van de baas aanhoren. Eten is verder wel goed maar de bediening maakt veel kapot. Verder galmt het er behoorlijk als het druk is. Je gaat met suizende oren naar buiten.

30. Verassingsmenu is ook telkens weer een verassing. Heerlijke gerechten met sublieme sausen. Daar uit eten is voor ons een avondvullende bezigheid, daar voor zit je hier iedere keer weer perfect. Prijs/kwaliteit is helemaal top. Is voor ons iedere keer weer een gezellige avond.

31. Met vier personen gegeten op een zaterdagavond.
    De dame in de bediening is compleet ongeschikt voor dit werk.
    Verder vonden wij het een hele prestatie om zo'n slechte kwaliteit op tafel te zetten. Het eten was vet, slecht en zonder zorg klaargemaakt. Een echte wanprestatie en dat voor een bedrag van bijna 190 Euro. Schandalig !
    Wij komen hier nooit meer en willen dit restaurant heel snel vergeten.

32. We komen al 3 jaar in Roggel en nog nooit hier gegeten. Wat een gemis! Wat kun je hier lekker eten! Oké het duurt even (er was ook iemand van het keukenpersoneel ziek), maar alle gerechten worden met zeer veel enthousiasme, kennis en kunde bereid. Echt een familiebedrijf, moeder en dochter in de keuken, vader in de bediening. Gerechten van het seizoen, dus milieu- en prijsbewust. Alles is supervers en zelf gemaakt. Omdat de beperkte kaart varieert, staat deze geschreven op een bord. Die wordt dan naast je tafel gezet, zodat je je keuze kunt maken. Erg origineel gedaan. Inrichting oogt ietwat ouderwets, maar het is zeer comfortabel toeven hier. Dit wordt ons stamrestaurant als we in Roggel zijn!

33. m wijnen

21-05-2011

Wij waren met een gezelschap van 7 zussen en wilden lunchen in de terrastuin. We werden zowat weggekeken want het gras moest gemaaid worden. Toen we op een ander plekje (op het terras of aan de voorkant) wilden gaan zitten om te lunchen (13.45u) werd ons verteld dat de lunch niet meer geserveerd werd terwijl de lunchkaart nog op de tafel lag.

34. Heerlijk gegeten hier! Leuke sfeer en vriendelijke bediening. Het duurt even maar wat je krijgt is overheerlijk! Verrassende combinaties van smaken. Erg goed!

35. Sfeervol en ontspannend genieten en eten.

Heerlijk gegeten, aparte combinaties, gezellig tafelen.

Prijs versus kwaliteit zijn super.

Beslist een aanrader.

36. Vandaag, tijdens onze fietstocht, even halt gehouden bij dit restaurantje. We werden vriendelijk ontvangen, onze jonge spruiten kregen heel wat aandacht van de gastvrouw en gastheer. De bediening vonden wij correct, zonder meer. Het eten was héél verzorgd en lekker. Correcte prijs/kwaliteitverhouding.

Een minder detail zijn de speeltuigen die wat oubollig en niet superveilig meer zijn.

Algemene indruk: een aanrader als je geen ***-restaurant verwacht.

37. Familie Driessen

38. jeanpierre

Restaurant met een mooie ambiance en een goede keuken.

Echter... Bediening is zéér onder de maat.

De eigenaar heeft er een handje van om aan de tafels te blijven staan en een praatje te maken, op zich niets mis mee maar wel als dit een uur duurt en ten koste gaat van de rest van de gasten. Houd er rekening mee dat u 3,5 uur zit voor een 3 gangen diner en pijn in de nek krijgt van een ober te wenken om u iets te drinken te brengen. Maakt het u niet uit om lang te wachten en genoegen te nemen met 2 drankjes op de hele avond is dit uw restaurant!

39. Over het voorgerecht en hoofdgerecht 3,30 uur moeten doen vinden we toch echt wel erg lang (is geen rust meer, maar irritatie).

Wijn bestellen waarvan je de prijs niet weet (geen wijnkaart) is niet fraai te noemen.

Om na afloop een rekening te krijgen waar alleen totaalbedrag van dranken op staat (geen specificatie), vinden we niet erg netjes.

Voortaan toch maar naar elders gaan, ondanks de prima gerechten.

40. Nu enkele keren gegeten en iedere keer weer genieten van de heerlijke verrassingsmaaltijden en de fijne sfeer.

Eigenaren zijn bescheiden, lieve mensen die er ook in de keuken een feestje van maken en jonge vakmensen een kans geven.

Prijs versus kwaliteit zijn zeer goed.

Kortom: Beste restaurant in wijde omgeving! ( niet allemaal tegelijk komen want wij willen ook nog een plekje:) )

41. Mariet, Lucy en Piet

Met uizondering van de bediening was alles top.
    Hierbij heb ik geen commentaar op het personeel maar aan de organisatie.
    Het wachten was erg... lang tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht.
    Suggestie voor 'n verbetering vraag na het hoofdgerecht of er nog wensen zijn en laat mensen geen lamme arm krijgen door alsmaar de hand op te laten steken, even rondkijken of er nog wensen zijn kost geen extra menskracht.
    Helaas voor dit minpuntje.

42. Ghiel Pijpers, Roermond

Met z'n 13en een verrassingsmenu genoten.Letterlijk genoten. Aan eenieder gedacht. Kom terug met de kinderen.

43. Marlies,Paul, Leny en Rens

heerlijk gegeten, aparte combinaties, gezellig tafelen

44. Sfeervol en ontspannend genieten en eten. Let op: een etentje hier is aardig avondvullend, dus geen snelle hap.

45. F.J. Hofman

Geweldig gegeten. Gezellige gastheer en vrouw. Je komt er heerlijk tot rust.

46. Eten is van goede kwaliteit. Ook goede huiswijnen. Dit alles voor een schappelijke prijs. Bediening is soms wel slordig en zeurderig.