Grand Café de Smederij in Goes

Eten - Drinken - Genieten

Deal Op en top verwennerij met dit culinaire 4-gangenmenu bij De Smederij, nu voor maar 19,25!

Welkom bij Grand Café De Smederij via de Restaurantactie

Graag verwennen wij u vanavond met een drie- of viergangen
keuzemenu. Het menu is samengesteld door chef-kok
Marco van den Bos en zijn keukenbrigade.

Eet u smakelijk !

Voorgerecht:
Zeeuwse Lamsham, aardappelsalade en wortel/kamille crème
Gebakken scampi’s, komkommer, kerrie schuim en pappadum
Mozzarella, gemarineerde tomaat en basilicum mayonaise (vegetarisch)

Soep:
Tomatensoep (vegetarisch)
Soep van de dag

Hoofdgerecht:
Steak van de BBQ, gekarameliseerde rode ui, mais en dragonboter
Zalmfilet, bleekselderij, zoetzure venkel en anijs
Geitenkaas kroketjes, courgette, mais en jus van rode port (vegetarisch)

Dessert van de chef
De menuprijs bedraagt 38,50 euro.
U ontvangt het tweede menu gratis.
* Het viergangenmenu kost 2,95 euro per persoon extra.

38,50 19,25 -50%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-12-2018

Voor de deur

ma lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00
di lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

Grand Café De Smederij: een idyllisch plekje in hartje Goes. Knus ingericht, een perfecte ligging aan het water, met uitzicht op de Stenen Brug. Een restaurant met een klassieke keuken waar u nog écht uit eten gaat. Met een uniek verwarmd en overdekt terras kunt u er in alle seizoenen heerlijk buiten zitten. Het Grand Café heeft dan ook een eervolle vermelding in de Misset Terras Top-100. Grand Cafe De Smederij, met parkeergelegenheid voor de deur, is ook uitermate geschikt voor recepties, borrels en zakelijke lunches met een informeel karakter.

• Rookruimte

1501999642 81
1529291926 82
1532021155 82

1. Anbelie

Met 4 pers op terras ggeten. Eten prima en smakelijk. Bediening prettig en vlot. We hadden een fijne avond. 1 Nadeel: op terras hangt penetrante hondenlucht. Al vaker geroken toen we er eens waren. Maar toen lag er een grote hond… verder alleen maar lof.

2. l.bliek

Wederom bij ons favoriete eetgelegenheid gegeten. Helaas was het een teleurstelling. 2 Van de drie WC kapot(heren) rook niet erg fris. Ze vragen een goede prijs voor het eten, wat het deze keer echt niet waard was. Bakje groente van 8 bij 8 cm voor vier gasten. Twee maal om drinkem moeten vragen, gezien er weinig oog voor ons was. Te volle tafel, waardoor twee maal ons glas omviel. Jammer.

3. j.p.dekker

Onze ervaring. Eten was goed… bediening ook, maar verder waren er twee gezelschappen die erg aanwezig waren… Daarna afgelopen weekend op zondagmiddag een glas wijn gedronken. Bediening was weer prima, maar weer een gezelschap. Veel lawaai. Toespraakjes. Zingen ect. Dit stoorde ons zeer en ook een aantal mede bezoekers. Dit kan niet. Z, on gezelschap hoort in een aparte ruimte. Niet prettig om daar dan te eten en/of wat te drinken.

4. Rian Meerman

Fijn samen zijn met collega's Goed afgestemd over hapje/drankje.
    Daarna nog heerlijk gegeten! Complimenten!

5. Weer eens heerlijk gegeten bij de Smederij.
    Een tafeltje voor twee op het vernieuwde terras aan het water gereserveerd en zeer genoten van het eten, het uitzicht, de uitstekende bediening en last but not least van elkaar. De Smederij bewijst maar weer eens dat heerlijk uit eten niet duur hoeft te zijn. Een echte aanrader!

6. H. Paanakker

Het was een hele fijne avond, lekker eten, mooi uitzicht. Nadeel, het is er erg gehorig, live muziek iets overheersend waardoor mensen nog harder gingen praten.

7. Het was een heerlijke avond met leuke mensen het eten was goed net als de bediening. 👌👍👏

8. Ik heb het vegetarische voorgerecht en hoofdgerecht gekozen, erg simpel bereidt. Voorgerecht waren tomatenblokjes met mozarella (duidelijk uit een pakje van de supermarkt) melba toast en chips erdoor. Op zich was de smaak prima maar de prijsverhouding klopte niet. Het hoofdgerecht waren twee geitenkaaskroketjes, omhuld door allerlei sausjes, een plukje zuurkool en een plukje rode kool. Te simpel voor het bedrag wat ze daar voor vragen en ook te weinig. Gelukkig werd er nog friet bij geserveerd anders ging ik met honger van tafel.
    Mijn mede-tafelgasten hadden vis, ook die was niet bijzonder.
    De sfeer was prima, fijne stoelen, bediening was ook absoluut in orde.
    Grote minpunt is dus de prijsverhouding en het gebrek aan creativiteit met de gerechten.
    Wij komen niet terug.

9. Familie Teunissen

We zijn na een drankje vertrokken! Thuis de menukaart bekeken maar helaas bleek de website en het bord voor het restaurant nog niet aangepast te zijn. De nieuwe kaart sprak ons niet aan. Slordig...

10. Het eten was weer heerlijk.
    Niks op aan te merken.
    Kom graag weer terug.

11. Fam Kaiser

Heerlijk geluncht afgelopen zondag. Zeer gastvrij, keurige bediening en eten op juiste temperatuur.

12. L. Broere

Een heerlijke ambiance aan het water, prettige bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding en op de koop toe ook nog levende muziek!

13. Vincent Bliek

Prima locatie en uitstekende service voor zowel privé als zakelijke afspraak. Complimenten aan de bediening.

14. Heel erg lekker eten. Vriendelijk personeel en leuke plek om te lunchen!

15. Hier kun je lekker eten in een gezellige sfeer.
    Pesoneel vriendelijk en vlotte bediening.
    Eten smaakt goed, leuke gerechten en mooi opgediend.
    Voor herhaling vatbaar!

16. Charlotte v Urk

Het is elke keer weer genieten van de feestjes op je bord!!
    Gemoedelijke sfeer, vriendelijk personeel en heerlijke stoelen!!

17. Wederom alles tot in de puntjes! Je wordt opgewacht en welkom geheten bij de deur, ze hebben je tafel echt gereserveerd voor jou en je hebt de hele avond dezelfde bediening! Kortom super gastvrij en niet te vergeten heerlijk eten!!

18. Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel :)

19. Kaschenka

Zaterdag heerlijk gegeten. 3 gangen aanbiedings menu. Uit te breiden tot 4 gangen voor 2.95 pp, waarbij gekozen kon worden uit 2 soepen. Wij kozen voor de witlofsoep waar we zeker geen spijt van kregen. Het dessert was een verrassing van de chef. En we waren meer dan verrast. Een dessert waar je erg blij van wordt.
    Een heerlijke avond voor een heerlijke prijs.

20. Bediening erg vriendelijk. Het eten is lekker en het ziet er heel mooi uit op je bord. Wel lange tussenpozen tussen de gerechten.

21. Carla den Braber

Voor het bedrag dat we moesten betalen was het eten goed en leuk geserveerd, ze namen heel erg notitie van een noten-allergie en dat vond ik heel fijn, het is echt een aanrader.

22. D. Weststrate

Het personeel was te gehaast. En waren we in gesprek als ze aan onze tafel stonden praten ze er direct. Niet dat ze een klein momentje namen. Het eten was heerlijk en een leuke sfeer.

23. Dinie Dourleijn

Geweldige ervaring, voor de 5e x zijn we wezen lunchen in de gezellige ambiance van de Smederij Hartstikke goed, lekker en gezellig.

24. Wij hebben heerlijk gegeten en de sfeer en bediening waren prima!
    Het is dat het voor ons een heel eind rijden is, maar anders kwamen we zeker vaker.

25. Op de avond van mijn verjaardag heb ik met mijn man bij De Smederij gegeten en dat was een groot succes. Doordat ik ’s middags de moeder van de eigenaar ontmoette en ontdekte dat zij ook jarig was, heb ik hem bij binnenkomst natuurlijk gefeliciteerd. Van het een kwam het ander en bij onze dessertkoffie kregen we een vrolijke vurige verrassing. Dit was wat de gezelligheid betreft en nu over het eten, daar kunnen we kort over zijn: mijn man had vlees en ik vis, alles even lekker en mooi op het bord. De hele zaak zat vol, maar toch werd alles vlot en vriendelijk opgediend. Wat ons betreft een aanrader.
    Mady Lengkeek

26. Avondje uit zomaar met zn 2en, we werden super ontvangen. Het eten was heerlijk, de wijn paste er perfect bij. Kortom een geweldige ervaring en zeker een rede om nog eens terug te gaan.

27. Quakkelaar

Alles was goed verzorgd.
    Het eten ook goed.

28. Van Belzen

Via een actie gereserveerd. Sfeer prima, leuke bediening, maar lang wachten op voorgerecht. Kleine porties en weinig smaak. Jammer, hadden hoge verwachting er van, zo geen aanrader.

29. Ann Behaeghel

30. Mirailly Glaser

Wij hebben SUPER gegeten. Zeer vriendelijk en gastvrij. Zullen er zeker weer een keertje naar toe.

31. Ik vond het eten best goed. De zoete witte wijn smaakte prima. Leuke setting.
    Jammer dat de tijd tussen de gerechten wat lang was. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

32. Heerlijk gegeten met de mooie deal van eet.nu.
    Hele gezellige sfeer en perfecte gastvrijheid.

33. Leuke ontvangst, jassen opgehangen, tafel uitzoeken zoals je wil.
    Parkeren voor de deur na 18.00 vrij.
    Gevarieerde kaart met ruime keuze. Aantrekkelijk menu waarvan je ook de gerechten apart kan kiezen.
    Bekwaam en vriendelijke bediening.
    Lekker gegeten in een gezellige ruimte met zicht op de stadsvest.
    Groot terras.

34. LZ 5 punten

Het eten, de locatie van het restaurant en de bediening was erg goed.
    Een aanrader, dik verdiende 5 sterren!

35. Gastvrij ontvangst jassen werden direct aangenomen. En we werden zonder reservering naar een mooie tafel gebracht. Mooie menu kaart, voorgerechten smakelijk en leuk gepresenteerd hoofd menu gemiddeld te duur voor wat we kregen. Jammer dat je een schaal friet er bij krijgt en een schaaltje salade. Voor het geld verwachten we er meer van. Er zijn dan betere restaurants te vinden in Goes. Ook zijn de toiletten vies en aan vervanging toe.

36. Henk ter Beek

Waardeloze tafel, bij de ingang geen zitten. Wij hadden een tafeltje direct bij de ingang. Ieder moment dat mensen binnen kwamen viel de kou op je en keken de gasten op je bord. Hoeveel mensen wil je proppen in je restaurant.
    Jammer en leidde erg af.
    Henk ter Beek

37. Rens en Ella v Eenennaam

Prima, vers eten, lekker warm. Gezellig goede sfeer. Gastvrije ontvangst.

38. Rens en Ella v Eenennaam

Eten lekker vers, warm, zag er verzorgd uit.
    Porties ruim voldoende.
    Vriendelijke bediening, werd goed naar wensen geluisterd.
    Sfeer gezellig.
    Gastvrije ontvangst.

39. Fam. Phaff

In ons gezelschap was iemand die geen tarwe mocht en twee mensen die geen melkproducten mogen. Bij de reservering hebben we dit vermeld. Daarnaast hebben we gegeten met een actie van 2e diner gratis van de Agrimarkt. Al bij binnenkomst werd vermeld dat ze op de hoogte waren van de actie dus dat was gelijk in orde. Bij de uitleg van het menu werd direct vermeld wat waar in zat zodat direct duidelijk was wat iedereen wel of niet mocht eten. Bovendien werd er een alternatief geboden wat de kok speciaal voor de mensen met allergieën kon bereiden zodat de keuze voor ons ook iets ruimer werd. Het personeel is hier echt heel erg vriendelijk en behulpzaam. Je hoeft nooit lang te wachten als je een ober nodig hebt want altijd is er iemand die oplet. Je kan merken dat hier een fijn team werkt!

40. Molendijk

Zoals altijd weer heerlijk gegeten!

41. Heerlijk gegeten. Alle gerechten waren erg smakelijk en de borden waren mooi opgemaakt. De bediening was erg gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. Toplocatie qua eten en sfeer!

42. Heerlijk gegeten, goede bediening en prettige sfeer. Voor herhaling vatbaar

43. Hans molenkamp

Goede sfeer, fijne bediening, aanrader

44. Leon van de Griek

Gezellige huiskamer sfeer. Lekker verwarmd terras waar heerlijk genoten kan worden van lekker eten en drinken. Gewoon ff lekker culinair genieten bij de Smederij in een ontspannen sfeer!

45. Heerlijk gegeten, het hoofdgerecht was uitstekend. Bijgerechten, patat en sla, waren voor mij persoonlijk een mismatch met het mooie hoofdgerecht.

46. De Vos Ria

Heel gezellig, lekker eten en vlotte bediening!!! Zeker een aanrader. We komen zeker nog eens terug

47. Ruud Korsuize

Helaas, als vaste gast, de kwaliteit naar beneden zien gaan. Hoofdgerechten(zeeduivel - te droog en simpel/standaard opgemaakt en fetataartje, nauwelijks smaak en simpel) lieten te wensen over, zeker voor de prijs die gerekend werd. Wat dat standaard smakeloze bakje sla bij de gerechten doet is en blijft voor ons een raadsel. Bediend door diverse serveersters wat de service niet ten goede kwam, ook niet geattendeerd op het maandmenu waar we dus te laat achter kwamen. Er schiet altijd 1 serveerster ver boven het gemiddelde gelukkig. Het gemier in de open keuken is storend. Koks die soms luidruchtig in de keuken bezig zijn is niet professioneel. Bij het weggaan, we waren 1 van de laatsten, zie je dan ook nog dat koks/hulpen met hun vingers in allerlei gerechten staan te roeren oid. Niet fijn om te zien als je net gegeten hebt. Voor ons helaas de laatste keer geweest. Ondanks dat we zien dat er best moeite werd gedaan om de gasten van dienst te zijn voldoet het niet meer aan het niveau wat we gewend waren. Jammer, want er zat zeker potentie in deze zaak.

48. fam karreman

Prijs/kwaliteit moeilijk te zeggen omdat het een actie was.
    Eten was goed.
    Pre was zeker dat dessert zonder probleem omgezet kon worden in koffie.

49. H. Schampers

Leuk maandmenu, voorgerecht prima, hoofdgerecht matig de heilbot was droog, waarschijnlijk te lang gekookt, groenten waren voortreffelijk, nagerecht ijs heel goed, andere mousse was wat vlak van smaak.

50. Van megroot martine

Super super lekker gegeten, vriendelijke bediening 11op 10!
    Komen van België speciaal naar Goes (gezellige stad ook)!
    Hebben nog gegeten met eens bon van Albert heyn, zeker een aanrader!

51. Marian Huizen

Prima gegeten, goede sfeer, prettige bediening.
    De domper kwam aan het eind: Na de rekening betaald te hebben werd de indruk gewekt:
    en nu wegwezen. Naar de fooi werd amper omgezien, de jassen werden gelijk naar onze tafel gebracht en de deur werd gelijk opengezwaaid. Toen we plotsklaps buitenstonden hadden we allebei het gevoel buitengezet te zijn. Op zich een bijzondere ervaring, niet eerder meegemaakt. Waarschijnlijk moet degene die op deze manier met ons omging nog veel leren. Waarschijnlijk is de horeca gewoon haar ding niet.

52. Ella & Henk Eijke

Goede ontvangst.
    Goede en vriendelijke bediening.
    Fijne sfeer en heel goed eten voor een mooie prijs.
    Wij hebben er van genoten.

53. Gezellige avond gehad met lekker eten in de prachtig nieuwe serre aan het water.

54. Marian Meijer

Heerlijk gegeten. Prima verzorgd. Aan te bevelen als je iets te vieren hebt.

55. Na een slechte ervaring van zes jaar geleden, nu er onwijs heerlijk gegeten en is de slechte indruk van toen compleet weg. Een dikke tien voor de dame in de bediening! Wel wat rumoerigheid uit de keuken van hard praten en lachen, maar dat mag de pret niet drukken. Zeker nog een keer terug😀

56. Fam. Hamer

Dit keer iets teleurstellend. De carpassio te koud en te vochtig. Te snel uit de koeling op het bord gelegd denk ik. Weer iets teveel rouwkost er bovenop. Heb ik al eerder vermeld.
    De vis heerlijk als ook het dessert. Leuk ook gedecoreerd op het bord.
    Ondanks sinterklaas avond was het erg rustig (wij hadden het drukker verwacht)
    bediening wel prima maar iets meer aandacht zou gezelliger zijn geweest. Te druk misschien voor 1 persoon om te bedienen?

57. Lekker gegeten, leuke locatie en vriendelijke bediening.

58. Eten was lekker! Maar er mag wel meer tijd tussen de gangen zijn.

59. Het was geweldig. Een warme gezellige sfeer. Het eten was zeker het geld waard. Echt een avondje uit eten.

60. Dirk-Jan Balkenende

Het was een menu waar niet veel keuze was. Maar dat wisten we. En alle gerechten beloofden veel. De carpaccio was top, de knol truffelsoep was buitengewoon lekker, het zwijnfilet super qua textuur en smaak. De garing boterzacht. Rosé van binnen. Helemaal top. Het dessert ijs met chocola gewoon top. Ook mijn tafelgenoten hebben hetzelfde ervaren.
    Kortom een enorme aanrader. En dat voor 24 euro per menu.
    Dank voor dit heerlijke eten.

61. Aukje Verhagen

Was een gezellige avond. Heerlijk gegeten. Relaxte sfeer.

62. H van Gool

Het was heerlijk, goed en vriendelijk

63. Rian Meerman

Heerlijk gegeten. Sfeervol geheel!

64. Het was goed daar geweest te zijn. We waren er op een dinsdagavond, niet de drukste dag van de week denk ik, maar lekker rustig voor ons. De bediening was netjes, had iets meer aandacht voor de gasten kunnen hebben, dan had ze het nog niet druk gehad 😉

65. Hagenaars

Heerlijk gegeten, tempo lag wat hoog voor een 4 gangen diner.
    Verder prima zeker voor herhaling vatbaar.

66. Marijke, Hellen en Paulus

Een top avond. Eten was voortreffelijk en heel mooi opgemaakt. Bediening is vriendelijk en attent. Wijn was heerlijk en het geheel was heel betaalbaar. Kortom de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog eens terug.

67. Maaike Hoogvliet

Zeer gezellige eetgelegenheid.

68. André & Wilma

Heerlijk gegeten van 4 gangen diner met een uitstekende kwaliteit. Er was ruim voldoende eten en de leuke begeleiding en bediening maakte het compleet. Wel een krappe opstelling van de tafels.

69. Sfeervol terras (helaas nog in verbouwingmodus, maar ondanks dat super plek)
    Vriendelijk en correct personeel. Bij lange wachttijd correct en op tijd informatie gekregen over hoe en waarom.
    Lekker gegeten. Bij hoofdgerecht wat weinig saus waardoor Westmalle smaak werd gemist.
    Al met al heerlijke avond gehad

70. JHC Schipper

Leuk ontvangen, heerlijk gegeten en daarna op de taxi gewacht waarbij we tot onze verrassing ons drankje van het huis kregen.

71. Goede lunch, goede service. Je wordt niet opgejaagd, rustig de tijd voor een kopje koffie achteraf.

72. Prima ervaring. Goed geanticipeert op reservering.

73. Monique Buysrogge

74. Afgelopen zaterdag heb ik hier gegeten met een vriendin. Er was een klein dingetje (waar mensen werken..) maar dit werd zo vakkundig opgelost en ongevraagd! Echt petje af. We hebben al bij al heerlijk gegeten en een super avond gehad!

75. Heerlijk gegeten met onze kinderen. Bediening was goed, eten was heerlijk. Vlees was prima gebakken, precies zoals we gevraagd hadden. Zalm was mooi rose en vochtig van binnen, echt heerlijk. Lekkere wijnen ook bij het eten.

76. Peter Roelse

Heerlijk gegeten. Fijne bediening en een geweldige ambiance.

77. Jan Pollemans

We hebben lekker op het grote terras gegeten; vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

78. Sebastiaan

Super goede service, gastvrij, goede bediening erg vriendelijk, we hebben erg genoten van het overheerlijke diner. We hadden werkelijk niets meer te wensen! Bedankt bediening!

79. Loes Preato

Gezellig terras, lekker eten. Ik vond persoonlijk de porties wat groot en iets teveel olijven toegevoegd aan gerechten waar dit niet nodig was (al ben ik dol op olijven).

80. Heerlijk gegeten op een toplocatie. Zeker voor herhaling vatbaar! Bediening mag iets minder afstandelijk.

81. Annemarijn

Gegeten via eet.nu. 4 gangen voor €24 euro, zeker het geld waard!

Heerlijk gegeten, vegatarische porties nog nooit zo groot gezien! Top avond

82. Geweldige locatie. Spontane leuke bediening. Het eten is er perfect. We hebben er niet voor niets onze bruist gehouden een jaar geleden. Iedereen aan te raden.

83. Zalm en garnalen leken niet heel vers op vrijdag 18 aug.

84. Heerlijk gegeten op het hele gezellige buiten terras, er was life muziek en de sfeer was erg goed! Hele vriendelijke bediening niets is ze te veel, uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding. Echt een aanrader, komen zeker terug.

85. Jolanda Paul

Heel erg lekker gegeten, bediening mag wel wat meer lachen.
    Voor de rest gezellige avond gehad.

86. Je wordt altijd vriendelijk ontvangen, nooit is iets teveel.
    Heerlijke locatie om te zitten, je zit in de stad maar toch ook weer niet. Hoe heerlijk is het om op een mooi terras aan het water te kunnen genieten van spijs en drank.
    Het eten is heerlijk, borden zien er netjes uit en een mooie opmaak. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht en dessert zijn van kwaliteit.
    Zeker een aanrader als je in de buurt bent, maar ook zeker voor een drankje met een heerlijke hapje dat kan ook. Gewoon lekker genieten van een rustig plekje in het mooie Goes.
    Er staat dagelijks een top team klaar, iedereen veel succes.

87. Lekkere drankjes. Het eten daarentegen… het vlees goed. Vegetarisch miste het smaak, zout en peper kennen ze niet.

88. de Koeijer

Bijzonder lekker gegeten.

89. Goed gegeten, prima bediening.

90. Heerlijk gegeten op het mooie terras.
    Bediening was erg goed.
    Voor ons een reden om zeker nog eens terug te komen.

91. L. Van Keulen

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.

92. M. de Klerk

Vlotte bediening, eten was heerlijk voor een redelijke prijs. Wel alleen rauwkost en geen andere groenten,

93. Vandenbulcke Stefaan

Lekker eten, goede service, leuke locatie

94. Een adres om te onthouden. Lekker eten met prima prijs/kwaliteit verhouding en vlotte bediening.

95. Eenvoudig reserveren via de website; mooi gelegen aan de singel; binnen wel enigszins krap en donker met weinig uitzicht op de mooie omgeving, ook wat lawaaierig bij veel drukte; buiten op het terras mooi om te zitten. Vlotte en vriendelijke bediening. Kwaliteit eten is voldoende, hoeveelheid groente matig. Gerechten zien er fraai uit, maar uiteindelijk is de prijs wel wat aan de hoge kant, vooral de voor- en nagerechten. Ijs (dessert) was jammer genoeg al aan het smelten, toen het op tafel werd gezet. Koffie was prima.

96. Mooie locatie, vriendelijke bediening, tip: tijd tussen gerechten plannen, vraag de klant. Appelijsgerecht aanrader.

97. Op aanraden van mijn dochter hier een bezoekje gebracht. Heerlijk buiten aan het water gegeten. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe.

98. Heerlijk gegeten, gezellig op het terras.
    Het eten en drinken werd vlot geserveerd.
    Wij komen nog eens terug.

99. Annemiek

We hebben heerlijk geluncht op een zonnige dag.
    Het eten was lekker vers en smaakte prima!
    Er was te weinig personeel voor lunchtijd, waardoor het lang duurde eer we ons tweede drankje konden bestellen en kregen.
    Meiden waren wel heel vriendelijk.

100. Viel tegen, eten was niet slecht, maar wel aan de dure kant voor hetgeen we kregen.
    Veel rauwkost bij de serano ham, en weinig ham.
    De porties waren klein, voor veel geld.

Volgende pagina