Grand Café de Smederij in Goes

Eten - Drinken - Genieten

Deal Op en top verwennerij met dit culinaire 4-gangenmenu bij De Smederij, nu voor maar 19,25!

Welkom bij Grand Café De Smederij via de Restaurantactie.

Graag verwennen wij u vanavond met een drie- of viergangen keuzemenu. Het menu is samengesteld door onze chef-kok Björn Dusarduijn en zijn keukenbrigade.
Eet u smakelijk !

Voorgerecht:

Carpaccio van ossenhaas, truffelcrème en geraspte Parmezaan Cous cous, geitenkaas, komkommer en rode biet Scampi’s in lookolie, olijfbrood en zongedroogde tomaat

Hoofdgerecht:

Winters stoofpotje met krokante kruidkoek
Scholfilet met schaaldieren jus
Taartje van feta, spinazie en appel-perencompote

Dessert van de chef

38,50 19,25 -50%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-05-2018

Voor de deur

ma lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00
di lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

Grand Café De Smederij: een idyllisch plekje in hartje Goes. Knus ingericht, een perfecte ligging aan het water, met uitzicht op de Stenen Brug. Een restaurant met een klassieke keuken waar u nog écht uit eten gaat. Met een uniek verwarmd en overdekt terras kunt u er in alle seizoenen heerlijk buiten zitten. Het Grand Café heeft dan ook een eervolle vermelding in de Misset Terras Top-100. Grand Cafe De Smederij, met parkeergelegenheid voor de deur, is ook uitermate geschikt voor recepties, borrels en zakelijke lunches met een informeel karakter.

• Rookruimte

1481905013 80
1494201491 81
1499120082 81

1. Fam. Phaff

In ons gezelschap was iemand die geen tarwe mocht en twee mensen die geen melkproducten mogen. Bij de reservering hebben we dit vermeld. Daarnaast hebben we gegeten met een actie van 2e diner gratis van de Agrimarkt. Al bij binnenkomst werd vermeld dat ze op de hoogte waren van de actie dus dat was gelijk in orde. Bij de uitleg van het menu werd direct vermeld wat waar in zat zodat direct duidelijk was wat iedereen wel of niet mocht eten. Bovendien werd er een alternatief geboden wat de kok speciaal voor de mensen met allergieën kon bereiden zodat de keuze voor ons ook iets ruimer werd. Het personeel is hier echt heel erg vriendelijk en behulpzaam. Je hoeft nooit lang te wachten als je een ober nodig hebt want altijd is er iemand die oplet. Je kan merken dat hier een fijn team werkt!

2. Molendijk

Zoals altijd weer heerlijk gegeten!

3. Heerlijk gegeten. Alle gerechten waren erg smakelijk en de borden waren mooi opgemaakt. De bediening was erg gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. Toplocatie qua eten en sfeer!

4. Heerlijk gegeten, goede bediening en prettige sfeer. Voor herhaling vatbaar

5. Hans molenkamp

Goede sfeer, fijne bediening, aanrader

6. Leon van de Griek

Gezellige huiskamer sfeer. Lekker verwarmd terras waar heerlijk genoten kan worden van lekker eten en drinken. Gewoon ff lekker culinair genieten bij de Smederij in een ontspannen sfeer!

7. Heerlijk gegeten, het hoofdgerecht was uitstekend. Bijgerechten, patat en sla, waren voor mij persoonlijk een mismatch met het mooie hoofdgerecht.

8. De Vos Ria

Heel gezellig, lekker eten en vlotte bediening!!! Zeker een aanrader. We komen zeker nog eens terug

9. Ruud Korsuize

Helaas, als vaste gast, de kwaliteit naar beneden zien gaan. Hoofdgerechten(zeeduivel - te droog en simpel/standaard opgemaakt en fetataartje, nauwelijks smaak en simpel) lieten te wensen over, zeker voor de prijs die gerekend werd. Wat dat standaard smakeloze bakje sla bij de gerechten doet is en blijft voor ons een raadsel. Bediend door diverse serveersters wat de service niet ten goede kwam, ook niet geattendeerd op het maandmenu waar we dus te laat achter kwamen. Er schiet altijd 1 serveerster ver boven het gemiddelde gelukkig. Het gemier in de open keuken is storend. Koks die soms luidruchtig in de keuken bezig zijn is niet professioneel. Bij het weggaan, we waren 1 van de laatsten, zie je dan ook nog dat koks/hulpen met hun vingers in allerlei gerechten staan te roeren oid. Niet fijn om te zien als je net gegeten hebt. Voor ons helaas de laatste keer geweest. Ondanks dat we zien dat er best moeite werd gedaan om de gasten van dienst te zijn voldoet het niet meer aan het niveau wat we gewend waren. Jammer, want er zat zeker potentie in deze zaak.

10. fam karreman

Prijs/kwaliteit moeilijk te zeggen omdat het een actie was.
    Eten was goed.
    Pre was zeker dat dessert zonder probleem omgezet kon worden in koffie.

11. H. Schampers

Leuk maandmenu, voorgerecht prima, hoofdgerecht matig de heilbot was droog, waarschijnlijk te lang gekookt, groenten waren voortreffelijk, nagerecht ijs heel goed, andere mousse was wat vlak van smaak.

12. Van megroot martine

Super super lekker gegeten, vriendelijke bediening 11op 10!
    Komen van België speciaal naar Goes (gezellige stad ook)!
    Hebben nog gegeten met eens bon van Albert heyn, zeker een aanrader!

13. Marian Huizen

Prima gegeten, goede sfeer, prettige bediening.
    De domper kwam aan het eind: Na de rekening betaald te hebben werd de indruk gewekt:
    en nu wegwezen. Naar de fooi werd amper omgezien, de jassen werden gelijk naar onze tafel gebracht en de deur werd gelijk opengezwaaid. Toen we plotsklaps buitenstonden hadden we allebei het gevoel buitengezet te zijn. Op zich een bijzondere ervaring, niet eerder meegemaakt. Waarschijnlijk moet degene die op deze manier met ons omging nog veel leren. Waarschijnlijk is de horeca gewoon haar ding niet.

14. Ella & Henk Eijke

Goede ontvangst.
    Goede en vriendelijke bediening.
    Fijne sfeer en heel goed eten voor een mooie prijs.
    Wij hebben er van genoten.

15. Gezellige avond gehad met lekker eten in de prachtig nieuwe serre aan het water.

16. Marian Meijer

Heerlijk gegeten. Prima verzorgd. Aan te bevelen als je iets te vieren hebt.

17. Na een slechte ervaring van zes jaar geleden, nu er onwijs heerlijk gegeten en is de slechte indruk van toen compleet weg. Een dikke tien voor de dame in de bediening! Wel wat rumoerigheid uit de keuken van hard praten en lachen, maar dat mag de pret niet drukken. Zeker nog een keer terug😀

18. Fam. Hamer

Dit keer iets teleurstellend. De carpassio te koud en te vochtig. Te snel uit de koeling op het bord gelegd denk ik. Weer iets teveel rouwkost er bovenop. Heb ik al eerder vermeld.
    De vis heerlijk als ook het dessert. Leuk ook gedecoreerd op het bord.
    Ondanks sinterklaas avond was het erg rustig (wij hadden het drukker verwacht)
    bediening wel prima maar iets meer aandacht zou gezelliger zijn geweest. Te druk misschien voor 1 persoon om te bedienen?

19. Lekker gegeten, leuke locatie en vriendelijke bediening.

20. Eten was lekker! Maar er mag wel meer tijd tussen de gangen zijn.

21. Het was geweldig. Een warme gezellige sfeer. Het eten was zeker het geld waard. Echt een avondje uit eten.

22. Dirk-Jan Balkenende

Het was een menu waar niet veel keuze was. Maar dat wisten we. En alle gerechten beloofden veel. De carpaccio was top, de knol truffelsoep was buitengewoon lekker, het zwijnfilet super qua textuur en smaak. De garing boterzacht. Rosé van binnen. Helemaal top. Het dessert ijs met chocola gewoon top. Ook mijn tafelgenoten hebben hetzelfde ervaren.
    Kortom een enorme aanrader. En dat voor 24 euro per menu.
    Dank voor dit heerlijke eten.

23. Aukje Verhagen

Was een gezellige avond. Heerlijk gegeten. Relaxte sfeer.

24. H van Gool

Het was heerlijk, goed en vriendelijk

25. Rian Meerman

Heerlijk gegeten. Sfeervol geheel!

26. Het was goed daar geweest te zijn. We waren er op een dinsdagavond, niet de drukste dag van de week denk ik, maar lekker rustig voor ons. De bediening was netjes, had iets meer aandacht voor de gasten kunnen hebben, dan had ze het nog niet druk gehad 😉

27. Hagenaars

Heerlijk gegeten, tempo lag wat hoog voor een 4 gangen diner.
    Verder prima zeker voor herhaling vatbaar.

28. Marijke, Hellen en Paulus

Een top avond. Eten was voortreffelijk en heel mooi opgemaakt. Bediening is vriendelijk en attent. Wijn was heerlijk en het geheel was heel betaalbaar. Kortom de perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog eens terug.

29. Maaike Hoogvliet

Zeer gezellige eetgelegenheid.

30. André & Wilma

Heerlijk gegeten van 4 gangen diner met een uitstekende kwaliteit. Er was ruim voldoende eten en de leuke begeleiding en bediening maakte het compleet. Wel een krappe opstelling van de tafels.

31. Sfeervol terras (helaas nog in verbouwingmodus, maar ondanks dat super plek)
    Vriendelijk en correct personeel. Bij lange wachttijd correct en op tijd informatie gekregen over hoe en waarom.
    Lekker gegeten. Bij hoofdgerecht wat weinig saus waardoor Westmalle smaak werd gemist.
    Al met al heerlijke avond gehad

32. JHC Schipper

Leuk ontvangen, heerlijk gegeten en daarna op de taxi gewacht waarbij we tot onze verrassing ons drankje van het huis kregen.

33. Goede lunch, goede service. Je wordt niet opgejaagd, rustig de tijd voor een kopje koffie achteraf.

34. Prima ervaring. Goed geanticipeert op reservering.

35. Wat was het weer heerlijk! Vuurwerk voor onze dochter het was haar 18 e verjaardag!

36. Monique Buysrogge

37. Afgelopen zaterdag heb ik hier gegeten met een vriendin. Er was een klein dingetje (waar mensen werken..) maar dit werd zo vakkundig opgelost en ongevraagd! Echt petje af. We hebben al bij al heerlijk gegeten en een super avond gehad!

38. Heerlijk gegeten met onze kinderen. Bediening was goed, eten was heerlijk. Vlees was prima gebakken, precies zoals we gevraagd hadden. Zalm was mooi rose en vochtig van binnen, echt heerlijk. Lekkere wijnen ook bij het eten.

39. Peter Roelse

Heerlijk gegeten. Fijne bediening en een geweldige ambiance.

40. Jan Pollemans

We hebben lekker op het grote terras gegeten; vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

41. Sebastiaan

Super goede service, gastvrij, goede bediening erg vriendelijk, we hebben erg genoten van het overheerlijke diner. We hadden werkelijk niets meer te wensen! Bedankt bediening!

42. Loes Preato

Gezellig terras, lekker eten. Ik vond persoonlijk de porties wat groot en iets teveel olijven toegevoegd aan gerechten waar dit niet nodig was (al ben ik dol op olijven).

43. Heerlijk gegeten op een toplocatie. Zeker voor herhaling vatbaar! Bediening mag iets minder afstandelijk.

44. Annemarijn

Gegeten via eet.nu. 4 gangen voor €24 euro, zeker het geld waard!

Heerlijk gegeten, vegatarische porties nog nooit zo groot gezien! Top avond

45. Geweldige locatie. Spontane leuke bediening. Het eten is er perfect. We hebben er niet voor niets onze bruist gehouden een jaar geleden. Iedereen aan te raden.

46. Zalm en garnalen leken niet heel vers op vrijdag 18 aug.

47. Heerlijk gegeten op het hele gezellige buiten terras, er was life muziek en de sfeer was erg goed! Hele vriendelijke bediening niets is ze te veel, uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding. Echt een aanrader, komen zeker terug.

48. Jolanda Paul

Heel erg lekker gegeten, bediening mag wel wat meer lachen.
    Voor de rest gezellige avond gehad.

49. Je wordt altijd vriendelijk ontvangen, nooit is iets teveel.
    Heerlijke locatie om te zitten, je zit in de stad maar toch ook weer niet. Hoe heerlijk is het om op een mooi terras aan het water te kunnen genieten van spijs en drank.
    Het eten is heerlijk, borden zien er netjes uit en een mooie opmaak. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht en dessert zijn van kwaliteit.
    Zeker een aanrader als je in de buurt bent, maar ook zeker voor een drankje met een heerlijke hapje dat kan ook. Gewoon lekker genieten van een rustig plekje in het mooie Goes.
    Er staat dagelijks een top team klaar, iedereen veel succes.

50. Lekkere drankjes. Het eten daarentegen… het vlees goed. Vegetarisch miste het smaak, zout en peper kennen ze niet.

51. de Koeijer

Bijzonder lekker gegeten.

52. Goed gegeten, prima bediening.

53. Heerlijk gegeten op het mooie terras.
    Bediening was erg goed.
    Voor ons een reden om zeker nog eens terug te komen.

54. L. Van Keulen

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening.

55. M. de Klerk

Vlotte bediening, eten was heerlijk voor een redelijke prijs. Wel alleen rauwkost en geen andere groenten,

56. Vandenbulcke Stefaan

Lekker eten, goede service, leuke locatie

57. Een adres om te onthouden. Lekker eten met prima prijs/kwaliteit verhouding en vlotte bediening.

58. Eenvoudig reserveren via de website; mooi gelegen aan de singel; binnen wel enigszins krap en donker met weinig uitzicht op de mooie omgeving, ook wat lawaaierig bij veel drukte; buiten op het terras mooi om te zitten. Vlotte en vriendelijke bediening. Kwaliteit eten is voldoende, hoeveelheid groente matig. Gerechten zien er fraai uit, maar uiteindelijk is de prijs wel wat aan de hoge kant, vooral de voor- en nagerechten. Ijs (dessert) was jammer genoeg al aan het smelten, toen het op tafel werd gezet. Koffie was prima.

59. Mooie locatie, vriendelijke bediening, tip: tijd tussen gerechten plannen, vraag de klant. Appelijsgerecht aanrader.

60. Op aanraden van mijn dochter hier een bezoekje gebracht. Heerlijk buiten aan het water gegeten. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe.

61. Heerlijk gegeten, gezellig op het terras.
    Het eten en drinken werd vlot geserveerd.
    Wij komen nog eens terug.

62. Annemiek

We hebben heerlijk geluncht op een zonnige dag.
    Het eten was lekker vers en smaakte prima!
    Er was te weinig personeel voor lunchtijd, waardoor het lang duurde eer we ons tweede drankje konden bestellen en kregen.
    Meiden waren wel heel vriendelijk.

63. Viel tegen, eten was niet slecht, maar wel aan de dure kant voor hetgeen we kregen.
    Veel rauwkost bij de serano ham, en weinig ham.
    De porties waren klein, voor veel geld.

64. Linda Webb

Het eten wat heerlijk, bediening vriendelijk en een mooie locatie. Is ons heel goed bevallen.

65. we hebben erg lekker gegeten. de live muziek vonden wij minder en het eten kwam snel

66. Zeer gastvrij, en je krijgt netjes op tijd prachtig kunstwerken op tafel!!

67. Het was allemaal lekker!

68. Pauw 12 punten

In de geserveerde vissoep zat geen enkel stukje vis! Hierover een opmerking gemaakt. Zou worden doorgegeven aan de keuken!
    We moesten extreem lang wachten op de bestelde desserts.

69. Sietske

Lekker gegeten!

70. Anoniem

Zeer geslaagd! Vriendelijk ontvangst. Leuke bediening en heerlijk gegeten.

71. Richard

Was gezellig wel vonden we het vlees wat medium gebakken zou zijn iets te rauw was op het randje maar wel lekker

72. Alie Schreus

Gezellig buiten gegeten. Prettige ambiance.

73. Prachtige plaats aan het water in het centrum van Goes. Maar wat viel dat eten tegen. Bediening was top, hele vriendelijke meisjes. Heel jammer... wij komen hier nooit meer.

74. G.Andriesse

Ondanks dat het vrij druk was,heerste er een ontspannen sfeer.de bediening was vlot en vriendelijk. de kwaliteit van het eten was goed.Prijs/kwaliteitverhouding was ook goed.
    Erg snelle reactie naa de reservering was prettig.
    Voor herhaling vatbaar

75. Prima kwaliteit. Zowel eten&drinken als de bediening. Prijs wel wat aan de hoge kant, maar kwaliteit is nu eenmaal niet gratis :)

76. Mark hebbelinck

Leuke locatie, vriendelijke bediening maar matig eten. Cuisson van steak compleet verkeerd en kregen daar een belachelijke uitleg voor die ingefluisterd was door blunderende chef. Wij zoeken elders volgende keer in Goes.

77. Heerlijk gegeten. Super vriendelijke bediening.

78. Heerlijk gegeten met familie uit Delft, fijne bediening en mooie locatie.

79. Goed eten.

80. P van Leeuwen

Geen ervaring omdat de lunch die ik tussen de middag bestelde na 40 minuten niet werd gebracht.
    Na mede gedeeld te hebben dat ik weg ging en de genuttigde drankjes te willen afrekenen kreeg ik excuses en de drankjes hoefde niet te worden betaald. Ik was uiteraard niet blij, maar het is netjes afgehandeld. Ik ga het nog van de week 's avonds proberen want het ziet er gezellig uit.

81. Met vrienden uit Makkum (Friesland) heerlijk op het terras gegeten. Ook zij vonden het een geweldige locatie zo aan het water. Tot gauw!

82. Maarten Landegent

Wat een geweldig restaurant is dit! Ontzettend lekker gegeten en ook m'n vrouw met een lactosevrij dieet kon hier super terecht! Bediening was een verademing om te beleven! Zo ontzettend attent en bewust van de klant! Echt helemaal te gek! En dan die locatie. Zo lekker aan het water. Helemaal goed dus! We gaan snel weer een hapje eten!

83. Altijd lekker hier !!! Gezellige sfeer en super vriendelijke bediening !!

84. K. Van Rie

Heerlijk geluncht. Bediening was top. Zeker een aanrader! Wij komen nog eens terug.

85. Lekker maandmenu, fraai terras, alleen wat last van rondvliegende blaadjes van de naburige bomen.

86. Kees Polfliet

Heerlijk gegeten in een absoluut gemoedelijke sfeer met een perfecte bediening

87. Heerlijk gegeten, prima bediening! Minpuntje vonden wij dat het erg krap is opgezet, weinig ruimte aan te kleine tafels. Een erg lawaaierige ruimte...

88. Voortreffelijk gegeten op het verwarmde buitenterras!
    Een echte aanrader!!

89. Van de pas

Gezellig, leuke sfeer.

90. Lekker gegeten, goede service, mooi verwarmd teras

91. Evert maas

Heerlijk ambiance, leuke vriendelijke bediening.
    Menu is ook altijd goed en wisselt ook geregeld.
    Altijd fijn om er te eten.
    Geweldig terras in de zomer.

92. N Alburg

Een keertje lekker eten, is hier op de goeie plek. Het was wederom heerlijk en prettig geholpen.
    Goed voor een volgende keer.

93. S. van Es

Heerlijk gegeten!
    Aanrader :-)
    Ben er inmiddels 3X geweest en tot nu toe was alles prima!!
    De vitello tonato had wat meer op smaak mogen zijn, was wat vlak, maar ok.
    Vegetarisch gerecht geitenkaas was erg lekker!

94. Lekker gegeten. Bord was met zorg opgemaakt, gerecht zag er mooi uit.

Bediening was vriendelijk.

95. Peter Vogel

Heerlijk gegeten, mooie ambiance, prima bediening. Een van de vele goeie restaurants in het Goese

96. Lou Waterman

Weer lekker gegeten. Begin was even vreemd. Gelijk verwelkomd met prosecco. Wisten ze dat ik jarig was ? Wat we wilden eten was opeens niet beschikbaar. En bij het toetje vuurwerk. Bij het afrekenen bleek dat het een verjaardagscadeau van mijn broer was voor onze verjaardagen. Toen was alles duidelijk.

97. Mary Porcelijn

Prachtige locatie, vriendelijke bediening.

98. Lekker gegeten, maar garnituur bij hoofdgerecht was wat simpel. Was gezellig en vriendelijke bediening. Het was heel druk en je zit best dicht op elkaar (zaterdagavond).

99. Martha Kouwenoven

Gisteren vriendinnendag in Goes. Heerlijk op terras gegeten lunch was voortreffelijk, goede Klantgerichte en vriendelijke bediening.

100. Carpentier

Was een leuke ervaring! We vonden het een leuk kader, aangename bediening, en prijs kwaliteit heel correct. Positief ook qua ligging en omgeving, rust en toch nabij de stad.

Volgende pagina