Clouds in Deurne

Geen getut, gewoon goed!

Op 3 minuten loopafstand parkeerplaats: Visser
    (tevens oplaadpunt en parkmobile 3462)
    Visser 2 (naast de St. Willibrorduskerk)
    5751 BL Deurne
    Tarief:€0,95 per uur / €3,80 dagkaart
    Ma t/m Do 08.00 uur – 19.00 uur
    Vr 08.00 - 22.00 uur
    Za van 08.00 uur – 18.00 uur

Zodra u uw auto heeft geparkeerd loopt u richting de kerk, u steekt het marktplein schuin over, rechts naast het Gemeentehuis vindt u Restaurant Clouds.

Het meest nabije station is station Deurne. Vanaf hier is het 1 km tot het restaurant.

Bruisend, verrassend, geurig, uitdagend, persoonlijk, spectaculair, mooi en smakelijk.
Passie, liefde voor het vak en aandacht voor de gasten.
Lekker hoeft absoluut niet ingewikkeld te zijn en kwaliteit moet betaalbaar blijven.

De avondkaart bevat een verrassingsmenu 3 of 4 gangen (€ 31) en overheerlijke a la carte gerechten. De complete wijnkaart is samengesteld met een selectie van (h)eerlijke wijnen passend bij de gerechten.

In het monumentale pand wordt optimaal gebruik gemaakt van het licht door de prachtige raampartijen en hoge plafonds. In de zomer biedt het terras ook volop mogelijkheden om te genieten van de uitgebreide menu- en wijnkaart en het vertier op de markt.

Het restaurant is geopend van woensdag tot en met zondag van 17.00 uur tot 22.00 uur.

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1394681970 70
1421190375 82
1474207187 84
1477520737 84
1497402041 87
1520596896 91

1. Fantastisch gegeten, heel vriendelijk personeel. Precies genoeg, je gaat met een voldaan gevoel in alle opzichten naar huis. Een aanrader!

2. Els Daamen

We hebben op 24 januari j.l. met 5 personen verrassend lekker gegeten in dit sfeervolle restaurant.
    We gingen voor een hoofd- en een nagerecht, maar kregen daarnaast enkele heerlijke amuses bij het aperitief.
    Als hoofdgerecht kozen de dames voor vis, i.c. tarbot en zeebaars. Beide waren verrukkelijk en ook erg smaakvol gedecoreerd met verschillende groentesoorten. Hetzelfde gold voor de vleesgerechten van de heren, ossen- en kalfshaas.
    Leuk detail: elk vis- of vleesgerecht werd op een verschillend bord geserveerd.
    Ook het nagerecht, de verrassing van de chef, bleek een uitstekende keuze. We besloten de maaltijd met een kopje koffie of espresso te beëindigen.
    Zelfs hierbij werden we verrast met een bijzonder smakelijk amandelreepje, een beetje warm nog...
    We waren het alle vijf met elkaar eens: Clouds is een echte aanrader voor wie lekker, gezellig en ontspannen wil eten in een sfeervolle ambiance.

3. We hebben genoten! Elk gerecht vol van allerlei smaken! Een aanrader!!

4. Lekker gegeten goede wijn en een prettig prijs kwaliteit verhouding.

5. Heerlijk gegeten en een supergezellige avond gehad!

6. Paul van Heijningen

Blij verrast met prima kwaliteit te Deurne van het verrassingsmenu. Vooral voor en tussengerecht waren plaatje om te zien en heerlijk om op te eten.

7. Al een paar keer bij Clouds geweest en elke keer een verrassingsmenu gekozen. De prijs/kwaliteit is er echt goed voor dit type restaurants. Eten was ook deze keer weer goed. Vooral tweede tussengerecht was super en de combinatie met de wijnen is passend. Service is vriendelijk en losjes wat de omgang ook leuk maakt met het personeel. Locatie is goed en gezellig (huiskamer sfeer).

Wat echt top is de prijs/kwaliteit bij Clouds. Er zijn echt wel plekken in de omgeving waar je nog beter eten kan krijgen, of nog betere service, of een nog mooiere sfeer, maar van bijna alle restaurants in de omtrek is wat je bij Clouds krijgt voor de prijs echt stipt on. In andere woorden een restaurant waar we graag terugkomen en altijd vertrekken met het gevoel dat het heel erg de moeite waard was.

Enige min-puntje (klein) is het geluid in de ruimte. Vooral als het druk is of grote groep aanwezig is dan is het best rumoerig binnen.

8. We hebben genoten van een avond vullend etentje. Kinderen en kleinkinderen waren enthousiast en vonden het voor herhaling vatbaar. We hebben genoten!

9. Helga Nouwens

Heerlijk gegeten en prima service, wij hadden gekozen voor het 4gangen verrassingsmenu en dat was zeer compleet en ruim voldoende. Goed wijnadvies erbij, kortom een aanrader!

10. Eten was erg goed! Service vriendelijk, maar men liet wel steekjes vallen: water werd vergeten evenals de thee. En men was erg gehaast, oprechte aandacht ontbrak. Wijn was goed, maar niet bijzonder. Advies: vind aan tafel de aansluiting met de keuken! Geef meer aandacht aan de gasten en breng de kwaliteit vd wijn omhoog.

11. Het was weer heerlijk. Ook als vegetariër krijg je hier altijd weer iets verrassend. Wanneer je van gezond en bijzonder eten en mooie opgemaakte borden houdt is dit de place to be. Mijn favoriete restaurant in Deurne.

12. Iedere keer nog heerlijk gegeten. Er hangt een prettige ontspannen sfeer, en de service is altijd top. Echt een aanrader!

13. Aangenaam verrast tijdens het 4 gangen verrassingsmenu.
    Vooraf heerlijke amuse en brood met smeersel.
    Extra vooraf dessertje.
    Goede uitleg bij gerechten, borden keurig opgemaakt en opgedient.
    Een goed gevuld glas wijn voor een keurige prijs.

14. Top avond gehad! Heerlijk gegeten, goede sfeer en een leuk Sinterklaas tintje. Echte aanrader!

15. Marjan Verhees

Heerlijk gegeten, het verrassings menu, met verassende combinaties en mooie gerechten. Prima ongedwongen sfeer. Lekkere wijn. Top avond gehad.

16. Lekker eten en vrolijke bediening, geen airco heel jammer, het serveren mag wel sneller met die kleine gerechtjes dat duurde veel te lang tussendoor als je gaat uiteten wil je ook eten, wel lekker.

17. We hebben in een gezellige sfeer heerlijk gegeten.
    Goed verzorgde borden met steeds weer een verrassing.

18. Iedere keer weer een feestje. Een avondje uit om van te smullen.

19. Pwa strijbosch-driessen

Lekker gegeten, lekker rustig en goede service.

20. Hanneke van Boxmeer

Erg goed gegeten, gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu en geen spijt van gehad. Verrassende combinaties die we anders nooit zouden kiezen.
    Zeer gezellige avond mede door de goede en correcte bediening en overheerlijk eten.

21. Marianne van Brussel

Heerlijk eten, gezellig sfeer en top bediening.

22. Het was heerlijk en een vlotte bediening.

23. Marcel Vogelzangs

Op aanraden van een collega een avondje bij Clouds gehad. Het was een heerlijk 4-gangen verrassingsmenu. We gaan zeker nog eens terug.

24. Bijzonder lekker gegeten, verrassende gerechten in het 4 gangen verrassingsmenu. Goed bijpassend BOB wijnarrangement. Prijs/kwaliteit ligt zeer gunstig. Wij hadden er gerust meer voor over gehad.
    Kortom, heerlijke avond!

25. Monique Bossers

Heerlijk gegeten, vlotte zeer vriendelijke bediening! Kortom een hele fijne avond gehad!

26. Ilona Verbaan

Fantastisch 4 gangen verrassingsmenu met diverse extra hapjes. En elk gerecht was een cadeautje voor oog en mond. Geweldig!! Een leuke sfeer met vriendelijk personeel.

27. Vera Groenen

Eten is erg goed!
    We hebben het verassingsmenu genomen 4 gangen, we vonden het hoofdgerecht iets minder maar alles goed op smaak.
    We hebben alleen veel te lang op het tussengerecht moeten wachten er zat een uur tussen en dat als je alleen nog maar een voorgerechtje hebt gehad is echt veel te lang.
    Ook vonden we de service net niet goed genoeg we werd niet gevraagd of het gesmaakt had en ook niet of het naar wens was. Nette bediening maar net niet top. Jammer!

28. Hier zijn we al regelmatig geweest. Wat een heerlijk restaurant is dit toch. Deze keer hadden we gekozen voor een 5 gangen surprise menu en alle gangen waren stuk voor stuk geweldig. Superlekker! Ook de bediening en de sfeer in het restaurant zijn top! Rustig, sfeervol en gezellig! Wij zijn fan van dit restaurant en gaan zeker weer terug!!

29. Jan Hermans

Prima eten in een prima restaurant!

30. Heerlijk gegeten. Wij hebben gekozen voor het 5 gangen verrassings diner en dit was echt super. Lekkere wijnen en heerlijk eten. Echt een aanrader.

31. Marjelle Berkers

Heerlijk gegeten, lekkere wijnen bij elke gang, super gastheerschap.

32. Top avond gehad, sfeervol restaurant heerlijk gedineerd

33. m. de baat

Topervaring qua keuken en service.

34. Alda veldhuijzen

Het was allemaal uitstekend.

35. A van den Brand

We hebben lekker gegeten, beetje warm in het restaurant. I.v.m. het feit dat de zaak de week erop dicht zou zijn, had men niet alle gerechten die op de kaart staan. Dat geeft toch een bijzondere indruk.
    Voorgerecht en hoofdgerecht waren zeer smakelijk!

36. Nico Jacobs

Was erg lekker en gezellig een fijne avond gehad.

37. Heel lekker gegeten in prima ambiance met gezellige gastvrouwen. Eten en wijn prima op elkaar afgestemd.

38. V bussel

Heerlijk gegeten. Leuke en vriendelijke bediening. N avondje genieten!

39. Lekker op t terras gezeten. Heerlijk gegeten en uitstekende service. Gezellige avond gehad!

40. M v dijk

Voor de 2de keer geweest en het was weer net zo lekker als de 1ste keer. Mijn ouders zeiden dat het lang geleden was dat ze zo goed hadden gegeten in een restaurant.

41. Familie van der Laan

Prettige sfeer. Lekker eten. Goede bediening. Er was een goede beschrijving gegeven van elk gerecht die we kregen.
    We vonden de achtergrondmuziek iets te hard. We zouden wel terug komen!

42. V Daalen

Wij waren er met de Pasen en het 5 gangen paasmenu was een ware smaaksensatie.
    Prijs/kwaliteit zo als het hoort TOP.

43. Sylvia van Bommel

In elk opzicht fantastisch! Gezellig, sfeervol, correcte bediening en bovenal heeel lekkere en prachtig mooie gerechten.

44. Nic Dekker

Heerlijk gegeten mede hierdoor een geslaagde familie bijeenkomst.

45. Willian Schreurs-van der Ven

Wij hebben met ons moeder dochter weekeind fantastisch gegeten. De sfeer was bij jullie ook ontspannen zodat we onder elkaar een goed gesprek hebben kunnen voeren maar ook heerlijk hebben gelachen.

46. rob 11 punten

Wij wilden eigenlijk gaan eten bij de Lindehof vlakbij maar daar was geen plaats en zodoende belanden wij bij Clouds. Een geluk bij een ongeluk want we hadden het niet beter kunnen treffen. Prachtige ruimte, super aardige bediening en een topkok in de keuken. Alles klopte zoals het in een super gemotiveerd bedrijf dient te gaan. Alleen maar lof voor dit bedrijf. Voor de totale kwaliteit en toewijding die je krijgt is dit bedrijf zeker 1 ster waard.

47. We hebben genoten van het verassingsdiner, heerlijk, ook de sfeer en bediening top.

48. Fam bierings

Voor de derde keer weer Heerlijk gegeten!!
    We komen zeker weer terug!
    Gr

49. We hebben heerlijk gegeten in een prettige sfeer met een prima bediening.

50. Tanja Smulders

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, vriendelijk personeel. Echt genieten!

51. We hebben een heerlijk vijf gangen diner gegeten, de service is top en het restaurant heeft een heerlijk fijne sfeer. Een top restaurant :)

52. Heerlijk eten in een huiselijke sfeer.

53. Jos Peeters

Goede ontvangst, heel lekker eten op een heel mooi niveau. Goed dat we in Deurne ook zo'n restaurant hebben. Voor herhaling vatbaar!!

54. J. van de Mortelj

Prima keuze geweest
    De kaart is niet zeer uitgebreid maar het eten was prima evenals de bediening en de prijs/kwaliteitverhouding.
    Voor herhaling vatbaar

55. Kees van Ham

Blij dat er in Deurne een top restaurant is. Clouds hoort bij de toekomst van Deurne. Iedere hap is een nieuwe ervaring. Zo wordt Deurne ook.

56. Lianne Roelofs

We hebben heerlijk gegeten bij Clouds. We hadden wat te vieren en kozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Een echte aanrader! De kok/eigenaar kwam nog even vragen of alles naar wens was geweest. Dat was het zeker. We komen zeker een keertje terug.

57. Vivian Schriks

Erg lekker gegeten, fijne en gezellige sfeer.
    Ondanks mijn lactose-intolerantie toch het jubileum-menu kunnen eten met creatieve en heerlijke gerechtjes.
    Wederom een top avond gehad!

58. Hilde Haazen

Wij hebben heerlijk gegeten in een sfeervolle en gezellige omgeving.
    Niets op aan te merken, top.

59. Heerlijk gegeten en gedronken. Helaas maar 1 visgerecht op de kaart, lastig als je geen vlees eet.
    De sfeer was niet 100% omdat er een grote en wat luidruchtige groep zat te eten.

60. Ingrid Gruijters

Heerlijk gegeten, bediening was ook prima, alleen was 1 meisje van het personeel niet heel erg vriendelijk.
    Er was ook een mevrouw in een rolstoel aan het eten, het restaurant is wel begaanbaar met een rolstoel maar de ingang ging niet soepel en de toilet was voor deze mevrouw helemaal niet te doen zonder hulp van 2 personen, Dit maakte de mevrouw erg overstuur, wat heel erg jammer was voor haar avondje uit.
    Wij komen zeker terug, mijn moeder had een geweldig gezellig en lekker etentje.
    Super bedankt!!!

61. Meulendijks

Gisteren voor de vierde keer daar gegeten. Het was wederom weer een succes en een genot om bij Clouds in Deurne te eten.

62. Frank van der Velden

Super lekker 4-gangen verrassingsmenu gegeten. Echt een aanbeveler om van te genieten!!

63. Heerlijk gegeten! Leuke tafel aan het raam met uitzicht op de schaatsbaan. Goede uitleg over de gerechten, mooie wijnkaart. De chef komt aan tafel uitleg geven over de gerechten. We komen zeker nog eens terug.

64. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en mooie ambiance!

65. Was weer supergoed, daarom alles een 10,
    Ga zo door ga zo door

Fijne feestdagen en volgend jaar zijn we weer van de partij.
    Hebben alweer nieuwe datum geprikt

66. Marian Claessens

Heerlijk een avondvullend tafelen beleefd. We hebben ons laten verassen én we zijn verrast. Dankjewel en tot een volgende keer.
    Groet Marian en John Claessens, Helmie en Jan van Bussel.

67. G. Verrips

Samen met onze gasten hebben we genoten van het smaakvolle eten de gezellige sfeer en goede bediening.

68. Hier op donderdag 9 november gegeten, het was een wild avond met bij passende Italiaanse wijnen.

Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht.

Het aperitief was een Italiaanse Prosecco van Bepin de Eto brut.
    Het broodmandje dat werd geserveerd was met tapenade en een SUPER lekker boter met truffel.

Het eerste koud voorgerechtje was gerookte Eenden borst met de begeleide wijn een Greccio Bianco een mooie en lekkere combinatie.

Het tweede warme voorgerechtje was Patrijs met een ganzen rillette en paddenstoelen en iets van pasta de wijn Valpolicella Classico ook weer een mooi en lekker gerechtje.

Het tweede warme voorgerechtje was Fazant met ham de wijn een Il Ghizzano uit de Toscaane(en Biologisch ) lekker.

Het hoofdgerecht was super namelijk Herten bief, hazenpeper, een zwezerik daar bij spruiten, Amsterdamse uitjes en een puree in de vorm van 2 Asperges met een heerlijke saus een super lekker gerecht met als de wijn Capoforte Primitivo ook weer een mooie combinatie.

Het nagerecht hoorde wij als het bereid werd namelijk een heerlijke luchtige sabayon met daarin stukjes peer het tweede nagerechtje was een glaasje luchtige mascarpone hier bij een glaasje Bepin de Eto mascato dolce mooie combinatie.

Als afsluiter een koffie met een Armagnac.

De wijnen werden gepresenteerd door Jeroen van Dijk echt deze man wist waar hij over sprak met veel passie en liefde van Italiaanse wijnen het eten was perfect en werd mooi gepresenteerd en gereserveerd door een jonge bediening die wisten hoe het moest namelijk de gast te behagen de jonge keuken brigade was goed en kundig en eerlijk en vooral lekker koken.

Dit was onze derde bezoek aan Clouds (2 maal met A-H actie)nu speciaal gereserveerd voor het wild en niet de laatste keer het word alleen maar beter, een fijne en lekkere avond gehad.

69. Rene Saris

Alles klopte gewoon. Lekker eten drinken sfeer in de ruimte. Gewoon een topavond gehad

70. We hebben er drie keer gegeten en telkens een heel goed culinair verzorgde avond gehad. Er was steeds een ander menu met allerlei originele en creatieve gerechten.

71. Na een aantal keren ontzettend lekker gegeten te hebben vond ik het leuk om bij Clouds mijn 60ste verjaardag te vieren om mijn familie en vrienden te laten genieten van culinair tafelen.
    We werden gastvrij ontvangen door Carin de gastvrouw. Zij was zeer attent en had voor deze speciale gelegenheid kleine appeltjes ter decoratie op tafel liggen met het getal 60 erop 😀.
    De kok Roel had een voortreffelijk 5 gangen menu voorbereid waar mijn gasten en ik echt van genoten. Wanneer ik terug denk aan de amuse loopt me het water nog in mijn mond. Wat was die lekker. Mijn gezelschap bestond voornamelijk uit vrouwen en daar had de kok het dessert op aangepast, heel veel chocolade mmmmm. Van de overige 4 gangen zijn alleen maar lege borden terug naar de keuken gegaan.
    Mijn gasten en ik vonden de sfeer, het eten en de bediening echt top.
    Roel, Carin en het overige personeel 👍Ga zo door.

72. Frank Kunen

Super leuk restaurant.
    Inmiddels 3x gegeten nu en elke keer verrast door het gevarieerde en lekkere eten.
    Goede prijs kwaliteit verhouding en leuke bediening.
    Ook veel verschillende lekkere speciaalbiertjes waar je uit kan kiezen.

73. H. Moolenaar

Ik heb al 2x mogen genieten van de heerlijke, zeer smakelijke gerechten van de chef, aangepast aan de seizoenen. Heel vriendelijk personeel en een fijne gastvrouw. Intiem en sfeervol. Echte aanrader!

74. Gastvrije ontvangst door bekwaam personeel, in het ruimtelijk, sfeervol ingericht restaurant.
    Heerlijke gerechten, met zorg bereid je proeft de hoogwaardige verse ingrediënten, op mooi opgemaakte borden.
    Met persoonlijke wensen wordt als vanzelfsprekend rekening gehouden.
    Wij hebben een heel ontspannen gezellige avond gehad en voelde ons zeer welkom!

75. T. loijen

Een geweldige locatie. Midden in het centrum. Zeer vriendelijk personeel. Bijzonder dat de kok ook even langskomt,
    Heerlijk gegeten, met veel zorg bereid. Iedere gang was een verrassing. Een kunstwerk op je bord!
    Zeker een aanrader.

76. Gerry van Heerbeek

Sfeervol restaurant, heerlijke wildgerechten gegeten. Super! Een echte aanrader!

77. Yvonne Brugel

Wat een gezellig en sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten met 25 personen. Het eten werd voor iedereen tegelijk geserveerd. En er werd uitgelegd wat er op de borden lag. Ook werd er rekening gehouden met de wensen van de klant. Een aanrader voor iedereen die culinair wil eten. Prijs kwaliteit super!!

78. Het eten was super lekker, alles goed verzorgd en vooral de sfeer die dit restaurant uitstraalt maakt het een fijne en relaxte avond.

79. F.M.Koster

Wij hadden wat te vieren! Wat een geweldige gastvrouw… glutenvrij? Zorgen wij voor.
    Jullie weten het niet precies? Ik zorg voor een geweldig meergangen verassingsmenu.
    Wijn? Perfecte kaart… misschien wat meer Franse wijn. Wij kozen de Franse wijn… zeldzaam.
    De gerechten die we kregen? Geweldig en toprestaurant waardig… waar komt die kok vandaan?
    Wij hadden een top-avond en hoorden toen dat ze Carin heette… Carin bedankt voor alle exquise gerechten en jouw gastvriendelijkheid.

80. Frans van der Heijden

Geweldig leuke avond gehad met heerlijk eten en leuke spontane bediening.

81. Pieter & Helma

Wij werden overvallen door de geweldige gastvrijheid bij binnenkomst, het contact dat de kok even komt maken wanneer hij het eerste gerechtje komt serveren. Het vrolijke bedienend personeel. Een geweldig verrassingsmenu en de totale ambiance. Een aanrader voor een avondje uit! Kortom een 10

82. Lieke Joosten - Dautzenberg

We hebben erg lekker gegeten. Aanrader.

83. Frans van der Heijden

Wij hebben met 3 broers en 2 zussen een bijzonder fijne avond beleefd bij Clouds in Deurne. Lekker eten en goede bijpassende wijnen werden ons geserveerd. Ook de uitleg bij de diverse gerechten was leuk en leerzaam. Dank aan het personeel die mede hierdoor ons een fijne avond bezorgd hebben.

84. Wederom heerlijk gegeten, verrassende gerechten en de bediening zeer vriendelijk. Geen enkel probleem dat mijn vriendin zwanger is, werd rekening mee gehouden.

85. Arjan Seijkens

Heerlijk gegeten, fijne dames in de bediening die rekening houden met onze zwangerschap door lekkere alcoholvrije drankjes in elkaar te draaien! Complimenten!

86. Heerlijk getafeld. Lekker eten met goede wijn. Enige minpuntje voor mij als slecht horende, het door de totale bezetting erg rumoerig was. Dus kon mijn tafelgenoot slecht verstaan.

87. Het eten was heerlijk.
    Jammer dat er nog maar een Rib Eye beschikbaar was dit zou je eerder bij vis verwachten.

88. Smits, Tr.

Het was heerlijk en zorgvuldig bereid. Leuke bediening, we hebben weer heerlijk genoten, top hoor.

89. Zoals gewoonlijk is het er gewoon overheerlijk! Er wordt echt wel aandacht besteed aan de klanten. Je hoeft het maar te vragen en ze knutselen iets passend voor je in elkaar! Top restaurant!!!
    Aangepaste wijnen ook lekker.... gewoon proeven en je gaat tipsy naar buiten ; - )

90. Superlekker gegeten bij Clouds, als vanouds. Zeker de verrassingsmenu´s zijn aantrekkelijk geprijsd. De gerechten zijn een kunstwerkje op het bord, er is veel aandacht voor detail. Enig minpuntje: er zou iets meer gelet kunnen worden op lege glazen. We zaten meerdere keren een tijdje zonder drinken, dat is jammer.

91. We hebben prima gegeten we hadden het vier-gangenverrassingsmenu. Grote portie en er werd goed rekening gehouden met allergieën. Prijs/kwaliteit echt prima in orde. De wijn was ook lekker, goed volle glazen. En heel belangrijk dat er gewoon kraanwater geschonken werd.

92. Gert-Jan Kusters

Werk-diner. De ontvangst is hartelijk en sfeervol in de bar-ruimte. Heerlijk afwisselend verrassingsmenu in juiste proportie. Uitstekende en attente bediening. Kundig. Niet op voorgrond. Goed aanwezige gastvrouw. Ietwat luidruchtig en mindere akoustiek

93. Ank van Heugten

T was goed en gezellig

94. Tonny kersten

Lekker gegeten, mooie locatie. Prettige bediening. Verhouding kwaliteit en prijs is oké. Kortom een aanrader.

95. Peter Arts

We hebben met zes personen genoten van een hele gezellige avond. We zijn heel gastvrij ontvangen. Het eten en drinken was goed op elkaar afgestemd. Dat alles mede door een team dat goed voor de gasten zorgt. Men houdt daadwerkelijk rekening met persoonlijke wensen.

96. Heerlijk gegeten bij iedere hap een verrassing wat je proefde. Kwaliteit. Goede bediening en leuk dat de kok aan tafel komt kijken of alles naar wens is
    Met 11 personen en de tafels hadden een goede opstelling om de groep te overzien.Carin en Roel en verder personeel de complimenten.

97. Alexander

Zeer lekker gegeten. Echte aanrader!!!

98. Heerlijk eten en een ongedwongen sfeer!

99. Geweldig gegeten, prima wijnen, toprestaurant van Deurne e.o.

100. Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer met veel persoonlijke aandacht. We waren met 4 personen en kozen ieder voor een ander verrassingsmenu. Niet 1x hoefde gevraagd te worden wie ook al weer welk menu gekozen had. Verder werd er eerlijk naar feedback gevraagd bij nieuwe gerechtjes. Al met al zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader.

Volgende pagina