Clouds in Deurne

Geen getut, gewoon goed!

Op 3 minuten loopafstand parkeerplaats: Visser
    (tevens oplaadpunt en parkmobile 3462)
    Visser 2 (naast de St. Willibrorduskerk)
    5751 BL Deurne
    Tarief:€0,95 per uur / €3,80 dagkaart
    Ma t/m Do 08.00 uur – 19.00 uur
    Vr 08.00 - 22.00 uur
    Za van 08.00 uur – 18.00 uur

Zodra u uw auto heeft geparkeerd loopt u richting de kerk, u steekt het marktplein schuin over, rechts naast het Gemeentehuis vindt u Restaurant Clouds.

Het meest nabije station is station Deurne. Vanaf hier is het 1 km tot het restaurant.

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Bruisend, verrassend, geurig, uitdagend, persoonlijk, spectaculair, mooi en smakelijk.
Passie, liefde voor het vak en aandacht voor de gasten.
Lekker hoeft absoluut niet ingewikkeld te zijn en kwaliteit moet betaalbaar blijven.

De avondkaart bevat een verrassingsmenu 3 of 4 gangen (€ 31) en overheerlijke a la carte gerechten. De complete wijnkaart is samengesteld met een selectie van (h)eerlijke wijnen passend bij de gerechten.

In het monumentale pand wordt optimaal gebruik gemaakt van het licht door de prachtige raampartijen en hoge plafonds. In de zomer biedt het terras ook volop mogelijkheden om te genieten van de uitgebreide menu- en wijnkaart en het vertier op de markt.

Het restaurant is geopend van woensdag tot en met zondag van 17.00 uur tot 22.00 uur.

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

• Nieuwjaarsdag – 1 jan

1416204943 78
1452032312 84

1. Marian Claessens

Heerlijk een avondvullend tafelen beleefd. We hebben ons laten verassen én we zijn verrast. Dankjewel en tot een volgende keer.
    Groet Marian en John Claessens, Helmie en Jan van Bussel.

2. G. Verrips

Samen met onze gasten hebben we genoten van het smaakvolle eten de gezellige sfeer en goede bediening.

3. Hier op donderdag 9 november gegeten, het was een wild avond met bij passende Italiaanse wijnen.

Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht.

Het aperitief was een Italiaanse Prosecco van Bepin de Eto brut.
    Het broodmandje dat werd geserveerd was met tapenade en een SUPER lekker boter met truffel.

Het eerste koud voorgerechtje was gerookte Eenden borst met de begeleide wijn een Greccio Bianco een mooie en lekkere combinatie.

Het tweede warme voorgerechtje was Patrijs met een ganzen rillette en paddenstoelen en iets van pasta de wijn Valpolicella Classico ook weer een mooi en lekker gerechtje.

Het tweede warme voorgerechtje was Fazant met ham de wijn een Il Ghizzano uit de Toscaane(en Biologisch ) lekker.

Het hoofdgerecht was super namelijk Herten bief, hazenpeper, een zwezerik daar bij spruiten, Amsterdamse uitjes en een puree in de vorm van 2 Asperges met een heerlijke saus een super lekker gerecht met als de wijn Capoforte Primitivo ook weer een mooie combinatie.

Het nagerecht hoorde wij als het bereid werd namelijk een heerlijke luchtige sabayon met daarin stukjes peer het tweede nagerechtje was een glaasje luchtige mascarpone hier bij een glaasje Bepin de Eto mascato dolce mooie combinatie.

Als afsluiter een koffie met een Armagnac.

De wijnen werden gepresenteerd door Jeroen van Dijk echt deze man wist waar hij over sprak met veel passie en liefde van Italiaanse wijnen het eten was perfect en werd mooi gepresenteerd en gereserveerd door een jonge bediening die wisten hoe het moest namelijk de gast te behagen de jonge keuken brigade was goed en kundig en eerlijk en vooral lekker koken.

Dit was onze derde bezoek aan Clouds (2 maal met A-H actie)nu speciaal gereserveerd voor het wild en niet de laatste keer het word alleen maar beter, een fijne en lekkere avond gehad.

4. Lekker eten. Het restaurant is klein maar gezellig. Wat aan de dure kant. Wel goede kwaliteit.

5. Rene Saris

Alles klopte gewoon. Lekker eten drinken sfeer in de ruimte. Gewoon een topavond gehad

6. We hebben er drie keer gegeten en telkens een heel goed culinair verzorgde avond gehad. Er was steeds een ander menu met allerlei originele en creatieve gerechten.

7. Na een aantal keren ontzettend lekker gegeten te hebben vond ik het leuk om bij Clouds mijn 60ste verjaardag te vieren om mijn familie en vrienden te laten genieten van culinair tafelen.
    We werden gastvrij ontvangen door Carin de gastvrouw. Zij was zeer attent en had voor deze speciale gelegenheid kleine appeltjes ter decoratie op tafel liggen met het getal 60 erop 😀.
    De kok Roel had een voortreffelijk 5 gangen menu voorbereid waar mijn gasten en ik echt van genoten. Wanneer ik terug denk aan de amuse loopt me het water nog in mijn mond. Wat was die lekker. Mijn gezelschap bestond voornamelijk uit vrouwen en daar had de kok het dessert op aangepast, heel veel chocolade mmmmm. Van de overige 4 gangen zijn alleen maar lege borden terug naar de keuken gegaan.
    Mijn gasten en ik vonden de sfeer, het eten en de bediening echt top.
    Roel, Carin en het overige personeel 👍Ga zo door.

8. Frank Kunen

Super leuk restaurant.
    Inmiddels 3x gegeten nu en elke keer verrast door het gevarieerde en lekkere eten.
    Goede prijs kwaliteit verhouding en leuke bediening.
    Ook veel verschillende lekkere speciaalbiertjes waar je uit kan kiezen.

9. H. Moolenaar

Ik heb al 2x mogen genieten van de heerlijke, zeer smakelijke gerechten van de chef, aangepast aan de seizoenen. Heel vriendelijk personeel en een fijne gastvrouw. Intiem en sfeervol. Echte aanrader!

10. Gastvrije ontvangst door bekwaam personeel, in het ruimtelijk, sfeervol ingericht restaurant.
    Heerlijke gerechten, met zorg bereid je proeft de hoogwaardige verse ingrediënten, op mooi opgemaakte borden.
    Met persoonlijke wensen wordt als vanzelfsprekend rekening gehouden.
    Wij hebben een heel ontspannen gezellige avond gehad en voelde ons zeer welkom!

11. T. loijen

Een geweldige locatie. Midden in het centrum. Zeer vriendelijk personeel. Bijzonder dat de kok ook even langskomt,
    Heerlijk gegeten, met veel zorg bereid. Iedere gang was een verrassing. Een kunstwerk op je bord!
    Zeker een aanrader.

12. Gerry van Heerbeek

Sfeervol restaurant, heerlijke wildgerechten gegeten. Super! Een echte aanrader!

13. Yvonne Brugel

Wat een gezellig en sfeervol restaurant. Heerlijk gegeten met 25 personen. Het eten werd voor iedereen tegelijk geserveerd. En er werd uitgelegd wat er op de borden lag. Ook werd er rekening gehouden met de wensen van de klant. Een aanrader voor iedereen die culinair wil eten. Prijs kwaliteit super!!

14. Het eten was super lekker, alles goed verzorgd en vooral de sfeer die dit restaurant uitstraalt maakt het een fijne en relaxte avond.

15. F.M.Koster

Wij hadden wat te vieren! Wat een geweldige gastvrouw… glutenvrij? Zorgen wij voor.
    Jullie weten het niet precies? Ik zorg voor een geweldig meergangen verassingsmenu.
    Wijn? Perfecte kaart… misschien wat meer Franse wijn. Wij kozen de Franse wijn… zeldzaam.
    De gerechten die we kregen? Geweldig en toprestaurant waardig… waar komt die kok vandaan?
    Wij hadden een top-avond en hoorden toen dat ze Carin heette… Carin bedankt voor alle exquise gerechten en jouw gastvriendelijkheid.

16. Frans van der Heijden

Geweldig leuke avond gehad met heerlijk eten en leuke spontane bediening.

17. Pieter & Helma

Wij werden overvallen door de geweldige gastvrijheid bij binnenkomst, het contact dat de kok even komt maken wanneer hij het eerste gerechtje komt serveren. Het vrolijke bedienend personeel. Een geweldig verrassingsmenu en de totale ambiance. Een aanrader voor een avondje uit! Kortom een 10

18. Lieke Joosten - Dautzenberg

We hebben erg lekker gegeten. Aanrader.

19. Frans van der Heijden

Wij hebben met 3 broers en 2 zussen een bijzonder fijne avond beleefd bij Clouds in Deurne. Lekker eten en goede bijpassende wijnen werden ons geserveerd. Ook de uitleg bij de diverse gerechten was leuk en leerzaam. Dank aan het personeel die mede hierdoor ons een fijne avond bezorgd hebben.

20. Wederom heerlijk gegeten, verrassende gerechten en de bediening zeer vriendelijk. Geen enkel probleem dat mijn vriendin zwanger is, werd rekening mee gehouden.

21. Arjan Seijkens

Heerlijk gegeten, fijne dames in de bediening die rekening houden met onze zwangerschap door lekkere alcoholvrije drankjes in elkaar te draaien! Complimenten!

22. Heerlijk getafeld. Lekker eten met goede wijn. Enige minpuntje voor mij als slecht horende, het door de totale bezetting erg rumoerig was. Dus kon mijn tafelgenoot slecht verstaan.

23. Het eten was heerlijk.
    Jammer dat er nog maar een Rib Eye beschikbaar was dit zou je eerder bij vis verwachten.

24. Smits, Tr.

Het was heerlijk en zorgvuldig bereid. Leuke bediening, we hebben weer heerlijk genoten, top hoor.

25. Zoals gewoonlijk is het er gewoon overheerlijk! Er wordt echt wel aandacht besteed aan de klanten. Je hoeft het maar te vragen en ze knutselen iets passend voor je in elkaar! Top restaurant!!!
    Aangepaste wijnen ook lekker.... gewoon proeven en je gaat tipsy naar buiten ; - )

26. Het eten was weer super goed en lekker en we hebben alweer gereserveerd.

27. Superlekker gegeten bij Clouds, als vanouds. Zeker de verrassingsmenu´s zijn aantrekkelijk geprijsd. De gerechten zijn een kunstwerkje op het bord, er is veel aandacht voor detail. Enig minpuntje: er zou iets meer gelet kunnen worden op lege glazen. We zaten meerdere keren een tijdje zonder drinken, dat is jammer.

28. We hebben prima gegeten we hadden het vier-gangenverrassingsmenu. Grote portie en er werd goed rekening gehouden met allergieën. Prijs/kwaliteit echt prima in orde. De wijn was ook lekker, goed volle glazen. En heel belangrijk dat er gewoon kraanwater geschonken werd.

29. Gert-Jan Kusters

Werk-diner. De ontvangst is hartelijk en sfeervol in de bar-ruimte. Heerlijk afwisselend verrassingsmenu in juiste proportie. Uitstekende en attente bediening. Kundig. Niet op voorgrond. Goed aanwezige gastvrouw. Ietwat luidruchtig en mindere akoustiek

30. Ank van Heugten

T was goed en gezellig

31. Tonny kersten

Lekker gegeten, mooie locatie. Prettige bediening. Verhouding kwaliteit en prijs is oké. Kortom een aanrader.

32. Peter Arts

We hebben met zes personen genoten van een hele gezellige avond. We zijn heel gastvrij ontvangen. Het eten en drinken was goed op elkaar afgestemd. Dat alles mede door een team dat goed voor de gasten zorgt. Men houdt daadwerkelijk rekening met persoonlijke wensen.

33. Heerlijk gegeten bij iedere hap een verrassing wat je proefde. Kwaliteit. Goede bediening en leuk dat de kok aan tafel komt kijken of alles naar wens is
    Met 11 personen en de tafels hadden een goede opstelling om de groep te overzien.Carin en Roel en verder personeel de complimenten.

34. Alexander

Zeer lekker gegeten. Echte aanrader!!!

35. Heerlijk eten en een ongedwongen sfeer!

36. Geweldig gegeten, prima wijnen, toprestaurant van Deurne e.o.

37. Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer met veel persoonlijke aandacht. We waren met 4 personen en kozen ieder voor een ander verrassingsmenu. Niet 1x hoefde gevraagd te worden wie ook al weer welk menu gekozen had. Verder werd er eerlijk naar feedback gevraagd bij nieuwe gerechtjes. Al met al zeker voor herhaling vatbaar. Aanrader.

38. Marcel

Heerlijk 4 gangen menu waar we ons lieten verrassen. Elke gang en de amuse waren super lekker. Dank voor deze heerlijke avond Carin,Roel en medewerkers! En we komen graag weer terug in deze sfeervolle ambiance.

39. We hebben het Clouds verrassingsmenu gekozen. Een hele belevenis. Iedere hap was ook echt een verrassing. Heel gezellig en mooi restaurant. Goeie sfeer en bediening. En ook de kok laat zich aan tafel zien. Een aanrader.

40. Gert van Dorland

heerlijk getafeld, wat een leuke bediening, je voelt je ècht gast en het gevoel dat jij zo welkom bent !

41. Mooie tent. Mooi eten. Écht iets anders qua kwaliteit. Beter dan héél veel tentjes in de omgeving. Je betaalt ervoor maar dan krijg je dus écht iets goeds! Aanrader

42. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel waarbij een langere wachttijd uitstekend werd opgelost met enkele kleine hapjes. De sfeer was prima en de akoestiek is sterk verbeterd. En we hebben heerlijk gegeten.

43. Coen Nikkels

Eerste paasdag heerlijk gegeten bij Cloud's. Prima sfeer en uitstekende keuken. Een echte aanrader.

44. Heerlijk gegeten. Snelle aanpassing naar vegetarisch. Akoestiek in het restaurant is perfect.

45. Heerlijk gegeten, verrassend lekker, sfeervol aangekleed, vriendelijke bediening met andere woorden voor herhaling vatbaar!

46. Rolandavanbest@gmail.com

Heerlijk gegeten, erg vriendelijke bediening en prima prijs/ kwaliteit, komen zeker vaker terug.

47. fam. Geurts

Zeer gezellig restaurant en heerlijk gegeten, we waren met een groep van 8 die allemaal erg tevreden waren.

48. van der Velden

Voor ons was het de 1ste bij Clouds en dat is echt super goed bevallen. Dit is zeker een aanrader en wij hebben voortaan een nieuw favoriet restaurant!

49. 5 gangen surprise menu gekozen, was erg lekker en verrassend. Mooie inrichting en vriendelijk personeel. Alles werd goed uitgelegd.

Komen zeker een keertje terug.

50. Fam. Hoefnagels

Heel lekker gegeten. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    Redelijk veel mensen op een m2.
    Sfeervolle inrichting.
    Jammer van de akoestiek, maar hier wordt aan gewerkt hebben wij begrepen. Voor ons geen reden om niet meer terug te gaan.
    Niets te kort gekomen.

51. Hetty Reinders

Zeer gezellig restaurant met goede bediening, zeer correct. Lekker gegeten met mooi opgemaakte borden. Jammer van de akoestiek in het restaurant, erg luidruchtig.

52. Jan Joosten

We hebben lekker gegeten en ons laten verrassen met een 4-gangen verrassingsmenu.
    Helemaal prima en ook de rode Spaanse wijn was lekker.
    Ik verheug me erop om a.s. zaterdag met mijn kinderen wederom in jullie restaurant te kunnen zijn.
    Tot dan.

53. Heerlijk gegeten en personeel erg vriendelijk

54. Wederom erg lekker. Het verrassingsmenu was top. Het is ook sfeervol in deze authentieke omgeving. Alleen wat te luidruchtig.

55. Loes Bukkems

Eerste keer. Aangename verrassing. Zowel het interieur als het menu. Het was erg sfeervol ingericht, aardige medewerkers. Wij hadden gekozen voor een verrassingsmenu, wat ook een echte verrassing was. Goede uitleg aan tafel wat we aten en de gerechten zagen er allemaal goed verzorgd uit. Geen alledaagse hap. En alles smaakte ook nog eens voortreffelijk. Bedankt voor de gastvrijheid en het heerlijke eten.

56. Nieuwe kok, nieuwe keuken, nieuwe kaart. Gekozen voor 5-gangen verrassingsmenu. Heerlijk gegeten, goede service, lekkere wijnen. We komen beslist vaker eten. Ga zo door.

57. Annelies van Grotel

De bediening was gezellig en ongedwongen. Leuke jonge mensen.
    Hartelijk welkom en heel lekker gegeten.
    Voor herhaling vatbaar

58. Lekker verfijnd gegeten gecombineerd met heerlijke wijnen. Leuke / gezellige plek in Deurne.

59. Frans en Anne-Lous

Leuke avond gehad, lekker gegeten, lieve leuke, bediening!
    Met de nieuwe eigenaars van dit restaurant zijn ze een mooie weg ingeslagen!
    Heel veel succes verder.

60. Trees de Kruijf Swart

Leuke ambiance, lekker gegeten, goede bediening. Heel vriendelijk, maar ze vragen bij het menu of je frietjes wilt, ja lekker, maar ze zeggen niet erbij dat dat dan 4,70 € kost, vind ik een beetje teveel.

61. iz

62. We hebben heerlijk gegeten in jullie restaurant te Deurne. De bediening, de sfeer en de kok hebben prima hun best gedaan. We hadden van een 5gangen diner genoten. We waren wel van mening dat het iets meer had mogen zijn.
    Groetjes en tot ziens.

63. We hebben lekker en smaakvol gegeten. De gerechten ( 5 gangen verrassingsmenu ) waren stuk voor stuk smaakvol. De mensen waren vriendelijk. Een klein puntje om nog wat van op te steken voor het personeel is dat ze iets beter de glazen in de gaten moeten houden. Deze stonden best even leeg en daar is toch wel wat omzet uit te halen. Verder hebben wij een gezellige avond gehad die vraagt om een herhaling van het bezoek.

64. Ditmaal terug via de AH-actie. Twee personen voor 39.50, driegangenmenu. Amuse mooi, maar weinig smaak. Daarna brood met olie en tapenade, die is te grof om te smeren. Bediening hartelijk en gastvrij. Menu zelf: voorgerecht van tonijn was smaakvol en mooi opgemaakt bordje. Hoofdgerecht parelhoen: mals stukje vlees, weinig groenten, 2 aardappelgnocchi. Toetje bolletje yoghurtijs en weckpotje puddinkje. Wijnen lekker 4.50 per glas. We hebben heerlijk gegeten! Zou ik deze prijs per menu betaald hebben, dan was ik niet tevreden geweest. Het is echter begrijpelijk dat er scherp ingekocht is om toch nog iets te verdienen. Aankleding restaurant binnen is sfeervol en verzorgd. Ontvangst en vertrek vriendelijk. Best kans dat we nog eens teruggaan.

65. Jolanda van de Wal

Gisteravond met een aantal vriendinnen gegeten en het was in één woord fantastisch! Echt heerlijk gegeten van voor- tot nagerecht en ook de bediening was netjes en vriendelijk. Ze mogen inderdaad wel iets vaker de drank bijschenken maar dat mocht de pret niet drukken.

Zeker een aanrader en ik kom graag nog eens terug!

67. Gegeten bij Clouds "restaurantweek". Mooi 3 gangenmenu met een extra uitbreiding op de kaart van een tussengerecht. Gerechten waren allemaal lekker en mooi samengesteld. Was wel weg druk en rumoerig waardoor het leek alsof iedereen steeds harder ging praten. Super vriendelijke bediening, echter gezien de drukte wel te weinig personeel. Zowel bij onze tafel als ook onze naastgelegen tafel was een hogere drankomzet mogelijk geweest. Ook op de koffie hebben wij 1 uur moeten wachten na de laatste gang, dat is jammer omdat het eten behooijk hoge ogen scoorde. Voor de kwalteit van het eten zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

68. Heerlijk gegeten, top kwaliteit! Vriendelijke bediening! Aanrader! Wij gaan zeker terug!

69. Chantal

Op zondag 6 april 2014 voor de tweede keer gegeten bij Clouds. We waren met een heel gezelschap dus we mochten zitten in de daarvoor bestemde ruimte. Ideaal! Fantastisch gegeten, gerechten die passen bij het seizoen. Ook genoten van de heerlijke wijnen. Complimenten aan het hele team! We hopen dat er nog een plaatsje is met Pasen, want dan gaan we zeker terug.

70. Op 05-04-2014 geweldig lekker gegeten. Elk gerecht was met passie gemaakt, geweldige mooie producten en een fijne sfeer.

71. Afgelopen weekend hebben we voor de derde keer bij Clouds gegeten en het was weer prima! We hadden een 5-gangenverrassingsmenu en alle gerechten waren overheerlijk. Wij blijven terug komen.

72. Heerlijk gegeten! En de wijn was ook heerlijk! We komen hier zeker snel terug.

73. henry croque

17 augustus een perfect 5 gangen verrassings menu genomen. Wij aten er voor de 3e keer en ditmaal overtrof het de vorige keren. Wij hebben er prima gegeten en gedronken. En we zullen vast vaker komen.

74. Eerste kerstdag ook gereserveerd, en het was slecht. De vis die wij kregen zat vol graten en was de staart van de tarbot. Het hele restaurant zat graten te spugen.
    De hertenrug was een taai stukje vlees.
    Normaal altijd heel lekker gegeten, maar nu diep triest.

75. Van den Anker

Eerste kerstdag voor 60 euro p.p. gegeten. De verwachtingen waren hoog gezien de positieve reacties in het dorp. Echter mijn ervaring is bedroevend. Vlakke smaak, combinaties van gerechten, die niet matchen. Kreeft als 2e gang!!! Kreeft was ver te zoeken op het bord, 2 piepkleine stukjes. Het totaalbeeld kwam niet overeen met de verwachtingen van het menu. Meer klanten in de zaak klaagden over het eten.
    Bij de eindafrekening stond een fles water gefactureerd (€4,50) maar deze hadden we niet gehad of besteld. Toen ik daarvan melding maakte, kreeg ik te maken met een geïrriteerde bedrijfsleidster. Uiteindelijk heb ik dit bedrag geretourneerd gekregen.
    Voorlopig ben ik niet meer in de ' Clouds'.