Mythos in Someren

1402087705 57
1413101942 65
1490201597 81
1699472091 73

1. Eten was niet bijzonder, duurde extreem lang. We kregen ons toetje pas om 23.15.
    Anderhalf uur moeten wachten.

5,7
  2. Trees 13561 punten

Afgehaald...
    5 schotels...
    Friet was waarschijnlijk op de bon,
    5 speertjes friet per schotel.
    Saus.. 3 erg kleine bakjes.
    Rijst was een lachertje.
    Vlees ging wel.
    En best prijzig voor wat je krijgt.
    En natuurlijk die wachttijd weer was afgesproken op een bepaalde tijd maar deze liep weer eens gigantisch uit.

1,8
  3. Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening. Leuk restaurant, goede prijs/kwaliteitverhouding. Tot de volgende keer!

4. Heerlijk gegeten.
    Gebruik gemaakt van de actie Luxury 3-gangen Royal keuzemenu.
    Echt een aanrader.
    Bijna avondvullend genoten van heerlijk eten, drinken en gezelschap.
    Ik vier mijn verjaardag graag daar.

5. Na 1 1/2 uur wachten kwam het voorgerecht… Het eten was lekker, de bediening vriendelijk, maar 3 uur bij een Griek vinden wij toch wel erg lang, Allemaal klagende mensen, die hun honger probeerden te stillen met de saladebar, die dan ook snel leeg was.

6,3
  6. lonneke maas

Het eten was heerlijk! We kregen ook nog een welkomstdrankje. Je kunt er gezellig zitten en erbij ook nog eens lekker eten. Er was vriendelijk personeel. Dus zeker een aanrader.

7. We hebben super gegeten, van de saladebar was genoeg keuze. Personeel was snel en vriendelijk en thomas de eigenaar was super gastvrij. We komen snel weer terug!

8. Half glaasje ouzo....
    Voorgerecht na 30 minuten...
    Voorgerecht was niet speciaal
    Wat bij elkaar raapsel van vissalade, huzarensalade (leek het op) en nog wat sausjes.
    Halfstok broodje.
    Bijna 1.5 uur later het hoofd gerecht...
    Slappe friet, taaie slappe inktvis ringen, mosselen in elastiek vorm, stukje gehakt vlees en gyros een stuk was warm en het andere stuk gyros op de schaal steen koud.
    Gelijk daarna het toetje.
    (gelukkig loopt er nog een jongen gast rond die het werk wel ziet.)

Tijdens het 1.5 uur wachten waren menig mensen gekomen en die hadden gegeten en gedronken en waren weer weg.

Nu een keer of 10 geweest de laatste tijd maar een keer fatsoenlijk gegeten.
    De andere keren uren wachten.

Maar we zullen hier nooit meer hoeden te wachten we blijven nu mooi weg!!

3,3
  9. We hadden om 1815uur gereserveerd. Bij binnenkomst was het al lastig om een tafel te vinden door het verlegen meisje vd bediening.
    Ruim 1.5 Uur later hadden we nog steeds geen eten op het duo smeersel met 5 stukjes taai stokbrood (€6.50) na. Verschillende keren gevraagd wanneer het eten kwam en steeds werd gezegd dat het bijna klaar was. Vervolgens werden we door 2 meiden ook nog uitgelachen. Een tafel van 8 naast ons was veel later binnen als wij en waren bijna klaar met eten.
    We hebben besloten om te gaan zonder eten omdat het voor onze zoon wel heel erg laat werd zo.
    Het enige goede is dat we voor de drankjes niet hoefde te betalen.
    Echt een hele vervelende ervaring, zeker voor onze zoon.

2,3
  10. Al bij onze vorige bezoeken viel het lange wachten ons op maar vandaag spande echt de kroon. Het was namelijk helemaal niet druk en toch duurde het bijna anderhalf uur voor dat de gerechten werden geserveerd.
    Na een dik uur vroegen we aan de bedrijfsleider waar onze bestelling bleef; “nog 5 minuten” was het antwoord. Een kwartier later nog niets. Pro actief communiceren dat er vertraging in de keuken is schijnt moeilijk te zijn. Inmiddels daalde de sfeer aan tafel en nam de honger toe totdat eindelijk de gerechten werden geserveerd. Allen met koude gyros.... Conclusie: voor ons nooit meer naar Mythos!

11. jolanda 348 punten

We zijn spontaan hier naartoe gegaan vrijdag, de bediening is super vriendelijk en de eigenaar super gastvrij! De inrichting is niet echt gezellig meer een kantine.
    We hadden soep vooraf de smaak was goed maar niet echt heet, een mandje stokbrood (niet vers beetje taai zonder smeersels).
    Service was prima! We hadden 3× dezelfde gerechten besteld en kregen 3× de verkeerde, werd wel opgelost door later de souvlaki (varkenshaas spiesjes) los bij te brengen.
    Er werd 3× gehakt gebracht ipv souvlaki, gelukkig kwamen de spiesjes want eerlijk die waren wel lekker! De Gyros en het andere vlees smaakt veel hetzelfde niks bijzonders.
    Wel eens vaker bij een griek gegeten, hier waren de borden het minst vol niet zoals bij andere griek vaak het geval wel is.
    De Saladebar was leuk, gelukkig daar wel cocktailsaus en een soort van zure/yoghurt/knoflooksaus? Weet nou niet echt wat het was. (Geen knoflook/geen tzaziki…).
    Toetje was niks bijzonders, maar goed smaken verschillen.
    Wel hebben we het super gezellig gehad! We hebben ons toetje buiten gegeten en kregen van de eigenaar nog een kaneeldrankje heerlijk en er zaten nog andere gezellige mensen! Maakte veel goed.

12. Ik ben voor de 1e zeer teleurgesteld in deze griek.
    Op vrijdag 18-5 telefonisch een bestelling gedaan notabene bij de eigenaar en gevraagd of deze over een half uur klaar was.
    De eigenaar vertelde dat dit geen enkel probleem zou zijn.
    Daar aangekomen na een half uur moest ik nog eens 35 min wachten op mijn bestelling dus totaal 65 min.
    Bij thuiskomst was de mixed grill ook nog eens half koud en zeer matig van kwaliteit.
    Het jammere vond ik dat niemand de moeite nam om te vertellen waarom het zo lang duurde terwijl de eigenaar tig keer langs kwam gelopen.
    Deze keer een dikke en dikke onvoldoende.

13. Frank van lieshout

Lekker eten en vriendelijk personeel/eigenaar.

14. Op 21 oktober bij Mythos heerlijk gegeten.

Een mixed grill van uitstekende kwaliteit geserveerd door
    uiterst vriendelijk personeel.

Wij kunnen voor dit restaurant alleen maar tienen geven.

Hier rijden wij graag een stuk met de auto voor ondanks dat wij in
    onze omgeving drie Griekse restaurants op loopafstand hebben.

15. Heerlijk gegeten, een mix mythos en een mix van vis.
    Een super vriendelijke bediening!

Prijs kwaliteit is uitstekend!

Wij komen zeker nog eens terug.

16. Waren hier Vd eerste keer met ah bon met 2 personen. Hadden allebei de mix grill. Echter mijn man met varken en ik met kip. Toen t gerecht gebracht werd kregen we allebei varken terwijl de bediening zei dat t kip was. ECHT NIET DUS. Nagerecht besteld 1x ijs zonder chocoladesaus die er WEL opzat. Werd heel snel gecorrigeerd. Verder: t eten was echt heel lekker. Saladebar vonden wij beter dan bij andere Griekse restaurants. bediening was ook erg vriendelijk. Wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht was wel heel erg lang

17. Hennie Roosen

Voor de eerste keer dat we hier waren met een groep van 8 personen waren en alle 8 waren het er over eens, geweldige bediening met geweldig eten! Top mensen.

18. Smakelijk gegeten, keurige prijskwaliteit verhouding. Zeer gastvrije bediening. Kregen voor- en achteraf een drankje aangeboden.

19. Heb voor de eerste keer gegeten en hadden een menu van actie Shell. Het was echt lekker en voldoende. Ik ga zeker een keertje terug!

20. De sfeer in dit restaurant is na de verbouwing ontzettend gezellig geworden. Het personeel is erg vriendelijk, veel keuze op de menu en wijnkaart. Het is eten is voortreffelijk!! Een aanrader voor iedereen.

21. Om met het positieve te beginnen: het vlees smaakte me goed (Mixed Gril). Ook de mosselen als voorgerecht waren smakelijk. Daarentegen vond ik de saladebar echt ondermaats en standaard. Wat me vooral enorm tegenviel is de sfeer. Kale inrichting met de uitstraling van een bingozaal uit de jaren 70. Echt té achterhaald, het is duidelijk dat daar enorm op beknibbeld wordt. Daarnaast niet comfortabel vertoeven binnen: het was er onaangenaam koud. De bediening was oke, klein beetje onhandig soms, maar het waren ook erg jonge personen. Het duurde helaas lang voordat het hoofdgerecht kwam, waardoor we alles bij elkaar veel langer binnen waren dan we wilden. Het eten geef ik wel een voldoende, maar ik ga toch liever naar een restaurant waar het ook prettig verblijven is.

5,7
  22. Mythos is een erg leuk gemoedelijk Grieks restaurant met uiterst vriendelijk personeel! Succes verzekerd als je een avondje naar Mythos gaat! Wat ook erg leuk is, is dat ze vaak een actie hebben waardoor je altijd wel voor een leuk prijsje kunt eten! En nog belangrijker; de smaak is uitstekend!!

23. Eveline

Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar 👍

24. Peet de Bresser

De eerste keer dat we hier kwamen, eigenlijk per toeval door het 4 gangen actie menu, echt een aanrader!! Wij waren met 4 volwassen en we waren unaniem van mening dat het eten top was. De vriendelijke gastvrije bediening is super! Wij komen, ondanks dat we 25 km moesten rijden, zeker snel weer terug.

25. Fam. de Vries

Twee volwassenen, twee kinderen en het actie 4-gangen menu. 1e gang, gehaktballen erg lekker met veel vlees, brood vers, soep goed. 2e gang brood met tonijn/tsatziki/aubergine/feta, leuke proeverij, ook voor de kinderen. 3e gang gefrituurde inktvis ringen en mosselen helemaal goed, niet te veel deeg. 4 soorten vlees met lekkere tzatsiki, goed maar voor ons net te zout, vreemd genoeg vonden we ook de salade-bar te zout. 4e gang, mooie afsluiting met ijs. Salade-bar wat beperkt, sla was te slap, voor de rest smakelijk van gegeten.

Vriendelijk personeel en eigenaren, actie-prijs heel voordelig, lekker gegeten, met minder zout was het een 9 geweest.

26. C. Vogelzangs

Wij komen hier al jaren! Zeer goede prijs, kwaliteit verhouding. Nu voor het eerst de live muziekavond meegemaakt. Heerlijk vakantiegevoel. Zeker een aanrader. Goede service. Aangenaam personeel. Altijd een heel hartelijk welkom.

27. Marion en Ad

Wij hebben gezellig en goed gegeten bij Mythos, kwaliteit van het eten vonden wij prima alsook de service van het leuke personeel. Wij gaan zeker nog eens terug naar Mythos!

28. Uitmuntend eten, inrichting smaakvol, sfeer en bediening goed, aanrader!

30. We hebben weer heerlijk gegeten. Ook de saladebar was geweldig. En de bediening was optimaal. We komen binnenkort weer terug.

31. Gisteren voor het eerst hier gegeten. Via social deal gebruik gemaakt om voor €14,50 p.p. te eten. Soep vooraf, lekker tussengerechten, een goed gevuld bord met vlees als hoofdgerecht aangevuld met frietjes en gebruikmakend van het saladebuffet, met ijs als nagerecht. Heerlijk en zeker genoeg gegeten. Het personeel is vriendelijk en we komen zeker nog eens terug.

32. Theo Korsten

Voor de eerste keer daar gegeten bij Mythos en het is zeer goed bevallen, leuke en gezellige sfeer, eten zeer dik in orde en het personeel zeer vriendelijk en gastvrij, we gaan daar zeker nog eens terug, echt top.

33. Het was onze eerste keer bij het restaurant Mythos in Someren-Eind en we vonden het erg lekker eten. Het was een leuke Griekse inrichting wat bijdraagt bij een gezellige sfeer. We vonden het eten en vooral de gyros heel erg lekker. Saladebar was een leuke extraatje. Het personeel was heel vriendelijk en gastvrij. Zeer aan te bevelen restaurant en zeker voor herhaling vatbaar.

34. Zeer goed service, gastheren, bediening.

35. Eten is een feest bij Mythos Someren. Vriendelijk, gemoedelijk en heerlijk dichtbij.

36. Zeer gezellige sfeer, goede bediening, en prijs kwaliteit zeer goed. Zeker een aanrader.

37. Heel leuke actie 2e driegangenmenu gratis voor €29,50. Dat maakt het extra aantrekkelijk. Waren met vrienden op 20-2-2015 bij Mythos. Heel lekker gegeten en een zeer vriendelijke en prettige bediening. Zeker aan te bevelen.

38. Ed & Lian

Vandaag met z'n tweetjes gegeten met gebruik van de 2e driegangen menu gratis actie.

Prettig onthaal door de zeer vriendelijke bediening. Onze kleine aanpassingen bij de bestelling geen enkel probleem. Gratis gebruik van de zeer uitgebreide salade bar. Eten was gewoon echt lekker en netjes verzorgd.

Enige minpuntje was dat het erg leeg was in de zaak. Maar daarom deze recensie.

Zeker het proberen waard, wij komen zeker terug!

39. Het is inderdaad altijd feest als je bij mythos bent geweest. Deze ervaring hadden wij ook toen we er gingen eten. Om half zeven gereserveerd en om half acht moesten we navragen waar ons voorgerecht bleef terwijl er mensen later binnen kwamen als wij en het hoofdgerechtval op tafel hadden. Om acht uur na het voorgerecht nog geen hoofdgerecht en er nog geen uitzicht op ondanks de toezegging dat het nog maar 5 minuten zou duren. Toen zijn we maar boos opgestapt. Geen aanrader.

3,5
  40. de Koning

Heerlijk gegeten met AH actie. Prijs-kwaliteit verhouding is precies goed. Snel weer, bedankt Mythos.

41. fotios

42. We zijn hier pasgeleden geweest met 2 personen, er was live muziek dus dat is wel leuk natuurlijk. We gingen niet voor de muziek maar voor het eten en de sfeer. Dit specifiek is ons dan ook behoorlijk tegen gevallen. We gaan veelvuldig naar een grieks restaurant in de omgeving van Mierlo en wilde het eens in Someren proberen, de inkom valt ons tegen. Ze hebben hun best gedaan om er wel iets van te maken maar het ziet er echt heel groot uit en het ontbreken van mensen valt dan erg op(later op de avond zat het wel helemaal vol). We hebben besteld en ons voorgerecht ontvangen, vond het vrij fantasieloos overkomen om 3 ballen gehakt op een groot bord met tomatensaus te leggen. Gehakt was zeker niet vers, dit was direct te merken. Sausje ging er goed in maar vermoed dat ze dit niet zelf hebben gemaakt. Inktvisringen vond mijn vriendin prima en de saus was ook prima. Hoofgerecht is erg teleurstellend, bordje met kleine stukjes vlees. Veel vlees is aangebrand(zwart!!) en taai, giros was teveel gekruid. De saladebar mag zo niet genoemd worden, betreft enkel ingredienten om een salade van te maken. Concurenten stellen wel een saladebar beschikbaar welke bestaat uit echt zelf gemaakte verse salades. Tussentijds geprobeerd om drinken bij te bestellen, dit kun je mooi vergeten. Lopen mensen heen en weer(inclusief eigenaar) naar de verkeerde tafels en kijken nog niet eens of je ergens behoefte aan hebt.. ten koste van jullie omzet en de klanten tevredenheid. Toen besloten om hier niks meer te drinken en vlug een nagerecht te bestellen zodat we elders wat kunnen drinken. Nagerecht is eenvoudig maar was lekker. Over het algemeen heb ik zelden een slechte griek ervaren maar jullie presteren uitzonderlijk op alle vlakken. Geen coördinatie in bediening, slechte bereiding van gerechten(te lang op de grill en teveel gekruid), sfeer is niet prettig en nodigt niet uit om te blijven(in ons geval wilde we zo snel als mogelijk wel weg gaan al kregen we de kans niet echt.. terwijl jullie mensen weg hebben gestuurd die niet gereserveerd hadden). Enkele mensen van de bediening probeerden hun best te doen om mensen vriendelijk te woord te staan helaas is dit niet genoeg voor ons omdat er genoeg grieken in de omgeving zitten waar je een heerlijke avond kunt hebben. Hoop voor ze dat er vlug iets verandert.

5,3
  43. Hier gegeten met de actie van AH.

We kregen een aparte kaart met een 3 gangen keuze menu. Het was moeilijk kiezen want het leek ons allemaal niks en dat was het ook. Zonde van de 35 euro wat 1 menu nog kostte.

Dit was de eerste en tevens laatste keer dat we hier zijn geweest.

1,4
  44. Zeer mooie ambiance. De spaarkaart van IENS/A.H. is hier geldig dus ons tweede 3 gangenmenu is gratis. Dat was aan de hoeveelheid en de kwaliteit niet te merken. Goede bediening, snelle reactie bij een leeg glas en netjes komen vragen of alles naar wens is. Helemaal voldaan naar huis gereden. Volgende keer gaan wij weer. Zeer goede gastheer.

45. Eten was heerlijk, we hebben geen gebruik gemaakt van de tapas mogelijkheid, vond ik te prijzig en te weinig gerechten. À la card gekozen en het was heerlijk voor een goede prijs.

46. Gezellig met vrienden wezen eten op een zondagavond. Het eten was echt heerlijk! Mooi opgemaakte borden en het eten was zeker meer dan genoeg. Het personeel is ook erg vriendelijk. Ik kom hier graag terug!

47. Ongezellig en eten was koud en te weinig.

48. Te erg voor woorden...

1e keer smaakte de nasi naar parfum en de friet naar vis. Friet was duidelijk gebakken in het vet waar de vis in klaargemaakt is.

Hier per email melding van gemaakt, nooit reactie gehad. Reactieformulier op de site werkt niet. Op de site staat geen sluitingstijd keuken, dit nagevraagd, het kan van 20.00 tot 21.30 zijn afhankelijk van de drukte. Dus: wat is het nu?

Saladebar is vaak niet in gebruik, bij binnenkomst is er geen personeel te bekennen. Professioneel evenmin.

2e keer kom ik binnen om 18.45, ik wil voor 3 personen gyros, ze hebben nog maar voor 2 personen. Ik zeg dat is goed. 2 minuten later is er nog voor 1 persoon. Geen gyros meer om 18.45 op donderdag???

Ik kom hier nooit meer terug en ze hadden een vaste klant kunnen hebben.

Ik vind het niet gek dat hier geen mens zit.

49. Erg goed en lekker gegeten! & super bediening;)
    Voor herhaling vatbaar!

50. Zaterdag 17 dec., tijdens een week-end uitje gegeten bij Mythos-Someren, een enorme deceptie en dat vond ook de eigenaar! Op zaterdagavond!!!! 2 tafels van 2 pers. ongelooflijk.
    Tijdens de maaltijd was ons snel duidelijk waarom. Vrijwel alles was te donker, vreselijk zout, gyros niet vers gesneden maar opgewarmd (van vorige dag?). Zoals al aangegeven een enorme deceptie. Eigenaar en personeel wisten zich geen raad en geneerden zich.
    Op mijn verzoek, niet eens aangeboden, niet de volle rekening betaald en snel weggegaan.

51. Waren er met zo'n grouponbon en kregen dan ook een geplastificeerd a4tje met heel beperkt keuzemenu erop. Mijn voorgerecht: 3 (!) gehaktballetjes in tomatensaus. Mijn hoofdgerecht (gyros etc) was ok, dat van m'n vriendin (vegetarisch) niet: fantasieloos en badend in de olijfolie. Waren niet veel geld kwijt gezien de bon, maar toch nog even de gewone kaart erbij gepakt: gewone gerechten zijn erg, erg duur. Niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

2,2
  52. 24 juli waren we 24 jaar getrouwd en zijn we na lang dubben toch weer eens naar deze griek geweest want we hadden eigenlijk niet zo goede ervaring met de vorige eigenaar, maar deze nieuwe eigenaar overtrof onze verwachtingen heerlijk gegeten, keurige en vlotte bediening, prijs kwaliteit super een aanrader dus voor iedereen die van de griekse keuken houdt.

53. Goed eten en vriendelijke bediening!

54. Als vaste klanten kunnen we natuurlijk zeggen dat het hier geweldig is. Een goede saladebar, erg goede en vriendelijke service en natuurlijk de aller lekkerste gyros en moussaka die er zijn. Zeker een van de aanraders.

Ook de prijs/kwaliteit is zeer goed. Een erg goed restaurant voor een lekker hapje Grieks.

55. Thomas, Magda en medewerkers.

Zoals gewoonlijk hebben we weer genoten. Heerlijk eten en uitstekende bediening. Een aanrader voor iedereen. Lekker die gebakken aadappeltjes in plaats van frites.

56. Heerlijk eten, vooral de kleine kaart (mezedes)

Tapas op z'n grieks.

Heerlijk ontspannen de hele avond smullen van kleine gerechten.

57. Heerlijk gegeten, lekker ontspannen.

Vriendelijk personeel,

Ruime en vers saladebuffet.

Prima Grieks restaurant, niks mis mee.

58. Het eten smaakt wel maar is niet bijzonder geweldig.
    Het salade buffet is echt waardeloos,zou me schamen om zo'n saladebuffet te presenteren.
    Een restaurant voor als je gewoon even wil eten maar niet om te zeggen daar vanavond eens gezellig heen.

59. Goed restaurant, niet heel duur en veel gevarieerd eten

60. Kwalitatief een van de beste Griekse Restaurants.
    Een echte aanrader.

61. heerlijk gegeten, zeer ruime porties voor die prijs en een zeer vriendelijke bediening. Kan de kritiek van Willem hierboven (03 juni 2008) niet begrijpen.

62. Tomassimo

het kan echt veel beter

63. dabroek

Niet goedkoop maar wel heel prima gegeten! Attent, prettig personeel. Beslist geen spijt van deze keuze.
    We kunnen iedereen aanraden hier eens uitgebreid Grieks te genieten.

64. Deze griek is veel en veel te duur voor het gebodene.De prijzen zijn abnormaal en de kwaliteit is beneden nul,absoluut af te raden

1,2
  65. Polisakis

De keuken zag er goed uit. We zijn vaker uit eten geweest bij Griekse restaurants, maar beter dan deze hebben we nog niet gevonden!

66. gezellige sfeer en vriendelijk personeel eten was prima en we hadden ook een heerlijk flesje wijn ga zo door!!!!

67. Els en Jan

Prima grieks restaurant,wie er nog niet is geweest is dit restaurant aan te bevelen,lekker eten prima sfeertje en gezelligheid.goede bediening en Thomas is een leuke gastheer.wij zouden dit restaurant iedereen aanraden.

68. Renate en Paul

Eten,ambiance,prijs zijn erg goed.De bediening is pretting en onbedwongen en staat altijd voor je klaar. De koks weten een heerlijk maaltijd voor je te bereiden,ook voor de vegetarier en zelfs op verzoek zijn ze bereid wat voor je te maken.Al met al een goed restaurant dat een dikke TIEN verdient.

69. Waardeloos!

70. Het wordt de hoogste tijd, dat meer mensen dit Griekse Restaurant in Someren gaan vinden. De locatie is prima, parkeerplaatsen voldoende, de sfeer en inrichting is simpel maar wel gezellig. De sfeervolle bar midden in het restaurant geeft een pro actieve sfeer. Hopelijk hebben ze bij Mythos Someren binnenkort ook een eigen website, zodat een ieder via het web kan kijken naar de (originele) gerechten alsmede kan reserveren. Kortom: een hele leuke zaak. Gewoon eens proberen!

5,9
  71. We hebben er al meerdere malen gegeten, maar helaas snappen ze niet hoe ze hier met hun gasten om moeten gaan. steevast dezelfde fouten worden er gemaakt. Eten wordt vergeten, verkeerde dingen worden geserveerd. Heel jammer, temeer het een gezellige locatie is en de eigenaar op zich wel heel aardig is. Maar hij snapt het gewoon niet.

72. Steunenberg

Het was niet de eerste keer dat we er hebben gegeten, en het was er weer gezellig en het eten was weer prima.

73. Mythos Someren is gastvrijheid in optima forma. Chef de Cuisine Tomas maakt er een fantastische avond uit van, zeer kindvriendelijk en prima bediening; voor een ieder: ga er eens naartoe! Zefl zijn we woonachtig in Maarheeze, en je bent er zo met de auto. Complimenten!

74. Midden in het landelijke gebied van Someren ligt een uniek restaurant: MYTHOS. We hebben werkelijk een hele leuke avond gehad en de bediening was fantastisch en de gerechten idem dito.

75. M. vd Mortel

Ik ben samen met een vriendin op zaterdag 17 februari wezen eten. We hebben erg genoten van het eten, de bediening was uitstekend en het restaurant zag er heel mooi uit. Een echt grieks restaurant waar je als klant wordt behandeld.

76. Afgelopen zondag wezen eten. Om 18.15 waren we daar en pas om 20.10 uur hadden we te eten. Op het moment dat we net drinken hadden gekregen werd ons een gratis drankje aangeboden wat we dus op dat moment niet nodig hadden. Later werd het niet meer gevraagd en ook van de rekening ging niets af. WAARDELOOS !!!
    In dit restaurant is sprake van mismangagement. Het wordt tijd dat Herman "herrie in de keuken" hier eens orde op zaken komt stellen.