1359192466 90
1378072007 74
1481909487 66
1488202668 66

1. Wij hebben gebruik gemaakt van de ED actie, een 5 gangen verrassingsmenu, 2e persoon gratis. Jammer genoeg echter was aan alles te merken dat men in dit restaurant niet écht op dit soort acties zit te wachten. Het duurde al een half uur voordat we wat te drinken hadden. Verder werd ons niet gevraagd of er in ons gezelschap sprake was van allergieen of voorkeuren, maar kregen we na 1 uur wachten onze 1e gang. Helaas vis, wat door een van de tafelgenoten niet gegeten kan worden. Dit wordt opgelost, maar men is zichtbaar geirriteerd. Ook met de mededeling dat er 1 chocolade allergie is wordt niets gedaan; het nagerecht bestaat (deels) uit chocolade! Eten is qua smaak aan de vlakke kant, weinig uitgesproken van smaak.
    Al met al houd ik er een vervelend gevoel aan over. Ondanks de actie, waarbij de 2e persoon gratis is betaal ik toch €150, - voor 4 personen. Deze had ik elders kunnen spenderen en met een positiever gevoel de avond kunnen afsluiten.
    Jammer ; mijns inziens doe je mee met dit soort acties om potentiële nieuwe klanten te laten kennismaken met je restaurant. In ons geval echter een eenmalige ervaring!

2. Op zaterdagavond hier gegeten met de A.H actie.
    Bij ons vorig bezoek in januari gezegd dat wij terug kwamen en nu waren wij er weer.

Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen door de gastvrouw de jassen werden in ontvangst genomen en daarna werden wij naar onze tafel begeleid, waar wij een aperitief namen toen kwamen ook de twee eerste amuses en de keuze menukaart.

Het voorgerecht had mijn vrouw de Zalm met garnalen en witlof ik had de runderhaas carpaccio met wat sla en kaassnippers was een lekker begin.

Als tussen amuse was er een citroenijs met Anijs lekker fris.
    Het hoofdgerecht van mijn vrouw was een mooi stuk op de huid gebakken Kabeljauw met diverse groenten en Risotto. Ik had de Runderhaas tournedos met groenten en een heerlijke saus, jammer dat hierbij maar een heel klein likje puree bij zat, nu blijf er jammer genoeg saus over.

Het nagerecht beiden een heerlijk kaasplankje met vier heerlijke kazen begeleid met vijgenbrood en appelstroop.

De wijnen waren divers, waren wel lekkere wijnen en bij de kaas had mijn vrouw een gewone port en ik had de Colheita (oude port), super lekker. Als afsluiter een koffie met vier lekkere bonbons.

Komen hier zeker terug waarschijnlijk over een week of zes als het wildseizoen ruim open is, dit is ook denk ik de inleg van de A.H actie dat je restaurants ontdekt die je hiervoor nog niet had gedaan.

3. Top in alle opzichten

4. Annie van den Nieuwenhof

Heel goed verzorgd alleen de amuse was karig en groenten ook.

5. Richard Martens

Met AH-korting dit restaurant bezocht op 6 december 2015. Vriendelijk personeel. Ambiance met intratuinkunst matig. Wij zijn ervaren buiten-de-deur-eters, ook sterrenrestaurants schuwen we niet. De wijn was redelijk maar men nam niet de moeite hier iets over te zeggen.

Het eten was goed maar de porties bedroevend klein. Aan groenten hebben ze duidelijk een hekel. Twee spruitjes, twee haricot verts en een stukje witlof. Het volume van de puree lachwekkend.

Al met al een teleurstellende ervaring. De prijs was van een sterrenrestaurant. Nee, deze zaak gaat het niet halen.

6. Prettige ontvangst en ambiance. Prima prijs-kwaliteitverhouding (actieweek heerlijk-10 daagse). Smakelijk gegeten. Zeer verzorgd restaurant en sanitair, smaakvol ingericht. Zaak lekker warm. Ook borden goed voorverwarmd. Maaltijd was genoeg, maar een schaaltje aardappelproduct bij het hoofdgerecht had het voor de heren net afgemaakt. Prima kop koffie, was ongevraagd de uitgebreide versie met lekkernijen. Die overigens bijzonder lekker waren, dus geen spijt. Voor herhaling vatbaar.

7. Cees van den akker

Via het AH-concept heerlijk gegeten en gedronken het was een verrassing!. Fijne en prettige bediening maar ook heerlijke gerechten die perfect waren bereid, voor ons zeker om nog eens terug te komen!!!

8. Vanavond als eerste kennismaking gedineerd bij Olio in het kader van de AH-actie. Eerste indruk is een mooi gesitueerd restaurant met een gezellige huiskamersfeer. Gekozen kan worden uit een beperkt 3 gangenmenu van à la carte gerechten. De gerechten zijn goed, maar zowel qua presentatie als inhoud niet uitzonderlijk. Doordat de afzonderlijke à la carteprijzen worden gehanteerd, valt het verwachte prijsvoordeel van de AH-actie vrijwel weg. Al met al blijft het beeld hangen van een beetje gepakt te zijn. Jammer!

9. Gisteren maandag 17:55 aangekomen voor een diner met 3 personen. Nog even buiten staan wachten want zag wél personeel, toen toch maar even mobiel gebeld en gevraagd hoe laat ze opengaan? Zonder ons persoonlijk te woord te staan werd er gezegd dat ze die dag gesloten waren en een besloten partij hebben. Dit zonder enige mededeling op hun site of buiten op de deur. De moeite om 10 meter te lopen en ons te woord te staan werd nog niet eens genomen!!
    Wat is dit toch jammer om dit te zien gebeuren daar ook wij zo afhankelijk zijn van onze klanten!!! Jammer, jammer, jammer, maar voor ons is de zin om nog een bezoekje te brengen aan dit "restaurant" tot een minimum beperkt geworden.

10. Prima kaart. We hebben gekozen voor carpaccio en tournedos. De kok heeft er een leuke twist aan gegeven door er asperge bij te doen. Heerlijk gegeten. Verrassing dat we een amuse en spoom van het huis kregen. Heel smakelijk. Een aanrader om nog een keer te gaan. Kaasplank mag wel iets spannender door verschillende smaaktypes te serveren. Overall prima ervaring.

11. franz van poppel

12. Dhr kamp

Heerlijk gedineerd, mooi en sfeervol restaurant, prima service. Wij hadden geluk en tijdig gereserveerd. Zeker een aanrader, wij komen zeker terug en kijken al uit naar de asperge kaart.

13. Zaterdag ochtend gereserveerd voor een verjaardagsdiner voor zes personen. Het is de Restaurant Week, dus we kunnen via de website reserveren. Na de reservering gaat de teller netjes naar nog maar twee plaatsen over en krijgen we de bevestiging in de email.
    Om vijf uur komt een SMS berichtje dat het diner toch niet door kan gaan. Het restaurant is bij nader inzien toch vol. Er wordt wat gemompeld over dat het de schuld is van de website en dat we als compensatie een andere keer bij Olio kunnen eten.
    Probeer dan maar om vijf uur op zaterdag bij een fatsoenlijk restaurant voor zes personen een tafel te vinden. Gelukkig kan ons favoriete restaurant wat regelen en een tafel voor zes personen vrij maken. Gaat het verjaardagsdiner toch door.
    Slechte beurt voor Olio. Voor ons heeft dit restaurant meteen afgedaan. Dat we van ze later nog wel eens mogen komen begrijpen we, maar van dat aanbod zullen we geen gebruik maken. Er zijn genoeg restaurants die als ze een reservering bevestigen daar dan niet op terug komen.

14. Michael en Mireille

Na de deal te hebben gekocht via social deal, zijn we naar het restaurant geweest. Helaas voelde ik me niet lekker en heb ik na het heerlijke voorgerecht toch echt de strijd moeten staken. Gelukkig deed de gastvrouw daar totaal niet moeilijk over en mochten we een andere keer terugkomen. De week daarop teruggeweest en heerlijk gegeten. De bediening kwam goed op tijd voor debras en om te vragen of alles naar wens was. Daarnaast sprak de gemoedelijke sfeer ons erg aan en was huisgast Pete goed op dreef. Voor ons dus een zeer geslaagde avond en we gaan hier zeker nog terugkomen.

15. Jaren terug een goede ervaring bij Clemenshof en dan een aanbieding van Social Deal deed ons besluiten Olio eens te bezoeken. Helaas viel het ons erg tegen. Een 4-gangen menu was de deal. Dat hield in voorgerecht, spoom, hoofdgerecht en dessert vertelde de gastvrouw. Een spoom, bestaande uit 1 bolletje sorbetijs met wat Sambuco is bij mij geen tussengerecht. Alle gerechten inclusief 2 amuses waren gerechten die ik zelf ook kan maken. Daar is niets mis mee, maar wel als je naar de prijs van de menu's kijkt. Dan verwachten wij een niveau hoger. Gastvrouw mag wat discreter zijn in haar uitlatingen. Prijs en kwaliteit van de wijnen was prima. Voor ons helaas geen "OLIO"meer.

16. Rob de vries

Gisteravond met 8 man in een volle zaak gegeten. Ik kan niet anders zeggen dat we genoten hebben van het eten de ambiance en de vriendelijke bediening. Het gezelschap waar we mee gingen eten waren qua dure restaurants wel wat gewend maar vonden het eten meer dan uitstekend. De zaak zat gezellig vol maar toch heb je voldoende privacy om met elkaar gezellig in gesprek te zijn. Kortom een echte aanrader. Zowel de vis en vleesgerechten voortreffelijk.

17. Annette en Frits

Vanavond voor het eerst sinds de verbouwing gegeten bij Olio.
    Heerlijk 4 gangenmenu gehad met heel verrassende gerechtjes. Alles was met smaak klaargemaakt en met zorg opgediend. Echt de moeite waard om hier te gaan eten. Ook de entourage was sfeervol en verzorgd.
    De gastvrouw was aardig en zorgde dat het aan niets ontbrak. Met mijn lactose intolerantie werd perfect rekening gehouden !
    Voor herhaling vatbaar !

18. Henk en Rikke

Zaterdag 26 oktober jl Uw etablissement voor het eerst bezocht. Dat wat we, aan eten, besteld hadden was voortreffelijk bereid. Echter bij elke bestelling was er wel iets niet of nog niet volledig bereid. Beginnende bij de consumpties: 1 van ons 6-sen bestelde rosé bier: was er niet. Deze persoon bestelde toen een mixdrank: ook deze kon niet geserveerd worden. Een ander, bestelde witbier, was er niet. Alleen een lichtbier van een brouwerij uit Lieshout en een donker bier van 'la Trappe'. Een keuze uit slechts 2 bieren vinden wij erg vreemd voor een restaurant en hebben dit nog niet eerder meegemaakt. Bij het bestellen van het hoofdgerecht kregen we te horen dat de haas niet geserveerd kon worden, daar deze nog niet volledig gaar was?!? Een dergelijk verhaal kregen we ook te horen, bij het bestellen van de nagerechten, over de bereiding van de parfait. Wij 2-en bestelden het kaasplankje. Volgens de menukaart werd dit geserveerd met stroop en vijgenbrood. Het werd geserveerd zonder stroop en zonder vijgenbrood. Rikke heeft gevraagd waar het vijgenbrood was en kreeg als antwoord dat het net was opgesneden. Hoe toevallig kan het zijn. Als after dinner bestelde één van ons een glaasje 'Sheridans'. Wederom kregen we te horen: 'hebben we niet'. Het zal U, gezien bovenstaande reactie, niet vreemd voorkomen dat al die 'nee'-verkopen ons een nare 'smaak' en smet op een gezellig etentje geven. Een reactie zien we met belangstelling tegemoet, met vriendelijke groet, Henk en Rikke Geboers - Geldrop

19. Mooi restaurant komen er al jaren maar zeker na de verbouwing erg mooi geworden.De keuken is geweldig geen dikdoenderrij maar gewoon goed.Onze tarbot was geweldig net zoals de oesters en de kreeft.Bediening altijd goed en gezellig. Tot snel.
    gr klaas vuchts

20. Een 'een beetje jammer' ervaring rijker. De aankleding is ouderwets en fout (systeemplafond, opzichtige luchtsystemen, vloerbedekking die je bij de chinees verwacht, een kinetisch haardvuur). Ach ja, we zullen maar zeggen 'je moet ervan houden'. Let op; deze recensie is van ná de verbouwing, mei 2013.
    De Gastvrouw was alles behalve ‘warm’. Plichtmatig en afstandelijk past beter. Haar hulpje liep volgens mij stage. (nog geen vakvrouw, maar van zo'n meiske kan ik dat prima hebben). Het eten was van een niveau dat ik zelf ook klaar kan maken (is prima als je naar een eetcafé gaat, maar als je pretentieuze gerechten op de kaart zet, verwacht dan ook dat je kritische klanten krijgt).
    Dat ik zelf de darmen uit de gamba's moet peuteren vind ik echt niet kunnen. Om toch een beetje positief af te sluiten; je kreeg wel grappige tussengerechtjes en de broodjes waren heerlijk.

21. Geweldig restaurant .Zeker na verbouwing een mooi geheel.Keuken bijzonder goed.Prijs kwaliteit kunnen nog veel restaurants een puntje aan zuigen.Pascal en francis ga vooral zo door.Ons zul je nog vaak zien
    gr johan