Activiteiten van An

1. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Bakker Bart

Dag Klaas,

Bedankt om het door te geven! Het is nu aangepast in onze database, zodat het duidelijk is voor onze bezoekers dat Bakker Bart in Beilen definitief gesloten is.

Verder heb ik je hiervoor een database-improvement toegekend. Meer concreet betekent dit dat er 15 punten zijn bijgekomen op jouw Eet.nu profiel.

2. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op het topic: Nieuwe eetgelegenheid ?? of Gesloten !! of Opnieuw geopend.

@Jos Bedankt voor de updates! Beide restaurants zijn nu toegevoegd aan onze database:
    - De Harder in Biddinghuizen
    - Folkerts in Workum

Verder heb ik je hiervoor 2 database improvements toegekend. Meer concreet betekent dit dat er 2x15=30 punten zijn bijgekomen op jouw Eet.nu profiel

3. An's profielfoto

@adriaan State is toegevoegd aan onze database! De punten heb ik je hier zojuist voor toegekend.

4. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Infini

Dag Rob en Els,

Bedankt voor de update! Het is aangepast in de database en de punten hebben jullie hier ook voor gekregen.

5. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Gasterij I gen durp

6. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Bistro XIV

7. An's profielfoto

Yesssss, Goyvaerts staat nu in de database: https://www.eet.nu/eindhoven/goyvaerts! De punten heb ik je ook toegekend.

8. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van De Muzikant

Dag Rogier,

Bedankt voor de melding! Het is nu aangepast in onze database, zodat het duidelijk is voor al onze bezoekers dat deze vestiging van De Muzikant in Emmen gesloten is.

Voor deze update heb ik je tenslotte een database improvement toegekend. Meer concreet betekent dit dat er 15 punten zijn bijgekomen op jouw Eet.nu profiel!

Groetjes,

9. An's profielfoto

@Arnaud thanks voor de updates! Het is nu aangepast in onze database en de cijfers zijn ook toegekend

10. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Herberg Molecaten

Dag Mb,

Naar aanleiding van jouw publieke reactie heb ik de cijfers bij jouw recensie even weggehaald. Verder heb ik je hierover een mailtje gestuurd. Via respons op die mail kun je aangeven welke cijfers je graag wilt geven en dan breng ik dat zo snel mogelijk voor je orde!

11. An's profielfoto

Geen probleem @adriaan, fijn om te horen dat Rebelle toch te vinden is ;-)

Dat is minder goed nieuws, bedankt voor de informatie @arnaud! Ik heb het nu aangepast in de database en je de punten toegekend.

12. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

Klopt! De recensie moest nog door de handmatige controle passeren. Hij is nu verwijderd en de recensent heeft hierover bericht ontvangen.

13. An's profielfoto

De ontbrekende restaurants zijn toegevoegd!
    - https://www.eet.nu/brugge/bruut
    - https://www.eet.nu/knokke/vinum-sensum
    - https://www.eet.nu/zwevegem/l-envie

Rebelle hadden we al in de database: https://www.eet.nu/marke/rebelle. Als je deze niet kunt vinden via de zoekmachine, wil je ons dan een mailtje sturen (eventueel met een screenshot erbij)? Dan kijken wij het verder na!

De database punten zijn ook toegekend :-)

14. An's profielfoto

@Arnaud: De website (en nog wat informatie) is nu toegevoegd aan de restaurantpagina van China Garden! De database improvement heb je hier ook voor ontvangen.

15. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Club Port Side

Dag R Theeuwen,

Ik heb het even voor je aangepast in de recensie ;-)

16. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Bij Bob

Dag Jack,

Bedankt voor de melding! Ik heb een nieuwe pagina aangemaakt voor Bij Bob en jouw recensie naar daar verplaatst.

17. An's profielfoto

Thanks for the heads-up @Arnaud! Het is nu aangepast in onze database. De punten heb ik je alvast gegeven ;-)

18. An's profielfoto

Hey Arnaud, dat is niet zo'n leuk nieuws. Ik heb het aangepast in de database, zodat het voor alle bezoekers duidelijk is dat ze tijdelijk gesloten zijn: https://www.eet.nu/oosterhout/me-gusta
    We zullen zeker in de gaten houden wanneer ze opnieuw open gaan!
    De databasepunten heb ik je hier zojuist voor toegekend.

19. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Rixt

Ah, de autocorrect, zo herkenbaar! Ik heb het even voor je aangepast ;-)

20. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van La Plaza

Dag Esther,

Bedankt voor de melding! Het is nu aangepast in onze database, zodat het duidelijk is voor onze bezoekers dat La Plaza in Hoensbroek inmiddels gesloten is.

Verder heb ik je hiervoor een database improvement toegekend. Meer concreet betekent dit dat er 15 punten zijn bijgekomen op jouw Eet.nu account.

21. An's profielfoto

Hierbij de Eet.nu-linkjes:
    - Codium: https://www.eet.nu/goes/codium
    - Vlaamse Goesting: https://www.eet.nu/gulpen/vlaamse-goesting

Cafetaria 't Centrum in Bavel wordt nu weergegeven als zijnde gesloten.

Wat betreft Lodewijck in Bavel: deze is inderdaad verhuisd naar Oosterhout, echter is het -als ik het goed begrijp- enkel nog een B&B en geen eetgelegenheid meer. Om die reden heb ik de nieuwe locatie niet toegevoegd. De vermelding te Bavel is wel aangepast en op gesloten gezet.

De database-punten zijn ook uitgedeeld! ;-)

22. An's profielfoto

Dag Arnaud,

Aangezien alle eetgelegenheden in de foodhall onder eenzelfde dak vallen, hebben we er ook 1 vermelding voor gemaakt: https://www.eet.nu/breda/foodhall
    Daar kun je de ervaringen met de verschillende concepten posten.

23. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Fu Yu Lou

Dag Rik,

Bedankt voor de melding! Het is nu aangepast in onze database. Verder heb je hiervoor een database improvement ontvangen. Meer concreet betekent dit dat er 15 punten zijn bijgekomen op jouw Eet.nu profiel.

24. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Rustiek

Bedankt voor het bericht! Ik heb het aangepast in onze database, zodat het duidelijk is voor onze bezoekers dat deze eetgelegenheid permanent gesloten is.

25. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op het topic: Hoe verwijder ik een recensie?

@De Beren Excuses voor de late respons! Je had bij de betreffende recensie ook een publieke reactie geplaatst met vraag om verwijdering, dit is toen meteen in orde gebracht. Hierbij ook via deze weg nog de bevestiging dat de recensie in februari reeds verwijderd is.
    @Rudolf maandag heb ik jouw mail hierover gelezen en de recensie meteen verwijderd. Hierbij nogmaals bevestiging dat jouw recensie niet langer zichtbaar is op de Eet.nu pagina van het restaurant.

26. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van De Appelsche Hof

Dag Hanneke,

Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd omtrent jouw vraag tot verwijdering.

27. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van De Koperen Tuin

Beste,

Wat vervelend om te lezen dat de reservering niet naar behoren verlopen is. Bij De Koperen Tuin faciliteert Eet.nu het reserveersysteem, waardoor het restaurant jouw reservering via mail heeft ontvangen. Deze aanvraag werd vervolgens door het restaurant zelf behandeld en geaccepteerd. Helaas kan er desondanks iets mislopen bij een reservering, maar Eet.nu heeft hier verder geen invloed op. Gelukkig heeft De Koperen Tuin dit alsnog goed opgelost.

28. An's profielfoto

Hoi Rob en Els!

De Auw Drukkerie ontbrak inderdaad nog op Eet.nu, maar is inmiddels toegevoegd: https://www.eet.nu/gulpen/de-auw-drukkerie

De database-punten heb ik je hier zojuist voor toegekend.

Groetjes,

29. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Strandpaviljoen Berkenbosch

Dag M. Zevenbergen,

Bedankt voor de melding, het is nu aangepast in onze database, zodat dit duidelijk is voor onze bezoekers!

30. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van DS Indian

Beste Lee,

Bedankt voor het bericht! Het is nu aangepast in onze database, zodat onze bezoekers zien dat dit restaurant gesloten is.

Previous Activities

More Activities