Deal Gezellig genieten van een 4-gangenkeuzemenu voor slechts 35,-!

Veluws Eethuis Wissel is gelegen in een prachtige groene omgeving. Zowel in de zaal als op het prachtige terras is de sfeer altijd goed omdat gezelligheid hier centraal staat. Of je nu komt met vrienden, familie of gewoon met zijn tweetjes, bij ons zul je het hoe dan ook naar je zin hebben. Bovendien kun je hier genieten van een potje jeu de boules of midgetgolf, een prima aanvulling voor een smakelijke lunch of een uitgebreid diner!

Onze gerechten worden vers bereid in eigen keuken. Het grootste gedeelte van onze gerechten bestaat uit biologische producten, welke met de grootste zorg worden bereid. Ook diëten zijn voor ons geen enkel probleem. Kom nu genieten van de prachtige omgeving en het heerlijke eten met deze aantrekkelijke deal: een verrukkelijk 4-gangen keuzemenu voor maar 35,-!

47,50 35,00 -26%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-03-2019

Gelijk bij het restaurant is er parkeerruimte.

Apeldoorn lijn 90

di lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:30

• Buffet: € 32,50
  • High tea: € 22,95
  • Veganistisch
  • All-inclusive

di lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:30

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1204180662 84
1411192937 94
1480197028 90

1. Herma Meek

Heerlijk gegeten, leuke bediening.
    Beetje “gehorige” ruimte, verder helemaal top!

2. Heerlijk gegeten op mooie locatie.

3. Theo Zwarteveen

Gisteren 8 november 2018 een heerlijke wildproeverij gehad bij Veluwse eethuis Wissel. Bediening en keukenbrigade hebben weer een top product geserveerd. Sfeer is altijd goed in het restaurant en kan heerlijk genieten van de achtergrond music van 80 en 90e jaren.

4. Fam.Huisman

Was heerlijk bij eethuis wissel te zijn en te eten… De leuke ontvangst, de vriendelijk ongedwongen maar beschaafde bediening, de juiste timing tussen de diverse gangen en de verrassende samenstelling van de verschillende gerechten hebben ons een onvergetelijke avond bezorgd. Dank je wel bertus en team en tot gauw weer 👍👍👍

5. Wat is het elke keer weer fijn om bij het Veluws eethuis uit eten te gaan. De gastvrijheid is hoog en mooie en heerlijke gerechten worden geserveerd. Prachtige knusse ambiance voor een gezellige avond uit! Wat wij ook erg waarderen is de passie van de gastheer/chefkok over zijn bedrijf en de gerechten. Aanrader voor een gezellige avond uit!

6. Jennie stijf

Ik heb vorige week woensdag proeverij gedaan met mijn schoonzus en kids en het was heerlijk zeker voor herhaaling vatbaar ook voor de kids genoeg lekkers was toppie👍👍😘

7. G. van Nieuwpoort

2 dagen voor Zo 28/10 12.30 gereserveerd en bevestiging gekregen, maar geen gereserveerde gekregen. Mochten uit nog vrije plaatsen kiezen!

8. Van Dalen

We hadden gereserveerd via de site en waren er daardoor niet van op de hoogte dat er niet a la cart kon worden gegeten.
    Er was een proeverij buffet en het eten was heerlijk. Speciaal voor de kinderen werd er friet gebakken en ze mochten kosteloos proeven van het buffet. Fijne bediening en een gezellig klein restaurant. Reserveren is aan te raden want het was druk.

9. Heel goed gegeten, mooi opgemaakte borden. Ambiance is wat oubollig.

10. Eddy en Hilda

Vanaf het ontvangst tot aan de afsluitende groet een perfecte avond.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Het eten was top en voldeed precies aan onze verwachting.
    Zeker voor herhaling vatbaar!
    Graag tot ziens.

11. J. van Dijk

Heerlijk gegeten. Zag er keurig en mooi uit op je bord, leuk opgemaakt. En alles voor een prima prijs. Als we er nog eens in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten!

12. Nadia Verhoeven

In de wraps met zalm zat een enorme hap zand! Daarnaast waren de sandwiches erg veel van hetzelfde. Wij hadden graag meer variatie gezien in het beleg.

13. Linda van rhijn

Vriendelijke, persoonlijke bediening, vroeg zelf of ze nog eten moesten aanvullen.
    Amuse vooraf.
    Mooi opgemaakte borden, heerlijk eten.

14. B.J.Roorda Protzman

Heerlijk gegeten! Alles ziet er heel verzorgt uit en met liefde gemaakt!

15. Zeer vriendelijk ontvangst door het personeel. Heerlijk gegeten! Ook zeker een aanrader voor mensen met een zoutarm/zoutloos dieet. Het eten is bereid zonder zout en op smaak gebracht met kruiden en dat maakt het eten des te lekkerder. Tip: probeer van te voren te reserveren. Wij hadden het geluk dat er een reservering was gecancelled. Complimenten aan het personeel, zij hebben er voor gezorgd dat we echt een avondje uit waren.

16. Koen en Wouter

De hartelijke ontvangst, de attente ongedwongen maar beschaafde bediening, de juiste timing tussen de diverse gangen en de verrassende samenstelling van de verschillende gerechten hebben ons een onvergetelijke avond bezorgd.

17. Sara Sharifa

Ik kom heel vaak bij Veluwse eethuis. Eten is heerlijk, drinken lekker! De personeels zijn heel vriendelijk en staan voor je klaar. Ik kom graag daar, alleen maar eigenlijk!

18. Aida mohammadi

Veluwse eethuis, is perfect! Heel spontaan allemaal heel vrolijk. Bediening is perfect, goede aandacht aan klanten. Daarboven hebben ze heerlijke eten en drinken, alles is vers! Wij zijn vaste klant!

19. Echt fantastisch lekker gegeten bij Veluws Eethuis Wissel!
    Alles is met zorg bereid, smaakt heerlijk en een plaatje om te zien!
    Vriendelijke bediening met aandacht voor de gasten!
    En de koffie wordt als een verwennerij gepresenteerd!
    Wij gaan zeker vaker komen!

20. Irma bronkhorst

Ik ben op een woensdagavond wezen eten in dit prachtige restaurant, gelegen in de veluwe. Er was een buffetavond waar een (naar mijn idee veel te lang) openingswoord werd gehouden waarvan ik ook niet heel veel begreep. Ik merkte wel dat de eigenaar zijn best deed maar het kwam wat ingestudeerd over. Bordjes met het gerecht erop was vele malen beter en makkelijker geweest. Ik heb nu een aantal keren moeten vragen wat nu vegetarische gerechten waren en wat niet. Ik had het idee dat de bediening hier ook niet erg vrolijk van werd.. Het eten was redelijk. Ik vond de keuze wat beperkt en het was over het algemeen wat zoutloos (er stond ook geen zout of peper op de tafel). Het personeel stond er eigenlijk maar een beetje bij (hoefden geen eten te serveren) en waren niet erg allert op lege glazen. Helaas heb ik een paar keer zelf de bediening moeten roepen. Wel vond ik het een goede prijs (21.95) om onbeperkt van te kunnen eten. Als er wat met mijn tips wordt gedaan kom ik graag weer bij jullie terug. Voor nu helaas net een onvoldoende.

21. 10-10-2018 Lunch voor twee. Lunchkaart is beperkt, maar gevarieerd. Gekozen voor Saté met friet en Gehaktballetjes met brood. Beide bleken royaal voorzien van een uitstekende salade van krakend verse groenten.Twee gerechten waar niets op aan te merken valt. Voor de uiterst schappelijke prijs van € 11.25.
    De Sauvignon Blanc is uitstekend en komt in een mooi glas.
    Klein puntje van kritiek: de olie op tafel was een tikje ranzig.
    Aan de inrichting is veel zorg besteed en dan is zo'n sleets systeemplafond jammer. Het terras is heel sfeervol.
    We komen terug als er Veluws wild op de kaart staat!

22. Voor de derde keer heerlijk gegeten. Alles kakelvers en zeer veel keuze.
    Echt een aanrader!

23. Christina

Rommelige ontvangst. Eigenaar was erg boos tegen zn personeel. Er hing geen leuke sfeer.
    Steak was doorbakken, groenten rauw op het bord. Op zich leuk op gemaakt op het bord maar smaak vind ik dan belangrijker dan de opmaak.
    Desserts kant en klaar van de groothandel. Niks bijzonders.
    Toen ik aangaf van Mn steak reageerde de eigenaar weer kortaf.
    Hij probeerd leuk over te komen maar het lijkt 1 grote show.
    Jammer want de locatie is prachtig.
    Ik denk niet dat ik hier nog eens kom.

24. Astrid Assendorp

Wat een leuke em gezellige zaak. Super vriendelijke bediening. Heerlijke ontspannen sfeer. Uitmuntend gegeten. En dan komt de kok nog even langs om re vragen of alles smaakt. Super.
    Ik zeg tot snel.

25. jeannette zweekhorst

Fijne plek. Rustig en kleinschalig. Veel aandacht voor iedere bezoeker.
    Mooi opgemaakte borden met lekkere gerechten.

26. We zijn door Bertus en zijn vriendelijke team weer enorm in de watten gelegd. We komen hier regelmatig als we de mooie Veluwe bezoeken en het is iedere keer weer een feestje. Het eten is supervers en biologisch met vooral Oma's draadjesvlees als topper. Dit mag nooit van de kaart. Alle voor-hoofd-nagerechten zijn erg lekker. De keuze is uitgebreid en wat je ook kiest het is allemaal lekker en mooi opgemaakt op de borden. Ook de bijgerechten zijn heerlijk met vooral de rabarber met verschillend fruit erdoor. We komen vaak met de kinderen en kleinkinderen en ook zij vinden het een topper. Als het mooi weer is kan er gemidgetgolft worden en er is een prachtige tuin met veel bloemen bij. Echt een aanrader. Als je er een keer geweest bent kom je er zeker vaker.

27. Wij zijn hier al vaker geweest. Nu een proeverij gedaan op een woensdag. Was weer prima. Bertus stelt ons nooit teleur.

28. Zeer gastvrij ontvangen, goede bediening, zeer klantvriendelijk en waanzinnig lekker gegeten. Heerlijk avondje uit gehad!

29. Goed eten en gezellig.

30. Wij waren bij aankomst op het verkeerde been gebracht door de ogenschijnlijk eenvoudige uitstraling die het restaurant heeft. Echter, bij aankomst werden we uiterst vriendelijk naar onze tafel geleid en konden we, mede dankzij het mooie weer, genieten van een diner in open lucht. We zaten op een gezellig terras met uitzicht op een mooie tuin, wat ook tevens dient als minigolf terrein (niet storend aanwezig).
    De menukaart biedt veel en diverse gerechten aan; het was moeilijk kiezen. Het eten was verrukkelijk en de bediening was erg vriendelijk. Voor ons is dit zeker een restaurant waar we vaker zullen gaan eten. We hadden een heerlijke avond.

31. Henny Vels

Een geweldige ervaring om in het Veluws Eethuis te eten.
    Een mooie sfeervolle lokatie, prima bediening en het eten is als een kompositie van smaken!!!!

32. Wilma vels-Mann

Vanavond heerlijk gegeten bij Veluws Eethuis met onze buurtjes.
    De bediening is super vriendelijk en staat voor je klaar.
    Het eten is voortreffelijk en wordt mooi opgemaakt.
    En wat ik belangrijk vind is dat er niet op de klok gekeken wordt. Je kunt rustig eten. Een dikke pluim voor Bertus de eigenaar en zijn personeel.👍

33. Rijna Hijwegen-Veer

Geweldig restaurant heerlijk eten en een fantastisch team zorgen ervoor dat je hier zeker terug wil komen. De proeverij van streekgerechten op woensdag en donderdag is een absolute aanrader.

34. Marieke v.d. Beld

Altijd lekker eten en goede service. Je betaald iets meer maar dat is het zeker waard. Hele leuke gastheer ook!

35. Met een gift for you bon een mini high tea geboekt. Voorafgaand even wezen midgetgolfen. Mooi aangelegde en verzorgde baan. High tea was zeker niet 'mini'. Ruime keuze aan zoet en hartig, verzorgde uitstraling en goed van smaak. Met mooi weer een fijne locatie. Je kan lekker buiten zitten. Zeker een aanrader!

36. Wellicht heb je er nooit over nagedacht, maar heb je enig idee hoe moeilijk het is om als ondernemer (lees restaurant houder) recensies te krijgen op onafhankelijke sites als eet.nu. Kijk maar eens rond en dan zie je dat er restaurants zijn die al jaren bestaan en dan pas een handjevol recensies hebben, en hoeveel hebben er nog steeds geen?
    Dan moet je eens kijken bij het Veluws eethuis de wissel....spontaan en helemaal uit zichzelf geven tientallen mensen hun ervaringen op eet.nu en dan moet je ook eens kijken naar de score’s en motivatie. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen datvdaar geen woord van is gelogen. Ik zou niet weten, en ik doe mijn best, Waar mijn vrouw en ik liever en lekkerder zouden kunnen eten. Bijzonder gastvrije ontvangst, hele leuke en lieve mensen in de bediening. De koks doen met liefde en plezier om er telkens een ‘plaatje’ van te maken, borden zijn fantastisch opgemaakt. En dan ook nog eens eten zonder zout en suiker maar met volledige natuurlijke cq biologische producten gemaakt. Wij als Paleo eters genieten hier van ieder hapje eten, heerlijk.
    Onlangs waren wij hier met gasten, een van de gasten heeft een moeilijk dieet. Bertus, de eigenaar, had aangegeven om het vooraf bij het reserveren te melden zodat hij daar rekening mee kon houden. En dat heeft hij zeker gedaan, perfect aangesloten bij de beperkingen van onze gast en op een manier waarbij het ‘uit eten’ toch een normaal en leuk feestje voor haar was. Meerdere malen is hij aan haar komen vragen of alles naar wens was etc. Een bijzonder persoonlijke benadering die voor Bertus mormaal is. De complimenten voor Bertus en zijn fantastische team, een dikke tien omdat de elf niet bestaat op een tienpuntsschaal. We komen vanavond onszelf nog maar eens laten verwennen... tot straks.

37. Bert Pompert

Op donderdagavond was er een proeverij van allerlei streekproducten. Het was voortreffelijk. De gastheer gaf een toelichting en vertelde dat alle gerechten zonder zout en/of suiker bereid waren en dat je met specerijen een betere smaakbeleving kon creëren. Dat bleek ook zo te zijn. Het was een leuke en smaakvolle ervaring.

38. René van Adrichem

Afgelopen week 2 keer hier gegeten. Het was heerlijk! Vriendelijke bediening. Mooie tuin om in te eten.

39. Het eten was heerlijk een goed verzorgd. De bediening was erg vriendelijk, je voelt je welkom

40. Fantastisch gegeten. Veel aandacht besteed aan de gerechten.Met name de verschillende groentes die erbij geserveerd worden vond ik indrukwekkend. De huiswijn is prima. Zowel de rode als de witte Lanquedoc. Ga het restaurant zeker nog eens bezoeken.

41. Prima. Heerlijk buiten gezeten op het terras in de schaduw onder de bomen.

42. Lekker eten en leuk terras en gezellige sfeer.

43. Frans en Elly met gasten

Een heerlijke proeverij 2 daagse In een heel mooie ambiance en een keuken van streekgerechten werd zeer gewaardeerd door onze gasten en zeker zullen wij dat nog weer gaan doen.

44. leuverink

Meer dan topkwaliteit, heerlijke gerechten bij proeverij en zeer vriendelijk personeel.
    Sfeer is top.
    Wij gaan zeker nog eens.

45. Wat een gezellig restaurant, met een prachtige tuin.
    We hebben werkelijk geweldig genoten van ons eten: elk gerecht was heerlijk bereid.
    Al het "groen" op het bord was vers geplukt in eigen tuin en minimaal aangemaakt, zodat de pure smaken bleven bestaan: heerlijk!
    De bediening was lief, maar af en toe wat chaotisch.

Een tip… we hebben tijdens onze maaltijd 2 keer dezelfde cd gehoord… dat mag anders…

46. anoniem

Het was heerlijk en goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar.

47. Van Baardwijk

Personeel vriendelijk; maar vertelde niet wat een en ander was in de (kleine) schaaltjes. Gerecht was smakelijk.
    Voor de klant gissen; geen viscouvert. Dessert had 1 persoon besteld maar er lagen 2 lepels, 2 vorkjes en 2 mesjes bij. Het was te veel voor 1 persoon; zodoende moest de ander (die geen dessert wilde) daar van mee eten.

48. Een mooie plek op de Veluwe, groen, bomen, goed uitzicht op het buitenterras en de tuin.
    Een warm welkom met de uitnodiging om zelf een geschikte tafel te zoeken.
    Een compliment voor de kok. Goed eten, flinke porties, mooi opgemaakt.
    De witte wijn was prima, fris, redelijke prijs.
    De inrichting is goed, netjes, verzorgd.
    Punt van aandacht is het videoscherm in de hoek met de doorlopende informatie.
    Over de arrangementen met foto's van gerechten. Als je in die hoek zit met het zicht erop,
    dan is dat gedurende de drie uur die je er bent, storend. Denk eens aan regelmatige onderbreking of zet de mogelijkheden op een schrijfbord.
    En de muziek vraagt om afwisseling. 2 Cd's met Andre Hazes is te veel van het goede.
    Afsluiting: een prima restaurant om heerlijk te eten. De entourage vraagt om dosering.

49. Guus en Marijke

Uitstekend restaurant. Prettig en vriendelijk personeel. Het eten is bijzonder (lekker). Een leuke bijkomstigheid is het gratis midgetgolfen.

50. Olde Nordkamp

Vriendelijk personeel en erg lekker eten.
    Leuke plek, hebben buiten op het terras gezeten.

51. Wim Jongejan & Diny Snelten

Op basis van een goede website de keuze gemaakt voor dit restaurant.
    Ter plekke een verrassende ervaring: midgetgolf?
    Dan even de vooroordelen terzijde zetten en genieten van de prachtige gerechten die door een bevlogen kok op tafel worden gezet.
    Prachtig vlees met heerlijke garnituren van verse groenten.
    Geen poespas, maar puur natuur.
    Groenten zijn geen bijzaak, maar groenten en vlees zijn complementair.
    Een absolute topper in de Nederlandse horeca. Wars van sterrengedoe.
    Wij komen terug!

52. Wij hebben met 6 personen gebruik gemaakt van het 4 gangen menu voor €45,- . Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening. Echt een aanbeveling waard!

53. Heerlijke proeverij van streekgerechten, warm en koud. Echt een aanrader. Maar de gewone kaart is ook zeker niet te versmaden. Ik zeg een toppertje.

54. A. Munneke

Het eten was weer geweldig en de bereiding was uitstekend, komen er zeker nog een keer terug.

55. Addy van den Berg

Heel persoonlijke bediening; we voelden ons "gast" en geen "klant".

56. Klein maar knus, prima ervaring.

57. betsie van de mortel

We hebben erg lekker gegeten.
    Zeer zeker aan te bevelen. Top.

58. Even een weekendje weg in Epe en besloten te gaan eten bij het Veluws Eethuis.
    Het restaurant blijkt veel kleiner dan gedacht, het is er druk en daardoor wat rumoerig. Wel erg mooi gelegen met een midgetgolfbaan en volop bomen.
    Het personeel moet flink aanpoten, soms moeten we te lang wachten tussen de gerechten in, maar ze doen hun best, dus daar hebben we alle begrip voor. Daarbij blijven ze vriendelijk en dat is geweldig.
    Omdat ik glutenvrij moet eten is het altijd afwachten wat men voor mij kan betekenen.
    Het is wildtijd en daar houden we van.
    Het gaat al meteen mis bij de amuses; de mosterdsoep is niet glutenvrij en helaas moet ik ze daar op attenderen. Er wordt snel een bouillon met verse groentes geserveerd.
    Daarna een carpaccio van gezouten lamsham, lekker maar niet heel bijzonder.
    Als hoofdgerecht voor mij overheerlijke ree biefstukjes.
    Mijn partner neemt de wildgoulash, smaakt heerlijk maar bij bijna elke hap heeft hij zwarte peperkorrels, laurierblad of steranijs als “extraatje” en dat is niet fijn.
    Als dessert is er voor mij alleen vers fruit, maar dat vind ik niet “winters” genoeg, dus besluit ik koffie met iets lekkers erin te nemen.
    Er zijn dus een aantal plus- maar ook minpunten, vandaar dat mijn cijfers minder hoog zijn dan van andere bezoekers. Maar ik denk dat de drukte het team te veel parten heeft gespeeld. Ga zo door, want ik zie een hoop potentie.

59. Jan Raveling

Een prettige locatie met zeer goed eten, goede bediening die weten waar ze mee bezig zijn dat doet Bertus goed. Er zijn al genoeg locaties waar zeer onervaren personeel rond huppelt.

60. Jan Engels

Gastvrij, heerlijk en smakelijk gegeten. Een echte aanrader.

61. Pieter Ekelmans

Na een warm welkom door de eigenaar hebben we genoten van een uitstekend diner met smakelijke (witte, rode) wijnen. De sfeer was uiterst vriendelijk en zeer attent niettegenstaande de gelijktijdige viering van een 60-jarig huwelijk. Wij zijn een regelmatige bezoeker van dit mooi gelegen en goed onderhouden restaurant.

62. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel!

63. Met onze familie (40 volw. 11 Kind.) hebben we de familiedag gehouden bij het Veluws Eethuis. Het was fantastisch. We hebben een heerlijke middag en avond gehad. Lekker gemidgetgolfd, ook de kinderen hebben zich prima vermaakt. Heerlijk gegeten met een echt culinair koud- en warm buffet. Het smaakte uit de kunst, heel ambachtelijk. Ook de mensen van het Veluws Eethuis waren erg vriendelijk en behulpzaam. Een dikke pluim voor jullie!

64. Wiek en Alie Potkamp

Genoten van de Veluwe proeverij en van de gezellige informele sfeer.

65. Kees den Hamer

Heerlijk gegeten van streekproducten. Met veel zorg en aandacht werd enthousiast uitleg gegeven over de proeverijproducten.
    Mede door het aangename weer buiten op het terras kunnen vertoeven.
    Personeel was vriendelijk en bereidwillig. De enkele beginnersfout in de bediening is daardoor royaal vergeven.
    Mooie avond die zeker het herhalen waard is.
    Kees.

66. Elly Verkuijlen

Gebeld om te reserveren voor 4 personen. Werd teruggebeld dat dat mogelijk was. Toen we daar aankwamen bleek er geen plek te zijn voor 4 maar voor slechts 2 personen. Nadat ik gezegd had dat ik gebeld had voor 4 personen herinnerde de juffrouw het zich en kregen we een tafeltje aangewezen. Na gekissebis tussen 2 personeelsleden werden we weggestuurd omdat er dus toch geen plek bleek te zijn voor ons! Dus reserveren heeft ook geen zin!

67. Vanwege de recencies, gekozen voor dit restaurant om ons 9-jarig huwelijk te vieren. We zijn zeker niet teleurgesteld. Wat een eten en wat een passie. Onze kinderen mochten zelfs even midgetgolfen. Absoluut een aanrader!

68. Martin & Gonnie Kuiper

Heerlijk gegeten bij Veluws Eethuis Wissel. De reviews beloven veel en dat wordt ook helemaal waar gemaakt. Het eten is goed, smaken goed op elkaar afgestemd en op een werkelijk voortreffelijke manier geserveerd. Er ligt voldoende op je bord om verzadigd te raken. De bediening is goed en het personeel is vriendelijk en in voor een praatje. Wat ons is opgevallen dat de liefde voor het koken duidelijk zichtbaar is in alles wat op tafel wordt gezet. Een absolute aanrader.

69. Hoewel we niet de wetenschap hadden, dat op woensdagen en donderdagen uitsluitend een proeferij (in buffetvorm)gold, hebben we er toch bijzonder van genoten en voor herhaling vatbaar. Prijs en kwaliteit goed afgestemd. De dhr.Stijf ( eigenaar ) wist op humoristice uitleg te geven betreffende de wijze van bereiding van het voedsel enz.
    Het was gezellig, sfeervol en zeker voor herhaling vatbaar.
    Ëén opmerking: Graag tijdens de reservering de mededeling wat men op beide dagen kan verwachten.

70. Wij waren vlakbij op vakantie en zagen het eethuis hebben gereserveerd en met 5 personen heerlijk ge eten dit was op woensdag avond de proeverij is voor een ieder aan te raden

71. Heerlijk gegeten met welkome verrassingen in prachtige omgeving. Fijne service.👍

72. Liane Maathuis

We hebben heerlijk buiten op het terras gegeten en genoten van een culinair en zeer verassend menu. Alles smaakte heerlijk en was bereid met verse ingrediënten. En, vanaf onze plaats op het terras konden we ook de koks kruiden zien plukken/ knippen in de kruidentuin voor alle gerechten de gemaakt en geserveerd werden.

Gastvrouw en beide koks kwamen ook even bij ons langs voor een praatje, echt persoonlijk contact, maakte het nog leuker!

73. Harm en José

Wij hadden een giftforyou bon voor een high tea. Wat hebben wij genoten bij het Veluws Eethuis. Onbeperkt theedrinken, daarbij een etagère gevuld met de heerlijkste hapjes. Daarna werden wij nog verwend met een heerlijk warm hapje en een kan jus d'orange! We hebben genoten. Ook de ontvangst was allerhartelijkst! Echt aan te bevelen!

74. Wij hebben hier op 15-04-2017 heerlijk gegeten.
    We kregen 2 amuses van het huis (gratis) bij ons aperitief.
    We hebben gekozen voor het 3-gangenkeuzediner en dat was heerlijk.
    De borden zijn prachtig opgemaakt, het eten is biologische en uitstekend.
    Wat ons betreft een aanrader. Als wij weer in de buurt zijn gaan we zeker nog een keer terug.

75. Gerit van Oostveen

Graag willen mijn vrouw en ik kenbaar maken dat wij op vrijdagavond 7 april in uw Veluws eethuis heerlijk hebben gegeten.De ontvangst was zeer vriendelijk en gezellig,het eten was heerlijk, en werd met zorg aan ons gepresenteerd.Nogmaals dank daarvoor.Komende zomer willen wij wel weer eens komen eten en dan heerlijk in de tuin.Wij bellen wel weer.

Groet van ons beiden.

76. Marie-Louise Van der Zwan

Donderdag 30 maart voor het eerst gegeten in dit restaurant. Allerlei koude, warme en streekgerechten. De kok legde alles uit wat het was. Deze mensen hebben passie voor het restaurant. We hebben heerlijk gegeten. We komen zeker terug en gaan dan ook midgetgolfen.

77. Wilma en Jan

Verrassend leuk restaurant op een rustige dinsdagavond. We kwamen eigenlijk alleen voor een hapje en drankje, maar bleven er ook eten toen we zagen en roken wat er werd geserveerd. Het personeel is vriendelijk, enthousiast en wil de gasten overduidelijk een aangenaam verblijf bezorgen. Daarbij is het eten van hoge kwaliteit. Er wordt veel aandacht aan besteed en is bijzonder lekker. Mochten we ooit weer in de buurt zijn, gaan we er zeker weer eten.

78. Gereserveerd via Couverts op de site op de beschikbare tijd (nog veel tijden beschikbaar). Later een sms gekregen om een nummer te bellen ter bevestiging, waarna wordt verteld dat er überhaupt geen plekken meer vrij zijn.

79. Voor de eerste keer hier gegeten en wat was het heerlijk! Zeker een aanrader, gezellige sfeer, prachtig opgemaakt eten en geen opdringerig gedoe.

80. Rob Obdam

Voortreffelijke proeverij van Veluwse producten. Voorafgaand praatje over de proeverij van de eigenaar (Bertus Stijf) was niet alleen verhelderend, maar ook amusant. Voor een relatief beperkt bedrag volop kunnen genieten van het ruime aanbod aan smaakvolle gerechten in een gemoedelijke / huiselijke entourage. De bediening was gastvrij en vriendelijk.

81. Een aanrader! We hadden een wandel/luncharrangement besproken: ontvangst met thee/koffie en een heerlijk taartje, een mooie wandelroute en daarna een goede 2 gangen lunch. Vanaf onze binnenkomst tot het einde van het arrangement word je vriendelijk bejegend. We voelden ons helemaal op ons gemak en hebben genoten.

82. We hebben verrassend heerlijk gegeten, gezien we het Veluws Eethuis op de bonnefooi bezochten. Bij binnenkomst wordt je er vriendelijk welkom geheten en we mochten plaatsnemen aan een nette ingedekte tafel. De welkomstamuse van spinaziesoep en een lepeltje wild waren een erg lekkere verrassing. Beknopt, maar veelzijdig menu vol gerechten op geheel eigen wijze bereid en opgediend. De service is er vriendelijk, open en informatief over wat je te eten krijgt en zorgt goed voor je. Kortom een heerlijk en vooral ook fijn restaurantje.

83. We hebben hier ontzettend lekker gegeten in een gezellige sfeer en een heel erg goede bediening.

84. Niet geweten dat je zo dicht bij huis zo lekker kunt eten. Heerlijk!
    We hebben gekozen voor het proefmenu.
    Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht was een verrassing. Alle gerechten waren uitstekend van smaak en werden fraai geserveerd.
    De bediening was zeer correct en er werd nauwkeurig uitleg gegeven bij de gerechten. Aan het eind kregen we nog een kop koffie van het huis.
    Het was al een tijdje geleden dat ik zo lekker in een restaurant heb gegeten.

85. Heerlijk gegeten, echt een aanrader.

86. Vind de ambiance heel goed, sfeer prima en het eten was ook goed. Ik zie niet het verschil wat de hoeveelheid betreft voor 1 persoon of twee personen.

87. Heerlijk eten, nette bediening. Locatie zou iets luxer afgewerkt mogen zijn, maar dit wordt ruim gecompenseerd door het eten en de bediening!

88. We hebben heerlijk gegeten. Het wild was voortreffelijk. We komen vast vaker.

89. Rob en Sophia

We hebben gisteren, zoals al veel vaker, heerlijk genoten van het buffet met streekgerechten. Er worden mooie ingrediënten gebruikt en dat proef je en zie je. De bediening is ook, zoals we gewend zijn, vriendelijk en attent. Een aanrader voor iedereen die eens wat anders wil dan een doorsnee etentje.

90. Wij hebben hier met 4 dames een heerlijke high wine gedaan! Wat hebben we echt genoten van de super goede wijnen en heerlijke hapjes die erbij geseveerd werden door lieve mensen die persoonlijke aandacht voor je hebben! We komen zeker nog een keer terug.

91. woensdag proeverijbuffet, waarbij er "slechts 13 personen waren". Voortreffelijk eten en meer dan genoeg.
    Je kunt er rustig voor gaan zitten. Zondags met een gezelschap geweest, waarbij de kleine ruimte overvol en lawaaiig was. Eten goed, maar voor zo'n gelegenheid minder geschikt. Afspraak wat rommelig, maar eigenaar doet z'n uiterste best alles in goede banen te leiden.

92. Mia en Willy

Een aanrader voor diegene welke van lekker eten houdt.
    We hebben genoten van het streek en seizoen gerechten.
    Als we weer in de buurt zijn dan zullen we zeker weer reserveren.

93. gerritjan Beltman

Super Lekker eten en gefundeerd

94. Verrassend diner na stroeve binnenkomst. we kwamen laat binnen hadden niet gereserveerd!
    Leuke niet te uitgebreide kaart
    Maar dan de borden!!
    Voorgerechten carpaccio, ganzelever en zalmtaartje; mooi opgediend en rijkelijk met vers fruit gegarneerd
    Hoofgerechten maiskip gevuld met noten en honing, kabeljauwfilet met een heerlijke krokante korst en een malse ribeye; dit alles met een breed en niet allerdaags assortiment aan groenten
    Discordement met de (conservatieve) uitstraling van de zaak: alternatief, verantwoord ( geen zout of suiker toevoeging), mooie groentjes
    Toetjes ook lekker en dat alles voor €32,50 per menu
    Bediening paste uitstekend; direct en to-the-point
    Kok weet watie doet en is begeisterd
    Zeker de moeite waard daar te gaan eten
    Moet 1 minpuntje noemen: zand in de heerlijke bio-spinazie

95. Brigiet en Gerard

Heerlijk gegeten. In tegenstelling tot andere restaurants veel verse lokale groenten bij alle gerechten. Zeer goed bereid. Goede prijs kwaliteit verhouding!

96. J. Grolleman

Wij hebben op donderdagavond genoten van de Veluwse specialiteiten proeverij, heerlijk en eerlijk eten wat zonder het gebruik van zout en suiker wordt bereid.

Een gezellig restaurant met een betrokken chef/eigenaar die bewust met eten bezig is en zijn gasten meer dan alleen lekker eten wil bieden. Een echter aanrader voor mensen die lekker willen eten zonder de drukte van een groot restaurant!

97. Wilma van Bentem

Wij hebben een top gezellige avond gehad op dinsdag 30 augustus. Het eten was fantastisch en de bediening kon niet beter, terwijl er een vriendin bij sprong die dat met heel veel liefde deed.

We komen zeker snel terug.

Wilma en Werner uit Garrelsweer

98. Heleen van Rosmalen

Super lekker geluncht. Was heel gezellig. Gezellige sfeer. Leuke bediening. Geen opdringerig gedoe als je net je kopje of glas leeg hebt, om te vragen of je nog iets wilt. Prima. Komen zeker terug!!

99. P. Wesseling

Wij hebben deelgenomen aan de streekproeverij van Eethuis Wissel op een woensdagavond. Het was een verrassing want we wisten niet dat ze op woensdag en donderdag een proeverij hielden. Toch heerlijk gegeten via het buffet ipv de kaart. De nagerechten kaart mist wat uitdaging, maar er werd spontaan een speciaal nagerecht gemaakt dat aan onze wensen voldeet. Hulde!!

De gepassioneerde kok legde aan het begin van het buffet uit wat er op het buffet stond. Halverwege de avond hield hij nog een betoog met zijn visie op koken, terwijl het buffet aangevuld werd.

100. Deelgenomen aan de streekproeverij van Eethuis Wissel op een woensdagavond. Heerlijk gegeten met een gepassioneerde kok/eigenaar die zijn visie op smakelijk koken zonder kunstmatige toevoegingen en met lokale gerechten met passie bracht. Heerlijk buffet en goede service. De compote was echt heerlijk en is een absolute aanrader.

Aandachtspuntje is dat niet werd uitgelegd of was aangegeven wat er op het buffet stond. Daardoor was het soms even gokken wat er nu precies was klaargezet. Bij vragen volgde wel een duidelijke toelichting.

Volgende pagina