Veluws Eethuis Wissel in Epe

Gelijk bij het restaurant is er parkeerruimte.

• OV

• Vermaak
    • Bij het bos
    • Landelijk
  7. Betalen pin

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1204180662 84
1452023033 90
1710192170 89

1. Chris

2. Het eten is super. Altijd gezellig. Heel vriendelijk personeel !

3. Als je ergens in de vakantie meerdere malen gaat eten moet dat een goede reden hebben! Dat is zeker het geval bij het Veluws eethuis te Epe.
    Een dikke 10, omdat je er ontzettend goed kunt eten. De kok (soort van culinaire tovenaar) weet ons telkens weer te verrassen.
    Op woensdag is het proeverij, een soort van buffet met alles erop wat er doorgaans op de kaart staat. Zoals de eigenaar betoogt is het niet de bedoeling om je bord overvol op te scheppen maar meerdere keren langs het buffet te gaan om zodoende jezelf ook de kans te geven het overheerlijke eten ook goed te proeven. De eigenaar vertelt dat hij geen suiker en zout gebruikt bij het koken, alleen maar echte kruiden en deels ook uit de eigen tuin. Daarnaast is alles biologisch en uit de streek. Dit restaurant leeft eigenlijk al in de gewenste toekomst, wij moeten af van allerlei ongezonde toevoegingen en net zoals mijn oma vroeger het eten klaar maakte. Hier wordt gekookt op basis van biologische en gezonde ingredients en groenten. Een streling voor de tong, jammer dat ik er 180 km voor moet rijden (360 km heen en terug), anders zat ik er ieder weekeinde.
    Zie mijn fotos van het buffet de proeverij en een paar fotos van vega verwennerijtjes die special voor mijn vega vrouw zijn gemaakt. Een top tent qua klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en kwaliteit van het eten!
    Vandaar dat ik nog maar eens een extra ervaring plaats want dat hebben ze hier verdiend.

4. Elgersma

Een prima locatie voor ons familiefeestje! Mooie omgeving, fijne attractie voor de kinderen: de midgetgolf, gezellig terras, plezierig personeel, goede kwaliteit hapjes en drankjes. Een aanrader!

5. Bij aankomst leek het gebouw meer een sportkantine, eenmaal de deur dichtgeslagen en rondkijkend zag het er warm en gezellig uit met een leuke welkom geheten.
    Het eten, drinken en de bediening waren zeker de moeite waard "het was meer dan in orde" zoals wij dat zeggen. Prijs en kwaliteit zijn zeker in goede verhouding.
    Mensen houdt vol in deze coronatijd want jullie doen het meer dan goed!

6. Gereserveerd op zaterdag 11 december om 13.00 uur bij Veluws Eethuis de Wissel. In het begin waren we de enige gasten maar er waren veel tafels gereserveerd dus het werd al snel drukker en heel gezellig. We hadden wat te vieren dus namen we het 3-gangen wildmenu á € 45,95 p.p. Na een lekkere cava kwam het voorgerecht een terrine van ree op gecarameliseerde witlof en geconfijte pruimen. Bij het menu kozen we een fles heerlijke Spaanse rode wijn. Tussen de gangen zat voldoende tijd om te genieten van de muziek van voornamelijk Franse chansons en de gezellige sfeer. Als hoofdgerechten namen we de stoof van wildzwijnwangetjes met cranberry dressing en de herterugfilet met cranberries gegaard met rode port. Het nagerecht bestond uit een kaasplank van pittige Veluwse kazen geserveerd op Le Guillotin, een luxe kaassnijder van Reypenaer. Als afsluiting was er koffie geserveerd met een glaasje likeur/slagroom. Door de corona was het een uitgebreide lunch maar het voelde bijna of we "gewoon" s'avonds aan het dineren waren. We hebben genoten van de lunch en heerlijk gegeten. Annelies & André, Almere

7. 17 September wilden we reserveren voor 18 september voor 4 personen midgetgolf s’middags om 14:00 uur. Reserveren was niet nodig. Wij op de fiets naar Veluws eethuis en daar aangekomen. Bleek dat er een gezelschap was van 90 personen. Er was geen gelegenheid om wat te drinken voor ons laat staan midgetgolfen. Wij waren teleurgesteld. Het was bekend dat er een groot gezelschap zou komen. Personeel was onvriendelijk tegen over ons.

18-09-2021

8. Nella Dekker

Je voelde je hier echt gast, vriendelijk chef en personeel heerlijk gegeten eten, en toch net iets anders als doorsnee echt genieten en gezellig we komen zeker terug. 😋

9. Sophia Oosterling

Zo ontzettend lekker gegeten. Aan alles wordt aandacht besteedt. De bediening is lief en zorgzaam. Ik zou zeggen, kom het eens ervaren.

Sophia

10. Van valkengoed

Meer dan goed gezellige locatie

11. Hartelijk ontvangst, bediening vlot en netjes, heerlijk gegeten kom zeker nog eens weer.

12. Het eten is geweldig, alles zo enorm goed op elkaar afgestemd, heerlijk.
    De bediening is keurig, vriendelijk.
    Zeker een aanrader👍

13. van der Valk

Het was een fiasco. Om 18.00 uur aangekomen hoorden wij dat dat wij niet op het gastenlijst stonden en dien ten gevolge konden wij niet buiten eten. Alle tafels waren vol.
    Binnen zou nog kunnen, maar dat wilden wij niet i.v.m. corona besmettingsgevaar.
    Wij hebben een kopie van uw bevestiging van de reservering naar het Veluws Eethuis Wissel gemaild. Het wordt uitgezocht en wij horen nog.

14. Heerlijk gegeten op het fijne terras. De bediening was erg vriendelijk.

15. Ontzettend lekker gegeten in dit gemoedelijke eethuis. Je voelt je welkom en wordt verwend met héérlijke streekproducten. Wij komen zeker terug!

16. Henk Antonise

Een kok die kookt met streekproducten en met plezier. De liefde voor de producten en zijn vak, proef je terug op je bord. De puurheid van de smaken zijn behouden en proef je bij ieder hap. Ook de bediening is erg gastvrij. Een echt team. Ons 4 gangen diner was een culinaire beleving. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt. Een bedankje van ons aan het gehele team is op zijn plaats.

17. Jolanda Willems

Vriendelijke ontvangst. Héérlijk op ons gemakkie gegeten. Mooie plek en lekker rustig! Zéér de moeite waard. We komen zeker nog een keer terug hier!!

18. Wij zijn al Menig keer bij Bertus en z'n crew ontvangen en telkenmale voelen wij ons van harte welkom. Altijd wordt er tijd vrij gemaakt voor een gezellig praatje. Het terras, de midgetgolfbaan van welke hoek je wil kijken het ziet er heel verzorgd uit, de liefde straalt er vanaf. Het voelt goed bij hen. En niet te vergeten, je kan er heerlijk eten. Het serveren van de lunch is voor ons steeds opnieuw een verrassing, zo mooi opgemaakt. Ware kunstwerken. Van harte aan te bevelen door Roel en Sophia

19. Francis

Wij hebben gebruik gemaakt van de bezorgservice. Eten was geweldig Top!

20. Bert Klomp

Knus restaurant, prima eten voor een normale prijs en bij mooi weer gezellig een drankje doen op het terras. Eigenaar is een man met passie voor het vak.

21. Barend Holman

Geweldig gegeten, lekkere wijn en een gastheer die ons ook nog thuis bracht.

22. Slechte service. Nooit meer.
    Voor ons was het een nare ervaring bij dit restaurant. We werden dit nav een misverstand. We hadden een menu via heerlijk. Dit kon niet en ze wilden een code. Die hadden we echt niet. Werden thuis gebeld en de eigenaar wilde een code ivm de korting. Schold ons uit en ging naar de politie en gooide de haak erop. Dus willen hier nooit meer naar toe. Hebben er 120 km voor gereden om een leuke middag te hebben.

23. Gerja Kouffeld

Super goed gegeten!! Gezellig en goeie bediening!!

24. We hebben een heerlijke salade genuttigd, de bediening zou iets professioeler kunnen. Er was ook een groep. Het geluid was wel hinderlijk.

25. Ben en Hennie

Heerlijke gerechten in een sfeervolle omgeving. Genoten van de proeverij met streekgerechten. Heel bijzonder is de kruudmoes. Gastvrije en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

26. A.D. van Dalen

Heerlijk gegeten in een mooi verzorgd restaurant. De sfeer was goed en de bediening ook.
    Het is er goed toeven.

27. Peter Mustert

Mooi gelegen en gezellig. We werden enorm gastvrij door de gastheer Bertus Stijf ontvangen. Na de koffie met erg lekkere appeltaart een mooie fietsrit rond Epe gemaakt. Bij terugkomst was er een tafel op een mooie plek voor ons gereserveerd en kwamen de heerlijkheden van een High Tea op tafel. Het Veluws Eethuis is een echte aanrader voor iedereen die een goed adres in de buurt van Epe zoekt. We komen er vast nog een keer terug.

28. A. Brandenburg

Woensdagavond proeverij van streekgerechten. Een zeer bevlogen gastheer gaf uitgebreid uitleg over de gebruikte ingredienten en de filosofie achter de bereidingen. De proeverij bestond uit een aantal zeer smakelijk bereide gerechten, waaronder diverse vlees en visgerechten, heerlijke salades en onovertroffen " grootmoeders draadjesvlees", alles in buffetvorm. De schalen werden vlot bijgevuld, het buffet zag er verzorgd uit. Zowel de gastheer als het bedienend personeel waren vriendelijk, voorkomend en hartelijk, met echte aandacht voor hun gasten. Alle tafels waren bezet, waardoor het wel even in de rij wachten was voor je bij het buffet kon. Maar het was alleszins het wachten waard!
    Wij hebben genoten, en komen beslist nog eens terug.

29. Inger Bosch

Lange tijd niet zo lekker gegeten! Klein, maar fijn restaurant. We komen zeker 'n keer terug.

30. Afgelopen zondag gegeten in dit prachtige restaurant in mooie omgeving. Met z'n vieren het drie gangen menu gekozen. Super gegeten. Elk gerecht was een feestje. Elk gerecht met passie gemaakt en gedecoreerd. Ook de uitleg van de eigenaar/kok Bertus was erg leuk. Ook voor onze Portugese gast gaf hij in het Engels leuke uitleg. Kortom, geweldig. Komen zeker keertje terug.

31. Uiterst vriendelijke ontvangst. Bediening heel goed. We voelden ons helemaal op ons gemak! De gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten uitstekend. Alles was "af".

32. T Verdoren

Het diner en de ambiance waren voortreffelijk
    Alleen de organisatie bij eet.nu verdient een dikke 0
    Grote domper toen we bij aankomst niet gereserveerd bleken te hebben terwijl we ‘s morgens nog een herinneringsmail van eet.nu hadden gekregen onze afspraak toch echt niet te vergeten
    Blijkt dat de online reservering aan ons als akkoord werd gemeld, reeds enkele minuten na de reservering terwijl de eigenaar beweerde deze reservering niet geaccepteerd te hebben omdat er al te veel gasten met een bon waren die dag.
    Gelukkig was de eigenaar bereid ons 50 jarig huwelijkscadeau niet in het water te laten vallen en ons alsnog een plaats te geven
    Daarna alsnog een fijne avond gehad
    Ergens klopt er iets helemaal niet in het reserveringssysteem

33. Henny Bruinsma

Mooie locatie. Keurig ontvangen en lekker gegeten.

Zal niet zo snel weer teruggaan omdat het ca. 190 km. Bij ons vandaan is.

34. Maruseru

35. Gerrit van den Berg

Wij waren met 8 personen en zijn voortreffelijk verzorgd.
    Drinken en eten alles werd gelijktijdig gebracht.
    Wij hebben genoten. Een pluim voor de bediening.

36. Mirjam Bakker- de Winter

Heerlijk uit eten geweest bij het Veluws Eethuis. We werden meteen verrast met 2 amuses van het huis. Verder genoten van een 3 gangenmenu. De ingrediënten zijn puur en goed klaar gemaakt, dat proef je! Ook zien de gerechten er prachtig uit. Er heerst een fijne sfeer, de chef kwam zelfs bij iedereen een praatje maken aan tafel. Waar vind je dat nog?
    Een aanrader!

37. R van Velsen

De proeverij was verplaats naar een klein hoekje, je kon niet in een rij aansluiten, het was om elkaar heen draaien en schuiven. Het aanbod was veel minder, we miste de heerlijke stampotjes.
    Vriendelijk personeel, keurige koks.
    Wij zullen na vele gezellige avonden, er niet gauw terug keren.

4,9
  38. Er was een gemoedelijk sfeer. De service was uitstekend. Het eten zag er goed verzorgd uit en de smaak was prima. De prijs/kwaliteitsverhouding was ruim voldoende.

39. Hoge verwachtingen door enthousiaste verhalen, maar dat ging al bij binnenkomst mis: er stond een reservering voor 2 personen geboekt terwijl er voor 4 gereserveerd was, iets wat ik over de avond vaker heb horen gebeuren. Degene die ons ontving, ging de discussie aan, erg onaangenaam. De bediening aan tafel was wat rommelig: het gebeurde zeker 5x dat er nét iemand was geweest om bestellingen op te nemen, en er een minuut later een collega stond om hetzelfde te vragen. Daarnaast vind ik dat je als bediening, zeker in een restaurant dat zich als 'wat beter' profileert, hoort te weten wat er op de borden ligt.
    Behalve degene die ons ontving, was iedereen verder erg vriendelijk en welwillend.

Eten: de vleeseters hebben genoten, ik als vegetariër was niet heel blij: het vlees was vervangen door (veel) koolhydraten, en dat is in mijn optiek niet gebalanceerd eten. De pasta kon ik ook niet goed bij het gerecht plaatsen. De quiche was wel goed op smaak, en ook de groenten waren erg goed bereid.

Prijs/kwaliteitsverhouding: niet uitzonderlijk duur of goedkoop, behalve dan de fles water.

6,5
  40. Jan Vaarties

Heel erg lekker gegeten waarbij veel aandacht is besteed aan het eten en de bediening. Ondanks het niet gebruiken van zout en suiker, mis je dit niet door het gebruik van kruiden.

41. Betty Bartels

Het was weer een feestje… en een verrassing - het was een Griekse avond… dus heerlijke gerechten en daarbij een vakantiegevoel…

42. Hans en Ingrid

Vanavond een pareltje op de veluwe ontdekt. Wat een heerlijke culinaire reis door het proeverij buffet en wat een geweldige eigenaar en bediening. Mensen met passie en liefde voor hun (eerlijke streek)producten en hun werk. Een aanrader voor iedereen die tafelen naar waarde weet te schatten. Wij komen zeker terug.

43. Claudia

Super fijne service heerlijke hige tea.

44. Francis Lansink

Wij waren naar de Veluwse Bron geweest voor een heerlijk dagje sauna. Wilden daar ook een hapje eten, maar het restaurant zat zo goed als vol. Na twee rondes door het restaurant te hebben gelopen, opzoek naar een tafeltje hebben wij de hoop opgegeven en zijn gaan kijken naar een restaurant in de buurt.
    Via Tripadvisor zijn we terechtgekomen bij het Veluws Eethuis Wissel. De intentie was dat we gewoon onze maag even gingen vullen, maar hebben gekozen voor een 3-gangen diner. De kwaliteit van het eten en de presentatie was echt heel goed! Zo genoten allebei! Wat waren wij blij dat niemand de tafelindeling coördineerde bij de Veluwse Bron… anders waren wij hier nooit gekomen.

45. René Pape

Heerlijk gegeten op een mooie locatie. Door het mooie weer konden wij buiten zitten in de voorjaarszon.

Heel vriendelijk personeel. Wij komen daar graag nog een keer terug.

46. We hebben genoten van de veluwse proeverij. Het was voortreffelijk. Mede met de passie waarmee de chef uitleg gaf aan de gerechten, hebben we een zee fijne avond gehad.

47. C 16 punten

Heerlijk gegeten, gaan niet vaak voor de tweede x naar een restaurant maar hier komen we zeker weer.waren zo aan het genieten dat we alleen een foto van de amuse en het voorgerecht hebben.

48. Heerlijk gegeten met 4 personen. Alle gerechten smaakten goed en kwamen voorzover ik kon beoordelen uit de streek.

49. We hebben na een dagje fietsen met 6 personen een 3 gangen diner genomen: dit was super lekker voor die prijs. Amuse en voorgerecht waren heerlijk. Hoofdgerecht vlees (draadjesvlees, steak en ribeye) waren ook erg lekker. Goede wijn erbij. Aardige bediening. Aanbeveler!

50. MA Bannink

Met ons vieren heerlijk gegeten, prima klaargemaakt en heel fijn bediend in een fijne rustige sfeer.

51. Kees Riphagen

Altijd weer een feestje bij Bertus, super gastheer die er alles aan doet om het zijn gasten naar de zin te maken met heerlijke gerechten voor een betaalbare prijs! Ga zo door Bertus! 👍👍👍

52. Fam dudok

Gastvrij en het was heerlijk.

53. Jan en Anny

We hadden gezellig diner met ons vieren. Het eten was lekker klaargemaakt. Smaakte heel goed, er was niets op aan te merken.
    Voor de prijs en de kwaliteit kunnen wij dit restaurant zonder meer aanbevelen! Ook de tijd tussen de gangen was goed, niet te kort en niet te lang. Prima ervaring.

54. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten…

55. Henk en Wilmavanschoonhoven

Heerlijk gegeten weer.
    We hebben er van genoten.
    Ook de vegetarische schotel was heerlijk!
    Dank je wel Bertus en de Staf!

56. Zeer lekker gegeten en hele fijne vriendelijke bediening.

57. Zondag 10 maart hier geweest met z'n zessen voor een lunch. Niet druk, maar dat lag waarschijnlijk aan het slechte weer.
    Met zorg de tafel aangekleed, de service en bediening was correct en vriendelijk. Heerlijk gegeten - zeer ruime keuze aan allerlei heerlijke broodjes en de spinaziesoep is een aanrader -en geen moeite was te veel.
    Keurig sanitair. Prettige inrichting.
    Zeker een aanrader om nog een keer terug te komen.

58. Nadat wij afgelopen zondag, aangetrokken door de goede recensies, al kennisgemaakt hadden met de mooie gerechten van dit eethuis, hebben we gisteravond wederom genoten van al het heerlijks dat hier bereid wordt.
    Op zondag kozen wij voor het 3-gangenmenu. De keuken voegt geen zout en suiker toe aan de gerechten maar brengt ze op smaak met kruiden en honing. Wat een verbetering! We genoten toen van een heerlijke rib-eye met een grote keuze aan groentes, van diverse bereidingen. Top! Gisteren gingen we de Proeverij “testen”, welke op een klein glaasje met een tomatensoepje in buffetvorm werd geserveerd. Het buffet was vrij klein van afmeting, maar met de schotels die erop stonden kon je gemakkelijk een dubbel zo groot buffet vullen. Allerlei soorten charcuterie, zalm, parelhoen, boerenkip, gestoofde varkenswangentjes, balletjes, koolsalade, teveel om op te noemen en seizoensafhankelijk. Alles wordt hier huisgemaakt (op de gerookte zalm na).
    De rode huiswijn die ik dronk past er prima bij. Komen we weer in de buurt gaan we hier zeker weer naar toe!

59. Proeverij genuttigd, koud en warm. Tempo kun je zelf aangeven. De gerechten zijn heel bijzonder, bereid met kruiden zonder zout ed. Bediening geweldig, geanimeerd met uitleg over de gerechten, de kok voorkomend en vriendelijk en gezien de smaak een vakman.
    De prijs was ongelofelijk, een zeer hoge kwaliteit voor een zeer gunstige prijs.
    Chapeau, we komen nog eens!

60. Heerlijk en meer dan voldoende gegeten! Verder geweldige service met een gastheer die duidelijk passie heeft voor zijn vak! Enthousiasme werkte aanstekelijk wat erg bijdraagt aan de hele ervaring. Complimenten! Zeker een aanrader.

61. Heerlijk geluncht. Zag er heel mooi uit en was ook erg lekker! Een aanrader dus.

62. Prima lunch genuttigd! Bij binnenkomst behoorlijk lawaaierig. Midden in het restaurant waren meerdere mannen luidruchtig aan het kletsen en maakte oa meerdere vrouw onvriendelijke opmerkingen in het bijzijn van gasten en een vriendelijke serveerster. Bovendien gingen twee mannelijke medewerker bij deze mensen aan tafel zitten en kletste mee. Ongepast. De serveerster heeft ons erg netjes geholpen!

63. Dit restaurant blijft een aanrader voor een overheerlijke avond uit! De sfeer is goed en knus en de gerechten zijn heerlijk, gevarieerd en worden prachtig uitgeserveerd! De eigenaar en het personeel is erg vriendelijk en hebben oog voor hun gasten.

64. Nu twee maal geweest. De eerste keer was het al slecht bevallen. Pal naast ons aan beide kanten met ong 40 cm tussenruimte ook een tafel! Heel veel sla en zoeken naar de carpaccio, gelijk na het voorgerecht het hoofdgerecht, terwijl het dessert vervolgens een uur duurde. Niet voor herhaling vatbaar! Toen kregen we een kadobon voor een lunch voor twee. Toch maar weer geprobeerd. En wederom niet bevallen. Bestellingen die vergeten worden, bestek die er gewoon ranzig uit ziet en vervolgens bij het afrekenen totaal niet weten wat er gegeten is. Voor ons niet weer!

4,9
  65. Lekker gegeten in een ontspannen sfeer en met een super vriendelijke brigade.

66. Wilma de Vries

Het eten was prima.
    Het eethuis had helaas niet op ons gerekend. Ik had via de site bij gift for you gereserveerd en een bevestiging ontvangen. De eigenaar had geen bericht hier van gehad. De eerste minuten waren niet echt leuk, discussie over de reservering en de bevestiging. Eigenaar wil graag telefonisch reserveren, volgens mij kan hij deed er dan beter bij vermelden op de site!
    Na de slechte start hebben we prima gegeten en was de service goed.

67. fam. Gerritsen

Seizoenproeverij en voor ons geserveerd aan tafel, omdat het niet op de reguliere tijd was.

68. Mariëtte

Heerlijk en sfeervol gegeten.

69. Angelina van Middendorp

Fijne sfeer met lekker eten.

70. Vriendelijke bediening, goede service. Leuk dat Bertus tijd neemt voor een kort praatje. Vanavond met z'n drieën gegeten, voor herhaling vatbaar!
    Erg smakelijk menu met heerlijke groentes. Alles voor een verrassend goede prijs. Een aanrader!

71. Gezellige bediening, eten was lekker.

72. Willy Huisman

Wij waren met wat oudere mensen. Dit is dan een heel geschikt restaurant. Gemoedelijk, fijne sfeer en vriendelijk personeel. Voor een herhaling vatbaar.

73. Janny de Jonge

Heerlijk gegeten. Prettige sfeer en zeer vriendelijk personeel. Mooi opgemaakte borden en heerlijke verschillende verse groenten. Zeker een bezoek waard.

74. Wij hebben hier twee keer heerlijk gegeten. Eén keer met een proeverij, één keer a la carte. De kaart en de gerechten zelf zien er verzorgd uit. Het restaurant is klein en daardoor heeft de bediening alle aandacht. Een aanrader!

75. Als we in Epe op de camping zijn, dan gaan wij altijd (!) eten bij Veluws Eethuis Wissel.
    We komen hier dan ook regelmatig en het is altijd goed!
    Vriendelijk personeel, heerlijk eten en heerlijke wijn. In 1 woord geweldig!

76. Super vriendelijke bediening en heerlijk eten!

77. We hebben een heerlijke avond uit gehad bij veluws eethuis.
    Het eten was erg lekker, goede service in een huiselijke sfeer!
    De kok/ eigenaar liep ook een rondje door t restaurant ontzettend leuk dat er zo'n interesse in de gast word getoond.

Komen zeker nog een keer terug.

78. Rita Licher-Hage

We hebben uitstekend gegeten en voor herhaling vatbaar.

79. Op zich lekker gegeten. Alleen kreeg je bij binnenkomst een Amuse met ganzenlever. Persoonlijk vind ik het echt niet gepast om zo’n gerecht zonder te vragen te presenteren wetende wat voor een controverse hierover is en wat voor een dierenleed er achter ganzenlever schuil gaat. Geef mensen de keuze of ze dit wel of niet geserveerd willen hebben.

6,3
  80. Herma Meek

Heerlijk gegeten, leuke bediening.
    Beetje “gehorige” ruimte, verder helemaal top!

81. Heerlijk gegeten op mooie locatie.

82. G. van Nieuwpoort

2 dagen voor Zo 28/10 12.30 gereserveerd en bevestiging gekregen, maar geen gereserveerde gekregen. Mochten uit nog vrije plaatsen kiezen!

83. Van Dalen

We hadden gereserveerd via de site en waren er daardoor niet van op de hoogte dat er niet a la cart kon worden gegeten.
    Er was een proeverij buffet en het eten was heerlijk. Speciaal voor de kinderen werd er friet gebakken en ze mochten kosteloos proeven van het buffet. Fijne bediening en een gezellig klein restaurant. Reserveren is aan te raden want het was druk.

84. Heel goed gegeten, mooi opgemaakte borden. Ambiance is wat oubollig.

85. Eddy en Hilda

Vanaf het ontvangst tot aan de afsluitende groet een perfecte avond.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Het eten was top en voldeed precies aan onze verwachting.
    Zeker voor herhaling vatbaar!
    Graag tot ziens.

86. J. van Dijk

Heerlijk gegeten. Zag er keurig en mooi uit op je bord, leuk opgemaakt. En alles voor een prima prijs. Als we er nog eens in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten!

87. Nadia Verhoeven

In de wraps met zalm zat een enorme hap zand! Daarnaast waren de sandwiches erg veel van hetzelfde. Wij hadden graag meer variatie gezien in het beleg.

5,7
  88. Linda van rhijn

Vriendelijke, persoonlijke bediening, vroeg zelf of ze nog eten moesten aanvullen.
    Amuse vooraf.
    Mooi opgemaakte borden, heerlijk eten.

89. B.J.Roorda Protzman

Heerlijk gegeten! Alles ziet er heel verzorgt uit en met liefde gemaakt!

90. Zeer vriendelijk ontvangst door het personeel. Heerlijk gegeten! Ook zeker een aanrader voor mensen met een zoutarm/zoutloos dieet. Het eten is bereid zonder zout en op smaak gebracht met kruiden en dat maakt het eten des te lekkerder. Tip: probeer van te voren te reserveren. Wij hadden het geluk dat er een reservering was gecancelled. Complimenten aan het personeel, zij hebben er voor gezorgd dat we echt een avondje uit waren.

91. Koen en Wouter

De hartelijke ontvangst, de attente ongedwongen maar beschaafde bediening, de juiste timing tussen de diverse gangen en de verrassende samenstelling van de verschillende gerechten hebben ons een onvergetelijke avond bezorgd.

92. Sara Sharifa

Ik kom heel vaak bij Veluwse eethuis. Eten is heerlijk, drinken lekker! De personeels zijn heel vriendelijk en staan voor je klaar. Ik kom graag daar, alleen maar eigenlijk!

93. Aida mohammadi

Veluwse eethuis, is perfect! Heel spontaan allemaal heel vrolijk. Bediening is perfect, goede aandacht aan klanten. Daarboven hebben ze heerlijke eten en drinken, alles is vers! Wij zijn vaste klant!

94. Echt fantastisch lekker gegeten bij Veluws Eethuis Wissel!
    Alles is met zorg bereid, smaakt heerlijk en een plaatje om te zien!
    Vriendelijke bediening met aandacht voor de gasten!
    En de koffie wordt als een verwennerij gepresenteerd!
    Wij gaan zeker vaker komen!

95. Irma bronkhorst

Ik ben op een woensdagavond wezen eten in dit prachtige restaurant, gelegen in de veluwe. Er was een buffetavond waar een (naar mijn idee veel te lang) openingswoord werd gehouden waarvan ik ook niet heel veel begreep. Ik merkte wel dat de eigenaar zijn best deed maar het kwam wat ingestudeerd over. Bordjes met het gerecht erop was vele malen beter en makkelijker geweest. Ik heb nu een aantal keren moeten vragen wat nu vegetarische gerechten waren en wat niet. Ik had het idee dat de bediening hier ook niet erg vrolijk van werd.. Het eten was redelijk. Ik vond de keuze wat beperkt en het was over het algemeen wat zoutloos (er stond ook geen zout of peper op de tafel). Het personeel stond er eigenlijk maar een beetje bij (hoefden geen eten te serveren) en waren niet erg allert op lege glazen. Helaas heb ik een paar keer zelf de bediening moeten roepen. Wel vond ik het een goede prijs (21.95) om onbeperkt van te kunnen eten. Als er wat met mijn tips wordt gedaan kom ik graag weer bij jullie terug. Voor nu helaas net een onvoldoende.

5,1
  96. 10-10-2018 Lunch voor twee. Lunchkaart is beperkt, maar gevarieerd. Gekozen voor Saté met friet en Gehaktballetjes met brood. Beide bleken royaal voorzien van een uitstekende salade van krakend verse groenten.Twee gerechten waar niets op aan te merken valt. Voor de uiterst schappelijke prijs van € 11.25.
    De Sauvignon Blanc is uitstekend en komt in een mooi glas.
    Klein puntje van kritiek: de olie op tafel was een tikje ranzig.
    Aan de inrichting is veel zorg besteed en dan is zo'n sleets systeemplafond jammer. Het terras is heel sfeervol.
    We komen terug als er Veluws wild op de kaart staat!

97. Voor de derde keer heerlijk gegeten. Alles kakelvers en zeer veel keuze.
    Echt een aanrader!

98. Christina

Rommelige ontvangst. Eigenaar was erg boos tegen zn personeel. Er hing geen leuke sfeer.
    Steak was doorbakken, groenten rauw op het bord. Op zich leuk op gemaakt op het bord maar smaak vind ik dan belangrijker dan de opmaak.
    Desserts kant en klaar van de groothandel. Niks bijzonders.
    Toen ik aangaf van Mn steak reageerde de eigenaar weer kortaf.
    Hij probeerd leuk over te komen maar het lijkt 1 grote show.
    Jammer want de locatie is prachtig.
    Ik denk niet dat ik hier nog eens kom.

99. Astrid Assendorp

Wat een leuke em gezellige zaak. Super vriendelijke bediening. Heerlijke ontspannen sfeer. Uitmuntend gegeten. En dan komt de kok nog even langs om re vragen of alles smaakt. Super.
    Ik zeg tot snel.

100. jeannette zweekhorst

Fijne plek. Rustig en kleinschalig. Veel aandacht voor iedere bezoeker.
    Mooi opgemaakte borden met lekkere gerechten.

Volgende pagina