Deal Gezellig genieten van een 4-gangenkeuzemenu voor slechts 35,-!

Veluws Eethuis Wissel is gelegen in een prachtige groene omgeving. Zowel in de zaal als op het prachtige terras is de sfeer altijd goed omdat gezelligheid hier centraal staat. Of je nu komt met vrienden, familie of gewoon met zijn tweetjes, bij ons zul je het hoe dan ook naar je zin hebben. Bovendien kun je hier genieten van een potje jeu de boules of midgetgolf, een prima aanvulling voor een smakelijke lunch of een uitgebreid diner!

Onze gerechten worden vers bereid in eigen keuken. Het grootste gedeelte van onze gerechten bestaat uit biologische producten, welke met de grootste zorg worden bereid. Ook diëten zijn voor ons geen enkel probleem. Kom nu genieten van de prachtige omgeving en het heerlijke eten met deze aantrekkelijke deal: een verrukkelijk 4-gangen keuzemenu voor maar 35,-!

47,50 35,00 -26%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-08-2019

Gelijk bij het restaurant is er parkeerruimte.

Apeldoorn lijn 90

1335207049 87
1400720243 94
1480791924 90

1. Henny Bruinsma

Mooie locatie. Keurig ontvangen en lekker gegeten.

Zal niet zo snel weer teruggaan omdat het ca. 190 km. Bij ons vandaan is.

2. Maruseru

3. Gerrit van den Berg

Wij waren met 8 personen en zijn voortreffelijk verzorgd.
    Drinken en eten alles werd gelijktijdig gebracht.
    Wij hebben genoten. Een pluim voor de bediening.

4. Mirjam Bakker- de Winter

Heerlijk uit eten geweest bij het Veluws Eethuis. We werden meteen verrast met 2 amuses van het huis. Verder genoten van een 3 gangenmenu. De ingrediënten zijn puur en goed klaar gemaakt, dat proef je! Ook zien de gerechten er prachtig uit. Er heerst een fijne sfeer, de chef kwam zelfs bij iedereen een praatje maken aan tafel. Waar vind je dat nog?
    Een aanrader!

5. R van Velsen

De proeverij was verplaats naar een klein hoekje, je kon niet in een rij aansluiten, het was om elkaar heen draaien en schuiven. Het aanbod was veel minder, we miste de heerlijke stampotjes.
    Vriendelijk personeel, keurige koks.
    Wij zullen na vele gezellige avonden, er niet gauw terug keren.

6. Er was een gemoedelijk sfeer. De service was uitstekend. Het eten zag er goed verzorgd uit en de smaak was prima. De prijs/kwaliteitsverhouding was ruim voldoende.

7. Hoge verwachtingen door enthousiaste verhalen, maar dat ging al bij binnenkomst mis: er stond een reservering voor 2 personen geboekt terwijl er voor 4 gereserveerd was, iets wat ik over de avond vaker heb horen gebeuren. Degene die ons ontving, ging de discussie aan, erg onaangenaam. De bediening aan tafel was wat rommelig: het gebeurde zeker 5x dat er nét iemand was geweest om bestellingen op te nemen, en er een minuut later een collega stond om hetzelfde te vragen. Daarnaast vind ik dat je als bediening, zeker in een restaurant dat zich als 'wat beter' profileert, hoort te weten wat er op de borden ligt.
    Behalve degene die ons ontving, was iedereen verder erg vriendelijk en welwillend.

Eten: de vleeseters hebben genoten, ik als vegetariër was niet heel blij: het vlees was vervangen door (veel) koolhydraten, en dat is in mijn optiek niet gebalanceerd eten. De pasta kon ik ook niet goed bij het gerecht plaatsen. De quiche was wel goed op smaak, en ook de groenten waren erg goed bereid.

Prijs/kwaliteitsverhouding: niet uitzonderlijk duur of goedkoop, behalve dan de fles water.

8. Jan Vaarties

Heel erg lekker gegeten waarbij veel aandacht is besteed aan het eten en de bediening. Ondanks het niet gebruiken van zout en suiker, mis je dit niet door het gebruik van kruiden.

9. Betty Bartels

Het was weer een feestje… en een verrassing - het was een Griekse avond… dus heerlijke gerechten en daarbij een vakantiegevoel…

10. Hans en Ingrid

Vanavond een pareltje op de veluwe ontdekt. Wat een heerlijke culinaire reis door het proeverij buffet en wat een geweldige eigenaar en bediening. Mensen met passie en liefde voor hun (eerlijke streek)producten en hun werk. Een aanrader voor iedereen die tafelen naar waarde weet te schatten. Wij komen zeker terug.

11. Claudia

Super fijne service heerlijke hige tea.

12. Francis Lansink

Wij waren naar de Veluwse Bron geweest voor een heerlijk dagje sauna. Wilden daar ook een hapje eten, maar het restaurant zat zo goed als vol. Na twee rondes door het restaurant te hebben gelopen, opzoek naar een tafeltje hebben wij de hoop opgegeven en zijn gaan kijken naar een restaurant in de buurt.
    Via Tripadvisor zijn we terechtgekomen bij het Veluws Eethuis Wissel. De intentie was dat we gewoon onze maag even gingen vullen, maar hebben gekozen voor een 3-gangen diner. De kwaliteit van het eten en de presentatie was echt heel goed! Zo genoten allebei! Wat waren wij blij dat niemand de tafelindeling coördineerde bij de Veluwse Bron… anders waren wij hier nooit gekomen.

13. René Pape

Heerlijk gegeten op een mooie locatie. Door het mooie weer konden wij buiten zitten in de voorjaarszon.

Heel vriendelijk personeel. Wij komen daar graag nog een keer terug.

14. We hebben genoten van de veluwse proeverij. Het was voortreffelijk. Mede met de passie waarmee de chef uitleg gaf aan de gerechten, hebben we een zee fijne avond gehad.

15. C 16 punten

Heerlijk gegeten, gaan niet vaak voor de tweede x naar een restaurant maar hier komen we zeker weer.waren zo aan het genieten dat we alleen een foto van de amuse en het voorgerecht hebben.

16. Heerlijk gegeten met 4 personen. Alle gerechten smaakten goed en kwamen voorzover ik kon beoordelen uit de streek.

17. We hebben na een dagje fietsen met 6 personen een 3 gangen diner genomen: dit was super lekker voor die prijs. Amuse en voorgerecht waren heerlijk. Hoofdgerecht vlees (draadjesvlees, steak en ribeye) waren ook erg lekker. Goede wijn erbij. Aardige bediening. Aanbeveler!

18. MA Bannink

Met ons vieren heerlijk gegeten, prima klaargemaakt en heel fijn bediend in een fijne rustige sfeer.

19. Kees Riphagen

Altijd weer een feestje bij Bertus, super gastheer die er alles aan doet om het zijn gasten naar de zin te maken met heerlijke gerechten voor een betaalbare prijs! Ga zo door Bertus! 👍👍👍

20. Fam dudok

Gastvrij en het was heerlijk.

21. Jan en Anny

We hadden gezellig diner met ons vieren. Het eten was lekker klaargemaakt. Smaakte heel goed, er was niets op aan te merken.
    Voor de prijs en de kwaliteit kunnen wij dit restaurant zonder meer aanbevelen! Ook de tijd tussen de gangen was goed, niet te kort en niet te lang. Prima ervaring.

22. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten…

23. Henk en Wilmavanschoonhoven

Heerlijk gegeten weer.
    We hebben er van genoten.
    Ook de vegetarische schotel was heerlijk!
    Dank je wel Bertus en de Staf!

24. Zeer lekker gegeten en hele fijne vriendelijke bediening.

25. Zondag 10 maart hier geweest met z'n zessen voor een lunch. Niet druk, maar dat lag waarschijnlijk aan het slechte weer.
    Met zorg de tafel aangekleed, de service en bediening was correct en vriendelijk. Heerlijk gegeten - zeer ruime keuze aan allerlei heerlijke broodjes en de spinaziesoep is een aanrader -en geen moeite was te veel.
    Keurig sanitair. Prettige inrichting.
    Zeker een aanrader om nog een keer terug te komen.

26. Nadat wij afgelopen zondag, aangetrokken door de goede recensies, al kennisgemaakt hadden met de mooie gerechten van dit eethuis, hebben we gisteravond wederom genoten van al het heerlijks dat hier bereid wordt.
    Op zondag kozen wij voor het 3-gangenmenu. De keuken voegt geen zout en suiker toe aan de gerechten maar brengt ze op smaak met kruiden en honing. Wat een verbetering! We genoten toen van een heerlijke rib-eye met een grote keuze aan groentes, van diverse bereidingen. Top! Gisteren gingen we de Proeverij “testen”, welke op een klein glaasje met een tomatensoepje in buffetvorm werd geserveerd. Het buffet was vrij klein van afmeting, maar met de schotels die erop stonden kon je gemakkelijk een dubbel zo groot buffet vullen. Allerlei soorten charcuterie, zalm, parelhoen, boerenkip, gestoofde varkenswangentjes, balletjes, koolsalade, teveel om op te noemen en seizoensafhankelijk. Alles wordt hier huisgemaakt (op de gerookte zalm na).
    De rode huiswijn die ik dronk past er prima bij. Komen we weer in de buurt gaan we hier zeker weer naar toe!

27. Proeverij genuttigd, koud en warm. Tempo kun je zelf aangeven. De gerechten zijn heel bijzonder, bereid met kruiden zonder zout ed. Bediening geweldig, geanimeerd met uitleg over de gerechten, de kok voorkomend en vriendelijk en gezien de smaak een vakman.
    De prijs was ongelofelijk, een zeer hoge kwaliteit voor een zeer gunstige prijs.
    Chapeau, we komen nog eens!

28. Heerlijk en meer dan voldoende gegeten! Verder geweldige service met een gastheer die duidelijk passie heeft voor zijn vak! Enthousiasme werkte aanstekelijk wat erg bijdraagt aan de hele ervaring. Complimenten! Zeker een aanrader.

29. Heerlijk geluncht. Zag er heel mooi uit en was ook erg lekker! Een aanrader dus.

30. Prima lunch genuttigd! Bij binnenkomst behoorlijk lawaaierig. Midden in het restaurant waren meerdere mannen luidruchtig aan het kletsen en maakte oa meerdere vrouw onvriendelijke opmerkingen in het bijzijn van gasten en een vriendelijke serveerster. Bovendien gingen twee mannelijke medewerker bij deze mensen aan tafel zitten en kletste mee. Ongepast. De serveerster heeft ons erg netjes geholpen!

31. Dit restaurant blijft een aanrader voor een overheerlijke avond uit! De sfeer is goed en knus en de gerechten zijn heerlijk, gevarieerd en worden prachtig uitgeserveerd! De eigenaar en het personeel is erg vriendelijk en hebben oog voor hun gasten.

32. Nu twee maal geweest. De eerste keer was het al slecht bevallen. Pal naast ons aan beide kanten met ong 40 cm tussenruimte ook een tafel! Heel veel sla en zoeken naar de carpaccio, gelijk na het voorgerecht het hoofdgerecht, terwijl het dessert vervolgens een uur duurde. Niet voor herhaling vatbaar! Toen kregen we een kadobon voor een lunch voor twee. Toch maar weer geprobeerd. En wederom niet bevallen. Bestellingen die vergeten worden, bestek die er gewoon ranzig uit ziet en vervolgens bij het afrekenen totaal niet weten wat er gegeten is. Voor ons niet weer!

33. Lekker gegeten in een ontspannen sfeer en met een super vriendelijke brigade.

34. Wilma de Vries

Het eten was prima.
    Het eethuis had helaas niet op ons gerekend. Ik had via de site bij gift for you gereserveerd en een bevestiging ontvangen. De eigenaar had geen bericht hier van gehad. De eerste minuten waren niet echt leuk, discussie over de reservering en de bevestiging. Eigenaar wil graag telefonisch reserveren, volgens mij kan hij deed er dan beter bij vermelden op de site!
    Na de slechte start hebben we prima gegeten en was de service goed.

35. fam. Gerritsen

Seizoenproeverij en voor ons geserveerd aan tafel, omdat het niet op de reguliere tijd was.

36. Mariëtte

Heerlijk en sfeervol gegeten.

37. Angelina van Middendorp

Fijne sfeer met lekker eten.

38. Vriendelijke bediening, goede service. Leuk dat Bertus tijd neemt voor een kort praatje. Vanavond met z'n drieën gegeten, voor herhaling vatbaar!
    Erg smakelijk menu met heerlijke groentes. Alles voor een verrassend goede prijs. Een aanrader!

39. Gezellige bediening, eten was lekker.

40. Willy Huisman

Wij waren met wat oudere mensen. Dit is dan een heel geschikt restaurant. Gemoedelijk, fijne sfeer en vriendelijk personeel. Voor een herhaling vatbaar.

41. Janny de Jonge

Heerlijk gegeten. Prettige sfeer en zeer vriendelijk personeel. Mooi opgemaakte borden en heerlijke verschillende verse groenten. Zeker een bezoek waard.

42. Wij hebben hier twee keer heerlijk gegeten. Eén keer met een proeverij, één keer a la carte. De kaart en de gerechten zelf zien er verzorgd uit. Het restaurant is klein en daardoor heeft de bediening alle aandacht. Een aanrader!

43. Als we in Epe op de camping zijn, dan gaan wij altijd (!) eten bij Veluws Eethuis Wissel.
    We komen hier dan ook regelmatig en het is altijd goed!
    Vriendelijk personeel, heerlijk eten en heerlijke wijn. In 1 woord geweldig!

44. Super vriendelijke bediening en heerlijk eten!

45. We hebben een heerlijke avond uit gehad bij veluws eethuis.
    Het eten was erg lekker, goede service in een huiselijke sfeer!
    De kok/ eigenaar liep ook een rondje door t restaurant ontzettend leuk dat er zo'n interesse in de gast word getoond.

Komen zeker nog een keer terug.

46. Rita Licher-Hage

We hebben uitstekend gegeten en voor herhaling vatbaar.

47. Op zich lekker gegeten. Alleen kreeg je bij binnenkomst een Amuse met ganzenlever. Persoonlijk vind ik het echt niet gepast om zo’n gerecht zonder te vragen te presenteren wetende wat voor een controverse hierover is en wat voor een dierenleed er achter ganzenlever schuil gaat. Geef mensen de keuze of ze dit wel of niet geserveerd willen hebben.

48. Herma Meek

Heerlijk gegeten, leuke bediening.
    Beetje “gehorige” ruimte, verder helemaal top!

49. Heerlijk gegeten op mooie locatie.

50. G. van Nieuwpoort

2 dagen voor Zo 28/10 12.30 gereserveerd en bevestiging gekregen, maar geen gereserveerde gekregen. Mochten uit nog vrije plaatsen kiezen!

51. Van Dalen

We hadden gereserveerd via de site en waren er daardoor niet van op de hoogte dat er niet a la cart kon worden gegeten.
    Er was een proeverij buffet en het eten was heerlijk. Speciaal voor de kinderen werd er friet gebakken en ze mochten kosteloos proeven van het buffet. Fijne bediening en een gezellig klein restaurant. Reserveren is aan te raden want het was druk.

52. Heel goed gegeten, mooi opgemaakte borden. Ambiance is wat oubollig.

53. Eddy en Hilda

Vanaf het ontvangst tot aan de afsluitende groet een perfecte avond.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Het eten was top en voldeed precies aan onze verwachting.
    Zeker voor herhaling vatbaar!
    Graag tot ziens.

54. J. van Dijk

Heerlijk gegeten. Zag er keurig en mooi uit op je bord, leuk opgemaakt. En alles voor een prima prijs. Als we er nog eens in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten!

55. Nadia Verhoeven

In de wraps met zalm zat een enorme hap zand! Daarnaast waren de sandwiches erg veel van hetzelfde. Wij hadden graag meer variatie gezien in het beleg.

56. Linda van rhijn

Vriendelijke, persoonlijke bediening, vroeg zelf of ze nog eten moesten aanvullen.
    Amuse vooraf.
    Mooi opgemaakte borden, heerlijk eten.

57. B.J.Roorda Protzman

Heerlijk gegeten! Alles ziet er heel verzorgt uit en met liefde gemaakt!

58. Zeer vriendelijk ontvangst door het personeel. Heerlijk gegeten! Ook zeker een aanrader voor mensen met een zoutarm/zoutloos dieet. Het eten is bereid zonder zout en op smaak gebracht met kruiden en dat maakt het eten des te lekkerder. Tip: probeer van te voren te reserveren. Wij hadden het geluk dat er een reservering was gecancelled. Complimenten aan het personeel, zij hebben er voor gezorgd dat we echt een avondje uit waren.

59. Koen en Wouter

De hartelijke ontvangst, de attente ongedwongen maar beschaafde bediening, de juiste timing tussen de diverse gangen en de verrassende samenstelling van de verschillende gerechten hebben ons een onvergetelijke avond bezorgd.

60. Sara Sharifa

Ik kom heel vaak bij Veluwse eethuis. Eten is heerlijk, drinken lekker! De personeels zijn heel vriendelijk en staan voor je klaar. Ik kom graag daar, alleen maar eigenlijk!

61. Aida mohammadi

Veluwse eethuis, is perfect! Heel spontaan allemaal heel vrolijk. Bediening is perfect, goede aandacht aan klanten. Daarboven hebben ze heerlijke eten en drinken, alles is vers! Wij zijn vaste klant!

62. Echt fantastisch lekker gegeten bij Veluws Eethuis Wissel!
    Alles is met zorg bereid, smaakt heerlijk en een plaatje om te zien!
    Vriendelijke bediening met aandacht voor de gasten!
    En de koffie wordt als een verwennerij gepresenteerd!
    Wij gaan zeker vaker komen!

63. Irma bronkhorst

Ik ben op een woensdagavond wezen eten in dit prachtige restaurant, gelegen in de veluwe. Er was een buffetavond waar een (naar mijn idee veel te lang) openingswoord werd gehouden waarvan ik ook niet heel veel begreep. Ik merkte wel dat de eigenaar zijn best deed maar het kwam wat ingestudeerd over. Bordjes met het gerecht erop was vele malen beter en makkelijker geweest. Ik heb nu een aantal keren moeten vragen wat nu vegetarische gerechten waren en wat niet. Ik had het idee dat de bediening hier ook niet erg vrolijk van werd.. Het eten was redelijk. Ik vond de keuze wat beperkt en het was over het algemeen wat zoutloos (er stond ook geen zout of peper op de tafel). Het personeel stond er eigenlijk maar een beetje bij (hoefden geen eten te serveren) en waren niet erg allert op lege glazen. Helaas heb ik een paar keer zelf de bediening moeten roepen. Wel vond ik het een goede prijs (21.95) om onbeperkt van te kunnen eten. Als er wat met mijn tips wordt gedaan kom ik graag weer bij jullie terug. Voor nu helaas net een onvoldoende.

64. 10-10-2018 Lunch voor twee. Lunchkaart is beperkt, maar gevarieerd. Gekozen voor Saté met friet en Gehaktballetjes met brood. Beide bleken royaal voorzien van een uitstekende salade van krakend verse groenten.Twee gerechten waar niets op aan te merken valt. Voor de uiterst schappelijke prijs van € 11.25.
    De Sauvignon Blanc is uitstekend en komt in een mooi glas.
    Klein puntje van kritiek: de olie op tafel was een tikje ranzig.
    Aan de inrichting is veel zorg besteed en dan is zo'n sleets systeemplafond jammer. Het terras is heel sfeervol.
    We komen terug als er Veluws wild op de kaart staat!

65. Voor de derde keer heerlijk gegeten. Alles kakelvers en zeer veel keuze.
    Echt een aanrader!

66. Christina

Rommelige ontvangst. Eigenaar was erg boos tegen zn personeel. Er hing geen leuke sfeer.
    Steak was doorbakken, groenten rauw op het bord. Op zich leuk op gemaakt op het bord maar smaak vind ik dan belangrijker dan de opmaak.
    Desserts kant en klaar van de groothandel. Niks bijzonders.
    Toen ik aangaf van Mn steak reageerde de eigenaar weer kortaf.
    Hij probeerd leuk over te komen maar het lijkt 1 grote show.
    Jammer want de locatie is prachtig.
    Ik denk niet dat ik hier nog eens kom.

67. Astrid Assendorp

Wat een leuke em gezellige zaak. Super vriendelijke bediening. Heerlijke ontspannen sfeer. Uitmuntend gegeten. En dan komt de kok nog even langs om re vragen of alles smaakt. Super.
    Ik zeg tot snel.

68. jeannette zweekhorst

Fijne plek. Rustig en kleinschalig. Veel aandacht voor iedere bezoeker.
    Mooi opgemaakte borden met lekkere gerechten.

69. Familie th.j.den ouden

We zijn door Bertus en zijn vriendelijke team weer enorm in de watten gelegd. We komen hier regelmatig als we de mooie Veluwe bezoeken en het is iedere keer weer een feestje. Het eten is supervers en biologisch met vooral Oma's draadjesvlees als topper. Dit mag nooit van de kaart. Alle voor-hoofd-nagerechten zijn erg lekker. De keuze is uitgebreid en wat je ook kiest het is allemaal lekker en mooi opgemaakt op de borden. Ook de bijgerechten zijn heerlijk met vooral de rabarber met verschillend fruit erdoor. We komen vaak met de kinderen en kleinkinderen en ook zij vinden het een topper. Als het mooi weer is kan er gemidgetgolft worden en er is een prachtige tuin met veel bloemen bij. Echt een aanrader. Als je er een keer geweest bent kom je er zeker vaker.

70. Wij zijn hier al vaker geweest. Nu een proeverij gedaan op een woensdag. Was weer prima. Bertus stelt ons nooit teleur.

71. Zeer gastvrij ontvangen, goede bediening, zeer klantvriendelijk en waanzinnig lekker gegeten. Heerlijk avondje uit gehad!

72. Goed eten en gezellig.

73. Wij waren bij aankomst op het verkeerde been gebracht door de ogenschijnlijk eenvoudige uitstraling die het restaurant heeft. Echter, bij aankomst werden we uiterst vriendelijk naar onze tafel geleid en konden we, mede dankzij het mooie weer, genieten van een diner in open lucht. We zaten op een gezellig terras met uitzicht op een mooie tuin, wat ook tevens dient als minigolf terrein (niet storend aanwezig).
    De menukaart biedt veel en diverse gerechten aan; het was moeilijk kiezen. Het eten was verrukkelijk en de bediening was erg vriendelijk. Voor ons is dit zeker een restaurant waar we vaker zullen gaan eten. We hadden een heerlijke avond.

74. Henny Vels

Een geweldige ervaring om in het Veluws Eethuis te eten.
    Een mooie sfeervolle lokatie, prima bediening en het eten is als een kompositie van smaken!!!!

75. Wilma vels-Mann

Vanavond heerlijk gegeten bij Veluws Eethuis met onze buurtjes.
    De bediening is super vriendelijk en staat voor je klaar.
    Het eten is voortreffelijk en wordt mooi opgemaakt.
    En wat ik belangrijk vind is dat er niet op de klok gekeken wordt. Je kunt rustig eten. Een dikke pluim voor Bertus de eigenaar en zijn personeel.👍

76. Rijna Hijwegen-Veer

Geweldig restaurant heerlijk eten en een fantastisch team zorgen ervoor dat je hier zeker terug wil komen. De proeverij van streekgerechten op woensdag en donderdag is een absolute aanrader.

77. Marieke v.d. Beld

Altijd lekker eten en goede service. Je betaald iets meer maar dat is het zeker waard. Hele leuke gastheer ook!

78. Met een gift for you bon een mini high tea geboekt. Voorafgaand even wezen midgetgolfen. Mooi aangelegde en verzorgde baan. High tea was zeker niet 'mini'. Ruime keuze aan zoet en hartig, verzorgde uitstraling en goed van smaak. Met mooi weer een fijne locatie. Je kan lekker buiten zitten. Zeker een aanrader!

79. Wellicht heb je er nooit over nagedacht, maar heb je enig idee hoe moeilijk het is om als ondernemer (lees restaurant houder) recensies te krijgen op onafhankelijke sites als eet.nu. Kijk maar eens rond en dan zie je dat er restaurants zijn die al jaren bestaan en dan pas een handjevol recensies hebben, en hoeveel hebben er nog steeds geen?
    Dan moet je eens kijken bij het Veluws eethuis de wissel....spontaan en helemaal uit zichzelf geven tientallen mensen hun ervaringen op eet.nu en dan moet je ook eens kijken naar de score’s en motivatie. Ik kan je uit eigen ervaring vertellen datvdaar geen woord van is gelogen. Ik zou niet weten, en ik doe mijn best, Waar mijn vrouw en ik liever en lekkerder zouden kunnen eten. Bijzonder gastvrije ontvangst, hele leuke en lieve mensen in de bediening. De koks doen met liefde en plezier om er telkens een ‘plaatje’ van te maken, borden zijn fantastisch opgemaakt. En dan ook nog eens eten zonder zout en suiker maar met volledige natuurlijke cq biologische producten gemaakt. Wij als Paleo eters genieten hier van ieder hapje eten, heerlijk.
    Onlangs waren wij hier met gasten, een van de gasten heeft een moeilijk dieet. Bertus, de eigenaar, had aangegeven om het vooraf bij het reserveren te melden zodat hij daar rekening mee kon houden. En dat heeft hij zeker gedaan, perfect aangesloten bij de beperkingen van onze gast en op een manier waarbij het ‘uit eten’ toch een normaal en leuk feestje voor haar was. Meerdere malen is hij aan haar komen vragen of alles naar wens was etc. Een bijzonder persoonlijke benadering die voor Bertus mormaal is. De complimenten voor Bertus en zijn fantastische team, een dikke tien omdat de elf niet bestaat op een tienpuntsschaal. We komen vanavond onszelf nog maar eens laten verwennen... tot straks.

80. Bert Pompert

Op donderdagavond was er een proeverij van allerlei streekproducten. Het was voortreffelijk. De gastheer gaf een toelichting en vertelde dat alle gerechten zonder zout en/of suiker bereid waren en dat je met specerijen een betere smaakbeleving kon creëren. Dat bleek ook zo te zijn. Het was een leuke en smaakvolle ervaring.

81. René van Adrichem

Afgelopen week 2 keer hier gegeten. Het was heerlijk! Vriendelijke bediening. Mooie tuin om in te eten.

82. Het eten was heerlijk een goed verzorgd. De bediening was erg vriendelijk, je voelt je welkom

83. Fantastisch gegeten. Veel aandacht besteed aan de gerechten.Met name de verschillende groentes die erbij geserveerd worden vond ik indrukwekkend. De huiswijn is prima. Zowel de rode als de witte Lanquedoc. Ga het restaurant zeker nog eens bezoeken.

84. Prima. Heerlijk buiten gezeten op het terras in de schaduw onder de bomen.

85. Lekker eten en leuk terras en gezellige sfeer.

86. Frans en Elly met gasten

Een heerlijke proeverij 2 daagse In een heel mooie ambiance en een keuken van streekgerechten werd zeer gewaardeerd door onze gasten en zeker zullen wij dat nog weer gaan doen.

87. leuverink

Meer dan topkwaliteit, heerlijke gerechten bij proeverij en zeer vriendelijk personeel.
    Sfeer is top.
    Wij gaan zeker nog eens.

88. Wat een gezellig restaurant, met een prachtige tuin.
    We hebben werkelijk geweldig genoten van ons eten: elk gerecht was heerlijk bereid.
    Al het "groen" op het bord was vers geplukt in eigen tuin en minimaal aangemaakt, zodat de pure smaken bleven bestaan: heerlijk!
    De bediening was lief, maar af en toe wat chaotisch.

Een tip… we hebben tijdens onze maaltijd 2 keer dezelfde cd gehoord… dat mag anders…

89. anoniem

Het was heerlijk en goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar.

90. Van Baardwijk

Personeel vriendelijk; maar vertelde niet wat een en ander was in de (kleine) schaaltjes. Gerecht was smakelijk.
    Voor de klant gissen; geen viscouvert. Dessert had 1 persoon besteld maar er lagen 2 lepels, 2 vorkjes en 2 mesjes bij. Het was te veel voor 1 persoon; zodoende moest de ander (die geen dessert wilde) daar van mee eten.

91. Een mooie plek op de Veluwe, groen, bomen, goed uitzicht op het buitenterras en de tuin.
    Een warm welkom met de uitnodiging om zelf een geschikte tafel te zoeken.
    Een compliment voor de kok. Goed eten, flinke porties, mooi opgemaakt.
    De witte wijn was prima, fris, redelijke prijs.
    De inrichting is goed, netjes, verzorgd.
    Punt van aandacht is het videoscherm in de hoek met de doorlopende informatie.
    Over de arrangementen met foto's van gerechten. Als je in die hoek zit met het zicht erop,
    dan is dat gedurende de drie uur die je er bent, storend. Denk eens aan regelmatige onderbreking of zet de mogelijkheden op een schrijfbord.
    En de muziek vraagt om afwisseling. 2 Cd's met Andre Hazes is te veel van het goede.
    Afsluiting: een prima restaurant om heerlijk te eten. De entourage vraagt om dosering.

92. Guus en Marijke

Uitstekend restaurant. Prettig en vriendelijk personeel. Het eten is bijzonder (lekker). Een leuke bijkomstigheid is het gratis midgetgolfen.

93. Olde Nordkamp

Vriendelijk personeel en erg lekker eten.
    Leuke plek, hebben buiten op het terras gezeten.

94. Wim Jongejan & Diny Snelten

Op basis van een goede website de keuze gemaakt voor dit restaurant.
    Ter plekke een verrassende ervaring: midgetgolf?
    Dan even de vooroordelen terzijde zetten en genieten van de prachtige gerechten die door een bevlogen kok op tafel worden gezet.
    Prachtig vlees met heerlijke garnituren van verse groenten.
    Geen poespas, maar puur natuur.
    Groenten zijn geen bijzaak, maar groenten en vlees zijn complementair.
    Een absolute topper in de Nederlandse horeca. Wars van sterrengedoe.
    Wij komen terug!

95. Wij hebben met 6 personen gebruik gemaakt van het 4 gangen menu voor €45,- . Heerlijk gegeten en een vriendelijke bediening. Echt een aanbeveling waard!

96. Heerlijke proeverij van streekgerechten, warm en koud. Echt een aanrader. Maar de gewone kaart is ook zeker niet te versmaden. Ik zeg een toppertje.

97. A. Munneke

Het eten was weer geweldig en de bereiding was uitstekend, komen er zeker nog een keer terug.

98. Addy van den Berg

Heel persoonlijke bediening; we voelden ons "gast" en geen "klant".

99. Klein maar knus, prima ervaring.

100. betsie van de mortel

We hebben erg lekker gegeten.
    Zeer zeker aan te bevelen. Top.

Volgende pagina