Deal Gezellig genieten van een 4-gangenkeuzemenu voor slechts 35,-!

Veluws Eethuis Wissel is gelegen in een prachtige groene omgeving. Zowel in de zaal als op het prachtige terras is de sfeer altijd goed omdat gezelligheid hier centraal staat. Of je nu komt met vrienden, familie of gewoon met zijn tweetjes, bij ons zul je het hoe dan ook naar je zin hebben. Bovendien kun je hier genieten van een potje jeu de boules of midgetgolf, een prima aanvulling voor een smakelijke lunch of een uitgebreid diner!

Onze gerechten worden vers bereid in eigen keuken. Het grootste gedeelte van onze gerechten bestaat uit biologische producten, welke met de grootste zorg worden bereid. Ook diëten zijn voor ons geen enkel probleem. Kom nu genieten van de prachtige omgeving en het heerlijke eten met deze aantrekkelijke deal: een verrukkelijk 4-gangen keuzemenu voor maar 35,-!

47,50 35,00 -26%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2018

Gelijk bij het restaurant is er parkeerruimte.

Apeldoorn lijn 90

1362010670 92
1406203073 95
1481961477 90

1. betsie van de mortel

We hebben erg lekker gegeten.
    Zeer zeker aan te bevelen. Top.

2. Even een weekendje weg in Epe en besloten te gaan eten bij het Veluws Eethuis.
    Het restaurant blijkt veel kleiner dan gedacht, het is er druk en daardoor wat rumoerig. Wel erg mooi gelegen met een midgetgolfbaan en volop bomen.
    Het personeel moet flink aanpoten, soms moeten we te lang wachten tussen de gerechten in, maar ze doen hun best, dus daar hebben we alle begrip voor. Daarbij blijven ze vriendelijk en dat is geweldig.
    Omdat ik glutenvrij moet eten is het altijd afwachten wat men voor mij kan betekenen.
    Het is wildtijd en daar houden we van.
    Het gaat al meteen mis bij de amuses; de mosterdsoep is niet glutenvrij en helaas moet ik ze daar op attenderen. Er wordt snel een bouillon met verse groentes geserveerd.
    Daarna een carpaccio van gezouten lamsham, lekker maar niet heel bijzonder.
    Als hoofdgerecht voor mij overheerlijke ree biefstukjes.
    Mijn partner neemt de wildgoulash, smaakt heerlijk maar bij bijna elke hap heeft hij zwarte peperkorrels, laurierblad of steranijs als “extraatje” en dat is niet fijn.
    Als dessert is er voor mij alleen vers fruit, maar dat vind ik niet “winters” genoeg, dus besluit ik koffie met iets lekkers erin te nemen.
    Er zijn dus een aantal plus- maar ook minpunten, vandaar dat mijn cijfers minder hoog zijn dan van andere bezoekers. Maar ik denk dat de drukte het team te veel parten heeft gespeeld. Ga zo door, want ik zie een hoop potentie.

3. Jan Raveling

Een prettige locatie met zeer goed eten, goede bediening die weten waar ze mee bezig zijn dat doet Bertus goed. Er zijn al genoeg locaties waar zeer onervaren personeel rond huppelt.

4. Jan Engels

Gastvrij, heerlijk en smakelijk gegeten. Een echte aanrader.

5. Pieter Ekelmans

Na een warm welkom door de eigenaar hebben we genoten van een uitstekend diner met smakelijke (witte, rode) wijnen. De sfeer was uiterst vriendelijk en zeer attent niettegenstaande de gelijktijdige viering van een 60-jarig huwelijk. Wij zijn een regelmatige bezoeker van dit mooi gelegen en goed onderhouden restaurant.

6. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel!

7. Met onze familie (40 volw. 11 Kind.) hebben we de familiedag gehouden bij het Veluws Eethuis. Het was fantastisch. We hebben een heerlijke middag en avond gehad. Lekker gemidgetgolfd, ook de kinderen hebben zich prima vermaakt. Heerlijk gegeten met een echt culinair koud- en warm buffet. Het smaakte uit de kunst, heel ambachtelijk. Ook de mensen van het Veluws Eethuis waren erg vriendelijk en behulpzaam. Een dikke pluim voor jullie!

8. Wiek en Alie Potkamp

Genoten van de Veluwe proeverij en van de gezellige informele sfeer.

9. Kees den Hamer

Heerlijk gegeten van streekproducten. Met veel zorg en aandacht werd enthousiast uitleg gegeven over de proeverijproducten.
    Mede door het aangename weer buiten op het terras kunnen vertoeven.
    Personeel was vriendelijk en bereidwillig. De enkele beginnersfout in de bediening is daardoor royaal vergeven.
    Mooie avond die zeker het herhalen waard is.
    Kees.

10. Elly Verkuijlen

Gebeld om te reserveren voor 4 personen. Werd teruggebeld dat dat mogelijk was. Toen we daar aankwamen bleek er geen plek te zijn voor 4 maar voor slechts 2 personen. Nadat ik gezegd had dat ik gebeld had voor 4 personen herinnerde de juffrouw het zich en kregen we een tafeltje aangewezen. Na gekissebis tussen 2 personeelsleden werden we weggestuurd omdat er dus toch geen plek bleek te zijn voor ons! Dus reserveren heeft ook geen zin!

11. Vanwege de recencies, gekozen voor dit restaurant om ons 9-jarig huwelijk te vieren. We zijn zeker niet teleurgesteld. Wat een eten en wat een passie. Onze kinderen mochten zelfs even midgetgolfen. Absoluut een aanrader!

12. Greet Bogaard

Voor de tweede maal hier gegeten buiten op terras. De kwaliteit van het eten is bijzonder goed. Personeel super aardig. Gaan we zeker nog eens eten!

13. Martin & Gonnie Kuiper

Heerlijk gegeten bij Veluws Eethuis Wissel. De reviews beloven veel en dat wordt ook helemaal waar gemaakt. Het eten is goed, smaken goed op elkaar afgestemd en op een werkelijk voortreffelijke manier geserveerd. Er ligt voldoende op je bord om verzadigd te raken. De bediening is goed en het personeel is vriendelijk en in voor een praatje. Wat ons is opgevallen dat de liefde voor het koken duidelijk zichtbaar is in alles wat op tafel wordt gezet. Een absolute aanrader.

14. Hoewel we niet de wetenschap hadden, dat op woensdagen en donderdagen uitsluitend een proeferij (in buffetvorm)gold, hebben we er toch bijzonder van genoten en voor herhaling vatbaar. Prijs en kwaliteit goed afgestemd. De dhr.Stijf ( eigenaar ) wist op humoristice uitleg te geven betreffende de wijze van bereiding van het voedsel enz.
    Het was gezellig, sfeervol en zeker voor herhaling vatbaar.
    Ëén opmerking: Graag tijdens de reservering de mededeling wat men op beide dagen kan verwachten.

15. Wij waren vlakbij op vakantie en zagen het eethuis hebben gereserveerd en met 5 personen heerlijk ge eten dit was op woensdag avond de proeverij is voor een ieder aan te raden

16. Heerlijk gegeten met welkome verrassingen in prachtige omgeving. Fijne service.👍

17. Liane Maathuis

We hebben heerlijk buiten op het terras gegeten en genoten van een culinair en zeer verassend menu. Alles smaakte heerlijk en was bereid met verse ingrediënten. En, vanaf onze plaats op het terras konden we ook de koks kruiden zien plukken/ knippen in de kruidentuin voor alle gerechten de gemaakt en geserveerd werden.

Gastvrouw en beide koks kwamen ook even bij ons langs voor een praatje, echt persoonlijk contact, maakte het nog leuker!

18. Harm en José

Wij hadden een giftforyou bon voor een high tea. Wat hebben wij genoten bij het Veluws Eethuis. Onbeperkt theedrinken, daarbij een etagère gevuld met de heerlijkste hapjes. Daarna werden wij nog verwend met een heerlijk warm hapje en een kan jus d'orange! We hebben genoten. Ook de ontvangst was allerhartelijkst! Echt aan te bevelen!

19. Wij hebben hier op 15-04-2017 heerlijk gegeten.
    We kregen 2 amuses van het huis (gratis) bij ons aperitief.
    We hebben gekozen voor het 3-gangenkeuzediner en dat was heerlijk.
    De borden zijn prachtig opgemaakt, het eten is biologische en uitstekend.
    Wat ons betreft een aanrader. Als wij weer in de buurt zijn gaan we zeker nog een keer terug.

20. Gerit van Oostveen

Graag willen mijn vrouw en ik kenbaar maken dat wij op vrijdagavond 7 april in uw Veluws eethuis heerlijk hebben gegeten.De ontvangst was zeer vriendelijk en gezellig,het eten was heerlijk, en werd met zorg aan ons gepresenteerd.Nogmaals dank daarvoor.Komende zomer willen wij wel weer eens komen eten en dan heerlijk in de tuin.Wij bellen wel weer.

Groet van ons beiden.

21. Marie-Louise Van der Zwan

Donderdag 30 maart voor het eerst gegeten in dit restaurant. Allerlei koude, warme en streekgerechten. De kok legde alles uit wat het was. Deze mensen hebben passie voor het restaurant. We hebben heerlijk gegeten. We komen zeker terug en gaan dan ook midgetgolfen.

22. Wilma en Jan

Verrassend leuk restaurant op een rustige dinsdagavond. We kwamen eigenlijk alleen voor een hapje en drankje, maar bleven er ook eten toen we zagen en roken wat er werd geserveerd. Het personeel is vriendelijk, enthousiast en wil de gasten overduidelijk een aangenaam verblijf bezorgen. Daarbij is het eten van hoge kwaliteit. Er wordt veel aandacht aan besteed en is bijzonder lekker. Mochten we ooit weer in de buurt zijn, gaan we er zeker weer eten.

23. Gereserveerd via Couverts op de site op de beschikbare tijd (nog veel tijden beschikbaar). Later een sms gekregen om een nummer te bellen ter bevestiging, waarna wordt verteld dat er überhaupt geen plekken meer vrij zijn.

24. Voor de eerste keer hier gegeten en wat was het heerlijk! Zeker een aanrader, gezellige sfeer, prachtig opgemaakt eten en geen opdringerig gedoe.

25. Een sfeervol gezellig restaurant waar je hartelijk welkom wordt geheten en waar je je meteen op je gemak voelt. Het eten is van uitstekende kwaliteit. Voor iedereen een aanrader!

26. Rob Obdam

Voortreffelijke proeverij van Veluwse producten. Voorafgaand praatje over de proeverij van de eigenaar (Bertus Stijf) was niet alleen verhelderend, maar ook amusant. Voor een relatief beperkt bedrag volop kunnen genieten van het ruime aanbod aan smaakvolle gerechten in een gemoedelijke / huiselijke entourage. De bediening was gastvrij en vriendelijk.

27. Een aanrader! We hadden een wandel/luncharrangement besproken: ontvangst met thee/koffie en een heerlijk taartje, een mooie wandelroute en daarna een goede 2 gangen lunch. Vanaf onze binnenkomst tot het einde van het arrangement word je vriendelijk bejegend. We voelden ons helemaal op ons gemak en hebben genoten.

28. We hebben verrassend heerlijk gegeten, gezien we het Veluws Eethuis op de bonnefooi bezochten. Bij binnenkomst wordt je er vriendelijk welkom geheten en we mochten plaatsnemen aan een nette ingedekte tafel. De welkomstamuse van spinaziesoep en een lepeltje wild waren een erg lekkere verrassing. Beknopt, maar veelzijdig menu vol gerechten op geheel eigen wijze bereid en opgediend. De service is er vriendelijk, open en informatief over wat je te eten krijgt en zorgt goed voor je. Kortom een heerlijk en vooral ook fijn restaurantje.

29. We hebben hier ontzettend lekker gegeten in een gezellige sfeer en een heel erg goede bediening.

30. Niet geweten dat je zo dicht bij huis zo lekker kunt eten. Heerlijk!
    We hebben gekozen voor het proefmenu.
    Zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht was een verrassing. Alle gerechten waren uitstekend van smaak en werden fraai geserveerd.
    De bediening was zeer correct en er werd nauwkeurig uitleg gegeven bij de gerechten. Aan het eind kregen we nog een kop koffie van het huis.
    Het was al een tijdje geleden dat ik zo lekker in een restaurant heb gegeten.

31. Heerlijk gegeten, echt een aanrader.

32. Vind de ambiance heel goed, sfeer prima en het eten was ook goed. Ik zie niet het verschil wat de hoeveelheid betreft voor 1 persoon of twee personen.

33. Heerlijk eten, nette bediening. Locatie zou iets luxer afgewerkt mogen zijn, maar dit wordt ruim gecompenseerd door het eten en de bediening!

34. We hebben heerlijk gegeten. Het wild was voortreffelijk. We komen vast vaker.

35. Rob en Sophia

We hebben gisteren, zoals al veel vaker, heerlijk genoten van het buffet met streekgerechten. Er worden mooie ingrediënten gebruikt en dat proef je en zie je. De bediening is ook, zoals we gewend zijn, vriendelijk en attent. Een aanrader voor iedereen die eens wat anders wil dan een doorsnee etentje.

36. Wij hebben hier met 4 dames een heerlijke high wine gedaan! Wat hebben we echt genoten van de super goede wijnen en heerlijke hapjes die erbij geseveerd werden door lieve mensen die persoonlijke aandacht voor je hebben! We komen zeker nog een keer terug.

37. woensdag proeverijbuffet, waarbij er "slechts 13 personen waren". Voortreffelijk eten en meer dan genoeg.
    Je kunt er rustig voor gaan zitten. Zondags met een gezelschap geweest, waarbij de kleine ruimte overvol en lawaaiig was. Eten goed, maar voor zo'n gelegenheid minder geschikt. Afspraak wat rommelig, maar eigenaar doet z'n uiterste best alles in goede banen te leiden.

38. Mia en Willy

Een aanrader voor diegene welke van lekker eten houdt.
    We hebben genoten van het streek en seizoen gerechten.
    Als we weer in de buurt zijn dan zullen we zeker weer reserveren.

39. gerritjan Beltman

Super Lekker eten en gefundeerd

40. Verrassend diner na stroeve binnenkomst. we kwamen laat binnen hadden niet gereserveerd!
    Leuke niet te uitgebreide kaart
    Maar dan de borden!!
    Voorgerechten carpaccio, ganzelever en zalmtaartje; mooi opgediend en rijkelijk met vers fruit gegarneerd
    Hoofgerechten maiskip gevuld met noten en honing, kabeljauwfilet met een heerlijke krokante korst en een malse ribeye; dit alles met een breed en niet allerdaags assortiment aan groenten
    Discordement met de (conservatieve) uitstraling van de zaak: alternatief, verantwoord ( geen zout of suiker toevoeging), mooie groentjes
    Toetjes ook lekker en dat alles voor €32,50 per menu
    Bediening paste uitstekend; direct en to-the-point
    Kok weet watie doet en is begeisterd
    Zeker de moeite waard daar te gaan eten
    Moet 1 minpuntje noemen: zand in de heerlijke bio-spinazie

41. Brigiet en Gerard

Heerlijk gegeten. In tegenstelling tot andere restaurants veel verse lokale groenten bij alle gerechten. Zeer goed bereid. Goede prijs kwaliteit verhouding!

42. J. Grolleman

Wij hebben op donderdagavond genoten van de Veluwse specialiteiten proeverij, heerlijk en eerlijk eten wat zonder het gebruik van zout en suiker wordt bereid.

Een gezellig restaurant met een betrokken chef/eigenaar die bewust met eten bezig is en zijn gasten meer dan alleen lekker eten wil bieden. Een echter aanrader voor mensen die lekker willen eten zonder de drukte van een groot restaurant!

43. Wilma van Bentem

Wij hebben een top gezellige avond gehad op dinsdag 30 augustus. Het eten was fantastisch en de bediening kon niet beter, terwijl er een vriendin bij sprong die dat met heel veel liefde deed.

We komen zeker snel terug.

Wilma en Werner uit Garrelsweer

44. Heleen van Rosmalen

Super lekker geluncht. Was heel gezellig. Gezellige sfeer. Leuke bediening. Geen opdringerig gedoe als je net je kopje of glas leeg hebt, om te vragen of je nog iets wilt. Prima. Komen zeker terug!!

45. P. Wesseling

Wij hebben deelgenomen aan de streekproeverij van Eethuis Wissel op een woensdagavond. Het was een verrassing want we wisten niet dat ze op woensdag en donderdag een proeverij hielden. Toch heerlijk gegeten via het buffet ipv de kaart. De nagerechten kaart mist wat uitdaging, maar er werd spontaan een speciaal nagerecht gemaakt dat aan onze wensen voldeet. Hulde!!

De gepassioneerde kok legde aan het begin van het buffet uit wat er op het buffet stond. Halverwege de avond hield hij nog een betoog met zijn visie op koken, terwijl het buffet aangevuld werd.

46. Deelgenomen aan de streekproeverij van Eethuis Wissel op een woensdagavond. Heerlijk gegeten met een gepassioneerde kok/eigenaar die zijn visie op smakelijk koken zonder kunstmatige toevoegingen en met lokale gerechten met passie bracht. Heerlijk buffet en goede service. De compote was echt heerlijk en is een absolute aanrader.

Aandachtspuntje is dat niet werd uitgelegd of was aangegeven wat er op het buffet stond. Daardoor was het soms even gokken wat er nu precies was klaargezet. Bij vragen volgde wel een duidelijke toelichting.

47. Harm Jan Dedden

Een fantastisch adres met een schitterende tuin. Nu twee keer geweest tijdens de proeverij van streekproducten. Veel diversiteit in de gerechten en allemaal heerlijk van smaak. De eigenaar kan geweldig vertellen over alle producten.
    Goede prijs/kwaliteitverhouding! Een absolute aanrader!

48. Erik Tak

Wat een vriendelijkheid bij de dames van de bediening! Daarmee trappen we de avond prettig af. Het eten: heerlijk en... lekker Nederlands, niet duur. Voor 31.50 een driegangen menu met een heerlijke amuse "van het huis."

We konden met het weer tot laat buiten blijven zitten en dan zijn alle ingrediënten aanwezig voor een geslaagde avond en dat werd het dan ook. Aanrader voor iedereen die wil genieten van echt een avondje uit waarbij je goed wordt verwend.

Toppertje!

49. Verwaard

Geweldig heerlijk eten en super gezellige bediening. Zeer aan te bevelen.

50. Peter en Annemieke van Gelder

Heerlijk genoten van een proeverij van allerlei gerechten!
    Eigenaar en personeel waren zeer hartelijk en gastvrij!
    Mooi was het om te zien en te horen dat er met passie gekookt werd en er nagedacht werd over goed en gezond eten!
    Voor herhaling vatbaar!

51. Henry en Trudie van Noort

We hebben genoten van de proeverij, het verhaal erbij van de eigenaar, de spontane gezellige bediening en de prachtige verzorgde tuin.
    We vonden het zo goed dat we tijdens onze vakantie in Vierhouten twee keer zijn aangeschoven aan tafel.
    Bij leven en welzijn volgend jaar weer.

52. MJ Kok de Wilde

Mijn zus en ik hebben hier heerlijk en gezellig gegeten.
    De locatie is erg mooi, bediening was vriendelijk en behulpzaam. Kortom: een aanrader.

53. Stijnie

Toppertje! Heerlijk gegeten, prachtig opgemaakte borden en met lekker veel groenten. Service hartelijk en zorgzaam.

54. Marion Visser

In een mooie, landelijke omgeving heerlijk gegeten (behoorlijk wat groente met heerlijk mals vlees) met een amuse vooraf.

55. Gisteren genoten van een High Tea die ik via een Groupon-bon gekocht had als verjaardagscadeau voor een vriendin. Er was al gedekt voor ons buiten, we begonnen met een prosecco en daarna een mooie etagere met allerlei lekkers zoet en hartig zelfgemaakte taart, koekjes, chocolade, wraps, sandwich, fruit. al met al héél erg lekker. ook kregen we nog een warm gerecht aan het eind hartige taart en een zelfgemaakte kroket. We konden het niet allemaal op maar mochten meenemen wat overgebleven was. bediening aardig omgeving mooi. Alles klopte.

56. Ingeborg

Wat is het eten hier verukkelijk! Een smaakexplosie van echt eten! Echte eerlijke smaken, een lust voor het oog en de smaakpapillen! Zeer gastvrij! Een aanrader!

57. Het eten is anders doordat de kok geen zout gebruikt. Dit is heel erg wennen. Uiteraard kan men zout en peper zelf toevoegen. Groot voordeel alle schotels worden met veel groentes geserveerd. De sfeer en bediening is top.

58. mirjam

Via social deal een lunch gehad, eten was echt heerlijk ook ruim voldoende, de sfeer binnen is mooi, maar van buiten ziet het er uit als een clubhuis. Zonder de deal had ik het eten wel duur gevonden, de service om te reserveren is ronduit slecht. Eerste reservering werd op de dag zelf afgebeld zonder excuses, " hij kon er niets aan doen" miscommunicatie! Vervolgens gemaild om een nieuwe afspraak te maken, hierop geen reactie. Toen via eet.nu gemaild en daar kreeg ik wel reactie op mijn reservering dat deze was bevestigd. Maar uiteraard was dit bij hun niet bekend toen we daar aankwamen, slecht begin.

59. Meerdere malen langs geweest met familie. Echt een topper voor mij wat betreft omgang met diëten (in mijn geval glutenvrij)! Proeverij is echt een aanrader. Ze vertellen je meer over wat je eet, en het smaakte heerlijk. Zeer persoonlijke en fijne behandeling van personeel en eigenaars.

60. Een heerlijke high tea gehad in precies de goede omgeving! Top!

61. Margriet Schipper

We hebben met 6 dames genoten van de proeverij. Goede kwaliteit- prijsverhouding met veel variatie. We waren het jaar ervoor ook geweest en werden herkend. Gemoedelijke sfeer, echt een leuk avondje uit.

62. We hebben een heerlijke lunch hier gehad, de sfeer was geweldig, ze zijn erg gastvrij en het eten was uitstekend.

63. Leuke tent, aardige mensen, goede bediening.

64. High thee was perfect. Te gek voor worden. Bediening uitmuntend. Ga zo door. Wij komen gauw nog een keer terug.

65. J.E. Calkhoven

We waren met vier personen voor de eerste keer in dit restaurant. Het was een zeer prettige ervaring, zowel wat het eten betreft als de vriendelijke bediening. We komen zeker terug.

66. Wij hebben vandaag een high tea bij het Veluws Eethuis gehad en we hebben er erg gezellig gezeten. Ze hebben leuke sfeervolle spullen (o.a. servies) voor de high tea, vooraf prosecco, daarna diverse lekkere sandwiches, koekjes, bonbons, maar ook nog een punt huisgemaakte appeltaart en een quiche. Personeel was ook erg aardig en we vonden het leuk dat de kok nog even kwam vragen of alles naar wens was en aan ons het geheim van zijn lekkere appeltaart deelde :-). Zeker een aanrader!

67. Wat een gezellige plek om te zijn! Het eten is heerlijk en de sfeer is er warm en hartelijk. Alles is bespreekbaar en je voelt je een geziene gast. Een aanrader voor iedereen! Wij komen zeker weer terug!

68. Wat een geweldig lief ontvangst. De high tea was in 1 woord geweldig. Heerlijke vers gemaakte hapjes in overvloed. Ontzettend vriendelijk personeel. Absoluut een aanrader. Wij komen zeker terug en zullen het onze vrienden ten zeerste aanraden. Bedankt, was echt een middag uit.

69. Vandaag een high tea gehad, maar in tegenstelling tot de andere recensies waren wij niet tevreden. Dit begon eigenlijk al bij de reservering. Tot 2 keer toe gemaild om een reservering te plaatsen, maar hier kregen we geen antwoord op. Toen ik besloot om te bellen bleek dat we wel gewoon in de agenda stonden. De reden dat er geen reactie kwam op de email was dat ze dat niet mochten doen als er met de Groupon actie gereserveerd werd.

Bij onze voorgaande high tea's werd er 'verse', losse thee gebruikt. Hier moesten we het doen met theezakjes van Lipton.
    De koude hapjes bij de high tea waren wel oké, niet echt bijzonder: wraps, sandwiches met kaas, koekjes, bonbons en een groot stuk appeltaart. We vroegen of er nog een tweede ronde zou komen en volgens de mevrouw kwam die en bestond de tweede ronde uit TWEE warme hapjes. Toen kwam ons pasteitje met ragout en nadat we deze op hadden werd ons gevraagd of we wilden midgetgolfen. Het tweede warme hapje (zoals hieronder bij de andere recensies staat een quiche en een kroket) kregen wij niet en volgens de mevrouw had ze dat ook niet gezegd😏.
    Waarschijnlijk is elke high tea hier anders want ook de jus d'orange zat niet bij de high tea. Wel konden we de cola, ice tea en appelsap afrekenen.

Na alle lovende recensies keken we uit naar deze high tea, maar wij vonden het erg tegenvallen! Een high tea bij dit eethuis vinden wij niet aan te raden!

70. Geresereerd met groupon wat niet helemaal goed was gegaan maar toch waren we meer dan welkom. Heerlijk gegeten (en zijn best kritisch), super service en gastvrijheid. Kortom een aanrader! We mochten met groupon van de kaart kiezen en de kwaliteit was super. Vers, warm, en met veel heerlijke niet dagelijkse groenten en aardappeltjes. Wij komen zeker terug ondanks dat we niet uit de buurt komen. Lang geleden zo heerlijk gegeten in combinatie met sfeer en service! Ga zo door!
    Groeten uit Brabant :-)

71. Gisteren een geweldige high tea gehad. Kwaliteit was goed.
    Personeel was heel vriendelijk

72. Super gezellig! Mooie gerechten, lekkere wijntjes, fijn muziekje, charmante bediening.
    Absolute aanrader, mijn mama, zus en ik gaan zeker nog eens terug.
    Bedankt voor de lift naar het Princessehotel!

73. We hebben een paar weken geleden heerlijk gegeten bij dit restaurant; een zeer gastvrije, warme bediening, een heerlijk avondje uit!

74. Dick,Wiepie en Ria

De sfeer, bediening, het eten, in 1 woord voortreffelijk. We hebben genoten. Heerlijke gerechten, rijkelijk en mooi opgemaakte borden. Op en top, vriendelijke bediening. We voelden ons thuis. We hebben al mond op mond reclame gemaakt. Een echte aanrader. We komen terug.

75. Jacqueline van Leeuwen

Vrijdag 4 maart high tea via Groupon geboekt, in één woord geweldig. Leuk ontvangst heel gastvrij en een prima deluxe high tea. Ontvangst met prosecco, onbeperkt thee en een kan jus d'orange. Een heerlijke schaal met sandwiches, wrap en allerlei zoetigheden, waaronder inderdaad een verrukkelijke appeltaart. Hierna volgende nog een warme hap, quiche en een kroket. In totaal hebben wij er dik 2 1/2 uur gezeten.

76. Gisteren een high tea gehad bij Veluws Eethuis Wissel. Een echte aanrader! Het was vooral heerlijk, maar ook heel gezellig en meer dan genoeg (ondanks Groupon!). Tip: vooraf misschien even aangeven dat er na de ronde koude hapjes ook nog een warme ronde komt. Wij hadden ons eigenlijk al rond gegeten aan al het lekkers van de eerste ronde, maar konden de heerlijke kroket en de quiche toch niet aan ons voorbij laten gaan. Nou ja, daarom op advies van de gastvrouw vandaag dan maar een dagje op water en brood... ;) Hartelijk bedankt voor alles, jullie zien ons zeker nog 'ns terug!

77. Jan en Hester Fix

Vrijdagavond, 26 februari hebben wij, mijn man en ik, heerlijk gegeten in Veluw Eethuis Wissel. Verse groenten, mals vlees en uitstekend gebakken vis. De sfeer is altijd gemoedelijk, rustig en gezellig. Uiterst vriendelijke bediening die ook de tijd nam om dingen uit te leggen. Prima!! Een echte aanrader en wij komen hier ook zeker weer binnenkort terug!

78. Met een grouponbon gereserveerd. Vriendelijke ontvangst, vlotte bediening, prima kwaliteit eten, heel lekker gegeten, echt een aanrader. We komen er zeker een keer terug.

79. Heerlijk en eerlijk eten. Vriendelijke bediening, hebben tijd voor een praatje en goede uitleg over wat je op je bord hebt. Enig nadeel wat ik kan bedenken is dat sommige tafeltjes voor mijn gevoel te dicht op elkaar staan, met name als je met 2 personen komt, worden de tafeltjes wat uit elkaar geschoven en zit je erg dicht op elkaar waardoor je eenvoudig de conversatie van je buren kan volgen.

80. Een heerlijke High Tea gehad met lekkere hartige sandwiches en zoetigheden om van te blijven smullen. Speciaal de eigen gemaakte appeltaartjes. Twee dagen later genoten van een heerlijk buffet met veluwse streekgerechten. Er is een hele gezellige ongedwongen sfeer. Wij gaan er zeker weer heen.

81. Linda Vis - de Jager

Via Groupon had ik een high tea geboekt hier. En wat was die lekker!! Allereerst een glas prosecco, daarna nog jus d'orange, er was bijna geen plek meer voor de thee! Lekkere sandwiches, wraprolletjes zalm, bonbons, taartjes, huisgemaakt appelgebak en nog meer. Het was heerlijk! Ook de ontvangst en service gedurende de high tea was geweldig! Het was de eerste keer dat we hier kwamen maar zeker niet de laatste keer!

82. We werden prettig ontvangen. De sfeer was zeer aangenaam. Het personeel toonde interesse en was in voor een praatje. Het diner werd zeer professioneel opgediend en er werd ook verteld wat er op je bord lag. Al met al een echte aanrader! Wij komen zeker nog een keertje terug.

83. Fijne en heerlijke avond gehad op dinsdagavond 19-02-2016.
    De bediening heel vriendelijk en goede uitleg over het menu. Het werd vlot uitgeserveerd maar niet overdreven dus tijd genoeg om er van te genieten. Ik zal zeer zeker daar nog eens gaan eten als ik in de beurt ben. Toppi

84. Cora en René Hammer

Zaterdag 13 februari voortreffelijk 3-gangen diner gegeten bij Veluws Eethuis! Wij kwamen hier terecht via een Gift for You cadeaubon, maar wat zijn wij blij dat we jullie hierdoor ontdekt hebben! Alle gerechten waren heerlijk, prachtig geserveerd en grote porties! Zelden zo heerlijk gegeten! Ook de ontvangst, bediening en uitleg over de gerechten waren perfect! Uitstekende gerechten, met heerlijke "vergeten groenten", voor een zeer schappelijke prijs en dan ook nog 2 amuses en een fles water van het huis!

Familie Stijf, wij komen zeker bij jullie terug als we weer eens op de Veluwe zijn en zullen jullie Eethuis absoluut bij iedereen aanraden!

85. Met een goede vriendin genoten van een borrel voor twee (gift for you). Het was heel gezellig, erg vriendelijke ontvangst, Heerlijke jus d'orange, heerlijk uitgebreide hapjes, (met uitleg!) Dit was veel meer dan wij verwacht hadden te krijgen voor deze bon. Het was echt genieten in dit sfeervolle restaurant!

Het enige minpuntje: de stoelen, misschien dat daar nog een keer wat aan gedaan kan worden, Voor ons (al regelmatig rugklachten) waren de stoelen niet comfortabel. een kussentje in de rug zou al heel veel schelen.

86. Met vier personen op een donderdagavond wezen eten en gelukkig gereserveerd. Het restaurant was volgeboekt. Door de vriendelijke ontvangst voelden we ons er meteen thuis. Die avond was er een proeverij van streekgerechten. Vele overheerlijke gerechten stonden uitgestald. Bertus gaf een inspirerende uitleg over alle gerechten. Het eten was uitstekend en de bediening uitermate vriendelijk. Absoluut een aanrader en als we weer eens in de buurt zijn, zullen we zeker weer in het Veluws Eethuis gaan eten.

87. Na een aantal keren in het Veluws Eethuis te hebben gegeten, hebben we nu het buffet van diverse streekgerechten gekozen. Het zag er allemaal heerlijk uit en met de uitleg van Bertus Stijf erbij maakte het plaatje compleet. Met veel enthousiasme en passie verteld Bertus over de gerechten en de bereiding.

We komen hier zeker nog vaak terug!!

88. Een prima, relatief kleine uitspanning, in mooie bosrijke omgeving waar je na stevige wandeling, fietstocht of zomaar uitstekend lunch of diner kunt nuttigen! Veluwse ingrediënten op bord, mooi bestek, kristallen wijnglazen en uitermate vriendelijk en voorkomend bediening. Kortom een aanrader voor wie een eerlijke maaltijd kan waarderen.

89. Geweldig gegeten met de warmte/gezelligheid van een huiskamer, je voelt je er thuis 👍

90. Heerlijk gegeten, leuke amuse voor. Wij hadden zalm, erg lekker met veel soorten groenten erbij. Zeer vriendelijke eigenaren. Echt een aanrader!

91. Een heerlijke high tea gehad, super vriendelijk bedient. Echt een aanrader.

92. Op 10 december 2015 hier weer heerlijk gegeten. De proeverij is uitgebreid en er zijn hele eerlijke smaken te verkennen. De sfeer is gezellig en de gastvrijheid en aandacht fantastisch! Dit was onze derde keer bij Bertus Stijf en ega. Voor ons inmiddels jaarlijkse traditie, omdat we rond Sinterklaas vaak bij een andere zaak zitten.

93. Heerlijke high tea genoten gisteren. Prima voor elkaar! Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

94. Op 5 december hebben we met vrienden van een heerlijk en gezellig stampotbuffet genoten. Het eten is erg goed en de sfeer is ontspannen en gezellig. De week er voor hebben we proef gegeten en ook dat was erg lekker. Een verrassende amuse. Ook het vegetarische menu was verrassend en lekker, de pasta tongstrelend. Al met al een prima plek om samen of met een groep te gaan eten.

P.S. zelfs Sint en Piet weten deze plek te vinden!

95. Rob van der Vaart

Ontzettend lekkere high tea en super bediening.

96. Daan Paques

We hebben op een woensdagavond gebruik gemaakt van de proeverij bestaande uit een prachtig buffet van streekgerechten. Toen zo ongeveer alle tafels bezet waren vroeg gastheer Bertus even de aandacht om uitleg te geven over het ontstaan van de proeverij en de samenstelling van het bufffet. Dit alles in een gezellige sfeer en met uiterst vriendelijke bediening. Echt top! Een aanrader waar we beslist vaker zullen komen.
    Het is dat de beoordeling maar tot 10 gaat want anders zou het zomaar een 11 worden.

97. Siem en Henny Kuiper

Wij hebben een heerlijke avond gehad. In een gezellige en gemoedelijke sfeer hebben wij geproefd van de uitstekend bereide Veluwse streekgerechten.

Het enthousiasme van kok en bediening was groot, blij met hun concept. De bediening was super. Presentatie, extraatjes bij koffie bijv. was verrassend.

Kortom een echte aanrader. Voor herhaling vatbaar.

98. Heerlijk drie-gangen in restaurant met een mooi ambiance. Chef-kok heeft zeker de kunst van interessante, kleine, creatieve gerechtjes heel goed gecombineerd met een hartig eindresultaat. Volgens mij is knoflook zijn geheime wapen, maar dat mag met zo'n heerlijke uitkomst!

99. J.de Hoogt

Van binnenkomst tot vertrek vriendelijk, top eten, prettige bediening, goed bestek (scherpe messen). Een echte aanrader.

100. Gisteravond met een voucher van etentjeveilen aan de proeverij deelgenomen. Heerlijk geproefd van tal van gerechten. De sfeer is een ' huiskamersfeer', lekker ongedwongen met leuk en attent personeel. Je proeft dat de gerechten met liefde zijn bereid. De eigenaar loopt ook gewoon tussen de tafeltjes door en gaat met iedereen het gesprek aan als je daar prijs op stelt. Het enige minpuntje was dat het aan het eind van de avond wel wat warm werd, maar het restaurant zat dan ook goed vol!

Volgende pagina