Veluws Eethuis Wissel in Epe

Deal Gezellig genieten van een 4-gangenkeuzemenu voor slechts 35,-!

Veluws Eethuis Wissel is gelegen in een prachtige groene omgeving. Zowel in de zaal als op het prachtige terras is de sfeer altijd goed omdat gezelligheid hier centraal staat. Of je nu komt met vrienden, familie of gewoon met zijn tweetjes, bij ons zul je het hoe dan ook naar je zin hebben. Bovendien kun je hier genieten van een potje jeu de boules of midgetgolf, een prima aanvulling voor een smakelijke lunch of een uitgebreid diner!

Onze gerechten worden vers bereid in eigen keuken. Het grootste gedeelte van onze gerechten bestaat uit biologische producten, welke met de grootste zorg worden bereid. Ook diëten zijn voor ons geen enkel probleem. Kom nu genieten van de prachtige omgeving en het heerlijke eten met deze aantrekkelijke deal: een verrukkelijk 4-gangen keuzemenu voor maar 35,-!

47,50 35,00 -26%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-09-2021

Gelijk bij het restaurant is er parkeerruimte.

Apeldoorn lijn 90

1204180662 84
1221195478 84
1501939955 89

1. Van valkengoed

Meer dan goed gezellige locatie

2. Hartelijk ontvangst, bediening vlot en netjes, heerlijk gegeten kom zeker nog eens weer.

3. Soms moet je een 10 geven als het ook daadwerkelijk fantastisch is!
    Fijne mensen in de bediening, ontzettende goede kok die de gerechtjes fantastisch mooi opmaakt (schilderijtjes) en die ook nog eens heerlijk smaken. Zoveel als mogelijk biologische producten en dan ook nog eens zonder toevoeging van zout, dan heb je dus echt verstand van gezond eten (voeding in plaats van vulling). Wij zijn hier inmiddels al tientallen malen gaan eten en telkens is het een streling voor het oog en de tong. Complimenten aan Bertus en zijn team. Een dik verdiende 10 plus!
    Groetjes en tot snel.

6 vorige recensies
  4. Het eten is geweldig, alles zo enorm goed op elkaar afgestemd, heerlijk.
    De bediening is keurig, vriendelijk.
    Zeker een aanrader👍

5. van der Valk

Het was een fiasco. Om 18.00 uur aangekomen hoorden wij dat dat wij niet op het gastenlijst stonden en dien ten gevolge konden wij niet buiten eten. Alle tafels waren vol.
    Binnen zou nog kunnen, maar dat wilden wij niet i.v.m. corona besmettingsgevaar.
    Wij hebben een kopie van uw bevestiging van de reservering naar het Veluws Eethuis Wissel gemaild. Het wordt uitgezocht en wij horen nog.

6. Heerlijk gegeten op het fijne terras. De bediening was erg vriendelijk.

7. Ontzettend lekker gegeten in dit gemoedelijke eethuis. Je voelt je welkom en wordt verwend met héérlijke streekproducten. Wij komen zeker terug!

8. Henk Antonise

Een kok die kookt met streekproducten en met plezier. De liefde voor de producten en zijn vak, proef je terug op je bord. De puurheid van de smaken zijn behouden en proef je bij ieder hap. Ook de bediening is erg gastvrij. Een echt team. Ons 4 gangen diner was een culinaire beleving. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt. Een bedankje van ons aan het gehele team is op zijn plaats.

9. Jolanda Willems

Vriendelijke ontvangst. Héérlijk op ons gemakkie gegeten. Mooie plek en lekker rustig! Zéér de moeite waard. We komen zeker nog een keer terug hier!!

10. Wij zijn al Menig keer bij Bertus en z'n crew ontvangen en telkenmale voelen wij ons van harte welkom. Altijd wordt er tijd vrij gemaakt voor een gezellig praatje. Het terras, de midgetgolfbaan van welke hoek je wil kijken het ziet er heel verzorgd uit, de liefde straalt er vanaf. Het voelt goed bij hen. En niet te vergeten, je kan er heerlijk eten. Het serveren van de lunch is voor ons steeds opnieuw een verrassing, zo mooi opgemaakt. Ware kunstwerken. Van harte aan te bevelen door Roel en Sophia

11. Francis

Wij hebben gebruik gemaakt van de bezorgservice. Eten was geweldig Top!

12. Bert Klomp

Knus restaurant, prima eten voor een normale prijs en bij mooi weer gezellig een drankje doen op het terras. Eigenaar is een man met passie voor het vak.

13. Barend Holman

Geweldig gegeten, lekkere wijn en een gastheer die ons ook nog thuis bracht.

14. Slechte service. Nooit meer.
    Voor ons was het een nare ervaring bij dit restaurant. We werden dit nav een misverstand. We hadden een menu via heerlijk. Dit kon niet en ze wilden een code. Die hadden we echt niet. Werden thuis gebeld en de eigenaar wilde een code ivm de korting. Schold ons uit en ging naar de politie en gooide de haak erop. Dus willen hier nooit meer naar toe. Hebben er 120 km voor gereden om een leuke middag te hebben.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  15. Gerja Kouffeld

Super goed gegeten!! Gezellig en goeie bediening!!

16. We hebben een heerlijke salade genuttigd, de bediening zou iets professioeler kunnen. Er was ook een groep. Het geluid was wel hinderlijk.

17. Ben en Hennie

Heerlijke gerechten in een sfeervolle omgeving. Genoten van de proeverij met streekgerechten. Heel bijzonder is de kruudmoes. Gastvrije en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

18. A.D. van Dalen

Heerlijk gegeten in een mooi verzorgd restaurant. De sfeer was goed en de bediening ook.
    Het is er goed toeven.

19. Peter Mustert

Mooi gelegen en gezellig. We werden enorm gastvrij door de gastheer Bertus Stijf ontvangen. Na de koffie met erg lekkere appeltaart een mooie fietsrit rond Epe gemaakt. Bij terugkomst was er een tafel op een mooie plek voor ons gereserveerd en kwamen de heerlijkheden van een High Tea op tafel. Het Veluws Eethuis is een echte aanrader voor iedereen die een goed adres in de buurt van Epe zoekt. We komen er vast nog een keer terug.

20. A. Brandenburg

Woensdagavond proeverij van streekgerechten. Een zeer bevlogen gastheer gaf uitgebreid uitleg over de gebruikte ingredienten en de filosofie achter de bereidingen. De proeverij bestond uit een aantal zeer smakelijk bereide gerechten, waaronder diverse vlees en visgerechten, heerlijke salades en onovertroffen " grootmoeders draadjesvlees", alles in buffetvorm. De schalen werden vlot bijgevuld, het buffet zag er verzorgd uit. Zowel de gastheer als het bedienend personeel waren vriendelijk, voorkomend en hartelijk, met echte aandacht voor hun gasten. Alle tafels waren bezet, waardoor het wel even in de rij wachten was voor je bij het buffet kon. Maar het was alleszins het wachten waard!
    Wij hebben genoten, en komen beslist nog eens terug.

21. Inger Bosch

Lange tijd niet zo lekker gegeten! Klein, maar fijn restaurant. We komen zeker 'n keer terug.

22. Afgelopen zondag gegeten in dit prachtige restaurant in mooie omgeving. Met z'n vieren het drie gangen menu gekozen. Super gegeten. Elk gerecht was een feestje. Elk gerecht met passie gemaakt en gedecoreerd. Ook de uitleg van de eigenaar/kok Bertus was erg leuk. Ook voor onze Portugese gast gaf hij in het Engels leuke uitleg. Kortom, geweldig. Komen zeker keertje terug.

23. Uiterst vriendelijke ontvangst. Bediening heel goed. We voelden ons helemaal op ons gemak! De gerechten waren mooi opgemaakt en smaakten uitstekend. Alles was "af".

24. T Verdoren

Het diner en de ambiance waren voortreffelijk
    Alleen de organisatie bij eet.nu verdient een dikke 0
    Grote domper toen we bij aankomst niet gereserveerd bleken te hebben terwijl we ‘s morgens nog een herinneringsmail van eet.nu hadden gekregen onze afspraak toch echt niet te vergeten
    Blijkt dat de online reservering aan ons als akkoord werd gemeld, reeds enkele minuten na de reservering terwijl de eigenaar beweerde deze reservering niet geaccepteerd te hebben omdat er al te veel gasten met een bon waren die dag.
    Gelukkig was de eigenaar bereid ons 50 jarig huwelijkscadeau niet in het water te laten vallen en ons alsnog een plaats te geven
    Daarna alsnog een fijne avond gehad
    Ergens klopt er iets helemaal niet in het reserveringssysteem

25. Henny Bruinsma

Mooie locatie. Keurig ontvangen en lekker gegeten.

Zal niet zo snel weer teruggaan omdat het ca. 190 km. Bij ons vandaan is.

26. Maruseru

27. Gerrit van den Berg

Wij waren met 8 personen en zijn voortreffelijk verzorgd.
    Drinken en eten alles werd gelijktijdig gebracht.
    Wij hebben genoten. Een pluim voor de bediening.

28. Mirjam Bakker- de Winter

Heerlijk uit eten geweest bij het Veluws Eethuis. We werden meteen verrast met 2 amuses van het huis. Verder genoten van een 3 gangenmenu. De ingrediënten zijn puur en goed klaar gemaakt, dat proef je! Ook zien de gerechten er prachtig uit. Er heerst een fijne sfeer, de chef kwam zelfs bij iedereen een praatje maken aan tafel. Waar vind je dat nog?
    Een aanrader!

29. R van Velsen

De proeverij was verplaats naar een klein hoekje, je kon niet in een rij aansluiten, het was om elkaar heen draaien en schuiven. Het aanbod was veel minder, we miste de heerlijke stampotjes.
    Vriendelijk personeel, keurige koks.
    Wij zullen na vele gezellige avonden, er niet gauw terug keren.

30. Er was een gemoedelijk sfeer. De service was uitstekend. Het eten zag er goed verzorgd uit en de smaak was prima. De prijs/kwaliteitsverhouding was ruim voldoende.

31. Hoge verwachtingen door enthousiaste verhalen, maar dat ging al bij binnenkomst mis: er stond een reservering voor 2 personen geboekt terwijl er voor 4 gereserveerd was, iets wat ik over de avond vaker heb horen gebeuren. Degene die ons ontving, ging de discussie aan, erg onaangenaam. De bediening aan tafel was wat rommelig: het gebeurde zeker 5x dat er nét iemand was geweest om bestellingen op te nemen, en er een minuut later een collega stond om hetzelfde te vragen. Daarnaast vind ik dat je als bediening, zeker in een restaurant dat zich als 'wat beter' profileert, hoort te weten wat er op de borden ligt.
    Behalve degene die ons ontving, was iedereen verder erg vriendelijk en welwillend.

Eten: de vleeseters hebben genoten, ik als vegetariër was niet heel blij: het vlees was vervangen door (veel) koolhydraten, en dat is in mijn optiek niet gebalanceerd eten. De pasta kon ik ook niet goed bij het gerecht plaatsen. De quiche was wel goed op smaak, en ook de groenten waren erg goed bereid.

Prijs/kwaliteitsverhouding: niet uitzonderlijk duur of goedkoop, behalve dan de fles water.

32. Jan Vaarties

Heel erg lekker gegeten waarbij veel aandacht is besteed aan het eten en de bediening. Ondanks het niet gebruiken van zout en suiker, mis je dit niet door het gebruik van kruiden.

33. Betty Bartels

Het was weer een feestje… en een verrassing - het was een Griekse avond… dus heerlijke gerechten en daarbij een vakantiegevoel…

34. Hans en Ingrid

Vanavond een pareltje op de veluwe ontdekt. Wat een heerlijke culinaire reis door het proeverij buffet en wat een geweldige eigenaar en bediening. Mensen met passie en liefde voor hun (eerlijke streek)producten en hun werk. Een aanrader voor iedereen die tafelen naar waarde weet te schatten. Wij komen zeker terug.

35. Claudia

Super fijne service heerlijke hige tea.

36. Francis Lansink

Wij waren naar de Veluwse Bron geweest voor een heerlijk dagje sauna. Wilden daar ook een hapje eten, maar het restaurant zat zo goed als vol. Na twee rondes door het restaurant te hebben gelopen, opzoek naar een tafeltje hebben wij de hoop opgegeven en zijn gaan kijken naar een restaurant in de buurt.
    Via Tripadvisor zijn we terechtgekomen bij het Veluws Eethuis Wissel. De intentie was dat we gewoon onze maag even gingen vullen, maar hebben gekozen voor een 3-gangen diner. De kwaliteit van het eten en de presentatie was echt heel goed! Zo genoten allebei! Wat waren wij blij dat niemand de tafelindeling coördineerde bij de Veluwse Bron… anders waren wij hier nooit gekomen.

37. René Pape

Heerlijk gegeten op een mooie locatie. Door het mooie weer konden wij buiten zitten in de voorjaarszon.

Heel vriendelijk personeel. Wij komen daar graag nog een keer terug.

38. We hebben genoten van de veluwse proeverij. Het was voortreffelijk. Mede met de passie waarmee de chef uitleg gaf aan de gerechten, hebben we een zee fijne avond gehad.

39. C 16 punten

Heerlijk gegeten, gaan niet vaak voor de tweede x naar een restaurant maar hier komen we zeker weer.waren zo aan het genieten dat we alleen een foto van de amuse en het voorgerecht hebben.

40. Heerlijk gegeten met 4 personen. Alle gerechten smaakten goed en kwamen voorzover ik kon beoordelen uit de streek.

41. We hebben na een dagje fietsen met 6 personen een 3 gangen diner genomen: dit was super lekker voor die prijs. Amuse en voorgerecht waren heerlijk. Hoofdgerecht vlees (draadjesvlees, steak en ribeye) waren ook erg lekker. Goede wijn erbij. Aardige bediening. Aanbeveler!

42. MA Bannink

Met ons vieren heerlijk gegeten, prima klaargemaakt en heel fijn bediend in een fijne rustige sfeer.

43. Kees Riphagen

Altijd weer een feestje bij Bertus, super gastheer die er alles aan doet om het zijn gasten naar de zin te maken met heerlijke gerechten voor een betaalbare prijs! Ga zo door Bertus! 👍👍👍

44. Fam dudok

Gastvrij en het was heerlijk.

45. Jan en Anny

We hadden gezellig diner met ons vieren. Het eten was lekker klaargemaakt. Smaakte heel goed, er was niets op aan te merken.
    Voor de prijs en de kwaliteit kunnen wij dit restaurant zonder meer aanbevelen! Ook de tijd tussen de gangen was goed, niet te kort en niet te lang. Prima ervaring.

46. Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten…

47. Henk en Wilmavanschoonhoven

Heerlijk gegeten weer.
    We hebben er van genoten.
    Ook de vegetarische schotel was heerlijk!
    Dank je wel Bertus en de Staf!

48. Zeer lekker gegeten en hele fijne vriendelijke bediening.

49. Zondag 10 maart hier geweest met z'n zessen voor een lunch. Niet druk, maar dat lag waarschijnlijk aan het slechte weer.
    Met zorg de tafel aangekleed, de service en bediening was correct en vriendelijk. Heerlijk gegeten - zeer ruime keuze aan allerlei heerlijke broodjes en de spinaziesoep is een aanrader -en geen moeite was te veel.
    Keurig sanitair. Prettige inrichting.
    Zeker een aanrader om nog een keer terug te komen.

50. Nadat wij afgelopen zondag, aangetrokken door de goede recensies, al kennisgemaakt hadden met de mooie gerechten van dit eethuis, hebben we gisteravond wederom genoten van al het heerlijks dat hier bereid wordt.
    Op zondag kozen wij voor het 3-gangenmenu. De keuken voegt geen zout en suiker toe aan de gerechten maar brengt ze op smaak met kruiden en honing. Wat een verbetering! We genoten toen van een heerlijke rib-eye met een grote keuze aan groentes, van diverse bereidingen. Top! Gisteren gingen we de Proeverij “testen”, welke op een klein glaasje met een tomatensoepje in buffetvorm werd geserveerd. Het buffet was vrij klein van afmeting, maar met de schotels die erop stonden kon je gemakkelijk een dubbel zo groot buffet vullen. Allerlei soorten charcuterie, zalm, parelhoen, boerenkip, gestoofde varkenswangentjes, balletjes, koolsalade, teveel om op te noemen en seizoensafhankelijk. Alles wordt hier huisgemaakt (op de gerookte zalm na).
    De rode huiswijn die ik dronk past er prima bij. Komen we weer in de buurt gaan we hier zeker weer naar toe!

51. Proeverij genuttigd, koud en warm. Tempo kun je zelf aangeven. De gerechten zijn heel bijzonder, bereid met kruiden zonder zout ed. Bediening geweldig, geanimeerd met uitleg over de gerechten, de kok voorkomend en vriendelijk en gezien de smaak een vakman.
    De prijs was ongelofelijk, een zeer hoge kwaliteit voor een zeer gunstige prijs.
    Chapeau, we komen nog eens!

52. Heerlijk en meer dan voldoende gegeten! Verder geweldige service met een gastheer die duidelijk passie heeft voor zijn vak! Enthousiasme werkte aanstekelijk wat erg bijdraagt aan de hele ervaring. Complimenten! Zeker een aanrader.

53. Heerlijk geluncht. Zag er heel mooi uit en was ook erg lekker! Een aanrader dus.

54. Prima lunch genuttigd! Bij binnenkomst behoorlijk lawaaierig. Midden in het restaurant waren meerdere mannen luidruchtig aan het kletsen en maakte oa meerdere vrouw onvriendelijke opmerkingen in het bijzijn van gasten en een vriendelijke serveerster. Bovendien gingen twee mannelijke medewerker bij deze mensen aan tafel zitten en kletste mee. Ongepast. De serveerster heeft ons erg netjes geholpen!

55. Dit restaurant blijft een aanrader voor een overheerlijke avond uit! De sfeer is goed en knus en de gerechten zijn heerlijk, gevarieerd en worden prachtig uitgeserveerd! De eigenaar en het personeel is erg vriendelijk en hebben oog voor hun gasten.

2 vorige recensies
  56. Nu twee maal geweest. De eerste keer was het al slecht bevallen. Pal naast ons aan beide kanten met ong 40 cm tussenruimte ook een tafel! Heel veel sla en zoeken naar de carpaccio, gelijk na het voorgerecht het hoofdgerecht, terwijl het dessert vervolgens een uur duurde. Niet voor herhaling vatbaar! Toen kregen we een kadobon voor een lunch voor twee. Toch maar weer geprobeerd. En wederom niet bevallen. Bestellingen die vergeten worden, bestek die er gewoon ranzig uit ziet en vervolgens bij het afrekenen totaal niet weten wat er gegeten is. Voor ons niet weer!

57. Lekker gegeten in een ontspannen sfeer en met een super vriendelijke brigade.

58. Wilma de Vries

Het eten was prima.
    Het eethuis had helaas niet op ons gerekend. Ik had via de site bij gift for you gereserveerd en een bevestiging ontvangen. De eigenaar had geen bericht hier van gehad. De eerste minuten waren niet echt leuk, discussie over de reservering en de bevestiging. Eigenaar wil graag telefonisch reserveren, volgens mij kan hij deed er dan beter bij vermelden op de site!
    Na de slechte start hebben we prima gegeten en was de service goed.

59. fam. Gerritsen

Seizoenproeverij en voor ons geserveerd aan tafel, omdat het niet op de reguliere tijd was.

60. Mariëtte

Heerlijk en sfeervol gegeten.

61. Angelina van Middendorp

Fijne sfeer met lekker eten.

62. Vriendelijke bediening, goede service. Leuk dat Bertus tijd neemt voor een kort praatje. Vanavond met z'n drieën gegeten, voor herhaling vatbaar!
    Erg smakelijk menu met heerlijke groentes. Alles voor een verrassend goede prijs. Een aanrader!

63. Gezellige bediening, eten was lekker.

64. Willy Huisman

Wij waren met wat oudere mensen. Dit is dan een heel geschikt restaurant. Gemoedelijk, fijne sfeer en vriendelijk personeel. Voor een herhaling vatbaar.

65. Janny de Jonge

Heerlijk gegeten. Prettige sfeer en zeer vriendelijk personeel. Mooi opgemaakte borden en heerlijke verschillende verse groenten. Zeker een bezoek waard.

66. Wij hebben hier twee keer heerlijk gegeten. Eén keer met een proeverij, één keer a la carte. De kaart en de gerechten zelf zien er verzorgd uit. Het restaurant is klein en daardoor heeft de bediening alle aandacht. Een aanrader!

67. Als we in Epe op de camping zijn, dan gaan wij altijd (!) eten bij Veluws Eethuis Wissel.
    We komen hier dan ook regelmatig en het is altijd goed!
    Vriendelijk personeel, heerlijk eten en heerlijke wijn. In 1 woord geweldig!

68. Super vriendelijke bediening en heerlijk eten!

69. We hebben een heerlijke avond uit gehad bij veluws eethuis.
    Het eten was erg lekker, goede service in een huiselijke sfeer!
    De kok/ eigenaar liep ook een rondje door t restaurant ontzettend leuk dat er zo'n interesse in de gast word getoond.

Komen zeker nog een keer terug.

70. Rita Licher-Hage

We hebben uitstekend gegeten en voor herhaling vatbaar.

71. Op zich lekker gegeten. Alleen kreeg je bij binnenkomst een Amuse met ganzenlever. Persoonlijk vind ik het echt niet gepast om zo’n gerecht zonder te vragen te presenteren wetende wat voor een controverse hierover is en wat voor een dierenleed er achter ganzenlever schuil gaat. Geef mensen de keuze of ze dit wel of niet geserveerd willen hebben.

72. Herma Meek

Heerlijk gegeten, leuke bediening.
    Beetje “gehorige” ruimte, verder helemaal top!

73. Heerlijk gegeten op mooie locatie.

74. G. van Nieuwpoort

2 dagen voor Zo 28/10 12.30 gereserveerd en bevestiging gekregen, maar geen gereserveerde gekregen. Mochten uit nog vrije plaatsen kiezen!

75. Van Dalen

We hadden gereserveerd via de site en waren er daardoor niet van op de hoogte dat er niet a la cart kon worden gegeten.
    Er was een proeverij buffet en het eten was heerlijk. Speciaal voor de kinderen werd er friet gebakken en ze mochten kosteloos proeven van het buffet. Fijne bediening en een gezellig klein restaurant. Reserveren is aan te raden want het was druk.

76. Heel goed gegeten, mooi opgemaakte borden. Ambiance is wat oubollig.

77. Eddy en Hilda

Vanaf het ontvangst tot aan de afsluitende groet een perfecte avond.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Het eten was top en voldeed precies aan onze verwachting.
    Zeker voor herhaling vatbaar!
    Graag tot ziens.

78. J. van Dijk

Heerlijk gegeten. Zag er keurig en mooi uit op je bord, leuk opgemaakt. En alles voor een prima prijs. Als we er nog eens in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten!

79. Nadia Verhoeven

In de wraps met zalm zat een enorme hap zand! Daarnaast waren de sandwiches erg veel van hetzelfde. Wij hadden graag meer variatie gezien in het beleg.

80. Linda van rhijn

Vriendelijke, persoonlijke bediening, vroeg zelf of ze nog eten moesten aanvullen.
    Amuse vooraf.
    Mooi opgemaakte borden, heerlijk eten.

81. B.J.Roorda Protzman

Heerlijk gegeten! Alles ziet er heel verzorgt uit en met liefde gemaakt!

82. Zeer vriendelijk ontvangst door het personeel. Heerlijk gegeten! Ook zeker een aanrader voor mensen met een zoutarm/zoutloos dieet. Het eten is bereid zonder zout en op smaak gebracht met kruiden en dat maakt het eten des te lekkerder. Tip: probeer van te voren te reserveren. Wij hadden het geluk dat er een reservering was gecancelled. Complimenten aan het personeel, zij hebben er voor gezorgd dat we echt een avondje uit waren.

83. Koen en Wouter

De hartelijke ontvangst, de attente ongedwongen maar beschaafde bediening, de juiste timing tussen de diverse gangen en de verrassende samenstelling van de verschillende gerechten hebben ons een onvergetelijke avond bezorgd.

84. Sara Sharifa

Ik kom heel vaak bij Veluwse eethuis. Eten is heerlijk, drinken lekker! De personeels zijn heel vriendelijk en staan voor je klaar. Ik kom graag daar, alleen maar eigenlijk!

85. Aida mohammadi

Veluwse eethuis, is perfect! Heel spontaan allemaal heel vrolijk. Bediening is perfect, goede aandacht aan klanten. Daarboven hebben ze heerlijke eten en drinken, alles is vers! Wij zijn vaste klant!

86. Echt fantastisch lekker gegeten bij Veluws Eethuis Wissel!
    Alles is met zorg bereid, smaakt heerlijk en een plaatje om te zien!
    Vriendelijke bediening met aandacht voor de gasten!
    En de koffie wordt als een verwennerij gepresenteerd!
    Wij gaan zeker vaker komen!

87. Irma bronkhorst

Ik ben op een woensdagavond wezen eten in dit prachtige restaurant, gelegen in de veluwe. Er was een buffetavond waar een (naar mijn idee veel te lang) openingswoord werd gehouden waarvan ik ook niet heel veel begreep. Ik merkte wel dat de eigenaar zijn best deed maar het kwam wat ingestudeerd over. Bordjes met het gerecht erop was vele malen beter en makkelijker geweest. Ik heb nu een aantal keren moeten vragen wat nu vegetarische gerechten waren en wat niet. Ik had het idee dat de bediening hier ook niet erg vrolijk van werd.. Het eten was redelijk. Ik vond de keuze wat beperkt en het was over het algemeen wat zoutloos (er stond ook geen zout of peper op de tafel). Het personeel stond er eigenlijk maar een beetje bij (hoefden geen eten te serveren) en waren niet erg allert op lege glazen. Helaas heb ik een paar keer zelf de bediening moeten roepen. Wel vond ik het een goede prijs (21.95) om onbeperkt van te kunnen eten. Als er wat met mijn tips wordt gedaan kom ik graag weer bij jullie terug. Voor nu helaas net een onvoldoende.

88. 10-10-2018 Lunch voor twee. Lunchkaart is beperkt, maar gevarieerd. Gekozen voor Saté met friet en Gehaktballetjes met brood. Beide bleken royaal voorzien van een uitstekende salade van krakend verse groenten.Twee gerechten waar niets op aan te merken valt. Voor de uiterst schappelijke prijs van € 11.25.
    De Sauvignon Blanc is uitstekend en komt in een mooi glas.
    Klein puntje van kritiek: de olie op tafel was een tikje ranzig.
    Aan de inrichting is veel zorg besteed en dan is zo'n sleets systeemplafond jammer. Het terras is heel sfeervol.
    We komen terug als er Veluws wild op de kaart staat!

89. Voor de derde keer heerlijk gegeten. Alles kakelvers en zeer veel keuze.
    Echt een aanrader!

90. Christina

Rommelige ontvangst. Eigenaar was erg boos tegen zn personeel. Er hing geen leuke sfeer.
    Steak was doorbakken, groenten rauw op het bord. Op zich leuk op gemaakt op het bord maar smaak vind ik dan belangrijker dan de opmaak.
    Desserts kant en klaar van de groothandel. Niks bijzonders.
    Toen ik aangaf van Mn steak reageerde de eigenaar weer kortaf.
    Hij probeerd leuk over te komen maar het lijkt 1 grote show.
    Jammer want de locatie is prachtig.
    Ik denk niet dat ik hier nog eens kom.

91. Astrid Assendorp

Wat een leuke em gezellige zaak. Super vriendelijke bediening. Heerlijke ontspannen sfeer. Uitmuntend gegeten. En dan komt de kok nog even langs om re vragen of alles smaakt. Super.
    Ik zeg tot snel.

92. jeannette zweekhorst

Fijne plek. Rustig en kleinschalig. Veel aandacht voor iedere bezoeker.
    Mooi opgemaakte borden met lekkere gerechten.

93. Familie th.j.den ouden

We zijn door Bertus en zijn vriendelijke team weer enorm in de watten gelegd. We komen hier regelmatig als we de mooie Veluwe bezoeken en het is iedere keer weer een feestje. Het eten is supervers en biologisch met vooral Oma's draadjesvlees als topper. Dit mag nooit van de kaart. Alle voor-hoofd-nagerechten zijn erg lekker. De keuze is uitgebreid en wat je ook kiest het is allemaal lekker en mooi opgemaakt op de borden. Ook de bijgerechten zijn heerlijk met vooral de rabarber met verschillend fruit erdoor. We komen vaak met de kinderen en kleinkinderen en ook zij vinden het een topper. Als het mooi weer is kan er gemidgetgolft worden en er is een prachtige tuin met veel bloemen bij. Echt een aanrader. Als je er een keer geweest bent kom je er zeker vaker.

2 vorige recensies
  94. Wij zijn hier al vaker geweest. Nu een proeverij gedaan op een woensdag. Was weer prima. Bertus stelt ons nooit teleur.

95. Zeer gastvrij ontvangen, goede bediening, zeer klantvriendelijk en waanzinnig lekker gegeten. Heerlijk avondje uit gehad!

96. Greet Bogaard

Goed eten en gezellig.

Eén vorige recensie
  97. Wij waren bij aankomst op het verkeerde been gebracht door de ogenschijnlijk eenvoudige uitstraling die het restaurant heeft. Echter, bij aankomst werden we uiterst vriendelijk naar onze tafel geleid en konden we, mede dankzij het mooie weer, genieten van een diner in open lucht. We zaten op een gezellig terras met uitzicht op een mooie tuin, wat ook tevens dient als minigolf terrein (niet storend aanwezig).
    De menukaart biedt veel en diverse gerechten aan; het was moeilijk kiezen. Het eten was verrukkelijk en de bediening was erg vriendelijk. Voor ons is dit zeker een restaurant waar we vaker zullen gaan eten. We hadden een heerlijke avond.

98. Henny Vels

Een geweldige ervaring om in het Veluws Eethuis te eten.
    Een mooie sfeervolle lokatie, prima bediening en het eten is als een kompositie van smaken!!!!

99. Wilma vels-Mann

Vanavond heerlijk gegeten bij Veluws Eethuis met onze buurtjes.
    De bediening is super vriendelijk en staat voor je klaar.
    Het eten is voortreffelijk en wordt mooi opgemaakt.
    En wat ik belangrijk vind is dat er niet op de klok gekeken wordt. Je kunt rustig eten. Een dikke pluim voor Bertus de eigenaar en zijn personeel.👍

100. Rijna Hijwegen-Veer

Geweldig restaurant heerlijk eten en een fantastisch team zorgen ervoor dat je hier zeker terug wil komen. De proeverij van streekgerechten op woensdag en donderdag is een absolute aanrader.

Volgende pagina