Activiteiten van An

An vindt Pyramides leuk

2. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van 't Centrum Cafetaria

Dag Kees,

Bedankt voor de melding! Ik heb het aangepast in onze database.

Nog een fijne dag gewenst,

3. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Kam Ming

Bedankt voor de melding! Ik heb het aangepast in onze database, zodat dit ook voor onze andere bezoekers duidelijk is.

4. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van De Seterse Hoeve

Dag Cindy,

Bedankt voor de melding! Ik heb het zojuist aangepast in onze database, zodat dit ook voor onze andere bezoekers duidelijk is. Verder heb ik je hiervoor een database improvement toegekend. Meer concreet betekent dit dat er 15 punten zijn bijgekomen op jouw Eet.nu-account.

5. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van McDonald's

Beste Noël,

Bedankt voor de melding! Ik heb het zojuist aangepast in onze database, zodat het ook duidelijk is voor onze andere bezoekers.

6. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op het topic: Nieuwe eetgelegenheid ?? of Gesloten !! of Opnieuw geopend.

Hey Adriaan! Thanks om te delen en sorry voor de late respons wat Blanco betreft. Beide restaurants zijn nu toegevoegd aan onze database:
    - Blanco in Sint-Truiden
    - Le Pristine in Antwerpen

De database improvements heb ik je hier zojuist voor toegekend.

7. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Jenny's Kip & Rib

Dag Anky,

Bedankt voor de info! Ik heb het aangepast in onze database, zodat dit voor onze andere bezoekers ook duidelijk is.

Alvast een fijn weekend gewenst,

8. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van La Coquilla

Bedankt voor de update! Ik heb het aangepast in onze database en je hiervoor een database improvement toegekend :-)

9. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Da Paolo

Dag Rogier,

Bedankt voor de melding! Ik heb het aangepast in onze database zodat dit ook voor onze andere bezoekers duidelijk is: https://www.eet.nu/emmen/da-paolo-emmen

Verder heb je hiervoor een database improvement ontvangen op jouw eet.nu-account.

Alvast een fijn weekend gewenst!

10. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Wok van Herpen

Dag Wesley,

Correct, ik heb het meteen aangepast in onze database!

11. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Shanghai

Dag Wesley,

Bedankt voor de info! Het is nu aangepast in onze database.

12. An's profielfoto

mooR-up staat nu ook op Eet.nu! Bedankt voor de info @adriaan, de punten heb je hier ook voor ontvangen

13. An's profielfoto

Dag Arnaud,

Excuses voor de late respons. Omdat Zout en Citroen zelf de restaurantvermelding beheert, passen wij dit niet zomaar aan. Wel zullen we het aan de restaurateur doorgeven.

Wat betreft de recensie en het duimpje van "K van Oers/Kirsten van Oers": de recensie is nu eveneens aan het account gekoppeld. Op deze manier is het niet dubbelop: enkel de meest recente beoordeling telt (ongeacht of dit een duimpje of recensie is). De recensie van "Stef" lijkt inderdaad over hetzelfde etentje te gaan. Omdat dit echter een andere persoon is, is dit uiteraard toegestaan. Iedere persoon uit een gezelschap mag namelijk zijn/haar mening uiten over de ervaring.

Tenslotte is de informatie bij Restaurant O&O nu aangepast: https://www.eet.nu/sint-willebrord/restaurant-o-o

Natuurlijk heb je hier ook database punten voor ontvangen ;-)

14. An's profielfoto
    An heeft een recensie geschreven voor Toko Nur
    Afhaal en bezorg Haarlem

An

Via de cateringdienst van Toko Nur hebben wij het eten voor ons bedrijfsfeestje besteld. Alles was zeer lekker! En niet onbelangrijk: ook opties voor onze vegan collega's (die ik overigens niet heb horen klagen). Dankzij de meegeleverde rechauds bleef het eten goed warm. Enkel een cijfer voor eten/drinken, aangezien ik geen idee heb van de kostprijs, niet in contact ben gekomen met het personeel van deze toko en de sfeer in dit geval niet van Toko Nur afhankelijk was.

15. An's profielfoto
    An vindt de recensie door Tom-Eric voor Luna leuk
    Nederlands Sittard

Dankzij een recensie werden we gewezen op de nieuwe vegan opties voor gasten en daarom besloten we dat de eerste werkwoensdag van 2020 een goede dag was om de oude traditie van lunchen in een lokaal restaurant weer op te pakken.

Woensdagmorgen is er via hun website gereserveerd voor 10 personen. Daarvoor zaten velen van ons voor te smullen door de menukaart online te bekijken. Toen we aankwamen stond er een tafel voor ons klaar, maar al snel kwamen de meesten van ons erachter dat de gerechten waar we ons op verheugd hadden niet op het groepsmenu waar je van moet bestellen als je met 10 gasten komt stonden. De reserveerder was daar wel op gewezen, maar had het niet aan de rest van ons verteld.

Gelukkig stonden er nog steeds lekkere gerechten op het groepsmenu. Ik ben voor het broodje Biefstuk Deluxe gegaan en deze was lekker. De Crunchy Chicken wraps die sommige collegas hadden zagen er ook lekker uit. Ik vond zelf dat de lunch net niet vulde en een kleine rondvraag leerde me dat ik niet alleen was. Een klein bijgerechtje zoals wat frietjes of een salade had dat probleem opgelost.

Het restaurant zelf was erg gezellig en ondanks dat ik de Spicy Veggieburger waar ik me op verheugd had niet heb kunnen proberen zijn we niet teleurgesteld weggegaan. Waarschijnlijk is dit niet de enige keer dat we langskomen voor een werklunch dit jaar!

4 vorige recensies
  16. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Kota Radja

Hey Rudi! Ik heb het even voor je aangepast ;-)

17. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Restaurant Kroft | No Nonsense

Dag Roel,

Geen probleem! Ik heb het zojuist voor je aangepast in de recensie :-)

18. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Eten bij Pa en Ma

Dag Tjerk,

Geen probleem! Het cijfer voor eten/drinken heb ik zojuist voor je aangepast naar een 4.

19. An's profielfoto

Hert staat nu ook in onze database, thanks voor de update Adriaan! De database-improvement heb je hier ook voor ontvangen.

20. An's profielfoto

@adriaan: Vigor en Nr.12 zijn toegevoegd aan de database, bedankt om het door te geven! De punten hiervan heb ik zojuist toegevoegd aan jouw Eet.nu profiel.

21. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Gino's

Dag Mieke,

Bedankt om het even aan te geven! Het cijfer voor eten/drinken heb ik zojuist voor je aangepast naar een 8. Hopelijk is dit wat je bedoelde? Als je graag nog iets wilt aanpassen, geef gerust een seintje en dan breng ik dat zo snel mogelijk voor je in orde.

22. An's profielfoto

@adriaan ik heb het even voor je nagekeken en The Millèn hebben we in onze database: https://www.eet.nu/rotterdam/the-millen - wellicht heeft het niet vinden ervan te maken met de zoekopdracht. Ik heb daarom "The Millen" (dus met een 'e' ipv 'è') toegevoegd als alias, zodat het restaurant nu ook met die zoekopdracht gevonden wordt.

23. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van 't Genot

Dag Fien,

Hartelijk dank voor de snelle respons! De cijfers heb ik zojuist voor je aangepast.

Nog een fijne dag verder,

24. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van 't Genot

Dag Fien,

Als je wil, kan ik de cijfers bij de recensie voor je aanpassen. Laat gerust weten welke cijfers je wilt wijzigen en dan breng ik dat zo snel mogelijk voor je in orde.

25. An's profielfoto

Correct @adriaan, bedankt voor de heads-up! Da Costa staat nu ook in onze database (en de punten heb je hier uiteraard ook voor ontvangen ;-)): https://www.eet.nu/antwerpen/da-costa

26. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van 't Runderke

Dag Ans,

Bedankt voor de update! Het is nu aangepast in onze database. Verder heb je hiervoor 1 database improvement ontvangen. Meer concreet betekent dit dat er 15 punten zijn bijgekomen op jouw Eet.nu profiel.

27. An's profielfoto

Kipperij is toegevoegd aan de database en Family GP linkt nu door daar Smulsalon. Bedankt voor de updates @Arnaud! De database punten heb ik je zojuist toegekend.

28. An's profielfoto

@adriaan Lill is nu toegevoegd aan onze database, thanks! De punten hiervoor heb je ook ontvangen :-)

29. An's profielfoto

We houden het in de gaten @adriaan! https://www.eet.nu/rotterdam/tres
    De database-improvement heb ik je zojuist toegekend.

30. An's profielfoto

Het is aangepast in de database, bedankt om het door te geven @adriaan! De database improvement is ook toegekend aan jouw profiel :-)

More Activities