Nieuwste foto's in Ankeveen

Laatste updates in Ankeveen

1. Susan Van Paridon-van Dijk's profielfoto
    Susan Van Paridon-van Dijk heeft een recensie geschreven voor Restaurant 1244

Top tent, top kok, bediening top en eten top, wat wil je nog meer!!! Een dikke 10.an mij en meer dan verdiend!!!

2. Carine's profielfoto
    Carine heeft een recensie geschreven voor Restaurant 1244

Ik ben niet zo dat ik gelijk een oordeel klaar heb over een eet gelegenheid (en deel het) helemaal als het negatief is, en daarom heb ik het een paar keer een kans gegeven voordat ik een mening kon vormen. Maar dit sloeg echt alles.
    Het was slecht. We (gezin van 5 + opa en oma) hadden 10 km gefietst en dachten daar van een lekkere lunch te genieten.
    De serveerster was heel vriendelijk en nam onze bestelling (soepen en broodjes gehaktbal) op.
    Het terras is prachtig en het was heel rustig. De drankjes kwamen. Heerlijk maar dan… Niets meer!
    Na 30 min ging ik polshoogte nemen want de Kids hadden echt honger.
    Ze waren ermee bezig zei de serveerster.
    Oké…
    10 min gaan voorbij…
    Eindelijk de soep en 1× broodje bal!
    Oh…

5 min gaan nog voorbij en ja hoor : de rest!
    Eindelijk! Nu gaat het echt smaken!

Ten eerste stoorde ik me aan het feit dat ik 2× sneetjes tijger brood kreeg ipv een pistolet (was iets van €7 of zo) maar goed prima.
    Ik snij mijn gehaktbal open en ijskoud! Schaaltje saté had ook een harde laagje al ontwikkeld.
    Niet alleen die van mij maar allemaal!

De serveerster weer geroepen en haar vertelde.
    Ze nam ze terug en kwam na 15 min (wtf?!) terug met nieuwe ballen… Ook koud.

Weer haar geroepen om het te vertellen. En NIEMAND van de keuken of management kwamen ons te woord staan.
    De lieve serveerster bood haar excuses aan een rekende de broodjes gehaktballen niet af.
    Dus betalen en met gierende banden (en vreselijk honger) vertrokken.

Nooit meer voor ons.

9. De Molen heeft een nieuwe foto
  10. Charlotte's profielfoto
    Charlotte heeft een recensie geschreven voor Restaurant 1244

Charlotte

Heerlijk gegeten in een prachtige entourage. Uitzicht op de Ankeveense polder vanaf het mooie terras. De bediening is erg vriendelijk en komen regelmatig vragen of alles naar wens is, maar dit is zeker niet vervelend of opdringerig.

11. K. Voorn's profielfoto
    K. Voorn heeft een recensie geschreven voor Restaurant 1244

K. Voorn

Gezellig restaurant, jammer dat er niet gevraagd wordt of je de bavette rosé of medium wil. Een van ons had een bijna rauwe maar was nadat het retour keuken ging, beter. Het staartstuk en de varkenshaas was prima. De groente en friet is erg weinig en een extra portie friet betaal je voor een puntzakje wel erg veel. Het is een enthousiast jong team en we gaan er zeker nog een keer eten. Deze jonge ondernemers verdienen een tweede kans.

12. Hans & Marianne's profielfoto
    Hans & Marianne heeft een recensie geschreven voor Restaurant 1244

Hans & Marianne

Overheerlijk gegeten! Geweldige keuken en goede vriendelijke bediening ga zo door.
    #Lekkereten #1244

13. Ls's profielfoto
    Ls heeft een recensie geschreven voor Restaurant Loodijk

Eten niet bijzonder maar kwaliteit is goed.
    Keuze is wat aan de kleine kant.

Ver Onder maat zijn de glazen rode wijn die men serveert, de hoeveelheid is bizar weinig.
    Gastvrijheid en vriendelijkheid laat te wensen over.

Kort en goed geen aanrader als je een gezellig avondje uit eten verwacht.

14. Jan & Andrea's profielfoto
    Jan & Andrea heeft een recensie geschreven voor Restaurant 1244

Een goed bereide varkenshaas is vaak moeilijk te vinden maar bij 1244 is dat uitstekend gelukt.
    Exact rosé zoals het hoort en sappig van smaak met lekkere groenten erbij. Bediening is vriendelijk en heeft alles in de gaten. De kok komt langs de tafels om te vragen of alles naar wens was, en dat was 't. In de zomer met een tafeltje aan het water gaat het vast een feest worden. Een aanrader....!!

15. De Haan's profielfoto
    De Haan heeft een recensie geschreven voor Restaurant 1244

Super lekker gegeten een aanwinst voor het dorp. Bediening is super, De Chefkok weet waar hij mee bezig is en kookt de sterren van de hemel. Ga zo door.

16. Restaurant 1244 heeft een nieuwe foto
  23. Restaurant 1244 heeft een nieuwe foto
  24. Annemieke's profielfoto
    Annemieke heeft een recensie geschreven voor Restaurant LEKR

Annemieke

Mooie locatie, vriendelijke medewerkers (die uitgebreid uitleg geven over de gerechten) maar vooral heerlijk gegeten!

25. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Restaurant Loodijk

2 persoons tafeltje bevindt zich niet op de beste plaats, je zit echt tussen andere tafels in.

26. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Restaurant Loodijk

Eten goed, bediening slecht, ongemotiveerd. Eten werd op tafel gekwakt, dubbele porties op 1 bord voor 2 personen, geen alcohol, geen wijntje of light biertje is ons niet verteld, tafels werden gedekt voor de volgende dag terwij wij aan het eten waren. Jammer, maar ik denk nooit meer.