1. Ik ben niet zo dat ik gelijk een oordeel klaar heb over een eet gelegenheid (en deel het) helemaal als het negatief is, en daarom heb ik het een paar keer een kans gegeven voordat ik een mening kon vormen. Maar dit sloeg echt alles.
    Het was slecht. We (gezin van 5 + opa en oma) hadden 10 km gefietst en dachten daar van een lekkere lunch te genieten.
    De serveerster was heel vriendelijk en nam onze bestelling (soepen en broodjes gehaktbal) op.
    Het terras is prachtig en het was heel rustig. De drankjes kwamen. Heerlijk maar dan… Niets meer!
    Na 30 min ging ik polshoogte nemen want de Kids hadden echt honger.
    Ze waren ermee bezig zei de serveerster.
    Oké…
    10 min gaan voorbij…
    Eindelijk de soep en 1× broodje bal!
    Oh…

5 min gaan nog voorbij en ja hoor : de rest!
    Eindelijk! Nu gaat het echt smaken!

Ten eerste stoorde ik me aan het feit dat ik 2× sneetjes tijger brood kreeg ipv een pistolet (was iets van €7 of zo) maar goed prima.
    Ik snij mijn gehaktbal open en ijskoud! Schaaltje saté had ook een harde laagje al ontwikkeld.
    Niet alleen die van mij maar allemaal!

De serveerster weer geroepen en haar vertelde.
    Ze nam ze terug en kwam na 15 min (wtf?!) terug met nieuwe ballen… Ook koud.

Weer haar geroepen om het te vertellen. En NIEMAND van de keuken of management kwamen ons te woord staan.
    De lieve serveerster bood haar excuses aan een rekende de broodjes gehaktballen niet af.
    Dus betalen en met gierende banden (en vreselijk honger) vertrokken.

Nooit meer voor ons.