Nieuwste foto's in Loosdrecht

Laatste updates in Loosdrecht

1. Bep Roof's profielfoto
    Bep Roof heeft een recensie geschreven voor Het Drechthuis

Wij zijn hier geweest om ons 40 jarig huwelijk te vieren met onze familieleden en vrienden en hebben hier heerlijk gegeten. Personeel was vriendelijk en gezellig en het eten smaakte heerlijk. Het was een super avond.

2. Boudewijn's profielfoto
    Boudewijn heeft een recensie geschreven voor De Dikke Muis

Boudewijn

Top restaurant! Goede bediening, mooiste ligging van Loosdrecht, goed en verzorgd eten, niks aan op te merken.

3. Wendy van Eijsden's profielfoto
    Wendy van Eijsden heeft een foto toegevoegd van Robberse Eiland
  4. Wendy van Eijsden's profielfoto
    Wendy van Eijsden heeft een foto toegevoegd van Robberse Eiland
  5. anneliese's profielfoto
    anneliese heeft een recensie geschreven voor Het Drechthuis

De reservering gedaan via de Butler.
    Wij hebben met vier personen bij het Drechthuis gegeten.
    Het eten was heerlijk en de hoeveelheid ruim. De bediening vriendelijk en vlot.
    Een super avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

6. A.W. Langerhorst's profielfoto
    A.W. Langerhorst heeft een recensie geschreven voor Restaurant In de Watertuin

A.W. Langerhorst

Zondag 19 augustus gegeten met moeder. Vriendelijk personeel en werden vlug geholpen. Zowel drankje als het eten. Ook waren er mensen met honden, die water kregen! Top! Wij waren er met de lunch.

7. adriaan's profielfoto
    adriaan heeft een recensie geschreven voor Restaurant AIM

We werden getipt om eens naar Aim te gaan. Twee maanden geleden geopend op een top locatie aan de Loosdrechtse plassen. Het restaurant ligt op een dijk met aan beide zijden water. Vanaf het terras heb je een geweldig uitzicht.
    We gingen het eens proberen en geboekt voor een lunch op dinsdag. Parkeren kan op de eigen parkeerplaats. We kregen een top plaatsje aan de rand van het terras, fijn. Op de kaart, veel wijnen per glas, voldoende gerechten a la carte en het lunchmenu was een keuze menu, dat is altijd fijn.

Als aperitief een frisse Grüner Silvaner 2016 van Geil die erg goed beviel. Helaas geen hapjes of amuses, wel brood met olijfolie. Hierdoor werd de wijn de eerste begeleider.

Ik had gekozen voor de coquille, die kwam dus al relatief snel op tafel. Op het bord een krans keurig gegrilde halve coquilles met erop gel van yuzu, ertussen toefjes crème van pompoen waarin takjes zeekraal en blaadjes lamsoor, centraal een flinke dot ziltige crème van zee-egel, verder nog kleine paddenstoelen en kaviaar van yuzu. Een redelijk royale portie met mooie pure smaken die prima combineerden, de wijn was keurig in balans, (9,6)

Over naar rood met een Saint Mont 2014 van Château de Sabazan gemaakt van voornamelijk Tannat, een krachtige wijn met tonen van zwart fruit en aangename kruidigheid. Op het bord gestoofd lam gekruid met tandoori, erop baba ganoush, humus, een bolletje julienne gesneden courgette en gedroogde tomaatjes. Het vlees was mooi hoog op smaak en licht pikant, veel smaakbeleving. De wijn werd er een stuk sappiger van. Erg lekker. (9,5)

De dessertwijn kwam uit Spanje, laat geoogste Sauvignon Blanc 2017 van Jose Pariente, heerlijk fris met een mooie zoet zuur balans. Op het bord als basis een pistache bavarois met eromheen een krans van halve kersen afgewisseld met toefjes kersenconfiture, erop sorbetijs van limoen met eromheen toefjes witte chocolade mousse, afgewerkt met een kersenmousse en gemalen pistachenoten. Mooie smaken niet te zwaar met lekkere frisse accenten, vooral vanwege de limoen waardoor de verfijnde wijn keurig overeind bleef. (9,4)

Als afsluiter een krachtige Portioli espresso met een drietal friandises.

Bediening vond ik zeer goed verzorgd, keurige uitleg over de wijnen en goede presentaties van de gerechten.

Prijs-kwaliteitverhouding vond ik zeer goed tot uitstekend.

De gerechten mogen dan misschien ietsje minder verfijnd zijn dan gewend en de presentaties ietsje minder strak maar de smaken en bereidingen zijn zeker dik in orde. De locatie is top en een fijne bediening met prima vinologe die mooie bijpassende wijnen schenkt. Onze eerste indruk was boven verwachting.

8. Hendrik Nap's profielfoto
    Hendrik Nap heeft een recensie geschreven voor De Dikke Muis

Zeer arrogante bediening je krijgt niet wat je besteld en het is over datum. Je mag niet naar binnen als het koeler word.
    Maar wel als je moet betalen beetje vreemd.
    Personeel is onvriendelijk en maakt je voor alles uit zodra je buiten de deur staat.
    Dat deze tent nog draait is een wonder, het zou moeten sluiten.

9. RB's profielfoto
    RB heeft een recensie geschreven voor De Otter

Gereserveerd terras aan water, zou niet kloppen, konden er uiteindelijk wel plaatsnemen .
    Als hoofdgerecht gamba's gegeten in groenteschotel. Een van ons 4 gamba's, ander 8. Bij navraag over hoe dat zat, werd verteld dat er altijd 8 gegeven werden. Letterlijk: "Dus u beweert dat de kok liegt" Nee vergist, dat was uitgesloten. Na een stroeve, lange bediening met tenslotte 4 extra gamba's, afgerekend en gevraagd met de manager te spreken. Die vertelde nog eens dat hij ook in de keuken was en dat de hele avond er telkens 8 gamba's waren uitgeserveerd. Dus wij stonden te liegen ... Nadat we onze verontwaardiging hadden uitgesproken werd hij verbaal agressief, net niet fysiek en begeleidde ons zeer nadrukkelijk naar de uitgang. Dit is ongehoord.

10. Bart Sollman's profielfoto
    Bart Sollman heeft een recensie geschreven voor De Otter

De sterren geven mijn ervaring niet goed weer. We moesten meer dan een uur wachten oo het voorgerecht. Mijn biefstuk bestelde ik "medium rare" maar ik kreeg ze bijna doorbakken. De keuken antwoordde vervolgens dat dit medium rare was dus dar ik dan maar rare moest bestellen. Een andere gast bij ons aan tafel had ossenhaaspuntjes medium bestelt maar kreeg ze veel roder. De communicatie vanuit de keuken was dramatisch. De bediening deed er alles aan om ons zo goed mogelijk te helpen, complimenten, zeker met zo'n keuken. Al met al is de bediening met vlag en wimpel de winnaar van de avond. De keuken zeer slecht en niet gastvriendelijk.

11. t de boer's profielfoto
    t de boer heeft een recensie geschreven voor Het Drechthuis

t de boer

Waren met 13 ouderen na een dag boottocht heerlijk gegeten na ook het prima weer kon onze dag niet meer stuk.

12. Paul Pessel's profielfoto
    Paul Pessel heeft een recensie geschreven voor Restaurant In de Watertuin

Mooie locatie maar dan personeel niet echt vriendelijk of attent, we zaten na 10 minuten kwamen ze vragen wilt u wat drinken waren hier met 4 personen, na weer 10 minuten werd dit drinken gebracht, daarna het eten bestellen redelijke kaart om uit te kiezen, alleen wat je dan krijg voor 28,50 tournedes patat erbij 3,50 32,00 euro bij elkaar dit zijn harbour club prijzen, als het dan top te eten was dan was het voor zo’n toplocatie nog te doen, maar helaas mij gaan ze hier niet meer zien geen eten prijs verhouding.

13. G. Bus's profielfoto
    G. Bus heeft een recensie geschreven voor Het Drechthuis

We hebben er vandaag heerlijk geluncht. I.v.m. longproblemen werden op het terras 3 tafels rondom rookvrij gemaakt. Dit vonden wij een super service. Zo hebben wij ook heerlijk van het eten en de buitenlucht kunnen genieten. Nogmaals hartelijk dank en een spoedig tot ziens.

Familie Bus

14. Robert's profielfoto
    Robert heeft een recensie geschreven voor De Eend
    Nederlands Loosdrecht

Gastvrije ontvangst, heerlijk gegeten en genoten van het uitzicht op het water.

15. Altijd wat's profielfoto
    Altijd wat heeft een recensie geschreven voor De Eend

Altijd wat

Top restaurant, lekker eten goede service.
    Aanrader. Kom zeker terug.

16. Astrid kers's profielfoto
    Astrid kers heeft een recensie geschreven voor Het Drechthuis

Was top. Bediening was erg vriendelijk. Eten. Heerlijk. 👍👍

17. Robin Boer's profielfoto
    Robin Boer heeft een recensie geschreven voor De Otter

Robin Boer

Ik heb hier gereserveerd omdat er aangegeven was dat ze glutenvrij eten serveerde. Want ik heb een glutenallergie. De meeste mensen weten niet precies wat dat inhoud en hoe snel gluten verspreid worden alleen een restaurant moet dit zeker wel weten. Zo bleek dus bij restaurant de otter, dat dit totaal niet duidelijk was. Ik heb in de tijd dat ik daar was meerdere keren aangeven dat het glutenvrij bereid moest zijn. Een reactie op gluten, met een glutenallergie, is op z’n zachtst gezegd k*t. Het begon al met de opmerking of ik bitterballen of kaasstengels wou. Dit mag ik natuurlijk niet. Hier merkte ik al dat de kennis beperkt was. Ik vroeg om een allergenen kaart, maar die hadden zij niet. Voor en hoofdgerecht gegeten, daarna super veel pijn gekregen. Dus niet glutenvrij bereid eten. Ik heb het toetje geweigerd omdat ik simpel gezegd teveel pijn had. Ik wou afrekenen, maar nadat ik heb laten weten dat ik een allergische reactie gekregen had door hun eten, mocht ik alsnog de volle rekening betalen. Niet netjes. Ik werd behandeld alsof ik me aanstelde. Daarom, de kennis van allergiëen is zeer minimaal. Ik ga hier niet meer eten, en ik adviseer mensen met een glutenallergie dit restaurant NIET aan.

18. XXX's profielfoto
    XXX heeft een recensie geschreven voor Snackbar Van Dijk

Altijd goed eten bij Van Dijk op de Nootweg ga er graag naar toe, of laat bezorgen.

19. Ralph's profielfoto
    Ralph heeft een recensie geschreven voor De Dikke Muis

Hele leuke gezellige tent. Eten van mijn tafelgenoot was bijzonder lekker (saté). Van mij vond ik de hamburger wat droog.

20. Marian  cirkel's profielfoto
    Marian cirkel heeft een recensie geschreven voor Heineke
    Nederlands Loosdrecht

Super lekker eten ouderwets ook.
    Gezellig.
    Goede en warme bediening.
    Ik was er al wel vaker geweest maar blijft n aanrader.

21. Walter's profielfoto
    Walter heeft een recensie geschreven voor Porto

Super lekker gegeten, in de zomer is dit sowiezo al een fantastische plek om te dineren. In de winter ook zeker een aanrader! Goede bediening en lekker eten!

22. Stefan's profielfoto
    Stefan heeft een recensie geschreven voor Aan de plas by Docks

Top.... ik heb nu 1x gelunchet en 1x gedineerd, beide top.
    Leuke lokatie, zeer vriendelijke bediening, en heel goed eten.

23. Joost Tilma's profielfoto
    Joost Tilma heeft een recensie geschreven voor Rosco
    Barbecue Loosdrecht

Joost Tilma

Voor de 50ste verjaardag van mijn vrouw waren wij op zoek naar een betrouwbare cateraar uit Hilversum. En die hebben we in Rosco Catering zeker gevonden. Vakkundig advies en alles is uitgevoerd zoals besproken. Een heerlijk koud warm buffet. Ook de aankleding van de tuin hebben we door Rosco laten verzorgen. We kregen hier veel complimenten over van onze gasten. Bij een volgend feestje weten we ze zeker weer te vinden !!!

24. Rob van de pavert's profielfoto
    Rob van de pavert heeft een recensie geschreven voor Restaurant Anderz

Rob van de pavert

Met 9 personen gegeten, 2 personen haden dezelfde gerechten en de overigen 7 hadden allemaal wat anders.
    We kregen het eten tegelijkertijd opgediend en het was goed warm. Ons gezin was helemaal tevreden en had lekker gegeten.

25. Janneke's profielfoto
    Janneke heeft een recensie geschreven voor Restaurant In de Watertuin

Leuke jazzavond gehad. Lekker eten en een hele goeie band die de sfeer er goed in had!