Nieuwste foto's in Loosdrecht

Laatste updates in Loosdrecht

1. W wortel's profielfoto
    W wortel heeft een recensie geschreven voor De Dikke Muis op de Uitkijk

De bediening was oké. Maar mijn man had broodje carpaccio, dat leek heel wat maar was voornamelijk sla. Wij vonden de prijs, 14 euro, niet in verhouding met wat je krijgt. Voor 14 euro mag er echt wel wat meer zijn dan een sneetje brood met sla en 2 plakken carpaccio.

2. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Rosa's Cantina

Altijd gezellig! Super bediening, vriendelijk.

3. Bianca's profielfoto
    Bianca heeft een recensie geschreven voor De Eend

Wat een teleurstelling!! Hebben kwartier van tevoren gereserveerd en ons verheugd om lekker uit eten te gaan. Voorgerecht slakken in roomsaus ok. Spareribs zat geen vlees aan en zo droog dat ik mij erin verslikte!! Heeft u lekker gegeten vroeg men nog. Verteld dat de spareribs niet te eten waren! Men heeft geen horeca hart want ter compensatie niet eens kopje koffie aangeboden! Treurig. Mooie locatie maar beter is om geen spareribs aan te bieden als men ze niet kan bereiden!

4. De Eend's profielfoto
    De Eend heeft gereageerd op een recensie van De Eend
    De Eend
    Van restaurant

Beste Heer Blom, hoe spijtig om dit te horen! U had uw klacht ook kenmerk kunnen maken bij De Eend dan waren wij hier zeker op in gegaan en hadden we de kans gehad u blij te maken.
    De Eend heeft niet mee gedaan met het overmatig verhogen van haar prijzen, wat wij wel hebben gedaan is bij de gerechten frites, mayonaise en momenteel rabarbercompote te serveren en de groenten die wij normaal ook serveerden gaan nu op bestelling voor 5 3,50 per schaaltje. Op deze manier, en niet door prijsverhogingen, proberen wij de kosten in de hand te houden en ... niet onbelangrijk... we gooien veel minder eten weg!!!!

5. Blom's profielfoto
    Blom heeft een recensie geschreven voor De Eend

Eten was matig en vooral 1 gerecht ver onder dat maat: bizar weinig met een veel te hoge prijs. Wij komen al jaren bij de eend maar de laatste 2 jaar gingen de prijzen sterk omhoog en de porties steeds kleiner. Wij zullen helaas niet meer naar de Eend gaan. Ook is de kwaliteit zeer sterk achteruit gegaan.

3,7
  6. Johann Müller's profielfoto
    Johann Müller heeft een recensie geschreven voor Marina Lounge

Johann Müller

Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir (Reisegruppe von 6 Personen aus Österreich) wollten am 11. Juni 2023 in der Marina Lounge Abendessen. Leider hatten wir einen medizinischen Notfall, bei dem uns die Menschen, die hier arbeiten, vorbildlich geholfen haben: Erste Hilfe geleiset, Rettungskette sofort telefonisch in Gang gesetzt, Ambulanzwagen und Notarzt telefonisch informiert, Dinge für die medizinische Behandlung organisiert,....
    Als der Patient auf dem Weg ins Krankenhaus war, haben sie auch uns versorgt. Wir fühlten uns nicht nur wie Gäste sondern von euch wie von Freunden aufgenommen. Vielen Dank.
    Wir sind wieder in der Heimat und allen geht es gut.

7. Monique Rottier's profielfoto
    Monique Rottier heeft een recensie geschreven voor Argentinos

Monique Rottier

Wij zijn hier geweest op 21 mei en hebben fantastisch gegeten. Heerlijk vlees, lekkere saladebar, goede patat en leuk opgediend. Hele vriendelijke en lieve eigenaren EN zeker voor herhaling vatbaar.

8. Jeannette van Bodegraven's profielfoto
    Jeannette van Bodegraven heeft een recensie geschreven voor Santa Maria

Jeannette van Bodegraven

Bestellen, betallen, wachten, wachten, wachten. Bellen, beloven, wachten, wachten, wachten. Weer bellen en wachten. We zijn inmiddels anderhalf uur verder. Trieste service, valse beloftes, niet doen.

9. Giha's profielfoto
    Giha heeft een recensie geschreven voor Robberse Eiland

Giha

Heerlijk geluncht op het terras, wat een prachtige plek! Super lekker gegeten, erg prettige en vriendelijke bediening en vooral de humor van de kelner werd door ons zeer gewaardeerd! Dit restaurant is een echte aanrader, genieten met een grote G!

10. Richesse's profielfoto
    Richesse heeft een recensie geschreven voor Porto

Richesse

Wat een leuke en smakelijke lunch had kunnen zijn werd als vrij snel een teleurstelling. Aan het weer en het uitzicht lag het zeker niet. Het uitzicht vanaf het dakterras is mooi. De bediening was vlot en met een kleine menukaart voor de lunch was de keuze snel gemaakt en in een oogwenk stond het eten op tafel. Daar zat hem nou net het probleem een half rauwe rundvlees hamburger was het resultaat. Op het moment dat de bediening daarop aangesproken werd, de opmerking ja maar dat mag. Het maakte de uitdaging nog groter. De hamburger mocht op een apart bordje mee terug naar de keuken zodat deze nog even doorgebakken kon worden. Er kwam een volledig aangekleed bord terug inclusief frieten een nieuw broodje en een hamburger welke nu beter leek te zijn bereid. Het was een mooie poging maar het resultaat niet helemaal. Als je van een uitdaging en half gaar eten houdt, is dit zeker een aanrader.

1,8
  11. Argentinos heeft een nieuwe foto
  12. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Restaurant Anderz

Heerlijk gegeten, top bediening, leuke ambiance.
    Voor de groentesoep en kip piri zelfs de volgende dag nog een keer geweest!

13. Baudewine's profielfoto
    Baudewine heeft een recensie geschreven voor Robberse Eiland

Baudewine

Afgelopen weken al 2 x geweest. Heerlijk eten. Aardige, goede en attente bediening. Prachtig uitzicht. Lijkt wel even vakantie als je er bent.

14. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor 't Bruggetje

Anoniem

Dit is de tweede keer dat wij hier waren en voor beide keren geldt: Het eten was prima, maar de bediening is zeer ongastvrij. Als je je niet welkom wil voelen moet je hier zijn!

15. Sjaan Voordeel's profielfoto
    Sjaan Voordeel heeft een recensie geschreven voor Santa Maria

Kwamen half uur te laat friet was koud en leek van de vorige dag salade mag geen naam hebben mini bakje met sla en 2 tomaten plakjes spare ribs was gedeeltelijk verbrand!
    Eerste en de laatste keer voor mij.
    Bah bah.

1,1
  16. De Eend's profielfoto
    De Eend heeft gereageerd op een recensie van De Eend
    De Eend
    Van restaurant

Dank je wel, heel graag gedaan!

17. Von dewall's profielfoto
    Von dewall heeft een recensie geschreven voor De Eend

Von dewall

Zojuist het kreeftenmenu gegeten.
    Het zag er prachtig uit de beschrijving was duidelijk en eenvoudig en we hebben genoten, alles super, dank jullie wel.

18. Köhler's profielfoto
    Köhler heeft een recensie geschreven voor Robberse Eiland

Goed eten, vriendelijke bediening en mooi uitzicht.

19. JMP's profielfoto
    JMP heeft een recensie geschreven voor Het Drechthuis
    Vertaal van English naar Nederlands

Just came out of this restaurant feeling horrible at the experience I had here. We hadn't reserved and I asked if it was possible to get a table for 3. I was told to wait for an hour. 5 minutes later, a group of 3 white people walked in, said they hadn't reserved and were seated. Wouldn't come back here even if I was paid a thousand bucks! Snotty and racist staff are the downfall of many good establishments.

20. René's profielfoto
    René heeft een recensie geschreven voor Piet Hein

Het vlees van de spies en de lamsrack was echt smakeloos. Was tegenvaller in tegenstelling tot de heel lekkere mosterdsoep.