Het Drechthuis in Loosdrecht

Het Drechthuis: "Voor als het eten gewoon-goed moet zijn."

Eten & drinken 8,6

• 2de Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Het Drechthuis Loosdrecht
"Voor als het eten gewoon-goed moet zijn!"

Terras met uitzicht over de polder

Op ons terras zijn 100 zitplaatsen en u kunt er lunchen en dineren aan de waterkant. Bij mooi weer worden parasols uitgezet zodat u in de schaduw kunt genieten. ook kunt u heerlijk uit de wind onder onze overkapping zitten.Tevens bieden wij de mogelijkheid om een gedeelte van ons terras te reserveren voor bijvoorbeeld een barbecue of één van onze andere arrangementen.

Open haard

Centraal gelegen in ons restaurant bevind zich onze open haard welke een vuurkorfdiameter heeft van 2 meter en een plateaudiameter van 4 meter. Het is daarmee de grootste van Loosdrecht. In de wintermaanden staat deze altijd aan en er wordt echt hout gestookt. Wij hebben ons restaurant zo ingedeeld dat onze tafels in een ring rondom onze open haard staan. Wenst u een tafel direct aan onze open haard reserveer dan op tijd!

Serre aan het water

Restaurant Het Drechthuis ligt in Loosdrecht / Loenen aan de Vecht aan de doorvaart genaamd de Drecht. De Drecht vormt vanaf de bekende Mijndense Sluis het enige vaarwater dat toegang geeft tot de Loosdrechtse Plassen. Vanuit onze serre heeft u een schitterend uitzicht over de Drecht en over het poldergebied genaamd "Mijnden".

Vis-, vlees- & grillspecialiteiten

Onze menukaart staat bekend om zijn vele vis-, vlees- en grillspecialiteiten. ", maar ook om de hoeveelheid gerechten want onze menukaart is zeer uitgebreid. Bij Het Drechthuis houden wij van veel keus, goede porties en verse ingrediënten. De recensie in de Telegraaf illustreerde dit als volgt: "Het Drechthuis, voor als het gewoon goed moet zijn".

Goed bereikbaar en gratis parkeren

Het Drechthuis is gelegen in Loosdrecht en is vanuit zowel de richting Maarssen als de richting Hilversum binnen een half uur te bereiken. Ga naar de routeplanner van Het Drechthuis, vul uw adres in en ontvang een routebeschrijving op maat. Bij ons restaurant is parkeren gratis en er zijn altijd parkeerplaatsen vrij. Parkeren (bijna) voor de deur.

Diëten Vegetarisch
Foto van Het Drechthuis in LoosdrechtFoto van Het Drechthuis in LoosdrechtFoto van Het Drechthuis in LoosdrechtFoto van Het Drechthuis in LoosdrechtFoto van Het Drechthuis in LoosdrechtFoto van Het Drechthuis in LoosdrechtFoto van Het Drechthuis in LoosdrechtFoto van Het Drechthuis in LoosdrechtFoto van Het Drechthuis in Loosdrecht

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het water en landelijk
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang en invalide parkeerplaats
Ambiance
Kindvriendelijk, romantisch, rustig, huiselijk, gezellig, klassiek en nostalgisch
Voorzieningen
Terras, Wi-Fi, honden toegestaan en rookruimte
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig, magnetron (voor kindervoeding) en verschoontafel
140 zitplaatsen en maximaal 140 personen in één groep
Personeel