Parkeren is gratis. Altijd voldoende plaats nabij de ingang van het restaurant.

• Invalide parkeerplaats

1551401986 88
1562030157 88
1700196381 85

1. Vertaal van English naar Nederlands

Just came out of this restaurant feeling horrible at the experience I had here. We hadn't reserved and I asked if it was possible to get a table for 3. I was told to wait for an hour. 5 minutes later, a group of 3 white people walked in, said they hadn't reserved and were seated. Wouldn't come back here even if I was paid a thousand bucks! Snotty and racist staff are the downfall of many good establishments.

2. Voor de eerste keer. Maar zeker niet de laatste keer… een fijne ervaring rijker.

3. Op tweede Pinksterdag vierden we mijn 80e verjaardag met een etentje in het fraai gelegen Drechthuis. Doorgaans in de horeca een dag van lang wachten, beperkte keuze en weinig aandacht. NEE DUS. Het was druk, maar zorg en aandacht liepen op een rolletje. En de menu's smaakten prima en was zorg aan besteed. De uiensoep blijft voor mij de aanrader. De kleinkinderen vonden dat van de spareribs. Reserveren is verstandig, heb ik begrepen.

4. Nel van trijp

Wij hebben zoals gewoonlijk, weer heerlijk gegeten, echt een restaurant waar je nog heerlijk kunt eten voor een normale prijs.

5. Wij zijn hier geweest om ons 40 jarig huwelijk te vieren met onze familieleden en vrienden en hebben hier heerlijk gegeten. Personeel was vriendelijk en gezellig en het eten smaakte heerlijk. Het was een super avond.

6. De reservering gedaan via de Butler.
    Wij hebben met vier personen bij het Drechthuis gegeten.
    Het eten was heerlijk en de hoeveelheid ruim. De bediening vriendelijk en vlot.
    Een super avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

7. t de boer

Waren met 13 ouderen na een dag boottocht heerlijk gegeten na ook het prima weer kon onze dag niet meer stuk.

8. We hebben er vandaag heerlijk geluncht. I.v.m. longproblemen werden op het terras 3 tafels rondom rookvrij gemaakt. Dit vonden wij een super service. Zo hebben wij ook heerlijk van het eten en de buitenlucht kunnen genieten. Nogmaals hartelijk dank en een spoedig tot ziens.

Familie Bus

9. Was top. Bediening was erg vriendelijk. Eten. Heerlijk. 👍👍

10. Heerlijk eten, fijne service en zeer kindvriendelijk, erg prettig dat de kinderen lekker hun gang kunnen gaan en ook worden verwend

11. Heerlijk gegeten! Zelfs onze kieskeurige puber vond het zalig en we komen zeker terug. Prijs is hoger als bij een eetcafe oid maar van zeer goede kwaliteit dus het zeker waard. Bediening ook erg vlot en vriendelijk.

12. W.H. Visser

13. G+G Achterberg

Altijd even vriendelijke bediening, ruime menu keuze, mooi nieuw interieur en prachtige locatie; kortom: dit restaurant kunnen wij iedereen aanbevelen.

14. Gerard uithol

Afgelopen week gegeten ondanks dat we niet gereserveerd hadden konden we toch terecht. Het restaurant ligt prachtig, eten is voortreffelijk, het toetje van de kok is een aanrader.
    Ik zelf had ijs van drechthuis echt een ouderwetse grote sorbet. Prijs is iets hoger als bij een eetcafe maar er wordt hier nog echt aandacht aan het eten geschonken top hoor.

15. Jack en cocky paauw

Wederom geweldig gegeten, echt een aanrader voor een heerlijke avond.

16. Elma Duijf

Heerlijk eten tegen een zeer betaalbare prijs. Erg kindvriendelijk (leuke speelhoek en uitgebreide kindermenu's). Fantastische gastvrouw en fijn, attent personeel. Schitterende locatie, aan het water op terrras of in de serre aan de Drecht. Echt een aanrader!!!

17. Gisteren met Hemelvaart hebben wij hier met een heel koppel gegeten. Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen, omdat we op tijd hadden gereserveerd mochten we kiezen uit een tafel buiten op het terras of binnen bij de openslaande deuren. Wij kozen voor het laatste maar we vonden het super dat we konden kiezen!! En het uitzicht is niet anders dan wanneer je buiten zit, prachtig!!

Na eerst een heerlijk drankje en een lekker stokbroodje kregen wij de menu kaarten. Wat een ruime keuze, zelfs voor de kinderen. Iedereen koos een heerlijk voor- en hoofdgerecht uit. Ikzelf had de garnalentrio wat bestond uit kleine Hollandse garnalen, gamba's op een spies en gamba's in een jasje. Heerlijk was het! Andere voorgerechten van onze tafel waren o.a. een carpaccio, twijfelaar, vistrio en gebakken champions met brie. Ieder gerechtje was met zorg klaargemaakt en zag er voortreffelijk uit.

Mijn hoofdgerecht was de gebakken vistrio. Ook dit zag er weer zalig uit en zo smaakte het ook. Op tafel nog heerlijk gebakken aardappeltjes (niet uit het vet!), friet en salade. Mijn tafelgenoten hadden o.a. een snitzel deluxe uit de oven, ossehaaspuntjes stroganoff en tournados met kruidenboter. Ook hier was weer alle zorg aan besteed.

Als dessert waren er ook nog gerechtjes buiten de kaart om, alsof er al niet genoeg keuze was. Enkele van ons namen nog een creme brulee en een marsepeinbuidel maar de meeste toch voor een heerlijke kop koffie.

De meiden van de bediening waren uiterst vriendelijk en het uitzicht, nogmaals, was een plaatje!

18. Age Klein

Het is alweer even geleden dat we hier gegeten hebben maar waarom snap ik niet.
    Dit is toch echt een fantastische plek! Geweldig mooi terras met mooi uitzicht, vriendelijke bediening en voortreffelijk eten!

20. Geweldig goed restaurant. Fijne, niet opdringerige bediening. Zeer goed/lekker eten voor een nette prijs. Netjes aangekleed, toen wij er waren helemaal in kerst sfeer. Gezellig met de grote openhaard in het midden.

21. Op aanraden van mijn collega die zijn boot hier heeft liggen, zijn wij hier gaan dineren vorig weekend. We hebben heerlijk bij de openhaard gezeten en de kinderen hebben uitgebreid in de kinderhoek kunnen spelen. We zijn in het juiste weekend hier gekomen want ze vertelden dat juist vanaf dit weekend de wildkaart er weer was. En die is echt briljant en perfect opgemaakt! We hebben voortreffelijk gegeten!

22. Toch nog een heerlijke zonnige dag deze week gehad en daardoor konden wij nog heerlijk op het terras eten. We zaten naast een mooie tuin met uitzicht op het water. Het eten was echt voortreffelijk en veel!! En het dessert, de chocoladefantasie, was ook echt super!! De bediening was ook erg gezellig. Wij komen zeker nog een keer terug!

23. Heerlijk gegeten op een zeer mooi terras waar wij achter de bloemen konden aanleggen met ons bootje. Sfeer en bediening waren uitstekend!!

We hadden de recensie gelezen in de krant (gooi en eemlander), daar kregen jullie een 8. Van ons krijgen jullie een dikke 9!

24. Schuurmans

In eerste instantie bij het boeken via de website niet door dat het op een camping is maar ach, laten we het proberen. En dan merk je toch wel dat je op de camping zit, behalve de prijzen :((

Bediening was 'gemaakt' vriendelijk maar het straalde er niet echt vanaf. Eten was op zich goed, toetje viel tegen (als je het beoordeelt tegen de prijs die je ervoor moet betalen).

Al met al toch spijt dat we niet een 'echt' restaurant hebben opgezocht waar je waarschijnlijk dezelfde prijs betaalt, maar hopelijk een betere bediening en afwerking van het eten/bord.

25. Op een prachtige locatie aan het water is een vriendelijke bediening in staat een heerlijk glas te schenken en een prima diner te serveren. Al onze gasten waren lovend over de bediening en verzorging.

26. Met vriendengroep 8 personen geweldig lekker en goed gegeten voor een betaalbare prijs. Goed, lekker eten en een geweldig team als personeel. Vonden het alle 8 fantastisch en wat een kwaliteit voor die prijs.
    Mocht je in de buurt van Utrecht zijn, dan paar kilometer rijden naar Drechthuis en je zult er gewoon versteld van staan hoe lekker je daar kunt eten. Top.

27. Met een grote groep heerlijk genoten bij het Drechthuis! Vanwege oma haar verjaardag extra in de watten gelegd. Mooi plekje en super personeel. Bedankt voor de fijne avond!

28. Mijn vrouw en ik hebben 05-04-2014 hier onze twaalf en een half jarige bruiloft gevierd.

Met 42 volwassene en 7 kinderen hebben we grandioos lekker gegeten 3 gangen keuzen menu daarna een ijs buffet. Dit alles tot in de puntjes verzorgd.

Ik kan iedereen dit restaurant zeker aanbevelen. Lucienne en je man en team heel erg bedankt en zeker tot ziens.
    Betty en Wim Kooij.

29. Voor ons een fijne plek om er vaak te komen. Goed eten, gezellige sfeer en de bediening is erg vriendelijk.

30. Het was heel druk en dan toch op tijd een heerlijke goed klaargemaakte maaltijd. Helemaal top!!!

31. Edwin Hummen

32. Via de site hadden wij een tafel gereserveerd, al snel kregen wij een mailtje terug dat als wij voor 18.00 uur kwamen we op het nieuwe buiten terras konden eten. Met dit prachtige weer wilden wij dit natuurlijk wel.

Daar aangekomen werden wij naar een nieuw terras gebracht met prachtig uitzicht over een mooie hortensia haag, het water en poldergebied Mijnden (zo vertelde het bedienend personeel). We hebben heerlijk gegeten met vriendelijk personeel en nogmaals een prachtig uitzicht.

We komen zeker nog een keer terug!

33. Het restaurant is een zeer fijne en warme plek. Het eten is heerlijk, de bediening is zeer fijn. Zelfs tijdens mijn bruiloft (begin 2012) was het heerlijk vertoeven! Een echte aanrader.

34. Romy Verbruggen

Op aanraden van vrienden zijn wij hier afglopen winter een aantal keren met de kinderen wezen eten.
    Afgelopen week zijn wij op een mooie middag voor het eerst in de 'zomer' geweest. Eerst even wat lekker gedronken op het terras, wat een mooi uitzicht zeg! In de winter is het al mooi, maar nog niet gezien vanaf het terras.

Na een uurtje werd het toch wat kouder en zijn wij naar binnen gegaan om, voor ons de eerste keer, in de serre te gaan eten. De deuren lekker op een kiertje en de zon op het glas maakte het heerlijk.

Ons favoriete gerecht gegeten, de lamsracks. Heerlijk! Niet luxe, maar gewoon lekker en vooral heel veel!
    De kinderen hebben zich ook weer heerlijk vermaakt, en gingen weer met een cadeautje naar huis.

Zoals ik al zei, niet luxe maar gewoon lekker. Waar je ook rustig met je kinderen kunt eten.
    Het eten was echt weer heerlijk en een attente bediening!

Bedankt weer.

35. Zondag 19 mei 2013

Vanaf het water bezochten wij het restaurant waar wij gastvrij werden ontvangen. De bediening was vriendelijk en de sfeer is goed.

Ondanks de drukte werden wij snel bediend. De prijs/kwaliteit verhouding is redelijk.

36. Menukaart dat we in handen kregen was vies. Bediening matig tot slecht.
    Carpaccio was taai, salade alleen met mayonaise aangemaakt. Fabrieks balletjes in de soep.
    Ossenhaas leek niet op ossenhaas...

Op de website lijkt het een stijlvolle plek. Maar is een veredelde bedrijfskantine.

Uitzicht in de serre wel mooi. Zet wel op de site dat het op een camping zit. Niet erg maar als je een klasse restaurant verwacht is dit wel wat treurig

2,9
  37. Gisteren, 16 maart 2013, hebben wij met 60 gasten mijn 70e verjaardag hier gevierd in de voor ons gereserveerde serre. Alvorens te boeken hadden we meerdere locaties bezocht en bij enkele daarvan ook eerst gegeten alvorens te reserveren. Bij binnenkomst in het Drechthuis wisten we het meteen: dit gaat het worden.
    Daar hebben we geen spijt van gehad; alle gasten waren zeer lovend (dat hoor je als gastheer/vrouw) graag natuurlijk.
    We hadden een walking dinner met super gerechtjes, fijne bediening in goede sfeer. Kortom niets dan lof. Jammer dat ik maar een keer 70 wordt!

38. 19 oktober met pv bestuur gereserveerd, we waren met 11 personen, bij binnenkomst welkom geheten erg vriendelijk, het voorgerecht is tegelijk geserveerd net zoals het hoofd en nagerecht, er zat dus niemand op zijn eten te wachten. Ook een compliment voor de kok iedereen was tevreden het was perfect. Ik heb allemaal tienen gegeven omdat het een restaurant is wat betaalbaar is, gezellig, vriendelijk, een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Voorzitter;Dik Stoops.
    pv nieuwegein

39. Gijs Hendriksen

Van de week heb ik hier met al mijn kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen heerlijk gegeten voor mijn 80ste verjaardag.
    We hadden een keuzemenu met voor ieder wat wils, en als afsluiter heerlijk ijs mét vuurwerk!

Voor de oudste kleinkinderen en kleine achterkleinkinderen was er een geweldige speelhoek, zij hebben zich ook heerlijk vermaakt.

Super bedankt nog voor het heerlijke eten en perfecte en vriendelijke bediening!

40. Gisteravond 13 september 2012 een feestje georganiseerd d in het Drechthuis.
    Top dat we de serre (versierd) kregen toebedeeld en dat deze alleen voor onze gasten was gereserveerd.
    Alleen maar complimenten over het eten en de sfeer van onze gasten gekregen.
    De salades en de barbecue waren top!
    De kwaliteit was prima en de prijs afgesproken, dus voor ons is er maar 1 cijfer en dat is een 10!
    Joop en Truus den Hartog

41. Op een warme zomeravond wilden we hier buiten eten, lekker op het terras aan het water nu het eindelijk mooi weer was. Maar dat kon niet, je mocht alleen binnen dineren. Wat een afknapper, op zo'n mooie dag heb je juist geen zin om binnen te eten. We zijn ergens anders heen gegaan.

42. Jorrit en Linda van Agthoven

Voor onze bruiloft zochten we een kindvriendelijk restaurant aan het water, zodat we 's middags ook nog met ons gezelschap konden gaan varen.
    Het Drechthuis voldeed aan al onze wensen.
    In de voorbesprekingen werd er heel actief met ons meegedacht en allerlei opties aangedragen; We konden een champagne toren krijgen, de kinderen konden een eigen speelhoek en/ of tafel krijgen, bij mooi weer kon een en ander ook buiten, we konden een foto mailen voor op de menukaart etc etc.
    De dag zelf was bewolkt maar droog.
    We werden warm onthaalt en van alles voorzien. We konden al onze spullen achter laten en op de boot stappen. Toen we na 2 uur terug kwamen, werd ons gevraagd of we niet eerst lekker bij de haard wilde opwarmen. Dit was vooraf niet besproken, maar wat bleek het een super idee! Wat was dat gezellig!
    Vervolgens het diner; het was heerlijk! Heel veel complimenten ook van de gasten gekregen.
    Kinderen mochten, nadat ze 'goed' gegeten hadden, wat uit de schatkist kiezen en hebben daarna heerlijk met hun gekregen speelgoed gespeeld.
    Het Grand dessert was ook helemaal top!
    De prijs - kwaliteit verhouding is geheel terecht; je krijgt er waar voor je geld!
    Ook kregen we nog prachtige foto's en alle foto's die door Het Drechthuis zijn gemaakt hebben we ook nog op dvd mee gekregen als extra service.
    Juist dat zelf meedenken en net die kleine extra verrassingen, maakte het voor ons een geweldige dag en we waren dan ook meer dan tevreden met onze keuze voor dit super restaurant!!

43. M.E. van Alphen

Vandaag 22 Juli genoten op het terras van het Drechthuis een super lokatie aan het water in Loosdrecht.Er wordt een heerlijke cappucino geschonken door zeer vriendelijk personeel en de salades zijn rijk gevuld.Het valt ons als vaste bezoeker ook op dat je er vaak dezelfde mensen tegen komt hetgeen wij een goed teken vinden.Voor een ieder wat wils op de menukaart en voor een goede prijs hetgeen in deze tijd zeker niet onbelangrijk is.Met de boot aankomen en in het zonnetje genieten wat wil je nog meer?.Met de auto ook goed het uitrijmuntje ligt klaar.Wij hopen nog vaak te vertoeven op deze heerlijke plek.En zeker ook weer straks in de winter bij de gezellige open haard.
    Marian en Loek van Alphen.

44. Wij wilde met de kinderen weer eens lekker uit eten. Enthousiast zeiden de kinderen direct "gaan we dan naar het schatkist restaurant?!".
    Het eten was weer heerlijk en de kinderen hebben zich weer vermaakt. Het eten bij de kids was zo op want ze wilde kijken wat voor leuke dingen er nou weer in de schatkist zaten.

45. Mantz

46. h de ruiter

Heb hier regelmatig gegeten, en zal zeker nog regelmatig blijven komen. Het eten is gewoon heel lekker en grote porties. Het personeel is altijd heel vriendelijk, er valt gewoon niks op aan te merken.
    In 1 woord top.

Tot snel maar weer.

47. Tja, wij zouden bij het bezichtigen van de camping even gaan lunchen bij het restaurant, het was drie uur en de lunch zou tot half vier duren, daarna vanaf vijf uur diner.
    Het was een heerlijke warme dag en met zo'n mooi uitzicht was het terras gezellig vol. Om 15.15 hadden we wel al een drankje besteld en mochten wij onze lunch doorgeven. De kaarten werden toen al ingenomen maar het was oke zei de ober. Goed, de kinderen hadden flinke trek. Om half vier kwam een serveerster ons vertellen dat wij geen lunch geserveerd zouden krijgen, dus wij het verloop uitgelegd en zij ging overleggen. Andere gasten verlieten al zonder lunch het terras. Om kwart voor vier nog geen uitsluitsel dus naar binnen en gevraagd. De "gastvrouw" deelde mijn man mee dat wij geen lunch zouden krijgen en hij gezien zijn buik dat wel zou overleven. Oei, dus heeft mijn man dat op het terras aan de andere gasten meedegedeeld en hen een prettige dag gewenst met de hoop dat zij een betere behandeling zouden krijgen.
    Ik kan dus helaas niets zeggen over de kwaliteit van de lunch, wel over de ervaring met de bediening en het wat ons betreft slechte gastvrouwschap. En de camping laten wij ook helaas maar voor wat het is, ondanks dat de beheerder en de animatie en de camping er heel goed uitkwamen.

48. "Diverse soorten gebakken champignons, paprika, ui, met
    roquefort en gegratineerd met brie, geserveerd met rijst" is voor vegetariers een feestje. Niet die standaard kaassouflé of camembertje met een lik jam uit de vriezer. Daarvoor hoef je niet "uit eten". Vegetariers die van vis houden hebben ook voldoende keus. Van mijn man (vleeseter) hoor ik ook alleen maar enthousiaste opmerkingen. Bediening is correct en vriendelijk, gerechten "toppie" en de prijs redelijk. Even op het belletje bij de slagboom van Rekreatiecentrum Mijnden drukken en op afstand wordt u binnen gelaten. In de winter alleen het weekend geopend.

49. Op 10 februari 2012 hebben wij genoten van een huwelijksdiner met 26 personen bij Het Drechthuis. Als je binnenkomt lijkt het restaurant een grote hal, maar daar merk je niets meer van als je eenmaal gesetteld bent in de hoek rond de openhaard of de tafels nabij de open haard. De service is uitstekend. Er werd goede aandacht gegeven aan alle gasten en ook de kinderen werden er uitstekend bij betrokken. We hadden er geen omkijken naar. Iedereen heeft heerlijk gegeten met een ruime keuze uit zowel vijf voor- als hoofdgerechten. Ook vegetarisch was geen probleem. Vanuit het restaurant kregen we verrassende attenties n.a.v. ons huwelijk. Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad en bedanken Het Drechthuis voor deze bijzonder leuke avond.

50. fam.pauwels

Wij hebben op do. 22 september ons vijftig jarig huwelijksfeest gevierd met onze kinderen, kleinkinderen en vele andere gasten. Wij hadden gekozen voor een uitgebreid lunchbuffet, met als afsluiter een zeer lekker ijsbuffet. Wij zelf en onze gasten waren zeer tevreden over de kwaliteit van al het geserveerde en de vriendelijkheid van de bediening. Dit ziet u ook terug in onze waardering.
    Jeannette en Jan Pauwels
    Tip: Een invalide toilet zou zeker gunstig zijn, zeker met onze leeftijd genoten

51. Zondagavond met 5 personen wezen eten. Zowel de voor- als hoofdgerechten waren heerlijk. Prachtige tafel in de serre met uitzicht over de Drecht. Bij de bestelling van het nagerecht gevraagd om een kwartiertje te wachten zodat het eten kon zakken. Was geen probleem en werd ook keurig nagekomen. Nagerechten waren fantastisch. De smaken ijs kunnen iedere vergelijking met Italiaans ijs aan. Echt geweldig. Een absolute aanrader.
    Voor de sfeer was het jammer dat het niets iets drukker was maar daar kunnen ze bij het Drechthuis niets aan doen. Met 5 personen 3 gangen met koffie toe voor nog geen 200 euro, heerlijk gegeten. Waar vind je dat nog in Nederland.

52. Heidi en Erik Balk

Ronduit geweldig! We waren al een paar keer wezen eten daar en de porties waren meer dan royaal en ook nog eens smakelijk! Hulde voor de koks! Tijdens de eerste keer daar te eten, waren we direct zo enthousiast dat we ook direct ons huwelijk daar hebben besproken. En ook onze huwelijksdag is werkelijk geweldig gegaan! Alles was bespreekbaar, alles tot in de puntjes verzorgt en mooi aangekleed. Toen we bij het Drechthuis aankwamen was direct al mijn stress weg en konden we optimaal genieten. Voor de kinderen is het daar ook geweldig! Een eigen speelhoek en een prima kinderkaart!
    De bediening is geweldig! Je hoeft niet lang te wachten en ze zijn heel vriendelijk!
    Dus voor een bruiloft tot in de puntjes verzorgt...Drechthuis! Lekker avondje uit eten...Drechthuis! Ik hoef echt nergens anders meer heen, ik heb eindelijk iets gevonden waar ik heerlijk kan eten, me heerlijk thuis voel en waar het goed toeven is!

53. Het eten is in 1 woord top! We hebben hier weer super gegeten, gezellige en vriendelijke bediening. Geweldig mooie locatie met een hele mooie tuin. Zelfs een verlichte champagne toren die staat te wachten op a.s. Bruidsparen! En een mooi prieeltje waarin getrouwd kan worden!

Dus wij zijn super tevreden en raden het aan iedereen aan, en ook wij zijn er nog eens te vinden.

54. Werkelijk geweldig mogen eten in dit restaurant met zijn werkelijk prachtige uitzicht.

Eerst geborreld op het terras en daarna een tafel bij de openslaande deuren, werd later kouder dus konden de deuren dicht.

Personeel, muziek en bovenal de kok hebben garant gestaan voor een prachtavond met onze vrienden.( vlees super mals)

Zelfs de kinderen konden zich in een andere ruimte perfect vermaken.

Subtiliteit, smaak en ingrediënten....het klopte allemaal. Hulde en we komen terug, deze zomer nog, maar zeker in de winter als de openhaard echt brandt.

55. Dit heb ik nog nooit meegemaakt personeel die na het bijvullen van de hondenbak de hond een aai geeft en zonder zijn handen te wassen weer gaat opnemen en uit serveren ben gelijk weer opgestapt!

1,6
  56. Gister hier de 75ste verjaardag van onze vader gevierd.

Inderdaad erg vriendelijke bediening, heerlijk gegeten.

Toen ze hoorden dat pa jarig was kwamen ze met het desert ongevraagd (super lief) met zo'n vuurwerkkaarsspuitding aan.

Pa vond het prachtig (kleinzoon ook trouwens).

Dus.. al met al dankzij Drechthuis een superdag geweest.

57. Jeroen Vos

Gezellig, vriendelijke bediening, prima eten en zeer mooie locatie. Een aanrader.

58. Monique

Afgelopen woensdag voor de 4e keer gegeten bij Het Drechthuis. En weer was het eten prima, vriendelijke bediening. Kortom, gewoon goed dus.

59. Het restaurant was heel mooi, de sfeer was goed en het eten was voortreffelijk. Ik heb het erg naar mijn zin gehad.

Groetjes, Alexandra.

60. Over het Drechthuis : Heerlijk eten, Vriendelijke bediening, Mooie omgeving. Ik vind het super!

61. Al diverse malen gegeten en het eten is er prima, een mooie omgeving en een prima prijs/kwaliteit restaurant met vriendelijke bediening.

De gerechten zijn royaal en alles is heerlijk van smaak. Voor ons een adres dat we regelmatig bezoeken.

62. Michiel Vriend

Prima restaurant, goede kwaliteit voor een betaalbare prijs! Geweldige sfeer, mede dankzij de heerlijke open haard die als een soort eiland midden in de zaak zit. Geweldig uitzicht op de Drecht en de bediening was informeel en uitermate vriendelijk!

Ondanks de regen toch ook nog een kijkje buiten op het terras genomen, maakte me zeer nieuwsgierig naar hoe het zou zijn om daar met mooi weer te zitten. Dat gaan we dan ook zeker binnenkort eens uitproberen! Kortom; Aanradertje voor de winter, maar zeker ook voor de zomermaanden!

63. Onlangs hier met onze hele afdeling gegeten op aanrader van m'n schoonzus. Prachtige locatie, we konden kiezen uit een keuzemenu die we zelf konden aanpassen. Bij ons diner zat een gigantisch ijsbuffet die we bij lange na niet opkregen. We hebben afsluitend bij de openhaard nog heerlijk koffie gedronken.

Ik ga zeker terugkomen met mijn kinderen. Ze hebben een hele leuke speelhoek waar ze lekker kunnen spelen.

We hebben het terras gezien en ons zomeruitje hier ook besproken, dan gaan we gezellig bbq-en. We kijken ernaar uit.

64. Wat een leuke ervaring. Via het restaurant een sloep gehuurd.

Na de hele dag op het water doorgebracht te hebben s'avonds heerlijk gegeten in dit restaurant.

Alles was keurig geregeld, we hadden een raamplaats en een schitterend uitzicht op het water.

Het personeel is heel attent.

We hadden als voorgerecht de gamba's in bladerdeeg en als hoofdgerecht spare ribs en stukjes ossenhaas.

De porties waren erg royaal en heerlijk bereid.

Het werd samen met frites, gebakken aardappeltjes en een salade opgediend.

We hadden helaas geen plekje in onze magen meer over voor een toetje (wat we voorbij zagen komen zag er ook zo lekker uit).

Voor ons is dit een nieuw adres waar je tegen een betaalbare prijs heerlijk kunt eten en waar je je als gast welkom voelt. Een aanrader.

65. @ Frans:

Beste Frans,

Wij doen ons uiterste best om iedere gast bij Het Drechthuis tevreden te stellen. Wij vinden het erg jammer te horen dat ons restaurant niet heeft voldaan aan jouw verwachtingen. Het eten dat wij serveren is inderdaad niet zoals één van de vele luxe, chique restaurants hier in de omgeving. Onze filosofie over eten is: "gewoon-goed!". Wij hebben een uitgebreide menukaart, gebruiken verse ingrediënten en onze porties zijn bovengemiddeld. Over ons eten krijgen wij vele enthousiaste complimenten. Wij hopen je dus nog een keer te mogen verwelkomen en je te overtuigen van onze kwaliteit.

Hartelijke groet,

Restaurant Het Drechthuis.

66. Een restaurant met de allure van een kantine. Als je eenmaal plaats neemt is er teveel drukte. De bediening is uiterst vriendelijk en accuraat.

Op de kaart is er voldoende keus maar wat men uiteindelijk serveert valt tegen. De uitstraling is niet sterk. Als voorgerecht een vistrio? Twee reepjes paling, een schepje hollandse garnalen en twee gestapelde lapjes gerookte zalm. De verdere aankleding is ver te zoeken. Zo kan ik het ook!

De hoofdgerechten zijn ook mager aangekleed en de warme gerechten zijn net aan lauw.

Dessert maar niet genomen.

Niet sterk.

4,5
  67. Na op internet gezocht hebben naar leuke eetgelegenheden in Loosdrecht aan het water, kwamen we uit bij het Drechthuis! Op de foto's zag het er erg gezellig uit! Dus wij erheen, maar het viel ons al gelijk 'n beetje tegen toen we binnenkwamen. Het zag er namelijk niet echt gezellig uit...echt een camping eet gelegenheid. Maar goed...toch 'n hapje gegeten daar. Carpaccio was echt veel te zout...grove zeezoutkorrels, dat de smaak erg overheerste... Strokbroodje was lekker...en de champignons als voorgerecht ook prima! Sate was wat aan de droge kant..helaas...

Maar goed voor ons was het gewoon erg jammer dat de sfeer, zoals op foto's zichtbaar was, daar erg ontbrak...

5,9
  68. Eén van de nog betaalbare restaurants in Loosdrecht op een mooie locatie. Het eten is eerlijk, zonder al te veel gedoe en je ziet dat er aandacht aan de gerechten wordt besteed. Wij hebben hier nu al drie keer mogen genieten. Wanneer je binnenkomt voor de eerste keer ben je een beetje gedesoriënteerd, vanwege de grootte, maar er komt direct iemand van de bediening op je aflopen om je te begeleiden naar een tafel. Ook hier voelen we dat er aandacht aan ons wordt besteed. Al met al zeker een aanbeveling waard.

69. Mijn vrouw en ik zijn door vrienden uitgenodigd voor een etentje in restaurant het Drechthuis. Dit restaurant kennen zij van hun zomerse boot tripjes op de Loosdrechtse plassen. Aangezien hun goede ervaringen aldaar probeerden wij nu met zijn vieren het restaurant in de winter. Na een vriendelijk ontvangst werden wij naar onze tafel gebracht aan de prachtige openhaard. Al snel proostten wij met ons aperitief. Er wordt een rijke kaart met vele klassiekers maar ook spannende gerechten gevoerd.
    Spannend als in de salade ossenhaas die ik bestel met vervolgens als hoofdgerecht een hazenruggetje. Alles is wat mij betreft goed op smaak en ook het wild is goed gegaard.
    Mijn tafelgenoten eten o.a. wat visgerechten en zijn hierover ook zeer te spreken. Het dessert ging aan ons allen voorbij, de porties van voor- en hoofdgerechten zijn nl flink. Dit alles voor een zeer schappelijke prijs. Een restaurant waar je tenminste nog waar voor je geld krijgt! Is er dan helemaal geen kritiek? Ok, een klein puntje. De bediening wist bij vertrek niet precies meer welke jassen de onze waren. Voor de rest zeer aangenaam.

70. Pieter korver

Het was de eerste keer dat ik in het restaurant heb gegeten, en wat mij als eerste opviel was de gezellige sfeer en de vriendelijke bediening. Ik heb daar een zalmforel gegeten als hoofdgerecht en als voorgerecht had ik een vistrio genomen en ik heb er erg van genoten. Wat mij opviel was de prijs en de kwaliteitsverhouding die naar mijn idee erg goed is. Ik vind het echt een aanrader voor iedereen die van lekker eten houd, tegen een goede prijs en in een redelijk informele sfeer.

Met vriendelijke groet,

Pieter Korver.

71. Gisteren gegeten in het Drechthuis, naar aanleiding van de recensie in de Gooi en Eemlander.

Ze zijn die waardering 8 meer dan waard. De sfeer was erg gezellig en het eten zeer goed.

We hadden ossehaas met stroganoff en dat was echt super mals.

We gaan hier zeker terug komen.

Renato.

72. Het Drechthuis

73. Enorme tegenvaller.
    Een familielid had dit restaurant met hoge verwachtingen uitgekozen (vanwege de mooie ligging aan 't water) voor een verjaardagsdiner (6p) op een doordeweekse avond.

Wat me ten eerste al opviel bij binnenkomst, waren de gokautomaten waar je vanuit de serre zicht op hebt, en je echt een kantine gevoel geeft.
    De bediening was buitengewoon traag, er werden bestellingen vergeten en we moesten ontzettend lang wachten op drinken en het eten.

We hadden met 2 stellen een mixed grill besteld. Nadat we daar heel lang op hadden gewacht bleek 't vlees koud te zijn...

Voor ons dus echt eens maar nooit weer.

1,4
  74. Mooie ligging. Sfeer familiair en een tikje oubollig. Bediening vriendelijk en behulpzaam. De kaart is fantasieloos en had in de tachtiger en negentiger jaren van de vorige eeuw niet misstaan. De kwaliteit van bijvoorbeeld het vlees van het hoofdgerecht was goed, maar de ossehaasstukjes waren wel geheel gaar.

De witte (huis)wijn was ronduit slecht (Zuid-Africa).

Al met al zeer matig.

5,3
  75. We hebben met het team gegeten in deze prachtige locatie, met zeer vriendelijke bediening. En wat ook genoemd mag worden is het voortreffelijke eten. In een woord een aanrader voor eenieder die nog als koning wil worden behandeld.

Iedereen van deze top zaak, bedankt,

Namens Team Leidingwerken, Waternet Amsterdam.

76. heerlijk eten leuk en gezellig zeer geschikt voor grote partijen en bruiloften

77. brenda harrie louisa

het is heerlijk eten goede bediening topie groetjes vinkenveld8