• Lid sinds 30 december 2010

De Eend

Loosdrecht

Grill & Lounge

Bussum

Liefhebber voor eten heeft nog geen foto toegevoegd

1. Liefhebber voor eten's profielfoto
    Liefhebber voor eten heeft een recensie geschreven voor Candi Borobudur

Hier heb ik mijn eerste rijsttafel ooit gegeten.

Ik heb later ook bij andere restaurants rijsttafels gegeten dus ik heb vergelijkingsmateriaal. Waardoor ik ook kan zeggen dat je hier heerlijk kunt eten.

Een dikke aanrader dus!

2. Liefhebber voor eten's profielfoto
    Liefhebber voor eten heeft een recensie geschreven voor Spandershoeve
    Chinees-Indisch Hilversum

Bij binnenkomst wordt je heel vriendelijk naar je tafel gewezen. Prima service en vriendelijk personeel. Eten is echt heerlijk hier. Ik heb hier mijn buikje helemaal rond gegeten. Qua prijs/ kwaliteit verhouding is het echt top! Een aanrader dus.

3. Liefhebber voor eten's profielfoto
    Liefhebber voor eten heeft een recensie geschreven voor Solo
    Indonesisch Kortenhoef

Heel erg lekker gegeten hier.

Personeel is vriendelijk en het eten is super.

We hadden een rijsttafel en dat is echt heerlijk.

Het is echt aan te raden om hier lekker te eten.

4. Liefhebber voor eten's profielfoto
    Liefhebber voor eten heeft een recensie geschreven voor Grill & Lounge
    Afhaal en bezorg Bussum

We hadden zin in iets Grieks, dus we bestelden hier voor het eerst wat Grieks. Maar dat viel tegen, het vlees was veel te zout. Het was echt niet lekker. We wilden dit zelf afhalen, maar dit duurde ook nog langer dan gepland was. Ze deden er te veel patat bij in vergelijking met het vlees. Maar op dat moment was ik er blij mee, omdat het vlees niet lekker was. Dus ik nam maar patat. Ook moet ik zeggen dat het wel echt een afhaaltentje is. Het is enorm klein hier en ik zou persoonlijk er niet voor kiezen om hier even gezellig/ romantisch te eten. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

5. Liefhebber voor eten's profielfoto
    Liefhebber voor eten heeft een recensie geschreven voor Las Brasas
    Internationaal Bussum

Ik kom hier vaker en nog altijd met plezier.

Vriendelijk personeel en lekker eten.

Het is altijd heel erg druk, maar dat heeft wel weer iets gezelligs. Ik moet zeggen dat ik het gezelliger vind om beneden te zitten dan boven. Maar voor de prijs die je betaalt is Las Brasas het zeker waard om een x te eten.

6. Liefhebber voor eten's profielfoto
    Liefhebber voor eten heeft een recensie geschreven voor Restaurant Noord-Brabant

Hier kun je heerlijke pannenkoeken eten.

Zeker een aanrader! Het ziet er klein en knus uit binnen en het personeel is vriendelijk.

Je kunt hier in de buurt geen betere pannenkoeken krijgen.

7. Liefhebber voor eten's profielfoto
    Liefhebber voor eten heeft een recensie geschreven voor De Eend

Ik kom hier vaker en ik moet zeggen, top restaurant!

Vriendelijk personeel, heerlijk eten, mooie locatie en het heeft een gezellige sfeer binnen. Het eten is hier super!

8. Liefhebber voor eten's profielfoto
    Liefhebber voor eten heeft een recensie geschreven voor 't Bruggetje

Voorheen kwam ik hier heel erg vaak. Was altijd prima te eten en het was niet te duur. Maar na een tijd werden de prijzen daar duurder terwijl de kwaliteit van het eten gewoontjes bleef.

De sfeer is prima, leuk aangekleed en het personeel is altijd erg vriendelijk en beleefd, maar de prijs en de kwaliteit van het eten, kloppen niet.

Ik had een pruttelpotje, was prima te eten. Maar een vriend had een stukje varkenshaas. En dat was het enige wat er op het bord lag. Uiteraard krijg je een beetje friet en sla bij. Maar dit zijn bijgerechten die je ook met anderen moet delen aan de tafel. Dus het zag er een beetje karig uit, een klein beetje saus met een varkenshaasje. En wat je er dan voor betaalt, is dat het niet waard.

6,3
  9. Liefhebber voor eten's profielfoto
    Liefhebber voor eten heeft een recensie geschreven voor Zorba De Griek

Samen met mijn ouders, broer en mijn vriend gegeten.

Heerlijk gegeten. Je hoefde niet lang te wachten, een heerlijk groot bord en een prima service. Vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Het eten was heerlijk. Het is ook totaal niet duur, voor wat je krijgt. Ik ben een grote eter, maar ik knapte bijna uit elkaar.

Top!

10. Liefhebber voor eten's profielfoto
    Liefhebber voor eten heeft een recensie geschreven voor Gooische Wok

Gooische wok, hier gegeten met de Kerst. Er was een eerste zitting en een 2e zitting. Blijkbaar konden ze de drukte niet aan van de 2e zitting, want hier hadden wij gereserveerd.

Een ongeorganiseerd zooitje! Bij binnenkomt wordt je niet ontvangen, uiteindelijk wordt je naar een tafel gestuurd. Hier lagen geen messen, dus hadden we deze van een andere tafel gepakt. Normaal kun je het natuurlijk aan een bediende vragen maar iedereen was te druk met het door elkaar rennen. Mensen wachtten al een kwartier op drinken, wij ook. We hadden uiteindelijk iemand gezocht om een bestelling te plaatsen en na een half uur nog steeds niks. Ik ben maar vast eten wezen halen (proberen). Na een half uur wachten in de rij, was ik het zat. We zijn weggegaan. Heel veel dingen waren niet aangevuld. Alle gasten liepen te mopperen, wat uiteraard heel logisch is. De sfeer was dus volledig vergaan. Wij wilden nog een gezellige avond en zijn dus vertrokken, in de hoop nog ergens te kunnen eten. Het was een gok, maar het was het waard. We konden nog ergens terecht en we zijn blij dat we hier zijn weggegaan.

Waarschijnlijk kun je hier normaal, buiten de feestdagen om, prima eten. De recensies zijn namelijk positief, maar ik raad iedereen af om met de feestdagen hier te eten.