• Lid sinds 15 september 2014

Watertuin

Naaldwijk

Záálig

Schiedam

TC de Boer heeft nog geen foto toegevoegd

1. TC de Boer's profielfoto
    TC de Boer heeft gereageerd op een recensie van Palladion

Eten en drinken een 7 en service een 6.

2. TC de Boer's profielfoto
    TC de Boer heeft een recensie geschreven voor Palladion

Sfeerloos restaurant, aankleding kil. Eten op zich haalt nog wel een voldoende, maar kan beter. Meer kruiden gebruiken? De saladebar is karig, geen fetakaas te vinden, vreemd voor een Grieks restaurant en geen bordjes die klaar staan. Die krijg je met vertraging aan je tafel als de gerechten al uit geserveerd zijn. Lijkt mij dat dit anders moet. En verwarm de borden voor, het eten is snel koud. Bediening kan vlotter, zeker wat het drinken betreft. De gevraagde knoflooksaus hebben we nooit aan tafel gehad. Al met al heel veel voor verbetering vatbaar, wat een verschil met het oude Palladion aan de Wilhelminahaven.

3. TC de Boer's profielfoto
    TC de Boer heeft een recensie geschreven voor Grand Plaza

In november vorig jaar verbouwd Restaurant. Zeer sfeervol. Op 4 en 6 september 2017 hier gegeten. Een prima buffet restaurant met wereld keuken. Inmiddels komen wij hier al meer dan 12 jaar in de vakanties. Eigenaar is zeer vriendelijk en service gericht. En herkende ons wederom ook al komen wij hier maar een keer of 3 per jaar. Diverse Oriëntaalse kant en klaar gerechten en de Hollandse friet met toebehoren mogen natuurlijk niet ontbreken. Ook een saladebuffet en sushi staan voor je klaar. Wok, bakplaat en grillplaat met diverse vlees en vissoorten. En belangrijk vlotte bediening ook bij grote drukte. Voor de kinderen is er een mini klimparadijs en een bioscoop. Zo kan je lekker rustig eten. Grand Plaza een absolute aanrader als je in de buurt bent. In de regio vind je geen betere.

4. TC de Boer's profielfoto
    TC de Boer heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

Op 5 september te gast geweest. Enige Griek in de hele omgeving, dus maar even geprobeerd. Vriendelijke ontvangst door personeel.
    Traditioneel ingericht Grieks Restaurant met standaard inrichting. Bij ons bezoek was het vrij rustig. Gekozen voor de MIX KOS – 1 Bifteki, 1 schnitzel, 1 souvlaki, gyros en tzatziki € 18,50,- Redelijk van smaak, kan iets gevarieerder gekruid. De hoeveelheid kon ermee door. Al met al niet slecht, maar heb bij betere Griekse Restaurants gegeten.

6,5
  5. TC de Boer's profielfoto
    TC de Boer heeft een recensie geschreven voor Dynasty
    Chinees-Indisch Nijverdal

Vanwege de goede ervaring een aantal jaren geleden op vakantie, wederom gekozen voor Dynasty. Keurig restaurant met de bekende typische Chinese inrichting, maar dan net iets netter. Goede ontvangst, die ons de keuze gaf van een aantal tafels.

Als voorgerecht gebakken ravioli met groente genomen, lekker maar net iets te hard gebakken. Hoofdgerecht Teppan varkensvlees, kippenvlees en ossenhaas in pikante saus met verse groente. Lekker maar jammer de smaak van bleekselderij overheerste in het gerecht, we hebben dit ook aan de bediening gemeld. Antwoord, dat hadden we kunnen aangeven?? Alsof wij weten wat de kok voor ingrediënten gebruikt. In een dergelijk gerecht past geen bleekselderij vind ik, vanwege de overheersende smaak.

Toch de moeite waard, maar wel minder geworden dan een aantal jaren geleden.

6. TC de Boer's profielfoto
    TC de Boer heeft een recensie geschreven voor Sirtaki

Op vakantie en een aantal jaren geleden ook al eens hier gegeten. Nu maar weer de keus gemaakt en wederom uitstekend gegeten. Gastvrije ontvangst in een sfeervol typisch Grieks restaurant met authentieke inrichting.

Heb de mixed Grill Kos genomen met 4 soorten vlees. Smaakvol en mals, ieder stukje vlees had een andere smaak. Prima, zo hoort het. Lekkere knapperige friet erbij en salade. Ook nog een half litertje uitstekende droge witte wijn besteld. Twee dagen later nog een keer op herhaling geweest en toen de DIOGENESSCHOTEL – Ossenhaas van de grill met gyros en groenten mix à la Grecque genomen. Hier wordt je ook vrolijk van. Uitstekend gegrild en mals de ossenhaas en wederom friet en salade, ditmaal met olijven. Deze keer wel een nagerecht genomen, Jiaourti Stanis-yoghurt met walnoten en honing, heerlijk hoewel iets meer honing het net iets beter zou maken. Tot besluit nog een kopje koffie besteld en tot mijn verassing kwam de eigenaar er gezellig bij zitten en bood mij een mandarijnen likeurtje aan van de zaak.

Hier begrijpen ze goed gastheerschap. De absolute topper onder de Griekse restaurants in Nederland tot nu toe.

7. TC de Boer's profielfoto
    TC de Boer heeft een recensie geschreven voor Rose Garden
    Chinees-Indisch Schiedam

Goede kwaliteit Chinees restaurant. Hoewel we hier af en toe ook aanschuiven als gast, wordt het vaak afhalen. Zeker de beste van Schiedam. Wij nemen vaak het maandmenu, voor 20 euro krijg je behoorlijke porties bestaande uit 1 bak kipgerecht / 1 bak Babi Pangang / 1 bak Foe Young Hai / 1 bak nasi, bami of rijst naar keuze , een portie saté, 1 zak kroepoek en mini loempia's. Hier kan je met 2 personen 2 dagen van eten. Alles lekker op smaak en niet overheersend qua kruiden. Wat ik ook kan aanbevelen is; Koen Po Kai, kipfilet met Szechuan hete saus. Lekker pittig, maar niet te en gevuld met cashewnoten.

Een echte aanrader dus en snelle bediening. Tip in het weekend even telefonisch bestellen, werkt prima als u snel wilt eten..

8. TC de Boer's profielfoto
    TC de Boer heeft een recensie geschreven voor Záálig
    Internationaal Schiedam

Al heel vaak prima geluncht in dit restaurant en recentelijk ook gedineerd. Omdat ik wat gehaast was, heb ik me alleen beperkt tot het hoofdgerecht. Twee slibtongen, lekker gekruid met remouladesaus, verse friet en een heerlijke frisse salade. Het restaurant zat vol maar ondanks de drukte vriendelijke en snelle bediening en goede koks. Zalig een echte aanrader voor lunch of diner. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

9. TC de Boer's profielfoto
    TC de Boer schreef:

Al heel vaak prima geluncht in dit restaurant en recentelijk ook gedineerd. Omdat ik wat gehaast was, heb ik me alleen beperkt tot het hoofdgerecht. Twee slibtongen, lekker gekruid met remouladesaus, verse friet en een heerlijke frisse salade. Het restaurant zat vol maar ondanks de drukte vriendelijke en snelle bediening en goede koks. Zaalig een echte aanrader voor lunch of diner. En prima prijs/kwaliteit verhouding.

10. TC de Boer's profielfoto

11. TC de Boer's profielfoto
    TC de Boer heeft een recensie geschreven voor Watertuin
    West-Europees Naaldwijk

All inclusive restaurant met Aziatische, Franse en Mediterrane keuken. Voor elk wat wils dus.

Het eten is van redelijke kwaliteit, niet meer en niet minder. Sfeervolle inrichting in Japanse stijl, je zit werkelijk midden in de tuinen.

12. TC de Boer's profielfoto
    TC de Boer schreef:

All inclusive restaurant met Aziatisch, Franse en Mediteranne keuken. Voor elk wat wils dus. Het eten is van redelijke kwaliteit, niets meer en niets minder. Sfeervolle inrichting in Japanse stijl, je zit werkelijk midden in de tuinen. Prijs kwaliteit verhouding aan de dure kant, € 32,95 voor 2 uur. Voor € 10,- minder zijn er veel goede alternatieven in de regio.

13. TC de Boer's profielfoto
    TC de Boer heeft een recensie geschreven voor Dionysos

Uiterst vriendelijk ontvangen, we hebben hier voor het eerst hier gegeten en zijn aangenaam verrast. Een van de betere Griekse restaurants van Nederland vind ik. Mixed Grill Lindos en CHORIATIKI salade besteld. De mixed Grill was lekker van smaak en divers, niet zoals je vaak mee maakt dat alles hetzelfde smaakt. De salade kan iets beter. Bij het eten een karafje voortreffelijk droge witte wijn besteld. Al met al een prima ervaring en we gaan hier zeker vaker eten.

14. TC de Boer's profielfoto
    TC de Boer heeft een recensie geschreven voor BBQ ZieZo

ZieZo is inmiddels ons stamrestaurant geworden. Hier ben je niet alleen uit eten, maar ook bijna familie. Zeer prettige sfeer en leuk personeel. De uitbaters snappen als een van de weinige in Nederland hoe je aan klantenbinding doet, toppertjes. Zeer gevarieerd buffet en alles kraakvers. Eens in de zoveel tijd worden er nieuwe gerechten bijgeplaatst. Dit alles in samenspraak met de klanten. Groot voordeel, je wordt niet de zaak uitgekeken jouw tafel is voor de hele avond jouw tafel. Ik zeg gewoon doen. Grote kans, eenmaal klant altijd klant.

15. TC de Boer's profielfoto
    TC de Boer heeft een recensie geschreven voor Plaza Westerbork

Gezellige cafetaria/eetcafé met groot terras. Bijzonder verrast door het behoorlijke assortiment en de vriendelijke prijzen. Uitgebreide kaart met plateservice en behoorlijk goede maaltijden voor een kleine prijs, ongeveer om en nabij de € 10,- a € 12,-. Snelle en correcte bediening.

16. TC de Boer's profielfoto
    TC de Boer heeft een recensie geschreven voor Flamingo's Plaza

14-09-2014. Vakantie eerste week van september. Hadden hier vaker gegeten en verwachtingsvol weer terug gekomen. Bij aankomst door een norse Nederlandse gastheer aangesproken. We mochten i.v.m. de drukte maar 1 uur en 50 minuten wokken i.p.v. 3 uur, vanwege reserveringen. Omdat we voor de kwaliteit gingen, schoorvoetend mee ingestemd. Door een uiterst vriendelijke serveerster bediend, die zich ook schaamde voor haar collega. Voor deze dame een 10. Kwaliteit van het eten te koud en te warm in het buffet. Teppanyaki kok moet maar een cursus koken/bakken doen. Vis leek wel een spons met vet. Deze man is werkelijk onbekwaam. Na 1 uur en 50 minuten vertrokken omdat er reserveringen zouden zijn, echter de tafels bleven leeg?? Absoluut geen aanrader dus.

17. TC de Boer's profielfoto

Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  18. TC de Boer's profielfoto
    TC de Boer schreef:

ZieZo is inmiddels ons stamrestaurant geworden. Hier ben je niet alleen uit eten, maar ook bijna familie. Zeer prettige sfeer en leuk personeel. De uitbaters snappen als een van de weinige in Nederland hoe je aan klantenbinding doet. Zeer gevarieerd buffet en alles kraakvers. Eens in de zoveel tijd worden er nieuwe gerechten bijgeplaatst. Dit alles in samenspraak met de klanten. Groot voordeel, je wordt niet de zaak uitgekeken jouw tafel is voor de hele avond jouw tafel. Ik zeg gewoon doen. Grote kans, eenmaal klant altijd klant.