Grand Plaza in Eibergen

Bushalte op loopafstand van 300 meter.

ma 17:00 - 22:00
di Gesloten

Omschrijving

Ons All Inclusive Restaurant bevindt zich in Eibergen en bestaat sinds 2007. Al geruime tijd zorgt Grand Plaza voor de heerlijkste Aziatische en Nederlandse gerechten. All Inclusive restaurant Grand Plaza is anders dan andere restaurants. U betaalt bij Grand Plaza niet voor hetgeen u eet, maar een vaste prijs voor 2 uur onbeperkt genieten van de heerlijkste gerechten en drankjes. U heeft de enorme keuze uit koude en warme voorgerechten, vlees- en visgerechten en aan desserts. De meeste gerechten worden voor uw ogen naar uw smaak bereid met dagverse ingrediënten.

Prijzen

• Landelijk
  7. Betalen Master Card Visa pin

ma 17:00 - 22:00
di Gesloten

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1278332046 96
1351939193 85
1581961525 92

1. Zeer goed.
    Veel keuze en lekker vers.
    Personeel heel vriendelijk en gastvrij.

2. Bianca van Avesaat

Heel erg gastvrij en geweldige service. Eten erg goed, ruime keuze en wordt constant bijgevuld ook al ben je later op de avond. Fijne zitjes waardoor je toch wat privacy ervaart. Personeel stuk voor stuk vriendelijk. Alles is netjes en schoon. Dat ervaar je wel eens anders in een soortgelijk restaurant Meer dan tevreden. Wij komen er graag.

3. Jan Koeslag

Zoals altijd een perfecte eetgelegenheid met ontzettend vriendelijke bediening en heerlijke kwalitatieve hoogwaardige gerechten.

4. fam Dinkelman

Het was geweldig, de enthourage, het eten en bediening waren allemaal prima.
    We waren met het hele gezin, en hebben genoten!!!

5. Duringhof

Wil toch graag laten weten dat wij ontzettend genoten hebben van het eten bij jullie.
    Dit was dacht ik de derde keer maar het was werkelijk fantasties.

Heb zelden zo,n schoon restaurant gezien waar men een enorme keuze heeft uit echte!! Verse produkten.
    Het maakt niet uit wat je kiest HET IS VERS !!!
    Alles word ook wederom gelijk aangevuld.

Kortom.wil je echt lekker Aziatisch uit eten met eerlijke verse produkten?? Ga dan naar ,,Grant Plaza” te Eibergen.

6. Het eten was niet lekker. Nergens zat smaak aan. Koude voorgerechten waren te koud of er zat een rare smaak aan of de smaak was weg. Meerdere dingen laten staan. Ook het wokgedeelte zat aan de saus die in het wokken gebruikt wordt geen smaak. Tevens de grill. Alleen maar het vlees een beetje gekruid maar geen lekker sausje waardoor je smaak krijgt.
    Service etc is prima en leuke tafels, goede sfeer maar ja… je komt toch voor het eten. Dus beetje jammer. Kom hier nooit weer.

3,9
  7. Ondanks de coronavorm, bediening aan tafel ipv. Buffet een zeer goede ervaring.
    Uitstekend eten, geweldige service leuke sfeer, gezellig personeel.
    Komen hier al jaren vanuit Amsterdam en zullen zolang wij dit kunnen blijven doen.
    Een fijn restaurant om te gaan eten.

Martin.

8. Ze geven je altijd t gevoel dat ze blij zijn je weer te zien. Warm! Eten altijd prima, ruime keus, prachtig restaurant, erg schoon, gemoedelijke en relaxte sfeer. Wij voelen ons er erg thuis en komen er gemiddeld één keer of 4 per jaar en daarnaast nog een keer of 2 met onze bands.
    Tot snel! Roland en Marion

9. Heerlijk gegeten ondanks de corona maatregelen alles top geregeld.

10. Goede middag een beetje late reactie Maandag 30 Augustus lekker met zijn 2gegeten maar wat mij Dwars zat dat wij alles opruimde en bij 2 andere alles opgeruimd werd en zelfs eten gehaald Gr Ton en Joke Lam Amersfoort

11. Zoals altijd super top, alles eten, personeel, sfeer. Gewoon fantastisch.

12. Fam van Aken

Net en sfeervol restaurant. Niet te groot, waardoor het niet dat massale gevoel geeft. Zeer uitgebreide keuze aan eten en vriendelijk, behulpzaam personeel. Leuke gevarieerde speelkamer voor de kinderen.
    Ruime parkeerplaats. Ik kan geen minpunt bedenken. Wij komen zeker terug.

13. Met de feestdagen bij Grand Plaza gegeten. Het eten was goed en het personeel vriendelijk. Ondanks dat het helemaal vol geboekt was, was het er niet luidruchtig en waren de wachttijden beperkt. De prijs met kerst was aan de hoge kant. Het was de 2e keer dat we er waren, we komen zeker een keer terug.

14. Geweldige, vriendelijke ontvangst. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Kindervriendelijk. Voor een vegetariër ruime keus. Zeer smaakvol eten zaak en toiletten super. Zijn er 2 x geweest tijdens ons verblijf in marveld 3 volw 3 kind. Wij gaan zeker weer volgend jaar langs.

15. S. F. Sijrsma

Al jaren een uitstekend restaurant.
    Gisteren, 31/8 vrij laat (19.30 Uur) wezen eten.
    Kwaliteit, sfeer en personeel als altijd goed en prettig. Echter de keuze werd minder naar dat de tijd vorderde, want niet alle gerechten werden (begrijpelijk) niet meer bijgevuld.

16. G E Abbink

WHAT A NICE PLACE TO BE. We komen regelmatig terug en voelen ons thuis in deze geweldige ambiance! Online reserveren verloopt vlekkeloos. Het eten is elke keer weer voortreffelijk en de bediening verdient een dikke pluim. Het is heerlijk om je op deze manier te laten verwennen.Een stevige aanrader!

17. Lekker gegeten wat wij erg leuk vonden is dat er voor de kinderen veel te doen was en de bediening en de koks erg aardig en geintjes maakten het eten was veel keus in nogmaals dank wij hebben weer genoten.

18. Erik wissink

Gezelligheid start bij Binnenkomst al. Gastvrij, Behulpzaam naar gewenste plaats, Ruime plaatsen richting privacy. Duidelijke uitleg over het concept.
    Vele soorte frisdrank en Alcoholvrij en Alcoholische drankjes. Ruim assortiment Voorgerechten Hoofdgerechten (Gril tipayaki wok pizza) veel soorten Vlees en Vis. Nederlandse eten voor de kleintjes. Heel veel soorten chinees eten. Toetjes Chocolade buffet ijs.
    Nette schone toiletten.. en een echt Kinderparadijs.
    Welgezegd voor jong en oud een avond om niet snel te vergeten.

Jenny Rens en Ouders en Crew complimenten...

19. Een recensie in het Achterhoeks "Geneugelijk, gemeudelijk, heel aardige ontzettend gastvrie-e familie, ie veult oe meteen thuus, overheerlijke gerechten, heerlijke wok met doarbie super aardige koks… iedere keer een feestje om noar jullie toe te goan…
    Vertaling doen we als we gauw weer bij jullie komen eten…
    Henny en Johnny.

20. Charlotte Voordouw

We komen met enige regelmaat hier eten. Onze tieners vinden het prettig om veel keus te hebben en om kunnen proeven. Het eten is ook steeds van dezelfde goede kwaliteit en het personeel is erg vriendelijk. Je hebt nergens het gevoel dat het een groot restaurant is door de goede en gezellige indeling. Het enige nadeel is dat je toch steeds weer net teveel eet omdat het zo lekker is!

21. Tanja Schaap

22. Heerlijk gegeten in een fijn gezellig restaurant! Je hebt hier niet het gevoel dat je in een vreetschuur bent beland! Gemoedelijk en sfeervol! Alles is superschoon en klantvriendelijke medewerkers! We komen zeer zeker nog weer een keer terug!

23. Restaurant is mooi en super gezellig ingericht. Het buffet is fantastisch. Het personeel en de eigenaar zijn super vriendelijk. We komen hier regelmatig en dat blijven we ook doen.

24. Lily böcker

Super lekker eten en zo vriendelijk

25. In november vorig jaar verbouwd Restaurant. Zeer sfeervol. Op 4 en 6 september 2017 hier gegeten. Een prima buffet restaurant met wereld keuken. Inmiddels komen wij hier al meer dan 12 jaar in de vakanties. Eigenaar is zeer vriendelijk en service gericht. En herkende ons wederom ook al komen wij hier maar een keer of 3 per jaar. Diverse Oriëntaalse kant en klaar gerechten en de Hollandse friet met toebehoren mogen natuurlijk niet ontbreken. Ook een saladebuffet en sushi staan voor je klaar. Wok, bakplaat en grillplaat met diverse vlees en vissoorten. En belangrijk vlotte bediening ook bij grote drukte. Voor de kinderen is er een mini klimparadijs en een bioscoop. Zo kan je lekker rustig eten. Grand Plaza een absolute aanrader als je in de buurt bent. In de regio vind je geen betere.

26. Antoon Nijenhuis

Zowel eten als bediening waren uitstekend, wij hebben echt genoten! Prachtige eetruimte.

27. Leuke sfeer, goed eten en dat voor een goede prijs! Helemaal geslaagd.

28. 2uur eten lijkt lang maar als je een kwartier bij de grill moet wachten gaat de tijd erg snel om.

29. Prima voor vleeseters, voor vegetariërs iets minder. Alle niet-vlees spullen (die er wel genoeg zijn, behalve bij het Chinees eten) staan tussen het vlees. Jus drupt op de aardappels, vis tussen de salades... Jammer.
    De zeer vriendelijke eigenaar biedt aan om iets vegetarisch speciaal voor je te maken, maar het is jammer dat je dan niet gewoon kunt opscheppen, net zoals de vleeseters. Met een beetje aanpassing zou dit restaurant ook voor vegetariërs perfect zijn: bordjes bij die dingen zonder vlees of vis; in de Chinese hoek vega-bami en een ei-gerecht; sommige gerechten apart zetten. Verder heel gezellig om met de hele familie te eten.

30. Erg gezellig en leuk voor kinderen. En lekker eten tegen een betaalbare prijs

31. J. Zweedijk

We hebben hier tijdens onze vakantie gegeten. Het is een gezellig restaurant met vriendelijk personeel, je voelt je er gelijk op je gemak.

32. Igor Homma

Heerlijk eten. Alles wordt altijd ruimschoots aangevuld. Restaurant doet niet massaal aan en heeft eerder een knusse uitstraling. Vooral het personeel verdient een pluim voor hun service en vriendelijkheid. Je voelt je er altijd welkom en op je gemak. Favoriete (all-inclusive) restaurant in de omgeving. Echt een aanrader.

33. Vincent Gerritzen

In de vakantie wezen eten. Echt een aanrader. Je wordt daar echt als klant onthaalt en naar een tafel begeleid. Ik voelde me bijna opgelaten dat we daar in ons zomerse kloffie binnen kwamen lopen.

Al het eten is uitmuntend van kwaliteit en wordt ruim op tijd aangevuld. De wachttijden bij de grill en wok zijn zeer goed. De kids hebben zich ook op en top vermaakt in de aparte kinderruimte met speeltoestel, minibioscoop en Playstation. Als ouder kan je alles in de gaten houden door de camera die er hangt. Zo heb je zelf ook de rust om lekker te kunnen eten.

Jammer dat we alleen in de vakantie kunnen komen omdat we aan de andere kant van het land wonen, anders kwamen we zeker vaker. Hier voel je je nog echt gast en zo word je ook behandeld.

34. peter vd pol

Zeer goede ervaring. Lekker gegeten en een goede service.
    Jammer dat we er alleen in de vakantie komen.

35. Fam. Arfman

Komen geregeld hier eten. Altijd goed bevallen, je voelt je hier welkom. Gigantisch veel keuze, ieder kan zijn/haar hart ophalen. Personeel is zeer vriendelijk.
    Gerrit en Christine Arfman.

36. A.G.J. Esman

Een smaakvol ingericht restaurant met zeer vriendelijke bediening, ook al gaat het hier dan om een buffetrestaurant. Het aanbod is breed en goed verzorgd. We maken met enige regelmaat gebruik van dit restaurant en zowel wij als ook de mensen waarmee wij het restaurant bezoeken zijn er heel tevreden over. Zeker als je kijkt naar de prijs-kwaliteit-verhouding. Fijn ook dat er voor onze (klein-)kinderen aardige voorzieningen zijn om voor en na het eten even lekker binnenshuis te spelen.

37. j. papenborg (tafel 3)

We hebben heerlijk gegeten. Er was niets op aan te merken. Alles was vers en heel erg lekker. Hebben er echt van genoten. Komen ook zeker weer terug. Komen er wel vaker, maar heb nog nooit een recensie op Eet.nu achtergelaten, maar vandaag wel. Zeer vriendelijk personeel en alles was netjes en schoon en zag er verzorgd uit. Weet geen minpunten of iets om aan te merken. Het is gewoon een uitstekend restaurant. Alles is er echt heel goed. Van begin tot eind echt genieten. Je kunt er dan ook van alles eten. Ze zijn van vele markten thuis en er is van alles genoeg te krijgen. Ook de medewerkers zijn allemaal even vriendelijk.

38. Lieuwes

We werden vriendelijk ontvangen. Aan onze tafel werd netjes uitgelegd waar je alles kon vinden en hoe het werkt. Er was van alles verkrijgbaar en alles was dan ook verrukkelijk. Voor de kinderen is er van alles te doen.

Zeker een aanrader als je in de buurt bent.

39. Eten en drinken: grandioos goed verzorgd, lekker vers; een 10, wat moet je nog meer zeggen.
    Sfeer: vriendelijke mensen (eigenaar en personeel), behulpzaam, vuile borden worden zeer snel weggehaald, de zaak ziet en is zeer sfeervol.
    Service: alles wordt goed uitgelegd, vraag maar wat ze nemen de tijd voor je.
    Prijs kwaliteit: je kan lekker smullen voor je centen (dat kan je niet in elk restaurant zeggen).
    Wij kwamen speciaal uit Terborg naar Eibergen (hadden dit in Maassluis waar we wonen) op het internet gelezen. Nouja, we zijn niet voor niets geweest. Dit is Klasse, tot ziens.

40. Lekker gegeten, veel keuze, heel klantvriendelijk en het zag er netjes uit! Kortom een aanrader.

41. maurits dijkhuis

Meerdere keren gegeten... elke keer weer prima! Koks die alles onder controle hebben en de eigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam.

43. Afgelopen week bij grand plaza wezen eten. Super leuk concept. Alles netjes, vriendelijk personeel en over veel keuze. Zeker de moeite waard om nog een keer te bezoeken.

44. bh te lintelo

Wij hebben op 8 januari 2015 ons 40 jarig huwelijks feestje gehouden bij Grand Plaza in Eibergen. Het is een aanrader, bediening zeer gastvriendelijk en het eten was perfect. Dus een al lof.

Rens en overige personeel heel erg bedankt voor de mooie en goed verzorgde avond.

Jose en Bennie te Lintelo
    Haaksbergen

45. marquenie

Vanavond heerlijk gegeten in een voortreffelijk restaurant! Restaurant heeft zowel van buiten als van binnen een goede en mooie uitstraling. Tafels en stoelen zijn modern en ruim opgezet. Alles oogt nieuw, schoon en modern. Eten en drinken in overvloed aanwezig. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Bediening uiterst vriendelijk.

46. Sindy Wolterink / Kaptein

Super goed ! Geen enkel min puntje ! Wij vieren, als we wat te vieren hebben... het bij Grand Plazza. De naam past bij het restaurant. Grand, goed, lekker, veel keuze. Zelfs de kleinkinderen vinden het geweldig ! Zaterdag 6 sept 2014 zijn we er weer geweest om een verjaardag te vieren... echt top!

47. Echte aanrader!! Zeer genoten hier van alle lekkernijen. Klantvriendelijk, schoon, behulpzaam. Gewoon alles onder 1 dak te vinden.

48. Te goede airco. Werd gelijk wat aan gedaan toen we er naar vroegen of deze uit kon of minder hard. Terriaki en grill zijn echt top !!

49. Vlees en garnalen en vis van de plaat erg goed. Bier van de tap en de wijn lekker koud. Van de rest niet veel geproefd. lekkere wijn. Alleen jammer dat de verbouwing nog steeds niet is voltooid!

50. Woensdagavond 5 maart rond half 6 met twee personen bij Grand Plaza gearriveerd. Stond al iemand op ons te wachtten en we werden naar ons tafeltje met fijne stoelen begeleid. Eerste glas werd ingeschonken en geserveerd. Duidelijke uitleg en het buffet was heel compleet tot pizza aan toe. Ik ben wel een sik met bepaalde dingen dus vond het jammer dat ze Pepsi hadden ipv Coca Cola. Slagroom had ook niet de specifieke smaak die ik gewend ben. Voor de rest was het lekker, zelfs satésaus. De eigenaar is zeer klantvriendelijk en het personeel ook. Er is zelfs geen vuilnisemmertje te vinden, ze ruimen alles meteen op, we moesten er wel aan wennen. Heel prettig. We komen zeker terug.

51. TC de Boer

Afgelopen september 3x uit eten geweest bij Grand Plaza tijdens onze vakantie. Super vriendelijke ontvangst, zeer beleefd personeel. De eigenaar heeft oog voor detail, bij het 2e bezoek kwam hij persoonlijk een praatje maken en gaf ons ook nog een heerlijke fles wijn mee Heerlijk gegeten, ruime keus in assortiment. Ook voor mijn kleinkinderen was het hier feest, met een aparte speelruimte en een heuse minibioscoop. Wij kunnen bijna niet wachten om tijdens ons volgende verblijf in 2014 bij het totaal nieuwe verbouwde buffet weer aan te schuiven. Het leukste restaurant voor het hele gezin.

52. Heel leuk! Alles was goed uitgelegd over het concept, eten was lekker met veel keuz in het assortiment. Service was goed.

53. Bij Grand Plaza vond ik het eten niet erg lekker. Ik kan me voorstellen dat het voor gezinnen of groepen mensen erg makkelijk is, omdat het all inclusive is, maar het was niet mijn ding. Ik vond de keuze niet ruim en wat ik gegeten had vond ik niet heel lekker

5,7
  54. Prima eten en drinken, alles volgens het all inclusive concept, onbeperkt eten en drinken (wat je overigens zelf mag pakken/tappen). Ook veel Nederlands personeel, erg netjes.

55. Gisteren om half 2 gebeld, 's avonds om 18 uur konden we aanschuiven! Goede service, vriendelijk personeel. Eten ook genoeg keuze. 52 euro voor 2 personen. Ik kom hier zeker nog x terug!

56. Beste buffet restaurant waar wij ooit geweest zijn!
    Erg gezellig ingericht, geen grote kale zaal.
    Het was erg druk toen wij er waren op zondag, maar daar merkten wij weinig van door de inrichting.
    Je zit ruim en de zaal is verdeeld in verschillende zitgedeeltes, door middel van muurtjes en verhogingen.
    Voor de kinderen ook zeer geschikt, veel keuze in eten en ze kunnen ook lekker spelen.
    Het eten was heerlijk en veel keuze.

57. Wij hebben hier zeer goed gegeten, 2 uur onbeperkt eten en drinken voor 23eu pp dat was echt geen geld. Ook erg fijn dat het restaurant op maandag los is. Heerlijk lopend buffet met allemaal lekkers en een zeer vriendelijke kok die waar je bij staat een heerlijk stukje vlees of vis bereid. En een geweldige kinderhoek met minibioscoop voor de kinderen.

58. Thijs Oonk

Goed eten, soms een beetje ongaar. Voor de rest prima.

59. Marco 18 punten

Wij bezoeken dit restaurant regelmatig in het weekend en het blijft keer op keer onze favoriet. De uitstraling is erg mooi en het eten lekker. Waar het restaurant zich echt in onderscheid is de service en gastvrijheid, zowel de eigenaren als het personeel zijn zeer vriendelijk. Alle wensen worden gehoord en vervult. Je kan zien dat iedereen plezier in zijn werk heeft en dit stralen ze uit naar de gasten, grote complimenten.
    Een absolute aanrader!

60. Hier al meerdere malen gegeten. En dan lekker en met plezier. Nu het restaurant in groter gezelschap bezocht tijdens een topdrukke zaterdagavond. Het welkom met uitleg aan tafel wordt afgeraffeld. Een overijverige chef haalt bij het biertappen ongevraagd het glas uit je handen, terwijl je het systeem al vaak gebruikt hebt en weet hoe het werkt.
    De koks trekken de biefstuk met plaatmessen open om het braadproces te contoleren. De koks gedragen zich als schreeuwende marktlieden. Bij het afrekenen vraagt de eerdergenoemde chef wel naar de in het gezelschap aanwezige kinderen, maar niet naar (het ruime) aantal 65-plussers.
    Een restaurant met potentie. Met kwalitatief goede producten en ruime variatie daarin. Maar bij topdrukte laat het met name bij de serviceverlening nogal wat steken vallen. Jammer!

61. harry en annelies

Ben van de week wezen eten bij Grand-Plaza.
    Daar kun je echt super lekker eten en natuurlijk je eigen biertje tappen.
    Wij hebben echt genoten en vinden het ook super dat er aandacht wordt besteed aan de kinderen want ze hebben een mooie kinderhoek met bioscoop en spelcomuters en een heel klimtoestel, echt super leuk. Het personeel is echt super vriendelijk en we zijn nog wezen bakken bij de bakplaat, die koks doen het ook echt super leuk. Helpen iedereen tegelijk en maar bakken, echt een aanrader. Respect boven die warme bakplaat, wij komen zeker vaker eten.

Groeten Harry en Annelies

62. Afgelopen weekend bij grand plaza wezen eten. Veel goede dingen over het restaurant gehoord dus toch maar eens probeer. Super goed bevallen.
    Bij binnenkomst zat er ruim 200 man aan tafel, toch was er van de drukte niets te merken. Producten waren vers, buffetten goed gevuld, erg gezellige sfeer. Medewerkers zijn vriendelijke, goed te zien dat ze de drukte gewend zijn.

Voor de kinderen een super binnen speelplaats met bioscoop, spelcomputers en klauter toestellen. Wij als ouders hebben lekker rustig kunnen zitten.

Geen restaurant hier in de buurt met zoveel verschillende kwaliteiten.

Gereed van der Waal

63. claudia huinink

Wij zijn al een aantal keren wezen eten, waaronder ook op 2e kerstdag.
    Wij zijn heel erg tevreden over het eten, drinken en de mensen die daar werken. Het eten vinden wij heel goed. Het feit dat het een buffetrestaurant is vinden wij helemaal goed, dan kun je ook eens iets proeven wat je misschien anders niet zo snel zou bestellen. Tevens hebben zowel mijn man als onze dochter coeliakie ( glutenallergie) en waar ze bij andere restaurants nog al eens klachten kregen, is dat hier nog nooit het geval geweest. Ze leggen ook heel goed uit wat ze wel en niet kunnen eten. Enig puntje misschien, met kerst werken ze met 3 blokken van 2 uur waardoor je wel allemaal tegelijk binnen komt en zo dan ook tegelijk allemaal in de rij staat om het eten te halen, maar we hebben genoeg gegeten en alles werd ook goed aangevuld.
    Ook hebben de kinderen zich goed vermaakt in het kinderspeelhoekje.

64. Martin

65. Het was wel gezellig, maar het eten was wat aan de koude kant. Het vlees en de vis kwamen half gaar van de grill.
    Veel mensen klagen daar over. Ik moet zeggen dat het me tegenviel.

3,1
  66. Heel schoon allemaal.

Heerlijk eten, wordt allemaal goed bij gevuld.

Zeer vriendelijke bediening.

67. Alie Grooten

Wij zijn al een paar keer wezen eten en gaan binnenkort wéér, want het is fantastisch. Het eten is perfect en het personeel is uitermate vriendelijk. SUPER!

1 minpuntje hebben we. De kok schreeuwt nogal naar de klanten en is nogal ongeduldig, dat is jammer, want verder is alles perfect.

68. Super lekker!

69. Anoeska en Jurgen

Zeer goed! Hartelijke ontvangst met belangstelling voor de klant, maar net niet teveel. Lekker eten, gevarieerd. Fijne ambiance om te eten met heerlijke stoelen. Bijzonder fijne prijs!

70. Martijn

De sfeer is er top en het personeel is zeer vriendelijk.

Het eten is er top en veel keuze.

Als je lekker eten wilt tegen een goede prijs zou ik er heen gaan.

Ik ga vaker.

71. Uitstekend!

Heerlijk eten tegenover een goede prijs.

Genoeg keuzemogelijkheden.

Het personeel is uiterst vriendelijk, als je binnenkomt word je gelijk opgevangen en naar je tafel toegebracht.

Een tip: Als je met een groep bent heb je aan 2 uur niet genoeg.

72. Prachtig restaurant. De entree meteen al is prachtig, net als de rest van het restaurant. Alles is erg schoon en het personeel is zeer vriendelijk.

Ook het eten is erg goed en de prijs is meer dan prima. Echt een aanrader!

73. Eten zeer matig, smakeloos. Vieze bitterballen, kipnuggets niet lekker, foeyonghai zat geen smaak aan.

Veel vers fruit, vlees en vis van de plaat niets mis mee maar veel dingen van niet al te beste kwaliteit of smakeloos.

Personeel erg vriendelijk maar ambiance zeer goed.

Als je je gewoon vol wilt eten en het maakt niet uit hoe het smaakt, prima adres.

5,7
  74. Thom 11 punten

Onze ervaring bij Grand plaza is bijzonder goed! Het is een echte aanrader! Zonet weer een afspraak gemaakt voor vanavond, ik kreeg eigenaresse Jenny aan de lijn ze wist meteen wie ik was en als je haar vader aan de lijn krijgt is het hetzelfde. Ze zijn heel attent en gastvrij. Ook het personeel is vriendelijk en accuraat.

En natuurlijk het eten, want daar kom je voor, is heel goed en gevarieerd.

We blijven er graag komen.

75. Gisterenavond een geweldig leuke avond gehad bij Grand Plaza, vanaf de vriendelijke ontvangst tot het einde na het afrekenen. Wat een geweldig vriendelijk personeel en ook de directie deed het werk met plezier. Het eten en drinken is lekker en veel variatie. Nogmaals, wij komen er zeker binnenkort nog terug. Wil je een leuke avond en voor weinig geld. Ga dan naar Grand Plaza in Eibergen.

76. Alles goed, lekker eten, vriendelijk personeel, goedkoop. 2 uur eten en drinken onbeperkt voor 22 euro. Lekkere vleesgerechten op de grill, zo vaak je wilt.

77. Wij zijn er met de Kerst geweest en mijn indruk was over het algemeen wel positief. Het was niet duur en leuk dat je zelf je drinken mocht pakken/tappen. Het eten was wel lekker, maar niet echt heel speciaal. De Hollandse afdeling stond uit patat met bijbehoren en het Chinese gedeelte uit gerechten die de gemiddelde Nederlander altijd bij de Chinees bestelt. Dus babi pangang, fu jong hai en dergelijke, maar niets ongewoners. Verder was ik erg blij dat ze boven een (verwarmde) rookruimte hebben, als roker zijnde. De bediening was ook vriendelijk en je kunt er goed zitten.

Helaas waren er ook wat minpuntjes. De garnalen die ik besteld had bij de wok waren niet goed gaar. Blijkbaar was dit niet alleen bij mij het geval, want ik zag vaker serveersters weglopen met borden met achtergebleven garnalen. Ook is het mij een paar keer overkomen dat ik een vies bord van de stapel pakte.

Over het algemeen vond ik dit wel een goed restaurant, alleen niet zo bijzonder dat ik er weer heen zou gaan.

78. Ben eergisteren bij Grand Plaza wezen eten voor de eerste keer. Ik vond de sfeer erg gezellig, meer dan genoeg keuze uit eten en drinken en het personeel was erg vriendelijk. Zeker een aanrader!

79. Gisteren weer eens geweest, en super naar ons zin gehad weer.

80. Wij hebben onlangs bij jullie gegeten. (wij komen uit het Westen van Ned.) Nou, ik moet echt zeggen, chapeau, het was echt geweldig. Ik zou zeggen, kom je in de Gelderse-Achterhoek, ga echt even een vorkje prikken in Rest- Plaza in Eibergen, en zeer zeer prijs vriendelijk.
    Directie, nogmaals dank.
    Bij deze met hartelijke groet.
    Jan Stomps, Kudelstaart.

81. Al 4 keer wezen eten bij dit geweldige en goede restaurant.

Lekker eten en met voldoende varriatiemogelijkheden. Je kunt eten en drinken wat je maar wil en hoeveel je maar wil, voor een zeer goede prijs.

Zeer vriendelijk ontvangst en de bediening is ook zeer goed. Het ziet er netjes en gezellig uit, je hebt ook geen last van mensen die langs je tafel lopen.

Dit is echt een aanrader!

82. Super! Zeer goed buffetrestaurant. Eigenaresse Jenny en haar vader hebben belangstelling voor de klanten. Onthouden wat de voorkeur van de klant is. Niet voor niets hoort dit restaurant bij de top van de Chinese restaurants.

Als je hier niet geweest bent kun je geen verschil aanduiden met andere Chinese restaurants.