ma Gesloten

1201833272 71
1320801786 88
1602000091 85
1666892007 88

1. Voor de zoveelste keer… wat was de ontvangst weer goed, de bediening correct, het eten fantastisch… een heerlijke avond voor het personeel van De Verfbrouwerij. Echt TOP.

2. Ronald Wopereis

3. JP 40 punten

Tijdens een weekend hier samen met vrienden gegeten. Het was erg druk en bij de ingang stonden zelfs mensen te wachten op een vrije tafel. Wij hadden gereserveerd dus konden plaats nemen. De bediening verliep vlotjes en het eten was lekker. De gyros en ook de lamskoteletten waren prima bereidt. De inrichting is gelijk zoals bij vele griekse restaurants.

4. Vrijdagavond bij Sirtaki gegeten. We hebben hier heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening. Het eten was super lekker. Fijne sfeer en gezellig!
    Zeker een aanrader. Wij komen in ieder geval terug!

5. Gereserveerd. Na een half uur het werd het 1e glas drinken geserveerd. Daarna nog een uur gewacht op ons eten. Er werd wel verteld dat er weinig personeel was in de bediening. Het eten was matig. De aardappelschijfjes en de groente waren lauw. Het vlees was wel warm. Al met al een tegenvaller voor de prijs die we hebben betaald.

6,1
  6. Heerlijk gegeten zo lekker nergens anders ervaren. Meestal is de gyros doorbakken evenals het andere grill vlees, hier nog heerlijk mals TOP.
    Redelijk aan de prijs maar het zeker waard.
    Personeel is erg vriendelijk, corona maatregelen worden goed nageleefd.
    Helaas niet echt dichtbij ons maar anders zeker vaker terug.

7. Jammer dat de varkenshaas helemaal drooggebakken is. Tip aan de ober gegeven om te vragen hoe gasten hun vlees gebakken willen hebben wordt genegeerd. Van diverse mensen gehoord dat zij ook een superdroge varkenshaas op hun bord hebben gekregen. Slechte reclame op deze manier voor Sirtaki. Luister naar de gasten!!!!

8. Het eten was prima en lekker rustig.

9. Een (wat te) beleefde gastheer, struikelend over zijn woorden, lekker eten, maar wat kaal geserveerd in het geval van de Stifado, ruime portie vlees (gyros), met voldoende bijgerecht.
    Het willen verdienen op drankjes ervaar je steeds vaker in de horeca, ook bij Sirtaki continu de vraag of we nog iets wilden drinken...

10. Fantastische eerste ervaring. De sfeer is super, het personeel is uiterst beleefd en vriendelijk. Ze hebben oog voor elke gast en de bediening is vlot. Je voelt je de koning.
    Eten was erg lekker, porties precies goed.
    Aanrader!

11. Ineke Cremer

Zaterdagavond een gezellige en smakelijke tijd gehad.
    Zie de 4× sterren aan de linkerkant.
    Tot ziens.

12. Vandaag voor het eerst daar gegeten omdat we hier in de buurt op vakantie zijn.
    Super vriendelijke mensen, super lekker eten en super service.
    Ik beveel het iedereen aan die hier in de buurt woon of op vakantie is 👍👍

13. t.oudwater

We zijn met zn vieren wezen eten. Ik bestelde rode poon. Krijg ik een hele poon op mijn bord. Deze was oud een traansmaak met rauwe winterpeen en een stukje rauwe bloemkool, de winterpeen was niet door te bijten gekookte aardappelen 4 stukjes, de spinazie smaakte naar die levertraan en dat voor 23,50, mijn vrouw bestelde specialiteit van het huis :geen mals vlees, mijn dochter bestelde als dessert ijs met kersen (5) en slagroom viel ook tegen zeker voor de prijs! 7,75. Nee buiten de bediening om want die was goed, het eten wat wij namen slecht en zeker niet voor herhaling vatbaar.

2,5
  14. Ontvangst en bediening was top. Eten heerlijk. Lekker ongedwongen sfeertje. Een aanrader voor iedereen die lekker ontspannen wil eten.

15. Hannie

16. Johan Visser

Met z'n zessen heerlijk gegeten. Kok weet heel goed hoe vlees op de juiste wijze gegaard moet worden. Bediening is altijd zeer attent en vriendelijk. Hier komen we altijd weer terug.

17. Zeer gastvrije ontvangst, vriendelijke en vlotte bediening. Het eten is heerlijk. Gezellige sfeer. Ik ben er drie keer geweest maar altijd zijn alle tafeltjes bezet. Dat is een heel goed teken. Reserveren vooraf om van een plaatsje verzekerd te zijn.

18. Ze geven je bij binnenkomst al direct een warm gevoel.
    Snelle bediening en wat fantastisch gekookt.
    Wij zeggen dan ook uitstekend en bedankt voor de gastvrijheid.

19. arthur@dunhoft.nl

Heerlijk en genoeg gegeten, top ga zo door 👍

20. Peter van Liere

Zeer lekker gegeten.
    Zeker een aanrader.
    Het restaurant is binnenin exclusiever dan de buitenkant doet lijken.

21. I.Brocköttter

Heerlijk gegeten. Hoofdgerecht heel lekker. Bediening super vriendelijk. Dessert wat simpel.

22. Ron vd Beek

Goed eten betaalbaar en een sfeervol restaurant.

23. Het eten was goed en lekker van kwaliteit en versheid. Gezellig en knus tentje voor herhaling vatbaar.

24. Susan de Vries

Sirtaki Nijverdal is in een woord fantastisch. Wil je goed grieks eten, hoffelijke bediening en een traditionele griekse sfeer dan is Sirtaki the place to be.
    Niets moet, alles mag.
    Romantische niches waar je lekker alleen mag zijn.
    Sirtaki Nijverdal is voor ons NR 1.

25. Rikie Woudsma

Hebben weer heel lekker en gezellig gegeten bij Sirtaki.

26. Heerlijk gegeten, gezellig en een prima bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

27. john balster

Uitstekend. Vriendelijk, goed en voldoende en heerlijk eten. Eigenaar neemt alle tijd voor de gasten.

28. Het eten was erg goed en de bediening ook.

29. Sanne Rodijk

30. By far het beste restaurant in Nijverdal!
    Kom er vaak en het smaakt altijd top!

31. J tijhuus

Goed eten
    Vriendelijke en hartelijke bediening
    Eigenaar praat met elke klant en onthoud ook veel kwa persoon (eten drinken privé aangelegen heden)
    Kortom het adres voor een gezellig en succesvol uit eten adres

32. Merkestein

Dinsdag 20-06-2017 wezen eten het was niet druk maar hebben een uur zitten wachten tot onze bestelling werd geserveerd ik had mix kos en mijn vrouw gebakken zalmfilet helaas werd er bij gezegd u krijg nog een stuk want dat was nog niet gaar toen dat gebracht werd kwam ook de salade pas op tafel dat was wel jammer.

33. Mevr Sanderman-Wegereef

prima

34. Deze locatie van Griekseten in Nijverdal en wat een super tent qua eten. Al het eten was super vers en zo lekker. Wij zijn zo blij dat glutenvrij ook echt glutenvrij is en wij geven jullie een dikke pluim hiervoor.
    Wij komen zeker nog een keer terug. echt Top.

35. Het personeel was vriendelijk maar er zijn in totaal 5 verschillende mensen bij ons aan tafel geweest om af te ruimen, bestelling aan te nemen, vragen stellen, eten neer te zetten. Beetje too much.

Als vegetariër zou ik er niet weer heen gaan. Er was slechts keuze uit 2 schotels waarbij beide met veel saus. De groenten (paprika, courgette en aubergine) waren onherkenbaar op het bord en te gaar gekookt tot een pappige massa. Geen dagverse groenten of maaltijd dat enigszins gezond en voedzaam is.

2,9
  36. Super goed restaurant met enorm goed en enthousiast personeel, eigenaar en personeel hebben echt aandacht voor hun gasten en het eten... om je vingers bij af te likken zo goed en lekker. Echt een aanrader!

37. Miranda

We zijn hier nu voor de vierde keer gaan eten en het was weer super goed. Prima verhouding prijs/kwaliteit. Goede sfeer en warm ontvangst. Aanrader voor de liefhebber van lekkere griekse gerechten.

38. bieshaar

Eerst op terras nog wat kunnen drinken. Binnen was het kouder dan buiten. Het eten was heel goed. Enige nadeel was dat er wel heel veel bediening kwam vragen of het goed was, nogmaals of er genoeg was. Dat was een beetje veel van het goede.

39. Kruitbosch

Het was weer geweldig bij Sirtaki! Vriendelijke ontvangst en het eten was top!
    Ik kan het iedereen aanbevelen!

40. Heerlijk gegeten! Goed restaurant in nijverdal!

41. Op vakantie en een aantal jaren geleden ook al eens hier gegeten. Nu maar weer de keus gemaakt en wederom uitstekend gegeten. Gastvrije ontvangst in een sfeervol typisch Grieks restaurant met authentieke inrichting.

Heb de mixed Grill Kos genomen met 4 soorten vlees. Smaakvol en mals, ieder stukje vlees had een andere smaak. Prima, zo hoort het. Lekkere knapperige friet erbij en salade. Ook nog een half litertje uitstekende droge witte wijn besteld. Twee dagen later nog een keer op herhaling geweest en toen de DIOGENESSCHOTEL – Ossenhaas van de grill met gyros en groenten mix à la Grecque genomen. Hier wordt je ook vrolijk van. Uitstekend gegrild en mals de ossenhaas en wederom friet en salade, ditmaal met olijven. Deze keer wel een nagerecht genomen, Jiaourti Stanis-yoghurt met walnoten en honing, heerlijk hoewel iets meer honing het net iets beter zou maken. Tot besluit nog een kopje koffie besteld en tot mijn verassing kwam de eigenaar er gezellig bij zitten en bood mij een mandarijnen likeurtje aan van de zaak.

Hier begrijpen ze goed gastheerschap. De absolute topper onder de Griekse restaurants in Nederland tot nu toe.

42. Petra Reuvers

Wij hebben vanavond bij Sirtaki Nijverdal gegeten en het was helemaal top! De bediening, zeer vriendelijk, gezellig, je voelt je welkom. Het eten was heel goed, vers en erg lekker. Kortom, een dikke 10! Jammer dat we zo ver van Nijverdal wonen anders gingen wij zeker met regelmaat terug!

43. Niet veel over te zeggen, gewoon een top zaak. Top bediening, lekker eten. Kortom een dikke 10 waard! We komen snel weer terug!

44. Ik heb me voorgenomen om nooit een 10 te geven... Dit is de uitzondering op mijn eigen regel. Een dikke en welverdiende TIEN.

De gastheer is bijzonder aangenaam en weet goed te schakelen tussen en met de verschillende gasten. Je voelt je vanaf de eerste minuut gelijk welkom. Stel dat je als eigenaar van een restaurant iemand zou willen uitleggen hoe je het best gastheer kunt zijn, is het vanaf nu erg eenvoudig, pak je auto en ga eens bij Sirtaki te Nijverdal eten en dan zie je dat aan je eigen tafel gebeuren en hoef je het alleen nog maar na te doen. Super.

Komt bij en niet geheel onbelangrijk, dat het eten bijzonder smaakvol is. Ik durf van mijzelf wel te zeggen dat ik een redelijke kennis van de Griekse keuken heb en dan met name ervaring als gebruiker in misschien wel bijna honderd Griekse restaurantjes in geheel Europa. Dit wetende is voor mij Sirtaki te Nijverdal de top. Ik heb nergens smaakvoller en gezonder gegeten dan gisteren bij Sirtaki.

Ik wil de gastheer bedanken voor zijn gastvrijheid en de kok voor de heerlijke maaltijd. Vers en mals vlees op de juiste manier bereid. Jammie. Zodra ik in de buurt van Nijverdal ben, ook als ik moet omrijden, weet ik waar ik weer ga eten. Tot dan.

45. familie Hartgers

Super lekker gegeten, net als andere keren! De bediening/gastheer is erg gastvrij, enthousiast en zeer vriendelijk. Omdat onze zoon jarig was, kreeg hij een heerlijk ijsje van de gastheer. Tot de volgende keer!

46. Eerste kerstdag hier gegeten. Eten was lekker. Minpunt: Totaal geen kerstsfeer.

47. Super lekker gegeten! De bediening is zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. We waren beide keren met een gezelschap van 4 volwassen personen en hebben 1 vis en 1 vleesschotel voor 2 personen besteld. Het eten was ruim voldoende. Zowel bij ontvangst als na het afrekenen een ouzo van het huis. Absoluut een aanrader als je lekker rustig wilt zitten in een sfeervol restaurant. Beide keren zowel op woensdag als vrijdag avond kregen we alle tijd om ons eten op te eten. Geen haast maar gewoon tijd om te genieten.

48. Zeker de moeite waard om er gezellig te eten. Goed eten en niet te duur.

49. Brandwacht

Heerlijk gegeten. De salade, bestemd voor 4 personen, was ons inziens te weinig.

50. Heerlijk gegeten. Als je toch enige kritiek wil horen. Het was erg druk, dus je zal toch enige minuten moeten wachten. Pluspunt het personeel is zeer alert.
    Als ik hier weer in de buurt ben dan zou ik zo weer gaan eten bij deze griek.

51. In deze vakantie gekeken op eet.nu voor een goeie Griek. Vanaf Holten dus richting Nijverdal, eindje rijden maar het was niet voor niets. De gastheer is een voorbeeld voor iedere uitbater van een restaurant, wat een vriendelijke man. Hij begroette ons met ouzo van het huis, ook de kinderen kregen een "ouzo", weet nog steeds niet wat het was maar de kinderen vonden het lekker.
    Mandje kruidenboter met brood genomen, heerlijk, te weinig sneetjes brood, geen probleem en mochten bijbestellen van de gastheer. Werd aangevuld en stond achteraf niet op de rekening.
    Mix grill gekomen, zie foto. Vlees erg mals en zelfs de rijst was lekker! Alleen van de salade mag wel wat extra's gemaakt worden, niet bijzonder.
    Nagerecht Dame Blanche. Werd op plat bord geserveerd met warme chocolade. Niet echt handig, moet volgens mij in een ijscoupe.
    Verder snap ik de hoge cijfers helemaal. Top restaurant met een top gastheer.

52. Brandwacht

Tja, zoals altijd was het weer ontzettend gezellig. Het eten was super, net zoals het drinken de gastvrijheid én de bediening. Het was ons weer een waar genoegen, hartelijk bedankt mensen bij de Sirtaki. Wij komen zéker nog een keer!

53. Gisteren voor de 2e keer gegeten. Hebben een drukke avond uitgekozen. Top drukte. Service was minder ivm de drukte. Geen ouzo. Wachttijden erg lang, moesten 1uur wachten voordat de voorgerecht arriveerde. Daarentegen ruim de tijd tussen de verschillende gangen iets wat wij wel fijn vinden. Complimenten gegeven voor de stifado, beste wat ik ooit heb gegeten. Misschien verstandig om meer personeel in te zetten. Al met al een gezellige avond. We'll be back.

54. Ontzettend aardige, gezellige gastheer. Héérlijk gegeten. De Sirtaki schotel, echt een aanrader!! Ik hoop gauw nog een keer te gaan!

55. Zaterdag 6 april 2014
    Een goed voorbeeld van gastvrijheid. Echt een verademing, vergeleken met een week eerder in ander restaurant in Rijssen.
    Vriendelijke gastheer en personeel, eten en drinken voortreffelijk.
    Jan Malaka

56. We hadden niet gereserveerd, maar er was nog plaats voor 2. Zeer vriendelijke ontvangst. Heerlijk gegeten, en ruim voldoende. Alles was goed op smaak en temperatuur. Ook de baklava was heerlijk! En voor een zeer redelijke prijs, die ons erg meeviel! Zeer zeker een aanrader!!

57. Wederom heerlijk gegeten zoals altijd bij sirtaki, de bediening was meer dan goed.. we voelen ons meer dan welkom bij jullie. Helaas niet dicht in de buurt. Maar als we in nijverdal zijn is het standaard sirtaki, top! Bedankt.

58. Hans Klippel

Zondagavond, 12/01/2014
    Geweldig reatuarant met aandacht voor kinderen. Vooral onze oudste van vier jaar vond het verrassend om zelf zijn ijsje te mogen maken in de keuken. Leuk dat bij de deur wordt gevraagd wat de namen van de kinderen zijn. Als ouders voelden wij ons dan ook meer dan welkom. Het eten was erg goed. Niet teveel, goed gevarieerd en met smaak en passie bereid. Iedereen in de bediening even attent en aardig, alsof men weet dat dat een onlosmakelijk deel is in de horeca. Waar vind je dat nog? Kortom, een leuke ervaring, zo aan het einde van onze vakantie!
    Helaas ver uit de buurt van Dordrecht, maar als we weer eens in de buurt zijn....?!?

59. Heerlijk mals en gekruid vlees. Kwaliteit dus super en hoeveelheid prima.
    Daarnaast bereid om overgebleven eten in te pakken zodat je het kon meenemen.
    Top!

60. Bert-Jan

Het was wederom heerlijk eten bij Sirtaki.
    Gastheer is geweldig. Hij zorgt ervoor dat je je welkom voelt.
    Het eten is er bijzonder goed. Echt een aanrader.

61. Wederom lekker gegeten bij Sirtaki! Probeert u eens de viskuitsalade met stokbrood, super.

62. Zonder afspraak heerlijk glutenvrij gegeten. Bediening is erg vriendelijk en gastvrij een aanrader voor iedereen met een glutenvrij dieet,ze weten heel goed waar ze mee bezig zijn. Top! Zeker voor herhaling vatbaar!

63. Afgelopen vrijdag 15 Maart met 4 personen hier heerlijk gegeten.
    Je wordt gastvrij ontvangen met een lekker ouzootje, de sfeer is prima.
    We komen hier zeker nog eens terug als we weer in de buurt zijn. Komen namelijk uit Amstelveen, niet naast de deur dus!

64. Afgelopen zaterdag een bezoek gebracht aan dit Griekse restaurant. De vorige keer tegen aangelopen, nu bewust erheen gereden. De zaak oogt schoon en professioneel, niet formeel maar wel absoluut een avondje uit eten zoals het moet zijn.
    Bediening is alert, niet opdringerig, eten is zeer goed en ruime porties. Alles smaakt vers, goed gekruid, en dat voor een goede prijs.
    Zeker de moeite waard om heen te gaan!

65. Tijdens een weekendje in Hellendoorn, hebben we bij Sirtaki gegeten: een positieve ervaring. We werden door een zeer vriendelijke gastheer naar onze plaats gewezen.

We kregen een glaasje ouzo als aperitief. Als voorgerecht had ik de tzaziki besteld, wat netjes werd geserveerd met een mandje stokbrood. Dat ik een voorgerecht (saganaki) als hoofdgerecht wilde bestellen, was ook geen enkel probleem. We hebben er extra aardappels met knoflooksaus bij besteld. Zelfs dit laatste blonk qua smaak uit.

De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Vragen om een extra sausje of wijntje is geen probleem en het verschijnt snel op tafel. Wel wat jammer dat we lang moesten wachten op de rekening, maar dat valt te overzien.

66. Karin 598 punten

Tijdens onze vakantie hier gegeten met onze dochter.
    Bij binnenkomst word je meteen opgevangen door de eigenaar die duidelijk een echte horeca achtergrond heeft; zeer professioneel en vriendelijk. Wat koude en warme voorgerechtjes besteld die allemaal prima op smaak waren.
    Het vlees bij het hoofdgerecht was echt fantastisch; allemaal even sappig en perfect bereid.
    Onze dochter van 3 werd uitgenodigd om zelf haar kinderijsje mee te helpen bereiden in de keuken wat er fantastisch uitzag en waar ook nog een leuke verrassing bij zat; haar avond was goed.
    Kortom; super lekker Grieks eten; als we in de buurt zijn, komen we zeker weer terug.

67. Wilem B.

Hier is uit eten nog prettig en gezellig. Fijne sfeer gemoedelijke bediening en lekker eten en drinken. Er zijn eetgelegenheden die de gasten zo snel mogelijk weer naar buiten werken. Hier heerst er een sfeer van lekker blijven zitten en nog een bakje koffie en dat is prettig.

68. Familie Huibrechtse

Op 21-04-2012 hebben wij met 5 volwassenen en een baby heerlijk gegeten in dit gezellige en zeer service gerichte Grieks restaurant. Het eten was heerlijk en zeer goed bereid. De bediening was uitstekend en vriendelijk. De baby kon goed in een rustige hoek aan tafel staan. Dit restaurant is een topper en we raden het iedereen aan. Het is wel slim om van te voren even te reserveren want er zijn veel meer mensen die dit restaurant kunnen waarderen.

69. Gewoon top!!! Goed eten, goede prijs, zeer vriendelijk personeel.

Je bent hier echt welkom en krijgt niet het idee van "opeten en wegwezen".

Mijn favoriet!

70. Al meerdere keren gegeten, HEERLIJK !!! Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Kom zeker (nog vaak) terug !!!

71. Heerlijk gegeten afgelopen vrijdagavond. We werden vriendelijk welkom geheten en kregen ouzo van het huis. Beide gegrilled vlees gegeten en het smaakte heerlijk. Het vlees was goed bereid en heerlijk gekruid. De portie's waren ruim voldoende en de salade werd apart geserveerd.

De inrichting was erg gezellig en natuurlijk Griekse muziek op de achtergrond. Korom een gezellig avond gehad.

72. Wim uit Zevenbergen

Afgelopen week weer eens in Nijverdal geweest voor een weekje weg en dan weer een bezoek gebracht aan dit gezellige restaurant.

Weer genoten van de heerlijke en gevarieerde voorgerechten. De hoofdschotel, gegrillde reuzen scampies, voortreffelijk. Begeleid met een fantastische wijn. Dessert was ook weer goed verzorgd.

Gewoon een echte aanrader als je een liefhebber bent van de Griekse keuken en als je in de buurt woont of komt van Nijverdal.

Wij komen zeker weer terug.

Win en Diana.

73. Altijd goed eten, vriendelijk personeel, leuke aankleding...

Een goede combinatie voor een gezellig avondje.

74. Super gastvrij en vriendelijke eigenaren.

Het eten is altijd goed, wij komen hier al jaren en met ons vele anderen.

Echt een aanrader.

75. Een gezellig en gastvrij restaurant waar je goed kunt eten. Je wordt bediend door bijzonder aardige mensen. Een restaurant waar je terug blijft komen.

76. John Hendriks

Het eten is voortreffelijk..niets dan lof! Hadden niet gereserveerd...op de gok gegaan en gelukkig plaats! De bediening is uitstekend, vrolijk, tijd voor praatje. Als we in de buurt zijn gaan we zeker terug. Heel erg lekker gegeten voor relatief weinig geld! Echte aanrader.

77. Ik kom hier regelmatig, waarvan ook bij de meeste live muziek events.

Afgelopen zaterdag was het weer zover. We hebbben hier overheerlijk gegeten met twee andere stellen. Aanrader is het warme voorgerecht met garnalen in champignons in een bedje van spinazie met champignonsaus.

De bediening is, zoals altijd, zeer vriendelijk en met de live muziek kan er gedanst worden (als je geen danspartner hebt is er wel één te regelen van het personeel...)

Aanrader.

78. Paar keer gegeten en de laatste 2 keer beviel niet zo goed. Vlees was goed, bediening en hoeveelheid was minder. Aankleding wel goed.

6,1
  79. Geweldig en vriendelijk en zeer deskundig personeel. Zij weten de klanten een bijzondere en zeer gezellige avond te bezorgen.

Eten voortreffelijk en mooi opgediend en meer dan genoeg.

Graag wil ik nog weten wanneer er weer de Griekse avond wordt georganiseerd?.

80. Gisteravond weer genoten van heerlijk eten.
    De bediening is toppie en erg kindvriendelijk.
    Kortom weer een heerlijke avond, ga zo door!

81. Erg lekker eten en super bediening

82. Paul van den Berg

Zeer gezellige meiden in de bediening. Gezellige zitjes

83. Heerlijk kan je er eten, als het niet te druk is. Goede bediening. Het is een aanrader om er een keer te gaan eten.