BBQ ZieZo in Vlaardingen

• 1ste Kerstdag – 25 dec
  • 2de Kerstdag – 26 dec

• Telefoon 010-2480848
  • Facebook BBQ ZieZo

Gratis parkeren aan de haven bij het restaurant.

Zie routebeschrijving op onze site www. Bbqziezo. Nl.

Het NS station Vlaardingen centrum ligt op loopafstand, ca 500 meter, van het restaurant.

Welkom bij Barbequerestaurant ZieZo!
Een avondje gezellig barbequeen bij ZieZo begint natuurlijk met het reserveren van een tafel via deze site of per telefoon 010-2480848. Aangezien we maar één zitting per avond doen, U bent tenslotte te gast bij ons, adviseren wij U tijdig te reserveren om teleurstellingen te voorkomen.

Een avondje BBQ-en bij ZieZo;
U en Uw gezelschap worden door ons welkom geheten en naar Uw tafel (-s) gebracht waarna wij een klein welkomstdrankje en een mandje stokbrood met huisgemaakte kruidencrême serveren. Vervolgens komen wij U en Uw tafelgenoten het ZieZo verhaal vertellen. Een kleine workshop aan Uw tafel hoe het bij ZieZo aan toe gaat. Daarna gaat het voor U beginnen en kunt U Uw keuze maken uit 2 soepen om vervolgens onbeperkt gebruik te maken van het vis- vlees en saladebuffet en om niet te vergeten van de sauzenbar. U kunt kiezen uit 4 soorten vis, minimaal 10 verschillend gemarineerde vleessoorten. Verse uien, paprika, champignons en courgettes. Voorgekookte, te grillen aardappeltjes horen daar ook bij. Frisse salades, pasta's, olijven en vruchten kunt u ondermeer vinden in het saladebuffet.

Na het barbequeen kunt U nagenieten, wij noemen het uitbuiken, met een ijsdessert van de kaart, chocofondue of met één van onze koffiespecials. Het dessert is overigens niet in de bbq-menu prijs per persoon begrepen aangezien onze ervaring is dat niet iedereen een dessert op prijs stelt.

Graag heten wij U en Uw gezelschap van harte welkom om een avondje fabeltastisch te barbequeen bij ZieZo.

Speciale gelegenheid?
Mocht U een familiefeestje, een team uitje, een personeelsfeestje, een bestuursbijeenkomst van de vereniging, een verjaardag, een trouwdagdiner of gewoon met het gezin willen komen en er zijn specifieke wensen (bijvoorbeeld dieet, lactose intolerantie, hallal, vegetarisch, allergieen, budget etc.), dan willen wij dat graag weten om niet alleen met U mee te denken maar ook om met U mee te DOEN!,

Zodat iedereen met veel plezier terug kan kijken op het avondje bij BBQ ZieZo.

• Buffet: € 23,95
Diëten Lactosevrij, suikervrij, halal, glutenvrij, vegetarisch en veganistisch
Foto van BBQ ZieZo in VlaardingenFoto van BBQ ZieZo in VlaardingenFoto van BBQ ZieZo in VlaardingenFoto van BBQ ZieZo in VlaardingenFoto van BBQ ZieZo in VlaardingenFoto van BBQ ZieZo in VlaardingenFoto van BBQ ZieZo in Vlaardingen

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het water
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats en rolstoeltoegang
Ambiance
Gezellig, huiselijk, luxe en rustig
Voorzieningen
Terras en Wi-Fi