eigen parkeerplaats

1445205288 76
1481973168 87
1541720973 40
1619852718 39

1. Super slecht alles van het buffet was koud, als je er wat van zegt, worden ze kwaad,
    Wij gaan er nooit meer heen.

2. warson chef

De koks achter de grill doen express de vlees te gaar maken zodat het taai is. Zodat ik niet nog een keer ga halen bij hun. Onderling praten dat ik teveel eet. Mij raar aankijken wanneer ik weer een stuk vlees kom. Halen. Heel onrespectvol. Oesters zijn oud en verrot. Goedkope producten worden er gebruikt. Kwaliteit is heel erg achteruit gegaan, ik zou volgende week zaterdag daar weer eten met 5 vrienden. Maar dat ga ik afzeggen. Dramatisch hoe ze daar met de kwalteit zijn omgegaan. Als chef zijnde was dit een hele slechte ervaring!

3. Sylvie Davids

Bediening vriendelijk. Wokken in teveel, goedkope?, olie waardoor buikkrampen. Jammer dat de tuinen niet beter worden onderhouden, zonde! Geen water in de beekjes en veel onkruid. Niet voor herhaling vatbaar.

4. De gastdames waren erg vriendelijk en behulpzaam en probeerden het een ieder naar de zin te maken zo ook de koks, met uitzondering van de grote onbeschofte ongeïnteresseerde “kok”??? Welke achter de grill en bakplaat stond.
    Hij was niet in staat om het vlees goed te grillen of te bakken (het was of zwart verbrand of niet gaar) en als je daar wat van zei werd ie boos.
    Hij negeerde een aantal klanten volledig waarop dezen van lieverlede maar wat anders gingen halen.
    We hebben dit ook aangeven aan het bedienend personeel.
    Jammer dat zo’n man je gezellige avond en sfeer verpest terwijl de rest hun uiterste best doen om het een ieder naar de zin te maken.
    We hebben er voor de rest heerlijk gegeten.

5. 1 Keer maar nooit meer! Vreselijke tent, het personeel is amateuristisch en onervaren. Ik zou daar niet dood gevonden willen worden. Mensen dringen voor in de rij en het personeel zit om de seconde op hun horloge te kijken of je niet over je tijdlimiet heen bent. Het was de eerste en ook meteen de laatste keer. Ik kom daar nooit meer! #Vreetschuur.

6. Ze houden geen rekening met allergenen maar zij zeggen van wel. Ik ben doodziek geweest. Ik heb dit telefonisch besproken met 1 van de medewerkers die vertelde mij dood leuk dat ik niet ziek kan zijn van zo'n kleine hoeveelheid en verder niet in gesprek daarover wil gaan. Zo hing hij de telefoon op zonder dat ik verder nog iets kon zeggen.

Fouten kunnen gemaakt worden maar de klantvriendelijkheid is ver te zoeken en ik vind dat wel het ergste na het maken van zo'n fout.

Mijn advies ga aub niet hier eten en al helemaal niet wanneer je allergisch bent voor bepaalde producten.

Wij hebben afgehaald ivm corona.

7. C.v.d.Snoek

L.S. Ik wil even kwijt dat ik op een Senioren middag er een hele groep jonge Chinezen bij zat. Zij liepen af en aan met volle borden. Hoe kan dit? Er staat duidelijk Senioren middag. Mag mijn dochter van 40 jaar volgende keer ook mee?
    Toen ik garnalen wilde laten wokken waren deze al op. Nog geen half 2. Toen ik hier over klaagde zei die mevrouw dat ik eerder in de rij had moeten gaan staan. Het was zo druk dat we al lang moesten wachten om binnen te komen! Jammer, verder was t prima en heel gezellig met het koor uit het Westland.

8. Raimond de Bruijn

Het eten was zoals ik verwacht had, alleen de reservering via deze website was niet aangekomen.
    Het is dat de mensen bij de Watertuin in Naaldwijk ontzettend mee dachten anders hadden wij met onverrichte zaken weer naar huis kunnen gaan.
    Ik had zelf al gebeld met die mensen voordat ik via deze website ging proberen en ze namen de telefoon niet op.
    Via deze website gedaan en vervolgens krijg ik van jullie een mail dat je telefonisch geboekt hebt voor mij.
    Lijkt mij bijna onmogelijk omdat ten tijde van de boeking het restaurant nog dicht was en men de telefoon niet opnam.

9. Joan tijssen

Bar slecht!
    Allemaal mooie foto’s van kreeft en oesters.
    Nou wij hebben ze niet gezien.
    Lange rijen alles viezig. Ijskoude uitgedroogde kaasjes bah. Nooit meer. En zeker niet voor deze prijs.

10. M. Kalkman

Gatverdegatver. Ik kom hier echt nooit meer. Van wiebelende tafeltjes tot vies eten. Buffet was smerig en zo ook de wijnglazen. Veel eten was al op. Later naar de koikarpers waar we 1 euro in een apparaat deden voor eten. Komen er welgeteld 6 korreltjes uit. Schandalig! En dat voor 38 euro pp.

11. Gisteren hier voor het eerst geweest. Wat een verschrikkelijk restaurant. Aan werkelijk alles mankeert wel wat. Het eten is niet echt vers… biefstuk taai… mag geen biefstuk genoemd worden. Rommelig en niet echt schoon. Onvriendelijk personeel. Op een enkeling na. Halflege buffetten.
    Er lag ook iets wat voor sushi door moest gaan. Zelfs in de supermarkt zijn ze beter.
    Nooit meer hier… zonde van het geld.
    Als dit mijn zaak zou zijn, zou ik mij doodschamen.

12. Vergane glorie! Het is niet meer wat het 4 jaar geleden was. Voorgerechten zijn smakeloos en de sushi is ook vergane glorie. Om 19.30u was het voorgerechtbuffet al leeg. Wokgedeelte is wel erg lekker. Maar de grillgerechten zijn niet echt lekker. Biefstuk niet mals, vis half gaar etc etc. Nee, hier gaan we niet meer heen. Dit is vergane glorie.

13. 13 Aug 2019 voor het eerst hier geweest. Met groot gezelschap. Het was eens maar nooit meer. Ongezellig… smoezelig… van alles op de grond… lege borden werden amper opgehaald.
    Het eten was ook niet al te best. Zeker de biefstuk was echt niet te eten. Sushi moeten ze nog leren maken. Gefileerde zalm was er niet… alleen een gerookte zalm die er niet uitzag.
    Zonde van het geld hier.

14. Jammer een gemiste kans, wij zijn klanten van de eerste dag dat ze open zijn en hebben altijd met best grote gezelschappen daar naar grote tevredenheid gegeten, mijn vrouw was 8 augustus 2019 jarig en we gingen vol goede moed naar de watertuin Naaldwijk, bij binnenkomst bij de kassa werden we zeer onvriendelijk ontvangen door een onvriendelijke jongen zonder enige horeca ervaring en ik zei graag tafel 8 personen hij vroeg heeft u besproken ik zei nee ik weet dat in de vakantietijd dit vaak niet nodig is, zijn antwoord was ik denk niet dat we een tafel hebben ik zei direct okay dan gaan we weer naar huis, nee zei hij maar u bent verplicht te reserveren nou na veel vijven en zessen was er dan toch een tafel vrij, wij blij was er eerst nog een hoop onmin over mijn kleindochters die 5 en 8 jaar de leeftijden die ik had gezegd nee meneer van 20 vroeg extra om mij te controleren zeg meisje hoe oud ben jij, na bevestiging en betaling mochten we dan eindelijk naar binnen met een ongezellig gevoel we werden aan een tafel geplaatst in een soort aanbouw in de buiten ring en moesten dus extra ver lopen voor ons eten nou prima wij eten halen in de binnenring waar de voorgerechten staan merkten we allemaal iets op, er was geen gerookte zalm meer en vele andere gerechten die we gewent waren, waren ook niet meer te vinden de keuze was om het zachtjes te zeggen was zeer beperkt ik nam visliefhebber als ik ben een stukje van een gekookte zalm welke door het vocht van je bord afdroop en een paar bevroren Noorse garnalen die proefde naar blubber zat zelfs geen garnalensmaak aan was dus geen succes ik terloops een biertje zelf getapt en dat was raar want er zit maar een knop op de machine maar kreeg elke keer enkel schuim na drie glazen gedrukt te hebben had ik een glas met veel schuim vol ik proefde en het was lauw en had geen koolzuur was niet te zuipen dus vies ik terug naar mijn verre plek en begon met eten was echt ronduit smerig. daarna biertje gaan halen in de buitenring die was gelukkig wel goed en koud dus was ik happy en heb er direct nog een genomen ik zoeken naar een alternatief ben geen Sushi liefhebber maar dacht probeer gewoon ja je wilt toch wat eten en een voldaan gevoel hebben nou was goed en lekker dus ik terug en wat schets mijn verbazing de hele sushi hoek was al grotendeels leeggeruimd om 19.45 uur en werd niet meer aangevuld er stonden nog slechts enkel stuks beperkt en de hele schap was verder leeg terwijl ze tot 22.00 uur open zijn ik vroeg nog waarom ja meneer het is vakantietijd dus weinig mensen terwijl ik had gehoord bij de ingang dat er geen tafels beschikbaar meer waren we hadden inmiddels geteld er waren toen wij kwamen om 19.15.ongeveer 50 tafels vrij dus. Na de mispoes met de Sushi zijn we met z'n allen overgeschakeld naar de patat en bami en andere etenswaar die ook alweer allen koud smakeloos en smerig waren terwijl ze onder warmhoud lampen liggen ik nam beetje patat was een gore meelbal dus ook weggegooid vervolgens naar de wok nam twee stukjes biefstuk en een stukje kipfilet met champion roomsaus was geweldig en echt lekker alleen de wachttijd daar was plm. 15 minuten en als je dan twee uur heb besproken dan is dit kwa tijd een kostbare operatie na het eten, een toetje ik naar de ijsbalie dacht nou was altijd lekker ja was ook lekker alleen stond een mevrouw met een gezicht alsof ze alle ijs uit haar eigen zak moest betalen en dus een zeer onvriendelijke bediening en zelfs commentaar als je van een soort twee balletjes durfde te vragen en dan is je avond dus helemaal naar de klote geholpen.

Door onkunde/ onvriendelijke behandeling/ slechte kwaliteit/ assortiment beperkingen die veel ver gaan dan dat nodig is/ het verwachtingspatroon wordt zeker voor de oude klanten die een soort standaard kwalieit gewent zijn helemaal niet meer gehaald en dus kom je met een ontevreden en ongezellig gevoel thuis na wat een feestje had moeten zijn en het niet geworden is JAMMER WATERTUIN NIET MEER VOOR HERHALING VATBAAR!!

15. Prachtige locatie. Goede service. Ook leuk voor kinderen. Komen zeker nog eens terug.

16. Watertuin Schiedam, 12 mei jl. - een verrassingsetentje van mijn kinderen voor mijn 50e verjaardag werd één grote teleurstelling. De kinderen met hun vader zowel al een paar keer in Naaldwijk als Schiedam geweest. Dit keer met zijn viertjes kozen ze voor een knussere setting in Schiedam.

Wij kwamen om 19.00 uur binnen. Achteraf denken wij na de grote drukte met moederdag. Bij binnenkomst toonde het restaurant al heel rommelig; tafels scheef, troep op de grond, niet afgeruimd. Het buffet was slecht gevuld en de GERECHTEN die warm werden gehouden bleken toen ik het wilde pakken NIET LEKKER en eigenlijk ook NIET TOONBAAR; de patat lag er de hele tijd dat wij er waren, LEGE BAKKEN en op sommige gerechten zat een hele KORST VAN HET UITDROGEN onder de lampen.

De kinderen ook teleurgesteld dat we dit troffen heb ik er - onder het mom van 'bent u tevreden zeg het een ander, heeft u klachten vertel het ons' - uiteindelijk ter plekke iets van gezegd. Werd zogezegd gewaardeerd maar eigenlijk niets mee gedaan. Toen we aan het toetje toe waren bleek dat ook dit nauwelijks aangevuld was en de aardbeien bij de chocoladefontein - waar we eigenlijk wel echt ook naar uitkeken - waren op, en konden ook niet meer aangevuld worden. Dachten we dat we alles hadden gehad, kregen we tijdens de koffie gezelschap; MUIZEN! Dit was toch echt wel de druppel, helemaal toen we als reactie bij het melden kregen 'oh, normaal lopen ze pas 's avonds heel laat rond'. Met de andere mensen daar aanwezig leek het grappig, maar eigenlijk was het dat allesbehalve. Bij vertrek niemand aanwezig om nog iets tegen te melden - het concept gastheer of -vrouw is blijkbaar onbekend - en zo zijn we maar afgedropen.

Nogmaals het poging het daar te melden waar ze er wat mee kunnen heb ik een mail gestuurd, maar dat heeft het 'drama' voor mij alleen maar vergroot. Daar waar ik ook in mijn mailtjes aangaf dat ik vooral ook hoopte dat ze mijn informatie - en filmpjes van de muizen - gebruikte voor interne evaluatie en kwaliteitsverbetering, vroeg ik ook om een compensatie om een nieuwe, betere ervaring op te doen. Kreeg ik van Schiedam de toezegging voor een etentje ter compensatie, koos ik voor Naaldwijk als locatie. Mijn mail daar beland gingen ze daar de - ik dacht afgehandelde! - klacht opnieuw in behandeling nemen en kreeg ik een tegoedbon van EUR 25. Volledig niet in verhouding, noch los van het feit dat ze terugkwamen op een reeds gedane toezegging. En ondanks herhaalde pogingen de situatie uit te leggen houden ze voet bij stuk, kreeg ik reacties in een zeer aanmatigende toon - want nee ik maakte de filmpjes bv. NIET omdat ik ze online wilde plaatsten - en kreeg ik desgevraagd geen naam van een manager of ander verantwoordelijke persoon die ik graag zou willen spreken om te vragen hoe dit zo kan ontstaan. De dame die mijn mail in Schiedam beantwoordde heb ik aangesloten maar die zwijgt in alle talen, dus ik kan me alleen maar voorstellen welke instructies zij heeft gekregen.

Zie ik alle recensies op interne snap ik inmiddels wel de houding; ze kunnen haast ook niet anders. Want naast de positieve reacties lees ik ook vele (!) reacties in dezelfde lijn als die van mij; SLECHT ETEN, SLECHTE HYGIENE, ONVRIENDELIJK PERSONEEL, MUIZEN (!) IN DE VERSCHILLENDE VESTIGINGEN. Natuurlijk kunnen ze al deze mensen niet compenseren zoals ik aanvankelijk de toezegging kreeg. Ws 'bofte' ik al met een tegoedbon van EUR 25,00, voor een etentje voor vier personen ad. EUR 172,00.

Lees ik op internet alle enthousiaste voornemens van de eigenaar; als hij heel kritisch naar de uitvoering van de formule kijkt, is dit m.i. niet de weg. Is het slechts een formule van snel veel geld verdienen, niet veel doen aan verbetering op signalen en alle slechte recensies maar op de koop toe nemen. Het kan maar zo lang goed gaan, de NVWA moet een keer zijn weg gaan vinden naar de Watertuin, dat kan haast niet anders.

Wilde ik me niet op deze platforms begeven mijn verhaal nu dus wèl zo van mij afgeschreven; wat een teleurstelling, frustratie en verspilde energie 😔.

Ik zal nooit meer een voet over de drempel zetten, en iedereen ten sterkste afraden daar ooit te gaan eten. Voor het geld wat je daar besteed zijn er zonder twijfel veel betere (all-in) restaurants!

So much voor de mond-tot-mond-reclame.....

17. Helaas ontzettende pech! Met mijn verjaardag uiteten bij de watertuin met vrienden. Vis was rauw van binnen op de plaat klaargemaakt. Wokgerecht mosselen, inktvisringen en garnalen met groenten was in nog geen 30 seconde klaar en niet gaar dus. Was het te druk of geen zin om te werken? Erg jammer maar nooit meer.

2,1
  18. Op zaterdag 9 maart 2019, geluncht in de Watertuin Naaldwijk met partner en kinderen.
    Nu hadden wij daar in het verleden vaker gegeten en dat was goed bevallen.
    Om maar gelijk in huis te vallen wat ooit een succes formule was, daar is bitter weinig meer van over.
    De watertuin heeft flyers verspreid met voorjaarsaanbiedingen waaronder een coupon van15% korting op de totale rekening die ik was vergeten mee te nemen. Ik dacht nog dat komt wel goed.
    Bij binnenkomst zagen we direct al dat er veranderingen waren aangebracht aan het personeel wat eerst sympathieke Chinese mensen waren en de vraag die ik mijzelf stelde was is de Watertuin van eigenaar veranderd?
    Bij de kassa direct aangegeven dat ik vergeten was de coupon af te knippen van de flyer die ze hadden verspreid. Werd direct op geanticipeerd met de mededeling "wij hebben de coupon nodig omdat wij ons ook moeten verantwoorden! " Ik dacht fair enough, nadat ik had betaald vroeg ik of we plaats konden nemen in de zaal dichtbij de ballenbak. Dat was niet mogelijk omdat ze eerst een andere zaal vol wilden hebben. (Hoe bedoel je afstand van de gasten)
    wij zijn zonder enige uitleg naar een tafel gebracht, tafels die veel te dicht op elkaar stonden waardoor de ruimte om te gaan zitten en op te staan beperkt was.
    Drinken gepakt en naar de zaal gelopen om sushi te halen waar we eigenlijk wilden zitten. En ja hoor er zaten mensen te lunchen…
    De combinatie met de ontvangst en wat ik zag was ik er al direct klaar mee en het werd nog erger.

Laat ik beginnen met de hygiëne:
    -stinkende toiletten;
    -de ballenbak onverlicht en ook daar viel op dat schoonmaken op een laag pitje stond;
    - de tafels en zittingen van stoelen (zaten vlekken en kruimels op) niet schoon;

De gerechten:
    Sushi… kan je geen sushi meer noemen smaakloos en niet goed gerold waardoor de sushi stukken uit elkaar vielen. Ik weet zeker wanneer ik een sushipakket bij de Xenos haal mijn kind van 6 jaar oud het beter doet. (Aanname)

wokgerechten:
    Garnalen en calamarisringen in knoflook laten bereiden dat heb ik terstond terzijde geschoven de reden te lang gekookt en dus taai.
    Tegen de bediende gezegd dat het niet lekker was, ze nam mijn bord mee en vroeg niet eens waarom!

Grill/bakplaat gerechten wanneer een kok moet gaan snijden in het vlees om te kijken voor de juiste gaarheid en dan blijkt ook nog dat het vlees taai is dan vraag ik mijzelf af waar gaat het mis.
    De bediende vroeg of ik het vlees niet op wilde eten aangegeven dat het taai en niet lekker was!

Dessert:
    3 bolletjes ijs genomen aan tafel bleek dat er ijsstukjes in zaten.

Conclusie:
    ook met 15% korting zou iedere euro er 1 teveel zijn!
    Personeel afstandelijk en ongeïnteresseerd!
    Met weemoed denk ik terug aan de Chinese bedrijfsvoering die het wel begreep!

Tip:
    leg feedbackformulieren klaar op tafels misschien komt het dan ooit nog goed.
    Watertuin shame on you BAH!
    Ik ga voortaan wel naar een andere wereldkeuken.

19. Gezellig en lekker gegeten!

20. Fam v Holstein

Lekker gegeten, Goede bediening.

21. T. de Brabander

Wij hebben hier al vele malen ontbeten, zijn erg tevreden wat betreft het personeel.
    Ontbijt is prima qua prijs en wat er allemaal staat.
    Wij zijn erg tevreden.

22. Vlees werd niet goed doorgebakken ondanks dit extra te vermelden. Alles lag door elkaar heen. Werd niet goed bijgevuld. Warme eten was koud en koude eten was warm. Witte chocoladefondue was net water. Enige prettige was de cola en het water die je uit flesjes kon drinken. En de patat en mini frikandellen en kaassoufles waren lekker. Zelfs de sushi was oud en de lekkere werden niet goed bijgevuld. 10 euro betaald voor versiering omdat ik jarig was. Alleen 6 ballonnen aan de tafel verder niets. Weggegooid geld. Toen het bestek was meegenomen pakte we een setje van een andere tafel kregen we een bijdehante opmerking van het personeel. Jammer allemaal. En dat voor 48 euro met zn 2en. Blij dat de jarige gratis was!

1,1
  23. Op vrijdag 9 november 2018 gaan eten met me gezin.

Rond 20 uur aangekomen en nasi, pasta etc was gewoon op.
    Een chagrijnige kok die aangeeft dat de past en nasi na 3 kwartier klaar is.
    De dames achter de bar aangesproken over deze kwestie die overigens wel heel klantvriendelijke waren. Ze hebben mijn telefoonnummer genoteerd en op maandag 11 november 2018 gebeld door iemand van de klachten afdeling.

Er werd ons 20% korting aangeboden ter compensatie voor ons eerst volgende bezoek.
    Beste mensen van De Watertuinen, u denkt toch niet dat ik na dat ik EUR 118, - heb gespendeerd bij jullie en nog meer geld ga uitgeven aan jullie.

We hebben enkel frietjes en snack gegeten een slechte zaak! Slechte klachten afhandeling, waarbij jullie alleen rekening houden met jezelf.

Het was het verjaardagsfeestje van mijn dochter. Voor ons nooit meer De Watertuinen in Naaldwijk.

24. De watertuin in Naaldwijk lijkt aan het eigen succes ten onder te gaan. Chaos is het woord wat het beschrijft. Chaos op parkeerterrein, geen plek, geen invalideplek, parkeren 1500 meter verder. Binnen staan de tafels zo dicht op elkaar dat het opstaan en gaan zitten bijna onmogelijk is. Ook heerst chaos, veel te veel mensen op elkaar. Alle schalen waren leeg bij aankomst. Aanvullen werd niet of sporadisch gedaan. Het sporadisch was dan het snackbuffet. Hebben half uur op tafel moeten wachten. Waren invaliden bij, konden nergens wachtend zitten. We hadden ruim tevoren gereserveerd voor 3 uur met een grote groep. Werden na 2,5 uur echter weggekeken. Koffieapparaat was defect, de ander schonk halve kopjes, was verstopt.. Alles was vuil en plakkerig. Vuile borden werden nauwelijks opgehaald.
    We zijn in de vakantie in Ommen geweest naar een ander wereldrestaurant, daar kostte het 27,50€. (Bij de Watertuin 42€) Daar moet de Watertuin maar eens gaan kijken, zien ze hoe het ook kan. Ik rij voortaan wel daarheen, ben ik het aan benzine ook kwijt maar dan heb ik in ieder geval een gezellige avond en lekker gegeten.

25. Gisteren een lunch gehad van 2 1/2 uur met 15 personen. Waar we ons al weken op verheugd hadden, draaide echter uit op een grote teleurstelling! Het begon al op de parkeerplaats waar het een chaos was en nergens een vrije parkeerplek. We moesten onze auto’s een heel stuk verderop parkeren waardoor we al bijna een half uur te laat binnen kwamen. Eenmaal binnen was de chaos nog groter! Veel te druk voor de ruimte en de hoeveelheid personeel. Dit personeel was duidelijk overbelast en zeer onvriendelijk. Niet behulpzaam met chagrijnige gezichten en in sommige gevallen snauwden ze zelfs naar gasten. Waar we eerst een lange tafel kregen toegewezen, werd deze door een andere medewerker uit elkaar gehaald en werden we over 2 tafels verdeeld. Toen we daar bezwaar tegen maakten, snauwde hij dat we met zo’n grote groep toch niet konden verwachten aan 1 tafel te kunnen zitten? We hadden 2 weken geleden al gereserveerd en natuurlijk verwachtten wij wel aan 1 tafel te kunnen zitten. Dit kon prima maar deze medewerker bleef bij zijn standpunt en weigerde de tafels aan elkaar te schuiven.

Overal stonden rijen mensen, en was het een drama door de mensenmassa te komen. Het oogde ook zeer smoezelig omdat eten en drinken wat her en der geknoeid was maar bleef liggen. Het personeel kwam er niet aan toe dit schoon te maken. Sommigen in de keuken hadden hele smerige theedoeken vol met vlekken over hun schouder hangen! Ook het aanbod van eten viel zwaar tegen. Geen lekkere salades maar meer een snackbar aanbod.
    Het was echt een vreselijke ervaring! Daar hadden sommigen van ons een uur voor in de auto gezeten! Eens maar nooit weer!!

26. We hadden een tafeltje gereserveerd voor 19 man voor de 21e verjaardag van onze zoon. Onze zoon is zeer ernstig ziek en aangezien wij niet weten of hij ooit nog zijn verjaardag kan vieren had ik aangegeven dat ik op een rustige plek vlakbij de tuin wilde zitten. Het werd niet beloofd aan de telefoon maar ik gaf wel aan hoe belangrijk het voor ons was gezien de situatie. Bij aankomst bleek dat er geen parkeerplekken meer waren. 20 Minuten bezig geweest om de auto's te kunnen parkeren. Bij binnenkomst bleek dat onze tafel aan iemand anders was gegeven en werden in een hoekje achterin geplaatst. Ik de situatie opnieuw uitgelegd maar ze wilde niets doen.
    Er waren lange rijen bij de buffetten bijna alles was leeg.
    We zagen in een rustige hoek meerdere kleine tafeltjes en ik gaf aan dat ik daar wilde gaan zitten dan maar allemaal apart. De manager zei uiteindelijk oké waarop we gingen verhuizen. De proleet van een bedrijfsleider was het daar niet meer eens en riep agressief wat denk je hier te gaan doen. Nogmaals de situatie uitgelegd en hij zei iedereen heeft wel wat en als je het niet bevalt ga je maar weg. Uiteraard viel dat bij ons helemaal verkeerd waarop we met een hoop emotie zijn weggegaan. Onverstelbaar dat zo iemand zo'n tent mag runnen, geld is blijkbaar belangrijker dan enige menselijkheid.

27. H.v.d.Kwaak

Al eerder stuurde ik een mail met een klacht. Daarop reageerde u niet. Op 22-9 jl. vierde ik met 15 personen bij u mijn verjaardag. Door de slechte parkeergelegenheid kwamen de meeste van mijn gasten een half uur te laat.
    Op de afrekening is inderdaad 2,5 uur genoteerd (i.p.v. 3) maar zie tot mijn verbazing dat het bedrag per persoon niet is gewijzigd. Toen ik half augustus boekte las ik op uw site dat de prijs voor 3 uur € 37,50 was. Op de bon zie ik dat ik voor 14 volwassenen € 560 betaalde. Dat is
    €40 per persoon. Ook voor de enige tiener werd een te hoog bedrag in rekening gebracht. Inmiddels had ik contact met de redactie van het consumentenprogramma Radar. Die zegde mij toe verdere ontwikkelingen af te wachten.

Hopelijk kan ik de Radar-redactie melden dat mijn klacht naar behoren is afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Henk van der Kwaak

28. Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van ons bezoek 3 september 2018 19:45 tot 21:45 in de Watertuin Naaldwijk hierbij een klacht.

Na veel reclame op de radio, mond op mond reclame namen ik en mijn vriendin Inge een bezoekje aan de Watertuin. Vele recensies voorraf gelezen dat het hem net niet of net wel zou zijn om een gezellig etentje te doen in de Watertuin Naaldwijk. Voorraf gelezen wat de tarieven waren met beperkte tijden, duurder dan andere zaken. Ga je er vanuit dat het een leuke moderne tent is met lekker eten, maar niets is minder waar. Hierbij onze ervaring.

Ten allereerste ons welkom bij de Watertuin enorm groot en massaal. Je komt bij de receptie, welkom geheten of instructies over het restaurant de Watertuin. Zit er niet bij. Je weet niet waar je het zoeken moet. Geen nette benadering of duidelijke instructies.

Ten tweede eten ? Daarvoor ga je naar een restaurant. Maar het eten was erg niet goed, je voelt je opgelaten door de beperkte tijden. Hoe langer je blijft hoe duurder het wordt.

Ten derde het eten was matig en je bent opzoek naar iets lekkers, mijn vriendin is hoogzwanger ( duidelijk te zien ) liet een stukje pizza punt, en daarbij wat frietjes staan.( eigenlijk niet te eten ) de bediende kwam aan tafel ( verder zijn ze ver gezocht, niet klant vriendelijk of service gericht, waarvan ze nogmaals wat van de chinezen kunnen leren ) en de bediende vertelde over het feit bij het afruimen dat er nog wat op het bord lag en dat dat niet nogmaals mocht gebeuren. Daarbij in discussie gegaan en verteld dat het niet bepaald netjes was. De medewerker ging hierbij in discussie en werdt ronduit asociaal en onbeleefd daarbij vertelde de medewerker dat hij dat moest zeggen van zijn baas en liep lachend weg. Ad hand daarvan naar de betreffende leidinggevende gelopen een jonge jongen van rond de 24 jaar waarbij werdt toegekend dat de jongen gelijk had ? Hoe bedoel je klant is koning of service gericht?

Mensen wees gewaarschuwd, voor ons nooit meer de Watertuin.

29. M.de Groot

Het was erg druk vanwege een aanbieding. Wij hadden weken geleden al geboekt en waren daar met een jarige. Wij zaten voor in de verhoging en t was er vervelend warm. BBQ vlees was erg zwart op sommige plekken dus dat moest er af gesneden worden. Gehaktbal was zeer matig. T bond steak was goed. Sushi goed maar aanwezige vis en salades waren slecht bijgevuld. Eerste keer dat wij eigenlijk niet zo heel tevreden zijn. Volgende x maar een andere watertuin.

30. Marije Scholl

Ik ga nooit meer terug. Personeel onvriendelijk, zout vaatje plakte van de viezigheid, deur van de rookruimte stond open zodat alles stonk, bakje voor sausflesjes was te vies om aan te pakken, je plakte aan de vloer vast, er lag een vieze laag drab op de gehaktballenpan, de brie was niet los te krijgen waarschijnlijk van het uitdrogen. Ga zo maar door.

31. anoniem

Het eten was niet duidelijk aan gegeven met bordjes, het was er erg donker en je zag dus bijna niks, het eten was wel warm, het aanbod viel ook tegen. De desserts waren lekker en vers. De service was wel goed, prijs kwaliteit verhouding slecht.

32. Tuin en vissen zijn mooi, voor de kids ook leuk speel plezier! Bediening (weghalen borden etc) niet top! Duurde soms lang! Het eten was oke maar soms zag je dat het er al lang lag (verkleurd) en bv bij het schepijs staat een vriezer waar Magnum ijsjes in zitten! Die ijsjes hadden allerlei vormen maar niet van een Magnum! Lijkt wel of de vriezer elke nacht uit gaat, de boel dan smelt en vervolgens weer aangezet wordt en zo drogen de ijsjes dan op! Prijs best hoog voor wat je krijgt!

33. Shannon

Soms eten koud.
    Het is wel lekker.

34. P.C. Verhulst

Wij waren 11 november 2017 met 6 volwassenen en 2 kinderen onder de 4 jaar in de Watertuin.
    Mooie en gezellige locatie. Heel veel keus aan eten en drinken. Visgerechten vonden we flauw van smaak en niet zo lekker. Vlees was heel lekker. Voor iedereen is er wel wat dus dat is geen probleem. We kregen een goede uitleg vooraf over het concept. Sommige koks vonden we wat bazig! Als je vroeg wanneer het vlees of vis klaar was, zeiden ze: Wij bepalen en zeggen wanneer het klaar is! Dat kwam niet zo vriendelijk over. En als je zei dat het niet gaar was keken ze je raar aan! De speelruimte vonden we voor onze kleinkinderen van 4 en 1,5 jaar niet geschikt. Mede omdat er heel veel oudere kinderen waren die heel druk en wild aan het spelen waren waardoor onze kleinkinderen onder de voet werden gelopen. De speelruimte vonden we ook erg koud!
    Het nadeel van dit concept is dat je soms alleen aan de tafel zit te eten, omdat de rest eten aan het halen is. Maar ja dat weet je natuurlijk van tevoren!
    Voor een enkel keertje is het hier wel leuk. Maar we zullen niet vaak meer hier naar toe gaan. Het is volgens ons wel heel populair bij jongelui, want je ziet niet veel heel oude mensen. De ongelijke stenen paden zijn er ook niet geschikt voor. De prijs/kwaliteit vonden we wel goed. We geven de Watertuin een 8.

35. Ingrid de koning

Hek over looppad binnen. Eerst betalen dan koffie krijgen. Mag niet zelf bepalen waar je gaat zitten, maar wordt begeleid naar je plaats. Als je zegt ergens anders te willen zitten kan dat niet. Dacht dat de horeca gastvrijheid hoog in het vaandel had staan, maar bij de Watertuinen is daar bijzonder weinig van te merken. Was mijn eerste bezoek en tevens mijn laatste.

36. Agnes schenkels

Het wokbuffet is grandioos, voldoende keuze. Goed bereid. De bijgerechten, zoals groenten, zijn niet warm. Dit geldt ook voor de Chinese gerechten. Nagerechten prima, grote keuze. Als je wat minder goed ter been bent, is het trapje in restaurant hinderlijk. Ik zal volgende keer melden dat dat een probleem voor mij is. Dit kan niet digitaal.

37. Lekker eten en drinken enige minpuntje is bedrijfsleidster. Wat een akelig mens, totaal niet meedenkent wat betreft babys, kortaf en heel onmenselijk. Zulk personeel weerhoud je er van om vaker te gaan eten bij dit goede "restaurant".

38. Afgelopen week bij de Watertuin gegeten. Het buffet is groots en ook erg lekker. De wokgerechten waren heerlijk en het vlees was goed gebakken. Wij vonden de bediening wat afstandig, er is bijvoorbeeld maar een keer gevraagd of alles naar wens was, wel waren de koks erg vriendelijk en zeer goed in hun vak. De Watertuin is zeker een aanrader!

39. Met ons gezin lekker gegeten en gedronken, ruim aanbod vis, vlees en bijgerechten. Ook drankjes en dessert waren goed verzorgd.

40. Jacqueline Simonis

41. Jop

42. De tuin/locatie prachtig! Het eten vreselijk, zelf de patat smaakte nergens naar!! We hebben nog nooit zo slecht gegeten.

43. All inclusive restaurant met Aziatische, Franse en Mediterrane keuken. Voor elk wat wils dus.

Het eten is van redelijke kwaliteit, niet meer en niet minder. Sfeervolle inrichting in Japanse stijl, je zit werkelijk midden in de tuinen.

Prijs kwaliteit verhouding aan de dure kant, € 32,95 voor 2 uur. Voor € 10,- minder zijn er veel goede alternatieven in de regio.