• Lid sinds 28 augustus 2014

1. Johan's profielfoto
    Johan heeft een foto toegevoegd van De Beren Boot
  2. Johan's profielfoto
    Johan vindt de recensie door Ilona voor De Beren Boot leuk

Wat een leuk uitje heb ik gehad vorige week! Heerlijk gegeten en tegelijk lekker varen. Ik was samen met mijn zoontje die zijn ogen uit keek. Je krijgt zeker waar voor je geld onbeperkt eten en voor ieder wat wils. Ik kom zeker nog eens terug op deze gezellige boot. Vriendelijk personeel die heel hard werken om het iedereen naar zijn zin te maken. De reis alleen al naar de boot is heel leuk, de Euromast dichtbij en het geweldige uitzicht daaromheen. Ja echt een aanrader!

3. Johan's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor je reactie. Nogmaals onze excuses dat de vaart niet kon door gaan. Het schip is niet lek, deze moest voor jaarlijks onderhoud naar de werf. Helaas duurt dit langer dan wij hadden verwacht. We hopen zo snel mogelijk onze vaarten te hervatten.

4. Johan's profielfoto

Beste Arlena Dossantos,
    Bedankt voor uw reactie. Fijn dat u het naar uw zin heeft gehad en alles naar wens is geweest. Wij hopen u in de toekomst weer bij ons aan boord te mogen verwelkomen.

Graag tot de volgende keer!

5. Johan's profielfoto

Beste famVer,
    Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het uiteraard vervelend dat de avond niet naar wens is verlopen. Wel doen wij ons uiterste best om ervoor te zorgen dat ook vegetariërs lekker kunnen eten bij ons aan boord. Zeker als het vooraf wordt doorgegeven, dus wij begrijpen uw verhaal niet helemaal.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

6. Johan's profielfoto

Beste mevrouw de Koning,

Ik denk dat dit een miscommunicatie geweest is. Het aangeboden alternatief was niet alleen een schaal met broodjes, dit was slechts een deel van het menu. Ik begrijp dat u graag mee wilde varen aan boord van de Beren Boot, we vonden het ook erg vervelend. Nogmaals onze excuses. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

7. Johan's profielfoto

Beste heer/mevrouw de Koning,

Wij begrijpen dat dit erg vervelend is. We hebben ons uiterste best gedaan om u alsnog een leuke avond uit met een 3-gangen diner op de Euromast te bezorgen. Mocht u alsnog met de Beren Boot mee willen varen maken we graag een nieuwe afspraak met u.

8. Johan's profielfoto
    Johan vindt de recensie door K..de koning voor De Beren Boot leuk

K..de koning

Slecht, zeer slecht, krijg je gewoon 1 dag van tevoren (ruim op tijd besproken) heel gewoon gemeld "we varen morgen niet u kunt voor dezelfde prijs een schaaltje broodjes eten op de Euromast"... Dit moet je dan maar weer gaan uitleggen aan twee kinderen die er al dagen naar uitkijken...

9. Johan's profielfoto
    Van restaurant

Beste B. Jansen, Vriendelijk bedankt voor het compliment voor de service. Echter vervelend te vernemen dat het buffet niet goed bevallen is. Graag hadden wij dit aan boord vernomen of persoonlijk naar ons gericht, zodat wij u ook gelijk te woord hadden kunnen staan. In ieder geval vriendelijk bedankt voor jullie komst op de Beren Boot.

10. Johan's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  11. Johan's profielfoto
    Van restaurant

Geachte Danicka. als u een reactie op internet zet, moet u ook het eerlijke hele verhaal vertellen. Wij hebben e-mails van andere gasten ontvangen, die anders melden, omtrent het eten, personeel en het gehele arrangement. Ook van gasten die bij U op dezelfde verdieping hebben gezeten. De kachel was de dag ervoor gerepareerd door een erkende vakman en was in orde, Tijdens de vaart bleek de ventilator anders te draaien. er is toen een Noodoplossing gemaakt. Vervolgens is het 2e gedeelte van de vaart de temperatuur normaal geweest. toen de eigenaar aan boord kwam heeft deze helemaal niet moeilijk gedaan en gelijk gezegd dat zij wilden compenseren. U was het echter niet eens met de geboden bedragen. tot 2 x toe. Andere gasten waren wel tevreden hiermee. De volgens U volgende "lading" gasten volgens u hebben totaal geen last gehad van de ventilator, aangezien het probleem al tijdens uw vaart was verholpen. U kunt niet oordelen over zaken waar u niet bij bent geweest.

12. Johan's profielfoto
    Van restaurant

Geachte De Vries. als u een reactie op internet zet, moet u ook het eerlijke hele verhaal vertellen. Wij hebben e-mails van andere gasten ontvangen, die anders melden, omtrent he teten, personeel en het gehele arrangement. Ook van gasten die bij U op dezelfde verdieping hebben gezeten. De kachel was de dag ervoor gerepareerd door een erkende vakman en was in orde, Tijdens de vaart bleek de ventilator anders te draaien. er is toen een Noodoplossing gemaakt. Vervolgens is het 2e gedeelte van de vaart de temperatuur normaal geweest. toen de eigenaar aan boord kwam heeft deze helemaal niet moeilijk gedaan en gelijk gezegd dat zij wilden compenseren. U was het echter niet eens met de geboden bedragen. tot 2 x toe. Andere gasten waren wel tevreden hiermee. De volgens U volgende "lading" gasten volgens u hebben totaal geen last gehad van de ventilator, aangezien het probleem al tijdens uw vaart was verholpen. U kunt niet oordelen over zaken waar u niet bij bent geweest.