1. 1e kerstdag van 16.00-19.00 op de boot geweest op bovenste verdieping. IJskoud doordat verwarming kapot was. Hele avond met jas aan gezeten zoals meerdere klanten. Dit defect bleek al 2 dagen bekend te zijn bij bemanning en eigenaar. Met heel veel moeite korting gekregen. Het meest asociale vond ik nog dat de volgende "lading" klanten al klaar stond en weer op diezelfde koude bovenverdieping werd geplaatst. Eten wat kwaliteit betreft ook onder de maat. Dit alles haalt echt de goede naam van de berenrestaurants naar beneden. Zonde!

5,5

1. Johan
    Van restaurant

Geachte De Vries. als u een reactie op internet zet, moet u ook het eerlijke hele verhaal vertellen. Wij hebben e-mails van andere gasten ontvangen, die anders melden, omtrent he teten, personeel en het gehele arrangement. Ook van gasten die bij U op dezelfde verdieping hebben gezeten. De kachel was de dag ervoor gerepareerd door een erkende vakman en was in orde, Tijdens de vaart bleek de ventilator anders te draaien. er is toen een Noodoplossing gemaakt. Vervolgens is het 2e gedeelte van de vaart de temperatuur normaal geweest. toen de eigenaar aan boord kwam heeft deze helemaal niet moeilijk gedaan en gelijk gezegd dat zij wilden compenseren. U was het echter niet eens met de geboden bedragen. tot 2 x toe. Andere gasten waren wel tevreden hiermee. De volgens U volgende "lading" gasten volgens u hebben totaal geen last gehad van de ventilator, aangezien het probleem al tijdens uw vaart was verholpen. U kunt niet oordelen over zaken waar u niet bij bent geweest.