1. Nadat wij al een aantal keren bij een Beren restaurant hadden gegeten, leek het ons een leuk idee om een keer met de Berenboot mee te gaan. Van tevoren netjes doorgegeven dat er een vegetariër in ons midden was. Het eten wordt in buffervorm gepresenteerd, waarbij iedereen een keus heeft in zijn vlees of vis maar niet voor een vegetariër, die kan niet kiezen. Het eten was tegen de tijd dat wij aan de beurt waren niet warm, groenten slap en frietjes koud. Heel jammer. Ons zien ze niet meer terug.

3,9

1. Johan
    Van restaurant

Beste famVer,
    Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het uiteraard vervelend dat de avond niet naar wens is verlopen. Wel doen wij ons uiterste best om ervoor te zorgen dat ook vegetariërs lekker kunnen eten bij ons aan boord. Zeker als het vooraf wordt doorgegeven, dus wij begrijpen uw verhaal niet helemaal.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Team Beren Boot