1. Zeer slechte ervaring met de Berenboot. Voor de kerstvaart gereserveerd deze kerst.

Bij aankomst was het boven erg koud. Dit doorgegeven aan het personeel, maar er kwam weinig tot geen verandering in. Vervolgens zijn ze een aftuiging dicht gaan plakken, maar ook dit hielp niet voldoende. Na meerdere malen geklaagd te hebben bleek de verwarming al twee dagen niet te werken. Dit was niet naar ons gecommuniceerd en we zaten we al aan boord en waren we al het aan het varen toen we dit hoorden.

Het eten is ook niet vergelijken met de Berenrestaurants. Weinig keuze en ook zeker geen Beren kwaliteit. Wij dan ook gelijk bij het aanwezige personeel gemeld dat we het er niet mee eens waren. Hun baas zou het oplossen.

Bij de kade kwam inderdaad hun baas de boot op. Zeker geen sympathieke man. Hij concludeerde direct dat het niet koud was. Een beetje korting wilde hij wel geven. Zeer vervelende man en dreigde dan ook direct met de politie. Om uiteraard zo spoedig mogelijk van de boot af te zijn. Zodat de volgende groep mensen (die ook niet zijn ingelicht en weer in de kou zullen zitten) op de boten te laten.

Nadat de politie aan boord was kwam de eigenaar met een gepaste compensatie en was het afgedaan.

Maar zeker niet meer voor herhaling vatbaar.

2,6

1. Johan
    Van restaurant

Geachte Danicka. als u een reactie op internet zet, moet u ook het eerlijke hele verhaal vertellen. Wij hebben e-mails van andere gasten ontvangen, die anders melden, omtrent het eten, personeel en het gehele arrangement. Ook van gasten die bij U op dezelfde verdieping hebben gezeten. De kachel was de dag ervoor gerepareerd door een erkende vakman en was in orde, Tijdens de vaart bleek de ventilator anders te draaien. er is toen een Noodoplossing gemaakt. Vervolgens is het 2e gedeelte van de vaart de temperatuur normaal geweest. toen de eigenaar aan boord kwam heeft deze helemaal niet moeilijk gedaan en gelijk gezegd dat zij wilden compenseren. U was het echter niet eens met de geboden bedragen. tot 2 x toe. Andere gasten waren wel tevreden hiermee. De volgens U volgende "lading" gasten volgens u hebben totaal geen last gehad van de ventilator, aangezien het probleem al tijdens uw vaart was verholpen. U kunt niet oordelen over zaken waar u niet bij bent geweest.