Il Mulino

You Hachi Sushi

Hillegom

You Hachi Sushi

Hillegom

Donja de Vries heeft nog geen foto toegevoegd

1. Donja de Vries's profielfoto
    Donja de Vries heeft een recensie geschreven voor Il Mulino

We kwamen voor aanbieding van 825 jaar Lisse en wat hebben we genoten van het heerlijke menu. Goede hoeveelheid en kwaliteit.

2. Donja de Vries's profielfoto
    Donja de Vries heeft een recensie geschreven voor You Hachi Sushi

Elke keer als we hier komen eten is het weer genieten, wat een heerlijke sushi, de bediening heel gezellig en alle tijd om rustig te eten omdat er geen "zittingen" zijn. Kortom: een aanrader voor de sushi liefhebber!

3. Donja de Vries's profielfoto
    Donja de Vries heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Farregat

Na het lezen van alle recensies gingen wij vol goede moed en proberen blanco alles te benaderen om 17.00 uur aan tafel. Op het personeel nix aan te merken, jong, maar vriendelijk en hielden alles goed in de gaten, kwamen regelmatig langs de tafel. Helaas vonden wij het vlees van matige/slechte kwaliteit, beetje rare structuur en smaak. Het buffet is simpel, de salade en patat prima, stokbrood vers, kruidenboter door de warmte daar snel te zacht, en nog nooit zo'n rare satesaus gegeten.....pure ketjap. Tsja, ik zou het niemand aanbevelen, ook niet via vakantieveilingen.

5,1
  4. Donja de Vries's profielfoto
    Donja de Vries heeft een recensie geschreven voor 't Elfde Gebod

Van de zomer hier gegeten met vriendin op terras. Bediening duurde lang, wat chaotisch, en niet zo vriendelijk, terwijl het echt niet zo druk was, goeie start besteld, krijg je 1 pistolet (terwijl je met 2 personen bent) met wat boter, en dat voor 5 euro! De tonijnsalade en de soes als dessert waren goed. Maar nee, toch niet voor herhaling vatbaar.

6,1
  5. Donja de Vries's profielfoto
    Donja de Vries heeft een recensie geschreven voor De Wachtkamer

ik kom hier inmiddels al jaren en elke keer weer een groot succes, en dan heb ik het in dit geval over de high tea (de lunch ook heerlijk). Alles wordt zelfgemaakt, bij elke 'gang' een andere thee. De scones komen rechtstreeks uit de oven, heerlijk met de jam en clotted cream. Elke keer weer voldaan de deur uit, en in tegenstelling tot mijn vorige recensie (3 jaar geleden) is het nu elke keer "gezellig" druk. De bediening legt alles goed uit en is zeer vriendelijk! Tot de volgende keer zou ik maar weer zeggen....

6. Donja de Vries's profielfoto
    Donja de Vries heeft een recensie geschreven voor You Hachi Sushi

wij hebben er nu 2x gegeten en erg tevreden, vooral over de sushi. De sfeer kan inderdaad iets beter, personeel wel aardig en alles verloopt snel qua bestellingen ed. De warme (vlees)gerechtjes smaken eigenlijk allemaal wel een beetje hetzelfde, misschien iets langer in de marinade laten liggen zodat smaak er goed kan intrekken. Verder echt een prima restaurant waar we zeker nog vaak zullen komen.

7. Donja de Vries's profielfoto
    Donja de Vries heeft een recensie geschreven voor Itoshii
    Internationaal Hoofddorp

Helaas heeft dit restaurant mijn bevindingen (nog) niet geplaatst in hun gastenboek dus dan maar even via deze weg.
    Wij (3 vriendinnen) zijn laatst wezen eten hier, op zondagavond, en we hadden er zin in. Nog nooit geweest hier, maar wel ervaringsdeskundige wat betreft het all you can eat concept bij dit soort restaurants. Helaas waren wij niet dolenthousiast. De korrels van de sushi vrij groot en het viel heel snel uit elkaar, de smaak van de zalm en tonijn vrij mat, de biefstuk niet mals, de kippeballetjes bleek en smakeloos, dus nee, wij zullen hier niet meer komen. Jammer......

5,3
  8. Donja de Vries's profielfoto
    Donja de Vries heeft een recensie geschreven voor Het Alternatief

Het eten is (bijna) altijd prima, vooral de lunches. Alleen valt mij op dat de bediening steeds minder wordt, erg traag, niet oplettend.

Laatst een biefstuk gegeten als daghap, nou, dat was dus helemaal geen succes. Ten eerste hadden ze niet gevraagd hoe we de biefstuk wilden en toen we hem dus kregen, was deze gewoon doorgeslagen. We hebben toen een andere gekregen, medium, maar er was moeilijk doorheen te komen, gewoon geen goede kwaliteit. Dit is de eerste keer dat ik dit meegemaakt heb hier en gelukkig hebben ze ook wel wat met de rekening gedaan.

9. Donja de Vries's profielfoto
    Donja de Vries heeft een recensie geschreven voor De Wachtkamer

Ik en mijn vriendin hebben laatst heerlijk genoten van een Afternoon-tea bij de Wachtkamer. Eerst kregen we 3 soorten sandwiches, toen een vers afgebakken scone met clotted cream en jam en daarna nog een grote schaal met diverse soorten cake/taart, bonbons, een bavaroise enz. De kwaliteit van het eten is echt prima, huisgemaakt en dat proef je. Bij elke 'gang' krijg je ook weer een ander soort thee. We gingen werkelijk vol de deur weer uit. Wij vonden het echt een aanrader en zullen zeker nog een keer terugkomen. Wel jammer dat het erg rustig was.