De Wachtkamer in Vogelenzang

1404619441 75
1530842006 49
1611985083 71

1. Janine en Jan

Vorig jaar hebben wij eind van de zomer onze trouwdag mogen vieren in De Wachtkamer. Met officiële ceremonie en al. Wij en onze 85 gasten hebben het er geweldig gevonden! We krijgen het nu nog te horen: “wat was het daar goed, het eten, het super vriendelijke personeel, de entourage”. Vanaf dag één dat wij informeerden tot na het feest, ervaarden we enorm enthousiaste medewerking en medewerkers van de Wachtkamer! Wat een feest om het daar te houden, een aanrader!

2. Mary Evelyn

Wij komen hier vaker in het weekend voor de overheerlijke huisgemaakte taarten. Vandaag gingen we voor de verandering een keertje doordeweeks lunchen. Het was erg druk (reserveren is aan te raden) dus het duurde iets langer, maar het eten was heerlijk. De cappuccino met mooie latte art was ook het wachten meer dan waard! De bediening is altijd erg vriendelijk, ook al zouden ze zoals vandaag wel een handje extra kunnen gebruiken. De kok (in de open keuken) heeft verstand van wat ze doet, maar zou wel wat vriendelijker kunnen zijn tegen haar collega's en de gasten bij de kassa. Wij zagen de spanning bij de jongere dames in de bediening lagzaam oplopen tijdens onze lunch. Dat is dan ook het enige minpunt, de lunch en taarten zijn verrukkelijk!

3. De tafeltjes buiten zijn ronduit smerig, vol plakkringen, koffie zonder koekje is zeer minimaal maar t meisje van de bediening is een lieverd!

4. Heerlijke lunch met enthousiaste bediening, waarbij het eten heerlijk is met bijzondere wijn. Tijdens het afrekenen bleek de eigenaresse ons geholpen te hebben. Wat een lieve vrouw die begaan is met haar klanten en de juiste focus op haar medewerkers. Duidelijk en rechtvaardig met het beste voor de klant.
    Wij komen zeker terug.

5. Even snel een plekje op het terras gezocht en gevonden. Snelle en daadkrachtige bediening, de koffie werd snel gebracht. De salade met kip was goed gevuld en voorzien van een smaakvolle dressing.
    Een levendig terras door de treinen die langskomen bij het oude station, fietsers die een plekje zoeken voor een drankje en een toiletbezoek.
    Prima gelegenheid voor koffie / taart of een lunch wat mij betreft, misschien eens een leuk idee voor een feestje in de avond.

6. Hier geluncht. Ontvangst zeer ongeïnteresseerd door jonge man. Reservering was hem niet bekend. O.a broodje falafal. Veel sla, gortdroge en taaie falafal. Tzatiki niet kunnen ontdekken.
    In de sla een half gedroogd tomaatje en een snipper paprika Rekening van onjuiste tafel. Alleen de koffie was heerlijk.

7. T.Boegheim

Mijn vrouw en ik hebben vorige week geluncht in De Wachtkamer. Wij zijn hier recent komen wonen en zijn de omgeving aan het verkennen. We kregen de tip om een kijkje te gaan nemen in De Wachtkamer. "het kijkje" was het meer dan waard. Ik, mijn vrouw en het tweetal vrienden waarmee wij waren, werden vriendelijk ontvangen en hebben ontzettend lekker gegeten. Je proeft de ambacht!
    De ambiance is buitengewoon sfeervol en de bediening heel vriendelijk.
    Wij zijn blij met zo'n heerlijke lunchroom in ons nieuwe dorp, en zullen zeker binnenkort nog meer komen proeven van de kaart.

8. Voor de gelegenheid van de 92ste verjaardag van onze vader hebben wij geïnformeerd of we op 20 november a.s. met een groep van 20 personen konden lunchen. Voor de zondag vonden ze deze groep te klein. (moesten er 25 zijn) Het kon wel op zaterdag. Wij hebben afgelopen maandag, dus 1 week geleden voor de zaterdag met 20 personen gereserveerd. Vandaag 23 november 18.15 uur werden wij gebeld dat ze een grotere reservering hadden en dat de lunch niet door kon gaan. Er zou een dubbele reservering zijn. Het komt bij ons vreemd over dat je dit pas na een week ontdekt.
    Het had ze gesierd dat ze hetzij ons, hetzij de andere partij op zondag zouden doen, maar dit werd niet aangeboden. De wachtkamer in Vogelenzang krijgt van ons een dikke onvoldoende.

9. Prima gelegenheid voor een lunch in een gezellige omgeving! Een echte aanrader. Alle gerechten lekker vers en allemaal even lekker.

10. Slechte bediening, wij wilden lunchen, maar het werd een zelf bestelde koffie want niemand van de bediening vond het nodig naar ons toe te komen. Zo ook bij het afrekenen, zonder enig woord teveel kreeg ik te horen wat ik moest betalen. De dames achter de bar hadden geen tijd om zich met de gasten bezig te houden. Helaas.... wij rijden volgende keer wel verder voor een lunch.

11. ineke 7 punten

Ik ben nou al heel wat keren bij De Wachtkamer geweest. Altijd voor koffie en gebak, maar de laatste paar keer heb ik er ook met vrienden geluncht. Heerlijk! En hun Tuna Melt vind ik de lekkerste die ik tot nu toe geproefd heb. Ga volgende week lekker weer heen. Een aanrader.

12. Slechte, ongeïnteresseerde, gehaaste bediening. Bij de hightea kwamen veel producten van de Hema vandaan. De papiertjes zaten er nog omheen. Jammer van de leuke locatie.

13. Karel Jansen

Prima High Tea van drie gangen. Is echter wel de vernederlandste versie.
    Wat echter alles verpest is de enorme herrie.
    De voorbijrijdende treinen horen er bij, het is tenslotte een voormalig station.
    De wijn slempende brallebakken een tafel verderop kan het personeel ook niet echt verweten worden.
    Maar de open keuken met kletterende borden en bestek, razende vaatwasser, tetterende personeelsleden, gierende mixer is onvergeeflijk.
    De walm van heel veel knoflook en vaatwasser dampen dragen ook niet positief bij.

14. ik kom hier inmiddels al jaren en elke keer weer een groot succes, en dan heb ik het in dit geval over de high tea (de lunch ook heerlijk). Alles wordt zelfgemaakt, bij elke 'gang' een andere thee. De scones komen rechtstreeks uit de oven, heerlijk met de jam en clotted cream. Elke keer weer voldaan de deur uit, en in tegenstelling tot mijn vorige recensie (3 jaar geleden) is het nu elke keer "gezellig" druk. De bediening legt alles goed uit en is zeer vriendelijk! Tot de volgende keer zou ik maar weer zeggen....

Eén vorige recensie
  15. Ik woon hier in de buurt en kom hier regelmatig. Ik vind het gezellig en lekker.

16. Door kadobon in de Wachtkamer gekomen. Wat een leuke zaak! Echt een oud stationnetje met geuren van zelfgemaakte taarten. Buiten op de veranda een high-tea gedaan. Zelfs de bonbons maken ze zelf. Kortom ik kom zeker nog eens terug!

17. Ik kom er geregeld, goede service en alles word versgemaakt. Echt een uitje om naartoe te gaan. De taarten en broodjes zijn allemaal heerlijk. Een echte aanrader.

18. Niet alleen voor een kop koffie en een taartje, maar ook zoals voor ons voor een uitgebreide lunch. Aan alle wensen kunnen voldaan worden en met uitstekende afspraken die wij gemaakt hadden is het een heel leuk feestje geworden. De complimenten niet alleen aan de keuken maar ook aan de bediening. Top.

19. Franny ter Horst

Wat een ontvangst! Heel wat anders, dan je bij een lunchroom ervaart. Aardige bediening, heerlijk gegeten en reeele prijzen. Kortom een aanrader!

20. Ik lunch zeker 1 keer per week met mijn 3 kinderen in de wachtkamer en ik denk dat dit wel het meest kindvriendelijke restaurant in Noord-Holland is. Altijd extra koekjes of ander lekkers van het huis enz. Het is ook niet voor niets dat hier geregeld moeders met kinderen zitten om muffins te versieren. Van ons een dikke pluim voor de kindvriendelijkheid in de wachtkamer.

Het eten is er trouwens heerlijk.

21. A.M. van Dam

Onlangs hebben we de verjaardag van mijn moeder met familie en vrienden in De Wachtkamer gevierd; het was een groot succes, mede door de hartelijke mensen van De Wachtkamer. Mijn moeder en haar gasten hoefden alleen maar te genieten, van elkaar, van het verse eten (o.a. lekkere sandwiches, heerlijke taarten, maar nog veel meer, teveel om allemaal te proeven) de verschillende thee-en en de bijzondere locatie. De kok hield rekening met speciale dieetwensen, de bediening was flexibel en zorgzaam. De gastvrijheid met persoonlijke aandacht maakte een echte feestelijke sfeer mogelijk en zo werd het dus ook een echt feestje. Aanrader voor feestjes en spontane gezelligheid!

22. Rian van bakel

Vandaag heerlijk geluncht bij de wachtkamer. Alles vers bereid en heerlijk van smaak. bediening erg vriendelijk, zeker een aanrader.

23. Ben vandaag in de wachtkamer geweest. Ik vond het heerlijk! De appeltaart was nog warm en het vlees werd ter plekke gesneden voor de lente-salade. Het bord zag eruit als een schilderij. Ik kon zien dat er erg veel zorg aan was besteed. super lekker met verse sapjes en ben met een leuk kookboek weg gegaan. Zeker voor herhaling vatbaar!

24. Edgar Kraaikamp

Ben hier 1 keer geweest. Eten was vresenlijk, we hebben het laten staan en zijn met lege zakken weggegaan

25. Laat ik nou ook een High Tea hebben besteld. Ik vond het helemaal goed.Eindelijk eens lekkere scones met "de" clotted cream. Veel keus en heerlijke taartjes. Ze maken het ter plekke klaar en dat merk je. Hardstikke vers.
    Aardige bediening in een toplocatie (oud stationnetje).
    Goede prijs/kwaliteit verhouding. De broodjes zagen er ook heerlijk uit. Het is weer iets heel anders. Leuk!

26. Simon 53 punten

Ben geweest voor een High Tea: prijs 18,50 p/p. Vond het schandalig duur voor wat je kreeg! Alles was precies afgepast per persoon dus als je bijvoorbeeld twee scones lustte dan kon dat niet. Er zat 1 klein schoteltje clotted cream bij voor 6 personen, erg magertjes dus. De sandwiches die je kreeg waren lekker maar als je een beetje trek hebt dan vult dat niet bepaald. Verder nog klein stukje taart en cake, ook precies afgepast, geen keus welke soort je wilde (er stonden wel diverse soorten bij de toonbank en die zagen er heerlijk uit maar daar kon je niet uit kiezen helaas). Toen ik zei dat ik de prijs nogal hoog vond en nog best trek had werd verbaasd gereageerd en werd gezegd "je kunt toch onbeperkt thee drinken" - nou ja zeg, ik ging bijna hard lachen. Alsof een paar theezakjes die prijs bepalen! Tuurlijk, het was allemaal ter plekke vers gemaakt maar gewoon niet echt bijzonder, vond ik. Voor een prijs van bijvoorbeeld 9,95 zou het best een leuk uitje zijn.